Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I <3 de sportschool...

+8
Flippin' Bitch
patjuhhh
Guus
stargirl
Blond
Pannetoet
minoessepoes
CCC
12 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Lotus wo 2 feb 2011 - 23:53

Het is toch pilates? Met een E?

Ik ben wel weer heel fanatiek aan het sporten.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Guus do 3 feb 2011 - 0:03

Lotus schreef:Het is toch pilates? Met een E?

Ik ben wel weer heel fanatiek aan het sporten.

haha ja klopt je hebt gelijk, pilatEs... niet pilatUs nerd
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 0:07

Ik begin in maart weer met sporten. Gister de sportschool gebeld. Ga samen met schoonzusje naar Zumba. Zij doet het al 1,5 jaar, nu begin ik er ook mee. Wel zin aan.
Misschien daarna pilates doen. Ik kan het thuis ook voor de buis doen, maar dat werkt voor mij demotiverend. Ik heb dan na 5 minuten zoiets van, Zó dat hebben we ook weer gehad. Op de sportschool moet je en kun je, althans ik, niet zo denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 1:16

Haha ZVB ik moest lachen om je stukje!
Ik ga vanavond weer, na een tijd.. ik heb nieuwe sportkleding gekregen van mijn hubbie, met de voorwaarde: je gaat wel he? Heb ik ja op gezegd.. helaas!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet do 3 feb 2011 - 1:24

CKC schreef:Haha ZVB ik moest lachen om je stukje!
Ik ga vanavond weer, na een tijd.. ik heb nieuwe sportkleding gekregen van mijn hubbie, met de voorwaarde: je gaat wel he? Heb ik ja op gezegd.. helaas!

Goedzo! Nu kun je er niet meer onderuit Wink
Sporten is goed voor je...

En dat zeg ik..iemand die sporten haat
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  CCC do 3 feb 2011 - 10:57

Nieuwe sportoutfit wil ik ook weer even scoren! Voor de motivatie even... Maar kan weinig leuks en normaal geprijst vinden...

Ondertussen 2x per week xco gedaan en vanaf volgende week wil ik het zwemmen weer gaan oppakken.. En nu word het ook weer wat beter weer, dus ook weer lekker op de fiets naar het werk...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 23:53

chococupcake schreef:Nieuwe sportoutfit wil ik ook weer even scoren! Voor de motivatie even... Maar kan weinig leuks en normaal geprijst vinden...

Ondertussen 2x per week xco gedaan en vanaf volgende week wil ik het zwemmen weer gaan oppakken.. En nu word het ook weer wat beter weer, dus ook weer lekker op de fiets naar het werk...

Ik koop geen nieuwe outfits meer. Ik sta daar alleen tussen vrouwen en vind het wel weer best eigenlijk. Ik zie er sowieso niet uit als ik sport, daar gaat een leuke outfit niet bij helpen Very Happy. Hoe is XCO? Ik wil het volgende week wel een keer proberen denk ik.

Ik_zelf_87 schreef:Ja oké dat klopt ook wel weer...
Als je met iemand anders gaat werkt ook heel motiverend alleen bestaat er volgens mij nog geen sportschool waar je áltijd onder begeleiding kan sporten en dat je ook echt afspreekt wanneer je weer komt..dat zou voor mij perfect werken!

6 Januari hebben ze een trombosebeen bij mij geconstateerd...en ik moet eerst weer goed herstellen smile Ik sportte ook altijd bij de sportschool (FitForFree). Ik ging een tijdje met een soort van vriendin; echt heel fanatiek 4x in de week en dat was echt supergezellig en leuk! Totdat zij zwanger raakte, ik ging met vakantie en toen was het ineens over..heel raar! Daarna ging ik wanneer ik zin had, bijna nooit dus :P Maar goed ik wil het straks weer goed gaan oppakken en minstens 1x in de week gaan!

Wat rot zeg, ik kan me voorstellen dat je eerst goed moet herstellen. Mij motiveert het overigens niet om met iemand te gaan. Juist dan kun je elkaar ook weer demotiveren is mijn ervaring. Ik wil alleen van mezelf afhankelijk zijn en niet ook nog met excuses van een ander te maken hebben. Die van mij zijn al slap genoeg haha.

Al begrijp ik wel weer hoe het werkt voor Plumke. Als er al iemand is die daar zo haar ritme in heeft gevonden kan het wel motiveren daarin mee te gaan. Maar samen een ritme opstarten is moeilijk.

Flippin' Bitch schreef:Ik ga 1x per week naar spinning, sinds het voorjaar nu. Toen ik er net kwam heb ik wel eens zo'n fitnessprogramma laten maken, maar heb er nooit meer iets mee gedaan Embarassed Ook heb ik wel eens Zumba en Bodypump (?) gedaan, maar daar moet ik echt te veel bij nadenken haha.

Als ik naar spinning ga zorg ik meestal dat ik voor zessen half heb gegeten (anders krijg ik buikpijn tijdens spinning), de les begint dan om 19.00. Na het sporten ga ik altijd meteen weer naar huis, ik douche er nooit, maar ik woon er ook vlak bij. Daarna thuis de andere helft van mijn maaltijd eten en douchen.

En dan rij ik ook nog 2x per week paard.

Ja, ik zat altijd moeilijk te doen met eten maar heb het nu ook zo gedaan. Tenminste, op maandag want toen had ik om 7 uur les. Woensdag at ik om 6 uur en had ik om 8 uur les dus dat werkte perfect. Er moet ongeveer 2 uur zitten tussen een volle maaltijd en sporten voor mij.

CKC schreef:Haha ZVB ik moest lachen om je stukje!
Ik ga vanavond weer, na een tijd.. ik heb nieuwe sportkleding gekregen van mijn hubbie, met de voorwaarde: je gaat wel he? Heb ik ja op gezegd.. helaas!

Mooi dat je moest lachen Very Happy. Ik kan er achteraf ook wel om lachen hoor. Ik sta daar zo negatief te doen haha. Hoe is het gegaan bij de sportschool?

Ik wilde vanmorgen maar mijn vriend heeft me te laat wakker gemaakt! Heel irritant maar goed, had ik maar een wekker moeten zetten. Nu ga ik maar morgenochtend. Wel jammer, had lekker willen uitslapen. Nu heeft hij me wakker gemaakt maar kon ik er niks meer mee haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:04

@ZVB - Ik stond helemaal klaar voor de Zumba gisteren.. dus ik vragen aan de lerares, ik ben zwanger.. mag ik dan wel zumba'en? Zei ze, uhm.. nee.. je traint je buikspieren en dat is wat je net niet zou willen hebben nu..

Dus, ging ik maar even op de loopband.. 3kwartier op rustig tempo gelopen. Nix aan. Ga nooit meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:14

Hahahaha Very Happy. Heb je niet gevraagd of er andere lessen zijn die je wel mag volgen dan? Want bij low impact klassen heb ik ook weleens een zwangere vrouw gehad. Ze mocht dan alleen de laatste vijf minuten niet mee doen want dat was buikspieren. Wel apart dat je zwanger bent en dan juist nu wil beginnen met sporten? Waarom? Ik kan me voorstellen dat je niet gelijk stopt met sporten maar eraan beginnen vind ik eigenlijk wel gek haha. -gewoon nieuwsgierig-

Oh en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:21

Zusje van Bert schreef:Hahahaha Very Happy. Heb je niet gevraagd of er andere lessen zijn die je wel mag volgen dan? Want bij low impact klassen heb ik ook weleens een zwangere vrouw gehad. Ze mocht dan alleen de laatste vijf minuten niet mee doen want dat was buikspieren. Wel apart dat je zwanger bent en dan juist nu wil beginnen met sporten? Waarom? Ik kan me voorstellen dat je niet gelijk stopt met sporten maar eraan beginnen vind ik eigenlijk wel gek haha. -gewoon nieuwsgierig-

Oh en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Thanks!
Ik werd ineens reuze bang.. Ik vreet zoveel. Dat ik gewoon heel bang ben, dat ik dikker word. Ik heb al 3jaar een sportschoolabonnement en die fukkers hebben t zo geregeld dat je eens per jaar kunt opzeggen. Dus ik dacht, weljaaaaaaaa.. laten we dan maar gaan sporten.. Maar ja, ik vind het nu al niets meer aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  smooch vr 4 feb 2011 - 0:48

CKC schreef:@ZVB - Ik stond helemaal klaar voor de Zumba gisteren.. dus ik vragen aan de lerares, ik ben zwanger.. mag ik dan wel zumba'en? Zei ze, uhm.. nee.. je traint je buikspieren en dat is wat je net niet zou willen hebben nu..

Dus, ging ik maar even op de loopband.. 3kwartier op rustig tempo gelopen. Nix aan. Ga nooit meer!

Bij mij op de sportschool doet een zwangere vrouw gewoon mee met zumba. De lerares houdt haar in de gaten en bij sommige oefeningen mag ze niet mee doen. En ze heeft echt al een dikke buik en swingt gezellig mee.
Je kan vragen of ze een rooster voor je willen maken, want ook zwangere vrouwen kunnen sporten.

Ik ga maandag trouwens weer naar de sportschool, ben zo lang niet geweest....zeker een half jaar niet. Die 1e stap vind ik echt moeilijk, maar het moet nu echt want ik blijf eten en ik beweeg niet...kan niet he!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:51

Wat goed smooch! Succes!

@ CKC, wat zonde. Je kunt natuurlijk het hele jaar gewoon opzeggen, zolang het maar per de juiste datum is. Zoek die datum op en zeg je abo op per de eerst mogelijke datum. Ook bij veranderingen/ prijsaanpassingen heb je vaak recht om op te zeggen maar dan moet je dat wel gelijk doen. Weet je, al is het pas per januari 2012. Het kan maar geregeld zijn. Voor hetzelfde geld denk je er in november weer niet aan...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:56

Zusje van Bert schreef:Wat goed smooch! Succes!

@ CKC, wat zonde. Je kunt natuurlijk het hele jaar gewoon opzeggen, zolang het maar per de juiste datum is. Zoek die datum op en zeg je abo op per de eerst mogelijke datum. Ook bij veranderingen/ prijsaanpassingen heb je vaak recht om op te zeggen maar dan moet je dat wel gelijk doen. Weet je, al is het pas per januari 2012. Het kan maar geregeld zijn. Voor hetzelfde geld denk je er in november weer niet aan...

Ja, handig! Ga ik ook maar even doen vanavond.
Ik sluit em wel weer aan als ik bevallen ben.
Die lerares keek me een beetje aan, en volgens mij had ze totaal geen zin.. dus ze zei maar: Nee, om van me af te zijn haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:00

CKC schreef:
Zusje van Bert schreef:Wat goed smooch! Succes!

@ CKC, wat zonde. Je kunt natuurlijk het hele jaar gewoon opzeggen, zolang het maar per de juiste datum is. Zoek die datum op en zeg je abo op per de eerst mogelijke datum. Ook bij veranderingen/ prijsaanpassingen heb je vaak recht om op te zeggen maar dan moet je dat wel gelijk doen. Weet je, al is het pas per januari 2012. Het kan maar geregeld zijn. Voor hetzelfde geld denk je er in november weer niet aan...

Ja, handig! Ga ik ook maar even doen vanavond.
Ik sluit em wel weer aan als ik bevallen ben.
Die lerares keek me een beetje aan, en volgens mij had ze totaal geen zin.. dus ze zei maar: Nee, om van me af te zijn haha!

Ik zou je contract ook even nalezen. Wellicht mag je je abo nog tijdelijk stopzetten omdat je zwanger bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  CCC vr 4 feb 2011 - 6:57

Ow dat wist ik niet eens CKC! Mocht ik nou ooit zwanger raken dan weet ik meteen dat buikspieren trainen dus niet echt handig is in een zwangerschap Wink

XCO is best goed te doen moet ik zeggen! Ben niet zo goed in pasjes, beetje motorisch gestoord en met XCO kan ik alles bijhouden en heb elke keer weer spierpijn! Merk ook weer dat ik langzaam aan al wat strakker word! Kan alleen niet alles even goed meedoen omdat ik met een slijmbeursontsteking zit in mijn heup...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 21:26

Ok, dan toch maar eens XCO proberen. Ik hoor alleen maar enthousiaste verhalen dus het moet haast wel leuk zijn smile. Ik wilde dus vandaag gaan sporten maar heb onwijs last van mijn nek gekregen en dat trekt door naar mijn kaak. Draaien met mijn hoofd voelt vreselijk aan... Waarom kan ik niet gewoon een ritme opbouwen? Zo irritant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  CCC di 8 feb 2011 - 3:01

Naja leuk is anders zeg ik altijd met sporten... het is te doen... Blijft niet mijn favo bezigheid helaas...

Vervelend van je nek, ben je er ondertussen al vanaf of nog steeds last? Ik heb zondag ook geen XCO gedaan.. Kreeg opeens heel erg last van mijn maag en darmen... Dus hopelijk morgen even naar XCO...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet di 8 feb 2011 - 3:53

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd waar jullie sporten en hoeveel je per maand betaald...Ik sport bij Fit for free en ik betaal 16,95 per maand!

Hoe gaat het met je nek ZvB?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:41

Mijn nek deed vandaag nog steeds zeer en is nu wel minder. Ik wilde eigenlijk XCO gaan doen om 18.30 maar blegh. Er is een high-low impact op 19.15 dus dacht ik; ga ik daarheen maar blegh... Dan moet ik he-le-maal de fiets pakken en he-le-maal daar heen fietsen... Jullie begrijpen wel; ik ben ul-tiem lui. Ik heb mijn vriend gesmst of hij met me wil gaan hardlopen. Ik wil dat ook toch nog een keer proberen. De laatste keer had ik zo'n pijn omdat ik altijd op hakken loop maar hij had een idee om het (NOG) langzamer op te bouwen haha. Als hij dat wil doen dan kies ik daarvoor en ga ik morgen wel voor een zumba les. Anders ga ik alsnog naar de high-low impact... Maar blegh!

Trouwens, ik sport bij een kleinere sportschool hier en betaal 35 euro. Het is vrij dorps en alleen voor vrouwen. Ik hou niet van die sportfabrieken die tegenwoordig als paddenstoelen uit de grond schieten. Dit vind ik prima dus zo smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Lejow di 8 feb 2011 - 7:04

smooch schreef:
CKC schreef:@ZVB - Ik stond helemaal klaar voor de Zumba gisteren.. dus ik vragen aan de lerares, ik ben zwanger.. mag ik dan wel zumba'en? Zei ze, uhm.. nee.. je traint je buikspieren en dat is wat je net niet zou willen hebben nu..

Dus, ging ik maar even op de loopband.. 3kwartier op rustig tempo gelopen. Nix aan. Ga nooit meer!

Bij mij op de sportschool doet een zwangere vrouw gewoon mee met zumba. De lerares houdt haar in de gaten en bij sommige oefeningen mag ze niet mee doen. En ze heeft echt al een dikke buik en swingt gezellig mee.
Je kan vragen of ze een rooster voor je willen maken, want ook zwangere vrouwen kunnen sporten.

Ik ga maandag trouwens weer naar de sportschool, ben zo lang niet geweest....zeker een half jaar niet. Die 1e stap vind ik echt moeilijk, maar het moet nu echt want ik blijf eten en ik beweeg niet...kan niet he!

Dat is inderdaad raar, onze instructrice is zwanger geweest en die heeft heel lang nog gewoon de zumba les gedaan! Alleen sloeg ze de spring dingen enzo gewoon over!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet di 8 feb 2011 - 7:33

Zusje van Bert schreef:
Ik hou niet van die sportfabrieken die tegenwoordig als paddenstoelen uit de grond schieten. Dit vind ik prima dus zo smile.

Ja echt he!
Hier in Enschede heb je er ook een paar zitten: megagroot en commercieel..en ook nog eens superduur. Ik 'sport' bij F4F maar vind het eigenlijk tegenvallen: het is heel goedkoop maar verder is de begeleiding e.d ver te zoeken terwijl ik juist de persoonlijke aandacht heel fijn vind maar ik heb ook niet zoveel zin om 50,- per maand te betalen terwijl ik van mijzelf weet dat ik de helft van de tijd niet ga...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:08

Ik_zelf_87 schreef:
Zusje van Bert schreef:
Ik hou niet van die sportfabrieken die tegenwoordig als paddenstoelen uit de grond schieten. Dit vind ik prima dus zo smile.

Ja echt he!
Hier in Enschede heb je er ook een paar zitten: megagroot en commercieel..en ook nog eens superduur. Ik 'sport' bij F4F maar vind het eigenlijk tegenvallen: het is heel goedkoop maar verder is de begeleiding e.d ver te zoeken terwijl ik juist de persoonlijke aandacht heel fijn vind maar ik heb ook niet zoveel zin om 50,- per maand te betalen terwijl ik van mijzelf weet dat ik de helft van de tijd niet ga...

Ehm, ik bedoel juist die overdreven goedkope. Voor 15 euro pm kun je natuurlijk ook niet heel erg veel verwachten. Daarentegen heb ik ook niets met die van 75 euro per maand. Gratis fruit en water pakken kan nooit zo veel duurder zijn. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat ik dan tussen 'dat volk' pas als arme sloeber zijnde haha. Daarom kies ik dus voor een tussenweg. Want als het ergens niks aan is, is de kans dat je gaat natuurlijk NOG kleiner.

Ik heb overigens net hardgelopen met mijn vriend. Eerste keer dus ultiem langzaam haha maar het is gelukt! Als het gaat, ga ik dan morgen Zumba doen. Das toch redelijk licht te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  CCC ma 14 feb 2011 - 9:18

Wat goed ZvB... Mijn vriend vroeg gisteren ook, zullen we gaan hardlopen... maar mijn conditie is echt nog 0.0... durfde het niet aan... Hij had het over 3.7 km en dan 2 min. lopen en 1 hardlopen... pfff... ik weet het niet hoor, wil het best proberen maar de eerste keer zal vies tegenvallen vrees ik...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 9:24

Haha volgens mij kan een gemiddeld persoon dat nog wel aan hoor. Ik echter niet Very Happy. Maar goed, ik ben vanavond weer naar de sportschool gegaan. Dat ligt mij wel iets beter. Moet even kijken wanneer we eigenlijk weer gaan hardlopen. We zijn zo druk, schiet niet echt op :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet ma 14 feb 2011 - 23:28

chococupcake schreef:Wat goed ZvB... Mijn vriend vroeg gisteren ook, zullen we gaan hardlopen... maar mijn conditie is echt nog 0.0... durfde het niet aan... Hij had het over 3.7 km en dan 2 min. lopen en 1 hardlopen... pfff... ik weet het niet hoor, wil het best proberen maar de eerste keer zal vies tegenvallen vrees ik...

Hier is het juist andersom :P Mijn vriend wil écht niet hardlopen...
Maar je moet het gewoon doen! Gezellig met zijn tweetjes en het word zwaar in het begin (als je écht geen conditie hebt) maar na een paar keer zul je al merken dat het iets makkelijker gaat en dat voelt heel fijn!

@ ZvB: Goed van je! Wat heb je gedaan....groepsles of gewoon voor jezelf?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 2 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum