Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 1 dec 2010 - 4:28

Middag!

@beegee: Pannenkoeken waren echt heeeeerlijk! Laughing. Oh leuk dat R. met I. naar een theatervoorstelling is. Heb die voorstelling volgens mij bij vakantieveilingen zien staan, maar was bang dat Luka er nog een beetje te jong voor is. Hoe vond I. het?

@lindsya: En hoe was het sinterklaas bij O. op de psz?

@mm: Wat goed van E. dat ze haar pleister op heeft! En ook nog haar bril zolang. Ze gaat vooruit!

@limburg: Weekend klinkt leuk! Wel k.u.t. dat je weer zo ziek werd zeg! Bleggh! Wat raar van moeder van S. zeg. Ben benieuwd wat advocaat zegt. Hoop gunstig voor jullie.

Nou hier weer lekker aan het werk. Begon vanochtend al goed....Wilde met de tram gaan vanwege de kou (Pat heeft de auto mee), dus Pat heeft mij bij de supermarkt afgezet om een strippenkaart te kopen. Sta ik op de tram te wachten, belt er op dat moment een vrouw met informatienummer van 9292, aangezien de tram maar niet kwam. Bleek dat ie niet reed door de vorst en er werden ook geen bussen ingezet, want ze hadden geen extra chauffeurs. Stond ik dan.....20 minuten lopen van mijn huis in mijn rokje met panty en laarzen met hoge hakken....Heb mijn moeder maar gebeld en die had gelukkig nog een fiets te leen. Heb bij haar even een legging aangetrokken, muts opgedaan en wat warmere handschoenen en toen op naar mijn werk. Fiets is wel zo gammel als wat. Is de stapfiets van mijn broertje....dus je snapt ik heb me gek getrapt...hahaa.

Vanavond maar even de boodschappen doen voor sinterklaas. Komen 17 man en die blijven ook allemaal eten. Heb een aantal lekkere recepten van Minoessepoes die ik ga maken.

Luka had er vanochtend trouwens ook geen zin in hoor. Was alleen maar aan het huilen. Pff daar heb ik 's ochtens niet echt het geduld voor Embarassed . Hopelijk is hij zo wat gezelliger!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 1 dec 2010 - 7:15

Petteflat ohh wat zal jij het koud hebben gehad zeg. Balen dat er geen bus reed en je dus met je rokje op de fiets moest. Was Luka nu net beter te genieten?

Ik heb ook een barrel van een baby hoor.. ze wil geen fruit van een baby lepel eten maar gisteravond kwamen we er achter dat een gewone eetlepen wel goed is. Daar eet ze dus wel fruit vanaf :shock:
Dat is toch bizar!!! Maar goed ze heeft nu wel al lekker een beetje fruit op haha

We zijn nu op de oudste aan het wachten want die komt zo thuis van haar uitstapje met mijn broer en zijn vriendin.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 1 dec 2010 - 7:51

@mm: Het was idd erg koud! Luka was weer niet echt heel vrolijk, maar nu had dat met zijn vermoeidheid te maken. Heeft ie altijd als ie een dag na het kdv is geweest. Heel de dag aan het spelen natuurlijk.
Hahaha, ik vind het eigenlijk wel grappig dat R. wel van een gewone lepel wil eten.

Pat en Luka liggen nu op bed Toy Story te kijken met wat chips en wat drinken. Een groot feest dus!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 1 dec 2010 - 22:12

Morguh!

Nou Luka heeft weer lekker gedroomd vannacht. Hij had het over een hijskraan die in de tuin zou staan en die wilde hij heel graag zien. Hij hoorde namelijk de hele tijd boem, boem, boem.... Rolling Eyes Hij werd me toch boos omdat hij niet in de tuin mocht kijken van mij. Echt heeel vaag!

Ben vanochtend trouwens maar weer op de fiets gestapt naar mijn werk. Het was wel stervenskoud, maar goed hard doorgetrapt...haha. Nu kijk ik vanuit mijn raam naar de sneeuw. Vind het toch wel erg leuk hoor!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 1 dec 2010 - 23:23

Hoi meiden, alweer een paar dagen niet mee geweest, het kwam er steeds niet van. Sorry !!
Hier gaat alles wel z’n gangetje eigenlijk. Kids slapen de laatste 2 dagen heerlijk uit tot half 9. Ik mag dus niet klagen. Verder vind ik het veels te koud buiten, haha. Gelukkig is het binnen wel goed te doen. Alleen de vloer is echt ontzettend koud. Dus warme pantoffels maar aan. Net zijn we even naar de winkel gewandeld. Met de fiets durf ik niet met 2 kids erop, veels te glad. Wel irri want vanmiddag mag S. naar de psz en dan moet ik dus ook lopen. Normaal ga ik op de fiets en ben ik snel weer terug (f. ligt de heenweg nl altijd te slapen in bed), maar nu twijfel ik dus hoe ik het zal gaan doen.

Vanmiddag op de psz komen de pieten langs dus zal wel weer leuk worden. Afgelopen dinsdag op het kdv waren er ook pieten geweest. S. had haar pietendiploma gehaald. Helemaal leuk dus.
Het wegbrengen ging weer niet soepel. De ‘slechte’ leidster was met vakantie, maar ook haar ‘leuke’ leidster was er niet, die was ziek. Dus nu stonden er 2 vreemde. Dat was minder. De hele dag heeft ze me gemist zeiden ze. F. moest ook enorm huilen weer bij het wegbrengen, en heeft ook z’n dagje niet helemaal gehad. Maar ze zeiden dat dat vaker voorkwam, even een terugval. We zetten nog maar even door, zullen we zeggen.

S. is al een paar dagen nogal aan de diarree. Wel sneu dus, maar gelukkig heeft ze verder nergens last van.

Man is nog steeds aan het werk ondanks het slechte weer. Gisteren had hij binnenwerk dus geen probleem. Vandaag weet ik niet of ze de hele dag kunnen werken. Thuis gaat het nu ook niet hard helaas.
Ga nu een beetje teruglezen en dan op jullie reageren.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 1 dec 2010 - 23:44

Petteflat: Met de fiets gaan werken? Is dat goed te doen dan bij jullie? Wat een vreemde droom heeft ie gehad zeg. Wowie, even 17 man die komen eten.

MM: En hoe was het uitstapje geweest van E met je broertje? Wat een rare streken heeft je jongste met haar fruit. Hihi eigenwijsje. Hoe gaat het nu met E. haar brilletje en het afplakken?

Lindsya: wat leuk bij jullie vandaag ook sinterklaasfeest op de psz. Hoe gaat het met het klussen in je moeders huis?

Limburg: zo te lezen een erg gezellig weekend gehad. Maar wel echt balen zeg dat je weer zo ziek bent geweest. Kan me voorstellen dat je die zwangerschap beu bent af en toe, is toch normaal als je steeds zo beroerd bent. En wat een gedoe zeg met die moeder van S. Ben benieuwd wat je ervan hoort zo via de advocaat.

Beegee: Lekker dat Ros in de vorst zit. Lekker saampjes thuis dan. Heerlijk dat alles schoon is. Ik moet de badkamer, wc en de berging nog. Doe ik straks als S. naar de psz is. En er ligt nog een flinke berg was te wachten. Blegh
Zo heb even op de laatste 2 pagina’s gereageerd
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno wo 1 dec 2010 - 23:46

Goedenmorgen!

Hier weer weekend! Ik heb alleen gister maar gewerkt, ik werd maandagavond hartstikke ziek, overgeven en diarree en 2 keer bijna flauwgevallen. Dinsdag kon ik echt niet gaan werken dus lekker thuis gebleven, mijn mams was toch bij de kids dus ik heb heel de dag op de bank gelegen. Alleen wel klote dat ze op m'n werk altijd zo moeilijk doen als je ziek bent ( ik ben echt bijna nooit ziek, behalve als ik zwanger ben Very Happy ), mijn baas werd gewoon wat pissig omdat de stagiare ook al ziek was. Had echt zoiets van hallo!, een stagiare mag wel ziek zijn maar ik niet? Echt belachelijk. Verder ben ik de sneeuw al aardig beu, Rick gaat morgen 2 keer naar psz ( ivm sinterklaas ) en dan moet ik er 4 keer doorheen, echt geen zin in.

Dan hebben we dit weekend nog 2 keer sinterklaas en ik weet serieus niet meer waar ik het speelgoed moet laten. M'n huis staat gewoo ramvol! Ik kan er al niet tegen als overal wat staat en dan straks de kerstboom er nog bij ( Rick zeurt nu al iedere dag wanneer we die gaan zetten ), wordt er nu al kriegelig van hihi.

@ Rupsie...vervelend zeg dat het wegbrengen naar het kdv nog steeds moeizaam gaat. Leuk dat de sint vanmiddag op de psz komt, bij Rick komt hij morgen. En het is idd koud! Ik kan er normaal goed tegen maar ik kan er nu echt niet aan wennen.

@ Petteflat....Luka ook al zo'n lekkere dromer! Rick kan er ook wat van als is het hier gelukkig al een tijdje rustig * klopt ff af*. Aah wat moet jij het koud hebben gehad in je rokje en dan op de tram staan wachten!

@ MM....wat een heerlijk eigenwijsje die kleine van jullie! Lisa had ook van die streken rond die leeftijd, soms grappig maar soms ook erg vermoeiend haha. HOe gaat het met jullie grote meid en het oog afplakken?

@ Beegee....wat lekker dat Ros in de vorst zit! Chris kan er helaas niet meer in, erg jammer. Jeej Merle al 7 tandjes, schiet ook al aardig op!

@ Limburg....onze snowboots komen van scapino af. Ik wil de uggs bailey button maar ik kon ze dus niet gevonden krijgen. Juf had gemopperd omdat Rick een kindje aan het vervelen is en tja dat mag ook niet natuurlijk. Zo herkenbaar wat je zegt over die drukte, ik kon daar ook totaal niet tegen. Ik probeerde het dan ook te vermijden en als dat niet ging ( mbv een feestje oid ) dan kon ik me heel makkelijk 'afsluiten' zeg maar. Leuk he hoe die kids nu op sinterklaas reageren, Rick is er ook zo mee bezig.

@ LIndsya...hoe gaat het met jou en je mannetje?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 1 dec 2010 - 23:48

Oh men F. is hier net gevallen zeg. Langs z'n oogje is het helemaal rood/ blauw en het bloedt ook een beetje. Zit gewoon een sneetje. Hij viel tegen de punt van een kastje aan. en toen nog achterwaarts een salto ongeveer. Pff was even schrikken en flink verdriet bij de kleine man. Hij is er nog van onder de indruk, en ik ook .
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 1:32

@ petteflat, wie trekt er ook met dit weer een rokje aan?????? :P:P:P:P haha!!!
gelukkig dat de gammele fiets je gebracht heeft waar je moest wezen he...
Ohh wat een gezellig feest 17 man! wat ga je allemaal maken??
Film kijken is hier ook altijd feest, Indy kijkt op zaterdag altijd in ons bed als ik ben werken..echt zo leuk want dat is dan het geheimpje van indy en papa....(Y)

@ rupsje, ojee een flinke valpartij...hopen dat het maar niet al te blauw gaat worden....
minder dat je nu moet lope....kan even niet iemand inluisteren bij je??
ahhh dipdag op het kdv voor beide.....pffff wat kl*te zeg

@ lindsya, en hoe was het met je pietenman gegaan??

@ sjonno, ahh lekker virusje te pakken ofzo?? speelgoed op mp zetten..:P nee hoor grapje gewoon van lisa deel op zolder zetten en inpakken met haar verjaardag..Very Happy indy heeft ook 3 feesten achter elkaar hetzelfde gehad..Very Happy haha

Ik heb vanmorgen gewerkt en ros was lekker thuis..echt zo luxe!! merle slaapt alleen die moet ik straks even nakijken van ros want ze zat onder de bultjes?? hopen dat het weer weg is getrokken tegen de tijd dat ze uit bed komt haha want ik zou het fijn vinden als ze nu even beter word....haar nare hoest is gelukkig helemaal weg vandaag nog 1 keer ab en dan zijn we klaar...dus nu ook maar hopen dat alles ff weg blijft...
Indy is naar de psz toe!! lekker ff spelen....MOet echt de stad in om extra sjaals te kopen...ik raak die dingen gewoon kwijt....:S ook nog even snowboots of iets in die richting voor erbij....(zal ik snel moeten wezen denk ik)

liefs


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 2 dec 2010 - 1:46

@rupsie: Tja wat is te doen op de fiets. Als je voorzichtig bent dan lukt het wel. Al ben ik wel benieuwd hoe ik straks thuis kom hoor.....Het sneeuwt hier non-stop sinds vanochtend, dus er ligt straks vast erg veel als ik naar huis ga. Rustig aan doen maar. Ach gossie die F. Is die snee niet heel diep? Anders moet je hem even laten plakken bij de huisarts hoor. Hier heeft Luka ook al een keer zijn wenkbrauw opengevallen en zijn voorhoofd, zijn allebei geplakt. Stelletje handigerds.... angel

@beegee: Ach ja was vergeten dat ik in de winter geen rokje aan mag.... Laughing Ga een mexicaans buffet maken (tortilla's, een ovenschotel, maiskoekjes, een soort van quiche van tortilla's, tortillachips met kaas uit de oven en misschien nog wat kipkluifjes). Zijn allebei dingen die ik al van te voren kan maken, zodat het alleen nog maar de oven in hoeft.

@sjonno: Tja waar moet je de speelgoed laten...Ik weet het ook niet. Hier een beetje hetzelfde probleem. Hebben wel vorige week Luka zijn speelgoedkist helemaal uitgezocht en veel weggegooid, dus hij heeft weer beetje ruimte.
Wat raar van je baas zeg!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 2 dec 2010 - 2:53

Hallo!

Kindjes zijn lief vandaag, alleen maakt Lisa de laatste dagen drama met naar bed gaan. Pff wat een pittig dametje hebben wij, soms echt niet leuk! Met Rick zijn we maar weer met zindelijkheid begonnen, hij vertikt het nog steeds maar het gaat vandaag heel goed. Nog geen ongelukje gehad, we high fiven naar iedere plas op de wc en dan is hij helemaal trots. Kids liggen alweer een poosje in bed en ik lig lui op de bank. Chris vertrekt zo'n 45 minuten eerder van zijn werk ivm de sneeuw. Vanavond nog boodschappen doen en sporten ga ik niet, ben al geen held in de auto met zo'n weer en m'n maag zit nog wat te vervelen.

@ Petteflat...wij hebben hier van de week ook al speelgoed geruimd maar ik denk dat we na sinterklaas weer aan de slag kunnen haha.

@ Beegee...hoe is het met de bultjes bij Merle? Haha, jij altijd sjaals kwijt. Ik raak handschoenen altijd kwijt.

@ Rupsje...wat sneu dat jullie manneke zo gevallen is. Wat schrik je dan he?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 2 dec 2010 - 3:00

Hier is de badkamer etc allemaal weer schoon. De kleine man is ook alweer wakker, die heeft niet veel geslapen. Maar gelukkig had ik m'n poets wel net klaar. Ik had hem toch in bed laten liggen en ben toch te voet naar de psz gegaan. Zo snel mogelijk gedaan (vooral de terugweg) want de heenweg, S. loopt natuurlijk niet zo hard. Gelukkig lag hij gewoon nog prinsheerlijk te slapen. Hij heeft er niks van gemerkt.

@Sjonno: Wat irri zeg van je baas. Tjonge als je niet eens ziek mag zijn.... Kan toch gebeuren. En jullie ook al zoveel speelgoed. Ik word er hier ook knetter van. Kan ook niks op de slaapkamer zetten, want dat past niet. En dan komt er dit weekend nog een hoop bij. Ik heb het pas wel uitgezocht en wat kneut weggegooid.
Wat knap dat R.ick vandaag alweer zo goed op de wc geplast heeft. L.isa een pittig ding dus. Kan me voorstellen dat het soms lastig is. F. kan er soms ook wat van, als hij z'n zin niet krijgt. vooral met eten, als hij het niet zelf mag doen, nou dan ga maar aan de kant. Een en al drama.

@Beegee: Ojee bultjes, hopelijk is het bijgetrokken straks. Laatste x ab. Hopelijk blijft ze nu een beetje beter. Kleine meid is al zo lang aan het sukkelen. Ik moet ook nog iets van extra schoentjes/snowboots voor de kids hebben. Had maandag al gekeken maar toen was S. er niet bij. Das niet handig. maar om met dit weer naar Ud.en of O.s.s ofzo te rijden, heb ik weer niet zoveel zin in.

@Petteflat: idd maar rustig aan doen straks. Hier valt er ook steeds wat, maar wel weinig. Tis niet zo'n diepe snee dat het geplakt moet worden ofzo. Gelukkig maar, het is wel ontzettend blauw. Gossie mannetje.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 3:31

@ rupsje, gelukkig heeft je kleine man niets geleden dat je weg was :P haha!!....ik weet ook niet of ze bij ons wat hebben hoor qua schoentjes...kan ik je straks misschien zeggen..Very Happy

@ sjonno, heerlijk toch lieve kindjes!! L.isa is altijd een pittig ding geweest toch!! (dat word wat als ze 16 is en geen naveltruitje aan mag van papa...Very Happy)

ohh kijken of rick nu wel zin heeft in het zindelijk worden....(dadelijk is l.isa eerder....hahahahah)

@ petteflat, JUMMIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat klinkt lekker......

Ik ga Merle zo maar even wakker maken.... Very Happy ff op bulten inspectie... :P daarna nog naar de slager toe om lekker vlees te halen....heb nog genoeg op het programma staan maar goed eerst kijken of ik nog ergens zin in heb ja of nee...Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 2 dec 2010 - 4:36

Hi meiden,
Wat een weer vandaag zeg, het heeft hier echt heel erg gesneeuwd. Heb vanmiddag zelfs bijna een botsing gehad. Ik ging vandaag S. gelijk vanuit mijn werk ophalen op het kdv vanwege het weer maar wist van die kant de weg niet, rijd ik de snelweg af is het daar heel glad en mijn rem blokkeerde en de auto bleef onnodig lang stil staan voor een vrije rotonde dat ik de keus had of op hem knallen of er langs en recht op de rotonde afgaan en dan vaart minderen, pfff dat ging echt maar net goed.

Gisteravond naar de theatervoorstelling van Roel van Velzen geweest, was erg leuk.

Verder heb ik echt momenten dat ik niet lekker in me vel zit, vind het heel moeilijk om dingen uit handen te geven want doe het liefst alles zelf maar ja dat red ik ook allemaal niet waardoor ik weer chagrijnig word en dan weer boos op mijn vriend wordt dat hij niks doet of nergens aan denkt.

S. is hier lekker aan het spelen met zijn garage en boerderij met zijn Sinterklaasmuts op en allemaal sinterklaasliedjes aan het zingen en we zijn aan het wachten tot mijn vriend thuis komt van zijn werk, mag hij mooi frietjes halen en gaan wij tafeldekken (S. mag altijd kiezen of hij mee gaat of tafel wil dekken).

Heb trouwens de rekening van mijn auto gekregen, 400 euro voor de winterbanden van mijn vriend maar gelukkig heeft hij een leaseauto en voor mij 658 euro, pfff maar gelukkig staat de rekening op de zaak en hoef ik uiteindelijk maar 288 euro te betalen.

@ Beegee, lekker dat je huisje weer schoon is. Hier is vandaag de schoonmaakster geweest, heerlijk. Wel lekker dat R. in de vorst zit tenminste eventjes lijkt me dat wel lekker. Hoe vond I. gisteren de voorstelling? Kindjes worden idd altijd de dupe van een scheiding maar dat word hopelijk zoveel mogelijk beperkt als de ouders normaal met elkaar kunnen communiceren, helaas is dat hier niet zo en dat maakt het voor iedereen moeilijk. En zat M. idd onder de bulten?

@ Lindsay, ook al druk aan het poetsen geweest! Ze wil helaas ook niet dat wij op vakantie gaan, helaas is zo van als ik het niet kan, dan jullie ook en dus ook niet S. Te triest dat ze haar eigen gevoelens niet op zij kan zetten en het beste inzien voor haar zoon. Dat is lekker dat de stukadoor dit weekend al komt, gaat het tenminste allemaal vlot!

@ MM, wat goed van E. dat ze gisteren weer haar oog heeft afgeplakt en haar bril op heeft gehad. Hopelijk blijft ze dit volhouden! Heeft ze haar kaart al vol? R. heeft gewoon haar voorkeur ;-) haha maar gelukkig dat ze wel van een gewone lepel eet, mooi die dan gebruiken en de babylepel in de la. Hoe heeft E. het gisteren gehad?

@ Petteflet, balen zeg gisteren van die tram, heerlijk het ov ;-). Je zult het behoorlijk koud hebben gehad denk ik. Toch maar weer met de fiets gegaan, bikkel. Zo 17 man, dat is een huis vol! Drukke maar gezellige boel! Krijg je wel hulp?

@ Rupsie, heb je vanmiddag F. op bed laten liggen of toch meegenomen? Leuk dat de zwarte pieten vandaag op de psz komen. Bij S. komt sinterklaas morgen op het kdv. Ai, beide kids niet echt een lekkere dag gehad gisteren op het kdv, had gehoopt dat er langzaam vooruitgang in zou zitten maar schiet volgens mij niet echt op. Ahhh wat sneu dat F. zo is gevallen, heeft hij er last van?

@ Sjonno, balen dat je ziek was. Ben je nu wel weer helemaal opgeknapt? Hoop dat je baas het niet persoonlijk bedoelt, je kunt er natuurlijk ook niks aan doen en bent liever ook niet ziek. Wanneer gaan jullie de kerstboom opzetten?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 6:12

\@ limburg smakelijk eten!!! zal vast wel gelukt zijn haha!!
ohh gelukkig niet gebotst! Ik ga eigenlijk nu overal liever op de fiets naar toe...vind auto rijden echt niets...

Merle staat van kop tot teen onder de gekke rode vlekjes....lijkt wel de 6e ziekte....gelukkig haar koppie niet heel erg maar haar buik/rug en benen zijn niet te tellen

ga nog ff snel de stad in :shock: moet echt kijken voor een nieuwe jas voor mij (nu moet het toch echt met dit weer) verder ook even nieuwe sjaals kopen en kijken voor snowboots...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 2 dec 2010 - 6:18

Hallo!

Ff spuien hoor! A.s zaterdag vieren we Sinterklaas bij mijn schoonouders, belt Chris net om te vragen om hoe laat zegt m'n schoonmoeder ja rond 19 uur. Mijn schoonzus komt altijd te laat dus voor we onderhand zo ver zijn is het 20 uur. Dat is voor Rick en Lisa echt veel te laat, ze zijn dan gewoon moe en worden heel hangerig en huilerig, dus we vonden te laat. Zegt m'n schoonmoeder maar H. zit met z'n werk (is onze zwager en hij heeft een eigen bedrijfje en ik denk dat je best wel een uurtje eerder kan stoppen voor een keer ) bla die bla die bla. Wij hebben altijd met het slapen/eten rekening gehouden met onze neefjes en nu wij kinderen hebben wordt daar totaal niet naar gekeken. Kan daar echt zo kwaad om worden. Wij zijn helemaal niet moelijke met langer ophouden voor een keer maar 20 uur is hier toch echt wel de max.

@ Rupsie...blijft toch altijd spannend he om je kleintje ff achter te laten als je de ander bent halen op de psz. Ik vind dat tenminste altijd wat engig. Lisa laten we dus gewoon heel veel zelf doen, met eten mogen we haar bv al maanden niet meehelpen. Zelfde als schoenen aandoen, dat moet en zal ze zelf doen.

@ Beegee...hoe is het met de bultjes vas merle? Lisa is idd altijd een pittige geweest maar de laatste tijd is het wel heel erg. Als die wat in haar bol krijgt, pff.

@ Limburg...erg he in die sneeuw rijden. Chris rijdt altijd met zo'n weer, ik ben gewoon niet zo'n held. Was ook erg blij dat ik vandaag niet hoefde te werken.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 2 dec 2010 - 8:30

Hallo allemaal,

Gisteren was die boef van mij zo vervelend ik was blij dat het 19.15 uur was dat die na bed kon, echt vreselijk gewoon. Vanmorgen is die na de psz geweest, ze hebben sinterklaas gevierd en hij heeft een microfoon gekregen, hij loop al heel de dag te zingen en hij heeft een zwarte pieten diploma, echt heel leuk.
Ik heb even kadootjes gekocht, Ömer heeft zaterdag een feestje van zijn vriendje/buurjongen/klasgenoot en we moesten nog een kado voor ons kleine nichtje dus die ook gelijk gekocht en de week boodschappen dus ik hoef gelukkig niet meer boodschappen te doen.

Sjonno, dat is niet normaal van je baas dat hij boos wordt als je ziek ben, kan je toch niks aan doen. Ik snap wel dat die het van de stagaire niet zo erg vind want die hoeft die niet te betalen. Oh dat is minder dat je schoonouders daar geen rekening mee houden, waarom kan het niet op een zondagmiddag ofzo gevierd worden is toch makkelijker voor de kinderen? Ik wil ook zo graag kerstspullen neer zetten, als de nieuwe meubels er zijn dan ga ik ze gelijk neer zetten.

Peka, hoe gaat het met F.? Gelukkig dat die niet wakker is geworden terwijl jij S. na school heb gebracht. Jammer dat ze allebei niet hun dag hadden op het kdv. Liggen de dakpannen er nu allemaal op, op jullie huis? Jullie zijn nu toch binnen bezig of heb ik het nu verkeerd?

Beegee, hoe gaat het Merle, zijn het de waterpokken? Ik ga ook van het weekend kijken voor snowboots en een jas, maar ik denk dat de snowboots al aardig uitverkocht zijn, mijn kleine boef heeft ze gelukkig wel. Lekker dat Ros thuis is, ik denk dat die verlopig wel thuis blijft als ik de weerberichten zo mag geloven.

Limburg, dat is echt zielig van die ex, je gun je kind toch wel een vakantie ook al kan ze zelf niet. Jammer dat je niet zo lekker in je vel zit, sterkte. Gelukkig dat het net goed ging met autorijden.

Pettflat, ach jij zou het vast koud hebben gehad toen aan het wachten was op de metro. Lief van je ma dat ze je even op heb gehaald.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 2 dec 2010 - 22:20

Goedemorgen!

Hier een heerlijke nacht gehad. Rick en ik werden rond 7 uur wakker maar zijn daarna weer in slaap gevallen. Werd ik wakker van Lisa om kwart voor 8! Heerlijk, maar ons wel verslapen om op tijd op de psz te zijn haha. Gelukkig konden ze vandaag ook om 9 uur gebracht worden omdat op de basisschool bij de psz de sinkt aankwam en als we wilden konden de kids van de psz daar ook naartoe. Niet gedaan dus we waren nog redelijk op tijd haha. Wel een gedoe met dit weer hoor, met al die laarzen/wanten/sjaals en musten en vanmiddag begint het riedeltje weer van voor af aan. Rick mag dan voor 3 kwartier weer naar de psz ivm sinterklaas. Voor ik thuis ben kan ik bij wijze van weer omdraaien. Lisa is met opa gaan wandelen en ik ben de diepvries aan het ontdooien, rotklusje!

@ Lindsya...Omer vandaag weer wat gezelliger? Mijn schoonouders willen altijd perse 's avonds sinterklaas vieren. Vind dat niet erg maar doe het dan rond een uur of 18 uur ofzo.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 2 dec 2010 - 22:21

Morguh,

Luka heeft vannacht weer in zijn bed geplast en daarna was het drama! Heb dus echt een heerlijke nacht achter de rug. Hij is vanochtend als pietje naar het kdv gegaan, want ze hebben daar vanmiddag sinterklaasfeest. Ik ga gezellig helpen.
Daarna ben ik gevraagd om zwarte piet te spelen bij de scouting. Echt superleuk!!!!!

Verder weinig op de planning staan.

Ga zo taart ronddelen hier op mijn werk. Krijgen we van de werkgever, omdat het bijna sinterklaas is. Jammie!!!!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 3 dec 2010 - 8:09

Hallo allemaal,

Vandaag een migraine aanval gehad weer, echt balen. Maar nu gaat het aardig gelukkig, alleen ontzettend moe. Mijn kleine man heeft vandaga met zijn vader om getrokken dus die hebben echte mannen dag gehad. Alleen moest mijn man om 18.00 uur gaan werken, gelukkig was ik wel opgeknapt en nu ligt mijn kleine man lekker te slapen. Morgen gaan die naar het feestje van zijn vriendje en zondag hebben we een dubbele verjaardag van twee broertjes, gezellig.
Er val weer extra veel sneeuw hier, bij jullie ook?

Sjonno, dat is jammer dat je schoonouders dat niet willen overdag vieren. Hopelijk gaat het een beetje op tijd vanavond met vieren. Ja het is echt een onderneming om na buiten te gaan, eer dat je de kinderen heb aangekleed en dan nog jezelf ben je al weer een kwartier verder. Leuk dat Rick sinterklaas heeft gevierd op psz.

Pettflat, leuk dat Luka ook sinterklaas gata vieren op kdv, leuk dat je gaat helpen. Minder dat die in zijn bed heeft geplast vanacht.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 3 dec 2010 - 22:04

Goedemorgen,

*petteflet Wat een bikkel ben jij zeg op de fiets naar je werk met dit weer!

* Rupsie Wat lekker dat de kids zo uitslapen zeg! Als er bij E. op de groep in het begin 2 andere stonden was het ook een drama. Het uitstapje met mijn broer was voor E. super leuk!

* Sjonno Wat naar dat je baas zo reageert als je ziek bent zeg. Alsof jij er om vraagt... Ja het is wel grappig dat eigenwijze gedrag maar ook vervelend.

* Beegee lekker dat ze van haar nare hoest af is zeg!

* Limburg poeh dat was schrikken bijna een botsing. Ja E. heeft haar kaart vol en wil dus een keer naar ballorig.

* Lindsya Leuk dat hij een microfoon heeft gekregen.

Hier gaat het afplakken en de bril dragen echt 10 x beter sinds we bij de orthoptist zijn geweest gelukkig!
Sinds donderdagochtend spuugt de kleinste vooral al ze moet hoesten is het echt extreem. Mijn wasmachine draait overuren want nu had ze gisteravond en vanmorgen ook nog eens zo'n diarree dat alles inclusief haar bed onderzat.
Ik hou haar wel in de gaten want het is een rothoesje en als ik de symptonen op zoek kom ik op rs virus. Het zal wel meevallen maar ik let goed op.

Liefs


Laatst aangepast door meisjesmama op vr 3 dec 2010 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 22:14

goedemorgen!!

zoo weer wat drukke dagen gehad...ben blij als het woensdag is dan begint mijn mini weekje vakantie!! heb er al zin in...vanavond sinterklaas op het werk, echt geen zin in dat brengt altijd zooooo veel spanning met zich mee waar onze clienten niets mee kunnen...maar goed gelukkig van 15.00-17.00 en dan is het klaar...

Merle en Indy hebben gister saampjes een flinke botsing gehad..Merle heeft nu dus ook een mooi blauw oog..echt zo sneu!! De vlekjes zijn er ook nog steeds..moet zeggen gelukkig weinig in haar gezicht maar haar rug/buik en benen zitten echt helemaal vol...ze heeft er volgens mij geen last van..gister wel weer verhoging gehad dus hier blijven we kwakkelen....bah!!

Indy is nu bij de dansles duurt tot 12.00 dus lekker rustig....hier al genoeg gepoetst weer... Wink
zal even extra schermpje openen om te reageren!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 22:19

@ sjonno, ohh die grapjes met die tijd kennen we ook!! snap dat ook echt niet he!! Zeg altijd dat ze bij ons uiterlijk om 19.00 in bed liggen..nu kun je met Indy makkelijk rekken maar Merle echt niet dus dat is zo vervelend...
wens je succes alvast!!

@ lindsya, Indy heeft ook een microfoon gekregen!! toevallig Very Happy voor omer veel plezier op het feestje!!

@ petteflat, ahh gossie in zijn bed geplast....balen voor hem en jou!!
lekker taart rond delen...JUMMIE!!!!

@ mm, gelukkig gaat het afpakken nu beter!! een goede preek gehad dus haha
ohh houd r inderdaad maar in de gaten getsie!!!

@ meeko, hoe is het met je??

@ sandra, hoe is het met je??

Zoo ga dadelijk met men kleine moppie douchen!! Zij vind dat zooo heerlijk haha en ik kan er dan ook echt nog van genieten...merle daarna lekker naar bed toe...Het los lopen gaan trouwens echt steeds beter..soms komt ze ineens 5-6 passen naar je toe gelopen ben benieuwd wanneer ze zeker genoeg is om te blijven lopen zeg maar...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 4 dec 2010 - 1:49

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is ziek, hij heeft keelontsteking en hoge koorts, echt balen want hij wilde graag na het feestje van zijn vriendje, andere keer. Het sneeuw echt veel hier niet normaal dus we blijven lekker bij de warme kachel en ik ga een beetje rommelen in huis. Dadelijk komt mijn schoonzus met ons nichtje, ik had kadootjes voor haar gekocht en hun voor onze boef.

MM, gelukkig dat ze nu haar bril op laat, nu wen ze er vast goed aan. Minder dat je kleine meisje ziek is, beterschap.

Beegee, oh een botsing, waren ze aan het spelen met elkaar ofzo? Nog steeds last van bultjes heeft ze geen allergie ofzo? Leuk dat ze al een paar passen los kan lopen. Veel plezier met de sinterklaas op je werk.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 4 dec 2010 - 2:47

Hallo!

Hier een heel onrustige nacht gehad. Lisa heeft vanaf dat ze in bed lag liggen jengelen/mopperen. Uiteindelijk hadden we zoiets van we leggen haar maar bij ons in bed maar zij slaapt zo onrustig, ik heb meer wakker gelegen dan geslapen. Vanochtend rond 7 half 8 wakker dus dat was wel lekker. Nu liggen ze lekker in bed en dan vanavond naar mijn schoonouders, ze zullen wel weer met stapels cadeaus aankomen en ik vind dat allemaal zo overdreven. Rick en Lisa weten op een gegeven moment gewoon niet meer wat ze gehad hebben en wij hebben totaal de ruimte niet om alles kwijt te kunnen. Zie gewoon nu al tegen vanavond op omdat het gewoon nooit leuk, gezellig is dat sinterklaas gebeuren bij mijn schoonouders.



@ Lindsya...beterschap voor je mannetje. Wat sneu dat hij ziek is. En idd, maar lekker binnen blijven bij de warme kachel.

@ Beegee...ja, als wij er over beginnen dat het te laat is dan krijgen we de opmerking dat het voor 1 keer toch niet uitmaakt :-s. En als Rick en Lisa vanavond gewoon steeds aan het jengelen zijn dan krijgen we daar weer opmerking over.Ik heb het zo finaal gehad met m'n schoonfamilie maar ja het blijven Chris zijn ouders he?! Leuk als die losse stapjes van Merle! Ik vind het bij Merle echt supersnel gegaan het 1e jaar! Heeft ze nog zoveel last van bultjes?

@ MM...fijn dat het afplakken zo goed gaat nu! Hier spuugde Lisa ook met het hoesten, en ineens was het over. Het ziek zijn heerst gewoon ook echt.

@ Petteflat....wat leuk dat je zwarte piet hebt gespeeld op de scouting!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 7 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum