Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet za 1 jan 2011 - 5:53

Gelukkig, gezond, liefdevol en mooi 2011 toegewenst voor jullie allemaal!

@beegee: Leuk naar de Efteling geweest. En wat stoer van I. dat ze in de bobslee is geweest zeg! Ach gossie een goed begin voor M. dus vandaag. Hopelijk zakt de koorts snel en is het idd alleen maar de moeheid enz.

@lindsya: O. heeft het dus ook goed volgehouden gisteravond! Hmm idd maar even langs de huisarts als hij nekpijn aan blijft geven. Oh lekker zeg dat je wasmachine kapot is. Gelukkig al een nieuwe gekocht.

@sjonno: Jeeeh je UGGS zijn binnen. Balen zeg van oud en nieuw. Wij wisten ook niet of Luka het vol zou houden hoor, normaal zit hij namelijk nooit rustig. Maar in de bioscoop gaat dit best goed eigenlijk. Dus misschien gewoon een keer proberen.

@mm: Luka vond Rapunzel echt superleuk! E. dus ook vuurwerk afgestoken. Leuk!

Nou hier gisteravond O&N gevierd bij mijn beste vriendinnetje. Was hartstikke gezellig! Luka is alle tijd opgebleven en 's nachts zijn we daar blijven slapen. Luka ging rond 2 uur slapen en wij rond uurtje of 5. Vanochtend was Luka wel weer om 10 uur klaar wakker. Nu liggen manlief en kind boven op bed, allebei te slapen (het is namelijk verdacht stil). Moet dus nog even kijken wat we gaan eten. Begin wel al een beetje honger te krijgen....Maar ga niet voor mijzelf koken.

Met mij gaat het verder wel goed. Buik begint echt te groeien, echt bizar! Moet maandag echt mijn best doen om het niet te laten merken/zien op mijn werk. Wil het pas na de echo vertellen, dus nog even een week volhouden. Gelukkig hoef ik alleen maandag maar te werken, rest van de week ben ik vrij vanwege operatie van Luka.
Mijn borsten zijn wel echt heel gevoelig en als ik druk ben geweest dan voel ik wel steken in mijn buik. Die steken herken ik wel van Luka, maar die pijnlijke borsten helemaal niet. Bij Luka was ik echt zwaar misselijk en dat ben ik nu echt sporadisch.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 1 jan 2011 - 22:02

Goedemorgen,

Gistermiddag toch lekker even geslapen, heb me wel goed gedaan gelukkig. Mijn kleine man was vanmorgen om half 10 wakker. Hij was vannacht om 1 uur wakker geworden want het licht was uit dus het licht even aan gedaan en hij sliep weer na 10 minuten gelukkig. Vandaag gaan we winkelen in Rotterdam, heb er zin in Very Happy

Sjonno, leuke kleur grijs voor je Uggs. Lekker al de kerstspullen opgeruimd heerlijk. De zolder opruimen vandaag, succes. Ik heb ook al de helft gedaan van onze zolder, ik moet hem ook nog afmaken.

MM, ik stond ook versteld van Ömer dat die het zo lang vol heeft gehouden maar er waren ook kinderen dus die houden elkaar wel goed wakker.

Pettflat, gelukkig dat je niet zo misselijk ben deze zwangerschap, hopelijk komt het ook niet meer. Leuk dat je buikje al begint. Succes deze week met de operatie van Luka.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno zo 2 jan 2011 - 0:28

Goedenmiddag!

Hier een vrij goede nacht gehad. Lisa heeft wel een paar keer gemopperd maar ze heeft geslapen tot 8 uur en Rick werd om 5 voor 9 wakker!! Hij wil vanmiddag dus ook niet naar bed, helemaal te begrijpen maar het is nog altijd zo lekker rustig als ze 's middags even in bed liggen.

Hier al veel gedaan in huis, kerstzooi opgeruimd. Zolder grote schoonmaakbeurt gegeven ( was erg hard nodig Embarassed ), Rick zijn kamertje gesopt en bedje verschoont, ons beddengoed zit nu in het machien en overloop is ook al klaar. Vanmiddag nog Lisa's kamertje, onze slaapkamer en badkamer en dan is boven weer lekker fris. Chris heeft deze week nog vakantie en ik moet gewoon werken dinsdag en woensdag en dan gaan we morgen denk nog wat leuks doen met de kids.

@ Lindsya...fijn dat je gistermiddag toch nog even kon gaan liggen. Jij dus ook bezig aan de zolder, vind dat echt zo'n vervelend klusje. Blij dat de grote schoonmaak daar weer achter de rug is iig.

@ Petteflat...dan misschien toch is gaan proberen met Rick naar de film. Jeej, is Luka heel oudejaarsavond opgebleven, wat goed zeg! Dat zie ik Rick echt niet volhouden haha. Nog een weekje tot de echo, spannend!

MM...en? Je kerstspullen al opgeruimd?

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 2 jan 2011 - 0:58

Hi meiden,

Allemaal de beste wensen voor 2011 en dat het voor iedereen een goed jaar mag zijn. Hoe waren jullie feestdagen? Kerstavond hebben we met mijn vriends vader en vrouw bij ons thuis gegourmet, 1e kerstdag zijn we bij mijn ouders geweest en daar ook blijven slapen en 2e kerstdag hebben we bij mijn vriends moeder en man gevierd. Daar kregen we ook cadeautjes, dus S. was weer helemaal hyper en weer goed verwend. Oud en Nieuw hebben wij rustig aan gedaan, hebben we ook bij mijn ouders gevierd en om 01.30 lagen we al in bed, kon mijn ogen echt niet meer open houden. Gisteren hadden we het druk met alle familiebezoekjes.

Op het werk is het nu heel erg druk en ben ook nu weer meer aan het werk, minimaal 30 uur maar eigenlijk werk ik weer bijna fulltime daardoor weet ik ook eigenlijk niet meer waar ik de tijd voor alles vandaan moet halen haha. Moeten eigenlijk nog zoveel regelen, de bruiloft komt nu ook erg dichtbij, a.s. vrijdag over 4 weken trouwen we. Daarvoor moet er nog kleine dingen geregeld worden cq definitief gemaakt worden. Afgelopen donderdag weer terug geweest voor mijn bruidsjurk, de eerste opzet is gemaakt maar hij was veel te groot haha, dit is natuurlijk ook de bedoeling omdat ik echt nog wel zal groeien in 5 weken tijd.

Voor de baby moet ook nog van alles geregeld worden, we moeten eigenlijk alles behalve de verf en meubels kopen. Het kamertje en onze slaapkamer is vorige week geverfd, echt zo opgeknapt! Na de bruiloft ga ik maar eens shoppen voor de aankleding van de babykamer en voor alle slaapkamers rolgordijnen. Voor onze slaapkamer wil ik ook nog een sidetabel kopen en de tv van beneden moet boven aan de muur opgehangen worden. En dan moeten de kabels nog gewerkt worden en een nieuw touwtje voor de lamp en dan is die ook klaar.

S. word a.s. vrijdag alweer 3 jaar en dat betekend natuurlijk een feestje. We vieren het a.s. zaterdag, heb gisteren pas de uitnodigingen geschreven en de eerste uitgedeeld, de andere mag hij maandag zelf geven en op de post doen. We maken er een Cars feestje van, de versiering, taart en uitnodigingen zijn allemaal van Cars. Maar ook daarvoor moeten er dingen geregeld worden, veel boodschappen doen, verlanglijstje maken en dat is moeilijk na Sinterklaas en Kerst want eigenlijk heeft hij zat speelgoed. Van ons krijgt hij de voorstelling van Sesamstraat en in het voorjaar/zomer een fiets.

Ook zaten we vorige week echt ingesneeuwd, wat een sneeuw was er hier in Limburg gevallen, tot aan mijn laars lag er sneeuw. Op het werk daardoor ook weer 2 keer vast gezeten, fijn! En tot ramp deed afgelopen maandagavond toen ik naar huis wou gaan, mijn auto ook niet meer. Mijn alarmlichten gingen steeds van zelf aan en heeft toen mijn accu leeg getrokken. Dinsdag de anwb gebeld maar die wouden niet komen, daar betaal je dan zoveel voor.

Verder gaat het eigenlijk wel goed, nog wel ontzettend moe maar dat heb ik al heel mijn zwangerschap. En denk toch soms behoorlijk last van de hormonen? Tenminste een gedeelte, zie soms echt beren op de weg terwijl het allemaal wel mee valt. Misselijkheid is gelukkig een stuk minder. Maar heb nog steeds wel erg last van druk op mijn borst, zere ribben en zere buik en echt steken in mijn baarmoeder waardoor lopen, staan en zitten soms echt pijn doet. En als ik een tijdje sta krijg ik ook last van mijn rechter lies/bekken en lang staan gaat nog steeds niet, dat is helaas onveranderd maar tov de weken hiervoor gaat het echt een stuk beter. Heb gelezen dat sommige klachten die ik heb te maken hebben met maagzuur en heb dus maar Rennies gekocht, eens zien of ze helpen.

Ik voel de baby alleen nog steeds heel erg slecht tot helemaal niet. Vind dit toch wel raar omdat ik hem vanaf 16 weken heel goed heb gevoeld tot ongeveer 4 weken geleden. Maar mijn vriend heeft de baby vorige week wel voor het eerst vanaf de buitenkant gevoeld, ik lag te slapen en hij probeerde me wakker te maken maar heb niks gemerkt haha. Gelukkig toch een teken van leven binnen Very Happy .

Verder heeft mijn buik echt een groeispurt gehad, vind hem echt groot haha. Foto staat in het topic buikjes.

We waren afgelopen weken ook druk met het rond kijken naar een nieuwe keuken. We willen ook een nieuwe vloer beneden en toen werd geadviseerd om dit te doen voor dat de nieuwe keuken word geplaatst dus moesten we daar ook op zoek naar. We hebben zowel een nieuwe vloer als keuken gevonden, we zouden dit eerst doen voor ik met zwangerschapsverlof zou gaan maar waarschijnlijk gebeurd het toch pas daarna. We hebben op dit moment zoveel kosten met de bruiloft, baby en S. nieuwe kamer en er komen ook nog zoveel extra kosten bij want er moet ook een deel beneden opnieuw gestucd worden en geverfd.

S. is nog steeds aan het kwakkelen met zijn gezondheid, sinds begin november is hij ontzettend verkouden en slaapt hier door slecht, word een paar keer per nacht wakker van het hoesten en dan is het brullen en gaat ook niet zomaar weer slapen. We wouden met hem naar de dokter maar hoorde via via dat zijn moeder al met hem is geweest, fijn dat we die info ook krijgen. Heb nu maar een hoestdrankje voor hem gekocht, hopelijk word de pijn dan iets minder.

Zo nu ga ik eventjes een nieuw bericht openen om op jullie te reageren en dat zal veel zijn gezien ik volgens mij vanaf pagina 24 niet meer heb gereageerd ;-)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 1:58

Hoi meiden,,

Kom ook maar weer eens gedag zeggen smile Hier een mega drukke maand gehad! Veel gewerkt om alles netjes af te ronden en daardoor zelfs 15 dagen achter elkaar gedraaid ... Gisteren mijn laatste dag gehad en nu een maand vrij voordat ik bij mijn nieuwe baan begin dus even tijd voor de 2 kleintjes! Feestdagen waren wel raar zo zonder Sander maar heb veel visite gehad dus de tijd is voorbij gevlogen!

Dylan was ontzettend bang voor het vuurwerk maar uiteindelijk met grote doppen op zijn oren toch om 12 uur naar buiten geweest en dat ging helemaal goed! Hij zegt het nu zelfs leuk te vinden Wink makkelijk zeggen nu het voorbij is :P
Verder gaat het niet lekker met hem, heeft weer zijn oren,holtes,amandelen ontstoken en ook een beginnende longontsteking.. 14 dagen antibiotica en hij wordt in jan dan eindelijk geholpen in het ziekenhuis. Zijn amandelen gaan eruit en hij krijgt buisjes dus hopelijk heeft dit resultaat!

Lynn daarin tegen doet het heel erg goed. Groeit ontzettend hard en draait de hele kamer rond smile Aankomende maand voor het eerst met vast voedsel aan de gang dus dan is het echte babytijdperk weer voorbij.. Gaat echt heel snel voor mijn gevoel!

Verder is de uitzending inmiddels bijna op de helft dus kunnen gaan aftellen. Midden maart komt hij weer terug! Valt me tot zover alles mee om 'alleen' te zijn maar het feit dat we heel weinig contact hebben momenteel vind ik wel lastig. Je kan elkaar al niet bijhouden maar dat wordt nu wel heel moeilijk gemaakt! Er zijn steeds inslagen waardoor er black holes komen en dan liggen alle verbindingen eruit.. Wie weet wordt het nu daar na de feestdagen ook weer wat rustiger, zou fijn zijn!
Sander krijgt het helaas wel wat moeilijker, hopelijk is het een fase en kan hij ook weer snel omschakelen.

Van de week wel vast een vakantie geboekt en gaan 20 maart met zijn 4en 2 weken naar egypte! Heerlijk op een luxe resort lekker genieten van het feit dat we weer bij elkaar zijn smile En stiekem om niet gelijk weer in de huiselijke sleur te vallen hihi

Hier vanuit mij even een update!

Sjonno; jij ook aan de uggs Very Happy Heerlijk he! heb er 2 paar en dylan heeft ze ook en die heeft ze het liefst nog aan met slapen Wink
Beegee; en hoe is het gesprek op je werk gegaan wbt de financien?
Lindsay; Wauww lekker aan het poetsen geweest! En wat een stoere man zeg, zelfs meehelpen vuurwerk afsteken Very Happy
Meeko; wat een gaaf kamertje hebben jullie weer gemaakt zeg! Prachtig,,
MM; oeps een beetje herrie in jullie huiskamer Wink Gelukkig is het weer uitgepraat! Lastig soms als je over dingen allebei anders denkt..
Mama van Luka (weet je forum naam zo ff niet meer); Gelukkig ben je wat minder misselijk, en je kan het na de echo lekker gaan rondbazuinen Very Happy Spannend weer allemaal of niet!

en toen was ik het weer kwijt.. voor iedereen; Een heel gelukkig en liefdevol 2011 gewenst!!!

Liefs petra

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 2 jan 2011 - 2:34

@ Beegee, zijn je meiden weer helemaal opgeknapt? Heb je voor het nieuwe jaar wel een afspraak staan met je leidinggevende over het meningsverschil? Fijn dat het zo is meegevallen bij de uroloog, heeft ze er nog steeds geen last van? Hoe gaat het nu met je?

@ MM, wat goed dat R. nu los zit en nu naar de buik oprolt! Hebben de fysio en logopediste nog overleg gehad over haar nekspieren? Wat vervelend dat die discussie steeds terug komt zeker omdat het ook over niks ernstigs gaat. Fijn dat de discussie weer bij is gepraat, heb je er nu ook een goed gevoel over?

@ Rupsie, nog een keer van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat alles goed was. Klopte jouw berekening ook met de verloskundige? Toevallig dat je precies op de zelfde datum als bij S. bent uitgerekend. Is er iets niet goed gelopen bij de zwangerschap/geboorte van S. en F. omdat je nu eerder word ingeleid en extra onder controle staat? Hoe heeft de familie gereageerd? Is S. weer helemaal opgeknapt? Ben je nog steeds erg beroerd? Kan me voorstellen dat je het nu niet op je werk heb verteld, daar waren de omstandigheden niet naar. Hoe hebben ze vrijdag gereageerd op je werk?

@ Lindsya, heeft O. niet meer overgegeven? Gelukkig dat hij niet ziek was en dat hij waarschijnlijk iets verkeerds heeft gegeten. En zijn de kerstspullen opgeruimd? Balen dat jullie wasmachine stuk is gegaan, maar jullie hebben gelukkig snel weer een nieuwe! Kon de oude niet meer gemaakt worden?

@ Petteflet, hoe gaat het met je zwangerschap? Had je de trui nog aangedaan bij L. en snapte ze het gelijk? Leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde! Weet iedereen het nu? Succes en sterkte met de operatie van L. deze week.

@ Meeko, ik krijg geloof ik 5 echo’s. Bij de 8 en 12 weken een termijnecho, 20 weken echo, 30 weken groei echo en bij 34 weken een liggingsecho. Heb een nieuwe foto van mijn buik met 24 weken, staat in het topic buikjes. Hoe voel je je nu met de zwangerschap? Is er nog iets uit het bloedprikken gekomen of had de verloskundige tips tegen de vermoeidheid? Fijn dat jullie kamertje al af is! Hoe gaat het nu met je oma?

@ Sjonno, lekker vakantie! Hoelang heb je vakantie? Wat knap dat R. het plassen weer goed aangeeft. Gaat het nog steeds goed en lukt het inmiddels ook met het poepen? Eindelijk geslaagd voor je Ugg’s! Waar heb je ze uiteindelijk besteld?

@ Petra, nu kun je even lekker bij tanken samen met de kids. Kan me voorstellen dat de feestdagen vreemd voor jullie allemaal was, gelukkig zijn ze nu weer voorbij en had je veel visite. Hoe gaat het met S.ander? Heb je je werk goed kunnen afronden? Nu even voorbereiden op je nieuwe baan. Hopelijk gaat de operatie bij D. helpen, dit is niks. Heerlijk zo’n vakantie in het vooruitzicht.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 2 jan 2011 - 5:35

Hallo allemaal,

Wij zijn ook weer thuis. Het was heel erg druk, en mijn kleine man had het al snel bekeken dus die begon al snel te klieren. We hebben wel wat gekocht maar ik heb geen spijkbroeken en schoenen voor Ömer dus ik ga van de week even alleen. Hij moet ze voor maandag hebben want hij gaat dan weer oefenen op de kleuterschool en hij kan zelf zijn broek niet na beneden doen die die nu heeft. Ik heb wel voor mezelf een traningspak gekocht dus dat scheelt weer Very Happy

Petra, waarschijnlijk even een dipje van je man, hij is ook wel lang van huis. Gelukkig dat jullie over de helft zijn. Ach minder van je kleine man dat die zo ziek is, hopelijk is die er na die operatie vanaf. Lekker al de vakantie geboekt.

Limburg, zo je heb het druk de komende dagen met alles te regelen. Het gaat nu wel opschieten jullie bruiloft. Oh leuk een Cars verjaardag, wij hadden dat ook vorig jaar van Ömer. Minder dat die ex niet even overlegd over de gezondheid van S. is toch wel heel erg belangrijk. Nee onze wasmachine was al een tijdje niet goed maar nu is die helemaal kapot en hij was drie jaar oud en het was een Indesit en dat is toch niet een al best merk hebben we gemerkt. Nu heb ik weer een Bosch, en ik had voor die Indesit ook een bosch en daar heb ik lang mee gedaan. Ja alles is lekker opgeruimd met de kerstspullen. Ne ehij heeft gelukkig niet meer overgegeven.

Sjonno, lekker de zolder opgeruimd heerlijk. Heel de bovenverdieping maar gelijk gedaan lekker hoor. Ik moet van de week ook weer eens verder gaan met de zolder kan ik het grofvuil ook bellen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 2 jan 2011 - 7:54

@ Lindsya, was je vandaag naar de stad toe geweest? Wou en moet ook nog maar totaal geen fut vandaag, voel me helemaal niet lekker blegh. Balen dat je niet voor O. was geslaagd! Heb je wel zijn voeten opgemeten of hoeft hij geen nieuwe schoenen wegens de maat? Wij moeten met S. ook weer deze maand, denk dat ze weer gegroeid zijn dus misschien ook maar gelijk nieuwe slofjes voor zijn verjaardag kopen/vragen. Wil je een spijkerbroek met alleen elastiek?

Ja S. vind zijn Cars feestje helemaal leuk, hij zag net een uitnodiging en wou die gelijk niet meer afgeven haha. Hij wil zaterdag een kroon van Cars, eens kijken of ik die kan vinden anders moet ik hem zelf maken of morgen even aan oma vragen ;-)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama zo 2 jan 2011 - 9:13

* Petteflet Wat knap dat Luka ook de hele avond wakker is gebleven zeg!! Heb je volgende week de echo? Mijn buik was ook al gauw zichtbaar bij de jongste

* Lindsya Wat het zo druk? Iedereen dacht waarschijnlijk lekker er even uit. Maandag gaat hij dus weer op school oefenen.

* Sjonno Hier slaapt E. ook niet als ze laat wakker word. Voordeel dat ligt ze wel op tijd op bed Very Happy Hier zijn niet alle kerstspullen weg helaas.

* Limburg je kerst en oud en nieuw is dus leuk geweest! Je gaat dus langzaam aan weer een hoop werken! Wel prettig voor jou. Leuk een feestje nu S. 3 word. Ik moet van de week naar de fysio en nog naar de logopediste. Ik heb er nu weer een goed gevoel over!

* Petra 15 dagen achter elkaar gewerkt! Ohh lees het nu dat je nu een maand vrij ben ik snap hem. Ach die Dylan wat sneu dat hij weer zo ziekjes is. Het is zeker lastig om niet op een lijn te liggen maar dit is echt het enigste zowat waar we een verschil in hebben.

Hier vanmiddag een lekker bezig geweest. Nieuwe draadloze deurbel gekocht dus die heb ik even gemonteerd. En ik heb de autostoelen in de auto's gewijzigd. Kleine R. gaat niet meer in de maxicosi ze past er niet goed meer in en ze wil steeds zitten. Dus we hebben de vervolgstoel er in gedaan, in de ligstand.
De kerstboom is half opgeruimd want de kleine R. is weer eens ziek.. Ze is heeft weer koorts en wil/kan niet slapen zo sneu. Mijn man zei al "goh ze is alweer 2 weken opgeknapt, daar gaan we weer".

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 2 jan 2011 - 10:00

Het huis van mijn moeder is eindelijk leeg. Morgen moet ik de sleutels inleveren en dan ben ik eindelijk van het huis af. Morgen ga ik even veel dingen opruimen en het grofvuil bellen, ook als ik zin heb de zolder verder opruimen dan heb ik dat ook gedaan, kan gelijk het vuil mee Very Happy

Limburg, ook een echte Cars fan zo te lezen, leuk. Minder dat jezelf niet zo lekker voel vandaag. Ja ik was vandaag na de stad toe geweest. Nee hij moet gewoon nieuwe schoenen, hij heeft nog wel dezelfde maat. Ik wil een spijkerbroek met elastiek aan de bovenkant kan die zelf na de wc op de kleuterschool want ze willen hem niet helpen en deze spijkerbroeken kan die zelf niet open en dicht maken.

MM, ik las het al op je hyves, minder dat ze weer ziek is, beterschap met je kleine meisje. Leuk dat je aan de klus ben geweest in je huis. Lekker al die kerstspullen bijna weg. Gaat het snel he alweer in de vervolgstoel. Ja ik was echt druk in de stad, niet normaal.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 21:21

Goedemorgen!!!

Zoo het nieuwe jaar is alweer 3 dagen oud...time flies haha!!!
Hier alles verder rustig, moest om 8 vanmorgen al bij de ortho zijn... :shock: pff erg vroeg!! ros is gister wezen stappen dus die ligt nog lekker in bed...merle is al beneden en indy kijkt boven bij ros tv in bed....(vind ze altijd zoooooooo gezellig nerd ) Ik mag om 12.00 beginnen tot 22.30 vandaag, beetje lange dag maar goed 2 zieke clienten 2 zieke collega's tsja dan heb je dat he!!
3 dagen werken nu en dan weer lekker 4 vrij..Very Happy kijk ik naar uit!! (erg he)
Gister naar de ikea geweest opberg kast erbij gekocht, box de deur uit gedaan weer!! ofja even op de zolder bij men ouders gezet.....nu is alles weer netjes opgeruimd!! was trouwens alsof alles voor niets was in de ikea OHH MY!!! echt te druk :shock:

@ petteflat, haha hadden de mannen nog lekker geslapen?? veel plezier met vertellen vandaag!

@ lindsya, de crisis is niets van te merken he als je wilt gaan winkelen!! :P blijft enorm druk!!

@ sjonno, jij bent het nieuwe jaar begonnen met een schoon huis!! lekker..Very Happy cheers

" limburg, dat zijn nogal wat uurtjes dat je moet werken zeg..poeh!! denk je ook aan jezelf!! IS OOK belangrijk he
jemig de trouwerij komt inderdaad al snel dichterbij!! spannend...Very Happy
wat leuk een feest in het vooruitzicht!!

@ petra, balen zeg dat sander nu in een dip zit!! het is ook een behoorlijke tijd zo he!! gelukkig al over de helft heen! Heeft dylan het nu minder moeilijk??
waaah wat lekker zo'n vakantie!!

@ mm, moest zo lachen om je reactie dat jij de draadloze deurbel geplaatst hebt.....goed zo lekker onafhankelijk...Very Happy cheers cheers cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama zo 2 jan 2011 - 23:40

* Lindsya en de sleutel ingeleverd dat zal jou een hoop gedoe schelen zeg! Tsja mijn kleine meisje weer ziek helaas. En al in de vervolgstoel et gaat veel te hard!!

* Beegee ik ben wat dat betreft heel onafhankelijk! Moet de ketel bijgevuld worden dan regel ik dat, spullen als kasten en stoelen in elkaar zetten doe ik. Speelgoed wat in elkaar moet doe ik. Haha ik vind het ook super leuk!

Nou de nacht is eigenlijk wel redelijk gegaan we hebben van 23 tot 2:30 geslapen toen wilde ze een beetje melk. En toen weer om 6 uur en toen had ze ook 39 graden koorts en weer een beetje melk. Daarna tot 8:45 geslapen dus het viel me mee.
E. heb ik ook thuis gehouden vandaag dus nog even 3 dagen thuis en dan donderdag weer werken.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 3 jan 2011 - 0:04

Zo hier ben ik ook weer voor het eerst in het nieuwe jaar. Jullie allemaal een gelukkig, liefdevol Nieuwjaar gewenst !!! Hier gaat alles z’n gangetje. Enorm drukke dagen gehad de laatste dagen dus kwam het er niet van om hier langs te gaan.

Vrijdag heb ik op mijn werk verteld dat ik zwanger ben en gelukkig reageerde ze allemaal enthousiast. Op het werk zijn ze niet zo van de kinderen maar toch leuke reacties gehad.

Met oud en nieuw zijn we bij vrienden geweest. De kids hebben heerlijk door het vuurwerk heengeslapen dus dat was makkelijk. We waren om half 4 thuis. En om half 10 moesten we alweer in de kerk zitten. Pff.
’s Middags weer naar een verjaardag toe en gisteren ook een verjaardag. Heb gisteren ochtend de hele ochtend ongeveer op bed gelegen. Was super moe.

Vandaag is m’n man weer aan het werk gegaan dus zijn we weer met z’n drietjes. Net alle boodschappen gedaan. En nu zijn ze even heerlijk aan het spelen. Zo meteen lekker eten en dan kan de kleinste naar bed.

Ze zijn nog steeds flink aan het hoesten steeds en wat verkouden, maar het spugen is gelukkig over.
Met mij gaat het ook goed. Ben wel nog steeds misselijk. En jeej zeg die buik begint echt al goed te groeien. Het valt gewoon al op. Maar dat zal wel komen omdat het de 3e al is. Bij S. begon het pas met 24 weken en bij F. was het ook al stukken sneller. Ach ja. Het is niet anders he.

Nu ga ik even teruglezen wat jullie allemaal geschreven hebben.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 3 jan 2011 - 0:20

Lindsya: Woensdag hebben we de afspraak staan voor de keuken en badkamer (en evt. de tegels). Hoe gaat het met je kleine man en z’n nek. Idd even langs bij de ha. Gelukkig wel wat gekocht tijdens het shoppen. Vandaag de sleutel inleveren. Mooi dat het achter de rug is zo.

Beegee: wat leuk zeg naar de Efteling geweest. En hoe voel je je? Al wat fitter weer? Zo lekker dagje werken vandaag voor je. Lange dag. Bij Ikea is het altijd druk volgens mij. Niet normaal meestal.

Sjonno: Jammer dat jullie plannen voor o&n niet doorgingen. Wat goed eindelijk Uggs. En idd als je warme voeten hebt, is voor mannen vaak al genoeg

Petteflat: Jouw buik begint dus ook al te groeien. Ben ik niet de enigste waar het zo snel gaat. Welke dag wordt Luka geopereerd? Spannend weer zeg.

Limburg; Drukke tijd dus voor je met alle voorbereidingen van alles. Leuk een cars verjaardag voor S.
Onze berekening klopte precies met de vk. De bevallingen en zwangerschappen zijn op zich goed gegaan. Alleen bij F. het laatste stukje niet. Hij bleek erg groot te zijn voor mij. Uiteindelijk is z’n hoofdje geboren en toen heeft hij die draai niet gemaakt en zat hij helemaal klem. Er was geen beweging in te krijgen. Uiteindelijk na veel pijn en moeite door mij en de vk is hij eruit gekomen, hij heeft 2,5 minuut vastgezeten zonder lucht, dus was helemaal blauw aangelopen, werd gelijk aan het zuurstof gelegd. Nu willen ze dit scenario niet nog een keer. Dus wordt ik goed in de gaten gehouden zodat mocht het kind weer zo groot worden, dan wordt het eerder ingeleid en thuis bevallen mag ik al helemaal niet meer. Overtijd mag ook niet meer.

Petra: Lekker even een maandje genieten van je kinders. Heerlijk toch. Jeej wat gaat het snel met Lynn, alweer bijna aan de vaste voeding. Ach wat sneu dat Dylan aan het kwakkelen is. Beterschap voor hem. Jeej jullie kunnen gaan aftellen. En een lekkere vakantie in het vooruitzicht

MM: ach nee he, je kleine meid weer ziek. Beterschap. Ze blijft kwakkelen he. Jeej weer een stapje verder, de maxi cosie tijd voorbij.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 3 jan 2011 - 4:09

Hallo allemaal,

Zo ik heb de sleutels ingeleverd en we zijn nu officieel van het huis af gelukkig zeg cheers Mijn moeder heeft het in haar nieuwe huis veel beter na haar zin, hele leuke buren en ze kan lekker eten beneden dus dat doet ze elke dag.
Vanmorgen ook even boodschappen gedaan met mijn kleine man en verder niet veel gedaan. De zolder ga ik denk morgen aan beginnen :P

Beegee, lange dienst zeg voor je vandaag, werk ze. Leuk dat je bij de Ikea geweest, heb je woonkamer veranderd of dat niet? Als Indy het gezellig vind met haar vader op bed tv kijken, heb jij ook even rust Very Happy

MM, gelukkig dat de nacht goed is gegaan, minder alleen dat ze nog koorts heeft. Krijg ze een tandje ofzo?

Rupsie, leuk dat ze goed reageerde op het nieuws dat je zwanger ben op je werk. Minder dat de kids nog steeds verkouden zijn, ga ook nooit weg met dit weer. Leuk dat je buik al begint met groeien.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 3 jan 2011 - 4:33

Goedenmiddag!

@ Lindsya....fijn dat je moeder het zo naar haar zin heeft in het nieuwe huis! Succes morgen met de zolder, ben blij dat ik er al vanaf ben :P .

@ Rupsie...nu al een buikje, leuk! Bij Lisa kon ik met de 5 weken mijn broek al niet meer dicht, bij haar zag je het ook dus veel eerder dan bij Rick. Balen dat de kids nog steeds zo verkouden zijn. Lisa was er eindelijk vanaf maar werd vanochtend ook weer snotterend wakker, dacht echt oh nee maar het lijkt nog meete vallen gelukkig.

@ MM...fijn dat de nacht toch nog vrij goed ging. Hoe gaat het nu met je kleine meid?

@ Beegee...aaah je moest al vroeg bij de ortho zijn! Heb ik ook altijd denk je lekker vroeg een afspraak te maken ( bv bij de kapper ) en dan op de dag zelf heb je daar zó de balen van haha. Pff lang dagje werken voor je! Daarom heb ik een hekel aan de Ikea, in Eindhoven is het altijd zo druk, shopt gewoon niet leuk.

@ Petra...pfff 15 dagen achter elkaar werken, pittig hoor! Ik vind 2 dagen achter elkaar al meer dan genoeg haha. Sneu dat Dylan zo aan het tobben blijft, hoop dat zijn amandelen eruit en de buisjes gaan helpen voor het manneke. Wat gaat het snel met Lynn, en alweer bijna aan de bijvoeding, voor mijn gevoel is ze pas geboren haha.

@ Limburg...ligt je placente niet voor? Dan voel je de beeb vaak ook wat minder. Leuk een cars-feestje voor S! Zal hij erg leuk vinden.

Hier alweer veel gerommeld in huis. Ff met meubels verschoven en nu 1 speelhoek gemaakt. Had eerst 2 hoeken met speelgoed en nu maar 1. Beetje krap bij de zithoek nu maar goed, het probleem is hier of teveel speelgoed of te klein huis Very Happy . We wilden ook de bugaboo naar de zolder doen en op marktplaats zetten maar toen hij daar stond kreeg ik het echt niet over m'n hart, tranen in mijn ogen en Chris begreep er niets van haha. Maar voorlopig gebruiken we hem nog even voor Lisa en misschien dat ik over een paar maanden de bugaboo wel weg kan doen...
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 3 jan 2011 - 5:58

Sjonno, ik snap wel een beetje dat je je kinderwagen niet weg kon doen, ik had precies hetzelfde Very Happy Terwijl ik bij ons volgende kindje een nieuwe kinderwagen wil. Misschien kan ik morgen wel foto's maken en op internet zetten, ik ga het proberen. Mannen snappen ons soms echt niet smile
Ik denk eerder dat er teveel speelgoed is :P Hier hebben we het gelukkig beperkt en ik heb van de ene slaapkamer, een speelkamer gemaakt scheelt toch weer Very Happy

Zo het buurmeisje heb even hier gespeeld, is echt een getrouwd stel die twee. Net even gegeten en hij gaat zo even in bad, kan ik even de strijk doen intussen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra ma 3 jan 2011 - 8:32

Hallo allemaal!!

Laanngg niet geschreven, maar ik lees wel mee hoor!!

Natuurlijk allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Hier gaat het allemaal goed! Over een paar weekjes mag C.as al gaan wennen op de basisschool, slik.. ik vind het echt een hele nieuwe fase weer! Maar ik heb wel het idee dat hij er aan toe is, hij is momenteel best ‘vervelend’ hij wil echt vermaakt worden de hele dag, en gaat anders heel irritant op de bank hangen..... het lijkt wel een puber af en toe, ha ha, boos dat hij kan zijn als de tv uit moet of hij iets niet mag!

S.tijn gaat ook hard, die stapt lekker achter z’n babywalker en haalt lekker boevenstreken uit.. De nachten gaan wisselend met hem, al slaapt hij nu denk 65% van de nachten door.. Ik geef hem nog steeds bv en verder eet hij alles lekker.. Op het moment is hij ziek, fikse luchtweg infectie.. de huisarts zei dat we he echt even goed in de gaten moesten houden, hij zat tegen uitdrogen aan.. dus die zit nu aan een ab kuurtje.. gelukkig heeft hij vanmiddag wel wat sap gedronken en vanavond is de bv er tot nu ook in gebleven.. dus dat lijkt goed te gaan..

MM, R zit nu dus lekker in de vervolgstoel.. wij twijfelen ook voor S.. hij past in de lengte nog wel, maar het is zo’n geprop met die winterjas aan.. en hij kan natuurlijk ook al prima zitten.. dacht alleen dat de maxi cosi veiliger was zolang het pastte, dus dat is wat me tegenhield.. maar ik denk toch dat hij binnenkort overgaat.. telkens dat gewurm erin,e n dat ding staat ook in de weg in huis! Hoe is het nu met R?

Lindsya, lekker dat het huis van je moeder leeg is! Wanneer mag O naar de basisschool? Was hij nu al wezen wennen of niet?

Beegee, zooo dat was vroeg bij de ortho! De box dus ook weg, hier heb ik hem een aantal weken geleden ook weg gedaan, op marktplaats gezet en de dezelfde avond opgehaald, ideaal! Scheelt weer een hoop ruimte en S wilde er toch echt niet meer in, schreeuwde de hele boel bij elkaar, ha ha! Wat knap dat Merle al loopt, lekker vlot, maar dat was ze met alles natuurlijk al, vlotte tante!

Rupsie, fijn dat ze op je werk enthousiast reageerden, en leuk dat je buik al begint te groeien!

Sjonno, ha ha, die kinderwagen! Ik heb er niet zo’n last van om de babyspullen weg te doen.. alles waar hij niet meer in gaat heb ik gelijk verkocht.. wiegje, box, baby gym, ha ha ruimt lekker op!! Alleen de kleertjes vind ik lastiger, vooral de kleine kleertjes die ze beiden aan gehad hebben....

Fijne avond meiden!




sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 3 jan 2011 - 9:48

* Rupsie Leuk dat ze goed reageerde over je zwangerschap! Zo jullie waren laat thuis met oud en nieuw. Jep ze blijft kwakkelen.

* Lindsya Mooi de sleutel is ingeleverd! Ik denk niet dat het een tandje is omdat als ze gaapt ze ook gaat huilen en ik voel niets.

* Sjonno Het gaat wel met mijn kleine meisje...Hier ook teveel speelgoed!

* Sandra Spannend hoor C.as bijna naar de bassisschool. Wat goed dat je nog steeds bv geeft! Ja ik twijfelde ook maar ze had nog maar 1 cm over aan de bovenkant en ze ging met haar armen opzij duwen zodat ze kon gaan zitten. Ik heb wel de vervolgstoel wel in de ligstand staan. Het gaat wel met R.

De kleine meid heeft net 1 uurtje geslapen in haar eigen bed dus dat is wel prettig. Ze zit nu naast me op de bank en is best gezellig...

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 3 jan 2011 - 10:19

Sandra, leuk dat C.as ook gaat oefenen op de basisschool, het gaat allemaal hard. Soms vind ik het ook zo moeilijk dat allemaal zo hard gaat. Hij is al twee keer wezen oefenen en hij gaat a.s maandag weer en na zijn verjaardag gaat die helemaal over, de 22 januari.
Leuk dat je kleine man zo aan het stappen is.

MM, dat is vreemd dat ze een paar keer achter elkaar koorts heb gehad, meestal is dat als ze tandjes krijgen maar nu werk het weer ook niet echt geweldig mee voor die kleintjes. Gelukkig dat ze even geslapen heeft.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 3 jan 2011 - 10:35

Lindsya schreef:Sandra, leuk dat C.as ook gaat oefenen op de basisschool, het gaat allemaal hard. Soms vind ik het ook zo moeilijk dat allemaal zo hard gaat. Hij is al twee keer wezen oefenen en hij gaat a.s maandag weer en na zijn verjaardag gaat die helemaal over, de 22 januari.
Leuk dat je kleine man zo aan het stappen is.

MM, dat is vreemd dat ze een paar keer achter elkaar koorts heb gehad, meestal is dat als ze tandjes krijgen maar nu werk het weer ook niet echt geweldig mee voor die kleintjes. Gelukkig dat ze even geslapen heeft.

nee het weer werkt zeker niet mee. Tandjes was ook het eerste waar ik aan dacht maar ik voel niets.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra di 4 jan 2011 - 2:28

Hallo!

Met S. lijkt het alweer ietsje beter te gaan, hij eet en drinkt weer wat dus dat is een goed teken..

Vandaag zo’n saaaaaie dag met allemaal stomme dingen die geregeld moeten worden... formulieren naar de school brengen, boodschappen doen, papierwerk voor het waarborgfonds proberen rond te maken incl getuigenverklaringen e.d.. en nu heb ik ook nog ruzie met de printer waardoor ik niet door kan.. grrmmbl!

MM, hoe is het nu met R? Beetje aardige nacht gehad?

Lindsya, Omer mag dus ook al bijna naar school, vind hij het leuk?




sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 4 jan 2011 - 3:31

sandra schreef:Hallo!

Met S. lijkt het alweer ietsje beter te gaan, hij eet en drinkt weer wat dus dat is een goed teken.. Kijk dat zijn de goede berichten!!

Vandaag zo’n saaaaaie dag met allemaal stomme dingen die geregeld moeten worden... formulieren naar de school brengen, boodschappen doen, papierwerk voor het waarborgfonds proberen rond te maken incl getuigenverklaringen e.d.. en nu heb ik ook nog ruzie met de printer waardoor ik niet door kan.. grrmmbl! Ohh ik had ook zo'n dag moest allerlei afspraken verzetten. Achter dingen aan enz.

MM, hoe is het nu met R? Beetje aardige nacht gehad? Ik durf het nog niet te hard te zeggen maar ze lijkt wel weer opgeknapt *klopt het af* Ze gaat weer normaal naar bed zonder te mopperen en geen koorts! De nacht ging ook weer beter van 22:30 tot 1 uur in haar eigen bed en daarna van 1 tot 7 bij ons bed een fles en daarna 8 uur!
Lindsya, Omer mag dus ook al bijna naar school, vind hij het leuk?


Vandaag heeft mijn man een laptop voor ons besteld dus die komt binnenkort. (ons verlaten sinterklaaskado) Maar goed ook want de letter L is los en moeten we regelmatig weer maken. Voor de rest heb ik vandaag de l.oi gebeld voor een cursus Engels. Ik ga dus weer een beetje leren. Ik merk dat ik dat wel nodig heb op mijn werk en prive is het ook altijd handig.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 4 jan 2011 - 22:13

Hallo allemaal,

Gisteren de zolder en schuur opgeruimd, vandaag komt het grofvuil dus het kon gelijk weg gelukkig. Gisteravond wezen bingo-ën maar zoals altijd niks gewonnen, niks aan te doen Very Happy Mijn kleine man is weer aan het hoesten dus dat is minder. Gistermiddag is die bij ons buurmeisje wezen spelen. Vanmiddag gaat die weer, heb ik even rust Wink

Sandra, hopelijk krijg je iets terug van het waarborgfonds, je heb wel een eigen risco van 250 euro dus ik weet niet of je schade meer is? Een nicht van mij is er ook mee bezig op dit moment, echt klote dat mensen zomaar doorrijden. Hopelijk wordt die persoon gepakt.
Ja Ömer vind het leuk op de basisschool, vooral omdat zijn twee vriendjes ook tegelijk mee over gaan.

MM, leuk kadootje voor jullie zelf. Goed dat je weer een curcus gaat volgen, is altijd handig.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 5 jan 2011 - 4:53


@ MM, hoe is het nu met R.? Weer helemaal opgeknapt of gaat het wel de betere kant op?

Wanneer krijgen jullie de laptop?

Weer aan de studie, leuk en pittig! Zou zelf ook wel een cursus willen doen maar aan de andere kant moet ik er echt niet aandenken!

@ Lindsya, is de sleutel van je moeders huis ingeleverd? Fijn dat de verhuizing nu klaar is! Willen ze hem ook niet helpen met zijn broek vast maken? Ben je inmiddels weer naar de stad geweest?

@ Beegee, leuk ikea! Moeten wij ook nog steeds een keer naar toe, ook weer opbergkasten nodig en een tafeltje voor S. Welke opbergkast hebben jullie gekocht?

Het moeten nog meer uren worden dat ik ga werken, werk fulltime, gelukkig is dat bij ons 38 uur. Na mijn verlof ga ik 24 uur werken maar ben benieuwd want verwacht niet dat er dan al een parttimer is gevonden voor mijn functie.

@ Rupsie, fijn dat je het toch heb kunnen vertellen op je werk en dat ze goed reageerde, is toch altijd fijn voor als je weet dat ze niet zo van de kinderen zijn.

Fijn dat het langzaam iets beter met je kinderen gaan alleen dat hoesten blijf wel vervelend!
Heb je al een foto van je buik, nieuwsgierig haha. Ik krijg allemaal verschillende reacties op mijn buik. De 1 zeg dat ik nog niks heb, de andere zeg dat het nu begint te komen en zelf 1 iemand dacht dat ik op het einde was haha. Maar ik kan gelukkig nog wel al mijn kleren en broeken aan al moet ik denk nu wel een beetje rond gaan kijken voor een zwangerschapsbroek en shirtje want die worden kort.

@ Sjonno, benieuwd naar hoe je je kamer nu heb ingedeeld, tips zijn altijd welkom! Hoe heb jij het speelgoed opgeruimd?

Hier weer druk met werken, 2 hele dagen gewerkt en vandaag een halve dag, morgen en vrijdag ook weer de hele dag dus druk voor de verandering, merk echt dat ik tijd te kort heb. Vanmiddag even langs een paar woonwinkels geweest en accesoires gekocht, moet het alleen nog opruimen maar daar heb ik geen zin in! Staan ook nog 3 wasmanden te wachten die opgevouwen moeten worden. Iemand zin om de kerstboom te komen aftuigen? Dat moet hier ook nog gebeuren haha.

Vrijdag moet S. naar het ziekenhuis, we hebben afgelopen zondag van zijn moeder gehoord dat hij 17 januari geopereerd moet worden aan zijn keelamandelen en hij krijgt buisjes. De manier waarop het weer gegaan is maakt me echt boos maar vooral weer erg verdrietig, ik snap het echt niet hoe zij met de situatie omgaat. Wij wouden met hem naar de dokter en hadden aan haar gevraagd of hij nog bij zelfde dokter zit (je weet het maar nooit bij haar en omdat ze verhuisd is en ze niks verteld) kregen we de reactie voor jou wel voor mij niet. Paar dagen hoorde we op het kdv dat ze zelf naar de dokter met hem was geweest maar er was niks aan de hand en nu afgelopen zondag horen we ineens dat hij bij de kno arts is geweest en dat hij geopereerd moet worden. Ook wil ze niemand bij de operatie of op bezoek hebben, alleen zij. Eerst mocht mijn vriend er ook niet bij maar daar is ze toch op terug gekomen maar helaas voor mij, ik kan me weer gaan voorbereiden op roddel(s) van haar na die dag. Nu stop ik over haar want word echt weer boos haha.

Nu maar gauw beginnen met de was opvouwen voordat mijn vriend thuis is.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 17 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum