Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 10 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 11 dec 2010 - 1:48

Hoi meiden, hier een reactie van een zieke. Pff wat voel ik me beroerd zeg sinds gisteren. Flink verkouden en grieperig. Ben gisteren wel wezen werken maar toen ik thuis was, heb ik beetje gegeten en toen hops gelijk naar bed. Nu gaat het weer iets beter, maar pff die snotneus de hele tijd. Heel irritant.

F. is ook best verkouden (what’s new). Dus de zakdoeken vliegen er hier doorheen. Nu liggen ze allebei even op bed. S. wilde graag naar bed want ze was moe, nou prima. Kan ik even genieten van de rust. Heerlijk. Ga zo ook even plat.
Straks als ze wakker zijn moeten we op feest. Totaal geen zin in nu, maar ja ik kan er niet onderuit.

Man is buiten aan het werk. Gisteren heeft hij ook de hele dag thuis gewerkt. Nu was het een paar dagen boven 0 dus gelijk even profiteren. Straks is dit mooi klaar voor het weer gaat vriezen. Dan hoeft er alleen nog maar buiten gevoegd te worden.

Verder enorm pissig. Kan zo in huilen uitbarsten. Beetje lang verhaal. We zijn met de blaaskapel bezig voor nieuwe kleding. Met z’n 4en zouden we dit regelen. Meeste werk door mij verricht. Uiteindelijk waren we er uit, eindelijk. Afgelopen woensdag bij de repetitie iedereen laten passen voor de maten. Ik moest gelijk na de repetitie weg. En nu is er dus flinke commotie geweest. Iedereen vond het niks, veel te warme kleding bla bla. Nou ja 1 grote ellende blijkbaar. Nu werd ik net gebeld, en werd dit dus verteld. Nou heb ik er zoveel moeite voor gedaan, die winkel heeft super goed meegeholpen, Ik zeg ik ga het echt niet meer afzeggen hoor, dat kun je toch niet maken. Ben een beetje gek. Dus ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Ben er echt zo klaar mee op het moment. Daar doe je dus zoveel moeite voor. Ik ben echt pissed off.
Vanavond hebben we een optreden. Nou dat zal me gezellig worden.

Limburg: hee wat leuk dat jullie een jongetje krijgen. Fijn dat alles goed was ook met de baby. Is ook heel belangrijk natuurlijk. En balen dat de kaarten weer niet goed waren. Is het een grote fout nu?
Als ze bij oma is is het geen enkel probleem als ik wegga. Heel vreemd dus. Ik weet echt niet meer waar het aan ligt.

Beegee: Jeej zeg wat is de tijd snel gegaan. Merle morgen gewoon alweer 1 jaar. wat voor taart heb je besteld? Wat een lekkere ochtend heb je gisteren gehad zeg. Heerlijk van genieten. Ai dat was minder zeg gisterenavond. Ik ben ook een echte schijterd als ik alleen thuis ben.

Petteflat: pff door de sneeuw met de fiets. Moet er niet aan denken haha. Wat leuk zeg muziekles voor Luka. Veel plezier met mommie. Gezellig dat jullie hebben afgesproken.

Lindsya: Ojee dat gaat lekker met verhuizen, nog een in het vooruitzicht dus. Zo blijf je bezig. Je bent wel getraind straks haha. Kom je ons dan over een tijd ook meehelpen 

MM: Wat super zeg dat je zo goed naar je zin hebt op je werk. Heerlijk toch. Zo wat een afpraken heb je zo allemaal voor je meiden. Hoe gaat het met je oudste? Weer wat beter.
Ach wat vervelend zeg dat je jongste daarom niet wil eten.

Sjonno: Ach Lisa ook zo verkouden. F. is ook zo vaak verkouden. S. heeft ook nooit wat en F. heeft altijd wel wat. Bij jullie ongeveer hetzelfde dus. Vervelend he. Aagh die Lisa wat is ze toch een wijze tante.
Jij nu dus ook verkouden, ik kan je de hand geven. Irritant he.

Laatst aangepast door Rupsie op za 11 dec 2010 - 22:39; in totaal 1 keer bewerkt
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  meisjesmama za 11 dec 2010 - 2:47

* Sjonno Wat vervelend dat Lisa weer zo verkouden is... hier ook beide meiden alweer zo irritant!! Wat leuk maandag naar de Efteling ik hoop dat jullie niet al te koud weer hebben.

* Petteflet Ik ben ook benieuwd of het gaat helpen bij ons kleine meisje. Veel plezier vanavond met Mommie!

* Lindsya Zo je hebt weer een hoop voor je moeder geregeld. Zo leuk zijn als de bank van jullie eerder komt.

* Beegee Ohh die krokodillen maakte dus een hoop herrie. Tsja inderdaad weer een lastige situatie erbij. haha ja als ik mijn baan echt zat ben kan ik altijd nog moeders gaan begeleiden met mijn ervaring haha

* Rupsie Ojee bij jou zijn ze ziektekiemen dus ook toegeslagen. Beterschap! Ik begrijp helemaal je punt over de kleding ik zou ook super pissig zijn!! Nee de oudste was gisteravond ook ziek.

Gisteravond om 22:30 werd de oudste wakker en was helemaal overstuur. Ik haar temperaturen en jahoor 39,4 graden koorts en ze klaagde over haar oren. Uiteindelijk heb ik een tijdje bij haar in bed geslapen omdat ze dat graag wilde en op die manier werd ze ook rustiger. Nu zijn beide meiden weer goed verkouden, hoesten en verhoging. Het stopt hier dus ook maar niet.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Sjonno za 11 dec 2010 - 2:57

Goedenmiddag!

Er wordt hier dus overal wat afgesnotterd, wat een gedoe is dat toch he?!

Ik ben weer niet geslaagd voor Uggs, ik val dus in de mannenmaten :-S, bij de bijenkorf gekeken en bij de mannen hadden ze de maat niet meer die ik nodig heb. Erg irritant, Chris vind Uggs spuuglelijk dus volgens hem is dit gewoon een teken haha, hij vind dus dat ik er ook maar niet meer naar op zoek moet gaan. Verder wat van die frutcadeautjes gekocht voor het sinterklaas volgende week, wordt vast supergezellig. Voor Lisa bij de Mexx nog 2 truitjes gekocht, leve de opruiming! 5 euro voor een truitje is toch geen geld. Beide kids liggen te slapen en Chris is nog wat boodschappen doen, ff rust hihi. Rick heeft er de laatste tijd zo'n grote mond op staan dat ik altijd blij ben als hij 's middags in bed ligt.

@ MM...jouw meiden dus ook weer lekker aan de snotter, echt een ellende vind ik dat.

@ Rupsie....bij jullie ook dus allemaal lekker verkouden. Jeej, ik zou ook pissig zijn met dat gedoe met die kleding. Volgende keer de grootste zeikers het zelf maar laten regelen.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  meisjesmama za 11 dec 2010 - 3:09

Sjonno huh bij de mannen maten??? Heb je grote voeten dan? Mijn man vind ze ook niets dus zo de uitspraak van Chris kunnen maken.
Tsja dat gesnotter echt zo irritant!!! Nu haal ik de jongste weer met 38 graden uit bed echt ongelovelijk. En ik wilde vanavond mijn mannetje trakteren op een keer uiteten omdat we maandag 13 jaar samen zijn. Mijn broertje en zijn vriendin komen oppass dus nu twijfel ik wat we zullen doen. Ben zomaar bang dat ze meiden eten in het roet gaan gooien.
Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno za 11 dec 2010 - 3:12

@ MM..ik heb maat 41-42 ( wisselt per merk ) en van Uggs zijn 41 dus te klein en zover lopen ze maar bij de dames blijkbaar. Ah, dat zou sneu zijn als je vanavond niet zou kunnen gaan uit eten, maar je kids ziekjes achter laten is ook niets natuurlijk. Moeilijk zeg wat je nou moet doen.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Petteflet za 11 dec 2010 - 6:59

Meiden.....ik heb net een test gedaan en ik zie een heel licht 2e streepje.....Zou het dan zover zijn? Had vandaag ongesteld moeten worden, ook gezien mijn eisprong, die heb ik namelijk 2 weken geleden zeker weten gehad....
Morgenochtend doe ik nog een test...Oe wat spannend dit zeg!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lindsya za 11 dec 2010 - 7:59

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is weer kort geknipt en daarna zijn even na de kerstmarkt geweest was leuk. Er was ook een markt binnen en daar hadden ze alemaal nieuwe spullen en daar heb ik decoratie gekocht voor in vazen waar dat had ik nog niks in dus dat is mooi.
Mijn schoonzus is vanmiddag op visite geweest en zij had nog kadootje voor Sinterklaas, hij heeft het spel Pinguin Panic gekregen en die val goed in de smaak, hij heeft heel de middag samen met het buurmeisje gespeeld. Ik moet wel zeggen dat het een zenuwspel is Very Happy Buurmeisje heeft hier gezellig gegeten vanavond en nu ligt mijn kleine boef lekker te slapen.

Rupsie, jeetje ik zou ook goed pissig zijn wat een zeikers met die kleren. Ik geef je groot gelijk dat je niet gaat bellen. Ik zou ook helemaal niet meer mee helpen. Beterschap voor jou en je kids, minder die verkouden. Gelukkig dat je man nu even door kan werken aan het huis.

MM, ach allebei je meisjes ziek, beterschap. Hopelijk zijn ze een beetje opgeknapt voor vanavond dat jullie samen even weg kunnen.

Sjonno, niet geslaagd voor Uggs. Ik vind ze ook heel leuk maar ik durf ze niet aan. Balen dat ze je maat niet hadden. Dat is geen geld voor Mexx truitjes, hier is de Mexx winkel helaas weg voor kinderen. Lekker dat je vanmiddag even uit kon rusten.

Pettflat, ik had al gereageerd in je topic, spannend zeg voor je.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Limburg85 za 11 dec 2010 - 20:27

@ Petteflet, een deel van de kaart is een verkeerde kleur, is nu roomkleur en had champagne zijn. Niemand weet het en vinden deze kaart mooi maar wij weten helaas het verschil wel. Voordeel is dat we de geboortekaartjes nu gratis krijgen en door een ander persoon gemaakt gaat worden. Heb nog niet echt een geboortekaartje op het oog, heel veel vind ik niet mooi en die ik mooi vind zijn voor een meisje. Maar heb er wel 2 in mijn gedachten. Die rot sneeuw ook! Zijn er nu gelukkig even vanaf maar vanaf dinsdag komt het weer terug, hoeft van mij niet. S. was ook gratis, daarom gingen we nu ook weer haha maar ze zeiden toen al dat als de baby er is, dat we weer gaan. Hoe was het gisteravond in de stad? Spannend!! Ben heel benieuwd naar je test van vandaag al vermoed ik dat je zwanger ben anders zou er geen streepje komen, hoe ligt deze ook is!

@ Lindsya, kunnen andere mensen je ook in huren als verhuizer? ;-) Je heb straks veel verhuizingen gedaan. Maar leuk dat je oma ook daar heen gaat, vind je moeder het ook leuk? Een bekende in het zelfde gebouw. Fijn dat je geslaagd ben voor je bank! Balen altijd alleen van die levertijd maar niks aan te doen, 6 weken is nog wel te doen. Wij hebben ook ieder jaar plannen om naar een kerstmarkt te gaan in Duitland (is dichtbij) maar tijdgebrek gooit steeds roet in de plannen. Wat is dat precies voor spel? Gisteren heeft S. hier bij mijn ouders heel de tijd vang de kikker gedaan, was geloof ik ook in de smaak gevallen haha.

@ MM, wat fijn dat je zo’n goed gevoel over je werk heb, is toch heel belangrijk. Vinden hun het ook goed gaan? Je beide meisjes dus nog steeds ziek, schiet totaal niet op bij ze. Je meisje is idd niet veel gegroeid, nu kan ze dat hebben maar past toch niet. Gelukkig dat jullie snel terecht kunnen! Heb je een idee wat ze er precies aan gaan doen? Gefeliciteerd met jullie 13 jarig samen zijn! Zijn jullie nog wezen eten?

@ Beegee, lekker uitgeslapen. Af en toe heerlijk als je dat kan en dan maar met tv erbij is beter dan niet haha. Slaat de antibiotica denk aan bij M. omdat ze weer zo goed eet, gaat het ook weer beter met haar? Hebben jullie krokodillen? Gatver haha! Zijn die groot?

@ Sjonno, vielen de kosten voor je auto mee? Verschrikkelijk zijn die keuringen altijd, nou ja die rekeningen die erbij horen ;-) Gezellig naar de Efteling, alvast veel plezier morgen. Hopelijk treffen jullie het met het weer. Balen dat je weer niet geslaagd ben voor je Ugg’s. Ik zou anders op internet kijken of ze daar je maat wel hebben, zijn ook betrouwbare site’s die Ugg’s verkopen. Mijn vriend vind ze ook verschrikkelijk, maar dat vind die wel met meer dingen ;-). Ik wil ze ook nog steeds graag maar denk welke keer dat lange laarzen beter overal bij passen maar moet gewoon eens van dat idee afstappen ;-).

@ Rupsie, balen dat je ziek bent! Hopelijk knap je snel op want ziek zijn is niks. Is het gisteren wel gegaan op het feest en optreden? Lekker dat ze nu pas met die opmerkingen komen terwijl de kleding eigenlijk al zo goed als volledig geregeld. Hoe reageerde ze toen je zei dat je het niet meer ging afzeggen? Lekker dat je man weer volledig aan jullie huis bezig is, kan de buitenkant straks afgerond worden.
Nu gauw de tekst plaatsen voordat ik alles kwijt ben, net ging de stroomkabel uit mijn computer en de helft van mijn tekst was weg.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Limburg85 za 11 dec 2010 - 20:38

Vrijdag S. opgehaald van het kdv en hij was ziek, vermoed weer ontsteking want hij gaf aan dat hij zere oren had en deze waren knal rood, hij was ook heel bleek en warm. Niks was goed, alleen maar huilen, wou geen eten wou alleen maar naar bed toe dus hij lag om 18.00 uur al in bed. 2 keer overstuur wakker geworden en om 5.30 uur was hij klaar wakker, dat was te verwachten. Kregen daarover trouwens een verwijt van mijn vriends ex, hij had van de week overgegeven maar wij hadden niet gezegd dat hij ziek was maar dat was hij ook niet. Wij hadden hem niet mee mogen nemen naar Disney omdat hij ooronsteking had, maar dat wisten wij niet, had zij niet verteld aan ons en nu halen wij hem ziek op van het kdv, echt wist niet dat mensen zo jaloers konden zijn.

Gisteren ging het weer aardig goed met hem, gelukkig want we zouden naar mijn ouders gaan (wonen eind weg) en daar blijven slapen en daar komen we nu niet zo vaak meer. Gisteren hier weer sinterklaas gevierd en S. is weer goed verwend, heeft een elektrische trein van Duplo gekregen (nu heeft hij echt overal een trein haha) en veel dingen van Bob de Bouwer en een ochtendjas met zijn naam erop en Winnie the Poeh.

Gisteren hebben we ook het kamertje uitgezocht, is gelijk de eerste geworden die we zagen. Helaas alleen 10 tot 12 weken levertijd op dat is wel erg balen maar gelukkig is dat nog op tijd.
Ook gezien hoe ik het wil inrichten maar dat wist ik eigenlijk al haha alleen mijn vriend is bang dat het teveel grijs word maar dat gaat echt wel mee vallen. Nu twijfel ik alleen welke muur nu grijs moet worden en hoe de meubels moeten staan. Hoe hadden jullie de meubels staan? Als de muur straks geverfd is, ga ik de aankleding halen, kan niet wachten! Over de wandelwagen zijn we het ook eens, hebben die alleen daar niet besteld, gaan we volgende week hier in de buurt doen (daar hadden ze het kamertje niet) even op de acties letten.

Of we niet genoeg geld uit hadden gegeven, hebben we gisteren ook de trouwringen besteld! Zo mooi word die volgens mij, ja hij moest weer helemaal anders gemaakt worden. Hij is nu 2 kleuren goud en ik wil hem helemaal wit goud hebben zonder rand erin en er zitten 3 diamantjes bij mij is. Mijn broer zei vooraf al dat ik een dure smaak heb en dat was weer eens waar, niet normaal hoe duur. Ze hadden een weddenschap afgesloten welke ik het mooist zou vinden en hij had het mis, houd echt van strak.
Moet nog 20 trouwkaarten afmaken en dan de postzegels erop en dan zijn ze af, kan ik aan de uitnodigingen van S. beginnen voor zijn verjaardag haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 21:26

@ petteflat.....AHHHHHHHHHHHHHH een 2e streeppie....wat goed..Ik ga duimen voor een knal test!!!

@ mm, ojee niet lekker al dat koorts, zou ff aankaarten bij de HA want dan zal er toch wat aan het wringen zijn...:S

@ sjonno, ik ben het met chris eens het zal een teken zijn cheers

@limburg, haha een dure smaak!! is niet erg zolang het kant...
Netjes opgelost dat je het geboortekaartje voor niets krijgt..das toch ook een behoorlijke kostenpost anders!!

@ rups, wat een gezeik zeg met die kleding..ik zou het ook mooi zo laten...!!! jij al je moeite doen en nadien lekker klagen ja daaaaaag!!!!!!!!!! (ik heb daar echt een hekel aan Twisted Evil )

Zooo gister om 19.30 in slaap gevallen tot vanmorgen 7.45 Embarassed zal het wel nodig gehad hebben!! oef!! merle haar cadeau al uitgepakt, al vind Indy het natuurlijk leuker haha....ach is ook niet erg..Indy roept al de hele dag samen spelen samen delen....*slim he*

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya za 11 dec 2010 - 21:36

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft goed geslapen, hij was om half 9 wakker. Ik heb wat slechter geslapen bah, vanavond maar weer op tijd na bed. Vandaag gaan we naar mijn man, hij moet vandaag werken en de kleine wil graag na hem toe. Ga ik gelijk even de stad in en dan eten we met zijn drieetjes in de stad vanavond, gezellig.

Limburg, leuk dat je het kamertje heb besteld, wat voor meubels zijn, heb je er een plaatje van ofzo? Welke kinderwagen nemen jullie? Ja die levertijden zijn soms echt lang maar ja misschien komt het eerder je weet nooit. Trouwringen zijn inderdaad duur, gelukkig dat jullie ze ook besteld hebben. Minder dat S. ziek is, beterschap. Zo S. is wel verwend met sinterklaas, leuk.
We hebben binnen drie jaar tijd nu 6 keer verhuizing gehad en dan tel ik die van mijn moeder en oma nu niet mee dus ik ben het nu wel een zat dhet verhuizen, ik heb er toch al zo'n hekel aan, hihi. Ja mijn moeder vind het wel leuk, mijn oma help haar nu ook al veel (het is haar dochter) dus het is ook wel fijn. Het spel is heel makkelijk, het is een ijsberg die wiebel erg en dan moet je elke keer een pinguin opzetten en dan moet je zorgen als speler dat ze allemaal blijven staan. Een echt zenuwenspel Very Happy

Rupsie, je heb een pm.

Fijne zondag allemaal
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama za 11 dec 2010 - 22:37

* Sjonno Dat is wel balen zeg dat je ze niet past.

* Petteflet wat spannend... en ????

* Lindsya Zo je mannetje weer lekker kort geknipt.

* Limburg Ja op mijn werk zijn ze ook tevreden over mij, dat is tenminste wat ze zeggen. Wat ik begrijp gaan ze observeren wat R. doet met een lepel en dan gaan ze tips enz geven. Zo een dure dag dus met kinderkamer en trouwringen en welke kinderwagen word het?

* Beegee gefeliciteerd met Merle haar verjaardag. Ik ga inderdaad een afspraak maken bij de HA want ik ben het zat. Damm wat heb je lang geslapen!

We zijn gisteravond wel weg geweest. We hebben heerlijk even met z'n 2en gegeten was erg gezellig en lekker. Toen we thuis kwamen lag E. heerlijk te slapen en de jongste die lag bij mijn schoonzusje (vriendin van mijn broertje) op schoot. Ze was duidelijk niet lekker en heeft vannacht bij ons in bed geslapen. Wel ga ik volgende week een afspraak maken voor beide want ik ben het ziek zijn en verhoging hebben meer dan zat!! Mijn man was het zo zat die was/is er helemaal sjaggie van wat de sfeer in huis ook niet gezellig er op maakt. Moet zeggen dat ik blij ben dat hij is gaan klussen want hij heeft helemaal geen geduld voor E. vind ik dat sneu.
Ik zou vanmiddag wat gaan drinken met mijn vriendin maar als hij straks weer zo sjaggie thuis komt ga ik niet weg. Dat vind ik niet leuk voor E en R *zo dat lucht ook op om even te klagen*

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 22:44

@ mm, het is herkenbaar hoor! Hier was de sfeer echt niet leuk meer...alleen maar geklaag en gezeur....ros was ook blij dat ie weer kon gaan werken...ik heb daar wat meer geduld voor maar goed dat maakt het alsnog niet leuk...
Merle kreeg in eerste instantie 2 weken geleden ook haar AB vanwege de koorts(jammer genoeg niet sterk genoeg maar goed haha)

@ lindsya, wat gezellig met zen 3en eten!!

Zoo merle slaapt lekker!! die kleden we pas om als het feest is haha!! Indy net lekker met ros in bad geweest en ze wilde graag haar ballerina pakje aan...dus mevrouw heeft haar efteling pakje aan, maillot eronder ..... tsja voor Indy echte feest kleding ik heb mijn twijfels..:P
Ik ga ook zo lekker in de douche, eerst even de vaatwasser doen Very Happy
Vanavond blijven de meeste vrienden eten, doen we eigenlijk altijd na een verjaardag dus super gezellig!!
we eten normaal chinees maar 1 vriendin is zwanger en kan dat niet binnenhouden dus het zal friet worden...Very Happy

liefs

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama za 11 dec 2010 - 23:36

BeeGee schreef:[color=red]@ mm, het is herkenbaar hoor! Hier was de sfeer echt niet leuk meer...alleen maar geklaag en gezeur....ros was ook blij dat ie weer kon gaan werken...ik heb daar wat meer geduld voor maar goed dat maakt het alsnog niet leuk... Ohh echt he en dan word ik zo pissig op hem... ik denk dan ze zijn niet lekker dan ga je toch zo tegen ze doen. Maar ik heb ook veel meer geduld dan hem..Merle kreeg in eerste instantie 2 weken geleden ook haar AB vanwege de koorts(jammer genoeg niet sterk genoeg maar goed haha) Nou hier mag er ook wel wat aan gaan doen hoor want pfff bij de jongste is het sinds haar ziekenhuisopnamen 26 oktober al de 3de keer dat ze weer zo is.

@ lindsya, wat gezellig met zen 3en eten!!

Zoo merle slaapt lekker!! die kleden we pas om als het feest is haha!! Indy net lekker met ros in bad geweest en ze wilde graag haar ballerina pakje aan...dus mevrouw heeft haar efteling pakje aan, maillot eronder ..... tsja voor Indy echte feest kleding ik heb mijn twijfels..:P
Ik ga ook zo lekker in de douche, eerst even de vaatwasser doen Very Happy
Vanavond blijven de meeste vrienden eten, doen we eigenlijk altijd na een verjaardag dus super gezellig!!
we eten normaal chinees maar 1 vriendin is zwanger en kan dat niet binnenhouden dus het zal friet worden...Very Happy

Leuk straks Merle haar feestje.. Indy heeft haar eigen kleding maar gestyld haha Leuk dat ze allemaal blijven eten.

Net kwam hij nog even thuis om wat te halen en toen wilde de jongste niet echt op hem reageren. "Ja" zegt ie "ze zal wel beledigd zijn" Toen kon ik het niet laten om te zeggen "en terecht!" Maar het lucht wel op haha

Liefs
liefs[/color
]
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lindsya za 11 dec 2010 - 23:42

Mm, leuk dat jullie toch even weg zijn gegaan met zijn tweetjes. Ik zou ook zeker een afspraak maken voor je meiden als ze zo ziek blijven. Hopelijk wordt de sfeer in huis snel wat beter.

Beegee, Indy is dus helemaal feestelijk gekleed op haar manier, leuk. Wat heeft Merle van jullie gekregen? Veel plezier vandaag.

Ik heb de bovenverdieping even goed onderhanden genomen, de bedden zijn verschoond en er staat nog een was aan dus dadelijk ook even strijken en nog wat dingen uit de droger vouwen. Morgen goed de beneden verdieping doen, want ik wil mijn vloer in de bleek zetten want als vrijdag al de meubels er zijn kan ik het niet meer goed doen.
Morgen gaat mijn kleine man ook na de kleuterschool voor weer een ochtend te wennen. Zie er best tegen op als die were gaat huilen maar ja even door bijten.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama zo 12 dec 2010 - 7:20

* Lindsya Ja die afspraak komt er ook zeker voor de meiden! En bij jou dus weer alles lekker schoon!

Mijn jongste meisje heeft weer 39 graden koorts, diarree (al bijna 2 weken) en ze zaagt en piept die is dus ook nog eens goed verkouden.
Ik ben gewoon geneigd om nu de hapost te bellen maar mijn man vind het niet nodig. Hij zegt ze kan toch ook maandag of dinsdag nagekeken worden.

Ik knijp hem nu alweer voor mijn werk morgen pfff...

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama zo 12 dec 2010 - 9:40

Ondertussen toch contact gehad met de hapost en ben ik ook langs geweest door het algehele ziektebeeld toch weer een AB kuurtje. Hoop dat het snel aanslaat.
Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sjonno zo 12 dec 2010 - 21:02

Goedemorgen!

Jeej, hier hebben de kids als 3 dagen tot minimaal half 8 geslapen, luxe haha! Gister een rustige zondag gehad, ik had de bovenverdieping een grote schoonmaakbeurt gegeven en na het middagslaapje van de kids zijn we naar mijn ouders gegaan.

Vandaag gaan we naar de Efteling! Rick is niet te houden en als we Lisa vragen waar we naartoe gaan roept ze heel enthousiast Efing! Maar ze weet natuurlijk niet eens wat het is haha! Het is wel aardig koud, dus we pakken ons maar lekker warm in.

@ Petteflat...ook hier nog een keer, gefeliciteerd!!

@ Lindsya...leuk, naar de kerstmarkt geweest. Kerst vind ik echt de gezelligste tijd van het jaar!

@ Limburg....keuren was 40 euro dus dat viel wel mee gelukkig. Wij gaan altijd naar zo'n onafhankelijk keuringstation dus daar doen we dan ook geen reparaties als er iets is, dan heb je het zelf nog een beetje in de hand qua kosten. Lampje vervangen bv kunnen we makkelijk zelf. Tja, die Uggs, die ik wil gaan helaas maar t/m maat 41.

@ Limburg...sneu dat S ziekjes was, en wat reageerde de ex van je bijna-man toch weer overtrokken zeg! Leuk dat je de trouwringen hebt uitgezocht!

@ Beegee...die opmerking van Indy over dat samen spelen, samen delen ge-wel-dig! Verder een leuke verjaardag gehad gister?

@ MM....Chris en Rick kunnen ook zo weinig van elkaar hebben, heel irri soms! Jullie kleine meid dus weer aan de antibiotica, houdt bij jullie echt niet op he? Hier leek het met Lisa beter te gaan qua verkoudheid maar vanochtend haalde ik haar weer finaal onder de snotjes uit haar bedje. Gelukkig is ze verder niet ziek.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 21:04

Goedemorgen!!

@ mm, toch een AB kuurtje! hoop dat ie snel aanslaat bij je dametje!! heeft ze vanacht lekker geslapen?

@ lindsya, en je kleine kerel lekker naar school??
jij had gister veel gedaan zeg sowwww!!! bijnaaaa je nieuwe meubels..Very Happy

@ sjonno, zoooo lekker geslapen dan al zeg!!! (wen er maar niet aan he :P)
veel plezier in de efteling, lekker warm aankleden het is KOUD!!! brrrrrrrr

Hier echt een super leuk feest!! Merle heeft het goed gedaan al was ze best aanhankelijk naar mij toe....hele leuke cadeau's gekregen...(al viel me op dat bij indy haar 1e verjaardag het wel leek hoe groter hoe beter en dat was nu niet...god zij dank!!) Merle heeft wel een hele gave loop auto gekregen...Very Happy een echte BMW (komt ook van de bmw dealer af haha!) verder leuke winterjas, truitjes, broekjes, nieuwe slaapzak, 2 pyjama's, en nog speelgoed!! we hebben 's avonds met 16 man frietjes gegeten haha net een zoete inval zo, wel super gezellig!! Merle is vanacht wel heel onrustig geweest en veel wakker...ook 2 keer een fles gehad, mevrouw eet nog steeds heeeel weinig maar goed dat komt wel.
INdy zit op de psz nu en ik ga Merle zo uit bed halen, die is aan het wakker worden...verder beneden hebben we gister al schoongemaakt dus alleen boven stofzuigen en een hele berg strijk weer weg werken...:S :S

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya zo 12 dec 2010 - 21:11

Goedemorgen,

Mijn kleine man is na kleuterschool voor een wenochtend. Hij ging niet huilen en deed het super goed, alleen merk ik wel dat ik er meer moeite mee krijg dat hij zo groot is, het kleine is helemaal weg Embarassed Ik heb de ene kant van mijn woonkamer al in de bleek staat dus de vloer is aardig schoon aan het worden Very Happy

Sjonno, veel plezier in de Efteling. Inderdaad goed aan kleden wat het is echt fris.

MM, goed dat je even na de ha post ben gegaan, ik hoop dat die kuur aan slaat, beterschap.

Beegee, leuke foto's op je hyves van Merle haar verjaardag. Ik zag de loopauto echt stoer. Gezellig is dat altijd als mensen mee eten, wij hebben dat ook haast elke dag daarom kook ik elke dag teveel want ze komen bij ons soms onverwachts aan. Je haar is trouwens kort zag ik op de foto, je heb een heel ander gezicht vind ik dan Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:03

@ lindsya, snap dat het moeilijk is om je kleine manneke weg te brengen...DIt is weer een nieuwe fase he!! *en zucht wat worden ze snel groot he*

wel lekker je hele vloer al in de bleek!! dat zal blinken..Very Happy

HIer al boven vanalles gepoetst!! wil nog stofzuigen en het bad doen de rest is klaar..tsja die strijk...die komt misschien vanavond wel of helemaal niet..Very Happy heb mijn avond eten ook al lekker klaar..stammpot dus gewoon straks nog maar opwarmen

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya zo 12 dec 2010 - 23:24

Zo de vloer in de woonkamer is helemaal schoon gelukkig. Morgen doe ik de gang en de keuken, en ook even de ramen schoonmaken beneden binnen en buiten want al die kinderhandjes die erop staan is niet normaal. Mijn kleine man zit altijd op het raam aan de binnenkant te zoenen met het buurmeisje en die staat dan aan de buitenkant dus mijn ramen zien er niet uit Very Happy

Dadelijk mijn kleine man halen van de kleuterschool, ben benieuwd hoe die het vond.

Beegee, het gaat inderdaad hard. Zo ligt die als baby in je armen en nu gaat die met zijn rugzak op na kleuterschool Sad
Lekker dat alles boven ook schoon is bij je. Ik heb ook een paar dingen te strijken misschien doe ik dat dadelijk even, ik hou het nu trouw bij Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:35

@ lindsya, heb gister ook veel zoentjes van mijn ramen gehaald....en heel veel snot..:S blehhh!!!
ik houd het ook trouw bij...vrijdag nog gestreken en nu???WAAAAAHHHHHHHH gek word ik er van

Pfff het gaat echt veel te snel..... Cry Cry Cry

Merle ligt alweer terug in bed.....om 09.00 eruit en 11.15 weer erin...Indy dadelijk vanuit de psz eerst eten en ook die gaat vanmiddag nog naar bed (of die gaat slapen ik weet het niet, ze heeft wel echt mega drukke dagen gehad heb goede hoop..Very Happy)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Lindsya ma 13 dec 2010 - 0:43

Beegee, lekker dat Merle ligt te slapen, soms mis ik dat weleens, even die rust tussendoor. Hopelijk gaat Indy ook slapen dadelijk. Getsie snot van het raam afgehaald Very Happy Dus nog niet begonnen aan je strijk zo te lezen Laughing

Ömer is weer thuis van de kleuterschool, hij vond het helemaal geweldig en had er echt zin in. Hij ligt nu even op de bank bij te komen want hij is wel een beetje moe. Mijn man komt zo ook thuis, hij heeft een lekker kort dagje.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Bericht  meisjesmama ma 13 dec 2010 - 1:10

Even snel op mijn telefoon het is op mijn werk nu even rustig. We hebben een rommeige nacht gehad met de kleine. Maar ze had vanmorgen geen koorts en ik heb net het Kdv gebeld en het gaat tot nu toe goed!
Ik ben dus blij dat ze de anti biotica heeft gehad ik ga alleen nog wel naar een vitamine iets op zoek om haar weerstand te gaan opbouwen.
Vanavond reageer ik ook even op jullie

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud