Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 27 nov 2010 - 2:55

Hoi hoi, hier ben ik ook weer. Ben er een dagje niet en jullie kletsen gelijk een paar pagina’s vol :P .
Ik heb gisteren een dagje gewerkt en daarna gelijk naar mijn ouders de kids opgehaald. Toen snel wat gegeten met de kids. Man en ik douchen en daarna stond m’n zus alweer op de stoep. Die kwam de kids ophalen. Die bleven daar logeren. En kort daarop werden wij opgehaald voor ons personeelsfeest.

Het was erg gezellig. Waren naar een soort western avond geweest. Met eten / drinken erbij en dan moest je tussendoor allemaal spelletjes doen met je groep zoals bierpulschuiven, hoefijzer gooien, schietspelletje en nog meer van die dingen. Tussendoor kreeg je ook nog shows. Hartstikke gezellig geweest. Uiteindelijk om 2 u thuis. Heerlijk dat de kids bij m’n zus bleven. Dus vanmorgen kon ik uitslapen. 9 uur werd ik wakker.

Morgen vieren we sinterklaas bij m’n schoonvader. Dus worden ze weer verwend.

Kids zijn bij m’n zus flink verwend. Ze hadden sint cadeautjes gekregen. Altijd leuk dus. Ze zijn wel laat naar bed gegaan volgens mij want S. is hartstikke mopperig, maar goed dan gaan ze er vanavond maar vroeg in.

Beegee: En geslaagd voor schoentjes? Minder dat je kids zo vroeg wakker waren zeg. Jullie ook sinterklaas. Leuk leuk, en veel plezier met stappen !!

Linsdya: Ach wat sneu dat hij weer moest spugen. S. heeft dat tijdje terug ook gehad, zo zielig dan. Hopelijk is hij het meeste nu kwijt. Leuk zeg dat sinterklaas huis. Hier in het naastgelegen dorp hebben ze zoiets soortgelijks in het kasteel.

Sjonno: He bah wat een ziekte kiemen nog bij jullie. Gelukkig lijkt het minder te worden. Helemaal klaar voor de sneeuw dus. Ik moet ook echt nog wat andere schoenen kopen, heb nu alleen lange gladde laarzen, met sneeuw niet te doen.

MM: ik vind het een heel mooi skipak. Hopelijk heeft ze het wel vaker aan dan 1x. Maar met de strenge winter die ze zeggen dat er komt, zal dat toch wel goedkomen? Jammie, cakejes gebakken.

Petteflat: Groot gelijk maar hopen dat hij de waterpokken krijgt. Hij kan het maar gehad hebben he. Onze kleine man kreeg afgelopen zomervakantie 1 dag voor we vertrokken waterpokken, dat was minder maar ik dacht nou dan S. ook maar gelijk. Maar die heeft het toen ook niet gekregen. Samen in bad gezeten en alles dus heel besmettelijk is het niet altijd.

Man vraagt of ik even koffie zet voor hem en een andere hardwerkende man. Dus tot straks maar weer!! Moet goed voor ze zorgen he
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 27 nov 2010 - 6:03

* Lindsya ja als ze op deze manier in iedergeval maar fruit binnen krijgt. Ach dat mannetje van jou heeft goed last van zijn hoest.

* Beegee Zo de meiden waren vroeg vanmorgen bij je zeg pfff. De cakejes zijn super lekker!! Geslaagd voor schoenen?

* Sjonno Ach die Rick wat sneu! De knoop is doorgehakt het word het skipak.

* Rupsie Leuk personeelsfeest gehad dus! Ja ik denk ook wel dat ze hem vaak aan zal hebben ze wilden hem vanmorgen al aan maar er lag niet genoeg sneeuw vond ze.

Ik heb de skibroek vanmiddag op mp gezet en binnen 1,5 uur heb ik hem met 1 euro winst verkocht haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 27 nov 2010 - 21:06

Goedemorgen!

Hier een relaxte nacht gehad. Lisa werd rond kwart over 7 wakker en Rick rond kwart voor 8. Dadelijk gaan we sinterklaas vieren bij vrienden van ons, Rick en Lisa weten het nog niet, het is verrassing voor ze.

@ Rupsje....ik droeg vorig jaar met die sneeuw laarzen van Chris, veel te groot waren die en ze waren ook niet gevoerd. Dus nu maar snowboots aangeschaft. Leuk personeelsfeest hebben jullie gehad! Veel plezier vandaag met Sinterklaas, al zal het ook wel een beetje moeilijk zijn omdat je schoonmoeder er niet meer is.

@ MM...aah dat is lekker zeg, je skibroek nog met winst verkopen!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 27 nov 2010 - 21:50

Goedemorgen,

Mijn kleine man heeft goed geslapen. Ik heb ook goed geslapen en vast want ik heb mijn man helemaal niet thuis horen komen. Mijn kleine man heeft vannacht wel gehoest en mijn man heeft hem een beetje hoestdrank gegeven nog maar dta heb ik ook niet gehoord. Was duidelijk hard aan mijn slaap toe Very Happy
Vandaag wil ik de zolder verder opruimen en wat speelgoed na de zolder doen of weg gooien. Mijn man moet vandaag werken, niet gezellig maar ja niks aan te doen, hij is gelukkig wel op tijd thuis.

MM, het skipak is heel leuk, waar heb je gekocht want dat heb ik even gemist? Mijn kleine man heeft er ook één en ze zijn echt lekker warm voor de winter. Goed dat je de skibroek met winst nog verkocht heb.

Sjonno, ik heb ook al snowboots gekocht, vorig jaar was ik te laat en had ik ze niet dus we hebben lekkere warme voeten als er sneeuw komt. Ook een slee gekocht leuk, wij hebben de inklapbare van de Bart smit echt heel handig. Wat voor Uggs wilde je kopen? Hoe gaat het met het hoesten van Lisa?

Peka, leuk dat het personeelsfeestje goed bevallen is. Leuk dat de kids lekker verwend zijn bij je zus. Veel plezier vandaag met sinterklaas vieren bij je schoonvader.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno zo 28 nov 2010 - 3:34

Hallo!

Hier een leuke sinterklaas gehad vanochtend. Was alleen wat jammer dat Rick voor we gingen heel hard viel, zijn tanden door z'n lip en dus nog helemaal beduusd aankwam. Ze hebben leuke cadeautjes gehad en de kids hebben genoten. De kids van onze vrienden hebben ook genoten en wat ben je je vriendschap dan dankbaar!

@ Lindsya...jij had je slaap dan idd nodig hihi. Ook wel is prettig dat de mannen voor de kids zorgen toch hihi. Ik wil de Uggs bailey butten ( met 1 knoop ) maar heb ze dus helaas niet kunnen vinden.

Kids liggen nog lekker te slapen en ik heb net zo'n 2 kilo aardappelen zitten schillen voor de frietjes vanavond.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 23:15

Goedemorgen!!

Even snel tussen het poetsen door!! even ego zal als men huisje beneden weer schoon is even reageren op iedereen..
gister is sinterklaas geweest echt zooo leuk!! Indy deed het super en merle ook!! Er waren 4 pieten bij dus het hele huis lekker vol...De kids zijn lekker verwend maaaar niet te zeg maar (gelukkig!!) Indy heeft een broodtrommel en beker van simply colors met haar naam gekregen, en merle een roze pyjama met een leuke tekst!! Verder merle 2 dingen van little people en indy nog 2 paarden met barbie..electro spel en een soort van mens erger je niet..Dus erg leuk geweest....Very Happy
De pieten ging en we kregen als cadeau nog een handje of 4 pepernoten in de woonkamer geworpen..Merle helemaal happy haha!! die heeft gesmuld..nu even alles opruimen en opruimen!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 29 nov 2010 - 2:10

Goedemiddag allemaal. Hier hebben we gisteren alvast een dagje sinterklaas gevierd. Bij m’n schoonvader. Het was idd even lastig ivm m’n schoonmoeder maar toch hebben we er een leuke dag van gemaakt. Beide kids weer verwend met een cadeau.
Vanochtend is S. al naar de psz geweest en ze had het erg leuk gehad. Was weer prima gegaan. Donderdag mag ze weer en dan komt zwarte piet er ook. Dus ben erg benieuwd. Morgen is het weer de kdv dag. Ze zegt al de hele week dat ze er niet heen wil. Afwachten maar weer.

Vanmorgen met F. al de weekboodschappen gehaald en voor mezelf alvast warme schoenen. Nu nog voor de kids, had al voor F. gekeken maar dat was nog niet gelukt. Voor S. wel leuke gezien maar zonder haar erbij kan ik die echt niet kopen. Dus van de week nog maar een keertje terug.

Verder weinig nieuwtjes of spannends te vertellen. Hier nog geen sneeuw gezien dus ben benieuwd of er nog wat gaat vallen. Voor mij hoeft het niet zo, morgen werken en met dat weer ben ik niet zo’n held in autorijden.

MM: Wat goed zeg dat je de broek met winst hebt verkocht. Leve MP haha.

Lindsya: Lekker zeg zo vast geslapen. Je zult het wel nodig hebben gehad. En vandaag de sleutel toch van je moeders huis. Veel succes met overhuizen en evt wat dingen opknappen.

Sjonno: Ach wat sneu zeg dat hij z’n tand door de lip had gevallen. De kids ook weer lekker verwend dus en heerlijk met elkaar gespeeld. Dat is altijd fijn.

Beegee: Wat leuk zeg dat er 4 pieten bij waren. En de kids lekker verwend met wat cadeautjes. S. heeft gisteren ook barbie gekregen. Altijd fijn die pepernoten door je huis heen. Ach Merle heeft er lekker van gesnoept. Poets ze nog !! hier mag je ook komen als je wilt.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 29 nov 2010 - 2:14

Hallo!

Kids liggen hier lekker in bed. Heb al veel gedaan vandaag, alleen Lisa haar kamertje nog en dan vind ik het wel prima!

@ Beegee....je kids zijn lekker verwend zeg, leuke cadeaus hebben ze gekregen!

@ Rupsje...fijn dat jullie gister een leuke sinterklaas hebben gehad. Kids ook weer lekker verwernd dus.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 2:27

Middag!!

Zo zeg ik ben van pampus!!! als je eenmaal aan de rommel bent kom je altijd vanalles tegen he...angel...nu nog niet helemaal klaar, maar ik heb het echt gehad!! BAH....
Beide meiden liggen op bed! lekker rustig, of indy slaapt weet ik niet het is wel heeeel rustig..anders zal ze zo wel beneden zijn als haar wekkertje wakker is...Very Happy

@ sjonno, ook al genoeg gepoetst dus..lekker he!! Had rick nog veel last gehad van zijn valpartij?

@ rupsie, ach gossie toch niet naar kdv willen....hier ook geen sneeuw te bekennen... Exclamation

@ lindsya, en je zoldertje gister nog opgeruimd?? Very Happy

@ mm, ik vind het skipak echt wel stoer!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 29 nov 2010 - 3:30

Hallo allemaal,

Vandaag heeft mijn moeder de sleutel van haar huis, dus het klussen kan weer beginnen. Gelukkig alles ingepakt op haar kleren en keuken na dus dat scheelt alweer tijd. Vanavond even de stucadoor bellen en dan de vloer bestellen daarna en dan overhuizen. We willen er binnen een maand klaar zijn anders zit ze met dubbele lasten en dat is ook niks.
Vandaag ook even met mijn vriendin mee geweest. Ze heeft drie kindjes gekregen en ze wil niet meer kinderen en nu wilde ze graag een borstvergroting. Ik was zo verbaasd dat ze dat graag wilde en nu de intake gesprek gehad en binnekort is de operatie, ben benieuwd. Very Happy
Mijn kleine man is ook na psz geweest, hij heeft weer wat leuke pietenknutselwerkjes meegekregen, harstikke leuk.

Sjonno, leuk dat het Sint vieren zo leuk is verlopen. Altijd leuk als je goede vrienden heb, zijn er maar weinig. Na al het gebeuren met mijn moeder weet ik ook nu wie mijn echte vrienden zijn.

Peka, leuk dat het sint vieren bij je schoonvader toch gezellig was. Hoe gaat het eigenlijk met je schoonvader heeft die het een klein beetje verwerkt? Oh succes morgen met het kdv, hopelijk gaat ze niet huilen.

Beegee, oh leuk peppernoten door de kamer, je ben dus aan de grote schoonmaak bezig geweest. Ik heb de zolder opgeruimd en er kunnen een aantal dingen weg en ik heb ook gelijk maar de schuur gedaan dus het grofvuil zou blij zijn met ons Very Happy

Ligt er bij jullie al sneeuw, bij ons is er nog niks gevallen?
Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 3:49

@ lindsya, wat spannend zeg weer een verhuizing..Hoop dat alles lukt binnen 1 maand dubbele lasten zou zonde zijn!!

haha grofvuil zal blij met je zijn!! onze container bulk ook echt uit.....wat grappig dat je mee naar de intake geweest bent....ik moet eerlijk zeggen dat toen ik het las ik in eerste instantie dacht dat ze zich zou laten steriliseren..zo van 3 is genoeg haha, ik zat even in een andere hoek te denken..

Merle is intussen wakker en indy slaapt!! Ga ze zo wakker maken ze ligt er al vanaf 13.00 in!!! hihi. Ros komt zo al naar huis aangezien het in eindhoven flink sneeuwt!! lekker vroeg thuis dus gezellie...Very Happy Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 29 nov 2010 - 4:24

Beegee, haha nee ze wil eigenlijk nog drie kinderen. Maar waarschijnlijk zit dat er niet meer in. Ze is nu in een soort van midlife crisis want ze heeft ook een navelpiercing en nu der borsten, daarom noem ik haar nu mijn gekke vriendin Very Happy Zij durf niet op de snelweg te rijden dus ze vroeg of ik haar wilde rijden. Ben gelijk een stuk wijzer geworden Wink Ik hoop dat het ook gaat lukken maar het lukt wel de muren moet alleen gedaan en gelukkig geen schilderwerk.

Lekker dat je meiden goed geslapen hebben. Gezellig dat Ros vroeger thuis is dan normaal. Heb je vrij vandaag?
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet ma 29 nov 2010 - 8:32

Goedenavond meiden,

@lindsya: Ja laat maar weten wanneer je dat boompje hebt gevonden. Als ik er een vindt, dan laat ik je het ook wel weten..haha. Zo weer lekker aan de klus bij je moeder. Nog even een maandje doorbikkelen en dan is de rust weer enigszins teruggekeerd in huize Lindsya (hoop ik voor je!)

@rupsie: Kindjes hebben dus genoten van Sinterklaas bij je schoonvader. Snap dat dat heel raar is als nu je schoonmoeder er niet meer bij is.

@beegee: Dus sinterklaas bij jullie ook zeer geslaagd. En kinders zijn idd goed verwend, maar niet teveel. Waren ze niet bang voor de pieten eigenlijk?

Nou hier een druk weekend achter de boeg....

Vrijdagavond wezen stappen en heb me echt vermaakt. Mijn broerjte was ook mee en die is echt zo gek als een deur. Heb me kapot gelachen! Even lekker gek doen, heerlijk.

Zaterdagavond tuinfeest bij mij gehad. Het was echt superdruk, maar zeer geslaagd. Mensen bleven ook allemaal netjes in de tuin. Deze was ook goed verwarmd met 2 gasbranders. Het was nog warmer in de tent dan in mijn woonkamer..haha. Om 2 uur stond alleen wel de politie voor de deur Embarassed , hadden een melding gekregen van één van onze achterburen vanwege overlast....Daarna dus maar een stukkie zachter gedaan en om 3 uur was het feest redelijk op zijn einde. Heb zelf aardig wat gedronken dus zondag was ik aardig brak.... angel
Mijn tuin ziet er alleen niet echt meer uit....Het is een grote plakbende door alle zoete alcoholmeuk, maar ik durf het niet schoon te spuiten met die vrieskou, dus hopelijk wordt het al een groot deel schoon door de sneeuw.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 29 nov 2010 - 9:04

* Lindsya En de zolder nog kunnen opruimen? Ik heb het skipak bij een sportwinkel gekocht. Wat goed je moeder heeft dus haar sleutel! Ik had dezelfde gedachten als Beegee toen ik las over je vriendin. Ik dacht dat ze zich zou laten steriliseren.

* Sjonno Wat sneu dat Rick zo hard viel zeg!

* Beegee Zo lekker aan de poets dus. De meiden zijn goed verwend dus! Heeft Indy een mens erger je niet spel van pooh gekregen toevallig?

* Rupsie Kan me voorstellen dat het een moeilijke situatie was zonder je schoonmoeder. Ik ga ook woensdag zonder de oudste nog even voor de sint op pad.

* Petteflet Lekker wezen stappen vrijdag... dat ga ik binnenkort ook weer eens doen. Oeps zaterdag de politie langs.

Hier zit mijn werkdag er weer op en door de sneeuw weer naar huis. De oudste riep al.."morgen mijn skipak aan". Mijn man is nog steeds niet thuis hij heeft 2,5 uur overgewerkt in de hoop dat het rustiger zou zijn op de weg maar hij is nu maar ergens gaan eten want er is geen doorkomen aan.
Gelukkig is hij morgenochtend lekker thuis, s'middags heeft hij een cursus zuinig rijden ik denk zomaar dat die niet doorgaat haha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 29 nov 2010 - 10:42

Pettflat, jij heb lekker gefeest dit weekend, leuk. Zondag heb je toch wel heel de dag in bed gelegen of niet? Ja ik hoop dat dit echt de laatste keer is dat er iemand gaat verhuizen, ik zie er echt tegen op maar ja even een maandje hard werken en dan is het weer klaar.

MM, minder dat je man wegens het weer niet na huis kan komen. Hopelijk is die er morgen weer. Oke bij een sportwinkel het skipak echt heel leuk. Nee mijn vriendin wilde ook wachten met die vergroting omdat ze weleens had gehoord dat je geen bv mag geven en dat heeft ze bij alle drie gedaan daarom doet ze het nu, hihi.

Mijn kleine man was erg moe dus die viel snel inslaap. Hij heeft nog wel na buiten gekeken want het sneeuw hier eindelijk ook dus hij stond helemaal te springen voor morgen om sneeuwballen te gooien en op zijn slee na psz te gaan dus ik hoop dat het blijft liggen.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet ma 29 nov 2010 - 23:49

Morguhh (op de valreep dan...),

@mm: En is R. gister nog thuis gekomen? STond echt veeeeel file! Was blij dat ik binnendoor naar huis kon komen. Heb er alsnog 3 kwartier over gedaan (normaal stukkie van 10 minuutjes), maar is nog altijd beter dan ruim 2,5 uur!

@lindsya: En heb je je kleine man met de slee naar psz kunnen brengen? Hier ligt nog aardig wat sneeuw. Al begint het nu wel te dooien hier.
Heb zondag tot uurtje of 11 op bed gelegen en daarna stond mijn broertje voor de deur om de boel op te ruimen. 's Middags heb ik wel voor pampus op de bank gelegen hoor....Ik word ook al wat ouder...haha.

Pff kan niet wachten tot Luka weer naar de KNO-arts mag zeg. Hij is echt zo doof als een kwartel en praat daardoor ook erg hard. Mijn oren piepen er gewoon helemaal van!

Kan vandaag niet de grote boodschappen doen, wnat pat heeft de auto meegenomen. Dus zo maar even een paar kleine boodschapjes doen en vaanvond weer sporten.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 30 nov 2010 - 2:12

* Lindysa Hier is een mega grote sportstore waar ze heel veel skispullen hebben. Hij is toch nog thuis gekomen gisteravond.

* Petteflet Ja hij kwam uit eindelijk om 22:15 thuis. Toen was hij onderweg nog wel even ergens wezen eten. Wanneer moet Luka weer naar de kno arts?

Vanmorgen zijn we bij de orthoptist geweest en waar ik al bang voor was is ook zo. Zelfs met bril ziet ze niet helemaal goed. Haar ene oog is lui en nu moeten we dus gaan afplakken zo'n 3 uur per dag. Die arts had het meteen gedaan en in de auto was het tranen met tuiten bij mijn meisje. Mijn hart brak! Natuurlijk weet ik ook wel dat dit moet en dat het dan weer beter gaat komen. Maar daar zat ze op de achterbank met haar stoere prinsessenpleister (die ze zelf had uitgezocht) en haar bril.
Toch heeft een "preek" van de arts wel geholpen want ze heeft haar bril daarna goed gedragen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet di 30 nov 2010 - 4:50

@mm: Gelijk heeft ie dat ie onderweg even iets is gaan eten. Hopelijk valt de spits van vandaag een beetje mee.
Ach gossie die E. Hoe lang moet je het afplakken dan? Zijn dat weken of maanden?
Luka moet 16 december naar de KNO-arts, dus dat duurt nog even. En dan moeten we nog wachten op een operatiedatum, dus al met al zal het wel pas februari worden ofzo...pff!

Nou hier vanmiddag even naar de stad geweest met Luka. Hebben nieuwe schoenen voor hem gekocht. Hele leuke bruine stoere laarzen. Echt supergaaf!
Ben ook echt trots op mijn ventje, heb een keer de buggy thuis gelaten en hij heeft alles gelopen! Eerst van huis naar de tram, daarna van de tram naar de winkel en toen weer terug naar de tram, boodshcappen gedaan en toen weer van de tram naar huis. In totaal heeft ie denk ik ruim 1,5 uur gelopen.

Nu ligt ie wel voor pampus op de bank...haha.

We gaan vanavond lekker pannenkoeken eten. Jammie! Heb ragout voor erop en tomaat met ham en mozzarella. Dat is echt zo lekker!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 30 nov 2010 - 5:07

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is vanmiddag op de slee na psz geweest en zijn snowboots aan dus hij had ook geen koude voeten. Daarna heeft die buiten gespeeld met zijn vriendjes, paar leuke foto's gemaakt staan op mijn hyves. Verder niet veel gedaan, lekker rustig gezeten toen die boef op psz was.

Pettflat, haha heel de middag voor pampus gelegen. Ik kan het ook niet meer zo lang opblijven, als we een feest hebben dan val ik om 12 uur s'avonds al in slaap, hihi. Oh dat is minder dat die zo doof is, 16 december is bijna. Lekker pannenkoeken, eet smakkelijk.

MM, ach bij je meisje het zit even niet mee. Hoe lang moet ze die pleister blijven dragen dat is toch voor een paar maanden? Gelukkig is het "maar" drie uur per dag. Ik wil ook even gaan kijken voor een skipak want volgens mij pas die van mijn kleine man niet helemaal meer.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 30 nov 2010 - 7:04

* Petteflet Vandaag was de spits er amper. We hebben over 3 maanden een afspraak en dan horen we meer. Ohh dat van Luka duurt dus nog wel even. Wat goed dat hij zo lang heeft gelopen zeg.

* Lindsya Wat leuk op zijn slee naar de psz dat zal een geslaagd feestje zijn geweest haha Ja die pleister is zeker voor een paar maanden.

Ohh ik ben zo trots!!! Ze heeft haar pleister vandaag al 3 uur op gehad en haar bril nog langer!!! Very Happy

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya di 30 nov 2010 - 7:53

MM, goed dat ze de pleister en haar bril op heb gehouden. Hopelijk blijft ze het zo goed doen.

Mijn kleine man ligt lekker te slapen. Hij is lekker in bad geweest. Donderdag mogen ze verkleed komen op psz want dan vieren ze sinterklaas. Hij wil graag zijn zwarte pieten muts op maar hij wil geen pak aan dus ik vind het best en als die het donderdag toch aan wil mag het ook Very Happy
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 30 nov 2010 - 22:41

Hi meiden,

Wat hebben jullie veel bijgeschreven in die paar dagen dat ik hier niet ben geweest ;-)

Wij hebben een druk weekend achter de boeg, hadden het sinterklaas weekend in Winterbergen mijn vriend zijn vader + vriendin en alle kinderen + aanhang. Het weekend was geslaagd! Wij zijn tussen de middag al vertrokken zodat S. kon slapen in de auto. Hij heeft het goed gedaan, we hebben er totaal 3,5 uur over gedaan met een half uurtje stoppen. De andere zouden er ook voor het donker zijn, maar die kwamen pas om 23.00 uur, ze hadden er 7 uur over gedaan omdat 1 auto pech onderweg had gekregen en de auto afgevoerd moest worden.

Wel merkte ik dat ik drukte nog niet aan kan, is nog te veel voor mijn gezondheid en kan ook nog geen 15 minuten stil staan want dan word ik weer ontzettend duizelig en moest ik gelijk weer terug naar het hotel. Afgelopen vrijdag ook weer ontzettend hoofdpijn gehad en beroerd geweest en uiteindelijk maandag weer een paar keer overgegeven, had het afgelopen maandag echt helemaal gehad, dacht dat er vooruit gang in zat. Maar sinds gisteren en vandaag gaat het wel weer beter. Iedereen zegt zo makkelijk je moet het rustig aan doen maar dat vind ik zo moeilijk want ik heb het gevoel dat ik me al zo veel aan pas en kan me leven niet stil zetten, vooral niet als ik ook goede dagen er bij heb zitten, dat vind ik tegenover niemand eerlijk en daarbij moeten er gewoon dingen gebeuren en geregeld worden en staan dingen al hartstikke lang vast.

Ze zijn bij de buurvrouw sinds gisteren aan het klussen, ik denk een nieuwe badkamer. Word gek van dat geboor en nu hebben ze ook nog eens de hele oprit geblokkeerd waardoor ik geen boodschappen kan doen.

S. is trouwens helemaal fan van Sinterklaas, de vriendin van mijn vriends vader had een sinterklaas muts en die wil hij niet meer afstaan, zodra hij wakker word moet deze op en dat tot hij ’s avonds naar bed gaat.

Gisteren eindelijk de proefdruk voor de juiste kleur tekst van de trouwkaart gegeven en ze daarna gelijk terug gemaild dat dit akkoord is met de juiste kaart en kleur erbij en daarna ook nog eens gebeld. Ze gingen ze gistermiddag drukken, duimen dat het nu goed gaat.

Gisteren is er trouwens ook een brief naar de advocaat gestuurd van S. zijn moeder door onze advocaat, ze wil zijn id-kaart al heel lang niet meegeven. Eerst hadden wij deze maar toen vroeg zij er om en hebben toen afgesproken dat deze gewoon standaard in zijn tas moet zitten omdat we beide weleens naar het buitenland gaan. Maar helaas na 100x vragen hebben we deze nog steeds niet terwijl we deze al echt 2x dringend nodig hadden maar haar reactie was ‘daar denk ik niet aan’. Ook wil ze geen ouderschapsplan opstellen, vind ze niet nodig, alleen haar dingen moeten maar gewijzigd worden. We zijn geen gekke Henkie.

@ Rupsie, hoe was het gisteren met S. gegaan over het kdv? Zijn de andere dagen op de psz na vorige week wel goed gegaan?

@ Lindsay, wat leuk dat de buurman op de deur had geklopt. Hadden ze bij ons zaterdag ook gedaan en toen de deur een stukje open laten staan, daar heeft hij het nu nog over haha. Heeft O. al lekker met zijn cadeautjes gespeeld? Ik ken het Sinterklaashuis wel, dat is in D. toch? Jammer dat je geen digitale foto’s heb maar wel slim dat je aan een wegwerp camera had gedacht. Is O. weer helemaal opgeknapt? Succes met klussen en verhuizen in het nieuwe huis van je moeder

@ MM, gaat het nu beter met de fruithapjes bij R. nu je het in de fles doet? Hoe gaat het vandaag met het afplakken van E. haar oog en haar bril? Leuk dat ze zelf heeft uitgekozen om naar Ballorig te gaan. Volgens mij moeten wij daar ook echt een keer heen maar hier is het echt een kwestie van tijd te kort.

@ Beegee, hoe gaat het nu met M.? Heeft ze goed op de antibiotica gereageerd? Ondertrouw stelde niks voor haha. We hebben een vragenlijst meegekregen die we moeten invullen zodat ze deze kunnen gebruiken tijdens de toespraak. Verder nog een aantal zaken doorgenomen o.a. welke naam ik aan neem. En hebben gezegd dat we S. de ringen willen laten brengen. Hij zit nu al heel de tijd, als wij gaan trouwen dan mag ik de ringen brengen he smile .

@ Sjonno, hoe gaat het nu met L.? Is ze weer helemaal opgeknapt? Waarom dacht R. dat de juf boos op hem was? Welke ugg’s wil je voor zelf kopen? Ik wil eigenlijk ook een paar. En welke snowboots heb je voor de kids en jezelf gekocht?

@ Petteflet, en heeft L. inmiddels de waterpokken? S. heeft ze gelukkig al gehad, gelukkig niet ernstig. Ik kan ze officieel nog steeds krijgen maar dan had ik het allang een keer moeten hebben gehad ;-) Foto van de nieuwe schoenen van L.!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 0:21

Goedemiddag!!!

Zoo mijn huisje is bijnaaaa schoon!! Ros is lekker thuis zit al in de vorst Very Happy Hij is met Indy even op visite ergens en gaat vanmiddag naar het theater toe met Indy. Naar de voorstelling sinterklaas en de geheime kamer..ben zo benieuwd hoe Indy het vind. Ik moet vanavond werken, er zijn weer eens zieken...ach hoort bij het weer he! Merle is intussen tandje 7 rijker niets van gemerkt tot ik gister ineens een klein scherp puntje voelde...

@ limburg, wat balen joh dat je je nog steeds niet lekker voelt...zo word het genieten ook moeilijk lijkt me!
goed hoor om er een advocaat op te zetten als het zo moet..Vind dat altijd zo jammer nu is het kindje er namelijk echt het dupe van dat ouders gescheiden zijn he...

@ mm, wat goed van e!!! knappert met haar brilletje en pleister..Hoe lang moet ze afplakken? Ik weet nog da tik dat vroeger ook moest alleen ik was al wat ouder, dus vond het ook vreselijk!!!!

@ Lindsya, en lekker aan de rommel in je moeder haar huisje?
wat leuk sinterklaas op de psz! Bij indy was het gister zo ver!!! (zal blij zijn intussen als ie weer op de boot naar spanje zit!)

@ petteflat, je kereltje zal wel moe zijn geweest na al dat lopen..Very Happy haha wel echt goed van hem
jou variatie van pannekoeken uhh gatver.......

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 1 dec 2010 - 0:43

Hallo allemaal,

Mijn huisje is weer schoon, de strijk en de was is weg cheers Het is echt vreselijk koud buiten niet normaal, we blijven ook lekker binnen vandaag. Mijn kleine man ligt zijn dvd te kijken.

Limburg, die ex blijf klieren zeg, je kan toch gewoon zijn id kaart geven. Dan zouden jullie ook nooit opvakantie kunnen. Hopelijk kan de advocaat er wat aan doen. Heeft die nog iets aan het verhuizen kunnen doen, dat ze hierna niet weer gaat verhuizen ofzo? Minder dat jezelf nog niet helemaal lekker voel, is moeilijk rustig aan doen soms. Wel leuk dat jullie weekendje weg geslaagd is.

Beegee,goed dat je huisje bijna schoon is. Leuk dat Indy met haar papa na het theater gaat is, is dat stuk van die twee mannen, ze noemen elkaar soepkip Very Happy Ik kan even niet op hun naam komen. Werk ze.
De stucadoor gaat van het weekend beginnen en daarna komt de vloer en dan schoonmaken en de meubels over dus er valt niet heel veel te rommelen. Zij wordt ook de tweede eigenaar, deze huizen zijn vorige jaar opgeleverd dus alles is nog nieuw. Ik zou ook blij zijn, niet dat Ömer er veel over zeurt ofzo maar sinds ik al op zolder de kerstspullen heb uitgezocht, wil ik alles zo snel mogelijk neer zetten als mijn meubels er zijn. Ik vind kerst echt veel leuker en gezelliger.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 1 dec 2010 - 3:50

* Lindsya Wat een kou buiten he!! Lekker je huis schoon en de was weer weg!

* Limburg Leuk dat het weekend zo geslaagd was! Ohh wat irritant van de buren zeg! Ben benieuwd wat er voor reactie komt van zijn ex. Ja de fruithap gaat wel redelijk. Vandaag heeft ze weer goed afgeplakt.

* Beegee Ja kan me voorstellen dat Ros thuis is met die kou. Zo en zo nu 3 maanden afplakken en dan horen we meer. Zij vind het nu ook niet leuk hoor maar ze snapt wel dat het moet omdat haar oogjes "slaapt"

Vanmorgen heeft E. haar oog weer 2,5 uur afgeplakt en haar bril lang opgehouden. Nu is ze sinds 11:30 met mijn broer en schoonzus op pad. Ze heeft lekker haar skipak aan want het is echt vreselijk koud!! En ze ging met de trein op het station waait ze natuurlijk zowat weg. Ik heb even gauw een sint kado gekocht voor R.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 6 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum