Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet vr 17 dec 2010 - 1:43

Middag!

@lindsya: Jeeh je meubels zijn er al! En wat vroeg zeg...!

@mm: Wat fijn dat R. zich begint op te trekken e.d. Geeft je toch een wat geruster gevoel he?!

@beegee: Oh hahah, communicatiefoutje...Nee komen niet extra onder controle, want de vorm van L. is de niet erfelijke vorm. Wel wil ik nu niet 5 dagen wachten op de hielprik, maar wil dat deze sneller gedaan wordt. Heb geen zin om dik een week in spanning te zitten na de bevalling. We hebben namelijk wel een iets vergrote kans om nog een kindje met een schildklierafwijking op de wereld te zetten, omdat we dat al eerder hebben gedaan.

@meeko: WTF een jas van €250! Dat zou ik echt NOOIT uitgeven voor een kinderjas. Doe dat voor mijzelf al niet eens trouwens!

Wij hebben morgenavond kerstfeest van mijn werk. Echt superleuk! Komen een heleboel met partner. Vind ik echt leuk om te zien wie er nou achter die ene collega staat zeg maar..hahaha. Verder zondag met vrienden afgesproken om even te gaan sleeen. Hopelijk ligt er nog wel sneeuw dan.

Hier sneeuwt het als een achterlijke. Er ligt zeker al meer dan 10 cm sneeuw. Echt supergaaf! Pat komt mij straks met de auto halen, dus ik hoef er ook niet doorheen met mijn fiets of de benenwagen.

Begin trouwens wel al misselijk te worden....Zit al de hele dag pepermuntjes en kauwgom te kauwen. Net tijdens het middageten moest ik echt mijn best doen om het in mijn buik te houden..haha.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie vr 17 dec 2010 - 7:38

Afgelopen nacht hebben ze gelukkig weer doorgeslapen. Wel wilde F. in het begin niet gaan slapen. Steeds huilen. Dus op een gegeven moment even uit bed gehaald en uiteindelijk gelukkig in slaap gevallen.

Vandaag zijn ze de hele dag bij m’n ouders geweest. Ze hebben daar ook meegegeten. Ik heb vandaag gewerkt, blegh was een rotdag op het werk. Dus dat was minder.

Weinig last van het weer gehad. Overal chaos in Nederland behalve hier. Alleen maar makkelijk als je naar het werk moet.

Beegee: Wat zoeken jullie nog voor mensen dan bij de kapel? Lekker zeg een vakantie geboekt. Heerlijk zeg en mei is het zo hoor. Haha die Merle met haar grapjes.

Petteflat: Ach gossie wat sneu voor L. In zo’n korte tijd al zo vaak onder het mes. Leuk dat shirt wat je besteld hebt. Dat zullen ze vrij snel zien lijkt me.
Ojee minder dat je nu al misselijk wordt. Leuk al die sneeuw, hier is er weinig aan de hand. Leuk zondag sleeen.

Lindsya: Ben benieuwd naar je nieuwe meubels. Plaats je foto’s op hyves of hier? Kan ik inspiratie opdoen. Fijn dat je opgeschoten bent in het huis van je moeder.

Meeko: Leuk dat je een 3d echo hebt gehad vandaag. Ai dat is minder dat je een verzakking hebt. Zoveel geld zou ik ook echt niet aan een jas uitgeven zeg. Beter dat jullie hem voor 40 euro hebben kunnen kopen

MM: Hoe was de kerstborrel van je werk? Wij gaan volgende week uit eten met het werk. Knap van je kleine meid. Gaat mooi vooruit dus met haar.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 17 dec 2010 - 22:28

* Lindsya Jippie de meubels zijn er!! Zo ze waren wel heel vroeg zeg!!

* Petteflet nou zeker dat het me een geruster gevoel geeft! Jij vandaag een kerstfeest op de werk gezellig! Leuk sleeen nou dat moet wel lukken met al die sneeuw!

* Rupsie Jammer een rotdag op je werk. Leuk met je werk uiteten voor de kerst.

Hier gister een kerstborrel gehad was echt super gezellig. De meeste collega's zijn mannen dus ik heb echt vreselijk gelachen. Ze zeiden nog.. " nou die rustige collega blijkt dus een gezellig feestbeest te zijn" dat was ik dus. Ze vonden me erg bijdehad op een leuke manier hoor. Het was een feest van 14 tot 18 uur maar ik was pas om 21:15 thuis haha

Afgelopen nacht maar 1 keer wakker geweest voor R. en daarna geslapen tot 8 uur! En E. heeft zelfs van 18:30 tot 8 uur geslapen die was dus echt moet haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 17 dec 2010 - 22:32

@ All, dank jullie wel voor de complimenten over de babykamer, ben er ook erg blij mee!

@ MM, wat sneu dat dat R. zich zelf heeft aangeleerd om te gaan koren door al het spugen. Geloof dat jullie wel op de goede weg met haar zijn en ondanks dat het een lang traject zal zijn, dat jullie toch uiteindelijk resultaat gaan krijgen. De kerstborrel was dus geslaagd, altijd leuk van die dingen want zo zie je je collega’s vaak van een andere kant. Wat knap van R. dat ze zich zelf heeft opgeduwd, heeft ze dat vrijdag of vandaag alweer gedaan?

@ Petteflet, nogmaals gefeliciteerd, ontzettend leuk! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren op de trui. Wij hadden S. een shirt aan gedaan met grote broer maar dat kwartje viel bij iedereen pas heel laat haha. Wat zielig dat L. alweer onder het mes moet, hopelijk dit keer met een langer resultaat. Gelukkig vind de operatie wel snel plaats. Veel plezier vanavond op het kerstfeest!

@ Beegee, wat knap dat I. al zo vroeg zindelijk was! Hier helaas nog steeds niet maar komt ook echt door tijd gebrek. Wat leuk dat je zo’n shirtje heb besteld! Heb je die al binnen gekregen? Lekker vooruitzicht een weekendje Centerparcs in Frankrijk, wanneer gaan jullie het je ouders vertellen?

@ Sjonno, fijn dat de Efteling zo geslaagd was, klinkt als zeker nog een keer de moeite waard voor R. en L. Wat had L. uitgezocht als cadeautje? Ik zou voor de zekerheid even met L. naar de huisarts gaan, vooral omdat ze al zo lange tijd hier mee rond loopt. Succes met lijnen. Volg je een speciaal dieet of snoep je minder en eet meer gevarieerd?

@ Rupsie, dat is minder dat je een rot repetitie heb gehad, kwam dat door de reacties op de kleding? Hoe kwam het dat het gisteren niet leuk was op je werk?

@ Lindsya, eindelijk zijn je meubels er! Ben nu wel nieuwsgierig haha. Al helemaal gewend aan de meubels? En was alles gelijk goed gegaan bij de levering? Lekker dat de huizen van je moeder al opschiet.

@ Meeko, al geboortekaartjes gevonden? Wij hebben het nadeel dat we de keuze hebben van 1 leverancier omdat we de kaartjes gratis krijgen maar dan kun je het niet echt meer een nadeel noemen haha. Hoe was je afspraak bij de huisarts?

Ik ben net weer thuis van de bruiloft van gisteren. Mijn vriend is S. weg brengen, ben benieuwd hoe dat gaat, voor mijn gevoel blijft hij lang weg en dat geeft geen goed gevoel.

De bruiloft was gisteren gezellig maar ben heel blij met hoe wij het hebben geregeld, totaal anders dan gisteren. Kan niet wachten tot het 4 februari 2011 is, al vind ik het ook zonde als het weer voorbij is en andere kant ook weer fijn als dat gezoen voorbij is haha. S. mocht gisteren oefenen met het brengen van de ringen en ging hartstikke goed, ook tijdens de toespraak heeft hij zich keurig gedragen. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de bruidszaak, dan gaan ze mijn maten opmeten en dan moet ik a.s. donderdag weer terug, denk voor de eerste doorpas. Wel was gisteren echt heel vermoeiend, mijn buik was constant hard en steeds buikpijn in mijn baarmoeder en kon weer niet lang staan.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 17 dec 2010 - 22:47

* Limburg Ja eigenlijk is het wel heel sneu ik heb ook 2 dagen gewacht nu met fruit en vandaag gaat ze het weer krijgen. Lief dat je zegt dat we wel op de goede weg zijn... dat gevoel heb ik zelf ook! Nou ik heb mijn collega's van een hele andere kant gezien... mijn "baas" zo die was echt grappig vond hem altijd wel leuk maar nu haha Ik heb het gister niet gezien door de borrel maar zitten los deed ze toen wel. En vandaag ga ik nog even oefenen met haar. Maar ze zit nu wel goed los! Ojeee ben je bang dat er wat is dat hij lang weg is, het weer is natuurlijk ook niet fijn op de weg. Leuk je jurk weer door meten!!

Hier is mijn mannetje weer aan het klussen bij de nieuwe huizen en ik zit op de bank. Ik wil eigenlijk naar de babywinkels voor een nieuwe kinderstoel voor R. want E. zit nog zo lekker in haar kinderstoel. Maar wil niet in mijn eentje met die 2 meiden dus mijn man zou vandaag nog even bellen over hoe en wat.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 17 dec 2010 - 23:03

Hallo allemaal,

De nieuwe koelkast is al bezorgd bij mijn moeder. We gaan vanmiddag de meubels doen en dan morgen alles ophangen gordijnen enzo. Maandag komt haar nieuwe bed en dan gaat ze er slapen cheers Ik ben echt helemaal moe, kan echt zo inslaap vallen. Ik heb in ieder geval wel al boodschappen gedaan dus dat scheelt.
Ik ga even foto's maken en proberen hier te plaatsen, kan je het dan via mijnalbum.nl doen of niet? Weet iemand dat?

MM, leuk dat de kerstborrel gezellig was. Nee lijkt me inderdaad geen succes met twee kindjes na buiten met dit weer, het is echt glad.

Pettflat, hoe was de kerstborrel bij jou?

Rupsie, jammer dat het niet zo leuk was op je werk. Gelukkig dat de kinderen wel door hebben geslapen, ook al ging F. slecht slapen.

Limburg, ja dat zoenen op een bruiloft is echt erg. Wij hadden echt veel gasten dus eer dat we klaar waren duurde echt te lang. Gelukkig dat de bruiloft verder wel goed bevallen is. Leuk dat S. de ring heeft gegeven. Is alles goed gegaan met weg brengen van S.? Leuk ej jurk passen vandaag weer.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 17 dec 2010 - 23:35

Sorry het lukt echt niet. Ik doe die [img][img] en dan doe ik de link van de foto van mijnalbum.nl en dan komt die foto niet. Moet je ze nu ergens anders uploaden ofzo?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 17 dec 2010 - 23:54

Lindsya schreef:Sorry het lukt echt niet. Ik doe die [img][img] en dan doe ik de link van de foto van mijnalbum.nl en dan komt die foto niet. Moet je ze nu ergens anders uploaden ofzo?

Ik doe het via photobucket en dan Mama's met kids van 2007 - Pagina 13  link .
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 18 dec 2010 - 0:54

*De link is weg*

Ik heb de link maar even gezet van mijnalbum.nl dan kunnen jullie het zo zien hoop ik want via photbucket lukt het me ook niet. Op de ander forum kon ik het wel maar hier echt niet.


Laatst aangepast door Lindsya op za 18 dec 2010 - 10:01; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 1:45

AHHH heb ik alles getypt klik ik het weg grrrrrr


@ lindsya, wat een gave meubels!! helemaal mijn stijl!

@ meeko wij eten om half 6 en daarna bad en naar bed....merle gaat vaak in de ochtend met mij douchen aangezien ze bad niet zo leuk vind in tegenstelling tot haar zus. Indy mag soms nog even spelen op haar kamertje ligt een beetje eraan hoe laat alles is geworden.
Jemig wat een duur jasje zeg :shock: :shock: niet normaal toch....

@ petteflat, ajj al misselijk aan het worden minder..:S wel buikfoto's maken he..Very Happy

@ rupsie, wij zoeken vanalles nu bij het kapel...vorig jaar zijn er een aantal uitgestapt (rotte appels...Very Happy) dus op zich niet erg maar de bezetting is echt nihil nu jammer genoeg....
Wij hebben 4 trompetten, 1 tenor sax (ik), 2 baritons, 3 schuiven, 1 bas, 3 slagwerkers (grote trom, tim-toms en kleine trom)

@ mm ,nieuwe naam op het werk nu dus..:P feestbeest haha

@ limburg, wel rustig aan doen hoor als je merk dat je buik zo hard blijft!!

Zooo gister lange dag op het werk, wel erg gezellig! Lag al op tijd in bed, maar blijf moe bah!!! verder komen de autostoelen vandaag binnen dus daar wacht ik op.....wil nog even lekker vlees halen bij de slager..maar goed even wachten nog!! verder is alles boven gepoetst...:S bah!! rotklus zeg

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 18 dec 2010 - 2:44

@ Lindsya, ik heb het ook geprobeerd met jouw link maar dan doet hij het ook niet, raar! Mooie meubels, volgens mij staan ze goed in je huis! Wij hebben ook zoiets en hier gaan ze er waarschijnlijk volgend jaar uit, de tafel is te groot voor de ruimte terwijl er eigenlijk niks mis mee is. Dilemma voor volgend jaar ;-). Zijn de nieuwe meubels van je moeder over naar het nieuwe huis? Kan me voorstellen dat je moe bent, goed je rust nemen tussendoor (voor zover dat kan) en na de verhuizing rustig aan doen. Hoeveel gasten hadden jullie? Nee het wegbrengen was een groot drama, hij wou totaal niet.

@ MM, ja heb echt het gevoel dat je hier mee ver gaat komen bij R. Je probeert het tenminste en jij en hun hebben er vertrouwen in, dat is ook een belangrijk onderdeel om het weer goed te krijgen. Hoe is het fruit vandaag gegaan? Wat goed dat ze al zo zelf kan zitten! Wat voor kinderstoel wil je er bij halen? S. zit ook nog steeds goed in zijn stoel, gelukkig want is toch een stuk makkelijker. Zijn jullie trouwens nog geweest?

@ Beegee, daarom typ ik mijn tekst ook in Word want dat had ik laatst ook een keer, ook typ ik in Word omdat ik zo op iedereen makkelijk kan reageren. Wij eten hier ook altijd rond die tijd, zo rond 17.30/18.00 uur. Ben ik zelf ook altijd gewend geweest en heb dan honger. Hierdoor ligt S. ook altijd op tijd in bed. Zit je alleen bij een kapel of ook nog bij een fanfare/harmonie? Ga je iets speciaals halen bij de slager of gewoon normaal? Ja merk echt dat gisteren veel te veel was, vandaag nog steeds last van me buik maar wel een stuk minder.

Net weer terug van de bruidswinkel en was weer helemaal leuk. Kwam daar binnen en dacht echt welke jurk had ik ook alweer haha, wist wel ongeveer wat ik had maar als je het dan weer ziet is het weer echt. Ze hebben de maten opgemeten en heb de jurk weer aangehad, ben er nog steeds heel erg blij mee. Toen ik 11 oktober ben wezen kijken en passen was die nog te groot en nu zat die goed. Ook zag je in de jurk totaal niet dat ik zwanger ben. Mensen na mij waren er ook al en toen we vroegen of ze zagen dat ik 22 weken ben, waren ze verbaasd dat ik zwanger ben haha. Gelijk me ketting erbij om gehad die ik in gedachten had en die stond er heel goed bij. A.s. donderdag mag ik weer, ben benieuwd!
Net heeft mijn vriend de rails en gordijnen en de lamp van de babykamer afgehaald. Morgen even echt alles opruimen en dan is de kamer van de week klaar voor te verven.

Hoop dat de voetbalwedstrijden morgen afgelast worden, mijn vriend gaat naar VVV-Utrecht maar als dat niet doorgaat gaan we naar een grote Prenatal voor de kinderwagen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 18 dec 2010 - 4:31

Hoi hoi, hier ben ik ook weer. Gisteren heeft het weer erg lang geduurd voor F. eens ging slapen. Volgens mij sliep hij pas tegen kwart voor 9. Is steeds zo de laatste avonden. Heel irritant.

Vanmorgen waren ze om 7 uur wakker. Wat een dag vandaag. Vooral de oudste was niet te genieten. Echt alleen maar mopperen. Heb ze vanmiddag ook naar bed gedaan, ze heeft alleen niet veel geslapen maar ik heb even rust gehad. Verder zijn ze vandaag echt van het rotzooi maken. En opruimen ho maar. Maar straks als ze in bed liggen even puinruimen maar. Het is vandaag onze dag gewoon niet denk ik haha.

Man is vandaag de hele dag bij het huis bezig, maar wat hij aan het doen is? Geen idee. Heb echt weer het idee dat er weinig vooruitgang is de laatste weken. Best irritant. Maar toch is hij steeds bezig, dus het zal wel ergens goed voor zijn, denken we maar.

MM: Leuk dat de kerstborrel geslaagd was. Hebben ze even een andere mm gezien, haha. En ook de kids heerlijk geslapen. Prima dus.

Limburg: Blijft leuk om jurk te passen denk ik. Jullie bruiloft schiet ook al aardig op. Fijn dat het gisteren ook geslaagd was. Hoe was het gegaan met het wegbrengen van S.? Hopelijk weinig gezeur.

Lindsya: Kan me voorstellen dat je moe bent van al dat verhuizen, nog een paar daagjes. Vanavond ook maar even vroeg naar bed gaan. Mooie meubels heb je zeg. Ziet er echt leuk uit.

Beegee: Dan kunnen jullie mij nog wel gebruiken als alt sax. Haha. Ik ben alleen niet zo’n geweldige muzikant. Dat is dan weer iets minder. En vlees gehaald? Hier eten we vandaag maar makkelijk denk ik. Heb nog geen inspiratie.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 18 dec 2010 - 5:33

Hallo allemaal,

Ik ben echt helemaal moe, niet normaal. De meubels zijn over, morgen nog wat kleine dingen maar dat doe ik met mijn eigen auto. Alles al op zijn plaats gezet en morgen alles ophangen voor de gordijnen en de vaatwasser aansluiten en alles. Mijn kleine man was bij mijn schoonouders en die heeft zich prima vermaakt zo te horen Very Happy
Dank jullie wel voor het compliment op mijn meubels, alleen zie ik dat ik de salontafel er niet bij heb gezet maar die is hetzelfde als de eettafel. En ik heb nog geen vazen of dingen erop gezet nog, moet ik allemaal nog neer zetten Very Happy

Beegee, heb je kinderstoelen opgehaald? Waar heb je ze besteld? Minder dat je ook zo moe ben. Moet je weekend werken of niet?

Limburg, leuk dat je je jurk heb gepast weer maar kunnen ze hem dan nog wel groter maken want je moet hem pas hebben in februari? Minder dat het gedoe was om S. weg te brengen, hij heeft het duidelijk daar niet na zijn zin. Wij hadden rond 300 gasten, maar wij kussen ook anders, is een had kus en dan doen we nog eens drie kussen dus het leek echt of aan onze rij geen einde kwam en wij doen het in het midden van de avond geld/goud/cadeau geven ipv binnenkomst. Mijn moeder heeft geen nieuwe meubels gekocht, deze meubels heeft sinds 4 jaar ongeveer. Ze heeft alleen nieuwe koelkast en slaapkamer gekocht. Raar dat jij de link niet kan zien, want de meeste kunnen het wel zien, misschien nog eens proberen. Ja ze staan super in huis en het is gezellig vol nu.

Rupsie, minder dat F. zo slecht inslaap komt, wij hebben dat ook een tijdje gehad is waarschijnlijk een fase. Bijna bedtijd voor je boeven. Misschien zijn het dingen in huis zoals kabels ofzo dat het lijkt dat er niet veel in huis gedaan wordt. Is het aan de buitenkant helemaal af?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:05

@ lindsya, ik heb de kinderstoelen besteld bij de prenatal...Very Happy lekker lui haha...kost toch geen bezorgkosten...ben helemaal happy ermee!!

ach je dingen aankleden komt vanzelf!!

@ rupsie, ach je hoeft ook geen stertalent te zijn hoor...:P ik moet zeggen nu hebben wij wel redelijk wat mensen die ook vanuit de fanfare komen dus die hebben allemaal ook diploma's...ik ook 3 maar goed dat was op hoorn en bugel en speel nu sax dus niet echt relevant...Very Happy

@ limburg, je jurk zal intussen nog vaak vermaakt moeten worden haha!!
heeft S ook al zin in zijn broertje??

Zoo wij hebben lekker gegeten...Meiden zijn flink lollig aan het doen, we slaan vandaag bad maar over ze zijn zo lekker aan het spelen Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 18 dec 2010 - 6:33

@ Rupsie, je heb dus een gezellige dag gehad vandaag, not. Word je zelf ook niet echt vrolijker van. Hopelijk slapen de kids vanavond vroeg en heb je even tijd voor jezelf en hopelijk is morgen een gezelliger dag voor jullie. S. was een drama met wegbrengen, vraag me dan echt af wat hij dan denkt, hoop gewoon niet dat hij denkt dat wij hem in de steek laten ofzo.

@ Lindsya, niet gek dat je zo ben! Je bent constant druk bezig met de verhuizing. Ik kan de link van jullie meubels wel zien maar dacht ga proberen of het mij wel lukte om de foto’s hierop te krijgen maar het lukte me ook niet. Vanavond denk een rustig avondje voor jou of niet? Dan ben je volgens mij echt heel de avond bezig met de gasten. Gisteren hadden ze op de kaart gezet van 20.00 tot 20.30 feliciteren, dat hadden wij eigenlijk ook moeten doen.

@ Beegee, wat grappig dat jij hoorn en bugel heb gespeeld, dat heb ik namelijk ook gedaan en heb hiervoor ook 3 diploma's: a, b en c.

@ Lindsya en Beegee, mijn jurk moet nog helemaal gemaakt worden daarvoor werden vandaag heel veel maten op gemeten. Aan het einde gaan ze nog een keer de maten op meten om te kijken of er heel veel verschil is en het liefst zouden ze dat na de bevalling nog eens willen doen om te kijken of er verschil is. Wat ik nu heb gepast is zeg maar een showroom model maar ik wil de top graag anders en een andere rok en nog een bolero erbij.

Zo vandaag hebben we een heerlijk rustige dag gehad, net al gegeten, heerlijk ongezond haha. Mijn vriend is me echt constant aan het klieren, volgens mij heeft hij iets te kort ;-) hahaha.

Fijne avond!



Laatst aangepast door Limburg85 op za 18 dec 2010 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 18 dec 2010 - 7:00

Ik ben lekker even in bad geweest en mijn kleine man gaat zo slapen. Ik ga zelf ook niet al te laat. Manlief moet werken tot 2 uur dus ik ben alleen, lekker rustig aan de ene kant maar ook wel jammer want ik heb mijn man echt weinig gezien deze week.

Beegee, bij Prental dat is beter. Ik wist niet dat hun bezorgde, handig. Leuk dat je meiden zo aan het spelem zijn, mijn boef is nog bezig met zijn treinen.

Limburg, gelukkig dat je ze kan zien nu. Ik snap ook niet waarom dat het niet lukt, ik doe iets verkeerd maar wat weet ik niet. Ik wilde al zeggen als ze nu alles op maat maken dan pas die dadelijk niet. Ja ik hou een rustig avond. Vriendlief is aandacht aan je het vragen Very Happy

Ik ga even mijn boef op bed leggen. Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko za 18 dec 2010 - 8:23

MM, wat vervelend zeg dat ze dat heeft. Hopelijk werkt de logopediste. Leuk dat ze al zelf kan zitten. Gezellig zo'n kerstborrel.

Lindsya, leuk dat de meubels er zijn. Mooi zijn ze ook! Geen idee of ik geopereerd moet worden, hoop t niet. Balen dat je zo moe bent. Heerlijk een bad, zou ik ook wel willen.

Petteflet, nee ik zou dat dus ook nooit uitgeven voor een jas voor mezelf. Dit was dan nog wel een leuk prijsje. Balen zeg dat je al misselijk bent. Ik had t deze keer ook al zo vroeg.

Limburg, nee heb ook ni echt meer gekeken. Wil een keer samen een middagje met Fenk er naar kijken, maar zijn steeds zo druk. Dat is beter gratis kaarten! Leuk al die voorbereidingen voor je bruiloft. Oeh rustig aan doen met die harde buiken. Haha jij ook al blij dat voetbal niet door gaat. Hier gaat t iig niet door. Fenk is dan altijd weer een halve dag weg, vind t maar niks.

Beegee, nou dan doen jullie t nog snel allemaal met 2 kids. Ik ben zowiezo pas kwart over 6 thuis van werk, en Fenk laatste tijd ook of nog later. Maar meestal lukt half 8 wel en dat vind ik een prima tijd.

Rupsie, balen zeg dat er weer weinig vooruitgang is. Hebben ze nu ook last weer van die sneeuw?

Nou ben nog niet veel wijzer geworden bij de huisarts. Moet naar de verlos en t daar erover hebben. dus even bellen maandag of ik eerder kan komen. Wel heb ik Lactulose gekregen zodat de ontlasting wat makkelijker gaat. Heb de hele dag pijn in me buik gehad dus weet niet of dat nou een goed teken is.

Ben verder ook zo ontzettend moe. Heb vannacht van 22.00 tot 10.30 geslapen. Wel veel wakker geweest ook door Senna. Dus duik zo ook weer vroeg me bed in. Verder niet zoveel gedaan vandaag. Ben bezig geweest met de lamp voor de babykamer, die is nu ook bijna klaar.

Morgen gaan we bij me broertje eten. Die heeft sinds kort een nieuw huisje en daar zijn we nog niet geweest. Ben benieuwd. Wel gek me kleine broertje die een eigen huisje heeft.

De echo foto van ons 2e meisje:

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 1185188778_5_qNpO

Echo foto van Senna:
Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 189506408_5_RfUs
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 18 dec 2010 - 8:42

Zo hier liggen de kids in bed. Ze waren hartstikke moe, dus het bad maar uitgesteld tot morgenvroeg. Pff ben blij dat deze dag achter de rug is. Ik ga vanavond ook lekker vroeg naar bed toe. Hopelijk wordt het morgen een gezelligere dag met de kids. Het speelgoed is iig opgeruimd en het is ook eindelijk stil in de slaapkamer.

Lindsya: De buitenkant is helaas nog niet klaar. Er moet nog gevoegd worden maar dat kan niet als het vriest. En het dakje van de erker moet nog dichtgebrand ?? worden maar die ***vent krijgen we maar niet te pakken om wat af te spreken. Verder is alles af aan de buitenkant.
Fijn dat je mannetje zich goed vermaakt heeft bij z’n opa en oma. Jammer van je home alone avondje.

Beegee: Bij ons is ook meer dan de helft inmiddels afkomstig van de fanfare, dus ook allemaal stuk beter dan ik. Ik heb totaal geen opleiding. Soms wel eens irritant, voel me dan echt zo’n slechte als ik weer eens iets niet gelijk snap 

Limburg: Even je vriend wat aandacht geven haha, hij heeft het nodig lijkt het.

Meeko: Ja idd last van het winterweer. Buitenkant is nagenoeg klaar, maar dat kan niet nu het vriest. Wel jammer, maar ze gaan toch alvast binnen vooruit. Dus het gaat wel door, maar erg langzaam (naar mijn gevoel).
Minder dat je niet wijzer bent geworden bij de huisarts. Hopelijk kan de vk je beter helpen, en op korte termijn.
Leuk dat jullie 3d echo hebben laten maken. Wij hebben dat nooit gedaan. Ziet er leuk uit.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 18 dec 2010 - 9:03

* Lindsya Wat een lekker idee dat je moeder bijna over is naar haar nieuwe stekkie. Wauw je meubels zijn super!!

* Beegee nou het zal mij benieuwen maandag welke naam ik krijg haha En hoe bevallen de nieuwe autostoelen?

* Limburg Je hebt je jurk dus weer aangehad.. nog steeds blij mee? Klopt wat je zegt met vertrouwen kom je al een heel eind! Het fruit ging zomaar een stuk beter.. dan ben ik weer geneigd om meer te geven maar dat moet ik dus echt niet doen! 4 hapjes en niet meer... Ik heb een stoel bij de prenatal gezien voor weinig want ik ga er niet nog zo'n dure stoel bij kopen. We zijn niet geweest.

* Rupsie Als ze maar rust dan heb jij ook even rust haha

* Meeko ja het is zeker vervelend voor ons en R. Wow wat een nacht heb je gemaakt! Mooie echo's zeg!

Hier gaat dus alles lekker.. de jongste heeft vanmiddag haar fruithapje (4 hapjes) redelijk goed gegeten. Wel ging ze een paar keer koren maar het zit er in!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 18 dec 2010 - 9:35

Meeko, bezonder zeg die 3d echo's. ik heb het nooit laten maken. Ik vind een fotoshoot van je buik ook echt geweldig, ga jij die doen of niet? Zo je heb wel lekker lang geslapen, minder dat je wakker ben geworden door Senna. Gezellig dat jullie bij je broertje op visite gaan in zijn nieuwe huis, veel plezier.

Rupsie, dat is balen zeg dat jullie die vent niet te pakken krijgen, hopelijk krijgen jullie hem snel te pakken. Ja het weer werk inderdaad niet erg mee voor jullie. Lekker dat de kids liggen te slapen, kan je lekker uitrusten.

MM, goed dat je kleine meisje een paar hapjes heb gegeten van haar fruit.

Dank je wel meiden voor het compliment op de meubels.
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 18 dec 2010 - 19:27

Goedemorgen!

@ Beegee, bezorgt Prenatal zonder bezorgkosten?

@ Lindsya, je heb dus een heerlijk relax avond gehad, lekkerk hoor. Ik lag echt vroeg op bed, om 20.00 uur was ik helemaal van de wereld. Gisteren en afgelopen week heeft er weer flink veel energie gekost en dan ook nog zo’n klierende vriend haha. Ik vind zo’n fotoshoot ook ontzettend mooi. Aan het begin van mijn zwangerschap heb ik al hiervoor info aangevraagd, zou eigenlijk wel foto’s willen van mij alleen, samen met mijn vriend, samen met mijn vriend en S. en van S. en mijn vriend. Eens zien of wij nog een plekje eind februari hebben, moet nog een verjaardagscadeau bedenken wat ik van mijn ouders wil, misschien dit wel haha.

@ Meeko, jij ben blij dat zijn gewone voetbal niet doorgaat. Hij is gelukkig dit seizoen wel bij zijn oude club gaan voetballen waardoor hij ’s ochtends al moet voetballen. Voorheen moest hij altijd om 14.30 en dan moest die vaak al om 12.00 uur weg en was pas om 18.00 uur thuis. Wij hebben vandaag 3 proefdrukken aangevraagd, gisteren heb ik gekeken en had er 9 gevonden die ik wel leuk vond en daar heeft mijn vriend uitgekozen alleen mijn favoriet zit er niet bij dat is wel jammer maar even de andere afwachten anders kan ik die altijd nog aanvragen. Balen dat de huisarts niks voor je kun doen, hopelijk de verloskundige wel maar dat betwijfel ik eigenlijk. Hopelijk is de buikpijn vandaag minder een gaat de lactose werken. Ben zo nieuwsgierig naar je babykamer vooral omdat je veel zelf doet. Wat leuk die echo’s. Wij gaan ook geen 3d echo doen, als ik namelijk zo om mij heen hoor krijgen wij best veel echo’s bij de verloskundige (of andere krijgen er heel weinig?).

@ Rupsie, wou F. gisteravond wel vroeger slapen? Hopelijk doet de slaap ze goed en heb je vandaag een gezellige dag. Ja mijn vriend heeft het heel zwaar, die komt echt heel veel te kort :-p hahaha. Nee die heeft niks te klagen.

@ MM, fijn dat het fruit weer goed ging vandaag. Mag je haar nu elke dag fruit geven of om de dag? En dan langzaam opbouwen denk ik? Logisch dat je dan geneigd ben om meer te geven, volgens mij heeft iedereen dat bij iets wat goed gaat. Welke stoel? Ben nu wel nieuwsgierig want vermoed dat wij er ook wel een stoel erbij moeten straks.

Gisteravond een rustig avondje gehad, lag ontzettend vroeg in bed namelijk al om 20.00 uur, lekker gezellig voor mijn vriend haha. Afgelopen maandag toen ik tot 18.30 uur heb gewerkt en daarna gelijk naar de verloskundige en vrijdag de hele dag bruilof heeft geen goed gedaan. Was van plan om tv te kijken maar dat lukt me niet meer, zodra ik het kussen aanraak ben ik vertrokken. Nu alweer vroeg op, werd wakker van mijn vriend die lag te snurken, irritant.

Vandaag een rustig dagje, zoals het er nu naar uitziet gaat de eredivisie vandaag door en is mijn vriend naar een wedstrijd, dat word jammer genoeg geen kinderwagen kopen dit jaar, balen maar snel een datum plannen voordat het 22 april is haha.
Vandaag veel opruimen in huis, wassen en kijken of de vaatwasser het weer doet en anders afwassen en voor de rest niet veel, denk beetje rondkijken naar babyspullen.

Ga straks ook maar weer eens een foto van mijn buik maken, verschil is volgens mij ontzettend duidelijk met afgelopen weken. Moet alleen zorgen dat mijn vriend de camera niet te pakken krijg, heb gisteren foto’s gemaakt toen ik de jurk aan had.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 18 dec 2010 - 21:56

Goedemorgen,

Wat een sneeuw is er gevallen zeg, ik heb net eerst even het huis uitgegraven :P Heel pad na de schuur was weg dus even weg gehaald en voorin de tuin weer een pad gemaakt en gestrooit. Hopelijk komt er niet meer, nu is het echt wel genoeg.
Mijn kleine man heeft geslapen tot 9 uur vanmorgen, heerlijk. Nu gaan we zo samen ontbijten en dan de was en de strijk doen en dan weer na mijn moeders huis om 12 uur. Mijn kleine man blijft thuis bij mijn man die zou dan wel wakker zijn want die heeft vannacht gewerkt en was pas om 3 uur thuis.

Limburg, snel je fotocamera pakken want anders ziet die je jurk. Ook lekker op tijd na bed gegaan heerlijk, ik ben ook op tijd gegaan en ik heb ook heerlijk geslapen. Ik vind het heel leuk zo'n fotoshoot van je buik, ik wil het ook echt laten doen mocht ik nog een keer zwanger raken. Hopelijk kan je nog een afspraak krijgen voor zo'n fotoshoot.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 18 dec 2010 - 23:11

* Limburg Ja ik moet haar elke dag fruit geven. En dan heb ik begin januari weer een afspraak en dan kijken of we al meer mogen geven. Tsja het is de stoel op de site en dan op de laatste pagina van de kinderstoelen want die kan ook in het wit. We willen geen houtkleur namelijk. Zo jij lag lekker vroeg in bed! En gaat de wedstrijd nog door want de belangrijkste wedstrijd gaat niet eens door... Ik lees net op nu.nl dat VVV- fcutrecht niet doorgaat dus dat word een kinderwagen kopen!!!!

* Lindsya Is het bij jullie zo erg met de sneeuw? Hoeveel cm ligt er?

Hier vanmorgen heerlijk met E. door de sneeuw gebanjerd toen R. en R. lagen te slapen. Ze vond het heerlijk.. knalrode wangen maar de slee vond ze super!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 0:55

goedemiddag!!

Zoo hier al bijna klaar met de beneden verdieping...je blijft ook altijd bezig he..:S maar goed hoort erbij! Merle ligt lekker te slapen en Ros en Indy gaan nu samen naar de bios toe...Naar rapunzel..dus INdy is al de hele ochtend aan het stuiteren dat ze naar rapunzel gaat.

@ limburg, oohhh zorgen dat ie inderdaad de camera niet in zijn handen krijgt..dat zou anders zonde zijn!
maak je nu ook nog muziek of dat niet meer??
ik hoefde geen bezorgkosten te betalen *volgens mij ga nu ineens twijfelen* had ook natuurlijk behoorlijk wat uitgegeven....

@ lindsya, hier ook een pak sneeuw!! wel gaaf, ik vind het namelijk niet echt heel koud buiten dus dat is prima..Very Happy

@ meeko, ik moet ook zeggen dat ons avond ritueel altijd erg snel gaat Embarassed alleen het boekje lezen voor Indy dat duurt het langste! Merle heeft daar nog geen geduld voor dus dat laten we nu maar zo...komt vanzelf goed.

wat gaaaf zeg die 3d! vond dat bij onze meiden ook zo gaaf....! die mondjes zijn sprekend trouwens!

@ rupsie, hier ook elke avond het zelfde als de kids op bed liggen overal nog achter gebleven speelgoed opruimen en was zoeken...(sokken die verstopt zijn Very Happy en slabbers..:S)
Zijn ze vandaag al gezelliger??

@ mm, gelukkig weer 4 happies op! kleine stapjes dan bereik je uit eindelijk het meeste
lekker joh al ff naar buiten geweest....wij hebben nog geen slee..:s echt jammer!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 19 dec 2010 - 3:22

@ Lindsya, bij jullie ook al zo veel sneeuw gevallen afgelopen nacht, hier ook en nu is het weer opnieuw aan het sneeuwen en nog best hard ook. Wij hebben net hier ook een sneeuwschep gehaald maar nog niks mee gedaan haha. Zijn jullie vandaag opgeschoten in je moeders huis?

@ MM, de wedstrijd is inderdaad niet doorgegaan, ben benieuwd wanneer deze nu plaats gaat vinden. Leuke kinderstoel voor dat geld, zeker als die ook in het wit verkrijgbaar is.

@ Beegee, wat leuk dat I. en R. naar de film zijn, heeft I. daar echt geduld voor? De camera zit weer netjes in mijn thuis en hopen dat die hem binnenkort niet een keer wil gebruiken. Nee ik ben gestopt met muziek maken, vond het namelijk allemaal te veel worden. Zat op les, in het jeugdorkest, fanfare waar ook weer optredens uit kwamen, iedere dag oefenen. Op een gegeven moment had ik het er helemaal mee gehad en ben er mee gestopt. Soms kriebelt het wel weer om muziek te gaan maken maar dan wil ik geen hoorn of bugel meer spelen. Misschien heb je het helemaal niet gezien dat je het moest betalen ;-). Hier hoef ik gelukkig niet altijd veel speelgoed op te ruimen als S. naar bed gaat, dat moet hij zelf van mij doen of we doen het samen.

Vandaag had ik op de planning om niet weg te gaan maar dat is ineens veranderd, leuk als je je joggingpak aan heb en geen make-up op haha. We hebben geverfd gehaald, tot een compromis gekomen met mijn vriend over de kleur want grijs vind hij te donker en zilver wou die niet, hij kon zich niet voorstellen dat dat mooi was op de muur. Nu hebben we kleur rationeel van Histor gekozen voor de babykamer. Dit gaan we combineren met wit en blauw.

Daarna zijn we ook nog in 3 winkels opzoek geweest naar een slee maar nergens meer te verkrijgen.
We zijn ook nog in een keukenzaak geweest, zagen gisteren reclame hiervan op tv en ze hebben mooie keukens. We hebben mooie keukens gezien en a.s. dinsdag komt er een meneer langs voor de maten zodat er een keuken in 3d gemaakt kan worden etc. We willen ook nog een nieuwe vloer en hun adviseerde om dan eerst een nieuwe vloer te leggen en dan de keuken. Met de feestdagen zit er 10 weken levertijd op een keuken en daarom moeten we deze week een keuken bestellen en een nieuwe vloer uitzoeken anders komt het niet uit met de zwangerschap. En dan word er van de zomer opnieuw gestucd en geverfd beneden en de trap.

Vanochtend eerst 3 wassen gedraaid en opgehangen en de was wat droog was weer opgevouwen. Net ook weer de afwas gedaan want de vaatwasser doet het nog steeds niet en nu staat de laatste was van vandaag aan. Moet nu alleen nog even een beetje de babykamer opruimen en S. zijn kamer.


Laatst aangepast door Limburg85 op zo 19 dec 2010 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum