Make-uppen of schminken?
+26
Lejow
Bazinga
Janelie
Lotus_
Paper Crown
Bacio
Parel
patjuhhh
Twellie
mouette
Zwerver
Blond
Antibes
Arwyn
loura
Coco
Minx
Mamsie
Lady4
Sugarfall
Mees
Ibbeltje
Rouge
Jeanette
Mida4you
SoGood
30 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Make-uppen of schminken?
*guilty*Paper Crown schreef:Mermaid Forest schreef:Nou ik niet hoor, doe mij maar lage truttige omahakjes op een stapavond, daar loop en dans ik veel prettiger op dan kapot gaan van de pijn als ik hoge hakken draag.Dat doe ik mezelf niet aan.Paper Crown schreef:Dropdraakje schreef: Mooie meid maar zonder al die poespas is ze veel mooier. En der kledingsstijl, niet mijn ding. Tijdens het stappen gisteravond zag ik ook meisjes op zulke hakken lopen. Damn hoe doe je dat zonder je nek te breken?
Dat jij het niet kan betekend niet dat andere vrouwen hun nek breken hoor. Van die lage oma-achtige truttige korte stomphakjes wordt echt niemand mooier. Geef mij maar 12cm, ik loop er probleemloos op weg, de hele avond.
Dat je pijn hebt snap ik, dat is een ander verhaal dan je afvragen hoe iemand toch niet zijn nek breekt. Ik heb gewoon geen last van mijn voeten met hoge hakken. Maybe I am born to wear 12cm
Edit: ik vind Ballerinaatjes of gewoon andere platte schoenen vind ik wel mooi! Loop ik zelf ook op maar dit:
Nee, behoorlijk sexloos.
Gast- Gast
Mermaid Forest schreef:*guilty*Paper Crown schreef:Mermaid Forest schreef:Nou ik niet hoor, doe mij maar lage truttige omahakjes op een stapavond, daar loop en dans ik veel prettiger op dan kapot gaan van de pijn als ik hoge hakken draag.Dat doe ik mezelf niet aan.Paper Crown schreef:Dropdraakje schreef: Mooie meid maar zonder al die poespas is ze veel mooier. En der kledingsstijl, niet mijn ding. Tijdens het stappen gisteravond zag ik ook meisjes op zulke hakken lopen. Damn hoe doe je dat zonder je nek te breken?
Dat jij het niet kan betekend niet dat andere vrouwen hun nek breken hoor. Van die lage oma-achtige truttige korte stomphakjes wordt echt niemand mooier. Geef mij maar 12cm, ik loop er probleemloos op weg, de hele avond.
Dat je pijn hebt snap ik, dat is een ander verhaal dan je afvragen hoe iemand toch niet zijn nek breekt. Ik heb gewoon geen last van mijn voeten met hoge hakken. Maybe I am born to wear 12cm
Edit: ik vind Ballerinaatjes of gewoon andere platte schoenen vind ik wel mooi! Loop ik zelf ook op maar dit:
Nee, behoorlijk sexloos.
Gelukkig heb je een leuk koppie dat veel goedmaakt!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:
Sowieso loop ik nu niet meer zoveel op hakken als eerst, maar als ik ze aanwil, dan doe ik dat gewoon hoor. En over 20 weken vast niet meer, maar dat zou zijn omdat ik bang zou zijn om te vallen with my precious belly baby dan dat ik het zelf niet wil. Maar de meeste vrouwen waar ik het over heb, zijn heus niet zwanger. Je hoeft van mij niet hoge hakken aan, maar ik vind het echt spuuglelijk die korte lelijke hakjes.
Verstandig! Mijn uggs waren tijdens de zwangerschap mijn grote
Ik gruwel ook van die omahakjes.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Dropdraakje schreef: Mooie meid maar zonder al die poespas is ze veel mooier. En der kledingsstijl, niet mijn ding. Tijdens het stappen gisteravond zag ik ook meisjes op zulke hakken lopen. Damn hoe doe je dat zonder je nek te breken?
De meiden die jij volgens mij bedoelt konden er ook niet echt goed op lopen leek het.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Er zit nog wel een middenweg tussen 12cm en 3cm hakken toch??
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Paper Crown schreef:Dropdraakje schreef: Mooie meid maar zonder al die poespas is ze veel mooier. En der kledingsstijl, niet mijn ding. Tijdens het stappen gisteravond zag ik ook meisjes op zulke hakken lopen. Damn hoe doe je dat zonder je nek te breken?
Oke dat snap ik even niet?
Ik geef alleen aan dan ik ervan sta te kijken omdat sommige pumps zo hoog zijn dat als ze een keer verzwikken geen enkels meer hebben. Neem aan dat als je veel drinkt ook niet meer strak op je pumps staat. Ik vind pumps echt mooi en ja ik vind het wel eens jammer dat ik er niet op kan lopen. Je benen lijken vaak mooier dan platte schoenen.
Ik ben niet van: wie mooi wilt zijn moet pijnlijden? Dus al zou ik z'n mooie schoenen aantrekken dan blijf ik dood op z'n avond, dan maar truttig en minder mooi met platte schoenen. Kan ik wel de hele avond los gaan op de dansvloer.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Nois schreef:Paper Crown schreef:
Ben trouwens wel benieuwd of je het over een week of 20 nog steeds probleemloos doet.
Sowieso loop ik nu niet meer zoveel op hakken als eerst, maar als ik ze aanwil, dan doe ik dat gewoon hoor. En over 20 weken vast niet meer, maar dat zou zijn omdat ik bang zou zijn om te vallen with my precious belly baby dan dat ik het zelf niet wil. Maar de meeste vrouwen waar ik het over heb, zijn heus niet zwanger. Je hoeft van mij niet hoge hakken aan, maar ik vind het echt spuuglelijk die korte lelijke hakjes.
Vind ik ook! Dan draag ik liever leuke platte laarsjes ofzo, ipv een kort hakje. Zo seksloos en tuttig.
Gast- Gast
Haha, oh god, wat zijn jullie weer heerlijk subtiel.. Al mijn hakken zijn denk ik zo'n 6/7 cm ofzo.. Ik heb één paar pumps van 10 of 11 cm, daar kan ik op zich prima op lopen, maar ik vind het gewoon niet leuk als ik de 1.90 haal.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Haha, oh god, wat zijn jullie weer heerlijk subtiel.. Al mijn hakken zijn denk ik zo'n 6/7 cm ofzo.. Ik heb één paar pumps van 10 of 11 cm, daar kan ik op zich prima op lopen, maar ik vind het gewoon niet leuk als ik de 1.90 haal.
Dat vind ik juist wel mooi... Wat ik dan alleen weer niet mooi vind is als de vrouw zo;n 10-20 cm door die hakken boven haar vriend/man uit komt.
Gast- Gast
Nee he, voor het eerst in jaren probeer ik wat meer aandacht aan mijn schoeisel te besteden, blijkt het nog niet hip te zijn .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Watermeloen schreef:Antibes schreef:Haha, oh god, wat zijn jullie weer heerlijk subtiel.. Al mijn hakken zijn denk ik zo'n 6/7 cm ofzo.. Ik heb één paar pumps van 10 of 11 cm, daar kan ik op zich prima op lopen, maar ik vind het gewoon niet leuk als ik de 1.90 haal.
Dat vind ik juist wel mooi... Wat ik dan alleen weer niet mooi vind is als de vrouw zo;n 10-20 cm door die hakken boven haar vriend/man uit komt.
Hmm, maar met 1.90 toren je serieus boven 85% van de mensen (inclusief mannen) uit hoor. ik heb geen vriend, maar gewoon op straat/in de kroeg is dat al echt niet leuk.. Met kleine hakken als ik zeg maar 1.85-1.90 ben dan zie je al niet snel meer een langere man..
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Haha, oh god, wat zijn jullie weer heerlijk subtiel.. Al mijn hakken zijn denk ik zo'n 6/7 cm ofzo.. Ik heb één paar pumps van 10 of 11 cm, daar kan ik op zich prima op lopen, maar ik vind het gewoon niet leuk als ik de 1.90 haal.
Gelukkig verschillen smaken dan ook. Ik zie het liever gewoon als een duidelijke hak of gewoon plat. Ik draag het liefst hakken, hele dagen. Voor mijn man liep ik ook alleen maar op hakken. Naast hem draag ik vrijwel altijd platte schoenen want mijn man is een 2-3 cm kleiner. Met hakken voel ik mij echt een reus naast hem
Die 1.90 snap ik dan ook best dat je dat niet leuk vind, maar maakt 1.85 of 1.90 dan nog zoveel verschil? Geen idee hoor, ik ben "maar" 1.72
En persoonlijk vind ik wat lagere hakjes ook best kunnen hoor, maar dan vooral bij enkellaarsjes en niet bij, sorry, omaschoenen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Sorry! Ik zou gewoon wel hakken dragen, je bent toch al mooi lang, kan die 10 of 12 cm ook nog wel bij
Gast- Gast
Erg jammer al dat geplamuur ja! Al vond ik het eindresultaat nog wel meevallen. Het stond allemaal wel bij elkaar, haar, make-up, schoenen, jurkje.
Grappig weer die discussie over oma hakjes. Ik vind ze bij de juiste outfit vaak best leuk. 12cm hakken kan ik nog mooi vinden, maar alles erboven vind ik verschrikkelijk lelijk.
Grappig weer die discussie over oma hakjes. Ik vind ze bij de juiste outfit vaak best leuk. 12cm hakken kan ik nog mooi vinden, maar alles erboven vind ik verschrikkelijk lelijk.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Nois schreef:Antibes schreef:Haha, oh god, wat zijn jullie weer heerlijk subtiel.. Al mijn hakken zijn denk ik zo'n 6/7 cm ofzo.. Ik heb één paar pumps van 10 of 11 cm, daar kan ik op zich prima op lopen, maar ik vind het gewoon niet leuk als ik de 1.90 haal.
Gelukkig verschillen smaken dan ook. Ik zie het liever gewoon als een duidelijke hak of gewoon plat. Ik draag het liefst hakken, hele dagen. Voor mijn man liep ik ook alleen maar op hakken. Naast hem draag ik vrijwel altijd platte schoenen want mijn man is een 2-3 cm kleiner. Met hakken voel ik mij echt een reus naast hem
Die 1.90 snap ik dan ook best dat je dat niet leuk vind, maar maakt 1.85 of 1.90 dan nog zoveel verschil? Geen idee hoor, ik ben "maar" 1.72
En persoonlijk vind ik wat lagere hakjes ook best kunnen hoor, maar dan vooral bij enkellaarsjes en niet bij, sorry, omaschoenen.
Ja, best wel eigenlijk. Met 1.85 zijn er sowieso nog wel wat mannen van die lengte en anders ben je maar een paar cm langer (toch veel mannen 1.80-1.85 hoor).. Maar met 1.90 houdt het wel echt op (mannen dragen natuurlijk geen hakken) en dan moet je echt een paar lange uitzonderingen tegenkomen, anders steek je duidelijk uit. Sowieso ben ik al 1.81, dus als ik 10 cm hak heb dan ben ik ook al 1.90+.
Antibes- Ratel
Antibes, ik begrijp jou wel hoor. Heb het zelf ook terwijl ik 'maar' 1,79cm ben. Je voelt je zo,n wandelende attractie met hoge hakken. Nu heb ik laatst wel een aantal hogere hakken gekocht en ik moet zeggen, het went wel om nog langer te zijn. Alleen doe het ook niet graag bij het uitgaan, omdat je dan echt alleen maar over iedereen heen aan het kijken bent. En dat heeft niet zo zeer met onzekerheid te maken, maar soms heb je gewoon geen zin om nog extra op te vallen.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik heb ook nog een heel leuk paar bruine, leren, rijg-enkellaarsjes met sleehak. Ook ruim 10cm en draag ik ook wel af en toe, maar echt niet met uitgaan nee.. :p
Antibes- Ratel
Ik vind laffe hakjes ook lelijk. Maar ik snap antibes wel, ik ben 1.82 en ben dus met minstens 10 cm 1.92 of langer, dan toren je echt boven iedereen uit. Als ik met lange mensen of vriendinnen op even hoge hallen ben vind ik dat geen probleem en anders doe ik lekker een plat laarsje aan ofzo! Het is irritant als je steeds moet bukken of boven je vriend uit torent. Al is mijn vriend gelukkig 1.97 dus dat gebeurt niet zo snel.
Gast- Gast
Overigens vind ik van die 3 cm hakjes ook spuuglelijk, de discussie was meer nav. 10+cm-hak-standpunt..
Antibes- Ratel
Youandi schreef:Mijn huid krijgt het spontaan benauwd bij de aanblik van al die foundation.
+1! Ik ben echt heel erg allergisch voor makeup, of nouja. Ik kan gewoon niks op m'n huid smeren, zelfs geen Vaseline of huidcreme van Neutral, ik krijg spontaan uitslag en bij dit filmpje alleen al, begint m'n huid te jeuken!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Tuinstoel schreef:Nee he, voor het eerst in jaren probeer ik wat meer aandacht aan mijn schoeisel te besteden, blijkt het nog niet hip te zijn .
Toevallig ook nog een spijkerrokje en een witte legging in je kast hangen??
Gecombineerd met 'lage tuthola hakjes' en ik zeg: HELEMAAL 2012
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Er komt maar geen einde aan die foundation! Zonde, want ze heeft het niet nodig.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Hier nog iemand van 1.79 en aan laffe hakjes doe ik ook niet. Gewoon torenhoge pumps, dan maar een reuzin. Ik krijg er eigenlijk alleen maar leuke reacties op.. En meestal voel ik me niet eens echt super groot ofzo, er zijn meer lange meiden met hoge pumps hoor! Mijn vriend is ook een langer dan dat ik ben, zelfs met pumps. Gelukkig maar.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Punk'd schreef:Hoeveel potjes foundation zou ze er maandelijk doorheen jassen
Ik vind haar haar trouwens wel erg leuk met die staart en dat getoupeerde stukje. Ik wil zelf ook nog zo'n kam/borsteltje maar hier in Nederland kan ik dat echt nergens vinden. En touperen met een kam lukt nooit zo relax bij mij.
Heb ik! Bij een kapperswinkeltje die ze ook bijna nergens konden inkopen.
Wil ik!!
Maar jeetje zeg wat gebruikt ze een hoop make up... zoals eerder gezegd haar ogen zijn mooi zo maar de rest heeft ze helemaal niet nodig.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Is er nou niemand die mijn nepwimpers vraag kan beantwoorden? Ik vraag dat me namelijk écht nog steeds serieus af na dit filmpje haha!
Antibes- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: