make up
+3
Blond
Beachgirl
VeryCherry
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: make up
Ik draag tegenwoordig praktisch geen make-up. Als ik het weleens doe, dan zo neutraal mogelijk. Ok, met rode lipgloss. Maar als dat eraf is, dan is het er af. Dus verder ben ik wel erg neutraal.
Gast- Gast
De ene keer pak ik wat meer uit dan de andere keer, maar naar mijn werk hou ik mijn ogen meestal neutraal en doe ik hooguit een rode lippenstift op.
In het weekend, of gewoon als ik wat meer tijd heb, vind ik het wel leuk om 'los' te gaan met felle kleuren.
In het weekend, of gewoon als ik wat meer tijd heb, vind ik het wel leuk om 'los' te gaan met felle kleuren.
Gast- Gast
Vroeger wel, toen droeg ik vaak roze oogschaduw. Nu al jaren smokey eyes of gewoon een zwart sixties lijntje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Beide. Soms ga ik los met kleur en dan soms zelf 3 kleuren oogschaduw. En soms maak ik een neutrale look maar dan nog kan ik zo 3 kleuren gebruiken.
Mijn lippen hou ik altijd nude of lichtroze. Heftige kleuren op mijn lippen vind ik bij mezelf niet staan.
Mijn lippen hou ik altijd nude of lichtroze. Heftige kleuren op mijn lippen vind ik bij mezelf niet staan.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Doordeweeks sowieso neutraal. Ga er echt niet op mijn werk bij lopen alsof ik uit de disco kom rollen, ze moeten me wel een beetje serieus nemen. Als ik ga stappen doe ik wel zwaardere make-up op, smokey eyes en zo.
Ik vind een fellere lippenstift wel altijd leuk en meestal ook kunnen. Die draag ik wel naar m'n werk.
Ik vind een fellere lippenstift wel altijd leuk en meestal ook kunnen. Die draag ik wel naar m'n werk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Als dagelijkse make up draag ik meestal MAC Satin Taupe in mijn buitenooghoeken en een wit/rozige van MAC in mijn binnen ooghoeken. (weet het kleurnummer zo niet meer).
Of ik heb een paars pallet van Chanel op.
Verder een klein randje eyeliner en mascara. (en een potje purol bij me).
Of ik heb een paars pallet van Chanel op.
Verder een klein randje eyeliner en mascara. (en een potje purol bij me).
Gast- Gast
Ligt eraan wat ik aanheb... Ik pas mijn make up aan op mijn kleding. Als het zomer is ben ik geneigd wat fellere kleuren op mijn ogen te doen. Ik moet zeggen dat ik wel vaak grijs op heb.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik draag eigenlijk nooit meer make-up, geef mezelf er geen tijd voor.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Meer neutrale kleuren. Soms als ik uitga wil ik nog wel eens iets anders doen maar meestal neem ik dan de neutrale kleuren in een iets donkerder variant.
Gast- Gast
Ogen altijd neutrale kleuren. Op mijn lippen heb ik meestal labello, een nude kleurige lippenstift of koraalkleur
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik vind het leuk om uit te pakken met make-up, maar als ik moet werken heb ik daar echt geen zin in. En geen tijd voor!
Mijn lievelingslippenstiften zijn felrood of knalroze, maar dan houd ik m'n ogen qua kleur wel natuurlijk, ik wil er niet bijlopen als een clown.
Mijn lievelingslippenstiften zijn felrood of knalroze, maar dan houd ik m'n ogen qua kleur wel natuurlijk, ik wil er niet bijlopen als een clown.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: