Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I <3 de sportschool...

+8
Flippin' Bitch
patjuhhh
Guus
stargirl
Blond
Pannetoet
minoessepoes
CCC
12 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 4 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:01

smooch schreef:Ik kan die stap niet maken, dan zit ik lekker warm in mijn huisje op de bank. Dan wil ik gewoon niet de deur uit...erg he!

Maar wat wil je gaan doen? Fitness kun je evt gelijk na je werk doen bv? Of gewoon van te voren al om kleden. Dat scheelt dan weer moeite haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 4 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Pannetoet wo 16 feb 2011 - 9:04

chococupcake schreef:Wat betreft het schaamte is het meer dat mijn vriend veel sport en ik vrij weinig... Hij wilt altijd tot het uiterste terwijl ik heel goed weet waar ik mijn grens heb en ben een beetje bang dat ie boos op me word omdat ik dan niet doorzet tot zijn niveau.... Hij kan soms zo fanatiek zijn maar vergeet soms de rest om zich heen of mensen die gevoel hebben smile

Oh god mijn vriend is precies hetzelfde!
Altijd superfanatiek.. met werken rent hij van hot naar her en als je hem over het voetbalveld ziet gaan zou je haast denken dat hij denkt dat ie alleen moet voetballen tegen 11 man :P

@ Smooch: Helaas heel herkenbaar! Als ik straks weer kan sporten wil ik voor mijzelf vaste dagen inplannen..om te beginnen 1 tot 2x in de week..misschien dat dat ook bij jou helpt?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 4 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  smooch wo 16 feb 2011 - 9:10

Zusje van Bert schreef:
smooch schreef:Ik kan die stap niet maken, dan zit ik lekker warm in mijn huisje op de bank. Dan wil ik gewoon niet de deur uit...erg he!

Maar wat wil je gaan doen? Fitness kun je evt gelijk na je werk doen bv? Of gewoon van te voren al om kleden. Dat scheelt dan weer moeite haha Very Happy.

Ja dat deed ik voorheen ook altijd. Ik wil groeplessen volgen, hou niet zo van fitnessen. Af en toe kan wel maar niet elke keer.
Ik moet mn ritme weer gaan vinden, want voorheen schreef ik altijd in mijn agenda wanneer ik ging en daar hield ik me ook aan. Pff....moet wat strenger voor mezelf zijn.

Volgende week ga ik echt :-)
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 4 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:13

Hoezo volgende week? Is er deze week geen les meer die je kunt volgen smile. Ik ga vrijdag weer en daarna naar de kroeg Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 4 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  smooch wo 16 feb 2011 - 9:25

Nieuwe week (ronde), nieuwe kansen Very Happy
Goed dat je het zo volhoudt ZVB.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 4 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:28

smooch schreef:Nieuwe week (ronde), nieuwe kansen Very Happy
Goed dat je het zo volhoudt ZVB.

Ik ben nog maar kort bezig hoor dus ik moet zien of ik het volhoud... Maar het is pas woensdag en jij hebt het al over een nieuwe week. Als je echt graag wilt sporten dan moet je niet pas vanaf maandag denken maar vanavond morgen, overmorgen en in het weekend. Er is vast wel een tijdstip dat je kunt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 4 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  smooch wo 16 feb 2011 - 9:32

Ja i know, ik wil smoesjes bedenken maar dan hou ik mezelf alleen maar voor de gek.
Heb geen reden.....
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

I <3 de sportschool... - Pagina 4 Empty Re: I <3 de sportschool...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum