Wtf! (make-up collectie)
+8
CarpeDiem
Beachgirl
dr_oupy
Aagje!
iloverocknroll1984
Melis_je
_Cyn_
Caribbeanlover
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wtf! (make-up collectie)
https://www.youtube.com/watch?v=fMfB6nprJ8Y
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Wtf! (make-up collectie)
Poeh! Die heeft veel make-up
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Ik denk dat ze zelfs mooier is zonder make-up.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
En wat is hier precies WTF aan? Dat ze zoveel make-up op heeft?
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Dat ze drie ladenkasten vol met make-up heeft en make-up bovenop die kasten. Ze zegt dat alles houdbaar is en dat ze alles nog gebruikt, dus dat er geen 'oude producten' tussenzitten. Ze zal hopelijk veel gratis krijgen, want anders is zoiets onbetaalbaar natuurlijk.iloverocknroll1984 schreef:En wat is hier precies WTF aan? Dat ze zoveel make-up op heeft?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Waaaah,geweldig!!!
Ik hou er van
Maar er gaan natuurlijk echt wel dingen over de datum. Zoveel make up kun je nooit op krijgen in een jaar tijd.
Ik hou er van
Maar er gaan natuurlijk echt wel dingen over de datum. Zoveel make up kun je nooit op krijgen in een jaar tijd.
Gast- Gast
Haha ik denk dat ik net aan 1 laatje vol krijg van 1 kastje haha!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Idd, maar ik weet niet of make up echt maar 1 jaar houdbaar is. Bovendien kan ze dat amper gebruiken en maakt ze het zichzelf alleen maar moeilijk. Wat moet je met bijv. 50 mascara's oid? Je kan er maar 1 tegelijk gebruiken.Sybella schreef:Waaaah,geweldig!!!
Ik hou er van
Caribbeanlover- Ratel
https://www.youtube.com/watch?v=l5eSfiF4_vI
Ik vind dit zoooooo overdreven belachelijk veel. Het lijkt wel een winkel! Wel handig die kastjes zeg maar, maar volgens mij heb je die hier niet.
Mijn man zal denken dat ik niet spoor met zoveel make up/nagellak!
Ik heb gister een oogschaduwpallet gekocht bij Action voor nog geen 2 euro! Heb het niet zo nodig aangezien ik losse verpakkingen heb van de Etos, maar omdat ik hier las dat ze nog wel een veranderen van producten en/of dat het eruit gaat heb ik het gekocht.
Jammer is wel dat ze geen testers hebben zodat je kan zien hoe de kleur er op je huid uitziet.
Ik vind dit zoooooo overdreven belachelijk veel. Het lijkt wel een winkel! Wel handig die kastjes zeg maar, maar volgens mij heb je die hier niet.
Ik heb gister een oogschaduwpallet gekocht bij Action voor nog geen 2 euro! Heb het niet zo nodig aangezien ik losse verpakkingen heb van de Etos, maar omdat ik hier las dat ze nog wel een veranderen van producten en/of dat het eruit gaat heb ik het gekocht.
Jammer is wel dat ze geen testers hebben zodat je kan zien hoe de kleur er op je huid uitziet.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:https://www.youtube.com/watch?v=l5eSfiF4_vI
Die kasten zijn gewoon ook hier bij de ikea te koop.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Kijken jullie serieus 15-20 minuten vol aandacht naar een filmpje hoeveel make up iemand heeft?
Gast- Gast
Tsja ze heeft niet voor niets ruim 900.000 abonnees... ze is een hele bekende beauty Youtuber dus ik kijk hier niet echt van op.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Die plastic/doorzichtige bedoel je? Die kon ik maar op 1 site vinden, niet bij Ikea iig en best duur ook nog.dr_oupy schreef:Caribbeanlover schreef:https://www.youtube.com/watch?v=l5eSfiF4_vI
Die kasten zijn gewoon ook hier bij de ikea te koop.
Caribbeanlover- Ratel
Phoe, dat is inderdaad veel make-up! Zonde dat het allemaal beperkt houdbaar is...
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Zo zijn er meer van die meiden, maar ze zullen er ook wel zijn die gewoon alles zelf kopen toch?!Beachgirl schreef:Tsja ze heeft niet voor niets ruim 900.000 abonnees... ze is een hele bekende beauty Youtuber dus ik kijk hier niet echt van op.
Lennox, ik skip vaak bij zulke lange.
Ik vond mijn aankoop bij de Action van make up een beetje overdreven, maar als ik dit zie valt dat best mee.
Caribbeanlover- Ratel
Wat overdreven zeg! Ik dacht dat ik veel kwasten had. Ik kan me bijna niet voorstellen dat niets over de datum is. Wat moet je nou met 100 concealers?
Laatst aangepast door SoGood op do 28 maa 2013 - 20:17; in totaal 1 keer bewerkt
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Concealers , maar idd wat moet je ermee. Ze hebben nog meer dan de gemiddelde winkel zowat. Gelukkig is mijn eigen schaamte gezien de niet zo nodige , maar oh zo mooi, handige en vooral goedkope pallet nu wat minder.
Caribbeanlover- Ratel
De rechter heb ik (volgens mij) vind het erg mooi.
Caribbeanlover- Ratel
Beachgirl schreef:Tsja ze heeft niet voor niets ruim 900.000 abonnees... ze is een hele bekende beauty Youtuber dus ik kijk hier niet echt van op.
Wilde net zeggen, is zij niet gewoon een beautyblogger? Dan is het je werk, en krijg je ook heel veel gratis toegestuurd.
Gast- Gast
Oh die rechter is zeker mooi CBL! Die wil ik ook wel hebben Ga straks even bij de Action kijken.
Gast- Gast
Ik ga vanavond ook even kijken!Carrie schreef:Oh die rechter is zeker mooi CBL! Die wil ik ook wel hebben Ga straks even bij de Action kijken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ze hadden 4 verschillende voor zover ik weet. Heb ze naast elkaar gehouden ivm de verschillen, zo had 1 er met veel bruintinten en ik wilde er juist een met vooral kleurtjes. Je zult die met matte kleurtjes ook zien denk ik.Carrie schreef:Oh die rechter is zeker mooi CBL! Die wil ik ook wel hebben Ga straks even bij de Action kijken.
Caribbeanlover- Ratel
Zou heel goed kunnen idd, daar heb ik geen verstand van.Carrie schreef:Beachgirl schreef:Tsja ze heeft niet voor niets ruim 900.000 abonnees... ze is een hele bekende beauty Youtuber dus ik kijk hier niet echt van op.
Wilde net zeggen, is zij niet gewoon een beautyblogger? Dan is het je werk, en krijg je ook heel veel gratis toegestuurd.
Caribbeanlover- Ratel
Wauw, had ik maar zo veel! Niet dat je er iets aan hebt omdat je meer dan de helft nooit zult gebruiken..maar het idee alleen al
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» H&M Spring collectie
» H&M fall collectie
» Prenatal nieuwe collectie
» Vanaf wanneer nieuwe collectie?
» Nieuwe collectie Essence nagellak
» H&M fall collectie