Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Twijfel sportschool

4 plaatsers

Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Twijfel sportschool

Bericht  Penny Blossom zo 16 jan 2011 - 8:27

Ik weet nog niet zo goed wat het doel van dit topic wordt; of een excuus zoeken om niet te gaan, of een goede reden om wel te gaan.

Ik wil heeeel graag afvallen. Laatste jaren ben ik flink wat kilo's aangekomen en die zitten mij nu flink in de weg, Ook schiet de laatste jaren de beweging erbij in. Werk verder weg dus ga met de auto, mijn school is te ver weg ga dan dus ook met ov of auto.
Maar goed, nu wil ik dus gaan bewegen bij de sportschool. Je kunt onbeperkt fitnessen en groepslessen volgen voor net geen 20 euro in de maand. Bij Fit for Free, heeft iemand hier ervaring mee? Je gaat dan een jaarabonnement aan.

De laatste keer dat ik dat heb gedaan bij een sportschool ben ik een maand heel fanatiek gegaan en daarna helemaal niet meer. de sportschool heeft in feite toen 11 maanden aan mij verdiend. Ik ben nu bang dat dit weer gaat gebeuren. Ook al ben ik nu zo positief gestemd, ik blijf realistisch.

Heeft iemand tips?

Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 8:29

Ik ben lid van fit4free, voor 20 euro in de maand.
Ik ben zeer tevreden. Er worden leuke groepslessen gehouden (hiervoor moet je je inschrijven via internet), en er is bij ons een grote zaal vol met apparaten. Helemaal vooraan hangen een stuk of 6 tv's en als je je oordopjes dan aansluit op het apparaat kun je naar de tv luisteren. Ideaal smile
Ben vorige keer een half uur langer aan het fietsen geweest omdat ik Oprah af wilde kijken haha!

Ik fitnes in Watering en vind bij ons de Zumba en Bodyjam het leukste. Volgende week ga ik Sh'bam uitproberen!

En omdat het maar 20 euro in de maand is, voel ik me ook niet schuldig als ik een keer niet kan!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lotus zo 16 jan 2011 - 8:30

Mij bevalt het heel goed bij Fit for Free.

Kun je misschien met iemand samen sporten? Dan ben je misschien meer gemotiveerd om te gaan. En anders misschien vaste lessen volgen, of op vaste tijden zelf gaan. Dan gaat het ook makkelijker dan wanneer je geen vaste tijden hebt.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 8:31

Hebben ze daar dat Les Mills ofzo? Ik vind dat geen leuke lessen eerlijk gezegd. Elke groepsles hetzelfde, blegh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lotus zo 16 jan 2011 - 8:32

Ja, dat hebben ze daar inderdaad.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Penny Blossom zo 16 jan 2011 - 8:32

Lejow schreef:Ik ben lid van fit4free, voor 20 euro in de maand.
Ik ben zeer tevreden. Er worden leuke groepslessen gehouden (hiervoor moet je je inschrijven via internet), en er is bij ons een grote zaal vol met apparaten. Helemaal vooraan hangen een stuk of 6 tv's en als je je oordopjes dan aansluit op het apparaat kun je naar de tv luisteren. Ideaal smile
Ben vorige keer een half uur langer aan het fietsen geweest omdat ik Oprah af wilde kijken haha!

Ik fitnes in Watering en vind bij ons de Zumba en Bodyjam het leukste. Volgende week ga ik Sh'bam uitproberen!

En omdat het maar 20 euro in de maand is, voel ik me ook niet schuldig als ik een keer niet kan!

Ja, ik had gezien dat je via internet je kan inschrijven voor groepslessen. Alleen ik zag dat het dan maar voor 1 á 2 weken vooruit kan, en heel veel lessen al vol zitten. Kun je dan alsnog gaan en hopen op een plekje? of heb je dan gewoon dikke pech?
Ik ben wel blij dat het jou bevalt. Ik wil in Arnhem gaan.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Penny Blossom zo 16 jan 2011 - 8:33

Zusje van Bert schreef:Hebben ze daar dat Les Mills ofzo? Ik vind dat geen leuke lessen eerlijk gezegd. Elke groepsles hetzelfde, blegh.
Wat is les Mills?
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lotus zo 16 jan 2011 - 8:34

Dat is de organisatie waar ze de groepslessen van geven.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Penny Blossom zo 16 jan 2011 - 8:34

Lotus schreef:Dat is de organisatie waar ze de groepslessen van geven.
Oke, en is dat goed of slecht?
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lotus zo 16 jan 2011 - 8:36

Er komen eens in de drie maanden nieuwe lessen, dus je doet steeds drie maanden hetzelfde. Als je dat niet erg vind, is het geen probleem. Zelf heb ik er geen moeite mee.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 8:36

Is denk ik persoonlijk. Ik vond het nep-enthousiast dezelfde pasjes hupsen op muziek die elke week hetzelfde is. Boring... Oh ja, 1 keer in de zoveel maanden veranderd het dan maar dan ben ik al doorgedraaid hoor. Voel me net zo'n LP die blijft hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 8:38

Ik vind Less Mills erg goed. En het zijn zeker niet dezelfde lessen.
Bij de zumba zijn er (bij onze sportschool dan, want het hangt ook heel erg van de instructrice af en de onze vind ik gewoon geweldig haha) een hele hoop verschillende liedjes. Elke les doet ze wel weer wat andere, zodat je de pasjes wel kent, maar de lessen niet hetzelfde zijn.

De bodyjam is 3 maanden lang dezelfde choreografie. Ze beginnen makkelijk, en er komt per week steeds meer bij, zodat je aan het einde van de 3 maanden met alles mee kunt dansen! Daarna is de lancering van de volgende en starten ze met een nieuwe dans.


Als je de site gewoon regelmatig in de gaten blijft houden kun je je op tijd inschrijven (je krijgt een mail met bevestiging en link om uit te schrijven als je niet kunt, wel doen, anders krijg je waarschuwing! Bij 3 waarschuwingen in een kwartaal mag je je een maand lang niet meer inschrijven). Ik ben er al een paar keer naar toe gegaan en vaak kon ik dan gewoon nog wel mee doen, door mensen die op het laatste moment afzeiden of helemaal niet kwamen. Kon ik niet mee doen ging ik gewoon fitnessen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Penny Blossom zo 16 jan 2011 - 8:42

Ja eigenlijk moet ik gewoon ook gaan. Ik ben alleen zo bang dat op een gegeven moment de motivitatie of iets weg is.

Samen met iemand sporten is wel lastig. Ik werk in onregelmatige diensten en daarnaast studeer ik nog, dus samen met iemand iets plannen is lastig. Daarom wil ik me daar niet op vast pinnen. Ik moet het gewoon alleen doen! En mijn vriend vragen om een twee-wekelijkse schop onder mijn kont?!:P
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lotus zo 16 jan 2011 - 8:43

In principe zijn de lessen wel steeds hetzelfde, maar het hangt inderdaad ook van de instructeur af. Ik kom bij twee vestigingen en bij de ene is de zumba heel leuk en bij de andere is er echt helemaal niets aan, die doet iets heel anders wat niks meer met zumba te maken heeft.

Ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat een les die ik wilde volgen helemaal vol zat.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 8:48

Lotus schreef:In principe zijn de lessen wel steeds hetzelfde, maar het hangt inderdaad ook van de instructeur af. Ik kom bij twee vestigingen en bij de ene is de zumba heel leuk en bij de andere is er echt helemaal niets aan, die doet iets heel anders wat niks meer met zumba te maken heeft.

Ik heb trouwens nog nooit meegemaakt dat een les die ik wilde volgen helemaal vol zat.

Bij ons wel. De zumba met één bepaalde instructrice is ZO populair dat het bijna vechten is om een plekje haha. Ze zetten het er altijd voor een paar weken op, maar omdat veel mensen dan geen kans kregen hebben ze dat veranderd. Nu komt het er iedere zondag ochtend op (rond 10 uur) en er is een periode geweest dat het om kwart over 10 vol zat...

Toen zij met zwangerschapsverlof was, verving een ander haar lessen. Hier was echt geen bal aan :S Ben toen gestopt en pas weer begonnen toen de originele instructrice terug was haha smile.

Maar zij doet het ook gewoon zo leuk, vol passie en enthousiasme. Staat je onwijs op te jutten, mee te gillen en te dansen, dat je wel mee MOET bewegen Very Happy

Als ik alleen ga sporten (en dan niet de groepsles, want hier heb ik toch wel aanspraak), dan neem ik dus oordopjes mee en ga ik tv kijken Very Happy!

Ik heb me deze week opgegeven voor 3 lessen. Bodyjam hier in Capelle (kijken of de instructrice het net zo leuk doet als in Wateringen), Sh'bam (veel leuke verhalen overgehoord), en Body Jam in Wateringen (met een ZEER leuke instructeur, die ook alles vol passie en plezier doet...)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Cherique zo 16 jan 2011 - 9:03

Is het niet mogelijk om per maand te betalen? Aangezien je eerst ook alleen de eerste maand bent gegaan en de rest niet. Dan kan je even aankijken of je het echt wat vindt en daarna altijd nog een jaarabonnement nemen. Zo doe ik dat nu ook (ik fitness overigens niet bij fit for free, omdat het hier niet in de buurt is) Ik betaal wel iets meer per maand (5euro) maar als ik zeker weet dat ik ermee door wil gaan, dan ga ik over op een jaarabonnement.

Ik denk trouwens niet dat je vriend je een schop moet geven, maar het een kwestie van doorzettingsvermogen is en jezelf een schop geven.

Succes! Je gaat je er echt beter door voelen!


Laatst aangepast door Cherique op zo 16 jan 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Penny Blossom zo 16 jan 2011 - 9:04

Cherique schreef:Is het niet mogelijk om per maand te betalen? Aangezien je eerst ook alleen de eerste maand bent gegaan en de rest niet. Dan kan je even aankijken of je het echt wat vindt en daarna altijd nog een jaarabonnement nemen. Zo doe ik dat nu ook (ik fitness overigens niet bij fit for free, omdat het hier niet in de buurt is) Ik betaal wel iets meer per maand (5euro) maar als ik zeker weet dat ik ermee door wil gaan, dan ga ik over op een jaarabonnement.

Succes!

Nee het is een jaarabonnement, maar je betaald per maand (althans dat ga ik doen dan)
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 9:07

BlackRabbit schreef:
Cherique schreef:Is het niet mogelijk om per maand te betalen? Aangezien je eerst ook alleen de eerste maand bent gegaan en de rest niet. Dan kan je even aankijken of je het echt wat vindt en daarna altijd nog een jaarabonnement nemen. Zo doe ik dat nu ook (ik fitness overigens niet bij fit for free, omdat het hier niet in de buurt is) Ik betaal wel iets meer per maand (5euro) maar als ik zeker weet dat ik ermee door wil gaan, dan ga ik over op een jaarabonnement.

Succes!

Nee het is een jaarabonnement, maar je betaald per maand (althans dat ga ik doen dan)

Ja, zo doe ik het ook.
Je kunt volgens mij wel een paar proeflessen doen voor je lid wordt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Cherique zo 16 jan 2011 - 9:09

Ohw ik heb het een beetje raar geschreven. Hebben ze geen maandabonnement? Dan kan je iedere maand weer opzeggen, zo bedoelde ik het. Zodra je weet dat je door wilt gaat, dan kan je altijd een jaarabonnement nemen smile
Misschien snapte je het wel, maar toen ik het net voor de tweede keer teruglas vond ik het er niet zo helder staan Wink
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Lejow zo 16 jan 2011 - 9:12

Nee, het is een jaarabonnement Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Cherique zo 16 jan 2011 - 9:19

Lejow schreef:Nee, het is een jaarabonnement Very Happy
Ok! Wel jammer, want dan zit je er echt gelijk een jaar aan vast. Dan had ik er ook nog even over nagedacht, maar voor mij is het echt een stok achter de deur, want anders ben ik voor niets mn geld kwijt Wink

Gewoon gaan! Ik vind het zelfs heerlijk om alleen te sporten. Op de tijd dat ik ga zijn er alleen maar oudjes (ik ga in de ochtend) en is het heerlijk rustig smile

Je kan het king
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 10:05

BlackRabbit schreef:
Lejow schreef:Ik ben lid van fit4free, voor 20 euro in de maand.
Ik ben zeer tevreden. Er worden leuke groepslessen gehouden (hiervoor moet je je inschrijven via internet), en er is bij ons een grote zaal vol met apparaten. Helemaal vooraan hangen een stuk of 6 tv's en als je je oordopjes dan aansluit op het apparaat kun je naar de tv luisteren. Ideaal smile
Ben vorige keer een half uur langer aan het fietsen geweest omdat ik Oprah af wilde kijken haha!

Ik fitnes in Watering en vind bij ons de Zumba en Bodyjam het leukste. Volgende week ga ik Sh'bam uitproberen!

En omdat het maar 20 euro in de maand is, voel ik me ook niet schuldig als ik een keer niet kan!

Ja, ik had gezien dat je via internet je kan inschrijven voor groepslessen. Alleen ik zag dat het dan maar voor 1 á 2 weken vooruit kan, en heel veel lessen al vol zitten. Kun je dan alsnog gaan en hopen op een plekje? of heb je dan gewoon dikke pech?
Ik ben wel blij dat het jou bevalt. Ik wil in Arnhem gaan.
Ik sport ook bij F4F, en in Arnhem. Vooral de zumba-lessen zitten vaak snel vol. Je kan je altijd bij de balie opgeven en hopen op een plekje. En anders kun je uiteraard gewoon gaan cardio-en of krachttraining.
Zelf ben ik enorm tevreden over F4F, het is nu de enige sportschool waar ik mn jaarabbo heb verlengd haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 11:30

Ik sport niet bij Fit for Free. Mijn moeder en zusje wel, maar het publiek dat daar komt gaat zienderogen achteruit en nu willen zij daar ook weg.

Ik betaal wel een stuk meer, 45 euro, maar zit bij een kleinere sportschool met veel persoonlijke begeleiding. Zij hebben ook de lessen van Les Mills en je hoeft je niet in te schrijven en het zit ook nooit vol. Ik hoefde hier ook geen jaarcontract te nemen, ik kon zelf kiezen, of 3 maanden betalen en daarna maandelijks opzeggen, of een half jaar betalen en dan maandelijks opzeggen, etc. Je betaalt wel minder per maand als je minimaal een half jaar contract neemt. Dit heb ik dan ook gedaan en mijn vriend ook.

Hier hangen ook tv's en er wordt altijd supermuziek gedraaid. Verder zit er ook een fysio bij in, zonnebank en creche (gratis). En in de kleedkamer zit een sauna, ook gratis.

Ik vermaak me hier prima!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 2:20

Ik kan dat ook bij mijn sportschool, drie maandne nemen. Maar dan was het EN maandelijks duurder, EN je moest nog even pats boem 75 euro inschrijfgeld betalen. Nou lekker dan, dan kan je dus bijna geen 3maandenabbo nemen. Ik in ieder geval niet, want ik heb niet 75 euro die ik ineens ergens vandaan kan toveren. Ik heb dus een jaar, na dat jaar kun je wel maandelijks opzeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Twijfel sportschool Empty Re: Twijfel sportschool

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum