Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 15 dec 2010 - 3:42

Pettflat, ik denk dat ik zelfde heb als ik zo'n test in mijn handen heb. Maar ze zeggen twee streepjes is toch echt zwanger. Jammer dat je geen foto heb dan kunnen we je misschien een beetje gerust stellen. Ik duim voor je, kan je niet zo'n digitale test doen misschien haalt die je onzekerheid weg?
Nee dat zijn nieuwe films, nu praten die treinen zelf, een echte film is het nu.

Rupsie, ja je heb weleens zulke dagen dat ze meer aandacht vragen dan anders. Hopelijk is het morgen weer over. Vanavond weer muziek maken, hopelijk is er nu niks met de kleding.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 15 dec 2010 - 3:47

@lindsya: Oh dat is wel beter. Voorheen sprak die Erik de Zwart die teksten in. Echt verschrikkelijk. Tja die onzekerheid wat doe je eraan. Helemaal niets, dus gewoon lekker onzeker blijven Laughing .

@rupsie: Oh soms heb je idd van die dagen. Verschrikkelijk! Sterke nog even...
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 15 dec 2010 - 3:51

Petteflet schreef:@lindsya: Oh dat is wel beter. Voorheen sprak die Erik de Zwart die teksten in. Echt verschrikkelijk. Tja die onzekerheid wat doe je eraan. Helemaal niets, dus gewoon lekker onzeker blijven Laughing .


Klopt dat die Eric de Zwart ze insprak. Nu doen alle treinen zelf praten en die Eric de Zwart vertel er nog wel doorheen maar het is nu wel veel leuker vind ik voor die kleintjes.
Je doe inderdaad niks aan die onzekerheid.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 3:54

@ lindsya, lekker rust dus met zijn dvd-tje!! Very Happy en handig strooizout....hier is het nu gewoon 3 graden boven 0.....en ook geen sneeuw meer...:S
Ik heb mijn haren steeds kort of lang..ben daar redelijk makkelijk mee...Very Happy nu is het net weer wat korter dan de vorige keer...zeker boven op...beetje a la sylvie van der vaart ....(alleen zonder knappe kop whahah)

@ petteflat, tsja 2e streep is 2e streep he...Very Happy

@ rupsie, ahh lekker klaar met poetsen!! Ik heb geen zin, alleen even gestofzuigd en klaar hoor!! Very Happy
ohh een mopperkont in huis......good luck...:P
Merle kon wel over in die van Indy hoor, maar Merle heeft al zo vaak een 2e hands iets gehad (kamertje, kinderwagen, kleding) dat ik nu zoiets had ze mag nu een keer wat nieuws en dit was een prima cadeau voor haar verjaardag...indy zit op een verhoger maar ik vind dat geen fijn idee een gewone autostoel met 5 punts gordel is groot drama....(indy heeft nooit vast willen zitten was altijd strijd)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 15 dec 2010 - 4:33

@ Beegee, 1 kleur word grijs/zilvergrijs en tegen die muur komt de commode te staan en de andere muur word wit en daar komt het bedje tegen aan staan met een zilvergrijs klamboe en tegen de witte muur komt ook de kast en daarop wil ik zilvergrijze manden. Alleen nog even denken wat voor kleur ik het dekentje en aankleedkussen doe, mijn vriend is bang dat het te grijs word maar dat vind ik niet haha. Ben benieuwd naar je nieuwe haren. Lekker dat M. zo goed heeft geslapen. Leuke autostoel die roze! Wij hebben laatst zo’n lage gekocht voor S. in mijn auto.

@ Meeko, ik hoorde het te weten in mijn functie maar wist het eigenlijk ook niet totdat ik voor me zelf ging rond kijken en kwam dat tegen. Mijn zwangerschap is dus ook nog goed om beter in mijn werk te worden haha. Heeft S. wel vaker last van zo overstuurd wakker worden? S. heeft dat af en toe wel en dan is ook echt niks goed. Heb je een foto van jullie babykamer?

@ Rupsie, wat goed dat S. haar tandjes aan de tandarts liet zien! Wat fijn dat er echt verbetering zichtbaar is bij het kdv, toch goed dat je heb doorgezet ook al was/is het moeilijk. Mijn vriend heeft die kinderwagen al bij S. gehad en was er toen al erg tevreden over en in de winkel pakte S. gelijk die wagen en reed er mee weg, dus die moet het wel worden ;-) haha.

@ Lindsya, weer druk bezig geweest met de verhuizing, kan me voorstellen dat je het eigenlijk helemaal zat bent. Als ik ouderschapsverlof opneem, ga ik ook 24 uur werken maar dan wil ik bijvoorbeeld voor 32 of 30 uur indienst blijven, als de ouderschapsverlof dan op is kan ik 32 uur of 30 uur gaan werken. Maar eigenlijk weet ik dan 24 uur goed is en dat ik hoogstwaarschijnlijk niet meer zal gaan werken. Lekker Hollandse prak, wat is het geworden?

@ Petteflet, je bent gewoon zwanger, 2 positieve test lijken me haast niet te liegen! Doe voor je eigen gemoedsrust anders zo’n Clearblue test met zwanger/niet zwanger, dan weet je het echt zeker. Als ik weer 100% beter ben, dan ga ik 4 weken van te voren stoppen, voor zowel het werk als voor mij fijner. Maar als ik niet 100% beter ben, ben ik haast genoodzaakt om 6 weken van de voren te stoppen.

Zo vanochtend weer een gewerkt, heerlijk! Alleen zo druk door het einde van het jaar. Morgen ook nog een ochtendje en dan is het weekend want vrijdag hebben we vrij voor de bruiloft. Ook vervelend nieuws gehoord, de zus van een directe collega was ernstig ziek en is gisteren overleden, nog maar 36 jaar. Zaterdag is de begrafenis en we willen daar met de collega’s heen gaan alleen ik heb zaterdag om 13.00 uur een afspraak voor mijn bruidsjurk, morgen maar even bellen of die verplaats kan worden.

Vanmiddag toch maar even naar de stad geweest, had besloten dat ik vrijdag een jurkje aan doe die ik nog in me kast had hangen, pas 1 keer aangehad maar wou er een ander vestje bij en geslaagd! Voor S. ook eindelijk geslaagd voor een witte blouse voor vrijdag, niet die ik wou maar die waren er niet meer. Ook gelijk een hoofdkussen voor S. gevraagd, hij wil constant met een kussen slapen en die hadden we niet, daarom deed hij steeds een kussen onder zijn hoofd.

En de trouwkaarten heb ik eindelijk weg gebracht, hopelijk worden ze toch nog deze week bezorgd bij iedereen.
Vanavond eten we lekker makkelijk, bami met een loempia. Moet niet te veel vaat hebben nu gezien de vaatwasser weer stuk is.

Gisteren ook gemaild voor de geboortekaartjes, had 2 kaartjes gezien die ik wel leuk vind maar aan beide moet wel iets veranderd worden, o.a. de kleur en dat is gelukkig mogelijk. Bij 1 kaart zit er een strikje op maar denk dat je die zelf moet strikken en plakken en daar zit ik niet meer op te wachten. Wat voor geboortekaartje hadden jullie?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 15 dec 2010 - 5:20

* Limburg wat een mooie kinderkamer!! Wij hebben ook de quinny speedi echt een heerlijke wagen! Ik moet bij E. nog wel blijven smeren maar dan met vaseline.

* Lindysa oeps van dat tanken... en dan nog jou de schuld geven ook haha lekker dan..

* Meeko daar ben je weer gezellig!!

* Ruspie Wat goed dat het op het kdv beter ging, hier ging E. afgelopen maandag ook ineens huilen..

* Beegee wat grappig voor die stoel hebben wij ook nog gestaan voor E. maar ze zat toch beter in een romer.

* Petteflet Kom op testen!! Nu willen wij het ook zeker weten hoor!!

Vandaag bij de logopediste geweest en dit is het verhaal:

Er moet iets zijn gebeurd tussen haar 3de en 5de levensmaand, toen spuugde ze nog een hoop dus dat klopt wel.
En daarom legt ze nu de link en is dus mega onzeker en durft dus niet te slikken.
Daardoor heeft ze zichzelf een gedrag aangeleerd van koren ipv doorslikken.
Daarbij is het een pittig dametje die mij probeert in de tang te nemen met eten dus het word een pittig klus.

Wat het ook nog kan zijn is dat ze een slappe spieren heeft of iets dergelijks en het dus iets in haar ontwikkeling is. Dat sluiten ze nog niet uit maar zetten ze op de 2de plek omdat ze bij het 1ste meer gevoel heeft.

Ze kan namelijk qua motoriek nog niet draaien en op haar buik met haar armen nog niet lang haar hoofd omhoog houden. Daarom noemde ze ook het 2de op wat mij wel onzeker maakt maar ik probeer in het 1ste te geloven.
Ik word dus vanaf nu intensief begeleid door logopediste.
We hebben nog wel een lange weg te gaan maar ik heb er wel een goed gevoel bij...

Liefs

meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 15 dec 2010 - 5:57

Mm, dus twee optie's bij je meisje. Goed dat ze jullie goed en intensief gaan begeleiden ermee. Ik snap dat je wel onzeker ben. Hopelijk komt snel goed met je meisje, sterkte.

Beegee, ja die heeft ook heel leuk haar. Ik durf niet zo kort ben bang dat het mij niet staat.

Limburg, oh dat is wel jong van je collega haar zus, sterkte zaterdag met de begrafenis. Leuk dat je voor kleren geslaagd ben voor de bruiloft vrijdag. Wij hebben geen geboortekaartjes gestuurd maar geboortebedankjes uitgedeeld. We hebben spinazie met vis met een krokant laagje erop, mijn kleine man heeft zeer goed gegeten is die echt helemaal gek op.

Zo wij gaan dadelijk lekker even douche, mijn kleine man gaat morgen weer na psz en ik ga morgenochtend vast alweer beginnen met dozen inpakken en wegbrengen. S'middags komen ze vloer leggen dus dan kunnen we daarna de keuken ook vast inruimen. Zaterdag alle meubels over en dan maandag komen ze de slaapkamer brengen dus misschien maandagavond of dinsdag gaat ze er slapen. Dan hoeven wel alleen nog in het oude huis de vloer, het bed en de koelkast eruit te halen dan is dat ook schoon. Ik moet zeggen ik kijk er al helemaal na uit als dit is gebeurd Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 6:10

@ lindsya, ik snap dat je blij bent als het klaar is..wel lekker je kleine man mooi naar het kdv scheelt toch weer!!

@ mm, ojee toch wat een gedoe nu....en een pittige tante ojeeeee.....succes ermee!! Pfff lijkt me erg frustrerend aangezien eten toch vaak een gezelligheids gebeuren is en dat voor r niet is natuurlijk....

@ limburg, ohh gaaf hoor die kleuren!! denk dat het niet te zal worden...(maar goed je moet het eerst zien natuurlijk :P)
pff schrikken zo zeg en nog zo jong...bah
Bij Indy hadden we een kaartje waar je nog een platsic hoes omheen moest doen...bij merle hadden we zelf een kaartje ontworpen en daar zat verders niets geks op of aan..Very Happy ik zou ook zelf niet meer iets kiezen waar ik nog iets aan zou moeten doen..maar goed het is vaak wel leuk!!

Zooo merle heeft niet gegeten vanavond...ohh spook eerste klas!! verder gaat Indy zo lekker in bad en daarna meteen naar bed..ze is behoorlijk moe...(al zegt ze zelf van niet) merle is trouwens echt super lief al de hele tijd aan het spelen...kei schattig!!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 15 dec 2010 - 8:07

Zo hier lagen ze al op tijd in bed. S. wilde zelf na bed want ze was moe, whaha nog nooit meegemaakt. Maar goed, lekker op tijd erin dus. Het was ook gelijk stil. Dus ze was echt moe.

Net al snel gedoucht en nu nog even stukje gtst kijken en dan naar de repetitie. Het zal mij benieuwen wat er vandaag gezeurd gaat worden. We wachten maar af.

Beegee: oh zo ja dat is idd zo. Die 2e krijgt al die dingen 2e hands. Ach die Merle niet gegeten vandaag. Maar gelukkig speelt ze wel erg lief vandaag.

Limburg: Jeej zeg wat schrikken van die zus van je collega. Echt heftig zeg, zo jong nog. Wij hadden van die standaard geboortekaartjes uit zo’n boeken die je kunt uitzoeken. Ik wilde ook niet met frutsels eraan, die je dan in je kraambed nog moet plakken enzo. Had ik al met de trouwkaart haha.

MM: Goed dat ze jullie intensief gaan begeleiden met R. Hopelijk heb je snel duidelijkheid welke van de 2 opties er aan de hand is. En je hebt er zelf een goed gevoel bij, dus dat is helemaal mooi.

Lindsya: Jeej het eind komt in zicht met de verhuizing. Nog even volhouden.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 15 dec 2010 - 10:04

Nou de test was overduidelijk vanavond:

IK BEN ZWANGER!

Wij gaan nog even genieten van dat heerlijke gevoel!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 19:50


Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Goedemorgen-11607

@ pettaflat, whahaha dat je nog wat anders verwacht dan.....:P cheers
gefeliciteerd!!! (en nu kan je vakantie boeken toch?)

@ ruspje, en nog een leuke repetitie gehad??
lekker dat s wilde gaan slapen...Very Happy hier is het meestal ook ik ben niet moe en binnen 10 minuten is het stil....

Merle was vanacht om 2 wakker geworden en indy om 7.15 omdat ze had zitten poepen....pfff..:S we zijn aan het oefenen met billen poetsen. dat kan ze wel alleen wil ze ons er nog wel ff bij hebben...Ros moest er om 7.30 uit dus tsja dan er allemaal maar uit!!
vandaag weinig op de planning, wil graag mijn boodschappen doen ze voorspellen slecht weer in ieder geval!!

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 15 dec 2010 - 20:02

Goedemorgen,

Pettflat, gefeliciteerd, ik had ook niet meer anders verwacht na je testen. Geniet ervan.

Rupsie, hoe ging het gisteren met muziek maken? Lekker dat S. zelf na bed wilde gisteren, heeft ze goed door geslapen?

Beegee, Ömer wil ook altijd iemand erbij hebben als die gaat poepen. Ik moet zeggen zo fris vind ik het niet dus hopelijk gaat die dat eens alleen doen Very Happy Is Indy nu helemaal zinnelijk overdag en s'nachts ook?

Ik ga mijn kleine man na psz brengen, zijn kerstkaarten staan al klaar die gaat die uitdelen vandaag.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 20:33

@ lindsya, Indy is helemaal zindelijk...overdag al vanaf dat ze 2 jaar en 3 maanden is ofzo...daarna kleine terug val toen Merle werd geboren en laatst een grote terug val..(al ben ik bang dat wij op die terugval niet goed gehandeld hebben maar goed das achteraf) 's nachts is ze nu ook alweer ruim een half jaar zindelijk...dus erg fijn!! Very Happy
ohh wat leuk kerstkaartjes!! veel plezier!

Ik ben al begonnen aan mijn stoofvlees...Very Happy lekker!!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno wo 15 dec 2010 - 20:59

Goedemorgen!

Hier weer lekker weekend! Dagje efteling was super maar wel koud. We hoefden nergens te wachten en we zijn dus ook 4 x in de droomvlucht geweest, Rick vind dat het leukste. Lisa heeft haar ogen uitgekeken in het sprookjesbos, volgens mij hebben we er ook nog nooit zolang over gedaan want ieder sprookje moest natuurlijk uitgebreid bewonderd worden. Daarna mochten ze nog een cadeautje uitzoeken en Rick is helemaal gelukkig met zijn pyjama van pardoes.

Verder lekker gewerkt deze week. Mijn paps heeft al vakantie dus voor Lisa en Rick helemaal leuk dat opa is mee komen oppassen. Rick heeft a.s dinsdag een kerstlunch op de psz en zijn eerste reactie was maar ik heb thuis al honger hoor, geweldig haha. Lisa blijft ontiegelijk verkouden, verder niet ziek of koorts ofzo maar ik weet niet goed wat ik er mee aan moet, na de ha ja of nee.

Ik ben weer aan lijnpoging zoveel begonnen, mijn eerste doel is 10 kilo eraf en en ik ben er nu 3 kwijt, het gaan langzaam maar goed dan hoop ik dat ze er ook beter afblijven haha

@ Lindsya...leuk dat Omer kerstkaarten gaat uitdelen op de psz. Het verhuizen schiet al aardig op dus, altijd lekker als het achter de rug is.

@ Beegee...jammie stoofvlees! Ik heb gewoon geduld daarvoor, als ik aan het koken ben vergeet ik dat gewoon 9 van de 10 keer, ga dan iets anders doen en denk dan echt niet meer aan mijn eten haha.

@ PEtteflat.....toch nog een testje gedaan ;-). Gefeliciteerd meid, geniet van je zwangerschap!

@ Rupsie..lekker he als je kids uit zichzelf naar bed willen!

@ MM....een pittig dametje dus die jongste van jullie. Het kunnen dus 2 dingetjes zijn waardoor het eten niet zo wil, prettig dat de logopediste jullie intensief gaat begeleiden. Veel succes!

@ Limburg...wat een mooi kamertje!

@ Meeko...ik vind deze zwangerschap zo snel gegaan bij je!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 21:07


@ sjonno, ik zou toch de HA inschakelen...zeker omdat het kwakkelen al zo lang duurt..en dan ben je ook weer even in beeld geweest zeg maar...
leuk leuk de efteling! Wij gaan binnenkort ook een keer, alleen mijn schoonzus, moeder, indy en ik...merle is nog net wat te jong en zal teveel moeten zitten in haar buggy dat vind ze echt niet leuk...(maar goed misschien bedenken we dan dat ze toch mee gaat)
wat had lisa uitgekozen?

Stoofvlees hoef je toch ook niet echt op de letten? Af en toe een keertje roeren als het zo goed als klaar is...Very Happy

Ik heb net weer bij simply colors shirtjes besteld Ik ben zo 2011...voor de meiden! Moest voor een vriendin die op het punt staat de bevallen nog iets leuks laten drukken...(en zo scheelt het toch weer verzendkosten)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 15 dec 2010 - 23:06

Goedemorgen deze morgen. Hier een redelijk goede nacht gehad. Om 3 u werd de kleine man wakker en was niet meer van plan om te slapen. Van alles geprobeerd maar hij bleef krijsen. Uiteindelijk maar bij ons in bed gelegd en toen ging ie wel slapen. Vanmorgen om 6 werd S. wakker dat ze moest plassen en toen wilde ze natuurlijk ook bij mij in bed, maar dan slaapt ze helemaal niet meer. Dus daar trapte ik niet in. Heb ze toen allebei in d’r eigen bed gelegd. En jawel dat ging super, ze hebben tot kwart voor 9 geslapen. Helemaal super dus.

Net allebei al in bad gedaan, wilde ik eigenlijk gisterenavond al doen, maar omdat ze zo moe waren net maar gedaan. Vanmiddag mag S. weer naar de psz. Voor de middag weinig plannen.

Gisteren avond een kl*te repetitie gehad. Ben er zo klaar mee op het moment. Weer gezeur gehad.

Petteflat: Gefeliciteerd meis met jullie zwangerschap. Helemaal super. Had eigenlijk ook geen negatieve test meer verwacht hoor.

Beegee: Merle ook wakker geworden dus vannacht. Dat is minder. Pff ’s ochtends al gelijk aan het poepen haha. Leuke tekst voor een shirtje.

Lindsya: Leuk dat ie weer naar de psz is. En dat ie kerstkaarten uitdeelt. Lief.

Sjonno: Lisa is wel al lang verkouden toch. Misschien toch eens langs de huisarts gaan. Wie weet helpt er iets. Leuk dat ze het zo naar de zin hebben gehad in de efteling.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 23:44

@ rupsie, wij zoeken nog nieuwe leden...Very Happy haha!! zeeeeer gezellig kapel..Very Happy en onze kleding is al goed dus daar hoef je je geen zorgen om te maken...:P

Ohh meiden ik heb net een weekendje centerparcs in Frankrijk geboekt...Very Happy Heb het al vaker met mijn broer over gehad en nu had ik hem gebeld zo van wat gaan we nu doen....Dus huisje geboekt!! We nemen ook mijn ouders mee die hebben het niet zo breed dus wel even gezellig...(en handig voor de kids :P hahahah) in Mei gaan we pas maar ohhh wat een leuke vooruitzichten hebben we...
moet dan alleen voor merle nog een paspoort regelen maar goed dat kan nog even wachten he!!
In 2 dagen dus al flink geld gespendeerd... Embarassed effe lekker..:P

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 16 dec 2010 - 3:53

Middag meiden,

@beegee: Oh wat leuk zeg een weekendje naar Frankrijk! En het is zo mei hoor....Heerlijk weer lekker wat warmte..hahah.

@rupsie: Wat balen dat het zo k.u.t. is bij je kapel zeg.

Nou hier vanochtend met L. naar de KNO-arts geweest. Het jochie moet weer onder het mes. 4 Januari worden zijn keelamandelen en neusamandel verwijderd en krijgt hij weer buisjes. Pff is gewoon al de 3e keer dat hij voor zijn neusamandel gaat en de 4e keer voor zijn oortjes. KNO-arts verwacht wel echt verbetering na deze operatie, omdat alles eruit wordt gehaald. Ze vond het wel bijzonder dat L. nog goed at en dronk, aangezien zijn keelamandelen gewoon tegen elkaar aan zitten, zo groot zijn ze. Gelukkig konden we al heel snel terecht (er zat een bekende bij het opnamebureau..).

Heb voor L. een trui besteld met daarop in grote witte letters Broer! Die trui gaan we dan aantrekken met kerst en dan kijken hoe snel het de ouders opvalt..haha. Verder heb ik 10 janauri de 1e echo en 13 januari de intake bij de vk. Spannend weer hoor!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 4:40

@ petteflat. poeh hey weer onder het mes wat klote zeg...:S
word je nu trouwens extra onder controle gehouden vanwege de schildklierafwijking? van L?
Nou ik denk dat ze die hint vast wel snappen......Very Happy leuk leuk om het te gaan vertellen!!

Zooo meiden wat een bagger weer hier! Alleen maar regen...echt blehhh!!!! zo smerig
Merle heeft vandaag niet meer geslapen, maar is me toch een partij lollig......zit de hele tijd geintjes uit te halen..Nu probeert ze tussen door ook indy te roepen..erg lachen das dan Iehiee ofzo...(tsja klinkt beter dan dat je het moet opschrijven..Very Happy) opa en oma verrekt ze om te zeggen..blijft bij papa, mama en nu ook een soort van indy..Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 16 dec 2010 - 4:48

Ja idd. Zoals mijn werkgever al zei: Ieder ander mens gaat voor de halfjaarlijkse controle naar het ziekenhuis maar L. gaat voor de halfjaarlijkse operatie...
Het is namelijk al zijn 5e operatie in 2,5 jaar tijd Exclamation
Nee Luka wordt niet extra in de gaten gehouden omdat hij een schildklierafwijking heeft. We moeten natuurlijk wel regelmatig naar het ziekenhuis, maar dit is alleen om de juiste medicatie in te stellen. Andere klachten die hij heeft hoeven niet specifiek schildklier gerelateerd te zijn. Tuurlijk "grijp" je wel eerder terug naar de schildklier. Zoals nu is hij al een hele tijd erg moe, ik denk dan gelijk: oh hij is vast niet goed ingesteld dus moet wat meer medicatie. Terwijl nu blijkt dat het door zijn keelamandelen komt :shock: .
Btw met de zomervakantie boeken wachten we nu nog maar even. Ik ben half augustus uitgerekend dus kan in september nog niet echt op vakantie met die kleine. Wellicht pakken we de auto en rijden we nog naar Frankrijk in juni, maar dan alleen als ik mij nog goed voel. Anders pakken we in oktober 2 weken Turkije of Egypte.

Wat een boef die Merle...haha.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 8:47

@ petteflat, ik doelde eigenlijk meer op de nieuwe baby Very Happy haha....of komt dat pas weer naar voren na de hielprik

Zoo beide kids liggen zwaaaaar in dromenland haha!! merle om half 7 en indy om 7...toch wel lekker hoor 's avonds ''rust''....ga zo lekker naar bed, ga boven wel even tv kijken..Morgen erg leuke dag met het werk, dus heb er zin in!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 16 dec 2010 - 9:00

Hallo allemaal,

Vandaag lekker veel gedaan in mijn moeders nieuwe huis, veel dozen overgebracht en de keuken daar al ingericht en de vloer ligt dus het schiet al op. Morgen komen mijn meubels cheers Ben benieuwd hoe het staat. Mijn kleine man is na psz geweest en hij is vandaag lekker met zijn papa thuis gebleven dus een echt mannendag hebben ze gehad. Nu is mijn man weer werken. Ik ga wel op tijd na bed want ik ben echt moe.

Beegee, haha wat een grapjas die Merle. Leuk dat je twee t-shirten heb besteld voor ze. Goed zeg van Indy al dag en nacht schoon. Ömer is alleen overdag schoon maar s'nachts nog niet en verlopig zie ik dat niet gebeuren zijn luiers zijn echt nog nat en hij voel het ook niet. maar komt vanzelf ik ben al blij dat die overdag schoon is. Hoe was je stoofvlees? Leuk dat je zomervakantie heb geboekt, Center Parcs is altijd leuk.

Rupsie, minder dat het gezeur was met muziek maken. Ik snap dat je er helemaal klaar mee ben.

Pettflat, dat is minder nieuws met je kleine man weer onder het mes. Hopelijk is dit verlopig de laatste operatie, sterkte. Leuk dat je ook een t-shirt heb besteld.

Hier sneeuw het intussen heel erg veel en het is ook glad, is toch wel weer leuk sneeuw.
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko do 16 dec 2010 - 9:23

Nou ja zeg, had vanmorgen een heel verhaal getypt en geplaatst maar zie het er niet tussen staan. Dan maar opnieuw:

Rupsie, fijn dat alles goed was met haar gebitje! Ben ook heel benieuwd, ze mag in februari voor t eerst. Wel fijn dat ze het op het kdv wel naar hun zin hebben. Pff wat een nachtje ook bij jou. Maar wel lekker dat ze dan nog uitslapen.

Beegee, nee ze zegt niet zoveel als ze zo overstuur is. Alleen dat ze bij papa en mama in bed wil. Leuk zeg die stoel van Indy! Heb dat ook wel met de 2e dat zij alles 2e hands krijgt. Maar ja, denk dat ze er voorlopig niet zoveel van merkt. Heerlijk zeg een weekendje Center Parcs. Kan je echt naar uitkijken. Wow hoe krijg je je kids zo vroeg in bed zeg? Hier eten we pas om half 7 en vandaag lag ze pas kwart voor 8 op bed.

Lindsya, kan me voorstellen dat je t verhuizen zat ben. Maar schiet al wel op dus.

Petteflet, jaa gefeliciteerd!! Ja echt heerlijk nog maar 6 weekjes werken. Kijk er zo naar uit naar me verlof. Aah wat sneu zeg dat ie weer onder het mes moet. Hopelijk gaat het deze keer wel helpen. Ja spannend ze weer voor het eerst naar de verlos en echo enzo. Mis die periode wel, zeker omdat het inprincipe niet meer gaat gebeuren.

Limburg, Senna is de laatste tijd wel vaak dat ze 's nachts wakker wordt. Af en toe is ze dus helemaal overstuur. Als de kamer helemaal klaar is zal ik een foto plaatsen. Wat erg van de zus van je collega zeg! Wij zijn ook aan t rondkijken voor geboortekaartjes. Bij Senna hadden we roze met vlinders.

MM, heb even gemist waarom ze bij een logopediste loopt?

Sjonno, leuk zeg de Efteling! Zou ook wel zo vaak in de Droomvlucht willen. Die vind ik ook helemaal geweldig.Ja ik vind t ook echt super snel gaan!

Vanmorgen 3d echo gehad! Was echt gaaf weer om te zien! Toen we daar zaten zagen we echt Senna erin. Thuis foto's vergeleken en zie je toch wat minder dat ze op elkaar lijken. Maar toch ook weer wel. Nou ja, zal morgen even de foto's plaatsen. Wel fijn om even ons meisje te zien, en zien dat alles goed gaat.

Vannacht weer nmaar kort nachtje. Ze werd al wakker toen we naar bed gingen. Heeft nog even geduurt voordat ze weer ging slapen en om 6 uur stond ze alweer naast me. Bij ons der in, maar ze ligt dan helemaal tegen me aan te draaien en te schoppen dus heb ook ni meer geslapen. En sliep al heel slecht doordat ik verkouden ben. Bah ben echt moe, dus lig er nu al in en ga zo slapen.

Heb morgen een afspraak bij de huisarts staan. Ik heb een verzakking, en heb daar heel erg veel last van op moment. Zelfs met plassen heb ik het gevoel al dat er wat uit komt zetten. Dus even naar laten kijken. Fysio moet er ook wel voor helpen, maar merk daar nog niks van terwijl ik het wel in me bekken merk.

Oh ja, Fenk heeft via ze werk een jas voor Senna gescoord. Hadden er wel 1 maar die zat best strak. Nu heeft ze een heel gave roze met een bontrandje aan der capuchon. Heeft ie voor 45 euro kunnen krijgen, kost normaal 250 euro! Wie koopt er nou zo'n dure jas voor zijn kind??


Laatst aangepast door Meeko op do 16 dec 2010 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 16 dec 2010 - 9:26

* Lindsya Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt dat dit afgelopen is met het verhuizen.

* Beegee ja een lekker gedoe hier inderdaad. En nog een pittige tante zal mij alemaal benieuwen. Het is ook frustrerend want ik dacht dat E. moeilijk was maar R. die maakt het nog even lastiger.

* Rupsie Zo S. wilde dus helemaal naar bed nou dat zegt wel wat. Ojee was het zo erg bij de repetitie?

* Petteflet WAAHHH !!! Gefeliciteerd!! Jeetje hij moet gewoon alweer onder het mes. Wat leuk de trui voor L.

* Sjonno wat lekker dat het zo rustig was. Jullie hebben heerlijk genoten zo te lezen! Ik zou met Lisa toch naar de ha gaan om even alles te controleren.

* Meeko ik loop met de jongste bij een logopediste omdat ze niet van een lepel wil eten. En nu blijkt ze een aversie te hebben tegen eten. Ze is heel bang om iets door te slikken. Wat leuk dat jullie met de echo er echt Senna in zagen. Jeetje wat vervelend van je verzakking zeg!

Hier vandaag weer lekker gewerkt en morgen heb ik een kerstborrel van mijn werk altijd leuk!
Gisteravond liet de kleine meid dus even spontaan zien dat ze zich wel degelijk op kan duwen en ze zit zelfs al kort los (ook op het kdv vandaag). Dit geeft me wel weer een goed gevoel.

liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 16 dec 2010 - 23:07

Goedemorgen,

Hier ligt echt een dik pak sneeuw, niet normaal en het sneeuwt nog heel hard.
De meubels zijn er al, ze zijn echt heel mooi als zeg ik het zelf Very Happy Het is wel even wennen nu het huis weer vol staat maar wel gezellig. Ze waren wel erg vroeg om 7 uur vanmorgen belde ze op dat er over een halfuurtje zouden zijn, ik lag nog te slapen dus snel opgestaan en de tafel en tv meubel weg gehaald en nog even gestofzuigerd.
Mijn kleine man is niet zo vrolijk opgestaan dus het gaat een lange dag worden vandaag ben ik bang.

Meeko, dat is minder van je verzaking. Moet je daar waarschijnlijk aan geopereerd worden als je bevallen ben of niet? Leuk dat jullie een 3d echo hebben laten maken. Zo dat is nog een leuk prijsje voor zo'n jas.

MM, dat is goed zeg van je meisje, heeft ze toch baat bij de fysio. Leuk een kerstborrel op je werk, veel plezier.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum