I <3 de sportschool...
+8
Flippin' Bitch
patjuhhh
Guus
stargirl
Blond
Pannetoet
minoessepoes
CCC
12 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: I <3 de sportschool...
Pfff.... serieus... Naja dan toch maar eens proberen... Zit alleen nog met een slijmbeursontsteking in mijn heup, hoop dat ik niet teveel last krijg daarvan... Schaamteloos eigenlijk, sta ik helemaal te hijgen en rood te worden terwijl mijn vriend het makkelijk af kan... Even over het schaamtepuntje heen komen dus...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ Chococupcake: Slijmbeursontsteking? Dan moet je zeker rustig aan doen! Maar daar moet je je niet voor schamen! Het verdient een pluimpje dat je uberhaupt mee gaat.. En het wél doet! Die conditie komt vanzelf wel... mijn conditie is ook dramatisch terwijl mijn vriend een conditie van heb ik jou daar heb!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
@ Choco; Ik zou me niet schamen. Het is toch begrijpelijk dat je zo staat te hijgen als je net (weer) begint? Mijn vriend heeft me gelukkig nog nooit uitgelachen behalve op de momenten.
@ Ik zelf; Ik doe altijd groepslessen als ik ga en tegenwoordig hebben ze gelukkig elke dag wel lessen waar ik aan mee kan doen. Maandag heb ik 'low impact' gedaan, dinsdag 'XCO'. Die laatste voor het eerst trouwens en voel hem aardig zitten haha! Mss ga ik vanavond nog 'zumba' doen als ik niet te veel spierpijn heb. Anders vrijdag weer 'XCO'. Ik ben mezelf helemaal zat, moet nu echt verandering in komen voor ik ontplof . Oh trouwns, je letterkleur is best lastig te lezen .
@ Ik zelf; Ik doe altijd groepslessen als ik ga en tegenwoordig hebben ze gelukkig elke dag wel lessen waar ik aan mee kan doen. Maandag heb ik 'low impact' gedaan, dinsdag 'XCO'. Die laatste voor het eerst trouwens en voel hem aardig zitten haha! Mss ga ik vanavond nog 'zumba' doen als ik niet te veel spierpijn heb. Anders vrijdag weer 'XCO'. Ik ben mezelf helemaal zat, moet nu echt verandering in komen voor ik ontplof . Oh trouwns, je letterkleur is best lastig te lezen .
Gast- Gast
Ik vind hardlopen echt afschuwelijk met zijn tweeën. Ik loop altijd alleen, dan hoef je ook nergens tegenop te boksen (lijkt me best lastig als je vriend gewoon veel langer hardloopt dan jij en je steeds het gevoel hebt dat je hem bij moet houden).
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik vind hardlopen echt afschuwelijk met zijn tweeën. Ik loop altijd alleen, dan hoef je ook nergens tegenop te boksen (lijkt me best lastig als je vriend gewoon veel langer hardloopt dan jij en je steeds het gevoel hebt dat je hem bij moet houden).
Ik heb dit 1x gedaan met mijn man. Let wel, je kan hem zowat topsporter noemen..
Hij traint 2x in de week 2 uur voetbal en dan heeft hij ook nog eens een wedstrijd op zondag en een avondje zaalvoetbal.. NOU!! Ik heb het volgehouden maar mijn longen brandden echt mijn lijf uit!
Gast- Gast
Haha CKC, wel goed dat je het volgehouden hebt! Ik ga nu even hardlopen, in mijn eentje welteverstaan
Gast- Gast
Laatste meters moest hij me tillen.Darcy schreef:Haha CKC, wel goed dat je het volgehouden hebt! Ik ga nu even hardlopen, in mijn eentje welteverstaan
Kon echt niet meer.
Gast- Gast
CKC schreef:Laatste meters moest hij me tillen.Darcy schreef:Haha CKC, wel goed dat je het volgehouden hebt! Ik ga nu even hardlopen, in mijn eentje welteverstaan
Kon echt niet meer.
En kon je de volgende dag nog wel lopen, of had de spierpijn bezit genomen van je hele lichaam?
Ik heb heel optimistisch start to run weer gedownload. Een vriend die hier gister was begon er over dat hij zijn sportschool abonnement opgezegd had omdat hij toch nooit ging, maar hij wilde wel wat doen (gestopt met roken en bang om aan te komen), dus heb ik heel optimistisch voorgesteld om samen start to run te gaan doen. Misschien is het wel een goede stok achter de deur, maar ik ben benieuw haha.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
minoessepoes schreef:CKC schreef:Laatste meters moest hij me tillen.Darcy schreef:Haha CKC, wel goed dat je het volgehouden hebt! Ik ga nu even hardlopen, in mijn eentje welteverstaan
Kon echt niet meer.
En kon je de volgende dag nog wel lopen, of had de spierpijn bezit genomen van je hele lichaam?
Ik heb heel optimistisch start to run weer gedownload. Een vriend die hier gister was begon er over dat hij zijn sportschool abonnement opgezegd had omdat hij toch nooit ging, maar hij wilde wel wat doen (gestopt met roken en bang om aan te komen), dus heb ik heel optimistisch voorgesteld om samen start to run te gaan doen. Misschien is het wel een goede stok achter de deur, maar ik ben benieuw haha.
Echt verschrikkelijke spierpijn had ik, mijn kuiten voelden zo ontzettend stijf dat ze bijna geamputeerd mochten worden van mij part.
Gast- Gast
Sorry ik snap niet dat je op zijn tempo mee gaat hardlopen als je zelf niet zo fanatiek sport. Logisch toch dat je kapot gaat? Als ik op mijn vriends tempo moet gaan hardlopen kun je mijn begrafenis alvast regelen. Hij gaat mee hardlopen voor mij, om mij te stimuleren dus hij loopt op mijn tempo, draagt mijn water, evt mijn trui en houdt de tijden bij .
Gast- Gast
stargirl schreef:Oh ja de sportschool.... Vorige jaar heel fanatiek begonnen met 2x per week fitness, maar na 2 maanden was er steeds wel weer een ander smoesje om niet te gaan.
Vorige maand weer een geweest, voelde me naderhand helemaal fit en goed bezig en heb me voorgenomen braaf iig elke week te gaan, maar ben nog niet weer geweest
Alsof ik het zelf heb geschreven!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Dat ken ik ook wel hoor, jezelf motiveren om vol te houden is gewoon echt heel erg moeilijk. Ik ga wel makkelijker naar de sportschool als ik met iemand anders kan gaan (het tegenovergestelde van met iemand samen hardlopen bij mij haha), misschien helpt dat?
Gast- Gast
Bij mij helpen maar weinig tips om de motivatie te behouden. Met iemand gaan werkt voor mij niet omdat ik dan ook nog eens afhankelijk ben van een ander of ik wel of niet ga. Je kunt elkaar ook demotiveren of als de een niet gaat vanwege iets dan ga ik ook niet meer enz. Mijn vriend zei dat ik het gewoon in moest plannen. Op zich werkte dat wel even maar als ik moe was dan ging ik gewoon niet. Of dan was ik weer snipverkouden en dan was ik zo weer vergeten dat ik naar de sportschool moet. Nu kijk ik gewoon elke dag of ik kan gaan en probeer ik doordeweeks niet te vol te plannen zoals ik voor heen deed. Ik kan deze week op ma-di-woe en morgen ga ik bij een vriendin eten. Vrijdag heb ik met mijn beste vriend afgesproken maar daarvoor kan ik ook nog wel gaan sporten. Ik het weekend hoef ik dan lekker niks .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef: Oh trouwns, je letterkleur is best lastig te lezen .
Je bent de eerste die het zegt Ik vind het zo'n leuk kleurtje en kan het heel goed lezen (maar dat kan ook komen omdat wij 't beeldscherm op 125% hebben staan) ....deze kleur beter?
Pannetoet- Kletskop
Ik heb trouwens iets heel vets gedaan,was helemaal apetrots op mezelf.
Ik ben naar de sportschool gegaan en heb gezegd dat ik mijn lidmaadschap kom opzeggen. Moest bij de manager, manager erbij.. en hij vraagt wat is de reden. Zei ik glashard, ik kan ergens anders voor 20.- sporten en vind het dus zonde om hier 48.- te betalen, per maand!
Zei hij, je mag blijven voor 19.- per maand. BINGO!!
Had helemaal geen nieuwe sportschool..
Ik ben naar de sportschool gegaan en heb gezegd dat ik mijn lidmaadschap kom opzeggen. Moest bij de manager, manager erbij.. en hij vraagt wat is de reden. Zei ik glashard, ik kan ergens anders voor 20.- sporten en vind het dus zonde om hier 48.- te betalen, per maand!
Gast- Gast
CKC schreef:Ik heb trouwens iets heel vets gedaan,was helemaal apetrots op mezelf.
Zó dat heb je top gedaan!
Pannetoet- Kletskop
Haha dont know!Ik_zelf_87 schreef:CKC schreef:Ik heb trouwens iets heel vets gedaan,was helemaal apetrots op mezelf.
Zó dat heb je top gedaan!Zouden ze bij F4F erin trappen als ik zou zeggen dat er een sportschool is voor 10,- onbeperkt sporten...?
Probeer es!
Gast- Gast
CKC schreef:Haha dont know!Ik_zelf_87 schreef:CKC schreef:Ik heb trouwens iets heel vets gedaan,was helemaal apetrots op mezelf.
Zó dat heb je top gedaan!Zouden ze bij F4F erin trappen als ik zou zeggen dat er een sportschool is voor 10,- onbeperkt sporten...?
Probeer es!
Haha ze zien me aankomen
Pannetoet- Kletskop
Haha wat goed van je zeg! Maar niet elke sportschool heeft een dergelijk beleid natuurlijk . Sowieso wilde je opzeggen omdat je het het niet meer waard vond. Voor die 19 euro wil je wel blijven. Goed toch?
Ik kon vanavond sporten maar had hoofdpijn en bleef liever wat langer bij mijn ouders vanwege omstandigheden dus ik ben niet gegaan. Nu kan ik als eerste vrijdagavond weer. Ach, drie keer in de week sporten zou ook wel goed genoeg moeten zijn natuurlijk .
En veeel betere kleur, thanx!
Ik kon vanavond sporten maar had hoofdpijn en bleef liever wat langer bij mijn ouders vanwege omstandigheden dus ik ben niet gegaan. Nu kan ik als eerste vrijdagavond weer. Ach, drie keer in de week sporten zou ook wel goed genoeg moeten zijn natuurlijk .
En veeel betere kleur, thanx!
Gast- Gast
@ ZvB: Ook al hoofdpijn... Beterschap! .. En geen dank!
Pannetoet- Kletskop
Strawberry Shortcake schreef:stargirl schreef:Oh ja de sportschool.... Vorige jaar heel fanatiek begonnen met 2x per week fitness, maar na 2 maanden was er steeds wel weer een ander smoesje om niet te gaan.
Vorige maand weer een geweest, voelde me naderhand helemaal fit en goed bezig en heb me voorgenomen braaf iig elke week te gaan, maar ben nog niet weer geweest
Alsof ik het zelf heb geschreven!
+1
Ik ben nog steeds niet geweest, terwijl ik vorige week weer zou beginnen
CKC, stoere actie!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
En waarom ging je dan niet Smooch?
Ikzelf; Zo erg is het ook weer niet hoor, ik voel me niet ziek . Ik bedacht me net toen ik thuis kwam dat ik ook nog niets gedronken had op 1 glas fris na en dat is ook wel erg weinig op een hele dag . Nu heb ik wat gedronken en zakt het alweer. Vanavond lekker DH kijken met een dekentje op de bank .
Ikzelf; Zo erg is het ook weer niet hoor, ik voel me niet ziek . Ik bedacht me net toen ik thuis kwam dat ik ook nog niets gedronken had op 1 glas fris na en dat is ook wel erg weinig op een hele dag . Nu heb ik wat gedronken en zakt het alweer. Vanavond lekker DH kijken met een dekentje op de bank .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:
Haha maar van hoofdpijn kun je je aardig beroerd voelen!
Maar als het van te weinig drinken komt...hup draai de kraan open en drinken!
Kijkze!
Pannetoet- Kletskop
CKC schreef:Ik heb trouwens iets heel vets gedaan,was helemaal apetrots op mezelf.
Haha zo cool!
Thnx ZvB en ik_zelf... Ik ga het ook wel proberen, maar wil het rustig opbouwen mede door mijn slijmbeursontsteking... Ga van de week even goede schoenen aanschaffen en zondag denk ik maar de eerste stap zetten! Wat betreft het schaamte is het meer dat mijn vriend veel sport en ik vrij weinig... Hij wilt altijd tot het uiterste terwijl ik heel goed weet waar ik mijn grens heb en ben een beetje bang dat ie boos op me word omdat ik dan niet doorzet tot zijn niveau.... Hij kan soms zo fanatiek zijn maar vergeet soms de rest om zich heen of mensen die gevoel hebben
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Ik kan die stap niet maken, dan zit ik lekker warm in mijn huisje op de bank. Dan wil ik gewoon niet de deur uit...erg he!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat doe jij in de sportschool?
» Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?
» Fit-test in de sportschool
» Sportschool, duur!!
» Lessen sportschool
» Zou jij dat uitgeven aan de sportschool?
» Fit-test in de sportschool
» Sportschool, duur!!
» Lessen sportschool
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: