Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 4 dec 2010 - 3:30

Sjonno, balen dat je al tegen vanavond op ziet. Hopelijk gaat de avond een beetje snel voor je, sterkte. Ik ben ook al veel aan het ruimen en ik let goed op waar die niet meer mee speel en dat gooi ik weg of zet het op zolder. Minder dat Lisa zo aan mopperen en jengelen is geweest vannacht.

Mijn kleine man ligt alleen maar op de bank echt sneu. Hopelijk is die morgen wat opgeknapt. iK heb de badkamer helemala grondig gedaan. Ik heb een stoomreiniger gekocht echt een fijn goed ding, ik hoef nu niet zelf te scrobben en dat scheelt wel voor mijn nek.
Sneeuw het bij jullie ook zo erg, hier is het echt niet normaal.
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 4 dec 2010 - 3:35

@ Lindsya....hier sneeuwt het nu niet meer. Je kleine man is dus echt goed ziek als hij zo op de bank blijft liggen. Stoom jij de tegels dan af met die stoomreiniger? Ik ga in de kerstvakantie alles maar weer is een grondige schoonmaakbeurt geven.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 4 dec 2010 - 5:08

Sjonno schreef:@ Lindsya....hier sneeuwt het nu niet meer. Je kleine man is dus echt goed ziek als hij zo op de bank blijft liggen. Stoom jij de tegels dan af met die stoomreiniger? Ik ga in de kerstvakantie alles maar weer is een grondige schoonmaakbeurt geven.

Ja ik heb de tegels gestoomd en de voegen met een ander hulpstuk gedaan en ik heb het met een doek droog gemaakt, ze glimmen goed en streeploos. Voor mijn nek is beter en sneller klaar, gelukkig is de badkamer ook niet groot. Van de week even de keuken proberen ermee te doen. Ik heb hem van de week gekocht die stoomreiniger maar ik had al goede verhalen erover gehoord van een vriendin van mij daarom heb ik hem gekocht en ik moet zeggen ik ben er tevreden over.

Hier sneeuwt het ook niet meer, maar er ligt echt een heel pak, je zak er gewoon in weg tot je enkels.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 5 dec 2010 - 0:31

@ Beegee, het eten is wel gelukt hoor haha alleen het smaakt sinds mijn zwangerschap helaas niet meer zo lekker als voordat ik zwanger was en kan ook nog steeds niet een normaal portie, dat vind ik wel jammer bij friet haha. Heeft M. veel last van de rode vlekken? Ben je nog voor jezelf geslaagd in de stad? Waren M. en I. te wild aan het spelen? Is de oog nog blauw? En heeft I. er wat aan overgehouden? Lekker dat je volgende week een paar dagen vrij heb.

@ Sjonno, is het sinterklaas vieren gisteren bij je schoonouders toch nog een beetje meegevallen? Heb je er toch een beetje van kunnen genieten of heb je je steeds in moeten houden? Helaas is het tijdstip herkenbaar, hier is dat soms ook een probleem terwijl wij echt niet moeilijk zijn maar we wel verder nadenken. Hebben de kinderen trouwens veel gekregen?

@ Lindsey, wat zielig dat O. zo ziek is geworden, gaat het al iets beter met hem? En precies op de dag dat hij een feestje had, ziek zijn komt altijd op de momenten dat het niet uitkomt. Is de migraine weer helemaal weg getrokken?

@ Petteflet, heeft L. nog meer ongelukjes gehad met plassen in bed? En hoe was het sinterklaasfeest op het kdv? Niet verkeerd taart, heb ik ook al een tijdje zin in mmmm.

@ MM, wat zielig dat R. zo aan het spugen is, doet ze dat nu nog steeds? Fijn dat het nu een stuk beter gaat bij E. met haar bril, hopelijk heeft het snel het juiste effect!

Wij hebben een rustig weekend. S. komt vanavond en dan gaan we hier een klein beetje sinterklaas vieren. Gisteren zijn mijn vriend en ik heerlijk even samen naar de stad geweest en flink boodschappen gedaan, daar zijn we niet meer zo trouw in haha. En ’s middags de kerstboom opgezet, gezellig!

Morgenochtend eindelijk weer naar de verloskundige, heb lang naar dat moment uitgekeken. Heb er zelfs vrijdag op zaterdag overgedroomt haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 9:20

Goedeavond!!

Zooooo mijn werk-weekend zit erop!! Ik heb vandaag een peep dag gehad, het wilde niet zoals ik het graag gehad had.....haha!! Thuis ook een jengelende merle echt men moppie zit zooo niet in haar hummetje vind het echt sneu voor der!! Houd men hart vast voor zondag.... Rolling Eyes maar goed zien we wel!! hier was het trouwens om 18.30 al stil beide meiden op bed....samen met ros even gedweild en gestofzuigd heb nu nog 2 lange dagen en dan is dit alvast lekker gebeurt. Ros had alle bedden verschoond dus men was is nu toren hoog!! strijkijzer staat al aan, alvast beginnetje maken..Very Happy :S
Merle haar vlekjes zijn groot en deels weg, haar oog is nog blauw maar goed dat trekt wel weg!

@ limburg, heel veel plezier bij de verlos!! altijd leuk he!!

@ lindsya, is je kleine man weer opgeknapt??

@ sjonno, en de kids lekker verwend gister? was het nog gezellig gebleven?




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 5 dec 2010 - 10:11

Hallo allemaal,

Mijn kleine man was vanmorgen weer helemaal opgeknapt en had weer praatjes voor 10, gelukkig maar. We zijn na de andere verjaardag geweest van mijn vriendin, allebei haar zoontjes waren jarig. Was gezellig, niet al teveel mensen, een leuk gezellig groepje, lekker hapjes met zijn alle gemaakt en de kinderen hebben met zijn alle lief gespeeld dus een geslaagd dagje.
Morgen gaat mijn kleine man naar de kleuterschool, een wen-ochtend is dat, super spannend.

Beegee, minder dat je kleine meisje niet lekker in haar vel zit. Gelukkig dat haar vlekjes voor een groot gedeelte weg zijn. Zo jouw meiden lagen lekker vroeg op bed. Ik heb vandaag ook gestreken, gelukkig ben ik weer even vanaf.

Limburg, wanneer heb je nu de 20 weken echo? Gezellig met je mannetje boodschappen wezen doen. Ja migraine aanval is gelukkig verdwenen, de pijn is bij mij altijd één hele dag en de dag daarna ben ik veel moe en dan is het gelukkig ook klaar bij me.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 6 dec 2010 - 1:08

Goedenmiddag!

Hier een leuk sinterklaas weekend gehad. Bij mijn schoonouders viel het gelukkig mee, al begonnen ze wel pas tegen half 8 natuurlijk. Lisa was om 8 uur helemaal op en die heeft toen alleen maar bij mij of Chris op schoot gezeten. Zijn rond 9 uur naar huis gegaan en toen zaten we tot Rick en Lisa in bed lagen met 2 krijssende kinderen. Ze waren helemaal op, zo sneu om te zien. Ivm de sneeuw konden we ook niet goed doorrijden dus het duurde allemaal te lang voor ze. Ze hadden wel leuke cadeaus gehad en gelukkig niet zo overdreven als andere jaren. Gister hier nog sinterklaas gevierd en dat was ook gezellig. 's avonds toen de kids in bed lagen ons minikerstboompje gezet en Rick straalde helemaal toen hij vanochtend de kerstboom zag staan.

@ Lindsya...fijn dat je kleine man weer is opgeknapt!

@ Beegee...ach gossie, Merle niet lekker in haar velletje. Hoop dat het snel beter gaat met je kleine meid!

@ Limburg...jullie de kerstboom dus ook al gezet? Vind dat altijd zo gezelllig.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 6 dec 2010 - 1:13

Goedemiddag,

Mijn kleine man is naar de kleuterschool geweest vanmorgen om te wennen. Hij moest wel huilen toen ik ging maar daarna is het helemaal goed gegaan en hij vond het zelf ook heel leuk gelukkig. Volgende week maandag mag die weer, morgen middag gaat die weer gewoon na psz.
Ik heb wel heel de keuken goed schoon gemaakt dus dat was wel een voordeel van het uurtje langer dat die op school zat.

Sjonno,gelukkig dat het goed is bevallen bij je schoonouders. Minder dat ze helemaal overmoeiend waren de kids. Oh leuk al de kerstboom gezet, volgende week komen eindelijk de nieuwe meubels en dan ga ik ook gelijk de kerstversieringen neer zetten, gezellig.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 6 dec 2010 - 3:18

Hoi meiden, ik ben alweer even niet geweest hier. Nou ja heb wel meegelezen maar niet gereageerd. Slecht zeg. Maar ik ben er weer. Drukke sinterklaasdagen achter de rug.
S. heeft donderdag op de psz pieten op bezoek gehad. Ze had het super goed gedaan. Er mochten kindjes de piet helpen en S. had dat gedaan. Helemaal super dus.

Vrijdag zijn ze de hele dag bij m’n ouders geweest en heb ik gewerkt. Daarna zijn we met z’n allen daar wezen eten en hebben we daar sint gevierd. Kids zijn veels te veel verwend daar. Niet te geloven. Maar goed.
Zaterdagavond hebben we bij m’n schoonvader gezeten (met alleen de volwassenen). Ook hartstikke leuk geweest. We hadden het ik hou van holland spel gedaan en uiteindelijk hadden we een holland pakket gewonnen, maar allemaal Nederlandse dingen (peperkoek, salmiak lolly’s, hagelslag etc).

Gisteren natuurlijk thuis sinterklaas gevierd. We hadden het al ’s ochtends gedaan. Uiteindelijk maar goed ook, want m’n bedoeling was eerst om het rond etenstijd te doen. En wat denk je. Ja je gelooft het echt niet maar komen m’n ouders ineens aangezet om half 6. Dat snap je toch niet. Ze wisten dat ik het dan wilde doen, komen ze langs. Dat is iets wat ik gewoon met ons gezinnetje wil doen en niet met hun erbij. Grrr die snappen het echt nooit. Wordt er soms zo irritant van.

Vandaag is S. vrij van de psz. Vanmiddag zijn we bij opa pannenkoeken wezen eten. Met de kids die vrij van school waren en dat waren er nogal wat. Dus er zijn heel wat pannenkoeken doorheen gegaan. Was erg gezellig.
Zo in het kort ons sint weekend. Nu ga ik even teruglezen en op jullie reageren..
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 6 dec 2010 - 3:26

Lindsya: Wat fijn dat het goed gegaan is op de kleuterschool. En even huilen bij het weggaan mag ook wel he. Tis weer een hele verandering. Gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt.
Je vroeg hoever we waren met ons huis. Dak is helemaal klaar. Buiten moet er alleen nog gevoegd worden en de erker moet nog afgetimmerd worden (maar dit kon niet door de vorst). Verder kan er nu binnen aan de slag gegaan worden. Ik zal binnenkort weer een update foto op hyves zetten.

Sjonno: Gelukkig is het meegevallen je sinterklaas bij je schoonouders. Wat jij hebt met je schoonouders heb ik precies andersom. Heel irri. Wat leuk dat je de kerstboom al hebt staan. Ik weet niet of we er eentje zetten hier. Zo weinig plek ervoor.

Petteflat: Hoe is het met Luka? Heeft hij nog in bed geplast? Leuk zeg dat je zwarte piet hebt gespeeld.

MM: Ach wat naar dat je jongste zo moet spugen. Hoe is het nu met haar? Super zeg dat het afplakken en haar bril steeds beter gaat. Gelukkig maar.

Beegee: Ach wat sneu dat ze samen gebotst hebben. Een blauw oogje dus. F. heeft net onder z’n oogje helemaal blauw. Ja trouwens het is meer geel inmiddels. Hij was ook flink gevallen.
Wat sneu zeg dat M.erle niet zo in d’r hummetje zit. Wat een drukke dagen heb je gehad zeg. Lekker straks even wat vrije dagen voor je.

Limburg: Hoe was het bij de verloskundige? Wat leuk dat je de kerstboom al hebt staan zeg. Is altijd zo gezellig.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 7 dec 2010 - 2:10

Goedemiddag,

* Beegee Wat lekker je hebt bijna 1 week vrij.

* Lindysa hoe gaat het met je mannetje? Ohh ik lees het al hij is weer opgeknapt! Dat is handig met een stoomreiniger de tegels doen.. waar heb je de stoomreiniger vandaan?

* Limburg Het spugen van R. is gelukkig over maar haar vieze poepbroeken blijven. Hoe was het bij de verloskundige?

* Sjonno gelukkig viel het sinterklaasfeest bij je schoonouders mee! Hier werden ze ook overstelpt met cadeaus terwijl ik het zou halen bleek ze nog meer gekocht te hebben.

* Rupsie Jullie hebben dus een leuk sinterklaas weekend gehad. Ik me voorstellen dat je dat niet leuk vind van je ouders. Zo iets wil je als gezin vieren en niet met andere erbij.

Nou ook ik werd zondag op maandagnacht overvallen door ziek zijn... ik heb gister de hele dag in mijn bed gelegen (de meiden waren op de kdv) en heb 4 uur geslapen. Ik voel me nog niet top maar wel beter als gister.
Vanmorgen met R. naar de fysio geweest omdat ze nog steeds niet kan rollen en op haar buik liggen vind ze ook niet fijn. Maar haar hoofd is te zwaar in verhouding met de rest van haar lichaam. Dus haar armen en schouders moeten worden getraind om dat omhoog te krijgen.
De meiden liggen nu te slapen, vooral de oudste roept vaak dat ze niet wil maar als ze er in ligt slaapt ze binnen no time.

liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 7 dec 2010 - 4:14

Hallo allemaal,

Wat is het hier rustig, hebben jullie het allemaal zo druk de laatste tijd?
Mijn kleine man is vanmiddag na de psz geweest. Hij heeft weer mooi dingen gemaakt voor de kerst. Ik heb een beetje op bed gelegen en een film gekeken, ik ben zo vrselijk moe weer vanavond maar een beetje op tijd na bed.

Rupsie, oh dat is jammer dat je ouders onverwachts langs kwamen terwijl jullie ook bij hun al sint hebben gevierd. Leuk dat je Holland pakket heb gewonnen, leuk bedacht idee van je schoonvader. Leuk dat je meisje de pieten heb geholpen. Goed dat het dak af is. Zo het gaat nu wel opschieten als jullie binnen verder gaan, ik ben benieuwd na de foto's.
Hij mag inderdaad even huilen, het is een hele verandering natuurlijk maar toch ga je als moeder niet met een gerust gevoel na huis.

MM, dan krijg je kleine meisje een soort kracht traningen/fysio? Hopelijk helpt het snel. Beterschap dat is balen dat je ziek was, het is ook echt weer voor. Ik heb de stoomreiniger gekocht bij de Kruitvat, hij was in de aanbieding. Ik vind hem echt fijn, heb gisteren de keuken ook helemaal mee gedaan en het werkt schoon en goed. Alleen de tegels moet je wel met een doek droog maken voor strepen maar ja dat is niet erg. De voegen zijn ook makkelijker om schoon te maken.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie di 7 dec 2010 - 7:38

Hallo hier zijn we weer. Ik heb vandaag weer een dagje gewerkt. Het was weer kdv dag. Ik maakte ze vanmorgen wakker en ze begon al gelijk te huilen. Echt een geweldig begin vd dag. Maar goed. Toch weer doorgezet. Toen we er eenmaal waren begon ze dus nog harder te huilen. Ook F. begint flink te huilen als ik wegga. Straks weer opgehaald en dan hoor je dat het toch hartstikke goed gegaan heeft. Ook bij F. had het vandaag goed gegaan. Toch blijf ik het echt vreemd vinden. Ik weet gewoon echt niet waar het aan ligt. Ze heeft het ook leuk gehad zegt ze. Maar als je vraagt of ze er weer heen gaat, dan zegt ze nee want ik vind het niet leuk. Maar waarom kan ze niet goed uitleggen. Wordt er nogal moedeloos van. Ik kan haar zo ook niet helpen om het leuker te maken.
Op m’n werk heb ik het lekker druk gehad vandaag. Dat is beter, dan gaat zo’n dag ook sneller voorbij.

Net de kids in bad gedaan en inmiddels liggen ze in bed. De oudste wil steevast ook niet meer naar bed, want ze is niet moe. Maar als ze dan eenmaal in bed ligt, slaapt ze vrij snel. Hoezo eigenwijs.

MM: Argh wat balen dat je ziek geworden bent. Gelukkig ben je alweer wat aan de beter hand. Ach wat sneu dat haar hoofdje te zwaar is tegenover de rest. Zo klein al en dan al aan de oefeningen. Bij jullie wil ze dus ook niet naar bed. Tis overal hetzelfde.

Lindsya: Ik heb vandaag gewerkt, maar ik ben er weer ! Lekker vroeg naar bed dan vandaag. Leuk weer nieuwe dingen geknutseld. Nee dat gevoel ken ik maar al te goed de laatste tijd, je gaat idd met een verschrikkelijk gevoel weg dan.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 20:23

goedemorgen!!!!

effe teken van leven vanuit hier Very Happy
Merle is nog steeds snotterig en flink hoesten...heb gewoon weer een afspraak bij de HA staan...(schaamde me gewoon bijna zeg pffff) maar goed Merle blijft verhoging houden en dat zint me niet
verder is Indy soms heeeeerlijk dwars, denk ook omdat ros nu ineens overdag thuis is, dat blijft toch gek voor der!! verder gaan we zo lekker afbakbroodjes eten...(voordeel van ros thuis haha) en daarna omkleden etc!! ga ook ff rond bellen wie er mee wil naar symphonica in rosso met nick en simon dan moeten we ff kaartjes bestellen...Very Happy lijkt me erg gaaf!!!

ga eerst eten en als merle op bed ligt reageer ik weer op iedereen..

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 7 dec 2010 - 23:16

* Lindsya ja ze krijgt een soort van krachttraining/fysio. Die stoomreiniger lijkt me super handig, zowel voor de badkamer als voor de vloer beneden wij hebben een plavuizenvloer! Lekker dat je gister even op bed hebt gelegen.

* Rupsie Jullie meisje wil dus ook niet slapen tussen de middag vervelend he.. En dan zegt ze maar "ik kan niet slapen". Maar ze slaapt super snel. Het is vervelend dat je meisje niet kan vertellen waarom ze huilt maar het gaat wel goed! En dat is wel super fijn!!!

* Beegee Ach die Merle blijft dus snotteren.. Ik geef je gelijk dat je weer aan de bel gaat trekken! Haha wij hebben gister ook met een paar meiden besproken of we heen zullen gaan en gaan ook nog verder rond bellen om naar dat concert te gaan.

E. is vreselijk aan het hoesten en ze begon vanmorgen over hoofdpijn. Ik mocht haar zelfs temperaturen en ze wilde een paracetamol voor haar hoofdpijn nou dan doet het echt zeer. Want meestal is ze hysterisch als ik dat voorstel.

De jongste word nu wakker dus die ga ik er uithalen voor een fles.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 7 dec 2010 - 23:40

Goedemorgen,

Beegee, minder zeg dat je zo aan het tobbe blijft met Merle. Hopelijk kijken ze nu helemaal goed na, misschien een bloedtest ofzo laten doen? Ja Indy krijg nu alle aandacht natuurlijk, wel gezellig dat papa thuis is nu. Leuk dat je daarna toe gaat, welke artiesten zijn er nog meer?

MM, je grote meisje ook ziek aan het worden, beterschap. Hoe voel jij je?

Vandaag wil ik even voor een bankstel gaan kijken, ik heb een folder gehad en daar staat een mooie leer zwarte bankstel in. Even kijken of mijn man mee wil want hij moet heel de week tot zondag s'avonds tot s'nachts werken dus die is erg moe overdag en slaap dan. Dus ik hoop dat die dadelijk even mee wil.
Nu ga ik zo even de strijk, bah.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 23:47

Zooo merle slaapt lekker, intussen met Indy even geverfd...Very Happy verder niets!! haha vakantie he :P

@ lindsya, strijk ze!! en leuk een nieuw bankstel!! Ik wil ook zoooo graag!! wij hebben een stoffen bank en die hoezen gaan denk ik wel elke maand in de was..met als gevolg dat de kleur niet meer mooi is, vlekken erin zitten die er niet meer uit gaan en ook 1 van de kussens is kapot....baaaahhh!!!!! maar goed we willen nog even wachten tot in ieder geval merle weer wat groter is!! nu is het knoeien niet zo erg :P

@ mm, ohh minder zeg zo ineens ziek...:S intussen wel weer opgeknapt??
ohh krachttraining voor baby's (klinkt wel erg grappig haha)

Ahhh wat sneu zeg! en als je een zetpil mag geven zal ze er wel echt last van hebben!! (das bij indy ook als dat mag dan is ze echt niet fit!)

@ rupsje, ojee das geen goed begin van de dag zeg :shock: wel vreemd dat ze het uiteindelijk goed doet en leuk heeft maar toch niet meer wil....??? das altijd jammer dat ze dan nog niet duidelijk kunnen uitleggen he....

@ limburg, hoe is het met je??


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 8 dec 2010 - 0:14

Beegee, ja dat probleem hebben wij ook nu met de stoffen bankstel. Het is drie jaar oud maar ik krijg het niet meer goed schoon dus daarom nemen we nu leer.
Lekker dat Merle slaapt. Lekker vakantie 5 dagen toch?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 1:07

Lindsya schreef: Beegee, ja dat probleem hebben wij ook nu met de stoffen bankstel. Het is drie jaar oud maar ik krijg het niet meer goed schoon dus daarom nemen we nu leer.
Lekker dat Merle slaapt. Lekker vakantie 5 dagen toch?

jaaaaa vakantie!!! balen he een stoffen bankstel..! ik wil ook heel graag leer, maar goed dat komt ooooit!!
we hebben net kaartjes besteld om naar symphonica in rosso met nick en simon te gaan! echt zooo gaaf...Gaan we met 10en..Very Happy heb er nu al zin in en moet nog tot 15 okt 2011 wachten...
ohh ik dacht dat de kapster vandaag kwam, is dat pas volgende week....AAHHH blond van mij!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 8 dec 2010 - 1:08

Goedemiddag, hier is de rust weer een beetje terug. De kids hadden heerlijk geslapen (en ik ook). Ze werden om 8 uur wakker. Vanochtend visite gehad van een vriendin met haar kids. Ze hebben heerlijk gespeeld met z’n 4en. Net boterhammen gegeten, en daarna begint F. te huilen en hij houdt gewoon niet meer op. Wat er aan de hand was, echt geen idee. Toch maar in bed gelegd en daar huilde die vrolijk verder maar nu is het mooi stil. Denk toch te vermoeid ofzo.
S. zit nu naast me lekker te puzzelen. Dat doet ze ongelooflijk graag. Ze heeft voor 5 dec een puzzel gekregen van 50 stukjes (4+) en die maakt ze gewoon met gemak. Echt knap vind ik dat.
F. is nog steeds super verkouden, echt wat een snottebellen er daar nu uitkomen. Maar zelf begin ik helaas ook verkouden te worden.

Vanmiddag nog een beetje poetsen en dan vanavond muziek gaan maken. We hebben inmiddels de kleding goedgekeurd en ik heb nu alle maten binnen, dus vanavond mag iedereen gaan passen. Dan kan het binnenkort allemaal besteld worden en daarna bedrukt worden. Is het allemaal als het goed is klaar voor de carnaval. Wat een werk zeg.

Beegee: Ach die Merle nog steeds zo ziekjes. Groot gelijk om weer naar de huisarts te gaan. Ik wil ook naar symphonica in rosso. Lijkt me hartstikke leuk. Wanneer is dat? Ik wilde nog liever naar een ander concert, maar dat is net in de verkeerde tijd. Helaas kan ik er dan niet heen, en krijg ik niemand mee. (Wilde graag naar take that, erg he??)
En die Indy, aandacht genoeg natuurlijk nu ros thuis is.

MM: ach wat sneu dat E. ook wat ziekjes begint te worden. Dat wil wat zeggen idd als ze een paracetamol wil, dat is hier altijd drama.

Lindsya: Leuk voor een nieuw bankstel kijken. Dat wil ik ook zo graag. De onze is ook echt aan het verslijten. Helemaal vol vlekken (ook stof). Het liefst wil ik straks een nieuwe, maar aan de andere kant, hij lijdt nu nog zoveel met de kleine kindjes.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 8 dec 2010 - 1:08

BeeGee schreef:
Lindsya schreef: Beegee, ja dat probleem hebben wij ook nu met de stoffen bankstel. Het is drie jaar oud maar ik krijg het niet meer goed schoon dus daarom nemen we nu leer.
Lekker dat Merle slaapt. Lekker vakantie 5 dagen toch?

jaaaaa vakantie!!! balen he een stoffen bankstel..! ik wil ook heel graag leer, maar goed dat komt ooooit!!
we hebben net kaartjes besteld om naar symphonica in rosso met nick en simon te gaan! echt zooo gaaf...Gaan we met 10en..Very Happy heb er nu al zin in en moet nog tot 15 okt 2011 wachten...
ohh ik dacht dat de kapster vandaag kwam, is dat pas volgende week....AAHHH blond van mij!!

liefs

Oh ik lees dus 15 oktober. Nou dat zou voor ons ook moeten lukken Very Happy Lijkt me ook echt leuk
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 1:16

@ rupsie, de vrijdag konden we al geen 10 staanplaatsen meer krijgen..en we willen graag sfeerproeven haha!! morgen gaan de eigenlijke datums in de verkoop...dit zijn al 2 extra ingelaste dagen....
ben al de hele morgen op en neer aan het bellen om dit te regelen..ben nu ook helemaal happy haha!!

ohh gossie te vermoeid!! en wat knap zeg die puzzel!! Indy heeft niet echt een hobby die ze het liefste doen...(ja tv kijken:P) haha verder puzzelen vind ze leuk, kleuren ook maar het is niet iets wat ze lange tijd doet.....

Ga ff lekker tosti maken!! jaja nu pas middag eten!! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 8 dec 2010 - 2:23

Mijn strijk is af gelukkig. Morgen waarschijnlijk weer want er waren een paar kledingstukken niet droog dus dat is jammer. Nu staat de wasmachine en de droger nog aan en die dan vouwen en dan ben ik voor een groot deel weer bij.
Helaas zijn we vandaag niet voor het bankstel geweest want mijn man sliep is nu alweer vertrokken na zijn werk waarschijnlijk morgen.

Beegee, leuk dat je al kaartjes heb, 15 oktober is nog ver weg helaas maar je heb de kaartjes dat is belangrijkste. Ik baal er echt van en vooral omdat ik het niet schoon krijgt. Ik wil het nu allemaal in één keer want de meubels komen ook volgende vrijdag dan is alles nieuw en schoon.

Rupsie, ach dat F. zo moe was, hopelijk slaap die even een tijdje. Goed zeg dat je meisje zo goed kan puzzelen, die boef van mij heeft er niet echt geduld voor. Ik vind het best zonder van ons bankstel omdat het nog maar drie jaar oud is en het is niet versleten maar gewoon echt vuil/vlekken die ik er niet oud krijg en daarom wil ik gewoon leer en ik wil gewoon nu omdat de nieuwe meubels komen en dan is het helemaal klaar, hoop ik betreft meubels/bankstel Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 4:00

Lindsya, strijk eindigt nooit he!!!

komen nu vrijdag je meubels?? wel gaaf he!! nieuw interieur!!

Ik heb kleine boodschap gedaan, had zin in een pasta schotel maar alleen gehakt in huis..Very Happy haha nu de knorr pasta schotel met mozarella en courgette...ben benieuwd!! het is al klaar hoeft dadelijk alleen nog maar in de oven...lekker makkelijk!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 8 dec 2010 - 4:08

Hoi hoi. Onze kleine man slaapt nog steeds, alweer 3 uur. Dus hij zal het nodig gehad hebben. Gisteren heeft hij ook al zo lang geslapen ’s middags. Maar ja hij is ook niet helemaal fit, nogal verkouden.
Zelf ben ik ongelofelijk moe en flink beroerd, net even op de bank gelegen maar net niet in slaap gevallen. Tja S. loopt ook rond hier natuurlijk. Het liefst ging ik even op bed liggen maar dat werkt niet. En dan moet ik vanavond nog weg ook nog. Brrr.
Ik heb nog niet veel gedaan hier in huis. Heb er de puf niet voor. Ach morgen weer een dag he.

Beegee: Lekker makkelijk eten vanavond. Ideaal. Jammie tostie. Dat is ook lekker.

Lindsya: Fijn dat alle was bijna klaar is. Helaas zal het volgende dan wel weer in aantocht zijn. Was stopt nooit. Leuk dat je nieuwe meubels ook bijna komen. Wel foto’s hoor straks.
Hee ik hoor nu toch iemand wakker worden.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 8 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum