Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Make-up

+9
smooch
Caresses
Pannetoet
Jerry
Arwyn
Minx
loura
Blond
Limburg85
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Make-up Empty Make-up

Bericht  Limburg85 wo 9 feb 2011 - 1:27

Ik draag eigenlijk nooit veel make-up, alleen mascara.

Voor mijn bruiloft afgelopen vrijdag was ik uitgebreid opgemaakt en vond dit erg mooi waardoor ik eigenlijk zelf ook meer make-up wil gaan gebruiken.

Alleen nu is mijn vraag, hoe begin je, hoe weet je welke kleur er bij je staat en hoe moet je het precies gebruiken?

Bijvoorbeeld dit vind ik mooi:
Make-up Untitled

Wat voor soort make-up gebruiken jullie dagelijks?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 1:42

Ik gebruik vrijwel helemaal geen make up meer.. Zou ik toch eens moeten doen.. Lekker vroeg m`n bed uit en lekker make-uppen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Blond wo 9 feb 2011 - 1:48

Ik gebruik:
-coverstick (voor de rode vlekjes en oneffenheden)
- losse poeder
- mascara
- oogschaduw.

Ik zou eens advies vragen bij de Douglas of Ici Paris XL.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  loura wo 9 feb 2011 - 2:25

Ik gebruik alle make up! haha ik maak me al op sinds mijn 13de dus ik heb al heel wat jaren ervaring.. ik gebruik, oogschaduw, eyeliner, mascara, foundation, powder en blusher. Ik varieer met kleuren, ik kijk meestal welke kleur kleding ik draag en aan de hand daarvan kies ik de kleur.

Wat je kunt doen is even op youtube kijken naar make up tutterals dan kun je stap voor stap zien hoe je je kunt opmaken.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 2:40

Eyeliner kan ik nog steeds niet mee om gaan.. Is zo`n eyeliner stift handig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Blond wo 9 feb 2011 - 2:56

_Donnaa schreef:Eyeliner kan ik nog steeds niet mee om gaan.. Is zo`n eyeliner stift handig?

Kan ik ook niet mee omgaan, ook niet met zo'n stift. Oogpotloot ben ik ook geen ster in, maar gaat altijd nog beter dan eyeliner.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 2:58

Oogpotlood doe ik wel vaak op de onderrand en dat gaat altijd perfect, maar ik wil ook eens zo`n mooi lijntje bovenlangs..

Make-up Eyeliner

Zo zeg maar.. Met oogpotlood lukt dat me helemaal niet mooi zwart..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 2:59

loura schreef:

Wat je kunt doen is even op youtube kijken naar make up tutterals dan kun je stap voor stap zien hoe je je kunt opmaken.

Haha Very Happy Tutorials?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Minx wo 9 feb 2011 - 4:02

Dat lijntje hierboven is volgens mij met een stift gemaakt. Voordeel daarvan is is dat het 1 puntje is. Bij een kwastje kunnen de haartjes alle kanten op
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Arwyn wo 9 feb 2011 - 7:05

_Donnaa schreef:Oogpotlood doe ik wel vaak op de onderrand en dat gaat altijd perfect, maar ik wil ook eens zo`n mooi lijntje bovenlangs..

Make-up Eyeliner

Zo zeg maar.. Met oogpotlood lukt dat me helemaal niet mooi zwart..

Met een potloodje krijg ik ook nooit een echt zwart lijntje! Ze zijn gewoon niet zwart genoeg ofzo.
Ik heb nu een vloeibare van Essence en eigenlijk bevalt dat me wel goed! Het was even oefenen om een strak lijntje te zetten, maar inmiddels gaat dat best goed smile En echt zwart! Zo'n stoft heb ik ook wel eens geprobeerd, maar daar kan ik niet echt mee om gaan, hoewel de meesten zeggen dat dat juist makkelijker is..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Jerry wo 9 feb 2011 - 10:27

_Donnaa schreef:Oogpotlood doe ik wel vaak op de onderrand en dat gaat altijd perfect, maar ik wil ook eens zo`n mooi lijntje bovenlangs..

Make-up Eyeliner

Zo zeg maar.. Met oogpotlood lukt dat me helemaal niet mooi zwart..

Zo'n stift heb ik laatst bij H&M gekocht en ik vind hem superhandig! Soms schiet ik wel een beetje uit naar boven, maar dan maak ik het lijntje gewoon wat dikker (en mocht je 't niks vinden, 't ding kostte 2 euro ofzo... Je kunt er altijd nog je boodschappenlijstjes mee schrijven :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 10:31

Hahahaha..

Ik heb een ultra black stift gekocht van Essence, voor 2 euro.. Het is me best goed afgegaan, met een kleine uitschieter.. Lang leve de wattenstaafjes.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Pannetoet wo 9 feb 2011 - 17:22

Ik gebruik dagelijks: Eyeliner (boven en heel lichtjes onder), oogschaduw en mascara smile

@ Jerry: Jou reactie doet mij denken aan mijn neefje die vroeger aan het tekenen was met de eyeliner's van zijn moeder :P Supergrappig! Alleen vond mijn tante het minder leuk haha

@ _Donnaa: Misschien word het makkelijker als je een 'chinezen oog' trekt (Haha vat je hem?) Dan word het ooglid strak gestrokken en kun je ook op je wimperrand tekenen (daardoor lijken je wimpers 'dikker) en word de lijn ook strakker...


Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Caresses wo 9 feb 2011 - 21:42

Ik gebruik altijd mascara, regelmatig oogschaduw en blush, getinte dagcreme en soms een bronzer en lippenstift.

Alleen nu is mijn vraag, hoe begin je, hoe weet je welke kleur er bij je staat en hoe moet je het precies gebruiken?

Hoe je begint: ligt eraan hoe je huid eruit ziet. Veel mensen gebruiken dagelijks foudation om zo hun huid mooi effen te krijgen. Op die manier ziet de rest van je make-up er ook mooier uit.
Zoals hierboven ook al is gezegt: zoek op youtube naat tuorials. Ga verder beautyblogs af, daar staan héél veel tips voorbeelden hiervan zijn: misslipgloss.nl beautylab.nl beautygloss.nl
Welke kleur oogschaduw je staat hangt af van je oogkleur: neem een tegenovergestelde kleur en je ogen spatten ervan af smile. Ik heb groene ogen en met bepaalde tinten groen komen ze heel mooi uit, net als paars. Ik zo zeggen probeer gewoon lekker uit met make-up van een vriendin of in een winkel en lees de beautyblogs voor tips welke kleuren je staan en hoe je het het mooiste kan opbrengen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  smooch wo 9 feb 2011 - 21:49

Ik gebruik dagelijks: mascara, wenkbrauwpotlood en rouge.
Als ik ga stappen dan gebruik ik wat meer zoals: foundation, eyeliner en oogschaduw.

Mijn eyeliner tip : gebruik een vochtig oorwatje om je lijn strak te trekken. Ik ben er ook geen ster in maar als ik het bij werk met een oorwatje is mn lijntje weer netjes.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Caresses wo 9 feb 2011 - 21:52

Helemaal vergeten, ik gebruik ook dagelijks gekleurde wenkbrauwgel of potlood.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:32

Ik smeer altijd eerst mijn gezicht in met een dagcreme, dan ga ik met een coverstick aan de slag om vlekjes, puistjes o.i.d. weg te werken. Hierna doe ik poeder op mijn gezicht, dan krul ik mijn wimpers met de wimperkrultang. Hierna doe ik oogschaduw op en mascara. Het lijntje onder mijn ogen maak ik met een eyeliner en werk het meestal bij met wattenstaafjes ( als het lijntje niet mooi is of iets). Ook gebruik ik soms een blush.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:35

Ik_zelf_87 schreef:

@ _Donnaa: Misschien word het makkelijker als je een 'chinezen oog' trekt (Haha vat je hem?) Dan word het ooglid strak gestrokken en kun je ook op je wimperrand tekenen (daardoor lijken je wimpers 'dikker) en word de lijn ook strakker...

Jaaa klopt.. Ik ging al chinezen haha Very Happy.. Ik heb alleen een stiftje in de vorm van een marker zeg maar, met zo`n schefe 'punt' en ik denk dat een gewoon stift puntje nog makkelijker zal zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 22:35

Caresses schreef:Helemaal vergeten, ik gebruik ook dagelijks gekleurde wenkbrauwgel of potlood.
Hahaha.. Oops.. Ik gebruik ook dagelijks wenkbrauw potlood..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Rapunzel do 10 feb 2011 - 0:30

[/i]Make-up Eyeliner

Ik heb ook ooit een eyliner stift gekocht (lijkt op een pen). Het nadeel is dat ze vrij snel leeg zijn. Wat ik toen heb gedaan is de stift een beetje natmaken en in zwarte oogschaduw gedipt. Werkt echt super goed en je hebt veel langer plezier van je stift!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  TNMN do 10 feb 2011 - 1:57

_Donnaa schreef:Hahahaha..

Ik heb een ultra black stift gekocht van Essence, voor 2 euro.. Het is me best goed afgegaan, met een kleine uitschieter.. Lang leve de wattenstaafjes.. :P

Ik heb gelliner met een kwastje en eerst kon ik er ook echt niets van, het zag er niet uit :P heb er heel wat wattenstaafjes doorheen gejaagd. Nu ben ik er best trots op dat ik een heel strak lijntje kan zetten, zonder dat ik uitschiet. Het enige wat ik nog niet kan is tussen je wimpers op je lid zeg maar, hoe doe je dat?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 2:04

Make-up Images?q=tbn:ANd9GcSHVVM9kpB8vB_nWmcANwAINT5kKEWMMEWWfGNo5K_CzhWZ4Nwp&t=1

Bedoel je dat randje aan de bovenkant van het oog?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  VeryCherry do 10 feb 2011 - 2:55

Ik heb zo'n kajal-oogpotlood van de Doulglas en die is écht zwart.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Toet do 10 feb 2011 - 3:54

Ik gebruik dagelijks: oogpotlood, mascara, coverstick en foundation.

Zo'n eyeliner stift is inderdaad erg handig. Deze heb ik:
Make-up 29x7qye
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Pannetoet do 10 feb 2011 - 4:25

_Donnaa schreef:
Ik_zelf_87 schreef:

@ _Donnaa: Misschien word het makkelijker als je een 'chinezen oog' trekt (Haha vat je hem?) Dan word het ooglid strak gestrokken en kun je ook op je wimperrand tekenen (daardoor lijken je wimpers 'dikker) en word de lijn ook strakker...

Jaaa klopt.. Ik ging al chinezen haha Very Happy.. Ik heb alleen een stiftje in de vorm van een marker zeg maar, met zo`n schefe 'punt' en ik denk dat een gewoon stift puntje nog makkelijker zal zijn.

Haha oke :P
Ja ik heb ook ooit zo'n stiftje gehad met een scheve punt..zo vreselijk onhandig! Dus ik zeg: koop er één met een rechte punt Very Happy Ik had eerder altijd zo'n stiftje van de Schlecker en die was superfijn! Nu heb ik altijd gewoon een kohl-potlood zwart..voor mij zwart genoeg want ik ben behoorlijk licht van mijzelf en écht zwart word meteen 'woow' haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Make-up Empty Re: Make-up

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum