Make-uppen of schminken?
+26
Lejow
Bazinga
Janelie
Lotus_
Paper Crown
Bacio
Parel
patjuhhh
Twellie
mouette
Zwerver
Blond
Antibes
Arwyn
loura
Coco
Minx
Mamsie
Lady4
Sugarfall
Mees
Ibbeltje
Rouge
Jeanette
Mida4you
SoGood
30 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Make-uppen of schminken?
Antibes schreef:Is er nou niemand die mijn nepwimpers vraag kan beantwoorden? Ik vraag dat me namelijk écht nog steeds serieus af na dit filmpje haha!
Haha nee hoeft niet. Haha.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Antibes schreef:Is er nou niemand die mijn nepwimpers vraag kan beantwoorden? Ik vraag dat me namelijk écht nog steeds serieus af na dit filmpje haha!
Haha nee hoeft niet. Haha.
Dank je! Ik heb me dat echt ernstig af zitten vragen haha!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ze dat doet. Misschien is het wel een gewoonte maar ik zou het niet doen.
Gast- Gast
Ik zou het wel doen..
Heb super blonde wimpers, dus als ik dan neppe opdoe, zie je echt veel verschil, dat is gewoon lelijk.
Voor de nepwimpers is het niet goed als daar mascara opkomt, dus dan kan je beter voor die tijd mascara opdoen.
Tenzij je de wimpers daarna sowieso weggooit, dan maakt het niet uit wanneer je mascara op doet.
Heb super blonde wimpers, dus als ik dan neppe opdoe, zie je echt veel verschil, dat is gewoon lelijk.
Voor de nepwimpers is het niet goed als daar mascara opkomt, dus dan kan je beter voor die tijd mascara opdoen.
Tenzij je de wimpers daarna sowieso weggooit, dan maakt het niet uit wanneer je mascara op doet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zo had ik er nog niet over nagedacht haha. Mijn wimpers zijn zwart dus dat zou bij mij niet zo zijn. Het lijkt me alleen zo lelijk als je echt van die gemascarade wimpers tussen je "mooie" zachte nepwimpers ziet zitten.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:
Nee, behoorlijk sexloos.
Zoiets heb ik vanmorgen gekocht!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Paper Crown schreef:Nou ik vind het allemaal wel erg meevallen hoor. Je ziet het jurkje aan het begin, dat wekt de indruk dat ze natuurlijk gewoon uitgaat. Ik geloof niet dat ze in het dagelijks leven zoveel opsmeert, en al deed ze dat wel, wat dan nog? En je huid krijgt echt niets van make-up. Zolang je het af haalt maakt het niet uit. Je kan je huid niet beinvloeden van buitenaf met creme of foundation of lagen poeders. Je kan er hooguit als je het niet goed reinigt pukkels van krijgen, maar aan het begin is ze te zien zonder make-up en dan krijg ik niet de indruk dat ze een pukkelkop heeft. Ik vind het juist wel mooi om te zien dat in sommige landen WEL moeite wordt gedaan voor make-up en haar. Kijk hier maar in een kroeg allemaal simpele vrouwen, net kerels. Meer vrouwen zouden wat meer make-up moeten gebruiken, die bleke saaie bekkies ben ik wel zat inmiddels.
Ik ben het met je eens dat Nederlandse vrouwen wat meer "glamour" kunnen gebruiken, maar ik vind het meisje in de openingspost echt way to much make-up en vooral foundation en poeder gebruiken. En ook in de verkeerde kleur. Iets subtieler was veel mooier geweest (denk ik).
Laffe hakken vind ik trouwens ook spuuglelijk. Van die St. Olivier pumps met houten hak en een katoenen band over de voet
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vind haar oogmake-up wel leuk voor een avondje stappen! In Engeland lopen ze er ook regelmatig zo bij trouwens, vind het altijd wel interessant om naar te kijken. Ze hebben er zoveel moeite voor gedaan .
Gast- Gast
Ik zou eens vriendinnen aan moeten schaffen die 'veel' make-up gebruiken en daarmee stappen in Engeland, haha.
PC: Ik ben het deels wel met je eens hoor. Dagelijks foundation en de hele reutemeteut vind ik niet nodig, maar mijn huid heeft dat ook niet nodig. Voor een avondje stappen of een feestje vind ik het wel leuk om me een beetje op te tutten. Sommige meiden in de kroeg zouden dat ook wel eens mogen doen, haha. Het blijft in NL altijd heel basic en is al snel too much. Soms wel eens jammer..
PC: Ik ben het deels wel met je eens hoor. Dagelijks foundation en de hele reutemeteut vind ik niet nodig, maar mijn huid heeft dat ook niet nodig. Voor een avondje stappen of een feestje vind ik het wel leuk om me een beetje op te tutten. Sommige meiden in de kroeg zouden dat ook wel eens mogen doen, haha. Het blijft in NL altijd heel basic en is al snel too much. Soms wel eens jammer..
Arwyn- Ratel
Ik vind het heerlijk om me op te tutten, leuke kleding aan te trekken en mooie schoenen, zeker voor een feestje.
Als ik ga stappen voel ik me soms weleens overdressed, als iedereen om me heen in jeans en een topje staat. Maar dan denk ik 'It's always better to be overdressed then to be underdressed' .
Wat make-up betreft vind ik dat dit meisje meer gebruikt dan ze nodig heeft, maar ach, laat haar lekker. Ik vind haar oog make-up wel gaaf gedaan.
Degene die zei dat ze het erg zou vinden als haar dochter dit later zou doen: waarom? Wat maakt dat nou weer uit?
Toen ik in Engeland woonde en ging stappen met de jongens uit onze Hall zeiden zij vaak dat ze vonden dat wij er leuker uitzagen dan de Engelse meiden, we droegen ten slotte meer dan alleen een riem .
Als ik ga stappen voel ik me soms weleens overdressed, als iedereen om me heen in jeans en een topje staat. Maar dan denk ik 'It's always better to be overdressed then to be underdressed' .
Wat make-up betreft vind ik dat dit meisje meer gebruikt dan ze nodig heeft, maar ach, laat haar lekker. Ik vind haar oog make-up wel gaaf gedaan.
Degene die zei dat ze het erg zou vinden als haar dochter dit later zou doen: waarom? Wat maakt dat nou weer uit?
Toen ik in Engeland woonde en ging stappen met de jongens uit onze Hall zeiden zij vaak dat ze vonden dat wij er leuker uitzagen dan de Engelse meiden, we droegen ten slotte meer dan alleen een riem .
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Qua kleding vind ik de Britten echt 3 keer niks, haha.
Qua kleur foundation ook niet.. Maar de oog make-up vind ik meestal echt mooi!
Qua kleur foundation ook niet.. Maar de oog make-up vind ik meestal echt mooi!
Arwyn- Ratel
Ik vind het altijd zo leuk om te gaan stappen met mijn Engelse nichten (in Engeland dan dus). Echt al in de middag beginnen ze met tutten, elkaars haren steilen etc. Daarentegen vind ik het dan ook wel weer relaxed dat het hier zo down to earth kan. Als ik naar de kroeg hier ga dan voel ik er weinig voor om zo te gaan als hoe dit meisje zich kleedt en opmaakt. Als ze echt gaat stappen, dansen/ clubbing, dan begrijp ik het wat beter. Ik vind het dus wel leuk maar hoef het ook niet elke week dus .
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: