Make-uppen of schminken?
+26
Lejow
Bazinga
Janelie
Lotus_
Paper Crown
Bacio
Parel
patjuhhh
Twellie
mouette
Zwerver
Blond
Antibes
Arwyn
loura
Coco
Minx
Mamsie
Lady4
Sugarfall
Mees
Ibbeltje
Rouge
Jeanette
Mida4you
SoGood
30 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Make-uppen of schminken?
Dit is wel heel erg zeg!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Damn, dat is wel wat te enthousiast inderdaad! Je zou haar zonder make-up niet eens herkennen. Ze heeft wel mooie oogschaduw op, maar de rest is echt te enthousiast.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Heeft ze helemaal niet nodig joh, die liters foundation.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Hahaha oke wat erg zeg. Ze heeft ook gewoon net even niet de goede kleur. En dat ze een mal gebruikt om haar blush op te brengen vind ik helemaal hilarisch. Haha het arme kind.
Gast- Gast
Ik vind haar wel lief overkomen eigenlijk haha . Maar idd, te veel te veel... Ze is vast Engels .
Gast- Gast
De oogschaduw vind ik best mooi, maar waarom ze 5 lagen poeder en foundation enz opdoet ? Is echt niet nodig
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Wat veel!! Ik vind haar zonder veel mooier! Haar huidskleur na die troep is naar mijn idee niet passend bij haar.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Mijn huid krijgt het spontaan benauwd bij de aanblik van al die foundation.
Gast- Gast
Wat sonde..die 3 seconden dat je haar zonder plamuur ziet, is ze zo veel mooier!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Haha ja, een beetje teveel foundation gebruikt ze wel. Maar ik denk dat het vooral een beetje ''goedkoop'' oogt door de lichte kleur lippenstift in combinatie met teveel foundation. Haar ogen vind ik wel heel mooi opgemaakt.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Hoeveel potjes foundation zou ze er maandelijk doorheen jassen
Ik vind haar haar trouwens wel erg leuk met die staart en dat getoupeerde stukje. Ik wil zelf ook nog zo'n kam/borsteltje maar hier in Nederland kan ik dat echt nergens vinden. En touperen met een kam lukt nooit zo relax bij mij.
Ik vind haar haar trouwens wel erg leuk met die staart en dat getoupeerde stukje. Ik wil zelf ook nog zo'n kam/borsteltje maar hier in Nederland kan ik dat echt nergens vinden. En touperen met een kam lukt nooit zo relax bij mij.
Gast- Gast
Punk'd schreef:Hoeveel potjes foundation zou ze er maandelijk doorheen jassen
Heb ik! Bij een kapperswinkeltje die ze ook bijna nergens konden inkopen.
SoGood- Ratel
Powerbabe schreef:Hahaha oke wat erg zeg. Ze heeft ook gewoon net even niet de goede kleur. En dat ze een mal gebruikt om haar blush op te brengen vind ik helemaal hilarisch. Haha het arme kind.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Punk'd schreef:Hoeveel potjes foundation zou ze er maandelijk doorheen jassen
AAAHHGG haha ik had er eentje gevonden bij LabelM naar opsturen naar NL kost dan weer 10 pond.. Jaa alleen voor een kammetje pff
Kun je er niet eentje voor mij kopen en naar me opsturen. Ik vergoed natuurlijk alle kosten!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Sogood schreef:Punk'd schreef:Hoeveel potjes foundation zou ze er maandelijk doorheen jassen
AAAHHGG haha ik had er eentje gevonden bij LabelM naar opsturen naar NL kost dan weer 10 pond.. Jaa alleen voor een kammetje pff
Kun je er niet eentje voor mij kopen en naar me opsturen. Ik vergoed natuurlijk alle kosten!
Ik zal voor je kijken!
SoGood- Ratel
Ohhhh ik heb er gewoon een gevonden bij een kapperswinkeltje online voor 3 eurooo
Ik zocht elke keer op de verkeerde zoektem
Gast- Gast
Zo eentje toch?
http://www.kappersvoordeel.nl/kammen-borstels/sibel/sibel-toupeerborstel-classic.html
http://www.kappersvoordeel.nl/kammen-borstels/sibel/sibel-toupeerborstel-classic.html
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ohhhh ik heb er gewoon een gevonden bij een kapperswinkeltje online voor 3 eurooo
Waar? Want ik doe wel vaak zelf mijn pony zo, maar dan zonder te touperen en dat maakt het eigenlijk juist zo mooi.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Wow! Ik heb niet eens foundation of poeder in huis..
Haar ogen kan ze trouwens wel prachtig opmaken zeg, dat krijg ik niet voor elkaar. En haar wenkbrauwen vind ik erg mooi, voordat ze die helemaal bijtekent.
Haar ogen kan ze trouwens wel prachtig opmaken zeg, dat krijg ik niet voor elkaar. En haar wenkbrauwen vind ik erg mooi, voordat ze die helemaal bijtekent.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik wil niet weten hoe haar huid er over een jaar of 10 uitziet!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Reactie van mijn vriend zegt genoeg die vroeg zich af of het een man was
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Wow dat is wel heel extreem. Echt zonde, ze is zonder make up al hardstikke mooi. Een likje mascara en wat lippenbalm/gloss is voldoende voor haar. Ze maakt zich alleen maar lelijk
Jammer dat ze dat zelf niet ziet.
Jammer dat ze dat zelf niet ziet.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Mamsie schreef:Ik wil niet weten hoe haar huid er over een jaar of 10 uitziet!
Dat zal wel mee vallen als je je huid elke avond goed reinigt, toch?
Verder, zonde! Echt to much make-up. Haar ogen doet ze wel mooi inderdaad.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: