Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 5:10

@ lindsya, lekker dansen nu dus!!!! heeeeerlijk even genieten van je ruimte...Very Happy (zeker nu straks als de lieve sint is geweest ruimte genoeg voor speelgoed haha)

Ojee toch wat sneu 2 keer over gegeven......:S

Hier merle net maar getempt en weer boven de 38....wordt er beetje moedeloos van. Morgen moet ik toch naar CB (prikjes slaan we nog maar even over) maar dan wil ik dat de arts er even naar kijkt....nu zijn we alweer 4 weken aan het rommelen schiet ook niet op!! Ik heb ze net maar op bed gelegd en ze slaapt...>(zeldzaam dat ze dat doet haha) Verder zijn de kippenboutjes gebakken en verder...uhhh niets...voor ros is er nog een bord stamp dus even voor Indy en mij kijken....Merle krijgt als ze nog wakker word een boterham ofzo...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 24 nov 2010 - 5:43

BeeGee schreef:@ lindsya, lekker dansen nu dus!!!! heeeeerlijk even genieten van je ruimte...Very Happy (zeker nu straks als de lieve sint is geweest ruimte genoeg voor speelgoed haha)

Ojee toch wat sneu 2 keer over gegeven......:S

Hier merle net maar getempt en weer boven de 38....wordt er beetje moedeloos van. Morgen moet ik toch naar CB (prikjes slaan we nog maar even over) maar dan wil ik dat de arts er even naar kijkt....nu zijn we alweer 4 weken aan het rommelen schiet ook niet op!! Ik heb ze net maar op bed gelegd en ze slaapt...>(zeldzaam dat ze dat doet haha) Verder zijn de kippenboutjes gebakken en verder...uhhh niets...voor ros is er nog een bord stamp dus even voor Indy en mij kijken....Merle krijgt als ze nog wakker word een boterham ofzo...

liefs

Ja mijn man en ik zijn gisteren begonnen met dansen in onze balzaal :P Ja het is makkelijk schoonmaken dus dat is wel een voordeel eraan maar ik durf geen mensen uit te nodigen nu Very Happy
Ach Merle koorts, het is inderdaad tobbe met haar de laatste tijd, goed dat je het morgen aankaart bij het cb.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 24 nov 2010 - 6:36

* Rupsie Toevallig dacht ik ook vandaag aan mijn ramen maar voor de buitenkant laten wij altijd een glazenwasser komen. Sneu dat je mannetje ziek aan het worden is.

* Beegee ja inderdaad een mooi scrabblewoord haha. Wat een uitspraken hahaha Ik lig hier zo af en toe ook in een deuk om mevrouw. Wat vervelend dat Merle weer koorts heeft zeg.

* Lindysa mooi je dressior verkocht en opgehaald! Wel lekker dat dan alles in een keer komt met je nieuwe meubels. Pff dat hoesten herken ik maar al te goed. Nou mijn meidenweek is zwaar ik merk dat ik op raak pff

Nou de dansles was heel erg leuk maar E. vond het niet zo leuk als ze dacht. Ze zei ook dat ze er niet meer heen wilde dus dat gaat hem niet worden.
We proberen het over een paar maanden nog wel een keer.

Oja mijn moeder vertelde ook vanmiddag nog wat. Ze was op pad om voor sinterklaas voor de meiden wat te kopen en ze ging voor de jongste kleding kijken en ik zei doe maar broekmaat 86. Dus mijn moeder vroeg aan die verkoper (op de markt) of hij die maat had en toen kwam hij aan met een broek zonder rits dus mijn moeder zei "doe die maar niet want die krijgt ze niet over haar dikke billen". Dus die man vroeg hoe oud het kindje dan was. Mijn moeder zegt 7 maanden. De man zei toen "maar mevrouw die maat klopt dan niet hoor dat is voor een kindje van anderhalf". Haha nou zei mijn moeder mijn kleinkind is nou eenmaal bijna 11 kilo en pas 7 maanden. Die man viel zowat achterover hahaha

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 7:21

@ mm, whaha die verkoper zal wel gedacht hebben!! (maar echt is ze alweer 11 kg bijna?) jemig wat groeit ze mooi door....ze volgt toch netjes haar eigen lijn toch? Ohh misschien dansen later nog een keertje proberen..tis ook wel spannend natuurlijk zo de eerste keer..

@ lindsya, ahhh en wat voor dansjes wagen jullie dan... Laughing Laughing Laughing cheers
heeft je kleine man een leuke dag gehad? morgen mag hij ook weer naar de psz toch?

Zoo indy word nu voorgelezen...Very Happy en merle ligt al in bed...tis net een klein zeehondje als ze hoest..dacht dat die puffer moest zorgen dat het minder werd maar we zijn nu intussen 1 week verder en het heeft echt geen ene drol uitgemaakt...
dadelijk muziek maken...moet me nog ff omkleden zit in mijn lekkere huispak haha!!

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 24 nov 2010 - 7:28

* Beegee Haha ja die verkoper zal wel denken wat is dat voor een kind haha Maar ze is 10,5 kilo mijn moeder dacht ik rond het mooi af naar boven Wink Ze volgt inderdaad helemaal haar eigen lijn. Ze maakt geen extreme uitspatters. Ze vond het ook heel spannend dat zei ze ook. Vervelend dat die puffer niet helpt.

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 24 nov 2010 - 9:07

Beegee, ja hij heeft het na zijn zin gehad, de juf vond hem ook veel ontspanner na dat hun zijn gaan wennen met hem bij de kleuterschool. Hij was gistermiddag ook geweest alleen een 15 minuten en dat ging super. 6 december gaat die helemaal alleen een ochtend, spannend. Ja morgenochtend mag die weer. Mijn man en ik zijn niet zo ritme's aangelegd Laughing helaas, ik wil heel graag op dansles samen maar mijn man wil dat echt niet Laughing
Veel plezier met muziek maken, als ik eenmaal in mijn huispak loop ben ik er moeilijk eruit te krijgen. Minder dat merle nog steeds zo hoest na haar puffer.

MM, ik had best dat gezicht van die man willen zien Very Happy Jammer dat je grote meisje het dansen niet leuk vond. Morgen is je man er weer toch? Kan die mee helpen weer, kan best voorstellen dat het zwaar is.

Mijn kleine man kwam op het idee om zijn schoen te zetten. Hij heeft op tv gezien of op psz gehoord want hij snapte het eerst helemaal niet. Hij heeft ook een mooi liedje gezongen dus die zou morgen wel verrast zijn dat er iets in zit ook.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama wo 24 nov 2010 - 9:12

* Lindsya ja ik had dat gezicht ook zeker willen zien haha Ja het is jammer dat de oudste het niet leuk vond maar het is prima zo. Ja hij is er morgen weer en ik dacht dat hij laat zou zijn. Maar als het hem lukt haalt hij de meiden van het kdv. Wat lief dat hij zijn schoentje wilde zetten zeg!!

Pff de oudste kon niet slapen, ze had nog even met papa aan de telefoon gezeten en of dat nou juist tegen werkte ik weet het niet maar om 20:45 was ze nog wakker.
De jongste ga ik vroeg een fles geven dan lig ik er ook lekker op tijd in. Morgen werken en dan is mijn man weer thuis!!

Liefs
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 19:32

goedemorgen,

@ mm, alvast veel plezier vandaag!! fijn dat je man weer thuis komt!
Is je nacht nog een beetje goed gegaan??

@ lindsya, samen op dansles zie ik die van mij ook echt niet doen....poeh!!
haha ik ben benieuwd naar zijn reactie op een gevulde schoen!!

Hier al een vroege ochtend....(naja 7.00) merle flink aan het hoesten...indy ook wakker...pfffff word een lange dag voor Indy dan Exclamation maar goed we zien wel...
De puffer werkt en niet bah!! ze hoest nu weer veel meer als dat ze deed en het snot komt ook terug....dus ben benieuwd vandaag op cb...verder vanmiddag ook werken..en dan 3 dagen vrij Very Happy:D:D

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 24 nov 2010 - 21:40

Goedemorgen,

Mijn kleine man was helemaal verrast vanmorgen toen die zag dat er een kadootje in zijn schoen zat, echt leuk om te zien. Nu is die na psz, buurmeisje moesten we ook meenemen na psz, zij zit op een andere maar vlakbij elkaar. Ik heb de benedenverdieping helemaal schoon en verder doe ik niet veel vandaag. Gisteren iets teveel gedaan bij mijn moeder, verhuisdozen inpakken en alles. Ik vind verhuizen echt helemaal niks.
Mijn kleine man had gisteren door het hoesten wel weer overgeven dus de was moet ik wel doen helaas.

MM, ach ze mist haar papa wel, lief. Hopelijk is ze wel een beetje op tijd gaan slapen. Nou je misschien vind ze het over een tijdje wel leuk dansen of vind ze weer iets anders leuk. Werk ze vandaag.

Beegee, hoe gaat het met dansen van Indy? Ach Merle ook zo hoest, toen Ömer net zo oud was als Merle hoesten die ook echt veel en de dokters kon ook niks vinden. Hij heeft twee verschillende puffers ook gehad maar hoe ouder hij werd hoe agressiever hij werd dus ik ben er toen na maanden mee gestopt en sindsdien hoest die niet meer, alleen als die verkouden is dan. Ik denk dat die er overheen gegroeid is, hopelijk gebeurd dat Merle ook. Werk ze jij ook vandaag.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 22:05

@ lindsya, zooo ook al lekker gepoetst!! verhuizen is inderdaad niets he! Ik wil nooit meer verhuizen of verbouwen...Very Happy (zeg ik nu haha)
lekker je kereltje naar de psz!! Indy mag vanmiddag...

Zoo met veel pijn en moeite ligt Merle te slapen...ze had al 37,5 dus haar temp klimt weer omhoog..Ik heb intussen mijn strijk weg, koelkast schoon en de oven gepoetst..3 dingen waar ik een een mega hekel aan heb (voorlopig lekker klaar dus)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya wo 24 nov 2010 - 22:11

BeeGee schreef:@ lindsya, zooo ook al lekker gepoetst!! verhuizen is inderdaad niets he! Ik wil nooit meer verhuizen of verbouwen...Very Happy (zeg ik nu haha)
lekker je kereltje naar de psz!! Indy mag vanmiddag...

Zoo met veel pijn en moeite ligt Merle te slapen...ze had al 37,5 dus haar temp klimt weer omhoog..Ik heb intussen mijn strijk weg, koelkast schoon en de oven gepoetst..3 dingen waar ik een een mega hekel aan heb (voorlopig lekker klaar dus)

liefs

Ik weet zeker dat ik nooit meer verhuis, verbouwen wel want we willen een vaste trap na de zolder maken, een andere keuken en de achtertuin moet nog gedaan worden maar dat hoef gelukkig allemaal niet in één keer. De achtertuin gaat eerst volgend jaar en waarschijnlijk ook nog de trap, de keuken heeft nog geen haast maar ik wil graag een inbouwkeuken met apparatuur. Is jullie verbouwing nu helemaal af?

IK heb het ook pas gedaan de koelkast en de oven schoon gemaakt, rotwerk is dat altijd. De strijk doe ik vanmiddag is niet zoveel gelukkig even bijhouden. Gelukkig dat Merle even slaapt, hopelijk stijg haar temperatuur niet erg hoog.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 23:29

@ lindsya, ohhh nog genoeg verbouwingsplannen dus!! poeh! moet er echt even niet meer aan denken..
al dat stof en rotzooi...blehhhh

Merle is alweer wakker...*zucht* kon ook niet anders met al dat gehoest...mag om 13.50 op het cb zijn en om 15.00 bij de huisarts....baal wel want ik moet weer naar de co-assistent en heb liever de huisarts nu een keer maar goed.....*komt ook wel weer goed*
heb al op de groep gepland dat ik later komt want de afspraken lopen toch altijd uit en ik moet eigenlijk om 15.30 werken....

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 25 nov 2010 - 0:10

Mijn kleine man is weer thuis, hij vond het leuk op psz. Er was een kindje jarig dus hij is weer snoep rijker.

Beegee, ach Merle met het hoesten, rottig is dat altijd. Minder dat je niet bij de arts zelf kon komen, succes vanmiddag.
Ja dan zijn we klaar, ik wil alles wel een beetje tegelijk achter elkaar doen want dan ben je gelijk een beetje van die rotzooi af en we zijn er een tijdje vanaf.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 0:50

@ lindsya, vervelend he altijd dat snoep trakteren...naja de kids vinden het prima hah!!

Ik heb voor vandaag in de aanbieding 2 kinderen...waaahhhh ik ben blij als ik mag gaan werken vandaag erg he...... Embarassed Indy brult om het minste of geringste...tsja beeeetje slaap te kort!! en Merle die jengelt ook al de hele ochtend..ben ik zo niet gewend.....pfff ik zal de jus van de psz alvast inlichten dat indy in ieder geval flink aan het piepen is...wens me ma straks met oppassen ook maar vast succes... :shock:

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama do 25 nov 2010 - 1:25

Eventjes met mijn telefoon.
De nacht was hier weer super gegaan gelukkig. En mijn man is vanavond optijd thuis hij gaat zelfs de meiden halen.
Ik ben blij dat hij er weer is want ik ben moe haha
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 25 nov 2010 - 1:58

Goedemiddag. Ik heb S. net naar de psz gebracht en F. ligt lekker te slapen. Dus heerlijk even rust.
Vanmoren was S. al om 6.15 u wakker, gaap, ze moest plassen en daarna wilde ze niet meer naar d’r bed. Maar gelukkig heb ik ze zover gekregen. Uiteindelijk hebben ze allebei nog super geslapen tot half 9 

Vanmorgen al wat boodschappen gedaan en gepoetst. Nu zoek ik niks meer te doen. Echt slecht haha.
Gisteren avond heb ik muziek gemaakt. Was pas laat thuis.
Morgen mag ik weer een dagje werken. Hopelijk is er wel wat te doen. En dan daarna hebben we personeelsfeest. Wordt lekker haasten voor ons. Vanuit het werk gauw naar huis om de kids op te halen. Thuis wat eten en dan gaan de kids bij m’n zus logeren. Gelukkig komt die ze hier ophalen. Anders halen we het niet. Om half 7 moeten we alweer paraat staan. Ben erg benieuwd wat we gaan doen. Wordt m’n 1e feestje van dit werk.

S. heeft het schoenzetten ook helemaal door. Vorige week heeft ze hem een keer gezet omdat wij het zeiden. Daarna had ze er niet meer over gehad. Zondag zeiden wij dat ze d’r schoen wel een keer kon zetten. En sindsdien wil ze hem elke dag zetten. Hahah gek op cadeautjes. Maar ze krijgt er natuurlijk niet elke dag iets in. Sint en de pieten kunnen niet elke dag komen, moeten ook naar andere kindjes Wink

MM: Wat fijn dat je man straks weer thuis komt. En hij kan de meiden ook nog ophalen. Helemaal super.
Jammer dat ze het dansen niet leuk vond. Wie weet over een tijdje weer.

Beegee: Die dagen heb je soms he dat je blij bent als je kunt gaan werken. Hopelijk zijn ze morgen weer wat vrolijker. Succes bij het CB en de huisarts.
Whaha die Indy met haar uitspraken. Soms is het echt lachen. S. pas ook: we hadden haast ’s ochtends en ze was aan het treuzelen. Dus ik zeg kom we moeten echt gaan het is tijd. Zegt ze: mama, de klok wacht wel eventjes.

Lindsya: Bij jullie ook al een feestje op de psz gehad. S. is nu op de psz en daar werd ook een feestje gevierd.
Jullie willen dus ook nog volop gaan verbouwen. Ik zal blij zijn als wij straks klaar zijn met bouwen
Wat had ie in z’n schoen gekregen vanmorgen? Wat sneu dat hij een paar keer had overgegeven door het hoesten.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya do 25 nov 2010 - 2:09

Ik heb even de auto schoon gemaakt van binnen, was wel even nodig Wink Mijn kleine man is niet helemaal fit, hij hangt een beetje en ligt nu even op de bank een dvd te kijken van de club van Sinterklaas.

Beegee, oh minder dat ze zo in de weer zijn je meiden. Nu heb je even rust nu Indy op de psz zit.

MM, gelukkig dat de nacht goed is gegaan. Gelukkig is je man er vanavond weer kan je een beetje uitrusten.

Rupsie, oh leuk morgen een feestje van je werk, veel plezier alvast. Bij jullie ook een verjaardga op de psz, gezellig. Lekker niks doen mag ook wel een keer. Lekker dat de kids geslapen hebben tot half 9. Hij is helemaal gek van Phineas en Ferb en daar heeft die vingerskatebord van gehad, die vind die helemaal te gek (zijn ze eigen woorden) en hij heeft de sinterklaas en zwarte piet in chocolade gehad.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 25 nov 2010 - 2:45

Goedenmiddag!

Hier weer lekker weekend! Kids zijn erg druk! Mijn mams zei gister nog toen ik haar tijdens de lunchpauze even belde dat ik blij mocht zijn dat ik was werken haha. Ik heb het idee dat bij beide kids iets zit te wringen. Lisa ziet bleekjes en heeft knalrode wangetjes, wil ook steeds op schoot of getild worden en Rick huilt om alles. Je hoeft maar iets te zeggen of hij begint al. Dinsdag op de psz had hij een kindje zitten klieren en de juf zei er iets van en hij barstte ook meteen in huilen uit, juf had ook echt zoiets van wat is dat nou haha. Ikzelf ben ook niet fit, flink verkoudenen een 'fijne' koortslip, bah!

@ Lindsya...je kleine man ook niet fit dus, het heerst ook echt het ziek zijn! Enne, als je tijd over hebt, mijn auto moet ook is weer een keer grondig van binnen worden schoongemaakt Wink

@ Rupsje...leuk personeelsfeest! Chris heeft er in januari weer 1, gaan ze leuke dingen doen maar het begint al om 15 uur. Vind niet dat ik van mijn ouders kan verlangen dat ze de kids bijna een hele dag en nach hebben dus wij gaan nog ff nadenken of we meegaan.

@ MM....vanavond je mannetje weer lekker thuis!

@ Beegee....ik schud je de hand! Hier ook 2 zeer vervelende kids! Merle weer goedgekeurd op het cb? Vervelend van die co-assistent, krijg je hier ook 9 van de 10 keer.

@ Limburg...hoe gaat ie met jou?



Laatst aangepast door Sjonno op do 25 nov 2010 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 25 nov 2010 - 3:14

@ MM, die man op de markt haha. Volgens mij is R. in verhouding en als ze haar eigen lijn keurig volgt is het toch prima? Fijn dat je man vanavond weer thuis komt! Ben benieuwd hoe de meiden reageren als hij hun komt ophalen.
Wij gaan met mijn vriends vader en vriendin en alle kinderen + aanhang naar Winterbergen, sinterklaas vieren.

@ Lindsya, fijn dat het dressoir nu ook verkocht is! Tijd voor je nieuwe meubels. Wat zielig dat O. zo moet overgeven van het hoesten. Wat fijn dat het nog steeds goed met O. gaat op de kleuterschool, gelukkig is dat helemaal goed gekomen. Nu wil O. vast ook elke keer zijn schoen zetten of niet? Wij hadden de laatste keer alle schoenen omgegooid en zeiden dat zwarte piet dit had gedaan, S. was helemaal onder de indruk haha.

@ Beegee, hoe was het op het cb en bij de dokter?

@ Rupsie, leuk personeelsfeest! Wat gaan jullie doen of weten jullie dat nog niet? Ik heb de onze gemist, die was zaterdagavond maar werd in Tilburg gehouden en ik voel me ’s avonds nog te slecht en ben ook niet zomaar thuis vanuit Tilburg.
S. wil ook iedere keer zijn schoen zetten maar hebben tot nu toe maar 1 cadeautje gegeven, de ander keren deden we iets van pepernoten, chocolademuntjes of mandarijnen.

@ Sjonno, beide kids niet fit, hopelijk worden ze niet ziek! Jij ook al griep klachten?
Met mij gaat het wel goed, merk dat het wel wat beter gaat maar nog steeds wel dagen dat ik misselijk ben. Daarnaast ben ik vanaf ’s middags echt moe en na het avond eten ben ik helemaal kapot, heel me lichaam doet dan zeer en moet ik echt naar bed. Verder ook erg last van me buik gehad maar dat is sinds dinsdag gelukkig een stuk minder.

Vanavond gaan we in ondertrouw, zie ik ook gelijk het gemeentehuis want ben hier nog nooit in het gemeentehuis geweest. De muziek voor het gemeentehuis is nu ook uitgezocht.

Vandaag had ik de definitieve proefdruk van de trouwkaart moeten krijgen en vanmiddag akkoord moeten geven om ze te laten drukken maar de tnt staakt, niet leuk!

Sinds de 16 weken voel ik de baby erg goed, meestal alleen ’s ochtends maar sinds maandag of dinsdag heb ik de baby niet meer gevoelt. Zag op de site van de verloskundige dat je hierover pas hoef te bellen als je dit mee maakt vanaf de 27 weken.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 25 nov 2010 - 3:19

Ha meiden,

@sjonno: Huh wat raar om op 1 januari een bedrijfsfeest te hebben....Snap dat je dan twijfelt of je wel mee gaat.

@rupsie: Hoe ging het op het kdv met S.?

@mm: Jeej R. komt vandaag weer terug. Kun je weer een beetje bijkomen.

@beegee: Dat gevoel van laat mij maar werken, herken ik wel..hahaha. Op het werk heb ik tenminste rust...haha, hoef ik niet constant torens, gevangenissen enz. te bouwen.

@limburg: Jeeh vanavond in ondertrouw. Dan wordt het wel heel echt....hahaha.

Nou hier gisteravond gesprek gehad op kdv over L en het gaat supergoed met hem daar. Juf schatte hem zelfs ouder in dan dat hij daadwerkelijk is. Ze hebben bij ons op het kdv het kindvolgsysteem en bij alles zat hij boven de 4 jaar. Hier dus een trotse mama.
Hij is wel weer ongelofelijk aan het spoken 's nachts...pfff. Zelfs aan het slaapwandelen....Vond hem gisteravond slapend op de trap Rolling Eyes Of hij staat ineens aan mijn bed, vraagt of hij bij ons mag slapen, waarop ik hem oppak en terug leg in zijn eigen bed en hij gewoon weer verder pit. Echt zo vaag!

Net op vakantieveilingen trouwens kaartjes voor I love the 90's gekocht voor 15 euro! Normaal zijn die kaartjes 32,50 p.st en heb nu 2 kaartjes voor 15 euro! Ben helemaal blij, zat er al een tijd op te azen, maar bedragen vond ik steeds iets te hoog.

Verder ga ik morgenavond lekker stappen met stel vriendinnen en zaterdagavond viert mijn broertje zijn verjaardag in mijn tuin (ja idd MIJN tuin.... Laughing ). Er komen ong. 50 - 60 man :shock:, maar hij heeft beloofd dat hij zondag alle zooi weer komt opruimen en mijn plee komt schrobben. Dus vooruit..hahaha.

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno do 25 nov 2010 - 3:27

@ Pettflat...ik bedoelde in januari haha. Maar dan twijfelen we nog of we meegaan. Lekker dat L het zo goed op het kdv, wat ben je als moeder dan trots he!

@ Limburg...jeej in ondertrouw! Hoeveel weken nog tot de grote dag? Erg he dat de misselijkheid zo blijft. Lekker aan toegeven aan de moeheid, dus lekker op tijd je bedje in.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 25 nov 2010 - 3:30

[quote="Sjonno"]@ Pettflat...ik bedoelde in januari haha. Maar dan twijfelen we nog of we meegaan. Vond het al zo raar Embarassed Laughing Laughing [quote="Sjonno"]
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 do 25 nov 2010 - 3:35

@ Petteflet, wat goed dat L. het zo goed doet op het kdv! Want eng dat hij slapend op de trap zat. Wij doen altijd het hekje boven dicht. Gezellig een feestje hoop alleen dat hij alles weer netjes opruimt, dat is een nadeel van een feestje.

@ Sjonno, kan niet anders dan er aan toegeven, houd het echt niet vol. Me vriend hoopte wel dat het na de bevalling over was haha. Morgen over 10 weken gaan we trouwen.

Me vriend mailde net of we in de stad gingen eten voordat we in ondertrouw gaan (gemeentehuis is ook in de stad), natuurlijk het vlees heb ik in de vriezer gegooid. Ben benieuwd wat hij uitkiest.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet do 25 nov 2010 - 3:39

@limburg: Ja wij hadden voorheen ook altijd een traphekje, maar die weggehaald aangezien Luka hem zelf niet openkreeg en hij regelmatig naar boven gaat om even te spelen enz. Dus dat hekje had weinig zin. Maar ja als hij bezig blijft 's nachts dan zit er niets op denk ik.
Oh lekker uit eten! Jammie! Veel plezier!!!
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie do 25 nov 2010 - 8:15

En de rust is weer in huis hier. S. is vanmiddag naar de psz geweest maar ze had het niet zo naar de zin gehad, helaas. Ze heeft moeten huilen. Ze miste mama. Toch had ze het wel naar de zin gehad zei ze tegen de leidster, maar de nieuwe school vond ze niet leuk vertelde ze tegen de leidster. Hmmz dat is dus wel balen, trekt nu ook door naar de psz.

M’n man is vanavond sinds lange tijd weer darten dus ik heb een avondje voor mezelf. De kids waren beide super moe dus die lagen er om 7 uur in. Ik ga straks Exp. Robin.son kijken en daarna lekker vroeg naar bed. Morgen zal het wel laat worden.

Lindsya: De auto van binnen, dat is hier ook nodig, maar vind het zo’n rotklus. Ach wat sneu dat hij niet lekker is. Beterschap voor hem.

Sjonno: Lekker alweer weekend. Bij jullie waren ze dus lekker druk. Heel irri die dagen soms. Hoop voor jullie dat de ziektekiemen snel het huis weer uit zijn. Ai dat pers.feest begint al vroeg dan idd. Dat is minder.

Limburg: Nee weet nog niet wat we gaan doen met het feest. Dus ben erg benieuwd. Hier wilde ze straks weer d’r schoen zetten. Ze vindt het geweldig. Ja die post was weer aan het staken idd vandaag en morgen, denk dat ik morgen dus weinig te doen heb op me werk, als er geen post binnenkomt. Grrr.
Vanavond dus in ondertrouw, dan is het officieel he. Gefeliciteerd alvast !!

Petteflat: Wat super he om te horen als je kleine man het zo goed doet. Trotse mama dan. Ai dat is minder dat ie zo aan het spoken is in de nacht. En slaapwandelen brrr. Ik heb dat vroeger ook gedaan. Veel plezier alvast met stappen morgen. Gezellie met allemaal meiden.
Op het kdv ging het afgelopen dinsdag al ietsje beter, maar nog steeds drama eigenlijk. Psz vind ze wel heel leuk maar ook dat ging vandaag stuk slechter. Dus helaas weinig verbetering nog maar hier. Echt verschrikkelijk.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 4 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum