Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 23:30

Ik heb net even 3 keer de berichtjes gelezen...ben er van overtuigd dat ik nog op lindsaye had gereageerd haha...zal dus wel niet angel

Lekker het dat gerommel in huis he!! Ik vind dat ook echt super....Merle slaapt nog lekker, me moeder kwam net even langs of ik nog wat van de makro wilde..staat er een printer in en die willen we al JAAAAREEEEEEn haha maar gewoon nog nooit aangeschaft dus ons cadeautje voor de sint word de printer haha!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno zo 21 nov 2010 - 23:37

Goedemorgen!

Gister een leuke sinterklaas gehad. Kids zijn goed verwend maar ook weer niet te overdreven. Chris en ik hebben ook leuke cadeaus gehad, dus zeer geslaagd allemaal. Nacht is ook goed gegaan en beide kids werden pas tegen kwart voor 8 wakker, lekker! Ik voel me totaal niet fit, echt alles doet pijn en ik ben ook weer lekker verkouden. Heb ondertussen al wel veel in huis gedaan, kan het maar gehad hebben!

@ MM....pff, wat is je mannetje lang van huis. Ik zou daar echt niet tegen kunnen haha. Hoe was de tv-opname?

@ Beegee...heerlijk dat je meiden het lekker doen met slapen. Moet zeggen dat het hier de laatste tijd vrij redelijk gaat. Ik stap niet over van zorgverzekering, ik vind het prima zo en heb geen zin om me in al die polissen te verdiepen.

@ Lindsya...ik moet nog wantjes, muts en een sjaal kopen. Van de week toch is maar doen! Woow een uur strijk! Ik liet dat vroeger ook altijd versloffen,strijken, maar sinds Rick er is houd ik het heel goed bij.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast ma 22 nov 2010 - 1:13

@ sjonno, de ziektekiemen hebben jullie huis bereikt nu...bleeehhh minder he!!
wel fijn dat ze genoeg gekregen hebben de kids maar ook niet te overdreven!!


Hier alles goed, indy is aan het dansen en merle nogal druk met de loopwagen...als het goed is komt er zo een vriendin die ik al een hele poos niet heb gezien..ben benieuwd!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 22 nov 2010 - 1:52

@ MM, hoe gaat het nu met jou en de meiden nu je man weg is?
Was de opname gisteravond leuk? Zat je in het publiek?

@ Beegee, hoe was het weerzien met je oude klasgenoten? Als je pittig vraag, krijg je ook pittig he haha. Wat had je gegeten?
Ik wil ook gaan overstappen naar een andere zorgverzekering maar dat uitzoek werk, daar heb ik echt geen zin! Van de week toch maar eens goed naar kijken. Tussen welke twijfel je?

@ Lindsya, S. heeft in Disney zijn mut op gehad ivm oorontsteking maar hier nog niet, waarschijnlijk is vandaag de eerste keer omdat hij volgens mij nog niet 100% fit is en we a.s. weekend weg gaan, a.s. weekend krijgt hij hem sowieso weer op. Vorig jaar was een muts echt een ramp maar dit jaar gelukkig niet.

@ Sjonno, niet fit, balen! Klinkt als griep klachten.

Vannacht een slechte nacht voor S. zijn doen. Gisteravond opgehaald en hij moest alle energie kwijt, kon echt merken dat hij zich had verveeld. Vannacht werd die om 00.45 krijsend wakker en wou niet rustig worden, hij wou alleen bij ons in bed maar dat feestje ging niet door. Uiteindelijk is hij toch in zijn eigen bed verder gaan slapen en om 6.00 uur werd hij weer huilend wakker, dit is niks voor hem maar ik denk dat hij zich nog niet helemaal fit voelt. Afgelopen vrijdagnacht schijnt hij ook overgegeven te hebben en hij zij zelf dat hij toen buikpijn had. Hopen dat hij a.s. weekend weer helemaal fit is als we een weekend weggaan.

Verder heb ik een printer/scanner/kopieerapparaat van het werk gekregen zodat ik thuis kan werken, zo kan ik mijn uren opbouwen zonder belasting van reistijd.

Hadden jullie tijdens je zwangerschap ook veel last van buikpijn? Ik snap dat het normaal is dat je krampen heb maar wat is normaal? Ik heb echt heel de dag door constant last van krampen en daarnaast ook nog een paar keer per dag echt steken in mijn buik. Nog 2 weken wachten en dan mag ik weer naar de verloskundige.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 22 nov 2010 - 2:30

Hallo allemaal,

Wij zijn ook weer thuis. Mijn kleine man heeft het goed gedaan op psz en hij had geen zin om te knutselen maar heeft gewoon gespeeld vertelde juf en hij zelf ook dus dat is ook goed. Morgen middag mag die weer en dan halen we de laatste sinterklaas kadootjes. Ik ben ook al met mijn oma en mijn schoonmoeder geweest, alleen moet ik nog het eten maken dus daar ga ik zo aan beginnen.

Beegee, heb je toch een kadootje die je graag wil dus dat is super. Is je vriendin gekomen of niet?

Sjonno, minder dat je zelf niet lekker voel. Gelukkig dat alles in je huis af is. Ik hou het ook altijd bij de strijk maar nu had ike cht heel erg laten versloffen. Leuk dat de sinterklaas geslaagd was gisteren. Het slapen gaat wel beter bij je kids he?

Limburg, hoeveel dagen per week is S. bij jullie als ik vragen mag? Hij is best veel bij jullie, dat is wel fijn. Minder dat S. zich niet zo lekker voel, hopelijk is die snel opgeknapt voor het weekend, beterschap. Ik had ook heel mijn zwangerschap door buikpijn, het was niet pijnlijk maar wel aanwezig daar konde ze niks aan doen.

Mijn boef heeft net zijn muts toch op gehad, want hij is verkouden en hij had het koud dus heb ik hem maar opgezet. Ik vind het zo vroeg nog vooral omdat ze einde van de week sneeuw opgeven. Maar hij vond hem wel stoer want hij was van Cars Very Happy

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie ma 22 nov 2010 - 2:36

Hoi meiden. Gisteren middag waren we op feest geweest. Kids hadden zich prima vermaakt weer. S was wel flink gevallen daar buiten over de stoep heen, maar gelukkig viel het mee, op d’r knietjes na. Maar dat heelt wel weer.

Vanochtend is ze naar de psz geweest. Ook daar heeft ze weer flink genoten. In die tijd ben ik samen met F. en m’n moeder sint cadeautjes wezen kopen. Ben nu helemaal geslaagd. Alleen nog even inpakken en klaar. Dus dat is ook weer achter de rug.

Morgen moet ik weer gaan werken en heb er nu al geen zin in, pff. Zie de bui nu al hangen, morgen is de kdv dag. Maar goed ik ga er morgen vol enthousiasme voor met S. en we zien wel. We hebben het nu de hele week niet over het kdv gehad met haar. Dus wie weet.

De kleine man ligt nu lekker te slapen en S. is buiten aan het spelen. Dus lekker rustig. M’n man is hier samen met nog iemand aan het werk. Ze konden vandaag nergens echt goed vooruit dus mooi hier thuis nu. Ideaal want dit werk moet klaar voor het gaat vriezen.

Lindsya: Minder dat het zo druk was. Leuk zeg die racebaan. Zag hem in de folder staan. Wowie een uur gestreken, dat is minder. Tis ook een rotklusje, die kun je beter maar niet al te lang uitstellen.

Beegee: Hoe is het met de ziektekiemen? Ik ben niet overgestapt met de zorgverz. Wel erg duur allemaal, maar ik ben meestal iemand die maar blijft zitten waar die zit. Niet altijd slim denk ik, maar dat gehop is niet echt iets voor mij. Wij zitten bij C.Z.

Limburg: Wauw ben echt benieuwd naar hoe jullie eruit zien met de bruiloft. Welke datum gingen jullie ook alweer trouwen? Dat is minder dat je zo’n buikpijn hebt steeds, ik heb daar geen last van gehad.
Minder dat S. een slechte nacht heeft gehad, ook voor jullie natuurlijk. Nu maar duimen dat hij idd niet ziek wordt.

Sjonno: Wat leuk dat je er ook weer bent. Wat een stoere meid die Lisa, zomaar bij Sinterklaas gaan zitten. Leuk zeg en Rick ook al zo stoer. Ja de bouw vordert best goed. Al gaat het niet meer zo hard als voordat hij voor zichzelf was begonnen, maar we mogen niet klagen.
Minder dat je overal pijn hebt. Beterschap. Ik heb vandaag ontzettende last van m’n rug. Ook minder.

MM: Bij jullie nu meidendagen. Geniet ervan. Hopelijk zijn je meiden lief voor je. Wat leuk dat je naar die uitzending bent geweest. Ik kijk het altijd. Was het leuk om er eens in real life bij te zijn?
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno ma 22 nov 2010 - 2:39

Hallo!!

Kids liggen in bed. Ze kunnen het vandaag vrij goed met elkaar vinden dus dat is wel lekker haha. Straks nog even Lisa's kamertje en de badkamer poetsen en dan is het boven op onze slaapkamer na weer klaar maar die doe ik morgen wel.

@ Beegee...ja de zieketekiemen nu hier. Hoop dat het de kids overslaat! Hoe was het met je vriendin? Gezellig bij kunnen kletsen? Soms is er nl de klik nog maar soms ook helemaal niet meer.

@ Limburg...pff wat een nacht zo met S. Sneu ook voor het kereltje dat hij zich niet lekker voelt. Ik kan me niet meer herinneren of ik veel last van buikpijn had tijdens de zwangerschappen.

@ Lindsya...lekker dat je mannetje weer leuk op de psz heeft gespeeld. En idd sneeuw wat ze opgeven, heb daar echt nog totaal geen zin in!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 22 nov 2010 - 2:49

Peka, oh minder dat het morgen weer kdv tijd is. Inderdaad niet over hebben, alleen morgenochtend zeggen dat hielp hier ook toen die niet na de psz wilde, sterkte morgenochtend. Leuk dat je klaar ben met de kadootjes, wat heb je gekocht voor de kids? Goed dat je man aan jullie huis weer aan het werk is. Ze geven sneeuw op dus dan zou het ook wel gaan vrienzen.

Sjonno, lekker dat de kids slapen, kan je ook even uitrusten. Leuk dat ze samen goed kunnen vinden. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo op sneeuw zit te wachten, het is nu al heel erg koud.

Mijn man is onderweg na huis, hij mocht iets eerder stoppen. Hij heeft ook hele erge kiespijn, morgenochtend moet die na de tandarts.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 ma 22 nov 2010 - 3:10

@ Lindsya, fijn dat O. het goed naar zijn zin heeft gehad vandaag.
Kun je hier ook niet komen koken?
Heb alweer te veel gedaan en moet nog een aantal doen maar ga zo eerst even liggen anders word het helemaal niks meer vanmiddag.
S. is 50% van 14 dagen bij ons en 50% van 14 weken bij zijn moeder, echt 50-50 dus.
Volgens mij hebben wij aardig dezelfde klachten tijdens de zwangerschap.
S. had vorig jaar ook een muts van Cars zelfs die wou die niet op. Nu heb ik een hele zwarte set gekocht (houd niet van plaatjes) en deze wil hij gelukkig wel op.
Ai klinkt niet fijn van de kiespijn van je man!

@ Rupsie, ahhh S. gevallen, heeft ze er veel last van?
Komt mooi uit dat je man vandaag aan jullie huis kan werken gezien het weer wat ze op gaan geven.
Ben heel benieuwd hoe het morgen met S. gaat op het kdv, hopelijk werkt deze aanpak.
Wij gaan vrijdag 4 februari 2011 trouwen.

@ Sjonno, fijn dat je vandaag geen politieagent hoef te spelen!
Gaat het slapen nog steeds beter?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya ma 22 nov 2010 - 3:32

Limburg, ja wij hebben dezelfde klachten, gelukkig ben je niet zo erg misselijk dat je in het ziekenhuis moet liggen dus dat scheelt gelukkig wel voor je. Dat is wel goed geregeld dan met S. Ik ben ook niet zo van plaatjes op kleren of mutsen maar deze wilde die graag. Vorige jaar had ik er één van de WE en dat was een muts en een pet in één beetje moeilijk uit te leggen. Hij heeft tijdens de sneeuw op gehad, ik ben er een foto van op mijn hyves staan, stond hem wel leuk en die kan die ook nog op.

Ik kook standaard altijd teveel omdat er bij ons altijd wel iemand komt aanwaaien met het eten dus je kan bij mij komen eten Very Happy
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama ma 22 nov 2010 - 9:08

* Beegee dus de pittige saus was even te pittig. Ik ben nu nog niet aan het aftellen maar E. wel want die vind het moeilijk. Ik stap niet over ik ben zeer tevreden over mijn verzekering. Haha wij een laptop en jullie een printer van sinterklaas.

* Lindsya Mijn meiden hebben nog geen muts op de jongste wel als ik wandel. Ook nog geen sjaal trouwens.

* Sjonno Slapen je kids nu iets beter dan eerst? Ach ik ben wel gewend dat hij wel eens langer van huis is. Maar met de kids is het wel zwaarder.

* Limburg het gaat hier wel goed, het is wel zwaarder dat merk ik wel goed maar ach nog even en hij is alweer terug haha Sneu he als ze zo hysterisch wakker worden. Wat goed dat je werk zo met je meedenkt zeg!

* Rupsie Hoe gaat het met het afscheid nemen op de psz bij S.? Ik had vanmorgen trouwens ook een meisje wat vreselijk moest huilen. Het was super gaaf om het real te zien!

De opname waren echt geweldig wat kunnen die jongens en meiden dansen zeg!!
De meiden liggen nu heerlijk op bed, de afgelopen nacht was goed gegaan 1 x er uit dus nu hopen dat dat deze nacht ook weer zo gaat.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 23 nov 2010 - 3:21

@ Rupsie, hoe ging het vandaag op het kdv?

@ MM, duim voor je dat ze vannacht weer een goede nacht hebben! En de rest van de dagen natuurlijk ook. Naar welke show was je geweest? Niet naar de dansshow van rtl5 of wel?

@ Sjonno, wat hadden jullie en de kids trouwens voor cadeau gekregen?

Het is rustig hier meiden, allemaal druk bezig?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 23 nov 2010 - 8:42

Limburg ja het is wel die dansshow op R.tl5 dus super gaaf!!
Mijn ouders hebben vanavond bij ons gegeten dat was erg gezellig.
De jongste heeft trouwens een ondertandje!! Ik denk dat dat wel de verhoging van laatst verklaard.
De oudste heeft het moeilijk met dat papa weg is. Ik heb haar net bij ons in het grote bed gelegd en daar sliep ze binnen 10 minuten.
Liefs
Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 20:18

goedemorgen!!

hier weer een lekkere nacht!! was om 7.45 wakker dus prima! We gaan dadelijk eten en dan even naar de stad toe, brood halen. Indy gaat dan zelf fietsen en ik loop erbij met de kinderwagen. even lekker het huis uit Very Happy

@ mm, wat snel dat e papa zo mist he!!! wat knap een tandje!!!!! cheers

@ limburg, inderdaad druk bezig haha..dinsdag is mijn vaste dagdienst en dan eten we laat etc etc...dus meestal weinig puf nog om te reageren....

@ sjonno, werk ze vandaag!!

Ga even boterhammen smeren.... Very Happy kunnen we lekker gaan zijn we ook weer optijd terug voor Merle haar slaapje...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie di 23 nov 2010 - 22:03

Hoi hoi. Hier zijn we weer. Gisteren een dagje gewerkt. Blegh was veels te rustig dus hartstikke saai. En m’n gedachte waren natuurlijk steeds bij de kids op het kdv. Maar we mogen deze week niet klagen.

Ik maakte S. ’s ochtends wakker en ze begon gelijk te huilen, maar ik had ze toch positief benaderd en het huilen hield al snel op. Zonder gehuil kunnen eten en ook naar het kdv gereden. Als eerste had ik daar F. weggebracht naar z’n klasje. Die begon hard te huilen toen ik wegging, maar dat was gelijk weer over.
Toen naar het klasje van S. het ging nog steeds goed. Tot ze binnenkwam en haar juf zag staan. Alleen de juf die ze niet leuk vind was er nog maar. Dus ze begon hard te huilen. Nog even samen geprobeerd te spelen maar dat wilde ze niet. Toen toch afscheid genomen. Ik was erg blij toen m´n werkdag afgelopen was, dus gelijk naar de kids. F. was net aan het huilen toen ik binnen kwam dus die als eerste opgehaald. Hij had gisteren een wat mindere dag gehad. Regelmatig moeten huilen, maar ik heb het idee dat hij niet helemaal fit is. Was maandag al niet, en nu nog steeds niet. Denk dat hij het daarom niet zo leuk had gehad op het kdv.

En bij S. had het erg goed gegaan. Ze had zonder dat de leidsters het vroegen met andere kindjes gespeeld. En ze had ook bijna niet gehuild. Dus wie weet komt het toch nog goed. Al zegt ze nu weer dat ze het niet leuk vind daar en ze er niet heen wil, maar heb toch weer kleine hoop dat het goed gaat komen.

Vandaag zou ik eigenlijk visite krijgen met 2 kids, maar 1 kindje van ze heeft maandag buisjes gekregen en dat ging nog niet helemaal lekker, dus we hebben het verzet. Dan ga ik vandaag maar wat poetsen, en de kids bezig houden. Die zijn allebei vandaag niet te genieten. Niks dan mopperen. Ze waren ook veels te vroeg wakker vandaag. Dus ben bang dat het niet zo´n gezellige dag gaat worden.

Sjonno: Zijn de kids nog steeds lief voor elkaar? Hopelijk wel voor je.

Lindsya: Ai dat is minder dat hij zo’n tandpijn heeft. Hopelijk valt het mee. Heb verschillende kleine dingetjes gekocht en daarnaast krijgt S. wat van Dora (soort van duplo) en bambino loco + barbie spul. F. krijgt wegwerk duplo en gereedschapset (zo’n werkbank achtig iets).

Limburg: 4 febr. Jeej dat schiet al goed op.

MM: Bij de psz gaat het afscheid heel erg goed. Daar geniet ze ook erg van de juffen en de kids en het spelen. Als ze daarheen mag is ze helemaal blij. Hopelijk komt dat ook nog bij het kdv.
Hoe is afgelopen nacht gegaan. Zijn je meiden lief voor je geweest. Kan me voorstellen dat het gaaf is om in het echt erbij te zijn.

Beegee: Lekker dat je meiden goed hebben geslapen vannacht. Veel plezier in de stad. Wel makkelijk dat ze op de fiets meekan. Hier wordt de fiets te weinig gebruikt haha.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 di 23 nov 2010 - 22:21

@ MM, dan snap ik dat de show gaaf was, ziet er echt heel knap uit hoe ze kunnen dansen! Ik kan echt niet dansen haha.
Was sneu dat E. haar vader zo mist!

@ Rupsie, klinkt positief van S., is al een hele stap. Hopelijk gaat het steeds beter, al zijn het maar steeds kleine staptjes. Hier zegt S. ook dat hij niet wil en niet leuk vind maar die huilt gelukkig niet meer en hoor toch dat hij leuke dingen heeft gedaan.

Hier niet veel bijzonders. Vandaag een half dagje thuis werken. Verder zit het beddengoed al in de wasmachine en droger (was heb ik hier een hekel aan) en verder taxi spelen voor mijn vriend want zijn auto moest vandaag naar de garage voor winterbanden.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama di 23 nov 2010 - 22:28

* Beegee Zo doe ik het soms ook E. zij fietsen en ik lopen. Ja goed een tandje bij de jongste, de oudste had er pas 1 met ruim 9 maanden.

* Rupsie Meis wat lekker dat ze het zo goed deed op het kdv zeg!! Het ligt dus wel aan de leidster als ze het op de psz wel naar haar zin heeft. Afgelopen nacht was rommelig..

* Limburg Ja dat was dus echt bijzonder. Ik heb de was ook al aanstaan haha

Vannacht was een stukje rommeliger en we waren vanmorgen vroeg wakker maar goed E. kan dan straks optijd haar bed in om te slapen dat scheelt. Om 15 uur gaat ze naar haar 1ste dansles. Ze roept maar dat ze moet leren dansen omdat ze op het podium van K3 wil dansen haha
De kleinste ligt nu al weer 1 uurtje te slapen lekker hoor!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 0:05

@ mm, ik zal in mijn vorige post staan dan ik schrijf wat snel dat e papa mist maar het moet zij wat sneu!! dat e papa mist...(staat er anders ook een beetje dom)

wat leuk dansles!! mag ik vragen hoe duur het is? ik vind bij ons namelijk best duur...

verschil zo he met tandjes krijgen! Merle was ook eerder en heeft nu al geruime tijd 6 tandjes...indy had net rond haar eerste verjaardag 6 tandjes

@ limburg, lekker rustig aan doen dus!!

@ rupsie, vol goede moed dus weer het kdv!! hoop dat ze het binnekort toch wel heel leuk gaat vinden.....

Merle ligt lekker in bed en indy mag zo op ons bed dvd-tje kijken...denk namelijk dat ze dan wel even gaat slapen...Very Happy Het is een best eindje zo voor indy op haar fietsie naar de stad maar het ging weer prima!! in de stad lekker warme chocomel gedronken met slagroom, nou dat toetje straalde echt zo grappig!! verder onderbroekjes gekocht voor indy en hempjes voor sinterklaas...en voor merle nieuwe rompers ook voor sinterklaas..Indy krijgt ook nog iets van een barbie ofzo maar goed vrijdag ga ik weer shoppen en dan zie ik het wel.
verder ook mijn vazen weer gevuld met bloemetjes Very Happy kijkt weer netjes zo!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 24 nov 2010 - 1:20

Beegee Ik dacht wel dat je sneu bedoelde ipv snel. Hier is de dansles 17,50 per maand en de les duurt 45 minuten. Knap hoor zo op haar fietsje. E. ligt nu ook in ons bed te slapen.

R. wil natuurlijk nu net niet slapen terwijl ze er straks weer uit moet voor de dansles van E.

E. heeft net een behoorlijke tijd buiten met boodschappen op doen haar bril opgehad! Dus dat zijn 2 stickers! De orthoptist belde net en vertelde dat ze de bril willen laten doormeten. Daar ben ik blij mee.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 wo 24 nov 2010 - 1:23

@ MM, mist E. haar vader minder als die belt of wordt het daardoor erger?
Heeft E. vanmiddag beter geslapen? Stoer dat ze gaat dansen, lijkt me echt zo leuk en grappig om te zien al die kleintjes bij elkaar.
Hoe gaat het met de voeding van R.?
Wat goed van E! Was ze blij met de stickers? Hopelijk houdt ze dit fijn. Vertrouwd de ortho.... (nog iets) de sterkte niet of is het voor de zekerheid?

@ Beegee, lekker dat M. ligt te slapen. Is I. inmiddels ook onder zeil of ligt ze nog een dvd te kijken?
Wat lief dat I. het zo leuk vond in de stad!
Hier idd een rustig dagje tenminste dat wil ik wel maar heb echt geen rust in me kont.

Vanochtend thuis gewerkt en kan morgen ons salarissen uitbetalen. Deel 1 van de salaris ronde van november zit er op ;-). Vanmiddag moet ik eigenlijk nodig bladen doorlezen over de veranderingen van 2011. Daarnaast zit deel 1 van het beddengoed weer op bed en over een half uurtje kan deel 2 erop en dan is dat ook weer schoon. Verder is het grootste deel voor het weekendje weg al ingepakt, vrijdagochtend de laatste dingen. Mijn vriend moet vanavond alleen nog 2 gedichten schrijven, ik ben daar zo slecht in dus ik heb de cadeautjes gekocht en hij mag schrijven Very Happy .
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 24 nov 2010 - 1:30

* Limburg Hij had haar gister aan de lijn maar heb niet het idee dat het mee of tegen werkt. Ja E. slaapt nu dus dat is mooi. En R. lijkt nu ook wel stil gelukkig. Ik vind het ook stoer dat ze gaat dansen maar het zal mij benieuwen of ze ook echt durft. De voeding is nog steeds 1 grote drama. Ze is heel blij met de stickers en met 12 stickers mag ze een kadootje uitzoeken. De bril doormeten is voor de zekerheid.
Lekker hoor dat je thuis kan werken dat scheelt je een hoop reistijd! Waar gaan jullie heen met het weekendje weg?

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie wo 24 nov 2010 - 2:08

Hoi hoi. Hier alweer van alles gedaan. Ramen buiten en binnen gewassen. En ook de gordijnen zijn weer gewassen. Was alweer erg lang geleden die ramen, maar heeft ook niet veel zin hier de buitenkant.
Toen ik buiten bezig was waren de kids heerlijk buiten aan het spelen. En ondertussen kwam er iemand van de gemeente langs om te kijken of alles volgens vergunning wordt gebouwd. Bijna alles is goedgekeurd. Hij mist iets in de dakconstructie maar dat ging hij navragen. Ik m’n man natuurlijk gebeld, en die zei dat het onzin was. Gemeente ambtenaar zei dat het misschien kon zijn dat ze nieuwe constructieberekeningen wilden hebben. Hopelijk niet want dat kost natuurlijk weer geld. Dus wordt weer even afwachten.

Inmiddels ligt de kleine man op bed te slapen. Hij is echt ziek aan het worden. Vandaar dat hij gisteren op het kdv niet zo in z’n hum zat. Hij is flink aan de diarree. Ach gossie mannetje.

Ons dametje zit even een dvd te kijken. Die is hartstikke moe, dus zo kan ze even ‘uitrusten’ op de bank.

Limburg; Gezellig taxi spelen Wink Wel fijn even een half dagje gewerkt of niet? En de salarissen uitbetalen, daar zullen je collega’s iig blij mee zijn.
Lekker zeg een weekend weg. Hopelijk is het weer een beetje redelijk.

MM: goed dat ze haar bril opgehouden heeft. En binnenkort haar bril door laten meten. Dat is wel slim. Weet je zeker dat hij goed is van sterkte.
Leuk zeg op dansles met E. Hier worden we daarvoor doorgestuurd naar een stad (waar beegee woont) maar daar is het vrijdag, en dan werk ik altijd. Anders had ik dat ook erg leuk gevonden.
Het ligt echt aan het kdv idd. 1 leidster is een vd eerste keren een beetje boos / uitgevallen op S. En daar is ze enorm van onder de indruk. Om die leidster loopt ze nu steeds met een boogje. Daar moet ze niks van hebben. Die is het nu weer ‘goed aan het maken’ met S. En dat ging gisteren dus al een stuk beter.

Beegee: Ook inkopen aan het doen voor sinterklaas. Hier krijgt de oudste ook een barbie en ondergoed . Is I. in slaap gevallen? Ik wou dat S. dat ook deed. Maar die weigert gewoon te slapen ’s middags.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 2:51

@ rupsje, indy heeft ook niet geslapen hoor!! alleen ik heb wel even genoten van het rijk beneden alleen angel haha!! ik heb samen even op bed gelegen met haar voor de gezelligheid...(jammer dat merle wakker werd anders was ik mooi ingedommeld Very Happy )

@ limburg, gezellig weekendje weg!! alleen al dat inpakken blehhh!! handig zelf je salaris over maken..Very Happy haha!!

@ mm, fijn dat de orthoptist???? (jemig wat een scrabbelwoord) nog even naar de bril wil kijken!!

Ohh ik ben nu echt lui haha!! nergens geen zin in meer.... No No wil eigenlijk de kippenboutjes al klaar maken dat duurt altijd super lang...maar ohhhhhhhhhhh nergens zin in... :affraid:
liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 3:53

even 2 uitspraken van Indy:

Ohh lieve hemel er moet vast iets mis zijn........
(en dat doodserieus terwijl ze aan het kleuren is)

Merle wacht maar mijn schatteke ik kom zo dan rijden we samen naar Belgie toe

** oohhh ze is nu met de random reader een speeldate aan het afspreken...**

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 24 nov 2010 - 5:06

Hallo allemaal,

Gisteren is het dressoir verkocht en gelijk opgehaald cheers Het is nu echt een balzaal bij ons, echt leeg maar het is niet anders. De nieuwe meubels komen wat later, ze komen 17 december omdat er iets niet goed was en ik wilde de hele set compleet in één keer dus we zitten helaas even in kaal huis maar wel makkelijk schoonmaken.

Mijn kleine man heeft gisteren twee keer in zijn bed overgegeven door het hoesten dus de was staat volop aan. Hij hoest alleen, gelukkig is die verder niet ziek. Gisterenmiddag ook de overdracht van de psz na de kleuterschool gehad en het ging allemaal harstikke goed en hij doet met alles leuk mee dus dat is gelukkig postief.

Beegee, goed van Indy om zo naast je mee te fietsen, grote meid. Kleine wijs neus die Indy Laughing Heb je eten al klaar? Ik heb ook weleens van die dagen dat ik nergens zin in heb.

Rupsie, gelukkig dat het iets beter ging op de kdv gisteren met je meisje, hopelijk gaat het nu steeds beter. Ach je mannetje ziek aan het worden, beterschap. Leuk kadootjes heb je gekocht voor de sint. Minder dat het saai was op je werk.

Limburg, goed dat alles is ingepakt voor het weekendje weg. Ik ben daar ook echt niet goed in gedichten schrijven. Minder dat je zoveel moet lezen voor een vergadering, succes.

MM, hoe gaat het met je meidenweek? Goed dat je grote meisje haar bril nu ophoudt door de beloningen.

Groetjes


Laatst aangepast door Lindsya op wo 24 nov 2010 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 3 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum