Make up bewaren
+3
_Cyn_
Beachgirl
Pussycat
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Make up bewaren
Waar/hoe bewaren jullie je make up?
Ik bewaar mijn make up allemaal verzameld in een rieten mandje
Zo'n eentje:
En die staat dan bovenop de kast in de badkamer. Maar eigenlijk is het een zooitje in dat mandje.
Want alles ligt gewoon door elkaar heen natuurlijk ....
Daardoor was ik dus benieuwd hoe jullie dat doen.
Ik zit er namelijk aan te denken om zo'n koffer te kopen waardoor alles op z'n plek blijft zeg maar... maar volgens mij wordt zelfs dat een zooitje
Ik bewaar mijn make up allemaal verzameld in een rieten mandje
Zo'n eentje:
En die staat dan bovenop de kast in de badkamer. Maar eigenlijk is het een zooitje in dat mandje.
Want alles ligt gewoon door elkaar heen natuurlijk ....
Daardoor was ik dus benieuwd hoe jullie dat doen.
Ik zit er namelijk aan te denken om zo'n koffer te kopen waardoor alles op z'n plek blijft zeg maar... maar volgens mij wordt zelfs dat een zooitje
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Make up bewaren
Ik heb 2 van die houten ladenkastjes van Ikea. En dan per lade 1 soort make up.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zo ontzettend veel make-up dat ik niet eens weet waar ik het moet laten en soms ergens in huis wel eens dingen tegenkom die wel rijp zijn voor de afvalbak haha. En ik gebruik op een dagelijkse basis bijna altijd hetzelfde
Vriend en ik hebben allebei een donkere rieten mand onder de salontafel. Hij heeft er shag, aanstekers, een tijdschrift, pennen en wat andere niet heel boeiende dingen in zitten. Die van mij is tot de nok gevuld met make-up, nagellak, (hand)créme en andere tutspullen. Het is een chaotisch mandje met leuke spulletjes
Vriend en ik hebben allebei een donkere rieten mand onder de salontafel. Hij heeft er shag, aanstekers, een tijdschrift, pennen en wat andere niet heel boeiende dingen in zitten. Die van mij is tot de nok gevuld met make-up, nagellak, (hand)créme en andere tutspullen. Het is een chaotisch mandje met leuke spulletjes
Gast- Gast
Ik heb in een lade in het badkamermeubel een mandje staan waar mijn make-up in zit.
Gast- Gast
Ik heb een rieten mandje van de hema. 1 voor make up en 1 voor haarspulletjes. Bij mn vriend thuis zit m'n make up in een doorzichtig tasje.
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik heb een toilettafel, kast van 1.50 meter hoog met toen laden en drie manden onder de eettafel
Gast- Gast
Reva schreef:Ik heb een toilettafel, kast van 1.50 meter hoog met toen laden en drie manden onder de eettafel
Yay! Nog een addict
Gast- Gast
Een kastje met 3 laden, maar die zit zo vol dat ik nu mijn nagellakjes maar in de woonkamer neergezet heb. Ik moest nog wat kastruimte opvullen nu ex weg is. Ik zit er wel over te denken een grotere kast te kopen, maar weet nog niet zeker of ik hier blijf wonen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een leuk topic!
Ik heb deze ladekast met spiegel. De 1e lade zit helemaal vol met make-up.
In die lade heb ik meerdere van zulke bakken staan:
Verder heb ik van de IKEA ook andere bakjes met vakken erin.
In de badkamer staan kleine bakjes (vooraan op onderstaande afbeelding) waar ik diverse spulletjes in heb zitten.
In die lade heb ik meerdere van zulke bakken staan:
Verder heb ik van de IKEA ook andere bakjes met vakken erin.
In de badkamer staan kleine bakjes (vooraan op onderstaande afbeelding) waar ik diverse spulletjes in heb zitten.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
ThinkPink schreef:Wat een leuk topic!
Die wil ik ook! Jammer dat ze hem niet meer hebben.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:ThinkPink schreef:Wat een leuk topic!
Die wil ik ook! Jammer dat ze hem niet meer hebben.
Ja, daar kwam ik dus ook net achter toen ik deze afbeelding zocht Ze hebben wel een andere soort, die kost volgens mij evenveel als dat deze gekost heeft en die heeft bijna geen bergruimte.
Vind het erg jammer want mochten er over een aantal jaar gaan verhuizen zou ik deze graag weer hebben. Ik hoop dat ik 'm zo dan toch mee kan nemen of dat ie goed uit elkaar te halen is.
ThinkPink- Prater
In een heel chique doosje, handig ook als ik ergens ga logeren.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
En ik bewaar de dozen van de glossybox ook, die zijn ook heel goed bruikbaar voor make-up. Denk dat als ik weer eens ga opruimen (lees: make-up weggooien die ik vergeten ben of amper heb gebruikt en dan over de houdbaarheidsdatum is ) die dozen ga gebruiken. Ze zijn ook nog eens roze Het mooiste zou de doos zijn zoals de Valentijnsbox maar ach, al het roze is goed.
ThinkPink- Prater
Ik heb niet zoveel make-up en ik bewaar het gewoon in een beautycase.
Zoiets, maar volgens mij is de mijn nog kleiner.
Zoiets, maar volgens mij is de mijn nog kleiner.
Gast- Gast
Ik heb ook deze kast alleen dan in het zwart. Ook bomvol makeup en nagellak, Heb er ook weer losse bakken in zodat het soort bij soort ligt.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
In deze stoffen mandjes van H&M.
Maar ik heb niet zo heel veel make up. Gebruik veel Chanel en MAC en daar kan ik geen bakken mee vullen. (was het maar zo'n feest, dan had ik een wat vollere bankrekening gehad.. of niet )
Maar ik heb niet zo heel veel make up. Gebruik veel Chanel en MAC en daar kan ik geen bakken mee vullen. (was het maar zo'n feest, dan had ik een wat vollere bankrekening gehad.. of niet )
Gast- Gast
@ thinkpink dan heb jij denk ik pech deze maand, want de doos zal wel groen worden dit keer
Zo zeg ik dacht dat ik erg was met mijn make-up, maar er zijn mensen met hele lades vol hahaha
Toen ik ging samenwonen had ik een paar dozen vol (schoenendozen) en dat heb ik tot mijn spijt terug kunnen brengen tot 1 doos.
Maar bij iedereen is het dus chaotisch Ik zit elke morgen zo te zoeken haha.
Vooral als ik een leuke oogschaduw op wil, want dat is niet mijn dagelijkse make up.
Zo zeg ik dacht dat ik erg was met mijn make-up, maar er zijn mensen met hele lades vol hahaha
Toen ik ging samenwonen had ik een paar dozen vol (schoenendozen) en dat heb ik tot mijn spijt terug kunnen brengen tot 1 doos.
Maar bij iedereen is het dus chaotisch Ik zit elke morgen zo te zoeken haha.
Vooral als ik een leuke oogschaduw op wil, want dat is niet mijn dagelijkse make up.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:@ thinkpink dan heb jij denk ik pech deze maand, want de doos zal wel groen worden dit keer
Misschien heb ik onder een steen gelegen, maar waarom maken ze de doos groen Als het lime groen is dan kan het nog wel, maar ik heb liever roze
ThinkPink- Prater
Ze passen het toch aan het thema aan? Of heb ik dat mis...? Ow maar het thema schijnt dus groen te zijn, dus vandaar dat ik dat dacht
Pussycat- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: