Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 14 jan 2011 - 6:37

# Limburg We hebben weer een Dell laptop. We hebben er nu 2 maar de oude is niet meer te gebruiken. De letter L schoot echt tig keer los en alle kanten heen en de oude was traag. Dus nu weer een nieuwe en mijn man heeft nog een werklaptop. Jep ik snap je gevoel en inderdaad anders was je wel doorgegaan als je het advies aan je laars lapte.

# Lindysa Jeetje hoe kunnen ze je moeder nou zo naar huis sturen. Dat ze te weinig kamers hebben is niet jullie probleem je moeder is ziek! De nieuwe laptop bevalt super goed! We gaan op stap bij Mommie in de buurt en dan blijf ik bij haar slapen.

Kleine R. heeft vanmiddag 7 happen fruit zonder te kokken gegeten!! Ik ben zo trots het is een klein stapje vooruit maar het is wel super goed!!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 14 jan 2011 - 19:34

Goedemorgen,

Heb het gevoel dat ik brak ben, last van mijn hoofd en moe maar kan niet meer slapen door de buik.

Vandaag ga ik naar mijn ouders toe en blijf daar ook slapen, mijn schoonzus en moeder willen iets leuks met mij gaan doen omdat ik echt geen vrijgezellenfeest wou in deze toestand. Ben benieuwd wat we gaan doen, volgens mij schoonzus was het iets rustigs dus dat komt nu goed uit.

Gisteravond zwangerschapsyoga gehad, vond het allemaal een beetje zweverig en echt alle oefeningen deden pijn, stijve hark ben ik haha. Maar we gaan wel door alleen volgende week en die week er op kan niet, jammer. Was alleen een heel gedoe om het pand te vinden, routeplanner gaf niet juist aan en de tom tom ook ben niet zo bekend hier haha.

Gisteren de uitslag van de urine gehad en die was goed, aan de ene kant jammer want als ik blaasontsteking had dan kwamen de harde buiken daar vandaan en was het op te lossen met medicijnen.

Net ook nieuwe buikfoto's gemaakt, toch leuk om te zien.

@ Lindsya, veel plezier dit weekend in Amsterdam!

Hebben jullie de uitslag over de mexicaanse griep? Als het blijkt dat ze de mexicaanse griep heeft, zit ze dan niet in een risico groep omdat ze ook longontsteking heeft? Vind het ook schandalig dat je moeder naar huis is gestuurd, net of zij daar voor haar lol wil liggen maar gelukkig heeft ze wel goede begeleiding in het huis.

@ MM, wat goed van R.! Ook al zijn het maar een paar hapjes extra, het zijn wel een paar hapjes extra en dit deed ze een paar maanden geleden niet! Het zal lang duren maar de vooruitzichten zijn toch wel positief denk ik zo.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 14 jan 2011 - 21:42

Goedemorgen,

Ik ga zo even alles inpakken, groot gedeelte ligt al klaar dus zo gebeurd. Verder even opruimen en de wasmachine en de vaatwasser staat nog aan dus dadelijk even leeg maken. We gaan rond 12.30 á 13.00 uur vertrekken, ik heb er echt zin in cheers
Mijn moeder heeft gelukkig niet de mexicaanse griep dus dat scheelt wel zeg. Het is inderdaad belachelijk dat ze geen kamer hadden ook al had ze de mexicaanse griep. Maar het is wel een zorg minder.

MM, goed zeg dat je kleine meisje paar happen fruit heb gegeten, hopelijk gaat het nu vooruit met eten. Bij Mommie kan je leuk uitgaan.

Limburg, leuk dat je na je ouders gaat en dat je een kleine vrijgezellenfeestje gaat krijgen. Ik heb ook een vrijgezellen feest in april van de buurvrouw alleen gaan we misschien erotische dineren en dat zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten, ik hou niet zo van die gekkigheid maar ja we zien wel of we dat echt gaan doen.
Gelukkig dat de uitslag goed was van je urine. Nu weet je wel zeker waar die harde buiken vandaan komen. Jouw zwangerschap lijkt precies op mijn zwangerschap. We hebben alles rond dezelfde tijd gehad, zou wel heel apart worden als je ook met 38 weken en 5 dagen gata bevallen, ne als ik Wink
Ze zeiden dat ze niet in een risco groep viel als ze de mexicaanse griep had met de longonsteking. Maar ik vond van wel want haar weerstand is niet zo goed maar ze zou niet besmettelijk zijn voor ons maar meer voor ouderen en mensen met minder weerstand. Maar als ze na mexicaanse griep had gehad, was ik wel met haar terug gegaan na het ziekenhuis want ik had het wel eng gevonden. Nu heeft ze een kuur voor de longontsteking.

Fijn weekend allemaal tot maandag weer.
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 15 jan 2011 - 2:49

* Limburg wat leuk dat je met je moeder en schoonzus toch nog iets rustigs gaat doen als vrijgezellenfeest. Mooi dat je urine schoon was alleen balen dat je nu weet dat die harde buiken dus echt rust nemen is.! Precies zo denk ik er ook over, ik ben heel positief gestemd over haar hapjes!

* Lindsya je bent nu natuurlijk al weg maar ik hoop dat jullie het leuk hebben! Mooi dat je moeder de mexicaanse griep niet heeft.

Ik ben vanmorgen even lekker naar de kapper gewees heb het een beetje bruin met wat blonde plukken. Ze heeft het leuk gefohnd dus R. zei al dat moet je altijd zo doen. Het zit heel leuk maar dat krijg ik zelf nooit voor elkaar haha. Daarna even boodschappen wezen doen en bij mijn broertjes huis wezen kijken. Daar is R. nu klussen en wij zitten lekker thuis!
Vanavond heb ik een verjaardag van een vriendin altijd gezellig!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 15 jan 2011 - 6:19

Hoi meiden,

We zijn aangekomen, we zijn al de stad ingeweest en lekker gegeten. Dadelijk gaan we lekker de stad in, ergens wat drinken en verder lekker relaxen, echt heerlijk.

MM, Leuk dat je haar is gedaan. Die kappers doen het altijd zo leuk dat je het zelf nooit zo kan doen helaas. Veel plezier vanavond.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 15 jan 2011 - 7:03

Het is rustig in dit topic of niet?

Ik dacht dat ik vandaag iets leuks met mijn moeder en schoonzus ging doen maar dat was helemaal niet waar. Al mijn vriendinnen waren er en had toch een vrijgezellenfeest. Had het echt totaal niet verwacht. Moest een roze jurk aan, leek volgens hun echt op barbie haha. We hebben vanmiddag een heerlijke high tea gehad, was echt heerlijk en gezellig! Wat ik alleen wel minder vind is dat niemand van de schoonzussen van de kant van mijn vriend is gekomen. Volgens mijn vriend moet ik me daar niet druk over maken en aandacht besteden aan de mensen die wel zijn gekomen, die zijn belangrijker en daar heeft hij ook gelijk in maar ik ben niet gewend om zo met broer en zussen om te gaan.

@ Lindsya, je zit al lekker in Amsterdam. Hopelijk hebben jullie een heerlijk weekend en niet te veel zorgen over je moeder.
Gelukkig heeft je geen mexicaanse griep! Snap het ziekenhuis echt niet hoor als ze het toch had, je hoort de laatste weken weer hele andere verhalen over de mexicaanse griep, voor mensen die minder weerstand hebben of al ziek zijn, hoor je juist dat het wel gevaarlijk is. Heel goed van je om het er niet bij te laten zitten als ze het wel had! Hoe gaat het nu met je moeder?

Ik hou ook niet van vrijgezellenfeest, tenminste niet als ze dat soort dingen gaan doen. Iets normaals is toch ook leuk?

Ik zou heel graag eerder willen bevallen, kijk echt uit naar de 40 weken dus als dat even kan haha. Wel heel toevallig dat onze zwangerschap zo op elkaar lijkt, hoe ging de zwangerschap bij jou vanaf 26 weken?

@ MM, je haar klinkt leuk! Heb je toevallig een foto? Ik kan mijn haar ook nooit zo doen als de kapper dat doet, jammer altijd.
Veel plezier vanavond!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 15 jan 2011 - 8:13

Hoi meiden, wordt tijd dat ik ook weer eens reageer. Lees trouw mee maar komt er niet altijd van om gelijk te reageren. Vrijdag heb ik de hele dag gewerkt, kids waren bij m’n moeder geweest. Was helemaal prima gegaan.

Vandaag is de elektricien hier aan het werk geweest en ook mijn vader heeft m’n man meegeholpen, dus gaat redelijk vooruit zo.
Verder is vandaag ook iemand langs geweest voor het interieur. We hadden wat dingen uitgeknipt en van internet afgehaald, wat we mooi vinden. Verder heeft ze ons huis bekeken en ze was helemaal enthousiast, mooi huis etc. Nu gaat ze verder uitwerken dus ik ben heel benieuwd wat ze straks voor ideeen heeft.

Kids hebben zich vandaag prima vermaakt hier en ik ben vandaag een beetje futloos. Ben moe, lag gisteren te laat in me bed. Dus vanavond maar vroeg erin. Man is nog buiten bezig.

Nu even teruglezen en op jullie reageren
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 15 jan 2011 - 8:16

* Lindsya toen ik zag dat je een berichtje dacht ik oh oh ze is toch niet thuis... Maar je bent wel vanuit A'dam aan het berichten gelukkig.

* Limburg Wat leuk dat je toch een vrijgezellenfeestje had met je vriendinnen!! Ik heb geen foto van mijn haar nu.. Vind het zeker jammer dat ik mijn haar niet zo krijg. Zeker niet op de ochtenden dat ik moet werken en de meiden ook nog moet regelen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 15 jan 2011 - 8:18

Limburg: Jeej dat is minder dat je niet meer mag werken. Je urine is wel goed dus. Dat betekent dat het echt belangrijk is om nu rustig aan te gaan doen. Al is het niet altijd makkelijk natuurlijk, maar toch aan jullie tweetjes denken nu.
Wat leuk dat je een vrijgezellenfeestje hebt gehad. Helemaal super. Leuk dat je er niks van wist.
De kleding moet idd net voor de carnaval klaar zijn. Met de pronkzittingen hebben we die kleding aan. Met carnaval hebben we carnavalskleding aan. Dat is ook nog een lastig punt. Dat moet rood / zwart zijn. Maar dan heb ik dus een dikke buik, dus moet nog iets nieuws verzinnen en wil er niet al te veel geld aan uitgeven, is maar voor 1 jaar.

Lindsya: Jeetje wat naar zeg dat je moeder weer opgenomen is geweest. Wel raar dat ze dan ineens weer snel mee naar huis mag en zeker om die reden. Echt belachelijk. Gelukkig geen mex.griep.
Wat leuk, dit weekend. Geniet ervan meis!! Heel veel plezier.

MM: Leuk dat je nieuw kapsel hebt sinds vandaag, dat heb ik dus ook altijd. Ik krijg het ook nooit meer zo mooi als dat hun het doen. Heerlijk zeg volgende week op stap met mommie. En fijn dat R. er veel zin in heeft met z’n 2 meiden. Kende je mommie voor het forum ook al of echt vanaf het forum? Gewoon nieuwsgierigheid Embarassed . En hoe bevalt de nieuwe laptop?
hee super dat ze een paar hapjes fruit heeft gegeten. Toch een hele vooruitgang.

Petra: Ach wat vervelend zeg die ziekenboeg bij jullie. Heel veel beterschap. Hopelijk gaat de nieuwe kuur snel werken. En nu dus ook geen contact met S. Dat is minder. Weet je wel wanneer die terugvliegt of is dat onbekend voor je?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 15 jan 2011 - 8:23

* Rupsie Leuk hoor jullie huis klinkt als dat het op schiet. Natuurlijk moet er nog genoeg gebeuren maar wel lekker! Ik ken Mommie van hier op het forum en ik denk dat we nu al een tijdje (bijna) elke maand afspreken en dan ga ik naar haar of zij naar mij met de kids. En nu gaan we een keer samen wat doen. De laptop bevalt echt super goed!!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:22

goedemiddag!!

ben ik weer even! dagen zijn zo druk ingepland..:S zal blij zijn als het vanavond 22.30 is dan heb ik weer 1 dagje vrij.....(moet zo gaan werken..:S )

Vrijdagnacht is Indy ineens flink ziek geworden....overgeven, diarree poeh!! heb ons bed incl kussen ook in de was kunnen doen..zaterdag moest ik werken om 7 heb men moeder gebeld of ze ff wilde helpen met de was....ros en het wasmachine is een slechte combi haha!! vandaar men moeder..
zaterdag nog pips geweest Indy, niet gegeten maar verder ook nergens last van...*gelukkig maar* nu is ze met ros en vrienden gaan bowlen...ze werd gevraagd om mee te gaan..*echt zo lief haha* maar goed ik zei al tegen ros let op wat ze eet en verder veel plezier..Very Happy

merle ligt lekker in bed!! en ik heb 2 afleveringen van tienermoeders zitten kijken...ook errug leuk!! haha

zal even 2e schermpje openen om te reageren

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 1:36

* ahhh had ik al een deel gereageerd klik ik het scherm weg bah!!*

@ lindsay, dikke knuf meid wat een klote nieuws zo weer! fijn dat ze weer thuis is!
heeeel veel plezier!!!!!! geniet er van meid!!

@ rupsie, wanneer zijn ze nu een klaar met zeiken over de kleding?? :S

@ mm, wat gaat R met de meiden doen als je gaat stappen?? wel leuk stappen met mommie!! en nu met je nieuwe coupe moet het goed komen met je haha!!
Waaah jullie veroorzaakten problemen voor de hele buurt...Very Happy

@ petra, ojee toch wat sneu voor dylan...en krentenbaard poeh heftig zeg (en ook zo besmettelijk voor jullie kleine dame) ook beterschap voor jou!
meid nog even doorbijten he, poeh! succes!!!

@ limburg, ik heb joga gedaan...echt heeeeeerlijk!! lekker relaxt
wat leuk zeg toch een vrijgezellenfeest!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 16 jan 2011 - 19:31

Goedemorgen meiden,

Het weekend is weer voorbij, gaat toch altijd weer snel. Vandaag niet zoveel doen, behalve een berg was wegwerken en bloemetjes voor op tafel halen.

S. is nu naar het ziekenhuis toe, ben benieuwd hoe het gaat. Hij zei vanochtend constant dat hij niet naar de dokter wou want hij was niet meer ziek en de dokter mocht niet in zijn mond kijken en papa en ik moesten hem maar beter maken ipv de dokter. Ben ook benieuwd hoe het tussen mijn vriend en zijn ex gaat. Gisteren had ze weer onwijs veel vertrouwen in mij, not.

Gisteren nog een paar dingen afgerond voor de bruiloft, nu hebben we echt bijna alles geregeld. Ga alleen straks de kapper bellen om te vragen of ik toch niet iets eerder kan, dan kan ik ook eerder naar de visagie want krijg van dit strakke schema een beetje de kriebels.

Vandaag wil ik ook nog een beetje rond kijken voor nieuwe kleding, kan maar moeilijk leuke zwangerschapskleding vinden, jullie nog tips?

@ Rupsie, wat leuk dat er iemand voor jullie interieur is geweest. Wat voor style hadden jullie uitgeknipt? Ben heel benieuwd naar haar ideeën!

Wanneer is de pronkzitting? Kan wel merken dat ik niet oorspronkelijk uit Limburg kom ;-)

@ MM, nog steeds tevreden met je nieuwe coupe? Ja ik vind het ook altijd zo jammer dat het mij niet lukt en het lijkt zo makkelijk als hun dat doen.

Wat leuk dat je een vriendin aan het forum heb overgehouden! Wonen jullie dicht bij elkaar?

Las dat R. alweer meer hapjes heeft gegeten zonder te kokken? Echt onwijs goed!

@ Beegee, vandaag lekker een dagje vrij?

Hoe is het gisteren met I. gegaan? Is ze weer wat meer opgeknapt?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 19:40

goedemorgen!!

@ limburg, veel succes vandaag voor S!! hoop dat het allemaal mee gaat vallen...
Positie mode, ik struinde internet af...Very Happy en wij hebben hier een winkeltje ine mine muis en daar hebben ze onwijs leuke kleding...*en betaalbaar*

@ Lindsya, hoe is je weekendje geweest?

Jeah vandaag lekker dagje vrij! Mijn rooster voor februari is echt pret zeg!! elke week 2 dagdiensten en 2 weekenden that's it!! Very Happy en in de weekenden moet ik beide keren op zondag pas om 8.15 beginnen...nou super roostertje zo haha!!

vandaag mag ik lekker naar de fysio!! zal blij zijn, ik heb zo'n pijn aan mijn nek en daardoor ook hoofdpijn...bah!! dadelijk komt een vriendin langs, gezellig!! Indy naar school, dus komt helemaal goed Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 16 jan 2011 - 19:47

@ Beegee, thanx! Ben echt heel benieuwd hoe het zal gaan.

ik kijk ook wel op internet maar kan eigenlijk niks echt heel erg leuks vinden. Vorige week zag ik wel dat er een zwangerschapswinkel in Venlo zit, misschien dat ik daar maar heen moet van de week maar dat voelt ook weer zo dubbel, wel naar de stad maar niet werken.

Had ook al voor babykleertjes online zitten kijken, leuk pakje bij de Prenatal gezien maar de maat is uitverkocht, moet ik toch maar naar de winkel.

Mag ook weleens dat je een lekker rooster heb, afgelopen weken/maanden heb je volgens mij zat gewerkt!

Succes bij de fysio!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 16 jan 2011 - 20:44

Heb net mijn buikfoto's op een rij gezet, toch grappig om te zien hoe hij groeit.

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Overzichtbuikfotos
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra zo 16 jan 2011 - 22:29

Goedemorgen allemaal!

Even snel een teken van leven.. vrijdag en zaterdag gewerkt, we staan aardig onderbezet door ziekte en vakantie, dus flink druk zo..

Gister lekker even uitgewaaid op het strand maar verder was het een stomme dag.. S was weer ouderwets aan het krijsen om alles en daardoor werd ik chagerijnig en kreeg ik 2 keer ruzie met m’n vriend.... gezellig dus ( not )

Morgen wil ik als verrassing voor C met hem naar de bioscoop, ben benieuwd wat hij ervan vind!

Sorry even ego deze keer, maar moet nog boodschappen doen en zo C weer ophalen van de psz.. .

Fijne dag allemaal!!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:27

@ sandra, naar welke film wil je gaan??
ohh mindere dag zeg...maar goed soms is het gewoon zo!! vergeten en weer verder gaan...Very Happy

@ limburg, wat leuk je foto's zo!!! mooi hoor!
Heb je al iets van S gehoord??
ja ben ook echt blij met dit rooster, ook weer even tijd voor men sociale contacten haha!!

Ik ga dadelijk met merle naar de uroloog, even nacontrole...en daarna ga ik een nieuwe digitale camera halen....wil ik al heeeeeel lang maar nog niets van gekomen. Nu had ik gister een flinke bon gekregen van de zus van mijn overleden client en ik ga dat meteen spenderen aan mezelf!! meestal koop ik wat voor de kids, maar goed is iets wat ik niet kan af geven gevoelsmatig...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra ma 17 jan 2011 - 1:45

Meiden, het is weer helemaal mis met S.. krijsen, gillen, janken, brullen.. echt ik hoopte zo dat we het nu gehad hadden en ik een beetje op adem kon komen en genieten... maar het is weer bar en boos,, zit nu even een potje te janken op de bank.. ik wil dit gewoon niet meer...


sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 1:55

sandra schreef:Meiden, het is weer helemaal mis met S.. krijsen, gillen, janken, brullen.. echt ik hoopte zo dat we het nu gehad hadden en ik een beetje op adem kon komen en genieten... maar het is weer bar en boos,, zit nu even een potje te janken op de bank.. ik wil dit gewoon niet meer...



Ohh meid toch, een hele dikke knuffel voor je!! Snap dat je het even niet meer wil....
Naar mijn idee zat er wel een goede vooruit gang in toch??? (nu flinke dip weer?)
hug hug hug hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra ma 17 jan 2011 - 2:17

BeeGee schreef:
sandra schreef:Meiden, het is weer helemaal mis met S.. krijsen, gillen, janken, brullen.. echt ik hoopte zo dat we het nu gehad hadden en ik een beetje op adem kon komen en genieten... maar het is weer bar en boos,, zit nu even een potje te janken op de bank.. ik wil dit gewoon niet meer...



Ohh meid toch, een hele dikke knuffel voor je!! Snap dat je het even niet meer wil....
Naar mijn idee zat er wel een goede vooruit gang in toch??? (nu flinke dip weer?)
hug hug hug hug

Ja het is 1,5 week echt goed gegaan.. ik begon eindelijk een beetje te ontspannen en te genieten.. en nu lijtk het weer te beginnen.. het is ook echt in 1 keer weer als vanouds.. en ik ben het zo zat...
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 17 jan 2011 - 2:27

Hier staat wasmachine nummer 100 van vandaag aan, had besloten om alle was weg te werken incl. alle beddengoed maar nu eigenlijk een beetje spijt van gezien wasmachine nummer 7 aan staat en hierna nog 1 moet, daarnaast heeft de droger ook al 3 keer aangestaan, was opgehangen en 3 manden opgevouwen. Ben blij als straks alle beddengoed schoon en droog is en de bedden zijn opgeschud. Maar dan ben ik wel voor de hele week klaar met de was. Net nog eventjes bij de Appie een paar boodschapjes gehaald voor vandaag, moet alleen nog bloemen en plantjes halen maar dat doe ik morgen wel.

@ Sandra, dikke knuffel en veel sterkte en snap heel goed dat je dit niet meer wil. Hopelijk is dit even een dipje. Lijkt me vooral ook zo moeilijk omdat er denk niks aan te doen is gezien hij door de hele medische molen is geweest?

Ga je morgen nog wel naar de film met C.?

@ Beegee, ja om 9.30 uur was de operatie klaar. Vooraf en dat begon vanochtend al, wou hij niet, alles was een strijd met hem deze ochtend en toen die onder narcose moest was echt heel erg boos en verdrietig maar gelukkig was hij binnen 2 minuten weg. De operatie heeft 15 minuten geduurd en daarna was hij erg huilerig en kwam veel bloed vrij maar hij wou wel constant drinken, daarna schreeuwde die het wel uit van de pijn maar dat was eventjes. Mijn vriend moest constant bij hem blijven en dan werd die weer rustig. Nu is hij met zijn moeder mee naar huis wat die ook niet wou, weer erg boos/verdrietig maar het is niet anders.

Ik dacht dat je vandaag een dagje vrij had, bezige bij ben je ook volgens mij.

Groot gelijk dat je nu het geld aan je zelf gaat besteden, mag ook wel eens!

Hopelijk is met met M. alles goed bij de uroloog.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 17 jan 2011 - 2:34

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis. Het was echt super. Gisteravond zijn we opstap geweest in echte Amsterdamse kroeg, was super gezellig alleen wel teveel gedronken maar ja mag wel voor een keer. We wilden na de Albert Cuypmarkt maar we wilde graag na onze kleine man toe dus we hebben het over geslagen lekker na onze man gereden. We hadden leuke kadootjes gekocht en hij zit ons hele tijd te zoen en te knuffelen en roep hele tijd ik heb jullie zozooo gemist I love you Echt lief.

Ik ben gelijk aan de was begonnen van ons allemaal en nu zitten we lekker met zijn alle op de bank tv te kijken heerlijk. We gaan zeker dit jaar nog een keer na Amsterdam en zeker ook na het hotel was ook super. Ik zou dadelijk wat foto's op mijn hyves zetten.

Sandra, dikke knuffel meis dat is balen dat het weer mis is. Jammer dat jullie dagje strand in het water is gevallen.

Beegee, jij heb een lekker rooster voor volgende maand heerlijk. Indy ziekjes, gelukkig dat ze is opgeknapt. Hoe vond ze het bowlen? Lekker aan jezelf uitgeven meis.

Rupsie, leuk dat je kids het na hun zin hebben gehad bij je ouders terwijl jij aan het werk was. Het huis gaat nu wel opschieten he leuk joh. Ben benieuwd na de inrichting wat die vrouw gaat ontwerpen.

MM, nee ik was lekker in Amsterdam toen ik het berichtje typte. Hoe gaat het met je kleine meisje, is ze al opgeknapt?

Limburg, leuk dat je zo verrast was van je vrijgezellenfeest. Je man heeft gelijk dat je vrijgezellenfeest echt met mensen moet vieren die je echte vrienden zijn, niks van aantrekken van je schoonzussen. Heb je de afspraak eerder gekregen bij de kapper? Heb je al iets van S. gehoord?
Ja ik heb vandaag gebeld voor het vrijgezellenfeest en ik ga overdag mee mozaiken maar als hun gaan erotisch dineren ga ik na huis, mijn schoonzus heeft het ook een paar maanden geleden en zij vond het ook helemaal niks. Je moet uit de ober zijn broek met je mond een broodje frikandel pakken en dat die ik me echt niet doen. Het mag ook niet vanuit ons geloof dus ik heb het ook zo uitgelegd en daar had ze begrip voor. Maar ook al mocht het vanuit ons geloof ging ik ook niet, ik vind het gewoon raar.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 17 jan 2011 - 2:43

@ Lindsya, wat leuk dat Amsterdam zo geslaagd was! Lijk me ook echt lekker om even met z’n tweeën er tussen uit te zijn. Groot gelijk dat jullie dat dit jaar nog een keer doet. En wat reageert O. ontzettend lief dat jullie nu weer terug zijn. Ik ga je ook toevoegen op hyves, ben nieuwsgierig naar de foto’s.

Ja om 9.30 uur was de operatie van S. klaar. Vooraf en dat begon vanochtend al, wou hij niet, alles was een strijd met hem deze ochtend en toen die onder narcose moest was echt heel erg boos en verdrietig maar gelukkig was hij binnen 2 minuten weg. De operatie heeft 15 minuten geduurd en daarna was hij erg huilerig en kwam veel bloed vrij maar hij wou wel constant drinken, daarna schreeuwde die het wel uit van de pijn maar dat was eventjes. Mijn vriend moest constant bij hem blijven en dan werd die weer rustig. Nu is hij met zijn moeder mee naar huis wat die ook niet wou, weer erg boos/verdrietig maar het is niet anders.

Kan me heel goed voorstellen dat je je heb afgemeld voor het erotisch dineren, dat zou ook echt niks voor mij zijn, houd daar helemaal niet van. Je kunt een vrijgezellendag ook anders vieren en normaal gesproken houd ik er ook niet van. Mozaïeken lijkt me wel leuk!

Hoe is het nu met je moeder?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 17 jan 2011 - 3:19

Limburg, ik heb je toegevoegd. Ik heb gelijk even bij jouw foto's gekeken, leuk stel zijn jullie. Ik heb een aantal foto's erop gezet van Amsterdam. Ik smelt ook helemaal als die zo doet Very Happy
Ach de hele dag is dus een strijd bij S. geweest. Wilde die graag met jullie mee zeker ipv zijn moeder? Wanneer komt die weer bij jullie? Hopelijk heeft die snel geen pijn meer. Gelukkig dat je vriend hem weer rustig kreeg.

Ik vind ook dat je een vrijgezellenfeest anders kan vieren maar als iemand het zo organiseerd dan is er weinig aan te doen.

Met mijn moeder gaat het redelijk. Ze hoest gelukkig minder en ze heeft minder pijn. Ze heeft nog wel koorts maar niet zo hoog gelukkig meer. Morgen wil ik even bij haar gaan kijken.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 21 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum