Make-uppen of schminken?
+26
Lejow
Bazinga
Janelie
Lotus_
Paper Crown
Bacio
Parel
patjuhhh
Twellie
mouette
Zwerver
Blond
Antibes
Arwyn
loura
Coco
Minx
Mamsie
Lady4
Sugarfall
Mees
Ibbeltje
Rouge
Jeanette
Mida4you
SoGood
30 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Make-uppen of schminken?
Waarom troep? Gewoon foundation hoor.Ibbeltje schreef:Wat veel!! Ik vind haar zonder veel mooier! Haar huidskleur na die troep is naar mijn idee niet passend bij haar.
Gast- Gast
Forumster schreef:Waarom troep? Gewoon foundation hoor.Ibbeltje schreef:Wat veel!! Ik vind haar zonder veel mooier! Haar huidskleur na die troep is naar mijn idee niet passend bij haar.
Omdat het zoveel over elkaar is. Ik doelde niet specifiek op de foundation an sich maar gewoon zo dik op elkaar.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Vind haar zonder makeup mooier.. Ik zie ze zo allemaal lopen in mijn hotel hoor niets vreemds aan. Hoop voor haar dat ze het wel alleen zo doet als ze uitgaat en niet overdag.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Jammer van die ongelooflijk verkeerde kleur foundation en dat te korte jurkje..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Oeff, wat een werk en dat terwijl ze er aan het begin van het filmpje beter uit zag. Moet dat trouwens, eerst mascara en dan nepwimpers?
Ik zeg, klusje voor POD (Snog, marry, avoid op TLC).
Ik zeg, klusje voor POD (Snog, marry, avoid op TLC).
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Hoe lang zou ze ermee bezig zijn om alles er weer af te halen? Ik vond ook wel hilarisch dat ze haar wenkbrauwen ging inkleuren, er was zoveel foundation op haar gezicht dat ze haar wenkbrauwen weer moest inkleuren.
Bij zulke filmpjes hoop ik altijd dat ik geen dochter krijg die zo gaat worden
Bij zulke filmpjes hoop ik altijd dat ik geen dochter krijg die zo gaat worden
Gast- Gast
Ik vind haar mooier zonder make-up. Ze gebruikt echt teveel foundation in de verkeerde kleur..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Dit dus. Zonder make up een mooie meid!Chance schreef:Ik vind haar mooier zonder make-up. Ze gebruikt echt teveel foundation in de verkeerde kleur..
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Plamuren...
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Alles gaat er gewoon in minstens drie lagen op! Tig keer poederen, meerdere kleuren lippenstift?? Bij daglicht is het waarschijnlijk niet om aan te zien maar met uitgaan misschien wel.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Oh my god, dit is wel heel erg. Zo zonde.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Ze bleef poederen! Meine gute!
Vind haar haar wel heel erg leuk, maar ik irriteer me aan de bobbels tussen de staart en de klemmetjes!
Vind haar haar wel heel erg leuk, maar ik irriteer me aan de bobbels tussen de staart en de klemmetjes!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Waarom zou ze zoveel spul opdoen? Dr huid zag er prima uit, niks om te moeten verbloemen. Ze bleef maar smeren, alsof ze iets moest verbergen.
Oog make up en haar wel leuk! Outfit verschrikkelijk.
Oog make up en haar wel leuk! Outfit verschrikkelijk.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Parel schreef:Ze bleef poederen! Meine gute!
haha dat vind ik juist weer erg leuk Niet zo strak allemaal.
Die jurk vind ik trouwens wel echt afschuwelijk spuuglelijk.. brr
Gast- Gast
Die schoenen ook......
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Mooie meid maar zonder al die poespas is ze veel mooier. En der kledingsstijl, niet mijn ding. Tijdens het stappen gisteravond zag ik ook meisjes op zulke hakken lopen. Damn hoe doe je dat zonder je nek te breken?
Gast- Gast
Dropdraakje schreef: Mooie meid maar zonder al die poespas is ze veel mooier. En der kledingsstijl, niet mijn ding. Tijdens het stappen gisteravond zag ik ook meisjes op zulke hakken lopen. Damn hoe doe je dat zonder je nek te breken?
Echt heel veel oefenen, denk ik. Ik loop al jaren voornamelijk op platte schoenen, maar nu wil ik wat meer pumps gaan dragen en ik ben nu al tijden bezig om fatsoenlijk te kunnen lopen op een hak van vijf / zes centimeter.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Nou ik vind het allemaal wel erg meevallen hoor. Je ziet het jurkje aan het begin, dat wekt de indruk dat ze natuurlijk gewoon uitgaat. Ik geloof niet dat ze in het dagelijks leven zoveel opsmeert, en al deed ze dat wel, wat dan nog? En je huid krijgt echt niets van make-up. Zolang je het af haalt maakt het niet uit. Je kan je huid niet beinvloeden van buitenaf met creme of foundation of lagen poeders. Je kan er hooguit als je het niet goed reinigt pukkels van krijgen, maar aan het begin is ze te zien zonder make-up en dan krijg ik niet de indruk dat ze een pukkelkop heeft. Ik vind het juist wel mooi om te zien dat in sommige landen WEL moeite wordt gedaan voor make-up en haar. Kijk hier maar in een kroeg allemaal simpele vrouwen, net kerels. Meer vrouwen zouden wat meer make-up moeten gebruiken, die bleke saaie bekkies ben ik wel zat inmiddels.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dropdraakje schreef: Mooie meid maar zonder al die poespas is ze veel mooier. En der kledingsstijl, niet mijn ding. Tijdens het stappen gisteravond zag ik ook meisjes op zulke hakken lopen. Damn hoe doe je dat zonder je nek te breken?
Dat jij het niet kan betekend niet dat andere vrouwen hun nek breken hoor. Van die lage oma-achtige truttige korte stomphakjes wordt echt niemand mooier. Geef mij maar 12cm, ik loop er probleemloos op weg, de hele avond.
Nou ik niet hoor, doe mij maar lage truttige omahakjes op een stapavond, daar loop en dans ik veel prettiger op dan kapot gaan van de pijn als ik hoge hakken draag.Dat doe ik mezelf niet aan.Paper Crown schreef:Dropdraakje schreef: Mooie meid maar zonder al die poespas is ze veel mooier. En der kledingsstijl, niet mijn ding. Tijdens het stappen gisteravond zag ik ook meisjes op zulke hakken lopen. Damn hoe doe je dat zonder je nek te breken?
Dat jij het niet kan betekend niet dat andere vrouwen hun nek breken hoor. Van die lage oma-achtige truttige korte stomphakjes wordt echt niemand mooier. Geef mij maar 12cm, ik loop er probleemloos op weg, de hele avond.
Gast- Gast
Paper Crown schreef:
Ben trouwens wel benieuwd of je het over een week of 20 nog steeds probleemloos doet.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nois schreef:Paper Crown schreef:
Ben trouwens wel benieuwd of je het over een week of 20 nog steeds probleemloos doet.
Sowieso loop ik nu niet meer zoveel op hakken als eerst, maar als ik ze aanwil, dan doe ik dat gewoon hoor. En over 20 weken vast niet meer, maar dat zou zijn omdat ik bang zou zijn om te vallen with my precious belly baby dan dat ik het zelf niet wil. Maar de meeste vrouwen waar ik het over heb, zijn heus niet zwanger. Je hoeft van mij niet hoge hakken aan, maar ik vind het echt spuuglelijk die korte lelijke hakjes.
Mermaid Forest schreef:Nou ik niet hoor, doe mij maar lage truttige omahakjes op een stapavond, daar loop en dans ik veel prettiger op dan kapot gaan van de pijn als ik hoge hakken draag.Dat doe ik mezelf niet aan.Paper Crown schreef:Dropdraakje schreef: Mooie meid maar zonder al die poespas is ze veel mooier. En der kledingsstijl, niet mijn ding. Tijdens het stappen gisteravond zag ik ook meisjes op zulke hakken lopen. Damn hoe doe je dat zonder je nek te breken?
Dat je pijn hebt snap ik, dat is een ander verhaal dan je afvragen hoe iemand toch niet zijn nek breekt. Ik heb gewoon geen last van mijn voeten met hoge hakken. Maybe I am born to wear 12cm
Edit: ik vind Ballerinaatjes of gewoon andere platte schoenen vind ik wel mooi! Loop ik zelf ook op maar dit:
Nee, behoorlijk sexloos.
Laatst aangepast door Paper Crown op za 14 jul 2012 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt
Nois schreef:Paper Crown schreef:
Ik ben op mijn hakken blijven lopen tot ik helemaal niet meer kon lopen
Was misschien niet zo slim achteraf.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: