Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 7:52

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Baby20Hallo
waar is iedereen??

bedacht me ook ineens SJONNO waar ben je??? of heb ik een vakantie gemist ofzo??

Hier alles weer rustig! Beide kids liggen in slaap en ik ga zo ff kopje thee zetten! Ik blijf het koud houden verschrikkelijk zeg

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 21 jan 2011 - 7:58

Hallo allemaal,

De kadootjes en boodschappen zijn binnen. De taart moet ik morgenochtend halen en ik moet nog 4 gebakjes kopen voor de buren naast ons, die geef ik altijd omdat het iets drukker is dan anders Very Happy Mijn kleine man is lekker in bad geweest en ligt nu lekker in bed, hopelijk slaap die vannacht wel goed door. Mijn man is werk tot 2 uur vannacht dus ik duik er ook vroeg in.
Samen net wat lekkere dingen met mijn schoonmoeder gemaakt. Morgen maakt ze nog iets en ik maak nog salade en dan is het klaar. Ik wil alleen even de slingers ophangen als het me lukt en de strijk. Ik heb ook al Cars uitdeelzakjes gemaakt. Wat er allemaal komt kijken voor zo'n verjaardag pfff.

Limburg, leuk dat die auto's op de taart zaten al. Ik denk niet dat ze er bij ons opzitten anders vraag ik het morgen nog even als ze ze hebben. Ik ben zondag helemaal uitgeblust dat weet ik nu al. Daarom willen we zondag geen visite hebben en kan Ömer ook rusten voor zijn eerste schoolweek. Heeft S. lekker geslapen vanmiddag? Goed dat het eten goed gaat. Zijn nog kleine dingen die jullie moeten doen voor de bruiloft, leuk. Ben je al een beetje zenuwachtig of niet?

Beegee, leuk dat je zondag een kroegentocht gaat houden. Is dat vast voor de carnaval of niet? Hopelijk moet je maandag niet werken. Ben wel benieuwd na je haar. Ja we hebben weer een periode afgesloten, gaat echt snel vind ik hoor.
Sjonno is niet opvakantie volgens mij, het wordt wel inderdaad heel erg rustig.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 21 jan 2011 - 9:43

* Limburg leuke foto's van S. had ze vanmiddag even snel gezien op mijn telefoon. We moesten wat voor een meisje halen dus dat vind ik wel makkelijk. Hebben een leuk kledingsetje gekocht al zeg ik het zelf. Ik weet wat je bedoelt met de wereld. Maar ik heb wel geleerd ondertussen dat je echt voor jezelf moet opkomen want een ander doet het niet voor je. Je moet dus gewoon nog niet werken gaan hoor!! Ja we hebben houten letters gekocht voor E. en die komen op haar kamer.

* Lindsya Zo je hebt lekker gepoetst. Zekers thuis schiet er dan altijd bij in!

* Beegee Leuk je gaat zondag lekker op pad... Heb jij ook alweer zo'n zin in de carnaval?

Vanmiddag met mijn vriendin en de meiden de stad in was erg gezellig! Vanavond voor het eerst sinds tijden weer gesport en moet zeggen de stap was groot maar wel weer erg lekker!!
Nu de Voice aan het kijken... hoop dat de man gaat winnen... die woont hier toch in de buurt.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 19:56

Goedemorgen,

@ mm, en wie heeft er gewonnen? heb niet gekeken haha!!!
fijn he, lekker sporten!!
Ik heb echt SUPER zin in carnaval...Very Happy Nu even balen aangezien ik als het tegen zit nog een nieuwe sax moet kopen en tsja dat is toch weer even een flinke uitgave....maar goed we zien wel!

@ lindsya, gefeliciteerd met je kleine man!!! een super dag gewenst vandaag voor jullie!!!

Hier gister verjaardag gehad, erg gezellig Very Happy vanmorgen was Merle om 7 paraat....oeff effe geen zin in maar goed! Indy ga dadelijk dansen samen met Ros....en daarna gaan ze naar Tilburg konijnen halen...dus die zijn de hort op...De peettante van Merle komt uit belgie dus we gaan shoppen....gezellie!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 21 jan 2011 - 21:52

Goedemorgen,

Mijn kleine man was vanmorgen van de zenuwen al om 6 uur wakker :shock: dus even een beetje drinken gegeven en toen heeft het gelukkig nog tot half 10 geslapen. We gaan zo een broodje eten en dan alles opruimen en de taart halen en dan kan het feest beginnen. Hij heeft er helemaal zin in Very Happy

MM, hij heeft gewonnen, hij is wel een goede zanger hoor. Leuk dat het dagje uit met de meiden en je vriendin leuk was. Lekker gesport.

Beegee, de man heeft gewonnen. Oh dat is minder dat je misschien een nieuwe sax moet kopen. Zijn die dingen heel erg duur? Ik heb er helemaal geen verstand van. Carnaval ga al bijna opschieten voor je. Zijn jullie al hard aan het oefenen?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 23:34

@ lindsya, zoo hij heeft nog lekker geslapen joh!! Very Happy en heel veel plezier vanmiddag....!
Tsja ik heb niets aan een hele dure sax aangezien ze mee de kroeg in gaan etc maar je moet toch wel rond de 600-800 denken voor een goede....mijn andere sax heb ik geïmporteerd uit *verweggiestan ergens* en die kosten met invoeren afstellen nieuw mondstuk 600,00 deze heeft het 4 jaar super gedaan....dus uit eindelijk op jaar basis valt het dan wel mee...maar goed de kwaliteit die ik nu heb ik niet zo heel goed natuurlijk dus ik ga nu wel voor beter....

Merle slaapt eindelijk, heeft mooi liggen keten..dacht leg ze op tijd in bed voor de visite..maar goed merle slaapt nu pas en de visite zal er over 15 minuten wel zijn....tsja moeten ze toch lang wachten...Very Happy

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 22 jan 2011 - 2:26

Hoi meiden, ik zal ook weer eens van me laten horen. Ik weet niet wat het de laatste tijd is. Ben zo druk dat het er hier bij in schiet, maar ik kan ook weer niet bedenken waar ik het dan precies druk mee heb.
Maar goed belangrijkste is dat ik wel steeds mee lees en nu dus ook weer reageer !!

Hier gaat alles z’n gangetje. Ben al een stukje minder misselijk, alleen nog steeds met het avondeten. Moe ben ik nog wel steeds, maar lig de laatste dagen ook laat in bed, dus dat heeft er ook mee te maken.

S. is nog steeds erg verkouden/ flink hoesten. Dus dat wordt een eindeloos verhaal lijkt wel. Ze spuugt ook weer door het hoesten haar bed onder. Grrr. Heel vervelend maar je doet er niks aan. Verder alles z’n gangetje met d’r. Laatste dagen is ze voor haar doen vroeg wakker, 7 uur dus vandaag is ze ook totaal niet te genieten. Net geprobeerd om maar weer een keer naar bed te doen, maar helaas mevrouw weigert te gaan slapen.

F. is ook niet helemaal fit. Heeft flink last van prutoogjes. Als ie ’s morgens wakker wordt dan zit het helemaal dicht en vastgeplakt. Echt sneu. Hij ligt nu lekker te slapen.

Vanavond hebben mijn man en ik een etentje met wat mensen en de kids gaan uit logeren bij m’n zus. S. staat al de hele dag te zeuren hoe laat ze er nu eens heen mag. Ze heeft er zin in, dus wel fijn. Ik heb totaal geen zin in het etentje eigenlijk. Ben nogal een slechte eter, en aangezien ik weet waar we heen gaan, ben ik bang dat ik weinig lust. Blegh niet leuk dus.

Het huis gaat langzaam steeds verder vooruit. Electricien is bezig en ook m’n vader is m’n man aan het helpen. Loodgieter komt volgende week zaterdag. En de stukadoor komt half februari. Dus gaat z’n gangetje.

Nu even goed teruglezen en dan op jullie reageren.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 22 jan 2011 - 2:44

Beegee; Ik ga met mijn sax naar b.oe.kel. Mijn sax is in 2009 toen F. geboren is helemaal gereviseerd. Wel veel geld, maar het was echt nodig. Nu is hij weer prima in orde. Jij dus veel zin in de carnaval. Ik echt totaal niet. Mag natuurlijk niet drinken, en tja als iedereen om je heen gedronken heeft en je staat er als nuchtere tussen, dat is het gewoon niet. Ben verder wel benieuwd hoe de carnaval me bevalt. Zit nog steeds beetje te denken om met de blaaskapel te stoppen. Van de week ook op de repetitie erover gehad. En ze zouden het erg jammer vinden, en ik moest er maar eens goed over nadenken. Vooral het gedoe met de kleding heeft er denk ik (en hun denken dat ook) veel mee te maken. Dus nog even aankijken of ik er weer meer plezier in krijg.
drank al klaar liggen voor zondag?

Wat goed dat Ros aan het opletten is qua eten en dus ook afgevallen is al. Super.
Haha die Merle, die gaat mooi niet slapen als jij het wilt. Zo is het meestal he.

Lindsya: Gefeliciteerd met je kleine grote man. Jeej zeg weer een nieuw iets. Hij gaat gewoon naar de basisschool straks. Zal wel even wennen zijn voor jullie denk ik. Leuke traktatie had je gemaakt. Heeft S. een tijdje geleden ook gehad. Goed idee.
Jeej zeg wat naar dat het graf vernield is zeg. Dat geloof je toch niet. Ik snap niet dat mensen graven vernielen zeg, dan spoor je echt niet.

Limburg: Wij kregen een brief van de gemeente, was vorig jaar geloof ik, dat ze ingeschreven moest worden. Dus toen met de open dag van de basisschool hebben we ze ingeschreven. BSO hebben ze hier helaas niet. Moet ik nog iets anders voor regelen straks.
Leuk zeg kleertjes geshopt voor de baby. Super vandaag weer je jurk passen. Altijd leuk.

MM: Wat goed dat je man naar de huisarts is gegaan. Nu even afwachten wat eruit komt. Wanneer krijgt ie de uitslag. Fijn dat de logopediste tevreden was over R.
Zo jij bent ook flink muzikaal geweest. Je hebt veel instrumenten bespeeld. Whaha die wijsneus. Zo wordt je wel goed eraan herinnerd dat je je studie moet doen.
Als ik het goed heb ga je vanavond op stap met mommie toch? Heel veel plezier meis, geniet ervan!!
Jaja hij heeft gewonnen !!! Leuk he, ik had zitten kijken. Had ook gehoopt dat ie zou winnen en idd.

Waar is de rest idd, ben dus niet de enige die even niet gereageerd had.
Sjonno ?? Meeko ?? Petra ?? Petteflat ?? Sandra ??
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 3:02

Hier een teken van leven Wink

Zal vanavond weer eens reageren Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 7:50

Zo daar zijn we dan;

Beegee; jeej carnaval! Klinkt altijd als zo'n gezellig feest Very Happy hier vieren ze het alleen niet dus kan er niet van meegenieten Wink Balen dat je saxofoon gereviseerd moet worden.. heb zelf ook jaren op een fanfare gezeten maar hier had je een instrument van de vereniging zeg maar dus dan zijn de kosten niet voor jezelf want dit kan inderdaad wel aardig oplopen!
Zo zo je mannetje is goed op weg zeg met afvallen!!

Lindsay; Gefeliciteerd met je mannetje ook nog via deze weg!! Menn wat klinkt 4 al oud en dat naar school gaan is voor mijn gevoel nog een ver van mijn bed show Wink *stiekem houd ik het gewoon nog even van me af hihi* Wanneer gaat hij echt naar school?

Sandra; was even benieuwd hoe het met je gaat.. las over je borstontsteking en heb dit zelf bij Lynn ook gehad en dat deed zo'n pijn dus heb aan je gedacht! Hopelijk gaat het al wat makkelijker!

MM; Veel plezier vanavond! Leuk zeg dat jullie zo'n contact hebben samen! Kende jullie elkaar al voor het forum of niet? Naja have fun!! Even tijd voor jou als jezelf in plaats van vrouw van, mama van ect.

Limburg; nice je jurk passen!! Spannend want ook dat gaat dichterbij komen Very Happy

Rupsie; ach bij jullie ook wel een ziekenboeg.. Hopelijk kan je ondanks je matige eetlust wel genieten van jullie etentje! Fijn dat het huis zo langzamerhand wat op begint te schieten! Ik vond het huis op zich heel snel gaan maar de afwerking van binnen duurde mij veeeeel te lang Wink

Nou hier is het een hectische week geweest. Mijn tante is zondag overleden op 60 jarige leeftijd na een lang ziekbed dus dat is heftig geweest. Opzich voor haar goed maar ze heeft een man en 2 zoons en om 3 van die grote mannen stuk te zien gaan vond ik heel verdrietig! Gelukkig deze week veel voor ze kunnen doen kwa praktische zaken *kaarten schrijven, huis schoonmaken ect*. Verder Dylan weer zo ziek, werd elke nacht wel 15 keer huilend wakker en zit dan zo vol... Verder fikse krentebaard gehad maar door antibiotica is dat gelukkig weer weg getrokken. Gisteren is hij dan geopereerd, neus en keel amandelen verwijderd en hij heeft buisjes gekregen. Dit alles is heel goed gegaan en waren dan ook met 2 uurtjes weer thuis!
Het ijsjes eten is geen succes dus doen het met goed koud drinken. Vannacht een flinke strijd om hem aan het drinken te krijgen maar om 4 uur werd hij wakker en vroeg hij er zelf om smile Vandaag best goed gegaan alleen heeft hij wel fikse koorts *mag 3 dagen duren* dus hij is er gewoon slap van. Ligt een beetje te kwijlen op de bank arm hummeltje! Hij ligt nu weer te slapen en hopelijk gaat het morgen weer wat beter!

Verder San ook weer gesproken vandaag; daar onrustig al een paar dagen veel rakket inslagen waarbij er ook veel gewonden en een aantal doden zijn gevallen deze week! Gelukkig niet heel dicht bij hem in de buurt maar toch wel spannend allemaal.. Verder gaat het wel goed alleen mist hij nu thuis ook veel en dat beseft hij ook wel, tijd dat hij thuis komt en we hoeven nog maar een kleine 2 maand dus aftellen!

Nou dat was het wat mij betreft Wink

Fijn weekend meiden!!
Liefs Peet


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Meeko za 22 jan 2011 - 8:30

Limburg, heb een periode gehad dat me buik een groeispurt maakte. Had ook echt last van me huid, stond zo strak en jeukte steeds. Ben nu in totaal 9 kilo aangekomen. Schrikken zeg zo van die harde buiken. En nu dus helemaal stoppen met werken. Probeer wel rustig aan te doen. (kan t zelf nog steeds niet, moet ook nog zoveel gebeuren) Ik heb ook zwangerschapsyoga gedaan. Vond t echt heerlijk. Nu hoefde t van mij niet, maar denk toch achteraf had ik t maar toch gedaan. Ooh leuk zeg toch een vrijgezellefeest!
Echt lief klein buikje heb je zeg!
Fijn dat de operatie geslaagd is. Wel sneu zoveel pijn daarna. Oohh dat meen je niet dat ze de controle op 4 februari wilde! Zij is echt erg!
Leuke kleertjes! Wij hebben ook meer dan genoeg, maar blijf ook maar shoppen. Echt erg.
Pff zo herkenbaar je verhaal. Ik wou soms ook het liefst dat mijn verlos zei dat ik moest stoppen. paar weken geleden zei ze je moet niet over je eigen grenzen heen gaan. Maar ja das zo moelijk te bepalen. En andere mensen kunnen t ook allemaal moeilijk snappen. Die denken dat t alleen maar lekker is om minder te werken, maar doe t echt niet voor me lol. En me werk reageerde ook niet altijd even blij als ik zij dat t niet meer ging. Is al zo moelijk voor me om aan te geven en dan wordt t zo alleen maar moeilijker.

Sandra, ja zo'n boekje heb ik al. Verder bereiden we haar ook wel goed voor hoor. Mag ze ook helpen met babykleertjes opruimen enzo. Maar t blijft toch spannend voor der. Oh bah wat verevelend dat t weer zo is met s. Hopelijk is t weer snel voorbij.

Petra, aah balen zeg jij en je mannetjes zo ziek. Pittig dat Sander dan ook zo ver weg is en er geen contact is. Nog 2 maandjes en dan is jullie gezinnetje weer compleet! Echt respect hoor! Gecondoleerd met je tante! heftig hoor zo jonge leeftijd. Is je mannetje alweer wat opgeknapt?

Lindsya, jeetje schrikken van je moeder zeg! Wat! Hebben ze haar naar huis laten gaan? Moet echt niet gekker worden zeg. Hopelijk gaat t snel weer goed. Lekker hoor samen even der uit geweest. En gefeliciteerd met je mannetje!! Pff echt groot al 4 jaar!
Super leuk ook je traktaties! Pff wat een mensen zeg die dat graf hebben vernield! Wat bezield sommige toch??

Beegee, zo dat doe je goed 2e keer ziek in 5 jaar! Je zou een bonus moeten krijgen Wink Pff bij jou ook nog zo vroeg. Hier ook, maar meestal komt ze dan nog wel even bij ons in bed slapen. Och is ros ook al zo cola verslaafd. Hier nog eentje. Hij wordt er ook echt dik van, gaat soms een hele fles per avond in. Maar hij gaat binnenkort fitnessen! Benieuwd hoe lang hij het vol houd. Ooh leuk zo'n kroegentocht! Ik heb ook echt weer zin om weer eens te stappen! Maar nog even paar maandjes der mee wachten.

MM, wat super zeg dat je kleine meid t zo goed doet! Haha, heb je iig iemand die je helpt herinneren Wink

Rupsie, fijn dat de misselijkheid wat afneemt. Lekker dat t huis nu een beetje op schiet. Ja ik ben dus ook steeds zo druk dat er van reageren niet komt. Heel irritant, want dan neem ik me voor om vaker te reageren, en dan ineens zijn er weer 6 pagina's bij gekletst.

Pff ben al 3 dagen niet lekker. Enorm aan de diaree en verkouden. Heb ook veel last van me buik, maakt de hele dag lawaai, haha. Maar echt heel ziek ben ik er niet van gelukkig. Maar geeft ook wel veel harde buiken, is ook niet fijn.
Gister avond met collega's uit eten geweest en naar de film Loft, goeie film, aleen wel echt plat hollands :s
Vandaag dagje met Senna thuis want Fenk is extra wezen werken. Heb even een zelf gemaakt kapstokje opgehangen in de gang. Kan ze gewoon zelf der jas gewoon pakken. En een spiegel in der kamer gehangen, moet m alleen nog even behangen want hij is nu een beetje saai.
Morgen gezellig met een paar mama's van hier afgesproken in Ballorig, en 's avonds weer uit eten met vrienden.
En dan nog maar 3 daagjes werken!!
Ben er zooo aan toe! Heb nu totaal geen rust en merk dat ik dan veel te veel ga doen. Straks in me verlof kan ik t wat meer verdelen, wat er allemaal nog gedaan moet worden.

Oh ja, bij de laatste controle van de verlos lag onze meid met der hoofd naar boven. Al die weken daarvoor lag ze al goed. Nu mag ik een liggingsecho smile das altijd leuk. En hopen dat ze nog draait voor de 36 weken. Anders moet ze gedraait worden en dat schijnt geen pretje te zijn. Maar goed, we zien t wel.

Hmm Senna ligt op bed kling klokje kling te zingen. 🎅
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 20:20

goedemorgen!!

@ meeko, dat is netjes zeg nog maar 9 kg aangekomen....(als ik vergelijk met ,ijn zwangerschappen Very Happy)
Ohh je bent weer crea bea geweest wat leuk!! (foto's!)
Lekker aftellen 3 dage werken nog!!

@ rupsie, kun je pm-en hoe die zaak heet in b.oe.kel? kan het niet gegoogled krijgen...:S Ook een rede om niet zwanger te worden voor de carnaval haha, nuchter is echt niets! Had dat met Indy....en toen was ik ook maar 14 weken dus zag je niet eens wat...:S

Wow s blijft aan het kwakkelen zeg...jemig toch! beterschap dat het zonnetje maar snel komt he
lekker gegeten gister?? en nu lekker uitslape ofcourse..Very Happy

@ petra*, ik had eerst ook via de fanfare (toen ik daar nog bij was) alleen wij mogen toch met die instrumenten niet in het kapel spelen dus bij ons heeft iedereen die bij de fanfare zit ook eigen instrumenten....
Nog gecondoleerd!!!
Ahhh wat sneu voor dylan, ook veel beterschap......echt aftellen nu he voor san? (maart was het toch?)

Zooo gister is Merle echt super verwend!!! We mochten kleertjes uitzoeken voor haar nieuwjaar (dat is traditie vanuit belgie zeg maar en haar peettante komt uit belgie) dus wij naar de winkel en daar heeeeeeel goed geslaagd...Een spijkerbroekje van vingino (en dat staat cute!), truitje van mexx en jurkje van noppies..gingen we de hema in mocht ik daar niets uitzoeken haha (mijn tante is nogal merk gericht zeg maar) maar goed zelf wel nog 2 broekjes gekocht voor merle ja voor nog geen 10,00 beide lang leven de opruiming..daarna nog een andere winkel in geweest en nog een spijkerbroek en lekkere trui gekregen....Daarna met zen alle zelf gemaakte frietjes gegeten...JUMMIE!! Merle heeft alleen flinke diarree dus die was gister 3 keer achter elkaar door gelekt en vanmorgen ook...goed voor het wasmachine!
Vandaag gaat indy en ros eten mijn zijn opa en vrouw..merle naar mijn ouders en ik klunen...Very Happy goed verdeeld he!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 22 jan 2011 - 20:39

Goedemorgen meiden,

Hier een brakke nacht achter de rug, S. is vannacht geloof minimaal 4 keer krijsend wakker geworden en dan krijg je hem echt niet rustig, hij is dan echt minimaal een half uur aan het krijsen, slaan, schoppen, huilen. Zou dat kunnen door de narcose die hij heeft gehad? Ben daardoor nog super moe maar wel al klaar wakker. Nu even lekker alleen beneden aan het wakker worden met een kop thee.

Voordeel van vroeg wakker zijn, de wasmachine staat al aan, straks ophangen en nog een was opvouwen en dat waren de huishoudelijke taken voor vandaag. Mijn vriend gaat straks weer trainen, dan hebben S. en ik het rijk voor ons alleen, denk dat wel een huis gaan bouwen met playmais.

Vrijdagavond naar zwangerschapsyoga geweest en ging al een stuk beter, de vrouw die les gaf deed nu ook leuk vertellen en vragen tussendoor en de andere meiden ook. Volgende week is er een partnerles, had mijn vriend opgegeven want hij vond dat ik dat moest doen, dan vind ik dat hij dat ook moet doen, alleen ik was vergeten dat hij een werkafspraak heeft tot minimaal 19:00 uur.

Gisteren me trouwjurk weer gepast, zo leuk! Me buik (en alle andere plekken) is helemaal niks gegroeid t.o.v. vorige keer. Hier had ze wel rekening mee gehouden door extra stof te reserveren maar dat was dus helemaal niet nodig, nu moet ze hem weer helemaal gaan inmaken tot de oude maat. Wel houdt ze aan iedere kant voor de zekerheid 1 cm over, dat kan ze op het allerlaatste nog wel halen. Wel hebben ze er nog heel veel werk aan, donderdag mag ik weer en dan is die een stuk verder klaar (mag ook wel haha).

Ik heb trouwens het idee dat de baby naar beneden is gezakt, normaal lag hij direct onder mijn borst maar nu is dat een stukje lager, bij de bruidswinkel zagen ze dat ook. Is dat normaal in dit stadium?

Gisteren zijn we ook voor kleren voor S. wezen shoppen voor de bruiloft. Dat was nog lastig, want je zit nu precies tussen de opruiming en nieuwe collectie in en de nieuwe collectie is nog te zomers voor over 2 weken + dat het natuurlijk bij de kleding van ons (dan voornamelijk bij mijn vriends pak) moet passen. En hij is ook afgevallen, maar een slank mannetje waardoor alles ruim zit. Uiteindelijk toch geslaagd, grijze stoere broek, witte blouse en een grijs vestje. Heb foto’s op mijn mobiel staan, zal eens kijken of ik ze er af kan krijgen.

Ook heeft hij nieuwe schoenen gekregen, ik dacht echt dat ze gegroeid waren want normaal heeft hij iedere kwartaal een nieuwe maat en nu waren we in september voor het laatst geweest maar hij zit op 26 ¾ dus eigenlijk had hij nog geen nieuwe schoenen nodig maar hebben toch nieuwe schoenen in maat 27 gekocht, was 50% korting en hier kan hij mee doen tot de zomerschoenen. Ze hadden ook al zomerschoenen staan en daar zit ook 50% korting op omdat ze er mee gaan stoppen, nu twijfel ik of ik deze ook al zal halen, scheelt wel veel geld maar stel je voor dat hij nu weer een groeispurt krijgt?

We hadden gisteren een drukke dag want we hadden ook een afspraak voor de keuken, we hebben de keuken nog iets laten aanpassen door een opstaande plint te plaatsen, hetzelfde als het werkblad en de kastjes zijn nu niet meer mat maar midden glazend, zit tussen hoogglans en mat in. Vorige keer gaf de verkoper aan dat de levertijd 12 weken was dus dat was wel een probleem omdat ik over 13 weken ben uitgerekend, maar dat kwam door kerst. Hij kon ons beloven dat de keuken in maart geplaatst kan worden. Nu alleen nog de prijs, hij is niet duur voor een keuken maar toch wil ik er wat vanaf hebben, nu belt hij ons hier maandag over terug.

Nu ga ik op jullie reageren.


Laatst aangepast door Limburg85 op za 22 jan 2011 - 21:06; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 22 jan 2011 - 21:04

@ Beegee, lekker naar de kapper geweest. Hoe zijn je haren geworden?

Veel plezier vandaag met klunen! Heb je morgen lekker vrij of mag je gewoon werken?

Wist je niet dat S. zo heette?

Jullie zijn gisteren idd erg goed geslaagd met shoppen, heerlijk altijd haha. Lag haar kledingkast nog niet vol of heb je een andere maat genomen? Alleen balen dat M. aan de diaree is en dat het zelfs doorlekt maar nu heeft ze toch zat kleertjes ;-) haha.

Als ik even op google zoek kom ik bij petervanderaa uit in B.oekel.

@ Lindsya, ook nogmaals hier, nog gefeliciteerd met O. Hoe was zijn verjaardag gisteren?

Wat lief dat je je buren ook een gebakje heb gebracht, overlast zullen ze toch niet van jullie hebben ondanks dat het drukker is dan normaal? Hoe was de Cars taart geworden, had je ook autootjes erop?

Ik ben af en toe een beetje zenuwachtig voor de bruiloft, of het wel allemaal goed zal gaan. Maar de schoonmoeders zijn veel meer zenuwachtig en dat vind ik heel irritant, daardoor kan ik soms lekker chagrijnig daar op reageren haha.

@ MM, hoe was het stappen gisteren?

Wat goed dat je sinds lange tijd weer heb gesport, moet ik na de bevalling ook weer gaan doen. Wat voor sport heb je gedaan?

Zijn broer heeft Popstars gewonnen hoorde ik? Dat meisje kwam uit een dorp vlakbij waar ik vroeger gewoond had.

@ Rupsie, heel herkenbaar dat je druk ben, was ik voorheen nog en soms denk ik waarmee eigenlijk?

Wel fijn dat je al een stuk minder misselijk ben, is al een heel verschil met voorgaande weken.

Wat vervelend dat S. zo blijft door kwakkelen, hier ook, is niet echt niet leuk zo’n lange tijd. En F. ook niet lekker, hopelijk blijf het hierbij voor hem.

Hoe was het etentje gisteravond?

@ Petra, gecondoleerd met je tante! Heftig, 60 jaar is nog helemaal niet oud, voor haar is het beter dat ze eindelijk rust heeft maar het gemis blijft daardoor net zo groot voor de omstanders.

Wat fijn dat de operatie goed en snel is gegaan! Hij mocht een stuk eerder naar huis dan S. afgelopen maandag. Hopelijk helpt de operatie en knapt hij gauw weer op!

Wat fijn dat je S. weer heb gesproken alleen wel vervelend dat er zoveel raket inslagen zijn ook al is het niet bij hem. Hopelijk gaan de 2 resterende maanden snel voorbij en is hij weer snel bij Jullie. Is er een kans dat hij dit jaar nog een keer op missie moet?

Hoe is het met je meisje?

@ Meeko, 9 kilo is ook niet veel want je bent al 32 weken.

Van mij hoefde het eerst ook niet maar ben toch blij dat mijn vriend het heeft doorgezet, merk dat het echt een uurtje ontspannend is en dat ik een uur positief met de zwangerschap bezig ben i.p.v. negatief zoals het wel vaak is.
Dank je voor mijn buik, voor mijn gevoel is hij wel groot of tenminste normaal maar de meeste vinden hem klein, niet erg haha. Jouw buik is ook niet super groot of wel?

Precies wat jij ook zegt over minder werken en je eigen grenzen bepalen, het is allemaal heel makkelijk gezegd maar als andere dan constant aan je blijven trekken maakt het dat wel extra moeilijk. Je heb bijna lekker verlof he? Lekker van genieten en rustig aan doen, dan kun je alles meer op je eigen tempo indelen.

Veel plezier vandaag in Ballorig en wat leuk dat je ook met meiden van het forum afspreekt!

Eigenwijs meisje hebben jullie, lekker nu nog gaan draaien. Hopelijk draait ze ook weer op tijd terug. Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Bij de verloskundigenpraktijk krijg je standaard een liggingecho.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 22 jan 2011 - 21:55

Goedemorge,

De verjaardag was druk maar gezellig en ik heb het gelukkig goed verdeeld allemaal. Mijn kleine man vond het ook allemaal super leuk en gezellig. Hij is goed verwend, hij heeft veel centjes gehad, racebaan, spelletje, Cars spullen en Thomas de trein horloge. Hij heeft door de drukte twee keer de kaarsjes uit mogen blazen en twee stukjes opgegeten en dat was zeker geen straf voor hem Very Happy

Ik ben al begonnen met het huis op te ruimen, de keuken is helemaal schoon. Ik heb de helft van de woonkamer al schoon en opgeruimd, ben alleen even aan het wachten tot de vloer droog is. Dadelijk even de bovenverdieping stofzuiger en de was natuurlijk weer. Vanmiddag gaan mijn mannen samen opstap dus dan ga ik even liggen. Ik ben gisteren van 13.00 tot 22.30 aan het lopen geweest en weinig kunnen zitten dus ik ben echt op.

Beegee, zo dat is nog duur voor een sax. Ik had een prijs in mijn hoofd van 250 euro Very Happy Kan je zien dat ik er geen verstand van heb, hihi. Zo Merle is goed verwend door haar peettante, altijd leuk. Veel plezier vandaag meis met klunen.

Rupsie, hoe was het eten gisteren? Jammer dat je daar niks lekker vond in het restaurant. Hoe hebben de kinderen het gedaan bij je zus? Zo jullie huis gaat echt opschieten spannend hoor. Je heb wel zin in zeker om over te verhuizen?

Petra, dat is heftig van je tante, gecondoleerd. Ach je kleine mannetje, hoe gaat het nu met de koorts? Beterschap met hem. Je man komt bijna thuis, is toch best snel gegaan, voor jullie misschien niet maar als ik het zo leest nog een kleine twee maanden.

Meeko, gezellig een druk weekendje voor je. Veel plezier vandaag met de mama's van het forum. Nog drie dagen werken en dan bijna verlof, jeej. Hopelijk draai jullie meis nog. Nee volgens mij is dat geen pretje als hun haar gaan draaien, ik heb dat weleens op tv gezien en dat zag er niet fijn uit.

Limburg, leuk dat je donderdag weer je jurk mag passen. Zo dat is netjes dat ze je jurk niet groter hoet te maken. Je kom dan weinig aan,netjes hoor. Op een bepaald moment kan je buik inderdaad na beneden gaan zakken. Ik zou zelf geen zomerschoenen nu kopen, het is echt vreselijk moeilijk met die kinderenvoeten. Minder dat S. zou vaak wakker is geweest vannacht, misschien toch een beetje de na sleep van de operatie.
Nee de buren hebben nooit geen last van ons, we hebben super buren. Maar dit huis heeft 25 jaar leeg gestaan omdat de vorige bewoner het als postadres gebruikte dus toen we hier zijn komen wonen en onze boef voor het eerst jarig was hier zijn we begonnen met gebak geven voor het extra geluid die we maakte omdat ze dat niet gewend waren maar ze hebben nooit over ons geklaagd en ze vinden het absoluut niet erg. Allebei de buren zijn nog al op leeftijd en ze zijn echt allebei de kanten helemaal gek op Ömer en hij krijg regelmatig speelgoed of snoepjes van de buren. De taart had helaas geen auto's en ik heb ze ookj nergens kunnen vinden. Ik zet vandaag of morgen een foto van op mijn hyves.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 23 jan 2011 - 2:09

Zo vriend is nog steeds druk aan het leren voor zijn scriptie verdediging a.s. dinsdag. Hij heeft zelf het trainen afgezegd nou dan heeft die echt stress ;-).

S. en ik hebben heel de ochtend met Playmais gespeeld, hij vind het ontzettend leuk. Daarna zijn we samen naar de AH gegaan om broodjes te halen en hebben toen lekker met z’n 3en geluncht. En nu ligt hij in bed hopelijk slaapt hij 2 uur, zo heb ik even lekker rust.

@ Lindsya, O. is zeker goed verwend! En wat fijn dat hij het zo leuk vond. Is hij al druk aan het spelen met zijn nieuwe speelgoed?
Nadeel van een verjaardag he, dat je daarna alles weer kunt opruimen en poetsen. Verstandig dat je vanmiddag je rust neemt als beide mannen weg zijn, je heb het gisteren en vandaag al druk zat gehad. Lijkt me erg fijn om goede buren te hebben! En een gebakje is natuurlijk bij iedereen welkom ;-).

Ja was ook echt blij dat ze dat extra stof niet nodig had, hoef echt niet zo veel aan te komen ;-). Als ik die jurk aan heb en mensen weten niet dat ik zwanger ben, zullen ze hoogstens denken dat ik een klein buikje heb.

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama zo 23 jan 2011 - 3:20

Even kort ik kom vanavond wel even op jullie reageren. Maar het stappen was super gezellig! We lagen om 5 uur in bed dat is echt al heel lang geleden. haha
Tot vanavond! Ik moet zo op kraamvisite.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 23 jan 2011 - 8:00

Echo :P

Kan wel merken dat ik thuis zit en me vriend boven druk aan het leren is, reageer veel me haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama zo 23 jan 2011 - 8:39

Zo daar is deze brakke mama ook nog even...

* Beegee Dat zal balen zijn als je een nieuwe sax moet kopen. Hoe was het klunen?

* Lindsya Zo jullie mannetje is goed verwend! Was het druk?

* Rupsie Die drukte herken ik wel hoor! Dat hoesten is echt irritant he.. hier ook weer een zeehondencreche wanneer dat eens stopt. Ja ik ben wel heel muzikaal geweest inderdaad.

* Petra Nee Mommie en ik kende elkaar niet voor het forum haha Absoluut vrouw tijd is heel belangrijk! Gecondoleerd meis jeetje 60 pas. En jij krijgt het wel wel voor je kiezen met Dylan zeg pfff Mooi dat je San ook weer gesproken hebt maar wel spannend.

* Meeko vervelend dat je je ziekjes voelt. Ik hoop dat de kleine nog draait.

* Limburg Zo lekker nachtje dus.. Leuk dat je de yoga nu al iets leuker vind! Ohhh leuk je jurk is dus bijna klaar!!

Mijn mannetje krijgt morgen zijn uitslag... het zal mij benieuwen.
Bij mommie was het super gezellig! En hier thuis is het echt super goed gegaan!!!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 23 jan 2011 - 21:07

Goedemorgen meiden,

Allemaal lekker geslapen vandaag? Allemaal werken of hebben jullie andere plannen?

Ik ga zo als de schoonmaakster er is, de grote boodschappen doen, moet nodig gebeuren en vind het ook zo vervelend als ik thuis ben als zij hier is.

Vannacht heeft S. doorgeslapen, wat was dat weer fijn!

Mijn vriend slaapt vanavond in een hotel vlakbij de locatie waar hij morgen zijn scriptie moet verdedigen, ik ga S. daarom einde van de middag bij oma op halen en dan zijn we alleen, hopelijk slaapt hij dan ook goed.

Ik heb weer last van mijn buik. Wist gisteren ook niet meer hoe ik moest zitten of liggen en heb daarom ook onrustig geslapen. Nu doet me buik en baarmoeder nog steeds zeer, heb echt het idee alsof de baby aan het indalen is.

@ MM, gister last van een kater gehad? Ik ben het ook niet meer zo gewend om zo laat naar bed te gaan, dan voel ik me echt brak de volgende dag.

Spannend dat je man vandaag de uitslagen krijg, ben benieuwd!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 23 jan 2011 - 21:43

Goedemorgen,

Gisteren hebben we lekker een rustdagje gehouden. Ik heb s'middags lekker een paar uurtjes geslapen en daarna eten besteld dus ik heb lekker niks gedaan gisteren heerlijk. Nog een paar vriendinnen komen van de week voor Ömer zijn verjaardag, ik wilde ze eerst gisteren laten komen maar ik ben blij dat ik dat niet gedaan had. Zijn foto's van zijn verjaardag staan op mijn hyves.
Nu is mijn kleine man naar school. Het ging goed, hij ging niet huilen ofzo. Ik heb wel met de juffrouw afgesproken dat die deze hele week alleen de ochtenden gaat komen, rustig ophouden en dan zien we volgende week wel verder. Woensdag hoeft die niet want hij heeft studie dag dus dat scheelt wel voor hem.
Ik ga zo even zijn speelgoed uitzoeken, meeste weggooien en/of weg geven. Hij speelt er toch niet meer mee en anders blijft het in de weg staan.

Limburg, minder dat je weer zo last van je buik heb. Heb je teveel gedaan? Lekker rustig aan doen hoor. Gelukkig dat S. goed heeft door geslapen vannacht. Ging die vandaag niet na de kdv? Heb je werk na afgebeld?
Leuke buren is altijd leuk. Wij hebben echt super buren aan allebei de kanten. Wij wonen op een hof en ik moet zeggen ze zijn allemaal erg aardig en behulpzaam, we hebben het echt getroffen hier. Ja hij heeft druk met zijn speelgoed gespeeld gisteren, gelukkig val alles goed in de smaak.

MM, leuk dat het stappen goed is bevallen met Mommie en dat het thuis ook allemaal goed is gegaan. Ja het was druk op zijn verjaardag 37 personen, gelukkig heb ik het over de dag verdeeld en moest die twee keer de kaarsjes uitblazen maar dat vond die helemaal niet erg Very Happy Vandaag de uitslag van je man, hopelijk is alles goed.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 24 jan 2011 - 1:21

Hoi meiden, jeej zeg moet weer veel teruglezen. Ik kan echt niet meer bijhouden.

Hier een beetje een vervelende ochtend achter de rug. Kids zijn flink chaggie. Vanmorgen liep S. bijna voor een auto. Jeej zeg wat was ik boos. Ze luistert de laatste tijd zo slecht zeg. F. had ik aan de hand vast en S. moest dat van mij ook, maar ze loopt gewoon zo aan. Grrr. Gelukkig liep het goed af.
het eten net was ook weer drama. S. weigert korstjes op te eten. En de laatste tijd ben ik echt vort streng voor d’r. Als ze de korstjes niet op heeft krijgt ze geen nieuwe boterham. En dan laat ze het dus daar gewoon bij. Steeds die strijd met eten. Blegh, ik wou dat ik goed etende kindjes had. Ze zijn al zo mager en dan nog zo slecht eten, ben er even klaar mee. Zo genoeg gezeurd.

Etentje zaterdag was erg gezellig geweest. Maar het eten stond me echt niet aan. M’n man is wel een goede eter, die lust alles. Die heeft van alles geprobeerd, maar het waren erg kleine porties, dus die had naderhand eigenlijk nog honger. Oeps.

Gisteren had m’n man ’s ochtends nog aan het huis gewerkt en ’s middags hebben we een verjaardag gehad.

Petra: Nog gecondoleerd met je tante. Veels te jong zeg. Ach en die Dylan inmiddels geopereerd. Hoe gaat het nu met hem? Las op hyves dat hij papa zo mist. Tjee zeg lastig meis. Hoe leg je dat uit idd. Die tijd zegt ze niks. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met hem.

Meeko: Wat naar dat je zo ziek bent geweest. Gezellig geweest in Balorrig met de meiden van hier? Ach jullie beebje ligt met het hoofdje omhoog. Hopelijk gaat ze nog draaien. Zo’n draaipoging blijkt idd niet zo fijn te zijn.

Beegee: Zal je zo even pm’en. Maar iemand anders heeft hem ook al genoemd. Hoe was het klunen gisteren geweest? Zo die Merle, heerlijk verwend door d’r peettante. Altijd leuk. Ojee ook nog flink aan de diarree. Dat is minder.

Limburg: Ach wat sneu dat S. steeds wakker werd. Ik heb geen ervaring met narcoses, geen idee of dat daar aan kan liggen. Leuk de jurk weer gepast. En donderdag weer. Volgende week vrijdag trouw je toch? Schiet goed op.

Lindsya: Super zeg dat hij niet hoefde te huilen vandaag. Fijn dat het goed ging. Groot gelijk dat je langzaam op gaat bouwen, nu de 1e week halve dagen. Tis ook niet niks voor zo’n mannetje natuurlijk.
Ja ik kan echt niet wachten tot we over kunnen naar het huis. Zal wel druk worden, flink poetsen moet ik dan ineens en natuurlijk de baby erbij dan. Loop gelijk dan helemaal achter denk ik.

MM: Fijn dat het goed gegaan is thuis met R. en de meiden. En natuurlijk dat jullie ook een geslaagde avond hebben gehad. Spannend vandaag de uitslag, weet je al iets?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  sandra ma 24 jan 2011 - 2:06

Hoi meiden,

Het gaat hier op het moment weer redelijk.. S is weer erg verkouden en dat werkt niet positief mee aan z’n humeur helaas.... Over 1week mag C al gaan wennen op de basisschool, ik vind het zo spannend! Ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden!

Morgen mogen ze beide naar het CB, allebei ook voor een prik.. ben wel benieuwd hoeveel S nu weegt, ben al een tijdje niet geweest..

Verder al druk aan het nadenken wat ik voor de verjaardagen van de jongens ga kopen, we vieren het tegelijk volgende week zaterdag.. Ik wil ook zelf de taart maken, heb al een leuk idee in m’n hoofd.. nu nog hopen dat het wil lukken ook!

Ooh ik hoor er weer een wakker worden boven, reageer de volgende keer weer op de rest!
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 24 jan 2011 - 2:20

Even snel met mijn telefoon maar de uitslag van het bloed van mijn man is helemaal goed. Dat is op zich mooi maar ook weer niet want nu weten we nog niets. Hij moet nu naar een oogarts wie weet dat hij ons wat kan vertellen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 24 jan 2011 - 2:41

Ik heb net alvast pannenkoeken gebakken voor vanavond, dan hoef ik niet lang in de keuken te staan als S. er straks weer is. Alleen ik heb heel de dag alweer zo last van mijn buik en tijdens het koken werd ik ook weer ontzettend duizelig (dacht dat die klacht eindelijk voorbij was) dat ik niet meer op mijn benen kon staan. Nu maar tot 16.30 uur verplicht op de bank zitten en niet te veel doen, morgen regel ik wel weer dingen.

@ Lindsya, lekker dat je het gistermiddag toch rustig aan kon doen en zelfs geen eten hoefde te koken of te halen, af en toe heerlijk!

Fijn dat het vanochtend goed ging met O. bij de basisschool, hoe vond hij het vanochtend? Verstandig dat je hem eerst halve dagen laat gaan, het is al vermoeiend zat die omschakeling.

Denk dat ik inderdaad weer te veel heb gedaan dit weekend, zaterdag vroeg op, op pad geweest voor mijn bruidsjurk, kleding voor S. en voor de keuken en gisteren had ik de hele dag de zorg voor S. omdat mijn vriend moest leren. Hopelijk heb ik vanaf woensdag weer iets meer rust.

Nee S. is op maandag altijd bij oma, geweldig vind hij dat.

Nee heb het werk niet meer gebeld en hun mij ook niet, morgen heb ik telefonisch consult met de bedrijfsarts en dan zal ik ze wel weer spreken.

@ Rupsie, liggen beide kids nu in bed? Hopelijk heb je vanmiddag dan gezelliger kinderen.

Vervelend is dat he als je een slechte eter ben, ik ben dat helaas ook, houd niet van veel soorten vlees en groente en dan is het al gauw moeilij in een restaurant. Heb je toch wel wat kunnen eten?

Ja volgende week vrijdag gaan we (al) trouwen!

@ Sandra, fijn dat het weer iets beter gaat. Hopelijk is de verkoudheid snel bij S. vandaan zodat het gewoon weer goed mag gaan.

Succes morgen bij het cb.

@ MM, fijn dat de uitslag van het bloed van je man goed was, dan is er tenminste niks ernstigs alleen dan blijft de vraag waar de klacht vandaan komt. Wanneer kan hij terecht bij de oogarts?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum