Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van 2007

+5
Lindsya
meisjesmama
Rupsie
Limburg85
Petteflet
9 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 19 nov 2010 - 22:37

@ Rupsie, zijn jullie er nu helemaal uit wat jullie precies willen met de badkamer? Anders had je gisteravond echt een baalavond ;-). Was er een ongeluk gebeurt?
Gouden tip, helaas die heeft denk ik niemand. Ik zou het ook nog even aankijken en dan luisteren naar je gevoel. Heb je nog met de leidsters gesproken hierover?
Jullie hebben een druk weekend!

@ Lindsya, jullie hadden vanochtend een heerlijk uitslaap morgen. Vind zo’n relaxed ochtend altijd fijn.
Gelukkig ben ik dus niet de enige met het gevoel, van die gevoelens krijg ik weer zo’n negatief gevoel maar aan me gevoelens kan ik niks doen behalve accepteren, we hopen maar dat er een moment komt dat alles weer goed is.
Me jurk moet nog helemaal gemaakt worden. Ze hebben daar voorbeelden hangen en aan die kun je nog alles aanpassen en dan gaan ze hem helemaal opnieuw maken met mijn wensen en op mijn maat. 18 december gaan ze de maten opnemen en daarna moet ik volgens mij iedere week terug om te passen, kan niet wachten.
Wat leuk dat jullie de dressoir hebben versierd, hier doen de buren altijd de raam versieren en daar is S. ook altijd zo enthousiast over.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 23:16

@ linsdsya, wat een leuk idee om het dressoir te versieren!! snap dat je kleine man het helemaal leuk vind!!
Shop ze vanmiddag!!! Ik ga donderdag even de stad in, dan zit indy op de psz dus kan ik gerust mijn gang gaan Very Happy

@ limburg, wat gaaf dat jou jurk zo gemaakt word..heb je wel een unieke jurk!! en hij zal wel veel vermaakt moeten worden met je zwangere buik :P

Zoo hier helemaal klaar met poetsen...alleen weeeeer een berg strijk... Sad maar goed vandaag niet!! heb al meer dan genoeg gedaan..Zo even nog de kleding die ik weg gooi even naar de speciale container brengen

liefs!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 19 nov 2010 - 23:24

@ Beegee, ja echt super mijn jurk, want heb een andere rok eronder en een haltertop ipv strapless en een soort bolero/sjaal voor de koude momenten (niet dat deze dik is maar het idee haha) en dat allemaal zonder extra kosten, nou ja deze zullen vast wel in de prijs van de jurk zitten haha. En natuurlijk ideaal omdat ik zwanger ben. Ben echt heel benieuwd wat voor buik ik dan heb.

Je bent dus alweer druk bezig geweest! Ik heb nog niks gedaan haha.

Doe je veel kleding weg? Bewaar je ook veel dingen? Mijn vriends moeder wil de kleding bewaren maar ik denk niet dat wij deze ooit nog zullen gaan gebruiken.

Moest je vandaag nog werken?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 19 nov 2010 - 23:31

Mijn kleine man is even twee kleurplaten aan het kleuren, één van Sinterklaas en één van zwarte piet en die moeten ook aan het dressoir komen, alleen maak die ze allebei blauw want dat vind Sinterklaas leuk Very Happy Als het allemaal af is zou ik even het dressoir showen.

Beegee, dat is beter als die kleintjes er niet bij zijn kan je het op je gemak allemaal uitzoeken.Lekker gepoets, ik heb ook nog een berg strijken, misschien doe ik het morgen.

Limburg, spannend dat je volgende maand je jurk weer mag komen passen. Dat is wel goed geregeld dat je zelf mag beslissen wat je wel en niet wil met je jurk. Vorig jaar hadden we het raam gedaan, nu wilde we een keer het dressoir doen voor het weg ging omdat hier nog een spiegel op zit en het nieuwe dressoir heeft geen speigel.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya vr 19 nov 2010 - 23:41

Nou meiden ik weet even niet hoe ik een foto hier moet plaatsen. Weet iemand dat? Ik moet echt nog even wennen aan het forum want ik krijg ook geen banner er onder.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 vr 19 nov 2010 - 23:43

De link van het plaatje kopieren en daarvoor plaats je [ img] en aan het einde [ /img] (zonder spatie tussen het hekje en img of /img)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 23:45

@ limburg, mocht je getrouwd zijn willen we wel een foto zien hoor Very Happy Very Happy ben nu wel nieuwsgierig geworden...

Ik maak altijd verschillende stapels wat betreft kleding. Van de kindjes 1 stapel bewaar ik gaat op zolder, 1 stapel is voor vrienden, 1 stapel gaat naar de kindjes in de arme landen...en onze kleding gooi ik weg of soms geef ik kleding van ros aan men pa....maar goed ros draagt meer werk kleding dan gewone kleding dus dat blijft allemaal mooi..

@ lindsya, tis maar goed dat ik lees dat sint en piet van blauw houden ⭐ haha!!
alvast veel fun als je gaat strijken Cool ik doe het lekker niet....(heb net nog even getwijfeld haha)

Merle ligt lekker te slapen en indy hangt voor de tv...ze is niet te activeren vandaag zal wel komen omdat ze niet fit is....ik mag vanmiddag werken, heb er nu echt geen zin in..steeds zo'n snotneus...moet ook zeggen dat ik altijd verkouden ben etc maar nooit ziek genoeg om thuis te blijven zeg maar...

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 20 nov 2010 - 0:12

Beegee, ik doe de strijk ook niet, ik doe het morgen. Maandag gaat mijn kleine man weer na de psz en dan wil ik beneden alles even goed schoonmaken Very Happy Ach dat Indy niet fit is, verkouden zijn is echt rottig. Werk ze vanmiddag, hopelijk gaat het een beetje met jouw verkoudheid.
Grappig zo doe ik het ook altijd met de kleding, wat ik leuk vind doe ik in dozen op zolder voor misschien ons tweede kindje, dan een stapel gee fik aan mijn schoonzus die verkoop ze dan voor een klein prijsje en wat vies is of kapot gooi ik weg.

Limburg, ik ga het nog een keer proberen hoe jij het zeg met de foto.


Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 20 nov 2010 - 0:28

Het gaat me echt niet lukken. Ik had er één geplaatst maar die was heel groot.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 0:53

@ lindsya, haha ik heb net al in ieder geval even via hyves naar je kerel gespiekt..... Laughing

beneden schoonmaken heb ik even geen zin in :P ik ga ros mooi morgen laten dweilen en stofzuigen dan zijn we al een heel end he!!

Dadelijk broodje eten, merle is nog bij kapper Indy dus meiden hebben geen tijd haha!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Petteflet za 20 nov 2010 - 3:52

Ha meiden,

@limburg: Snap dat je je zwangeschap al redelijk zat bent hoor. Had dat toen ook maar ja je moet nog even....
@rupsie: Tja de gouden tip. Wou dat ik je die kon geven, maar zou zelf ook niet weten wat te doen in zo'n situatie. Lekker balen zeg dat je gisteravond zo laat thuis was.
@lindsya: Wat leuk je huis in sinterklaassfeer. Ik mag maandag op mijn werk wat accessoires meenemen voor sinterklaas. Ga ik ook mijn huis een beetje versieren voor als die goede man komt op 5 december.
@beegee: Meiden lekker druk aan het spelen dus vanmiddag.
@mm: Bij jullie ook sinterklaas op het werk.

Nou hier vanochtend op het werk sinterklaasfeest gehad. Luka vond het echt helemaal geweldig. Gaf de sint ook een hand en had een tekeing gemaatk voor hem. Hij vond het geoon helemaal niet eng. Echt leuk!
Vanmiddag buurjongetje over de vloer gehad en nu ligt mijn hele huis bezaaid met speelgoed......Straks dus weer aan de opruim. Blegghh!
Vanavond verjaardag van mijn schoonmoeder en morgen lekker relaxed een pyjamadagje. Heerlijk!!!

Liefs
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Rupsie za 20 nov 2010 - 7:56

Goedeavond !!
Ik ben vanmiddag met de kids op feest geweest. Die hebben zich ook weer prima vermaakt daar. Ze waren wel bekaf zeg. Pff lekker vermoeiend. Om 7 uur lagen ze in bed. En ik heb ze bijna niet meer gehoord. Vielen beide als een blok in slaap. Nu is m’n man nog steeds aan het werk. En zo meteen komt er nog iemand voor hem langs waar die aan het werk is. Nog het eea bespreken. Lekker saai avondje dus.

Morgenvroeg gaat ie ook nog hier aan het werk en dan ’s middags gaan we op verjaardag bij een neefje van ons. Verder weinig op de planning staan. Maandag ochtend ga ik even shoppen voor sinterklaas cadeautjes.

Lindsya: En geslaagd voor de sint cadeautjes? Je kleine man had lekker geslapen, heerlijk zeg. Wat leuk zeg die versieringen voor sinterklaas. Klinkt leuk. Ben benieuwd naar de foto.
Nee erg zeg maar we zijn er nog steeds niet uit voor de badkamer, we zitten nog niet op 1 lijn samen. Heel irritant.

Limburg: snelweg was afgesloten door wegwerkzaamheden. En helaas zijn we er nog steeds niet uit voor de badkamer. We zitten op dat punt niet op 1 lijn. En ik heb qua tegels nog nergens het yes dat is het gevoel. Heel irritant.
Wat gaaf zeg dat je jurk zo op maat gemaakt wordt. Ben echt benieuwd straks naar foto’s.

Beegee: Dat is minder die berg strijkwas. Hier zit het nu nog in de droger? Dus ook ik moet er aan geloven bijna. Irritant als je zo verkouden bent idd. Ach en je dame ook al niet actief te krijgen vandaag. Wat sneu.
Goed verdeeld als Ros gaat dweilen.

Petteflat: Wat leuk zeg dat jullie sinterklaas hadden. En wat een stoere kerel, niet bang van sinterklaas. Hmm jij mag dus speelgoed ruimen vandaag. Blegh. Lekker pyjama dagje, ik hier morgenvroeg ook denk ik. Heerlijk toch.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 20 nov 2010 - 10:18

Hallo allemaal,

Ik heb de racebaan maar het was zo druk in de stad dat ik de kadootjes verder hier in het winkelcentrum doet met mijn oma en moeder samen. Mijn kleine man is bij mijn schoonouders gebleven en mijn man heeft hem rond een uur of 5 bij mij gebracht en hebben we met zijn alle bij mijn vriendin gegeten en daarna zijn we na huis gegaan. Nu ligt die lekker te slapen. Morgen lekker een rust dagje.
De foto gaat echt niet lukken helaas.

Pettflat, leuk dat je kleine mannetje de sinterklaas leuk vond en niet bang was. Leuk he als die kinderen spelen met elkaar altijd rotzooi.

Rupsie, minder dat jullie het over de badkamer niet eens worden, hebben jullie mening verschil over de kleur of over waar alles moet staan? Lekker dat de kids snel in slaap vielen. Veel plezier morgen met de verjaardag.

Beegee, dat heb je beter bekeken om Ros morgen schoon te laten maken. Morgen ga ik wel aan de strijk beginnen, bah. Dank je voor de reactie op de foto. Wat heeft Merle nu op haar rug op de foto een konijn of een cavia?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 19:47

Goedemorgen!!!

Ohhh wat een ziektekiemen hier zeg...pfff ros, indy en ik lekker verkoude!! Merle is nu in ieder geval van al haar snot af, hoest alleen nog flink....
Ik had gister trouwens nog mijn strijk gedaan haha!! was er aan begonnen en het bleek niet zoveel te zijn..klein mazzeltje....ach de mand ligt intussen alweer vol dus het houd toch niet op

@ lindsya, merle heeft een cavia op haar rug... Very Happy geniet van je rust dagje! Heerlijk toch!

@ rupsje, fijne verjaardag vandaag! minder dat je man weer zoveel moet werken he!! Hoe staat hij tegen over het KDV verhaal??

@ petteflat, en de berg speelgoed opgeruimd?? haha! Wel leuk om te zien dat ze zo leuk kunnen spelen he!!


Ik ga zo werken hoefde pas om 8.15 te beginnen en mag om 15.15 weer weg, lekker kort dus!! Very Happy straks ga ik eten met klasgenootjes echt super leuk!!! ben ook benieuwd om iedereen na 1,5 jaar terug te zien....
liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 20 nov 2010 - 21:38

Goedemorgen,

Mijn kleine man was om 9 uur wakker, ondanks dat de buurman aan het breken en timmeren was om 8 uur s'morgens op een zondag. Vandaag niet veel op de planning lekker een beetje rommelen in huis en lekker veel uitrusten, heerlijk. Morgen gaat mijn kleine man weer na psz.

Beegee, nou is iedereen verkouden bij jullie, beterschap. Lekker een kort dagje werk, werk ze. Veel plezier vanavond met je klasgenoten, gezellig. Geef jullie die ook aan de slangen cavia's?

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 za 20 nov 2010 - 23:43

@ Lindsya, niet gelukt met de foto? Jammer! Heeft hij beide tekeningen blauw gemaakt? S. gebruikt ook vaak 1 kleur en als je hem dan een ander kleur wil geven, wil hij altijd de kleur die iemand heeft haha.
Wat goed dat je de race baan van Cars heb! Zag dat deze ook in de reclame was bij ToysXL. Heb je al veel cadeautjes gekocht voor O.? Wij vieren volgend weekend in Winterbergen Sinterklaas, heb daarvoor 10 cadeautjes voor S. moeten doorgeven en 5 december vieren we hier ook nog sinterklaas, beetje veel.

@ Beegee, natuurlijk laat ik een foto zien als we getrouwd zijn! Kan echt niet wachten, ben namelijk heel nieuwsgierig naar het pak van mijn vriend. We moeten nu nog kleding voor S. gaan zoeken maar vind weet niet goed wat, wil hem geen pak aandoen, vind ik niet passen bij hem.
Gisteren toch nog de strijk gedaan, ben je er vandaag iig vanaf!
Veel plezier vanavond!

@ Petteflet, stoere L. bij Sinterklaas! Heeft hij nog een leuk cadeautje gekregen?

@ Rupsie, balen dat jullie nog steeds niet op 1 lijn zitten. Is jullie mening heel verschillend?

Gisteren is me vriend geslaagd voor zijn bruidspak, ben erg nieuwsgierig! Vooral na het smsje van zijn moeder dat het pak hem erg goed stond. Ook heb ik een adviesgesprek gehad voor mijn bruidskapsel, heb er een goed gevoel over, 7 januari heb ik mijn proefkapsel. Ook moet mijn vriend dan een foto van zijn pak hebben gemaild zodat ze de make-up daarop af kunnen stemmen.

Vanochtend al op internet rond gekeken voor de kleuren voor de babykamer, voor een meisje wil ik 1 muur fuchsie/knal roze en voor een jongen 1 muur grijs, heeft 1 van jullie deze kleuren toevallig? Zo ja, welke kleur hebben jullie gebruikt?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya za 20 nov 2010 - 23:57

Limburg, Leuk dat je vriend is geslaagd voor zijn pak. Je moet nog even geduld hebben hoe het pak eruit ziet. Weet je een beetje wat je wil met je haar, wil je het opgestoken of los? Heb je er een tiara in of niet?
Ik heb alleen de racebaan gisteren gekocht. Dinsdagmiddag gaat die kleine boef na de psz en dan ga ik met mijn moeder en oma even hier in het winkelcentrum nog wat kleine kadootjes erbij kopen. De kerst en zijn verjaardag komen snel achter elkaar dus ik wil niet teveel kopen elke keer kopen. Leuk dat jullie volgend weekend na Winterberg, veel plezier alvast.


Beneden alles schoon, ik ga nu me aan de strijk wagen, bah.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 21 nov 2010 - 0:36

Ja moet zeker nog even geduld hebben, over 11 weken zijn we getrouwd, makkelijk zo’n zwangerschap op bij te houden haha.

Nee ik heb geen tiara of sluier of handschoenen of iets, wil niet te veel frutsels aan me lichaam hebben. Ik wil het opgestoken hebben, komt mooier uit met de jurk maar ik heb dit jaar me haar van lang naar een bob met voor lang en achter kort geknipt en moet het nu echt laten groeien maar het is mogelijk. Ik krijg een combinatie van klassiek en losjes. Ik heb voor een kruin waardoor er altijd een scheiding zit. 1 helft gaat gelijk via een vissengraat aan de zijkant naar achteren, de andere kant word aan de voorkant getoupeerd en ga dan naar achteren en dan word het van achteren opgestoken. Lastig uit te leggen ;-)
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Sjonno zo 21 nov 2010 - 1:05

Hoi hoi!

Ben ik ook weer is een keertje!

Alles gaat goed hier, druk met van alles en ik zit niet meer zoveel op internet. Dacht iedere keer ga reageren maar dan kwam er weer iets tussen en dan vergat ik het weer. Met kids gaat alles goed, ze zijn lief maar kunnen elkaar ook de hersens inslaan haha. Lisa's favo zinnetje op het moment is toe nou, kijkt ze je ook echt zo lief aan dat je bijna niet kan weigeren haha. Rick zit nu natuurlijk helemaal in de sinterklaas en dat is zo leuk om te zien...

Gister hadden we sinterklaas gehad bij chris op z'n werk en dat was zo leuk. Lisa allemaal dansen en zij heeft een hele tijd naast zwarte piet gezeten, ze wilde ook bij sinterklaas op schoot, vond het echt stoer van haar. Rick heeft met zwarte piet staan dansen, ging uit zichzelf een tekening brengen naar sinterklaas en hij moest natuurlijk ook op schoot. Rick is helemaal geen dappere dus wij stonden er echt van te kijken dat hij dat deed. Vanmiddag sinterklaas bij mijn ouders, dan hebben we 2 sinterklaasfeesten gehaden en dan nog 3 te gaan. Vind het wel teveel van het goede...

Ik heb al een tijd niet meer meegelezen dus ik reageer alleen van reacties op dit nieuwe forum

@ Limburg...hoe gaat het met je? En met de misselijkheid? Zo he, over 11 weken al trouwen! Gaat snel!

@ Beegee...bij jullie vliegen de snottebellen dus ook in het rond?! Hier zijn de kids ook wat aan het snotteren en Chris en ik doen gewoon vrolijk mee.

@ Rupsie...hoe gaat het met de bouw? Schiet het allemaal op? Veel plezier op de verjaardag vandaag!

@ Petteflat....jullie manneke ook al zo stoer bij Sinterklaas! Rick gister ook bij Chris op zijn werk, stond er echt van te kijken haha.

@ Lindsya..welke racebaan heb je gekocht?

@ MM...hoe gaat het met je meiden?
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 21 nov 2010 - 1:23

Sjonno, jeej daar ben je weer. Leuk dat Rick zo bezig is met de sinterklaas. Goed van Rick en Lisa dat ze bij de sint op schoot hebben gezeten, ik ben benieuwd of die kleine boef van mij het ook gaat doen. Zo jullie vieren veel sinterklaas. Ik heb de Cars racebaan Piston Cup gekocht.

Limburg, klinkt leuk hoe je haar wil op je bruiloft. Wel even foto's showen als je getrouwd ben, ben ook benieuwd na je jurk. Ik had ook geen handschoenen of tiara maar wel sluier en van die stekers in me haar in de vorm van kleine witte roosje.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  meisjesmama zo 21 nov 2010 - 2:41

* Limburg Vervelend dat het nog steeds niet lekker met jou gaat.

* Rupsie Ik heb geen goude tip wat betreft je meisje op het kdv maar ik zou wel even met de leidsters om tafel gaan om het misschien anders aan te pakken.

* Beegee zoals jij het doet met de kleding van de kids zo doe ik het ook haha

* Petteflat jij dus ook al een sinterklaasfeest gehad. Luka was dus ook niet bang voor de sint. E. ook niet dat verbaasde me echt.

* Lindsya zo de racebaan is dus binnen!

* Sjonno Jullie hebben dus ook al sinterklaas gehad op het werk. De meiden gaan lekker we snotteren hier met z'n 3en gezellig door.

Mijn mannetje is vanmiddag om 13 uur vertrokken en komt dus pas donderdavond thuis. Vooral de oudste had er erg veel moeite mee.
Mijn ouders komen vanmiddag vanaf 17 uur oppassen tot vanavond want ik ga naar opname een tv programma over dansen. (op R.T.L.5)

Liefs


Laatst aangepast door meisjesmama op zo 21 nov 2010 - 3:22; in totaal 1 keer bewerkt
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Limburg85 zo 21 nov 2010 - 2:45

Veel plezier vanavond bij de opname MM!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 21 nov 2010 - 7:20

Mm, veel plezier met je meidenweek en vanavond met de opname.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gast zo 21 nov 2010 - 21:22

goedemorgen!!

Gister lekker gewerkt en daarna uit eten...was echt lekker! Had alleen pittige saus besteld maar deze was echt pittig poeh...dat was beetje jammer...
verder weer lekker uitgeslapen vandaag...meiden doen het qua slapen weer erg goed gelukkig!!

@ mm, en al aan het aftellen tot je man weer terug komt?? hoe was de show?

@ sjonno, heyyyy daar ben je weer.....je had ons vast gemist Laughing Laughing

lisa had trouwens een erg leuk kapseltje!!! stoere chick!

Indy zit al lekker op de psz...en merle is al het speelgoed aan het verspreiden in huis...Zij kan echt zoo heerlijk spelen. Deed Indy trouwens ook echt heel handig Very Happy...
Zijn er mensen die al overgestapt zijn van zorgverzekering??? ik ben nog zooo aan het twijfelen..Nu weet ik wat ik heb en dat vind ik ook wel heel belangrijk maar goed de bedragen zijn ook niet echt normaal.....moet nu natuurlijk ook even nog kraamzorg etc mee nemen in het pakket dus goedkoop zal het volgens mij toch nooit worden.

gr bapke

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Lindsya zo 21 nov 2010 - 21:36

Goedemorgen,

Mijn kleine man is na psz. Hij heeft de juf een kadootje gegeven voor haar verjaardag. Ik vind het wel koud buiten zeg niet normaal. Hebben jullie kinderen al een muts op? Die van mij wil het nog niet, wel zijn sjaal.
Mijn huisje is helemaal schoon. Gisteren heb ik de strijk gedaan, ik heb er één uur over gedaan zoveel was het dat laat ik echt niet meer gebeuren Very Happy Gelijk ook even de kast van mijn kleine man opgeruimd en wat kleren zomer kleren weggelegd dus die is weer opgeruimd gelukkig.
Dadelijk met mijn oma voor haar gehoorapparaten, ze krijgt andere want deze hoor ze niet goed mee. Dan mijn kleine man halen en dan vanmiddag weer met mijn schoonmoeder mee, weer druk dagje vandaag.

Beegee, lekker is dat he als een kind zelf kan spelen, die boef van mij kan dat ook, hij kan heel de dag rommelen met zijn speelgoed echt heerlijk. Ik stap niet over van zorgverzekering, ik weet nu wat ik heb. Ik ben toen we een ivf behandeling moesten doen alle zorgverzekeraars nagekeken en deze is gewoon goed voor ons.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van 2007 - Pagina 2 Empty Re: Mama's met kids van 2007

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum