Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 5 jan 2011 - 7:17

*Lindsya grofvuil is dus geweest dat is mooi. Jammer niet gewonnen bij de bingo.

*Limburg met R gaat het wel goed haar koorts is weg. Ik moet zeggen dat ik wel weer zin heb in een cursus. De laptop is gister besteld ik hoop dat hij gauw binnen is. Wat een acti weer van zijn ex zeg!! Wanneer is S. jarig?

Mijn kleine meid slaapt erg veel vandaag. Opzich heel goed maar ze laat wel veel van haar flessen staan en dat is niets voor haar. Ze heeft nu 550 cc op terwijl ze normaal nu al 800 cc op heeft. Morgen ga ik werken en moeten de leidsters het maar goed in de gaten houden.

Die mex. griep vind ik wel weer een beetje spannend worden hoor. Mijn kleine meisje heeft natuurlijk amper weerstand.
X
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra wo 5 jan 2011 - 9:36

Hallo allemaal!

Vandaag weer een dagje gewerkt, daarna lekker bij m’n ouders gegeten en nu lekker lui op de bank!

de kleine man lijkt echt weer een stuk beter te gaan gelukkig, hij eet en drinkt weer wat meer.. Alleen heeft hij echt nog een vreselijke hoest... hij heeft zulke hoestbuien dat hij bijna lijkt te stikken, gaat kokken en soms ook moet overgeven.. hopelijk gaat dat ook snel beter!

Mm, leuk een nieuwe laptop! En een cursus bij het loi, dat kan nooit kwaad natuurlijk.. Fijn dat het met R weer beter lijkt te gaan, en super dat ze weer lekker heeft geslapen, nu nog wat beter drinken en dan komt het weer helemaal goed! Hoe is het nu met E? Gaat het goed met haar bril?

Lindsya, ja ik weet dat je 250 euro eigen risico hebt,.. een half jaartje geleden is hetzelfde gebeurd.. maar toen had ik getuigen en was het makkelijker te regelen met het waarborg fonds, nu niet, dus ben benieuwd.. maar ik hoop echt dat ze uitkeren, de schade ligt tussen de 1500 en 2000 euro!!!!!!!!!!! Er moet een heel nieuw portier in, overspuiten en het voorscherm moet uitgedeukt en overgespoten worden.... Fijn dat er 2 vriendjes gelijk met Omer mee gaan naar school, bij C is dat helaas niet zo.. vind ik wel jammer!

Limburg, bah wat een nare situatie met de moeder van S!! Lijkt me echt vervelend als het allemaal zo moet! Is je was al opgevouwen?

Fijne avond allemaal!


sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 5 jan 2011 - 9:41

* Sandra Mooi dat je kleine man weer beter lijkt te gaan! Dat hoesten en dan kokken, stikken is heel vervelend he!! Nee inderdaad een cursus kan zeker geen kwaad! Precies nu even goed drinken en dan komt het helemaal goed! Met E. gaat het heel goed! Ze word zo wijs sta vaak verbaasd van wat ze al weet en kan. Haar bril gaat heel goed en het afplakken ook.

Net was R. weer wakker en heeft ze weer goed gedronken dus dat is mooi! Morgen 1 dagje werken en dan weer weekend!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 20:18

Goedemorgen!!!

Zoo ff paar daagjes weer druk gehad....vanaf morgen 3 dagen vrij, eigenlijk vanaf vandaag al maar goed het loopt op het werk net wat anders dan anders....:S

Hier alles goed!! Gister met Merle nog haar in entingen gehaald die van 11 maanden..Very Happy 2 keer uitgesteld..Ook meteen even gekeken hoe ze gegroeid was....ze weegt nu 9220 bijna 400 gram gegroeid in 2 maanden en 3 cm gegroeid in de lengte..dus prima ondanks haar flinke ziek zijn en zeer weinige eten....tsja het is elke dag weer een verrassing wat ze eet en dat is vaak erg minimaal maar goed ik hoef me er niet druk om te maken ze is toch aangekomen.... smile
Indy is op dit moment wat brutaler...moet zeggen dat ze niet vervelend is maar ze heeft behoorlijke opmerkingen etc.....dus weer even goed aangeven dat we daar niet van gediend zijn..
Mijn ouders en broer/schoonzus hebben laatst oude video banden terug gekeken van toen ik en mijn broer klein waren...Ze waren geschrokken van mijn stem, dat die zuiver Indy is....ook de manier van lopen en bewegen is zuiver aan elkaar...Toch wel grappig aangezien ze qua uiterlijk zoveel op papa lijkt..Very Happy

ga ff schermpje erbij openen!!!

liefs



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 20:29

@ limburg, wat leuk dat je vriend de kleine al gevoeld heeft!!
Wat een actie zo voor S....belachelijk dat ze niet even laat weten hoe of wat i.v.m. zijn oren...en nu dan ineens dit??
wij hebben een trofast kast gekocht, moet je maar ff op de site kijken hele handige bakken die bijna iedereen heeft haha!!

@ petra, wat lekker 1 maand vrij zo! even genieten van je kids nog...heb je zin in je nieuwe baan? Lijkt me best even spannend....

@ rupsie, met nieuw jaar om half 10 in de kerk zitten... :shock: poehhhhh!!!
foto's van je buik!!!! : Laughing Laughing

@ sjonno, blijft het speelgoed ook in die ene hoek?/ haha hier ligt het speelgoed over al nergens altijd...pfffff (komt vast ooit wel goed he)

@ sandra, mag c.as al wennen op de basisschool.... :shock: wat gaat het snel zeg!
oef nog steeds zo'n wisselende nachten...lijkt me behoorlijk pittig
Pff wat een schade zo zeg...echt belachelijk he!!

@ mm, ik dacht al huh jullie wilde toch een laptop voor sinterklaas.....een verlate sinterklaas dus intussen....:P
ohh lekker dat ze effe veel slaapt, misschien ook wel nodig door het ziek zijn?? minder dat ze dan slechter drinkt..*ohh intussen weer goed gedronke*

@ lindsya, haha ik ga soms ook mee naar de bingo alleen na 2 rondes vind ik er al niets meer aan...Very Happy
wel lekker geruimd zeg!!

Zoo ik heb een mega stapel strijk klaar liggen, dus ga maar even vort maken... :shock: moet om 12.00 beginnen tot 16.00 dus dat is wel lekker! Morgen vrij, en ros begint weer met werken...

ohh eerst een stinkkont verschonen. pale pale

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 5 jan 2011 - 21:32

Goedemorgen,

Mijn kleine man was vanmorgen vroeg 8 uur, de laatste weken is het pas 9.00 á 9.30 dus dat is wel even wennen. Ik ben de laatste dagen echt moe en zoveel heb ik niet gedaan, bah. Volgend weekend gaan ik samen met mijn man na Amsterdam dus dan kan ik wel uitrusten. Ik hoop wel dat die boef het ook goed gaat doen bij opa en oma Very Happy
Vandaag na de tandarts en even na de markt. Ik wil ook even na de stad want ik ben nog steeds niet geweest voor de spijkerbroeken.

Limburg, jeetje wat is dit stom zeg van die ex, hoe jullie daar achter moeten komen dat die 17 januari geholpen wordt. Ik snap zulke mensen echt niet dat je boos ben op je ex oke maar dat je kind als wapen in zet, dat mens spoor echt niet. Ik snap ook niet dat een rechter daar niks van zeg of iets aan doet. Sterkte in ieder geval met S. Nee ze willen op de kleuterschool niet meer zijn broeken open en dicht maken omdat ze met meer kinderen in een klas zitten dan op de psz. Nu gaat het wel aardig met zelf zijn broek open en dicht maken dus we zijn ook hard aan het oefenen.

Sandra, jeetje wat een schade :shock: Heb je helemaal geen getuigen? Dat moet toch iemand gehoord hebben want dat moet wel een klap zijn geweest als je zoveel schade heb. Succes ermee. Minder dat je kleine man zo hoest, hier heb ik er ook één echt zo zielig. Jammer dat er niemand van zijn vriendjes mee over gaat na de kleuterschool.

MM, hoe gaat het met je meisje vandaag? Werk ze vandaag.

Beegee, jeej lekker drie dagen vrij. Goed dat Merle is aangekomen. Hopelijk wordt ze niet ziek van de prikjes. Grappig dat Indy zo op jou lijkt qua stem en lopen van vroeger. Ik moet wel zeggen dat Merle steeds meer op Indy gaat lijken, kan goed zien dat het zussen zijn.
Ik vind het wel leuk bingo af en toe, maar als je telkens op nog eentje moet en die komt niet dan wordt het wel irritant en het gaat om grote bedragen is wel lekker als ik ze een keer win :P

Gisteren is er een grote brand geweest in Moerdijk. We moesten alle ramen en deuren dicht houden en het luchtalarm zou in onze wijk af zijn gegaan maar ik heb niks gehoord. Er hang wel een vreemde brandlucht buiten maar of het van die brand komt weet ik niet zeker. Was wel eng want we hebben daar op het terrein familie en bekende werken maar daar is alles goed mee.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra wo 5 jan 2011 - 22:02

Morning!

Hier een redelijke nacht gehad, de kleine man besloot om 2 uur dat hij wakker was… en dat laat hij dan horen ook... dus een half uurtje mee op gezeten en toen ging hij gelukkig weer verder slapen! Daarna geslapen tot 7.45, dus dat is een nette tijd!

Vandaag een dagje vrij, moet vanmorgen nog even naar de hema, boodschappen doen en even kijken of we nog schoenen voor C. kunnen scoren in de uitverkoop... lekker druk ochtendje dus, en vanmiddag mag hij weer naar de psz.

MM, fijn dat R gisteravond goed gedronken had! Hoe is de nacht gegaan?

Beegee, tsja die wisselende nachten... blij word ik er niet van, maar ik heb me er maar een beetje bij neer gelegd.. C mag de 31 komen wennen op school, gaat echt zo snel opeens! Fijn dat M.erle gewoon goed gegroeid is! Hier hebben we de 11 maanden enting toevallig ook uitgesteld, moest dinsdag met beide kids, maar Stijn was natuurlijk ziek, dus voor allebei maar afgebeld, nu mogen we de 25ste weer, mogen ze beide een prik en C gaat voor de ogentest.

Lindsya, Ja die brand was natuurlijk vlakbij bij jullie, bah, gelukkig is het nu onder controle! Ik heb helaas geen getuige van de aanrijding, het is s’nachts gebeurd... een paar dagen voor oud en nieuw, dan hoor je hier zowiezo een hoop knallen, dus ik denk dat we daardoor niets gehoord hebben, we slapen zelf ook aan de voorkant waar dus de auto staat... oow wat een luxe tijden heb je normaal zeg, zal wel wennen zijn als hij straks naar school moet!

Fijne dag allemaal, ik ga maar eens haast maken.. C zit nog in pyama.. Embarassed
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 6 jan 2011 - 2:38

Hoi hoi, hier ben ik ook weer eens. Tjeej zeg wat een drukke dagen hebben we weer achter de rug. Dus maar snel weer reageren.
Dinsdag heb ik de hele dag gewerkt en de kids waren naar het kdv. ’s Avonds was ik echt bekaf. Lag al vroeg voor pampus op de bank, en daarna in bed.
Gisteren hebben we een erg drukke dag gehad. Maar wel erg leuk. We zijn voor ons huis weggeweest. We weten eindelijk wat we willen qua tegels ook. Nu hebben we alles uitgezocht. En nu gaan ze nog een prijs maken. Hopelijk valt die dan nog een beetje mee. Dan kunnen we het definitief maken. Verder zijn we toen gelijk doorgegaan om deurklinken etc. uit te zoeken. En verder (daar ben ik helemaal blij mee) komt er volgende week zaterdag iemand langs voor interieuradvies. We hebben echt nog geen idee qua gordijnen en kleuren op de muur e.d. En van die zaak waar we geweest waren komen ze gratis advies geven. Helemaal happy mee. Ik ben daar zo slecht in zelf. Dus hopelijk kan ze ons helpen.
Gisterenavond muziek gemaakt dus was ook weer laat thuis.

Vanmorgen bij m’n schoonvader geweest. Die is jarig vandaag. Dus even op feest geweest en gelijk geholpen. Daarna hadden we vanmiddag ook daar mee gegeten. F. lag uiteindelijk dus pas laat op bed. Dus die zal nog wel even doorslapen.
Nu even rustig op de bank (terwijl ik eigenlijk nog moet poetsen en wassen etc) maar moet echt even zitten.
Kids beginnen eindelijk minder te hoesten. Alleen F. nog een beetje. Gelukkig is dat bijna achter de rug nu. Menn dat heeft ook wel lang geduurd zeg.
Nu ga ik even teruglezen wat jullie allemaal geschreven hebben.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 6 jan 2011 - 2:39


@ MM, fijn dat R. gisteren toch nog meer heeft gedronken, hoe ging het vandaag met haar?

@ Sandra, fijn dat het met je kleine man weer wat beter gaat! Verschrikkelijk als ze zo hoesten en dan moeten overgeven/stikken, S. heeft dat ook zo erg.

Ja ben gisteren maar gelijk aan de 3 wasmanden begonnen en voor het eten waren ze alweer weg, eigenlijk is het altijd zo gebeurd maar toch zie ik er steeds tegenop haha.

@ Beegee, jij bent ook druk met werken! Zijn er zoveel zieken? Lekker dat je nu 3 dagen vrij heb.

Volgens mij hoef ik niet eens op de site van Ikea te kijken en weet ik zo welke je bedoel haha. Hebben wij eerst ook naar gekeken voor op de kamer van S. maar is hem uiteindelijk toch niet geworden.

@ Lindsya, wat leuk dat jullie volgende week samen naar Amsterdam gaan, heerlijk er even samen tussenuit. Blijven jullie daar ook slapen?

Hoe was het vandaag bij de tandarts? En nog geslaagd in de stad?

Ja ik kan ook nog echt steeds constant boos/verdrietig worden om die ex, ik kan er gewoon niet bij. Ik weet dat ik er niet teveel over moet nadenken want dit zal altijd zo blijven. Maar ik vind het gewoon zo oneerlijk dat zij haar macht misbruikt en over de rug van S.

Ik voel me ziek, heb al sinds het weekend ontzettend keelpijn en heel erg verkouden. Maar vanochtend stond ik op met barstende koppijn en volgens mij met koorts. Vanochtend toch wezen werken maar vanmiddag ben ik naar huis gegaan, het ging gewoon niet. Heb net een ibuprofen op (weet dat het niet mag en dat paracetamol wel mag, maar daar reageer ik niet op) en hopelijk gaat die snel werken want vanavond moeten we veel boodschappen doen, hebben we helaas morgen geen tijd voor.

Ik heb het de laatste weken erg op mijn heupen met het huis netjes en gezellig maken haha. Heb dus veel accesoires voor het huis gekocht, leuk! Gisteren ook nog mooie bloempotten gezien en twijfel tussen 2 soorten maar denk dat het de witte gaan worden alleen die maten waren uitverkocht Sad .
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 6 jan 2011 - 2:48

Sandra: Wat leuk dat je er weer bent. En wat gaat het hard met je mannetjes. Jeej zeg C. al bijna naar de basisschool. En S. al achter de babywalker aan het stappen. Leuk zeg. En geslaagd voor schoentjes? Gelukkig dat S. al wat beter aan het worden is. Die hoestbuien zijn hier ook heel herkenbaar van de laatste weken. Zo sneu en vervelend.

Lindsya: Wat leuk dat jullie een weekend naar a’dam gaan. Minder dat je zo moe bent. Jeej wat schrikken, had geen idee dat dat dicht bij jullie was. Echt wel een heftige brand zeg. Flink opgeruimd heb je dus, wel makkelijk dat het gelijk met grofvuil meekon.

Beegee: wat fijn dat Merle toch gegroeid is ondanks haar ziek zijn steeds. Toch een meevaller. Wat grappig dat ze zoveel van jou in Indy herkennen.

MM: hoe gaat het vandaag met R. Al iets naar de betere kant hopelijk. Wat goed dat je een studie gaat doen zeg.

Limburg; Jeej zeg wat een actie van de moeder van S. het gaat echt moeizaam zo met haar he. Echt vervelend ook voor S. natuurlijk als het zo gaat. Hier heb ik geen buikfoto’s. Ik heb die nooit gemaakt, nou ja, aan het einde van de zwangerschap eentje. Maar meer niet. Ik ben daar niet zo van. Vind het niks die dikke buik haha.

Sjonno: flink gerommeld in huis van de week dus. Hier hebben we ook 1 speelhoek, maar het speelgoed ligt altijd overal. Heel irritant. Maar zal wel overal zo zijn. Waar ik ben zijn ze aan het spelen.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra do 6 jan 2011 - 3:02

Zo, was ik weer! Vanmorgen er op uit geweest voor schoenen voor C, vorige keer had ik net mis gegrepen na de uitverkoop, nu dus gewoon een paar op de groei gekocht, gaan nu nog even de kast in en dan over een maandje ofzo mogen ze aan.. waren normaal 139.00 euro en nu 79.. nog veel geld, maar het scheeld wel weer toch.. pfff vind die dingen altijd zo duur! Ik stond nog met schoentjes voor S in mijn handen, maar heb het toch maar niet gedaan.. hij loopt alleen nog maar aan het handje mee of achter zo’n ding, dus dat is alleen maar binnen..

Verder net even achterstallige foto’s van C besteld... ooops van een jaar! Zodra ik die binnen heb en geplakt heb bestel ik die van S. Scheelt weer uitzoeken met plakken, ha ha!

Nu even 2 tellen zitten en dan zo C weer halen van de psz, S die slaapt nog, hopelijk houd hij het nog even uit, dan ga ik even snel zonder hem.. het is zulk vies weer, en op de fiets ben ik binnen 5 minuten heen en weer..

Rupsie, fijn dat er iemand langs komt voor interieus advies, wel zo makkelijk als je er zelf niet echt handig in bent toch! Hoe voel je je verder?

Limburg, ja dat was opvouwen valt eigenlijk altijd mee, ha ha, maar hjet lijkt zoveel als het in die manden ligt he! Vervelend dat je je ziek voelt, volgens mij heerst er echt het een en ander, je hoort zoveel mensen die niet fit of ziek zijn.. hopelijk knap je snel weer op!


Is het bij jullie ook van dat natte troosteloze weer? Bleghh ziet er zo somber uit buiten, jak!

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 6 jan 2011 - 3:50

Hallo allemaal,

Onze tanden waren allemaal goed, alleen mijn man moest een echte vulling gezet worden want die had een noodvulling. Mijn kleine man was super stoer, heeft alles laten zien en de tandarts vond dat die gave witte tanden had dus dat is mooi compliment. Hij heeft een stuiterbal gekregen, helemaal blij mee Very Happy
Hier regen het niet normaal dus we konden niet na de stad, misschien wordt het vanavond droog dan we dan even gaan want hier is het koopavond en anders ga ik morgen. Vanavond moet ik ook met de bus met mijn kleine man want mijn man is werken en heeft de auto mee dus even kijken.

Sandra, oh dat is balen dat je geen getuige heb, hopelijk krijg je wel iets betaald. Duur he schoenen, hier moet onze boef ze ook. Vind C. het nog steeds leuk op psz? Wanneer gaat die precies over na de kleuterschool?

Limburg, minder dat je ziek ben, beterschap. Boodschappen doen is altijd minder Very Happy Ja we blijven twee nachtjes slapen in Amsterdam op het Rembrandsplein in een hotel.

Rupsie, leuk dat jullie nu uit de tegels zijn, wat voor kleur zijn ze? Hebben jullie een ligbad of een douche? Weet je al welke kleur keuken het gaat worden? Dat is wel handig zulk advies maar dan moet je bij hun de gordijnen bestellen of dat niet? Gelukkig dat de kids minder hoesten.

Zo ik ga even verder met de was, de strijk heb ik al af alleen nu de was.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 6 jan 2011 - 4:41

Limburg; minder dat je zo ziekjes bent. Maar je hoort het meer nu. Denk dat er iets in de lucht hangt. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

Sandra: Schoentjes zijn altijd duur idd. Scheelt wel een boel nu, dat is het positieve. Hebben jullie de 2 weken kerstvakantie er al op zitten. Hier is het deze week nog vakantie. Volgende week gaat ze weer naar de psz.
Ik voel me best goed. Wel misselijk en moe, maar dat hoort er vaak bij de 1e weken. Het vreemde vind ik dat ik ’s middags altijd pas misselijk wordt. Rond 4 uur tot ik naar bed ga. De meeste hebben dat ’s ochtends. Het eten koken is echt vreselijk zo deze tijd. Maar ja het zal toch moeten.
Oeps kleine achterstand bij de foto’s. Ik doe dat ook meestal eens in de zoveel tijd.

Lindsya: altijd leuk complimenten. Gelukkig iedereen goedgekeurd, op de nieuwe vulling na dan. Maar dat zal die al van te voren geweten hebben.
Wij krijgen op de benedenverdieping donkere tegels, grijs / zwart (niet pikzwart maar wel donker), grote tegels, nl 80 x 80 cm. Verder krijgen we ook een donkere keuken (deurtjes), ook tegen zwarte aan, met daarop een wit granieten blad met spikkeltjes erin.
De badkamer + wc’s krijgen ook een zwarte vloer en witte muren. We krijgen een inloopdouche en een ligbad met 2 wastafels. Lijkt nu allemaal donker en zwart, maar het wordt echt super mooi.
we zijn niet verplicht om daar de gordijnen etc te kopen maar waarschijnlijk gaan we dat toch doen, de gordijnen en vloerbedekking etc. van ons oude huis kwam ook daar vandaan. Goede ervaringen mee gehad.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra do 6 jan 2011 - 4:57

Zo de lasagna staat al klaar voor vanavond, zo in de oven en dan lekker eten straks..

Rupsie, ja hier hadden ze voor de kerst al vakantie, dus deze week is hier alles weer begonnen ( gelukkig maar want C verveelt zich nu echt als hij de hele week thuis is) Klinkt wel super mooi zeg jullie huis straks met die donkere grote tegels, wauwie! Hmm je hebt dus middag misselijkheid ipv ochtendmisselijk.. hopelijk gaat dat snel beter, is inderdaad vervelend met eten koken denk..

Lindsya, C vind het heel leuk nu op de psz, gaat super gelukkig! Hij mag 31 jan gaan wennen, en de 15 febr begint hij echt zeg maar. Fijn dat alles goed was bij de tandarts!

De juf op de psz had C en zijn vriendje zelfs apart moeten zetten vanmiddag.. zo druk en baldadig waren ze.. ha ha... ik vind dat eerlijk gezegd alleen maar fijn om te horen dat hij nu eindelijk goed los komt! Hij moet zich straks natuurlijk wel kunnen handhaven, hij komt namelijk als laatste instromer van het jaar in een klas van 24 kids.. dus dat zal best even pittig zijn voor hem.

Fijne avond meiden!

sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 6 jan 2011 - 5:59

Rupsie, het klinkt wel heel mooi jullie tegels en keuken. Wanneer gaan jullie daar eigenlijk aan beginnen keuken en badkamer? Zo jullie hebben een grote badkamer twee wastafels doe maar chique Wink Gaan jullie vloerbedekking doen door je huis of alleen in de slaapkamers?
Ja van die vulling wisten we dus aan hem hadden ze meer werk Very Happy

Sandra, gelukkig dat C. nu zijn draai heeft gevonden op psz. Jammer dat die nu weer over gaat na de kleuterschool daar zou het ook weer wennen worden voor hem, dat was bij die boef van ons ook. Maar hij heeft wel gelukkig dat twee vriendjes mee overgaan en hij ken al een paar kinderen door ook want daar heeft die ook mee op psz gezeten dus dat scheelt ook wel.

Helaas is het hier niet meer droog geworden dus ik ga morgenochtend maar gelijk naar de stad en kan ik ook even over de markt lopen altijd gezellig vind ik dat Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 6 jan 2011 - 9:33

* Beegee Grappig dat Indy qua gedrag meer op jou lijkt dan op Ros haha Ja een verlaat kadootje van sinterklaas.

* Lindsya Dat is wel vroeg voor jou kleine man zeg! Leuk een weekendje weg!

* Sandra zo lekker schoenen voor je mannetje gekocht!

* Rupsie Mooi dat jullie nu weten wat jullie willen voor het huis.

* Limburg Ojee ziek.. beterschap meis!

Mijn kleine meisje gaat wel goed. Ze is alleen wel weer verkouden aan het worden dus hoesten en weer wakker worden enz.

De cursus kwam vandaag binnen maar hij is te makkelijk dus ik krijg nu de moeilijkere toe gestuurd.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 6 jan 2011 - 21:27

Goedemorgen!

Hier weer lekker weekend. Gister met de kids naar een indoorspeeltuin geweest, vonden ze geweldig! 's middags niet geslapen, Rick lag 's avonds total loss op de bank en Lisa had nog energie voor tien! Stonden we bij de kassa, stond daar de moeder van het vriendje van Rick, die was er dus ook dus die 2 hebben zich prima vermaakt. Ik ga dadelijk stadten met een vriendin, jammer dat het zo'n vies weer is maar we vermaken ons wel.

@ Sandra..goed zeg dat Cas vrijer wordt op de psz! Wanneer mag hij naar de basisschool? Schoenen zijn duur he? Lisa moest eigenlijk ook andere, die ze nu aan heeft kan nog net maar alles uit de opruiming is te wijd bij haar beentjes en voetjes dus we moeten helaas wel op de nieuwe collectie wachten op haar.

@ Lindsya...jullie dus weer goedgekeurd door de tandarts! Stoer van Omer dat hij zo goed zijn tandjes heeft laten zien!

@ Limburg....pff wat is de ex van je vriend weer lekker bezig. Niet fijn voor jullie maar ook zo erg voor het kind. Krijgt S er veel van mee of begrijpt hij het nog niet zo goed? Hoe voel je je vandaag? Al wat opgeknapt?

@ Rupsie...pff,drukke dagen heb je achter de rug! Fijn zeg dat iemand advies komt geven over je interieur, kun je igg ideen opdoen!

@ Beegee....lekker dat je nu een paar dagen vrij bent! Zo, Merle toch goed gegroeid ondanks het ziek zijn! Speelgoed blijft aardig liggen waar het nu ligt, gelukkig! Ik kan zo slecht tegen rotzooi haha.

@ MM...hoe gaat het met je meiden? Leuk een cursus Engels!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 6 jan 2011 - 21:32

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft lekker geslapen tot kwart voor 9, heerlijk. Zou maandag wel weer wennen zijn als we vroeger op moeten. Vandaag ga ik even na de stad, schoenen en broeken kopen voor mijn boef. Het is gelukkig nu droog dus ik hoop dat het zo blijft.

MM, minder dat je kleine meisje verkouden is, beterschap.

Sjonno, leuk dat je ook gaat winkelen vandaag, veel plezier. Leuk dat de kids zich vermaakt hebben in het indoorspeeltuin.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 6 jan 2011 - 22:27

* Sjonno Leuk naar een indoorspeeltuin. E. wil daar binnenkort ook weer graag heen. Shop ze vandaag! De meiden gaan wel goed.

* Lindsya Zo je mannetje heeft dus weer lekker geslapen!

Vannacht was de kleinste weer lekker aan het rommelen... Ze had om 3 uur vannacht 39 graden koorts en nu gaat het weer prima.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet vr 7 jan 2011 - 9:45

Ha meiden,

Ben ik ook weer eens.

@sjonno: Leuk een indoorspeeltuin. Helemaal met dit troosteloze weer. Bah! Heb je nog lekker gewinkeld vandaag? Nog leuke dingen gekocht?

@lindsya: En nog naar de stad geweest? Hier is ook echt rotweer! Wat goed dat je kleine man zijn gebit goed was zeg!

@rupsie: Hoe voel je je? Veel last van zwangerschapskwalen of valt het mee? En pas je je gewone kleding nog?

Nou hier gaat het harstikke goed. Operatie is goed gegaan dinsdag en L. liep woensdag al weer vorlijk door het huis te banjeren. Arts had gezegd dat hij er een week flink ziek van zou zijn en dat we echt hoge dosering paracetamol moesten geven woensdag, maar hij had echt nergens meer last van. Hij is supervrolijk en zegt de hele tijd: mama ik heb geen pijn meer in mijn keel en kan ook weer heel goed horen. Whoehoe!

Hier gisteravond de stad in geweest om wat positiekleding te kopen. Heb een spijkerbroek gekocht, een zwart jurkje, een grijs/zwart gestreepte jurk, een wit/zwart gestreept rokje en een shirtje. Goed geslaagd dus!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno vr 7 jan 2011 - 21:13

Goedemorgen!

Gister een leuk dagje gehad in de stad met mijn vriendin.Helaas weer geenk kleding voor mezelf haha.Voor Rick ondergoed en een jogginbroek en voor mezelf theedoeken haha. Ach ja, kan maar iets voor mezelf gekocht hebben Very Happy. Waren wel op tijd uit de stad weg, een uurtje later is er namelijk een overval gepleegd op een juwelier en er zou geschoten zijn, gelukkig waren we toen al weg!

Vandaag niet veel op de planning. Het gebruikelijke was en strijkwerk op de zaterdag. Mijn wasmanden puilen uit, blugh!

@ Petteflat....fijn dat de operatie van L zo goed is gegaan! Zo, jij hebt al lekker positiekleding geshopt, leuk!

@ MM...balen dat jullie meisje gister zo'n onrustige nacht heeft gehad. Hoe is het vanacht gegaan? Koorts ook weg?

@ Lindsya...lekker geshopt voor Omer? Grote voeten heeft jullie manneke :P . Rick gaat ook al aardig hard richting 29. Ach ja, onze mannekes leven gewoon op grote voet Wink

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 7 jan 2011 - 22:44

Goedemorgen,

Ik heb gisteren goed geshopt voor mijn boef. We hebben twee spijkerbroeken, twee truien, een nette trui (voor de schoolfoto maandag), schoenen en nog wat t-shirten. De maat schoenen was ik wel even van geschrokken 30 Embarassed heeft die al. Maar ja niks aan te doen, ik denk dat die bouw van mijn vaders kant gaat krijgen, als die alleen maar de bouw heb en verder niks van mijn familie Wink Wel grappig dat die wel mee zoek wat die graag willen hebben als die iets niet leuk vind het ook zegt, is wel makkelijk Very Happy

Ik heb gelukkig al boodschappen gedaan, even een beetje schoonmaken beneden. Er komt vanmiddag een vriendje spelen van Ömer dus dat is gezellig.

Sjonno, Rick ook al 29. Ja dat is waar ze leven op grote voet Very Happy Weer geen kleren voor jezelf, lijkt wel het zelfde verhaal als bij mij Very Happy Gelukkig dat jullie op tijd uit de stad waren, tegenwoordig wordt het steeds erger met die overvallen. Hier in de stad is ook een paar weken terug een juwelier overvallen en de eigenaar hebben ze neer geschoten, echt griezelig.

Pettflat, leuk dat je positiekleding heb gekocht. Gelukkig dat alles goed is gegaan met de operatie en dat die nergens last van heb gehad de andere dag.

MM, hoe gaat het nu met je meisje?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra za 8 jan 2011 - 1:01

Hallo allemaal!

Ik ben lekker vrij vandaag! Ik werd het werken op zaterdag zo zat dat ik minder uren ben gaan werken, nu heb ik om de week op zaterdag vrij.. we misten echt wat tijd als gezin, we hadden altijd alleen de zondag maar samen, maar een zaterdag is gewoon heel anders, de winkels zijn open dus je kan wat meer..

Vanmorgen bij m’n zwager z’n nieuwe huis wezen kijken, en vanmiddag hebben we de verjaardag van de oma van m’n vriend.. beetje saai, maar ja, hoort er bij he!

MM, hoe is het vannacht gegaan met R?

Sjonno, leuk naar een indoor speeltuin, kunnen ze zich lekker uitrazen! Cas mag 31 jan komen wennen, en 15 febr begint hij helemaal. Ha ha, theedoeken voor jezelf gekocht, ach heb je in ieder geval iets toch!

Petteflet, wan een bikkel dat hij zo weinig last heeft gehad na de operatie!!! En super dat hij zelf ook zegt dat hij weer goed kan horen! Leuk positie kleding geshopt, hoe voel je je verder? Willen jullie weten wat het word straks bij de 20w echo?

Lindsya, zo aardig grote voeten heeft O inderdaad! Voor C hebben we nu mt 28 gekocht.. goed geslaagd voor kleren voor je mannetje dus, leuk maandag de schoolfoto!

Fijn weekend!


sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 8 jan 2011 - 4:09

Hoi hoi. Hier was het vanmorgen alweer vroeg. Pff kwart over 6 was meneer weer wakker. Dat is toch geen tijd. Hij had zichzelf onder geplast, over z’n luier heen. Dus romper en pyjama nat. Daar is hij wakker van geworden denk ik. Toen had hij geen zin meer om te slapen.

Vanmorgen hebben we met z’n drietjes zitten kleien. Altijd gezellig. Nu is ie net weer wakker na z’n middagslaapje. Hij moet duidelijk nog even wakker worden. Normaal zeggen ze altijd ik ben 2 en zeg nee. Nou hier is hij nog maar 1,5 maar roept de hele dag overal nee op. Best vervelend soms. Maar goed, een van die vele fases he.

Verder gaat het wel goed. Wel nog steeds misselijk ’s middags maar hopelijk is dat met een paar weken ook over. Aanstaande maandagavond hebben we weer een echo. Altijd leuk.

Sandra: Wat goed dat C. los komt op de psz zeg. Hopelijk komt dat hier bij S. ook nog. Die bijt ook niet van zich af. Wat fijn dat je nu om de week op zaterdag werkt. Dat is idd beter een extra dagje samen met het gezin.

Lindsya: En ben je wezen winkelen vanochtend? Nu moeten de leidingen etc erin. Daarna moet de stucadoor erin. Dat gaat ook best een tijdje duren geloof ik. Het hele huis wordt gestuukt. En daarna gaat geloof ik de keuken / badkamer erin.
Boven zijn we er nog niet helemaal uit. We willen of een houten vloer boven of vloerbedekking. Maar aangezien we boven alleen vloerverwarming krijgen moeten we daar nog verder over geadviseerd worden. Niet alle houten vloeren kunnen met vloerverwarming en ook niet alle vloerbedekking.
Jeej goed geslaagd met shoppen dus. Fijn zeg dat ie al mee beslist. Hier die dame ook al hoor. Als ik kleding uit d’r kast pak om d’r ’s morgens aan te doen, dan wil ze het echt lang niet altijd aan wat ik pak.
Wowie maat 30 alweer. Hij leeft op grote voet haha.

MM: Oh nee he, je kleine meid wordt weer verkouden. Ach een rommelige nacht dus. Gelukkig dat het nu weer beter gaat. En toch maar een moeilijkere cursus haha.

Sjonno: Wat leuk dat jullie naar een indoor geweest waren. Kids helemaal Total loss. Dan zullen ze ook goed geslapen hebben. Helaas weer niet voor jezelf geslaagd met shoppen, dat is jammer, hier is het meestal hetzelfde, altijd voor de kids. Ojee, gelukkig waren jullie op tijd weg idd.

Petteflat: Fijn zeg dat de operatie is meegevallen. Alleen maar fijn dat het nu goed met hem gaat. Wat leuk al wezen shoppen voor positiekleding. Moet je het ook al aan, of pas je je eigen kleding nog.
Hier begint m’n buik al aardig te groeien. M’n eigen kleding lukt nog wel, maar niet heel lang meer ben ik bang. Moet nog even kijken wat ik precies aan kleding heb, maar die staat nog in de opslag. Dus moeten we even zoeken nog. Hier gaat het best goed. ’s Middags begin ik altijd behoorlijk misselijk te worden. Rond etenstijd is het echt heel vervelend, Maar goed hopelijk ben ik er met een paar weken vanaf. Verder best moe ook. Maar ach ik hoef niet te spugen dus dat is mooi.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 8 jan 2011 - 4:21

Hai!

Pfff wat vind ik het een lange dag vandaag. Lijkt echt geen eind aan te komen. Het is hier ook vies weer dus echt iets doen ziet er ook niet in. Ben maar, zoals altijd op zaterdag, druk bezig met de was. Verder wat gepoetst en niet veel gedaan. Kids zijn superlief samen aan het spelen, Chris en ik vragen ons af wanneer het opbreekt haha.

@ Rupsie...fijn dat het goed gaat met je! Pff dat nee zeggen is heel herkenbaar. Bij Lisa is ook alles nee, nee en nog is nee!

@ Sandra...lekker zeg dat je wat minder bent gaan werken en daardoor om de zaterdag vrij bent. Lekker leuke dingen doen met je gezinnetje! Jeej, nog een maandje en je kleine mannetje gewoon naar de basisschool!

@ Lindsya...Omer kan dus mooi op de schoolfoto maandag!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 18 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum