Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 8 dec 2010 - 4:25

Beegee, die strijk en was blijft nooit eens een maandje weg ofzo Very Happy Nee volgende week vrijdag komen de nieuwe meubels en het bankstel natuurlijk nu later. Ik ben er ook super blij mee. Pasta schotel klinkt lekker, ik hoor wel of het lekker is.

Rupsie, minder dat jezelf zo beroerd voelt, lekker rustig aan doen. Minder dat je vanavond weg moet, ik ben blij dat ik nergens na toe moet en bij ons op het hof wordt er ook niet gestrooit dus als je je tuin uit ben heb je al kans dat je been gebroken heb niet normaal hier. Zo hij had zijn slaap hard nodig, heerlijk.
Ja ik ga zeker even foto's showen.

Mijn kleine man wilde perse de kerstboom zetten dus we hebben nu de kerstboom op de grond (wilde ik eigenlijk op het dressoir zetten) gezet met een kerstman er naast. Hij is er helemaal blij mee. Ik wil nog niet teveel neer zetten want het moet toch allemaal van zijn kant volgende week. Is gelijk weer gezellig in huis, ik vind de kerst altijd heel gezellig.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 7:03

@ lindsya, gezellig de kerstboom al gezet!
Hier komt er geen!! ik moet er niet aan denken om die kleine draak er de hele dag uit te halen!! Die heeft oren gekregen die echt niet werken!!!

De schotel was best lekker....normaal hebben we een andere variant en die vinden we beide nog het lekkerste!! Indy heeft heerlijk lopen kloten tijdens het eten...dat is echt iets nieuws de laatste tijd...(zo niet gewend) merle kloot ook met eten, maar goed dat zijn we intussen al gewend haha!!
hier is het in ieder geval al rustig!! Merle had net 38,6 dus toch maar een zetpilletje gegeven...In de hoop ook dat ze een keer lekker slaapt...(zal haar humeur maar ook de mijne goed doen)...Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 8 dec 2010 - 8:49

* Lindsya Ik voel me wel redelijk.. merk dat ik er nog niet ben maar ik red me prima zo haha En nog het bankstel bekeken? ohh lees het al.

* Beegee Tsja echt bizar om ineens heel ziek te zijn en dan gaat het weer. Wij gaan ook naar het concert met 17 personen. Wanneer ga je met Merle naar de dokter?

* Rupsie Ach dat mannetje ineens vreselijk huilen.... Wat goed dat ze zo puzzelt zeg!!

De oudste ligt vreselijk te hoesten, de jongste ligt lekker te slapen.
Ik ga denk ik maar zo lekker op bed liggen even wat lezen. R. is aan het klussen bij zijn zusje hun nieuwe huis.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 20:17

Hoi meiden!

Hier ben ik ook weer eens,, ben niet zo actief op het forum op het moment en merk hoe langer je niet komt hoe lastiger is om het te blijven volgen!

Beegee; mmm klink lekker die schotel! Welke variant vinden jullie lekkerder? Mmm je meiden dus een beetje lastig met eten momenteel.. Hoe gaat het met je job? Zit je inmiddels een beetje in een rimte waarin je het onder de knie hebt?

Sjonno; Hoe gaat het met het slapen van je kids?

Vrouwtje; Leuk hoor naar nick en simon! Ik heb kaartjes gekocht voor het concert van Marco Borsato op 10 mei.. moeten ook nog even geduld hebben dus smile

Lindsay; brrr strijk werk! Ik hang zoveel mogelijk strak uit zodat ik zo min mogelijk hoef te strijken haha

Hier van het weekend verre van fit geweest.. bah niet lekker zijn er wel 2 kids hebben is helemaaal niet handig kwam ik achter Wink Verder vanavond nog een avonddienst en dan ben ik eindelijk weer eens 3 dagen achter elkaar vrij. Erg nodig voor vooral Dylan want die al de oppassen flink zat. Wordt hij lekker baldadig van, maja geef hem eens ongelijk! Steeds weer anderen die hem 'opvoeden' .
Dinsdag met Lynn naar het cb geweest.. niet heel hard gegroeid maar ze doet het prima. Nu 5.7 kilo tegen maar liefst 68.5 centimeter! Verder een beetje beroerd geweest van de prikjes.. Daar zijn we voor nu even vanaf gelukkig!

Inmiddels zijn we de 7e week zonder Sander ingegaan en het slaat nu wel in bij ons allemaal.. ik mis hem momenteel behoorlijk. Stomme dingen zoals de kerstboom opzetten ed zijn ineens niets meer aan! Maar doen het gewoon want kunnen moeilijk stil gaan staan nu hij weg is. Ook hij heeft het daar even niet zo lekker.. Vermaakt zich prima en werk zat maar mist ons ook! Helemaal Dylan is er klaar mee op het moment,, wordt tig keer huilend wakker al roepend naar Papa! En ik blijf maar zeggen dat er daar heel veel auto's stuk zijn die papa moet maken.. Als het voor ons al een lange periode is is het voor dylan natuurlijk helemaal niet te overzien. Hopelijk gaat het snel weer wat makkelijker want we moeten nog een lange tijd! Hij staat nu gepland om de 3e week van maart weer terug te komen! Iets om naar uit te kijken dus smile

Mmm dat was hem voor nu volgens mij wel,,

Liefs petra


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 20:42

goedemorgen!

@ mm, en lekker vroeg naar bed gegaan??

@ petra* jemig 7 weken alweer....pfff knap hoor!! wel sneu inderdaad dat dylan er zo'n last van heeft!!
zoo je kleine meid groeit goed! is maar 3,5 cm kleiner dan merle haha!!

Ik mag om half 10 bij de HA zijn!! ben heel benieuwd....gister begonnen we de dag met 38,0 en eindigde we met 38,6 vanmorgen was het 37,7 dus tsja het blijft toch verhoging steeds...
merle heeft ook K*t geslapen...pfff echt vervelend aangezien ik ook heeeel onrustig heb geslapen....bah!! ben nu dus moe..

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 20:45

@ petra*

Gister hadden we knorr ovengeheim tomaat mozarella...normaal hebben we altijd knorr ovengeheim pittige tomaat

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 22:40

Zoo weer terug van de HA.....Merle een dubbele oorontsteking en een boventste luchtweginfectie...Nu een flinke AB kuur!! (alweer...:S) hopen dat deze wel aan slaat! volgende week terug voor controle....

Ze ligt lekker weer in bed nu nog slapen haha...het gekke is wel dat merle kan drinken liggend dat kon Indy echt niet...daarom was ik verbaasd te horen van de ooronsteking...(en dan nog aan beide kanten)

ga dadelijk lunchen met oud collega's gezellig!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 23:13

BeeGee schreef:Zoo weer terug van de HA.....Merle een dubbele oorontsteking en een boventste luchtweginfectie...Nu een flinke AB kuur!! (alweer...:S) hopen dat deze wel aan slaat! volgende week terug voor controle....

Ze ligt lekker weer in bed nu nog slapen haha...het gekke is wel dat merle kan drinken liggend dat kon Indy echt niet...daarom was ik verbaasd te horen van de ooronsteking...(en dan nog aan beide kanten)

ga dadelijk lunchen met oud collega's gezellig!!

liefs
Ahh gossie die kleine meid.. hopelijk slaat de kuur snel aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet wo 8 dec 2010 - 23:19

Morguh dames,

@beegee: Met Merle blijven jullie ook maar aankloten he?! Herken er veel in m.b.t. Luka. Misschien toch maar eens kijken of ze misschien buisjes moet en wellicht haar neusamandel verwijderen (Mag als het goed is vanaf hun 1e). Bij Luka is dat gebeurt een week nadat hij 1 werd en moet zeggen dat het toen wel weer beter ging. Je moet natuurlijk uitkijken dat straks de ab niet meer werkt.
Oh wat leuk naar Nick en Simon in Gelredome. Wordt volgens mij echt een leuk concert!

@rupsie: Wat vreemd dat S. het wel leuk vindt volgens de leidsters op het kdv, maar ze zelf zegt dat ze het niet leuk vindt. Heerlijk die tegengestelde signalen...

@lindsya: Jammer dat jullie niet voor een bank hebben kunnen kijken gister. Komen morgen je nieuwe meubels?

@mm: He wat balen dat je nog ziekjes bent zeg. Is niet echt handig met 2 kids!

Nou hier een leuke sinterklaas achter de rug. Sint deed het superleuk en de kadootjes vielen goed in de aarde. Het was wel echt veeeeeeeel! Beide kinders hebben natuurlijk 3 opa's en oma's en dan ook nog tantes en ooms. Ze zijn dus echt gruwelijk verwend.
Ook eten viel erg goed in de smaak bij iedereen. Ben er wel lang mee bezig geweest. Stond zondag om kwart over 10 in de keuken tot kwart voor 3 en om 3 uur stond iedereen voor de deur.

Met mijn paps gaat het helaas echt super k.u.t. En dit is nog zacht uitgedrukt. Hij is er lichamelijk en geestelijk gewoon helemaal klaar mee. Ben dus ook superbang dat het einde in zicht is... Sad Ben afgelopen maandag dan ook niet wezen werken, had geen zin om weer jankend op kantoor te zitten.

Voor Luka hebben we weer een belafspraak staan met de kinderarst. Hij is al een paar weken heel erg moe, maar ontlasting enz is wel goed. Meestal is het dat hij moe is en lastig poept een teken dat hij te weinig medicatie blijft, maar het blijft nu "alleen" maar bij moe zijn. Moeten dus even overleggen met kinderarts wat te doen. Wellicht wat uitgebreider bloedonderzoek.

We hebben trouwens in januari 4 dagen Disneyland geboekt! Slapen in hotel Santa Fé incl. halfpension en een theeuurtje met de Disney figuren. Superleuk dus! Ben zo benieuwd wat Luka ervan vindt.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 9 dec 2010 - 2:10

Hier een verdrietige ik. S. mocht vanmiddag weer naar de psz. Maar helaas wilde ze daar ook niet heen. Het ging daar zo goed, ik weet zeker dat dit met het kdv te maken heeft. Ik legde F. in bed en ze wilde heel graag naar bed zei ze want ze was moe. nou dan is er echt wat, want die wil nooit ’s middags naar bed. Gewoon omdat ze niet naar de psz wilde. Eenmaal daar begon ze dus ook direct te huilen. De leidsters pakte het goed aan en ze mocht op schoot zitten bij de juf. Ze zeiden komt wel weer goed hoor. Maar ze vinden het echt jammer ook, het ging de laatste tijd zo goed met d’r en nu zo’n enorme terugval (alleen door die ***kdv) Zo even m’n frustratie weg. Iemand tips misschien, hoe ik haar aan kan pakken, hele week niet over school praten of nou juist wel.. ik weet het echt niet meer.

Verder allemaal ontzettend verkouden hier dus dat is minder. De zakdoeken vliegen er door heen hier.

Lindsya: Leuk dat jullie de kerstboom hebben staan, hier wordt het niks dit jaar. volgend jaar in het nieuwe huis dan zetten we hem weer.

Beegee: Hoe was het bij de huisarts met Merle? Hopelijk kunnen ze haar helpen, ze sukkelt al zo lang nu. Aha ik lees het al. Ach wat sneu toch voor het kleine meissie. Hopelijk slaat deze kuur wel aan zeg.

MM: Is je oudste ook beetje ziek aan het worden, of echt alleen hoesten. Sneu hoor.

Petra: ach wat sneu dat Dylan het er zo moeilijk mee heeft op het moment. Knuff voor jullie. Is ook niet niks natuurlijk zo’n lange tijd alleen. Hopelijk gaat het snel weer wat beter bij jullie. Argh en ook nog ziek geweest afgelopen weekend, dat is idd niet makkelijk met 2 kids. Sneu dat ze wat ziek is geweest ook van de prikjes.

Petteflat: Gaaf meis zeg om naar Disney te gaan. Super leuk vooruitzicht. En wat leuk dat de sint goed gevierd is. En het eten ook in de smaak is gevallen. Ze worden wel echt verwend he die kids. Hier ook echt niet normaal.
Jeej zeg wat schrikken zeg van je vader. Kan me voorstellen dat je dan niet bent wezen werken. Pff echt heftig meis. Dikke knuffel voor je.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 9 dec 2010 - 3:07

Hi meiden,

Sorry al eventjes niet geweest. Druk met werken, druk met van alles moeten regelen, druk met shoppen voor de bruiloft van mijn schoonvader, druk met onze trouwkaarten en zo kan ik nog wel even doorgaan. Lees altijd wel iedere dag mee alleen door de drukte niet de rust om dan te reageren.

Afgelopen maandag hebben we de 20 weken echo gehad bij de verloskundige. Zo mooi om te zien hoe ze zo goed alles kunnen bekijken. En wat is de baby gegroeid vergeleken met de 12 weken echo. Alles was helemaal goed en zag er echt perfect uit, de baby heeft gelukkig echt helemaal nergens last van gehad en is ook niks te kort gekomen. Mijn placenta ligt aan de voorkant maar doordat ik een dunne buikwand heb, voel ik de baby gelukkig wel maar komt ook omdat het echt een drukte maker is. Ook was het geslacht overduidelijk te zien voor de verloskundige, we krijgen een jongen. Ik en S. waren de enige die dit dachten, iedereen dacht een meisje. Wel heb ik echt eventjes om moeten schakelen, het leek mij ontzettend leuk om een meisje te krijgen zodat we een jongen en een meisje hebben maar dat wil absoluut niet zeggen dat ik met een jongen niet of minder blij ben, integendeel het is alleen even wennen. Heb all lekker geshopt en 22 december komt de schilder en zaterdag gaan we de meubels etc. bestellen.

Verder hebben we eindelijk de trouwkaarten maar weer fout, baal er echt zo erg van! We hebben besloten ze wel te houden anders word het echt te laat dat ze verstuurd kunnen worden want ik heb weer eens een leuke kaart uitgekozen: vouwen, voorkant er op plakken, naamplaatjes knippen, lint door de naamplaatjes halen en dan het lint om de kaart doen.

Verder ben ik vandaag weer voor 20 uur beter gemeld maar werk er al veel meer, heerlijk en tot nu toe gaat het goed. Bij mij is het alles of niks dus langzaam opbouwen is heel moeilijk voor mij.

Nu ga ik op jullie reageren!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 9 dec 2010 - 3:25

@ Beegee, nog lekker een paar dagen vrij of zijn ze alweer voorbij? Hoezo schamen dat je weer een afspraak heb staan bij de dokter? Het gaat nog steeds niet lekker met M. dus groot gelijk dat je weer gaat. En nu blijkt dat je er goed aan heb gedaan om met haar naar de dokter te gaan. Nog kaartjes voor Nick & Simon besteld? Balen dat je nog een week op de kapster moet wachten, gelukkig te vroeg dan te laat haha.

@ Lindsya, fijn dat O. weer zo snel is opgeknapt! En ook weer erg naar zijn zin gehad op school, is toch fijn ondanks dat hij ’s ochtends moest huilen. Jammer dat jullie niet meer bij het bankstel zijn wezen kijken, wanneer gaan jullie nu? Wij gaan volgend jaar allemaal nieuwe meubels kopen, helemaal zin in!

@ MM, fijn dat het spugen weer helemaal over is bij R. S. heeft daar zondag op maandag ook last van gehad en vieze poepluiers, niet normaal en zo veel! Ben jij weer helemaal opgeknapt? Hoe vaak moet je naar fysio met R.? Is E. ook weer helemaal opgeknapt?

@ Rupsie, wat sneu dat S. het zo erg vind om naar het kdv ondanks dat ze toch een leuke dag heeft gehad. Maar kan het zijn dat dat niet ligt aan het kdv omdat ze het ook heeft op het psz en eigenlijk gewoon niet wil dat jij weggaat? Heeft ze dat ook als ze naar oma gaat?

@ Petra, ben je weer iets opgeknapt? Ziek zijn is nooit handig met kinderen en zeker bij jou niet nu S. er niet is. Kan me heel goed inbeelden dat deze periode extra moeilijk voor je is.

@ Petteflet, een dikke knuffel en veel sterkte met je vader! Wanneer hebben jullie de belafspraak? Leuk naar Disney!
Zo nu ga ik even m’n schaaltje met chips opeten, i know slecht haha en daarna ga ik maar eens verder met de trouwkaarten en dan is het alweer tijd om te koken, blegh.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 4:24

@ limburg meen je niet weer je trouwkaartjes fout!!! AHHHHHHH wat k*t zeg!!!

JEEEJ een jongen wat leuk!! en meisje was ook leuk geweest whahaha!!

@ rupsje, ik zou toch gaan denken om van KDV te wisselen....dit gaat intussen wel heel ver zo he...poeh hey!!!

@ petteflat, AAAHHHH ik wil ook naar dinsey!! wij zijn 2 jaar geleden geweest....was echt zooo gaaf!!
Merle heeft nu pas voor het eerst echt een oorontsteking..heel vaak dat haar oren geirriteerd waren maar niet ontstoken....ze heeft wel al eerder een long ontsteking gehad..dus inderdaad een kwakkel kontje!! behalve in de zomer..Very Happy
houd het wel in mijn achterhoofd!!! zeker als dit zo voort blijft gaan!!

Merle vandaag toch niet geslapen...oef!! ik was vanmiddag niet thuis, maar het gezicht van men moeder sprak boekdelen...


liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 9 dec 2010 - 8:13

@limburg: Wat fijn dat alles goed was tijdens de 20-weken echo! En wat leuk een jongen!!!! Snap je gevoel hoor v.w.b. een meisje...Ik zou ook graag een meisje willen, maar je hebt het niet voor het zeggen.
Oh wat balen dat die trouwkaarten weer niet goed zijn zeg! Is het een hele grote fout? Dus de kaarten moeten nog druk geknutseld worden. Hebben jullie ook al een geboortekaartje op het oog eigenlijk?

@beegee: Oh ik dacht dat Merle al vaker een oorontsteking had gehad....Volgende keer wat beter lezen Embarassed Ja cool he Disneyland...Vind het zelf ook echt superleuk! Hebben expres 4 dagen gedaan, zodat we echt op ons gemak het hele park kunnen bewonderen. Ik ben inmiddels al 4 keer in Disneyland geweest, maar de laatste keer is wel al zo'n 10 jaar geleden...haha.

Moest vanmiddag in die sneeuw naar huis met de fiets. Was best eng, het was hartstikke glad op sommige stukken. Heb er dan ook ruim 45 min over gedaan. Normaal is het maar 20 minuutjes.

Vanavond hebben we lekker Kip Madras gegeten. Luka heeft gewoon 2 borden leegegeten, hij vindt dat zo lekker! Nu ligt ie lekker op bed.

Hij had net trouwens nog wel een leuke opmerking. Ik was de tafel aan het leegruimen, zegt ie ineens: mama is vandaag het daghulpje... Laughing Dus ik weet mijn plek...hahaha. Denk dat ze dat op het kdv hebben ofzo.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 9 dec 2010 - 8:42

Hallo allemaal,

Mijn kleine man is na de psz geweest vanmorgen. Hij heeft het na zijn zin gehad, maandag gaat die weer een dagje wennen op de kleuterschool, hopelijk gaat het die niet huilen. Hij heeft er wel zin in als je hem zo hoort Very Happy We hebben daarna ons buurmeisje opgehaald van de andere psz en die heeft gezellig bij ons gespeeld. Haar kleine baby zusje was ook even hier samen met de moeder en wat is het leuk zeg weer een baby.
Vanavond is mijn zwagertje komen eten, zijn auto staat in de garage voor de keuring dus we halen en brengen hem nu na zijn werk, morgen is die klaar zijn auto. We hebben shoarma gegeten, zelf gemaakt. Handig als je man in een shoarma zaak heeft gewerkt die snij het lekker fijn en alles en vers. Ik vind het zo mooi om te zien hoe mijn kleine man en mijn zwagertje met elkaar om gaan, echte dikke vrienden.

Nog een nieuwtje mijn oma heeft zich ook ingeschreven waar mijn moeder gaat wonen want ze woon niet zo na haar zin in het huis waar ze nu woon, dus er komt toch nog een volgende verhuizing aan. Ik kan beter niet meer zeggen dat het de laatste verhuizing wordt want we blijven zo verhuizen allemaal Very Happy

Petra, ach dat Dylan zijn papa zo mist. Hopelijk is het zo maart voor jullie. Lijkt me erg moeilijk soms. Gelukkig dat alles goed was met je kleine meid op het CB. Ja ik doe het ook altijd strak ophangen maar soms moet je het strijken helaas. Ze zeggen dat als je het in de droger doet je het niet hoeft te strijken maar dan krimpen de kleren zo na mijn idee.

Beegee, ach je meisje een dubbele oorontsteking, hopelijk slaat deze kuur wel aan, beterschap. Jammer dat de schotel niet zo in de smaak viel maar je heb het geprobeerd.

Rupsie, je meisje helemaal overstuur op psz, dat is zeker jammer dat je nu terug bij af ben. Ik denk dat je meisje niet zo goed kan wennen op twee plekken tegelijk, ze weet volgens mij niet waar ze zich "thuis" moet voelen. Maar de oplossing heb ik helaas niet voor je, misschien dat je toch nog even moet proberen. Minder dat jullie allemaal verkouden zijn, beterschap.

Pettflat, leuk dat de sinterklaas goed is bevallen. Leuk dat ze goed verwend zijn. Minder dat je ventje zo moe is, sterkte. Leuk dat je na Euro disney gaat, ik hoop daar ook een keer nog een keer na toe te gaan. Nee mijn meubels komen volgende week vrijdag.

Limburg, jeetje dat is balen zeg dat weer je trouwkaarten verkeerd zijn. Hebben ze een goede proefdruk gestuurd en dan zijn de echt weer fout, zijn niet erg slim bij die drukker volgens mij. Gefeliciteerd leuk een jongen. Had inderdaad leuk geweest een jongen en meisje maar ja het is gezond en dat is ook belangrijk. Leuk dat jullie nu aan het kamertje gaan beginnen, ben benieuwd na het eind resultaat. We gaan morgen voor een bankstel kijken en hopelijk gelijk bestellen als het na onze zin is.

MM, gelukkig dat je toch een beetje beter voel. Moet er veel geklust worden in het huis van je schoonzus?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 9 dec 2010 - 9:01

* Petra Kan me voorstellen dat het moeilijk te volgen blijft als je hier weinig komt. Leuk Marco wilde ik eerst ook heen maar nu gaan we met een mega grote groep dat is ook wel weer gaaf! Ik heb echt diep respect voor jullie situatie hoor!

* Beegee nee het vroeg naar bed gaan is gister niet gelukt. Zo Merle heeft het dus toch wel goed te pakken beterschap!

* Petteflet Nee ziekjes zijn is niet lekker met 2 kids. Zo je kleine man is dus goed verwend! Jeetje meis ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen over je vader. Sterkte!! Wat een leuk vooruitzicht om naar Disney te gaan!

* Rupsie Ach gaat het weer een beetje met jou? Jep de oudste word denk ik ziek...

* Limburg Wat leuk een jongen zeg!! Wat een fijn idee dat je alweer voor 20 uur beter bent gemeld zeg! Ja die vieze luiers goor he!! Ik ben redelijk opgeknapt. Met R. moet ik elke 2 weken naar de fysio. Nee ik denk dat E. ziek gaat worden helaas.

* Lindsya Leuk dat hij maandag weer gaat oefenen op school. Wel leuk dat je oma zich bij dezelfde verzorgingshuis als je moeder wil inschrijven. In het huis van mijn schoonzusje moet mega veel gedaan worden en dat in 2 maanden ik hoop voor ze dat ze het gaan redden.

Ja hoor mijn kleine moppie is vandaag alweer 8 maanden :shock: Wat gaat de tijd toch snel...
Morgen moet ik naar de kinderarts met haar ga ik mooi eens voorleggen over haar fruit en groente hap (die ze dus niet eet)

Vandaag weer lekker een dagje gewerkt... wat zit ik daar toch op mijn plek dat merkte ik vandaag zo. Ik heb super lieve collega's die echt meegaand zijn met elkaar!

Mijn oudste is heel verkouden geworden en hoest nog steeds net vroeg ze weer om een paracetamol en had ze 38 graden verhoging. Het is niet veel maar het is duidelijk dat er iets wringt.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 22:01

Goedemorgen!!!

Wij hebben ''uitgeslapen''....om 5 werd merle wakker van de honger dus flesje gegeven en ze is weer heerlijk gaan slapen tot half 9!! Indy was om 7.45 wakker maar die heb ik mooi bij ons in bed voor de tv gezet Laughing ff lekker nog mijn ogen dicht gedaan!! Heerlijk
Merle na het eten even in bad zetten haar hele snoet zit vol met snot plakkies...bah!!
ik heb mijn strijk ijzer aan staan, wil de strijk weg hebben en beneden nog even stofzuigen..straks komt een oud collega met haar 2 kindjes..erg gezellig!!
Indy is nog steeds boven, mama even afkijken JAJA!! :P Merle is gewoon een krentebol aan het eten Very Happy das al ff geleden dat ze echt aan het smikkelen was van brood...

@ mm, tijd gaat snel he!! Ik kan ook niet geloven dat merle zondag alweer 1 word...
succes bij de KA!!
fijn dat je je zo op je plek voelt! Is ook belangrijk he!!

@ lindsya, waaaahhh nog een verhuizing misschien....oefff liever jij dan ik hoor....

@ pettflat, geeft niet joh! merle kwakkelt toch al genoeg haha..is moeilijk te volgen hoe of wat allemaal :P
wij waren toen 2 dagen geweest....op zich ook prima (het was toen aan het vriezen dus echt super koud!) we willen als Indy 5 is ofzo nog een keer gaan..
vond het alleen jammer dat het eten daar niet lekker was...overal hetzelfde enzo.....

@ meeko, hoe is het met je??

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 0:07

Middag!!!

mijn strijk is weg! en de was ook...ff heerlijk Very Happy merle en indy beide lekker in bad geweest en merle ligt weer lekker in bed...Indy zit een boterhammetje te eten die mag over 1 uurtje weer naar school...moet nog even stofzuigen, wacht ff nog tot indy klaar is met eten..
wat een heerlijke ochtend zeg, alweer een hele tijd geleden dat ik zo heb genoten in de ochtend haha!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 10 dec 2010 - 1:04

* Beegee absoluut op je plek zitten op je werk is heel belangrijk!! Jullie hebben dus lekker uitgeslapen! De tijd gaat me echt veel te snel!

Vanmorgen naar de kinderarts geweest, ik heb aangegeven dat ze dus geen groente en fruit wil. En zij denkt dat ze een aversie tegen eten heeft dankzij het spugen wat ze deed en nu in veel mindere maten nog doet. Dus daarmee moeten we naar de logopedie en dat is volgende week al! En ik moet met haar naar de dietiste om te kijken wat ze nou wel en niet mag eten ivm haar kma. De provocatietest hebben we naar 1 jaar geschoven omdat ze haar bijvoeding niet eet. En een hele riedel voor medicijnen en speciale voeding mee gekregen dus dat heb ik al bij de apotheek ingeleverd.
Ze was trouwens in een maand maar 20 gram gegroeid maar dat kan ze makkelijk hebben dus daar maakte ze zich niet druk om en 2 cm dus wel de lengte in.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno vr 10 dec 2010 - 2:57

Goedenmiddag!

Hier weer een teken van mij. Lisa is wéér ontzettend verkouden, wat is zij dat toch vaak. Dat kennen we van Rick echt niet, hij is wel is verkouden ( zoals nu ) maar niet zo vaak als Lisa. Nu gaat het wel weer met haar maar de afgelopen dagen was ze erg hangerig. Rick is ook verkouden maar lijkt er weinig last van te hebben. Vanochtend is hij weer naar de psz geweest, weer een mooi knutselwerk rijker en mijn paps heeft vanochtend mijn auto laten keuren. Ik ben daar altijd zo zenuwachtig voor, bang dat hij afgekeurd wordt en alles weer een hoop geld gaat kosten maar gelukkig was mn auto goedgekeurd.

Verder niet veel plannen voor het weekend. Het gebruikelijke poetswerk haha. Maandag gaan we naar de Efteling, nu al zin in. Hopen dat het weer een beetje wil meewerken.

En ik vind Lisa ineens zo groot worden, is druk bezig met puzzels maken en vanochtend trok ze in haar eentje haar jas aan, met een klein beetje hulp kreeg ze het ook gewoon zelf voor elkaar. Ze kan met de senseo zelf koffie zetten voor opa, ze weet gewoon precies welke knopjes ze in moet drukken haha.

@ MM....julle kleine meid wil dus nog steeds geen groenten en fruit. IK hoop dat de logopediste wat kan betekenen voor jullie.

@ Beegee...heerlijke ochtend hebben jullie al achter de rug! Hoe gaat het nu met Merle? Wil de antibiotica aanslaan?

@ Lindsya...jeej misschien nog een verhuizing voor de boeg, jullie liever dan ik hihi.

@ Petteflat...zo gaaf dat jullie naar disney gaan! Wij willen volgend jaar gaan en ik kan nu al niet wachten haha, ben er al een keer of 5 geweest maar ik blijf het zo leuk vinden.

@ Limburg..lekker dat alles nu goed gaat met je! En wat leuk een jochie!! Jeej, weer een foutje met jullie trouwkaarten!

@ Rupsie...he verdorie wat vervelend zeg dat S nu ook met tegenzin naar de psz gaat. Weet je waarom ze het kdv niet leuk vind? Ik heb verder helaas geen tips voor je.

@ Petra...sneu dat Dylan zijn papa zo erg mist. Is natuurlijk nu ook wel een moeilijke tijd met sinterklaas en kerst, zijn toch echt van die familiedingetjes. Maar ik vind dat jij toch wel heel sterk in je schoenen staat! Slapen gaat hier redelijk. Met Rick hebben we niet zo'n problemen, Lisa is alleen 's nachts nog regelmatig een paar keer wakker.

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet vr 10 dec 2010 - 4:52

Middag!

@sjonno: Ben zelf ook al een aantal keer geweest naar Disney. Ze hadden nu echt een hele leuke aanbieding...4 dagen voor de prijs van 3 (of 3 voor de prijs van 2) en Luka is gratis. Verder nog 50% korting via OAD. Nu zitten we incl. halfpension en een theeuurtje met de Disneyfiguren op totaal €500.
Wat balen dat L.isa zo aan het kwakkelen is zeg met haar verkoudheid. Ik herken het heel erg van Luka. Die is nu zo'n 3 jaar constant verkouden. Als zijn neusamandel is geknipt dan gaat het eventjes goed (lees 1 maandje), maar daarna is het gelijk weer deut.

@beegee: Dat wordt denk ik ook 4 dagen alleen maar patat eten, maar goed, het is niet anders. En daar komen we ook wel weer overheen...hahah.

@mm: Wat balen dat R. geen vast voedsel eet zeg. Ben benieuwd of het gaat helpen via de diëtiste en logopodie.

Nou hier is mijn weekend weer bijna aangebroken. Heerlijk!
Luka heeft morgenochtend weer muziekles en morgenavond heb ik met Mommie afgesproken. Gaan we even lekker de stad in, hapje eten. Gezellig!
Luka blijft morgen bij mijn vriendin slapen, want Pat moet 's avonds werken. Is een of andere chique avond op zijn werk en nou moet hij bij een stand staan van een duur merk auto. (Heb je het dus over auto's van gemiddeld 1 miljoen euro :shock: ) Hebben ook echt modellen ingehuurd om drankjes in te schenken enz. Een groot circus dus daar...haha.

Fijn weekend!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 10 dec 2010 - 5:11

Hallo allemaal,

Ik ben echt helemaal moe vandaag. Mijn moeder heeft haar vloer besteld en een nieuw bed en kledingkast besteld. Volgende week komen ze de vloer leggen en dan gaat ze volgend weekend over. Alles al door gegeven aan alle instantie's en de inspectie is al geweest voor haar andere huis en we hoeven gelukkig niks meer te doen aan het huis alleen leeg maken maar dat is geen probleem.
Daarna ben ik met mijn mannen voor ons zelf een bankstel wezen kopen, zwart leer bankstel. Alleen zes weken levertijd, dat is wel balen maar misschien komt het eerder dus daar hopen we maar op. Nu nog dadelijk mijn zwagertje halen want zijn auto heb ik opgehaald bij de garage en dan gaan we met hem bij de grote gele M eten. Mijn man moet helaas vanavond werken dus die kan niet mee.

Beegee, goed dat de meiden zo lang geslapen hebben. Die boef van mij vind het ook lekker in bed tv kijken. Was de visite gezellig? Ja maar mijn oma staat nog op de wachtlijst dus waarschijnlijk duur het wel even voor ze aan de beurt is. Ik haat ook verhuizen echt waar, hihi.

MM, dat is allemaal wat met jullie kleine meisje, al die afspraken. Hopelijk helpt het allemaal. Leuk dat je zo op je plek ben op je werk, is toch altijd fijn werken. Gelukkig hoeven wij niet zoveel te klussen, nog twee maanden klussen lijkt me ook niks.

Sjonno, jullie meisje verkouden, beterschap. Poets ze van het weekend. Gelukkig dat je auto goed is gekeurd, het is een smak geld dat keuren tegenwoordig. Kleintjes kunnen je echt soms zo versteld doen staan wat ze allemaal weten en kunnen. Die kleine van mij weet precies hoe de huistelefoon, mobiele telefoon of de afstandbediening werkt, soms weet ik het nog geen eens, hihi.

Pettflat, heerlijk weekend voor je. Leuk dat jij en Mommie hebben afgesproken, veel plezier alvast. Zit Luka op muziekles leuk, wat voor instrument bespeel hij dan?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 20:13

Goedemorgen deze morgen!!!

Gister is ros naar new kids geweest....liever hij dan ik Very Happy...ik heb om half 12 mijn pa laten komen aangezien ik vanalles hoorde in huis...(ohh men ik ben nog nooit zo bang geweest Embarassed ) zag al hele ramp senarios voorbij komen dat er iets met de kids zou gebeuren...echt zo klote...men pa is meteen gekomen het hele huis natuurlijk ff na gecheckt....bleek.......de krokodillen beneden die gaan leven als de lamp uit gaat, echt stelletje herrie makers :S...meestal heb ik een wasje aan staan als ik alleen thuis ben omdat het zo gehorig is bij ons maar goed nu niet gedaan... :shock: achteraf...(ja hele tijd later pas) kon ik er wel om lachen maar op dat moment heb ik bijna staan hyperventileren...pffff

@ lindsya, ohh fijn dat je niets meer in het andere huis hoeft te doen!! pff dat is anders ook nog een karweitje zeg..:S
ohh heerlijk de gele M!!

@ petteflat, wat leuk muziekles!!! en heerlijk eten met mommie! doe je ze de groetjes!!

@ sjonno, gek he bij ons is de 2e ook veel meer ziek etc...balen he!!
en ze word inderdaad groooooot!! en rick wil geen baby meer haha

@ mm, jemig toch een aversie tegen eten....weer een lastige situatie dus! Hoop dat jullie goede begeleiding gaan krijgen want dat is nu wel heel belangrijk..
je word op verschillende gebieden een echte ervaringsdeskundige!!

Ik ga zo dansen met Indy, ros heeft merle mee genomen en die zet hij even af bij oma...niet handig anders om met indy en merle te gaan dansen..Op de terug weg rijd ook ons achternichtje mee...dus gezellig 2 kletsende tantes in de auto! Ik moet vanmiddag mijn taart op halen..ben zooo benieuwd!! ik heb 1 taart laten maken voor merle en de rest bij de hema..Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 10 dec 2010 - 21:14

Goedemorgen,

Mijn kleine man is gisteravond even wakker geworden want hij had buikpijn dus even bij me gezeten met een kruik op zijn buik en het was over, gelukkig maar. Hij zit nu even zijn broodje te eten en dan gaan we even na de kapper want zijn haar is weer lang en daarna even na een kerstmarkt hier in de buurt. Verder een lekker rustig dagje, wel een beetje rommelen in huis maar dat is niet nieuw Very Happy

Beegee, wat gaat het hard he je kleine meisje alweer 1 jaar. Wat voor taart heb je laten maken voor haar? Vind Indy het dansen nog steeds leuk? Die New kids vind ik nou echt helemaal niks aan Embarassed Hebben jullie nog steeds die krokodillen? In wat voor kooi zitten die dan? Ik denk dat ik ook heel bang zou zijn van die geluiden Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno vr 10 dec 2010 - 21:53

Goedenmorgen!

Hier een vrij relaxte nacht gehad. Lisa wel een uurtje liggen spoken omdat ze zo moest hoesten maar daarna heeft ze tot 10 voor half 9 geslapen en Rick tot half 8. Ik ben nu echt ontzettend verkouden, heb daar voort zo de balen van.

Dadelijk even naar de stad, gaan volgende week bij vrienden nog het sinterklaasspel spelen en moeten dus nog wat kleinigheidjes halen. Ook hoop ik nu voor mn Uggs te slagen haha.

@ Lindsya....leuk naar de kerstmarkt! Omer mag dus ook weer geknipt worden, Rick is vorige week naar de kapper geweest, zijn haar was ook echt te lang.

@ Beegee...chris wil ook zo graag naar die film van de new kids maar ik ga echt niet mee haha. Ik ben ook zo'n angsthaas als ik alleen thuis ben, gelukkig ben ik dat maar zelden en als ik alleen ben vraag ik of mijn ouders even komen haha. Morgen jullie kleine meid alweer 1! Wat voor cadeau krijgt ze van jullie?

@ Petteflat...die aanbieding van die nachten is echt ideaal. Chris wil volgend jaar perse naar het disney hotel dus we moeten ff in de buidel tasten haha, maar verder gaan we ook nooit op vakantie dus vooruit, dan gaan we maar een keer luxe haha. Bij Luka is het neusamandelen knippen dus niet zo'n succes, hmm. Wij hadden daar zelf ook al over nagedacht als ze zo aan het kwakkelen blijft.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 9 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum