Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 25 nov 2010 - 10:54

Hallo allemaal,

Wij hebben vanavond sinterklaas gevierd. Mijn man is tot volgende week zondag niet meer vrij dus we hebben het nu gevierd met mijn oma en moeder erbij. Hij was helemaal gelukkig met zijn kadootjes. We hebben de buurman gevraagd of hij even op de deur wilde kloppen en bellen en dan zak neer wilde zetten dus onze kleine man vond het helemaal super.

Pettflat, je heb op vakantieveiling heb je weleens goede dingen voor weinig, veel plezier alvast. Gelukkig dat allemaal goed op de kdv gaat met jullie man. Dat klinkt wel eng dat die aan het slaapwandelen is en op de trap slaapt.

Limburg, spannend dat jullie vanavond in ondertrouw gaan. Waar hebben jullie gegeten? Dat is minder van de kaarten, hopelijk krijg je ze snel.

Sjonno, minder dat jullie ook niet fit zijn. Het is echt de tijd iedereen is ziek, bah. Nee één auto vond ik zat om te doen Laughing

Rupsie, gelukkig dat alles goed is gegaan op psz, ook al miste ze je. Lekker dat de kids vroeg na bed zijn gegaan.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 26 nov 2010 - 1:32

* Beegee lekker dat je ook een paar dagen vrij bent nu!

* Lindsya Hoe vind je moeder het om alles in te pakken?

* Rupsie Wat leuk dat S. het schoenzetten helemaal doorheeft.

* Sjonno hoe gaat het met de kids vandaag?

* Limburg Ja hoor R. is in verhouding helemaal haar eigen lijn ze is niet extreem bol of iets dergelijks. Gefeliciteerd met jullie ondertrouw!

* Petteflat Zou ik ben zeker bijgekomen gister toe hij weer thuis was. Wat lekker dat het zo goed gaat met L. Slaapwandelen mmm dat is niet handig.

Zo mijn mannetje is weer thuis en dat is lekker hoor! Hij nam meteen weer een deel van de zorg over pff wat scheelt dat toch!!
Ik nog een dilemma (had ik ook op mijn hyves geschreven) ik heb voor de oudste een skibroek via mp gekocht en toen liep ik in de winkel tegen een super gaaf zilvere (met wat roze accenten) skipak aan. De skibroek is lekker warm maar ze vind hem om haar buikje wat strak zitten. Dat skipak zit heerlijk ruim en is veel soepeler van stof. Maar het scheelt de helft qua geld 50 of 25 euro. Wat zouden jullie doen?

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:36

Goedemiddag!!

POEH! druk dagje al gehad...Gister Merle goed gekeurd op CB 72 cm en 8.8 kg ligt met beide onder het gemiddelde maar verder prima. Bij de HA hebben we een AB-kuurtje gehad omdat ze 2 koorstpieken heeft gehad dus er zit wel iets te vervelen bij Merle...Merle vanmorgen alweer 6.45 wakker..oef ben ik niet gewend..daarna 1 uurtje maar geslapen en ik heb ze er nu weer in gelegd...INdy op de psz en die gaat daarna spelen bij een vriendinnetje..(buren van mijn ouders) Verder heb ik al mijn boodschappen binnen en volgens mij ook alle sint cadeaus...straks even alles uitstallen en inpakken..en kijken wie wat nu krijgt haha!!

Zal even een 2e schermpje erbij openen om te reageren.....

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:42

@ mm, snap dat je blij bent als je man weer thuis is he!!
ik zou voor het skipak gaan als ze dat lekkerder vind zitten..anders trekt ze hem waarschijnlijk toch niet aan en dat zou ook zonde zijn....

@ rupsie, wat lachen zeg dat S snapt hoe je schoen moet zetten!! hier echt nog steeds niet hoor!! (volgend jaar misschien Very Happy)
veel plezier vandaag met feesten!!!

@ lindsya, roept o.mer ook de hele dag WAAAT DOE JE??????? phineas en furb uitspraak....Hier hoor ik niets anders de hele dag...mevrouw vind dat ook helemaal geweldig

Jij bent de eerste nu die sinterklaas gevierd heeft van dit topic cheers cheers cheers

@ sjonno, jij blij dat je was werken hihi!!! ach had ik gister ook Very Happy
wel minder als ze beide zo jengelig zijn he!! kun je ook helemaal niets dan alleen maar snot ruimen en kindjes optillen.....

@ limburg, hoe was je ondertrouw?? en waar had je gegeten??

@ petteflat, wat een gaaf compliment over je kerel!! heerlijk zeg
Ohh slaapwandelen..dat is vervelend....(ik deed dat ook alleen ik ging dan ergens plassen.....heb echt op de meest vreemde plekken geplast Embarassed thuis)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 26 nov 2010 - 1:49

* Beegee haha Merle en mijn jongste zijn even lang en mijn meisje is ook nog 2 kilo zwaarder Embarassed
Mooi dat ze een AB kuurtje heeft gehad dan zal ze zich vast gauw beter voelen. Lekker alleen even Merle vanmiddag kan je met een gerust hart de sintpakjes inpakken.
Mijn gevoel zegt ook het skipak mijn man mijn zal me wel voor gek verklaren 50 euro voor een pak. Die van de jongste was maar 15 euro dus dat scheelt weer.

Ik ga weer eens een poging doen om de jongste fruit te geven. Heb een grote speen voor op de fles of een beker zal mij benieuwen.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 1:54

@ mm, succes met het fruit geven....Very Happy

Tsja als ze straks het pak vaak aan heeft is het prima toch!! haha wat een verschil zo he tussen kindjes.!! Gister bij de HA ook een manneke was 2 weken jonger dan Merle maar toch wel min 5 cm kleiner dan Merle..wel had dat kereltje al gewoon kiesjes... :shock:

Ik ga mezelf even een schop onder mijn kont geven...moet even flink stofzuigen beneden en even stoffen...... :affraid: geeeen zin in....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno vr 26 nov 2010 - 2:21

Goedenmiddag!

Pff wat een nacht hebben we gehad zeg. Lisa heeft van half 2 tot half 4 liggen spoken, uiteindelijk bij me gelegd en toen ze vast sliep weer in haar eigen bedje gelegd. Ze is ontzettend verkouden en dus totaal niet fit. Vanochtend 2 keer slijm uitgespuugd wat ze niet weggehoest kreeg, spugen lukte ook bijna niet en madam liep een beetje blauw aan, zijn van die dingen waar ik totaal niet tegen kan! Rick wilde niet naar psz vanochtend, hij was bang dat de juf nog boos op hem was haha. Hij is natuurlijk wel gegaan en hij had z'n zwartenpieten diploma gehaald. Mijn paps kwam vanochtend op de koffie dus voor RIck een hele verrassing dat opa hem mee kwam ophalen van de psz. Daarna naar het dorp gewandelden warme worstebroodjes gehaald, heerlijk. Vanavond moeten Chris en Rick naar de kapper en dan ga ik met Lisa nog een paar kleine sintcadeautjes halen.

Ik moest trouwens vaonchtend zo lachen om Lisa, ze had haar crocje bij de achterdeur gezet met een potlood erin, was voor klaasje zei ze haha.

@ Limburg...hoe was de ondertrouw?

@ Rupsie...veel plezeir op personeelsfeest vandaag!

@ Lindsya..leuk dat jullie al sinterklaas gevierd hebben. Omer zeker flink verwend met cadeaus? Jullie ook leuke cadeautejs gehad?

@ MM....lastig wat je moet doen met het skipak. Ik heb zoiets van als ze de broek niet fijn vind is het natuurlijk zonde als ze hem niet draagt maar 50 euro voor een skipak vind ik ook wel weer veel geld

@ Beegee....lekker dat Merle weer is goedgekeurd! En ze is dus ook een kleintje?! Sneu dat ze een dubbele oorontsteking heeft gehad.

@
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 3:27

@ sjonno, de mijne heeft geen ooronsteking hoor :P:P gewoon maar uhhh iets wat ze niet weten dus een kuurtje AB... Very Happy

Wel een lekkere ochtend gehad zo te lezen!! en warme worstenbroodjes...JUMMIE!!!! cheers ajj minder dat ze blauw aan liep, das echt niet goed voor een moeders-hart bah zeg!!

Merle ligt nog steeds in bed...sta er versteld van...ze is constant aan het hoesten...verder ben ik voor zover klaar in huis...wil nog vanavond boven stofzuigen en even de badkamer doen..dan is alles netjes voor het weekend..Naja er zal wel weer strijk te voorschijn komen maar goed dat is niet anders!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet vr 26 nov 2010 - 3:28

Ha meiden,

@lindsya: Wat leuk dat je al sinterklaas hebt gevierd.

@mm: Hmm, hoe vaak denk je dat ze het skipak aan gaat hebben? 50 euro is op zich niet heel duur voor een heel skipak, maar als ze hem maar 3 keer aan heeft, dan is het een ander verhaal. Wij hebben voor Luka een skipak omdat we ieder jaar op wintersport gaan, maar daarnaast heeft hij hem bijna nooit aan...Vorig jaar ook maar heel weinig. Had ie meer een skibroek aan met zijn winterjas.

@beegee: Ach gossie die Merle. Hopelijk gaat het nu weer in een stijgende lijn beter! Hup ga eens even stofzuigen enz. Moes trouwens echt lachen om het stukje dat je echt op de raarste plekken hebt geplast.... Laughing Laughing Laughing

@rupsie: Hmm wat lastig zeg met S. Snap dat je het heel moeilijk vindt.

@sjonno: Jij dus weer een lekker k. nacht achter de rug. Heerlijk he!

Hier vannacht weer een goede nacht gelukkig. Vanavond ga ik lekker stappen..heb er echt veeeeeel zin in!!!!
Zijn druk aan het kijken voor een nieuwe auto, dus misschien gaan we morgen nog even paar garages langs.

Gister werd ik gebeld door mijn schoonzusje, dat haar zoontje de waterpokken heeft. Nu is het geval dat neefje en Luka samen bij mijn ouders gaan slapen zaterdagavond, dus of we dat erg vonden. Nou ik niet hoor! Luka heeft nog geen waterpokken gehad, dus dat mag nu van mij wel eens. Zul je net zien dat hij het heel niet oppakt...haha. Het heerst namelijk ook al een paar weken op het kdv. Ene na het andere kind krijgt de waterpokken, maar Luka slaan ze steeds over...

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 3:32

Petteflet schreef:Ha meiden,
.

@beegee: Ach gossie die Merle. Hopelijk gaat het nu weer in een stijgende lijn beter! Hup ga eens even stofzuigen enz. uhhh is gebeurt intussen JAHOEEE!!! Moes trouwens echt lachen om het stukje dat je echt op de raarste plekken hebt geplast.... Laughing Laughing Laughing tsja dat snap ik... moet wel zeggen dat het voor mijn ouders vervelend was hoor als ik in het mandje waar de sokken in lagen had zitten piesen...tjonge wat een was :geek: ach kleinigheidje he!!


Hier vannacht weer een goede nacht gelukkig. Vanavond ga ik lekker stappen..heb er echt veeeeeel zin in!!!! Have fun!! wij gaan morgen en dan nog wel samen haha dat is al jaaaaren geleden
Zijn druk aan het kijken voor een nieuwe auto, dus misschien gaan we morgen nog even paar garages langs.

Gister werd ik gebeld door mijn schoonzusje, dat haar zoontje de waterpokken heeft. Nu is het geval dat neefje en Luka samen bij mijn ouders gaan slapen zaterdagavond, dus of we dat erg vonden. Nou ik niet hoor! Luka heeft nog geen waterpokken gehad, dus dat mag nu van mij wel eens. Zul je net zien dat hij het heel niet oppakt...haha. Het heerst namelijk ook al een paar weken op het kdv. Ene na het andere kind krijgt de waterpokken, maar Luka slaan ze steeds over... hier worden beide dames ook overgeslagen.....dus inderdaad lekker laten samenslapen!! hops geef ze over de pokkies

Liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno vr 26 nov 2010 - 3:38

@ Beegee...dan heb ik echt niet goed gelezen, zal de vermoeidheid wel zijn haha. Pfff, je bent druk bezig, ik heb vandaag een dagje lui wezen ingepland haha

@ Petteflat...aah lekker stappen vanavond, jaloers!! Ik wil ook zo graag weer is op stap, helaas denken ze er in de vriendengroep anders over, zijn echt vort van die thuisblijvers geworden. Ja, idd L kan de waterpokken maar gehad hebben. Dacht van de week dat Rick ze kreeg, hij had rode bultjes op zijn benen en was ook erg hangering maar een dag later was alles weer weg.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet vr 26 nov 2010 - 3:39

BeeGee schreef:
Petteflet schreef:Ha meiden,
.

@beegee: Ach gossie die Merle. Hopelijk gaat het nu weer in een stijgende lijn beter! Hup ga eens even stofzuigen enz. uhhh is gebeurt intussen JAHOEEE!!! Goed zo! Moes trouwens echt lachen om het stukje dat je echt op de raarste plekken hebt geplast.... Laughing Laughing Laughing tsja dat snap ik... moet wel zeggen dat het voor mijn ouders vervelend was hoor als ik in het mandje waar de sokken in lagen had zitten piesen...tjonge wat een was :geek: ach kleinigheidje he!! Very Happy Laughing Very Happy Laughing GADVERDAMME


Hier vannacht weer een goede nacht gelukkig. Vanavond ga ik lekker stappen..heb er echt veeeeeel zin in!!!! Have fun!! wij gaan morgen en dan nog wel samen haha dat is al jaaaaren geleden Pat en ik gaan heel vaak in de zomer samen naar festivals, maar echt stappen doen we eigenlijk nooit samen. Vind het veel leuker om met vriendinnen te gaan Embarassed
Zijn druk aan het kijken voor een nieuwe auto, dus misschien gaan we morgen nog even paar garages langs.

Gister werd ik gebeld door mijn schoonzusje, dat haar zoontje de waterpokken heeft. Nu is het geval dat neefje en Luka samen bij mijn ouders gaan slapen zaterdagavond, dus of we dat erg vonden. Nou ik niet hoor! Luka heeft nog geen waterpokken gehad, dus dat mag nu van mij wel eens. Zul je net zien dat hij het heel niet oppakt...haha. Het heerst namelijk ook al een paar weken op het kdv. Ene na het andere kind krijgt de waterpokken, maar Luka slaan ze steeds over... hier worden beide dames ook overgeslagen.....dus inderdaad lekker laten samenslapen!! hops geef ze over de pokkies Bij jullie dus ook steeds overgeslagen. Raar he?! Het schijnt zo besmettelijk te zijn....

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet vr 26 nov 2010 - 3:43

Sjonno schreef:@ Beegee...dan heb ik echt niet goed gelezen, zal de vermoeidheid wel zijn haha. Pfff, je bent druk bezig, ik heb vandaag een dagje lui wezen ingepland haha

@ Petteflat...aah lekker stappen vanavond, jaloers!! Ik wil ook zo graag weer is op stap, helaas denken ze er in de vriendengroep anders over, zijn echt vort van die thuisblijvers geworden. Dat is echt jammer zeg. Ik vind het heerlijk om eens in de zoveel tijd weer eens te gaan stappen. Even alles van me af dansen, lekker gek doen. Heerlijk! Kan ik echt van genieten. Ja, idd L kan de waterpokken maar gehad hebben. Dacht van de week dat Rick ze kreeg, hij had rode bultjes op zijn benen en was ook erg hangering maar een dag later was alles weer weg. Helaas bij jullie dus ook nog geen waterpokken....Wat een slechte ouders he..haha. Willen gewoon dat onze kinderen de waterpokken krijgen...
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 3:45

@ petteflat, die gekke dingen zijn bij ons denk ik niet besmettelijk..mijn broer en ik hebben ze beide niet eens gehad...(kan natuurlijk nog, maar nu toch echt liever niet meer)

Ros en ik zijn een beetje jaloers aangelegd beide en dat kwam het stappen nooit te goed..nu gaan we met een aantal van het kapel weg en die kent Ros ook allemaal..dus gewoon even er lekker uit!! en ik ga inderdaad liever met ''mijn'' groep stappen haha!! en ros trouwens ook mijn ''zijn'' groep...

@ sjonno, haha is niet erg joh!!! lekker vroeg naar bed vanavond dus!! anders kom je hierheen ga je morgen mee stappen..:P haha!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 26 nov 2010 - 3:55

Hallo allemaal,

We zijn vandaag na de stad geweest,even na de markt vers fruit gehaald en toen hoorde we dat het sinterklaashuis open was maar natuurlijk geen fotocamera bij me dus even een weggooi camera gekocht. Hij vond het helemaal super, alleen was die niet zo spraakzaam tegen de Sinterklaas Very Happy Ik hoop dat die foto's gelukt zijn. Hij heeft een zwarte pieten diploma ook gehaald.


Beegee, hoe vond Indy het op psz. Oh hou maar op, heel de dag roep die dat Very Happy Gaan jullie vandaag ook sinterklaas vieren?

Sjonno, ach dat Rick dacht dat de juf nog boos op hem was. Leuk dat die een zwarte pieten diploma heeft.Shop ze vanavond,moet je nog veel kadootjes. We hebben alleen voor Ömer kadootjes gekocht. Wij kopen alleen voor kerst voor elkaar.Hij was helemaalweg van zijn Cars de racebaan. Minder dat Lisa blauw aan liep,lijkt me echt schrikken.

Pettflat, het is dan te hopen dat Luka nu ook gelijk de waterpokken krijgt ben je er gelijk van af. Veel plezier vanavond. Wat voor auto willen jullie?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno vr 26 nov 2010 - 3:59

@ Petteflat...idd wat een slechte moeders zijn wij haha!

@ Lindsya...zondag vieren we sinterklaas bij vrienden en ik moet voor hun oudste nog een cadeautje halen en voor Rick en Lisa nog een schoencadeautje en dan zijn we klaar. Leuk dat Omer ook een pietendiploma heeft gehaald.

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet vr 26 nov 2010 - 4:09

@lindsya: Het sinterklaashuis? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord... Hopelijk zijn de foto's goed gelukt.
We willen waarschijnlijk een Renault Megane coupe kopen. Willen niet meer dan 1000 euro uitgeven, omdat Pat eigenlijk een Alfa Romeo wil. Hier moeten we eerst voor sparen, maar onze huidige auto is zo goed als op. Zit in zijn terminale fase zeg maar..hahaa. Maar vind het zonde om veel geld voor een "tussen" auto neer te leggen. Nu heb ik het geluk dat Pat automonteur is geweest, dus die heel veel verstand van auto's e.d.

@beegee: Jaloers aangelegd...Daar hebben wij geen last van. Ik ben soms een beetje jaloers (maar dan ook echt een heel klein beetje) en Pat is echt nooit jaloers. Wel makkelijk hoor als je die gevoelens uit kunt zetten! Maar met vriendinnen kan ik toch altijd weer net wat gekker doen dan als Pat er bij is.

Zit nog op mijn werk, maar heb zo geen zin meer! Blegghhh, ga dus over 20 min maar naar huis. Zit alleen maar te internetten en voor de rest komt er niets zinnigs uit mijn handen. Slecht!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 26 nov 2010 - 4:19

Sjonno, leuk dat jullie zondag ook sinterklaas gaan vieren. Hopelijk vind je vanavond kadootjes voor de kinderen van jullie vrienden.

Pettflat, wij hebben ook dat probleem gehad, wij konden geen auto na onze smaak vinden dus hadden we ook een tussen auto. We hebben die auto 1 maandje gehad toen we eindelijk deze auto vonden.Ja bij ons is elk jaar het sinterklaashuis open, loopt vol met zwarte pieten en die laten dan zien wat ze allemaal doen, de kinderen mogen mee kadootjes inpakken, koekjes met pepernoten versieren, de schat van sinterklaas is te zien en ze mogen mee helpen poetsen. En op het eind zit sinterklaas die ze een handje mogen geven en ze mogen een kijkje nemen in zijn huis. Leuk hoor. Bij weekend voor je, je werk zit er bijna op.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet vr 26 nov 2010 - 4:21

@lindsya: Dat klinkt echt leuk zeg dat sinterklaashuis! Had er echt nog nooit van gehoord, maar wat een leuk initiatief.
Tja Pat heeft een beetje een dure smaak qua auto's (2e hands zijn ze namelijk ook nog behoorlijk aan de prijs) en dat geld heb ik niet zo in mijn hand. Weet niet of jij nog ergens een boompje hebt staan Very Happy .
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama vr 26 nov 2010 - 4:31

* Beegee Ja dat dacht ik ook als ze het straks vaak draagt is het niet erg.

* Sjonno pff wat een nacht zeg!! Ja dat is ook mijn punt vind het zonde als ze hem niet draagt en 50 euro is veel geld maar met een beetje mazzel kan de jongste hem volgende winter aan.

* Petteflat ik wil het haar laten dragen zodra het echt te koud word en met de sneeuw en vorig jaar lag er een lange tijd een hoop en dat verwachten ze nu weer. Het probleempje is dat ze de broek niet lekker bij haar buik vind zitten. Haha wat dacht je kom maar op met die pokken hihi

* Lindsya Wat leuk het sinterklaashuis! Ik hoop dat de foto's gelukt zijn!

Hier net lekker cakejes gebakken met de oudste, straks nog even versieren met glazuur en lekkere dingen.
De fruithap bij de jongste ging wel redelijk. Ik had het in een gewone fles gedaan met de grootste speen er op.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 26 nov 2010 - 5:05

Pettflat, helaas heb ik niet zo'n boompje, maar als ik weet waar ze staan hoor je het van me Wink . Onze spaarcentjes zijn aardig wat minder geworden ook, mijn man wilde graag een golf 4 en onze nieuwe meubels komen en dat allemaal twee maanden tijd, wordt weer hard sparen voor ons. En inderdaad tweedehands zijn ze nog aardig aan de prijs die auto's.

MM, gelukkig dat het fruithapje nu goed ging bij je meisje, hopelijk blijft het zo. Leuk dat je cake's heb gebakken met de oudste.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 26 nov 2010 - 19:55

goedemorgen!!

Ohh ik ben nog moeeeee.....pfff om 6.15 indy wakker had naar gedroomd en om 6.45 dat ze had geplast..en daarna wilde ze ook niet meer slapen..en merle om 7.15... Mad Ach ik mag morgen uitslapen en na het stappen is dat misschien ook wel beter Very Happy

Vanmiddag schoentjes kopen met Merle, indy gaat met ros verjaaardagskaarten van merle weg brenge...(i know erg laat haha) laat in de middag eten bij ros thuis en sinterklaas en vanavond stappen...een zeeeer druk programma Wink

@ lindsya, ik heb ook geen boompje helaas......(heb al wel goed gezocht haha)
sinterklaashuis klinkt trouwens wel heel gaaf!! (nog nooit van gehoord)

@ mm, en ware de cakjes lekker??

@ petteflat, nog eventjes lekker gewerkt Question Question

@ limburg, hoe gaat het met je??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 26 nov 2010 - 22:53

Goedemorgen,

Mijn kleine man was gisteren moe dat die om 7 uur na bed is gegaan, alleen werd die een halfuurtje later wakker moest vreselijk hoesten en overgeven, veel slijm maar dat heeft wel geholpen want hij hoest al minder na mijn idee. Dadelijk even na mijn schoonouders en wat kleine boodschappen doen. Vanvond moet mijn man werken dus ik ben vanavond alleen, lekker op tijd na bed.

Beegee, leuk schoenen kopen voor Merle, wil je sportschoentjes of nette schoentjes gaan kopen? Shop ze. Minder dat de meiden zo vroeg waren. Ga je vanavond stappen? Jammer dat jij ook niet zo'n boompje gevonden heb, ik blijf goed zoeken :P

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama za 27 nov 2010 - 2:03

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Skipak
Eventjes snel want ik ga met de jongste even wandelen. Maar dit is het bewuste skipak, ze stond vanmorgen al te springen dat het ging sneeuwen maar helaas blijft het niet liggen en is het ook opgehouden met sneeuwen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno za 27 nov 2010 - 2:15

Middag!

Pff wat een dag gister. Rick werd na zijn middagslaapje gillend wakker, hij riep allemaal dat hij buikpijn had. Hij wilde ook helemaal niets en na een uurtje ofzo spuugde hij alles ( inclusief mama :-s ) alles onder. Heeft hij 's avonds bij ons in bed gelegen en rond 21.45 spuugde hij weer alles uit en nu is er niets meer aan de hand. Om kwart over 6 werd hij wakker van de honger, altijd goed teken haha. Vanochtend dachten we dat Lisa ziek werd maar na een ochtendwandeling knapte ze weer aardig op, ze heeft weer flink wat praatjes en ze speelt vrolijk, ik hoop dus dat het haar overslaapt. Vanochtend ook even naar de stad geweest. Ik wil Uggs maar die ik wil kon ik nergens vinden. Wel voor de kids en mezelf snowboots gekocht en een slee dus laat de sneeuw hier maar komen Very Happy

@MM...ooohhh dat is wel een supergaaf skipak! Kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je moet doen nu haha.

@ Lindsya...Omer ook al zo bezig met slijm ophoesten/overgeven, Lisa heeft daar ook last van. Al lijkt het vandaag minder te zijn.

@Beegee....drukke maar leuke dag voor de boeg!! Doen jullie ook cadeautjes voor de volwassen of alleen voor de kids?

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum