Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Algemeen mama topic!

+58
woezel
Jazzlyn
SarahKey
Nijntje
MAS
LindaK
liesje
Smaragdje
Bloem86
Viva
Bruintje Beer
Sophiee
MissD
-Belle-
nillis
Teddyaapje
Laced
Jezzie
Papillio
Theezakje13
Issa
Liadan
Slakje
Twellie
Star007
Novalee
Stuiterbal
Fiwen
Puggle
Snack a Jack
Mida4you
M@niek
Lilypie
Monnie
Susan
Lejow
Steep
holaagirl
pindaatje
Jasmine
hellowkitty
Sanne
Shy
Mamsie
Linda
Thunder
Roos
Flower_L
PapillonRose
Parisienne
_Jet
-Ieniemienie-
studiebol
Pien
Happydobby
Tania
Printje
CCC
62 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 10:24

Ok, spannend!
Ik vind dat H. en A. best snel zweten...
Dan ga ik al meteen weer twijfelen. Maar verder merk ik niks dus dan denk ik: Het zal wel goed zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 10:26

Zweten als ze ergens mee bezig zijn? Of gewoon als het warm is? Lastig he om dan te bepalen of het normaal is of dat het door het hartje komt. Ik vind het soms echt doodeng. Ben zo bang dat ik iets over het hoofd zie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 10:30

Meestal tijdens het slapen.
H. lag van de week in haar hemd en onderbroek en een dun laken (zonder dekbed) en toen ik om 23u naar bed ging lag ze flink te zweten. Maar ze lag dan ook wel weer tussen al haar knuffels...
Tja, wat is het dan? Gisteren in de Efteling leek ze nergens last van te hebben terwijl ze heel de dag rondliep/rende en alles wilde zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Novalee zo 1 jul 2012 - 10:31

Wat een leuk idee, dit topic! Maar ik kan het mama's van 2011-topic al niet bijhouden dus ik vrees dat het hier weinig zin heeft... laughcry

Ik ben Novalee, 27 en ruim 8 jaar samen met mijn vriend. In juli 2011 zijn wij de trotse ouders geworden van N.inthe J.anne. Ik ben fulltime thuis bij haar.

Pien, ik vind het moeder zijn heel anders dan ik had verwacht. Het is intenser/heftiger dan ik dacht. De liefde die ik voor haar voel is nog mooier dan ik me van tevoren voorstelde. Ik schiet soms gewoon al vol als ik alleen maar naar haar kijk. Anderzijds zijn ook de onzekerheid, altijd het allerbeste voor haar willen en de vermoeiheid ook sterker dan ik ingeschat had.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Lilypie zo 1 jul 2012 - 10:47



Vindt het wel lastig om er op uit te gaan, dan loop ik te stressen hoe dat dan moet als hij moet eten of een schone luier. Ook zou ik het leuk vinden om gewoon lekker naar de stad te gaan, maar doe het niet. Dan moet ik met de bus en wat als hij gaat huilen? Haha kan mij dan zo opgelaten voelen. En hoe doen andere mensen dat, als je moet plassen maar je bent met ze 2en? Waar laat je je kind dan?
Kortom ik maak mij te druk Embarassed

Gewoon lekker de stad in gaan!
Als je hem een flesje hebt gegeven ga je daarna gelijk en mocht hij honger krijgen ga je gewoon ergens lekker zitten wat drinken en dan kun je ook gelijk een flesje maken en verschonen zo deed ik dat meestal Very Happy .
En ik ben ook afhankelijk van de bus, maar mocht hij huilen je hoeft je niet opgelaten te voelen hoor dat hoort er bij smile .
En plassen op het invalidetoilet daar is wel plek voor een kinderwagen en daar kun je vaak ook gelijk de kleine verschonen.
Hebben ze meestel zon verschoningstafel bij zitten.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Shy zo 1 jul 2012 - 10:58

Rups83 jeetje je schud mij even wakker!
Invalidetoilet? Nooit aan gedacht Rolling Eyes Embarassed
Vrijdag gaan we lekker als gezinnetje naar Alkmaar, we gaan het beleven Wink
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Lilypie zo 1 jul 2012 - 10:59

Shygirl85 schreef:Rups83 jeetje je schud mij even wakker!
Invalidetoilet? Nooit aan gedacht Rolling Eyes Embarassed
Vrijdag gaan we lekker als gezinnetje naar Alkmaar, we gaan het beleven Wink

Haha ik kwam er toen toevallig ook een keer achter bij de hema geloof ik daar was de verschoningruimte in het invalidetoilet smile best wel handig dus.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  CCC zo 1 jul 2012 - 11:06

Shygirl85 schreef:Happydobby allereerst Algemeen mama topic! - Pagina 4 699888 ik ben ook mijn moeder verloren. Het is nu extra hard om haar te missen en te beseffen dat mijn zoontje haar nooit zal kennen. Maar wat ga ik hem straks veel vertellen over haar!
Mijn man heeft zijn moeder nog wel maar dat is toch absoluut niet hetzelfde al kan ik het wel goed met haar vinden.

Het mama zijn is niet wat ik verwacht had, ik vindt het geweldig en wist niet dat ik zoveel van iemand kan houden.

Vindt het wel lastig om er op uit te gaan, dan loop ik te stressen hoe dat dan moet als hij moet eten of een schone luier. Ook zou ik het leuk vinden om gewoon lekker naar de stad te gaan, maar doe het niet. Dan moet ik met de bus en wat als hij gaat huilen? Haha kan mij dan zo opgelaten voelen. En hoe doen andere mensen dat, als je moet plassen maar je bent met ze 2en? Waar laat je je kind dan?
Kortom ik maak mij te druk Embarassed

Best herkenbaar eigenlijk, geef je FV of BV Shy? Ik geef dus BV en dat vind ik echt lastig, ik kolf ook wel en neem dat mee.. maar dan moet ik ergens naartoe om heet water te scoren en dat in een beker en dan de fles erin om het op te warmen... Als ik in d estad ben hier, kan ik naar mijn vriend zijn werk en dat daar wel regelen maar als ik ergens anders ben is dat toch wel redelijk vervelend (voelt zo voor mij)... Ik ben gewoon geen openbare voeder vrees ik, kan me daar echt nog niet toe zetten en na zo'n flesje is ze ook minder voldaan merk ik... Ze wilt dan vaak nog even aan de borst... Dus tja...

En wbt het naar de wc gaan, er zijn bij de Mc. vaak grote invalidetoiletten...

Voor de mensen die BV geven, misschien kan ik dat hier even vragen (maak meteen even gebruik van dit topic)... Ik heb volgende week zondag een feestje en dan ga ik zonder N. ik zorg dat ik voed voordat ik wegga of mijn borsten zoveel mogelijk leeg kolf voordat ik wegga. Maar als ik langer dan 5 uur doorloop krijg ik dus natte plekken, dus ik moet ergens kolven... maar het is een outdoor festival dus waar ga ik dat doen? Lijkt me niet echt chill in een dixi Algemeen mama topic! - Pagina 4 253468018 en dan heb ik het nog niet eens over de hygiene... Dus... Hoe doen de moeders die BV geven dat?

Oh en ik ben ook wel heel benieuwd hoe jullie de eerste maanden het allemaal deden met het slaapgebrek. Ik doe hier alle voedingen (op 1 fles na per dag zodat mijn vriend dat ook kan doen met afgekolfde voeding).... maar de nachten beginnen me een beetje op te breken. Nu merk ik ook dat mijn vriend echt heel snel moe is nu, en meer slaapt dan ik... Vind ik ergens niet zo erg, want hij werkt en ik heb verlof, maar op dit moment word iok echt niet gezelliger doordat ik te weinig uren slaap... Ik wil ergens een soort van ritme erin krijgen iets van hij de laatste voeding en ik eerder naar bed ofzo en ik de nachtvoeding... maar weet nog niet zo goed hoe en wat ik dat wil...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Shy zo 1 jul 2012 - 11:09

rups83 schreef:
Shygirl85 schreef:Rups83 jeetje je schud mij even wakker!
Invalidetoilet? Nooit aan gedacht Rolling Eyes Embarassed
Vrijdag gaan we lekker als gezinnetje naar Alkmaar, we gaan het beleven Wink

Haha ik kwam er toen toevallig ook een keer achter bij de hema geloof ik daar was de verschoningruimte in het invalidetoilet smile best wel handig dus.
Ja zeker handig en echt best stom dat ik daar zelf nog niet aan gedacht heb haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Star007 zo 1 jul 2012 - 11:14

Leuk idee Parel!

Ik ben Star , 24 jaar en verloofd met mijn vriend van 26. Samen hebben wij een dochter, D. Van 8.5 maand oud en een hondje van 3 jaar oud. We wonen in brabant en zijn een paar weken geleden van ons appartement naar een huis verhuisd. Ik werk 25 uur als persoonlijk begeleider op een woongroep voor verstandelijk gehandicapten met epilepsie. Ik werk daar onregelmatige diensten.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Shy zo 1 jul 2012 - 11:21

Ccc: en wat jij dan zegt beker warm water scoren voor het flesje, volgens mij zal al het personeel wat je tegen komt je daar graag mee helpen!

Al snap ik je wel hoor! Je kan ook water koken thuis af laten koelen en in een thermoskan doen Wink

En dan denk ik ook hoe kom ik die bus in en uit met de kinderwagen, en als je wat wilt passen? Niet alle pashokjes zijn groot haha.


Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Lilypie zo 1 jul 2012 - 11:26

Shygirl85 schreef:Ccc: en wat jij dan zegt beker warm water scoren voor het flesje, volgens mij zal al het personeel wat je tegen komt je daar graag mee helpen!

Al snap ik je wel hoor! Je kan ook water koken thuis af laten koelen en in een thermoskan doen Wink

En dan denk ik ook hoe kom ik die bus in en uit met de kinderwagen, en als je wat wilt passen? Niet alle pashokjes zijn groot haha.



Ik weet niet hoe de bussen bij jullie zijn maar hier zijn ze gewoon gelijkvloers zeg maar.
Maar mochten er trapjes zijn, meestal komt er iemand vanzelf wel helpen en anders gewoon aan iemand vragen hoor.
Hahah die pashokjes word denk ik lastig.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Twellie zo 1 jul 2012 - 11:46

Ik ben 'Tuinstoel', samen met mijn vriend heb ik twee dochters: de oudste is ruim 2,5 jaar en de jongste is net een half jaartje. Mijn oudste dochter heeft de peuterpubertijd eindelijk achter de rug Algemeen mama topic! - Pagina 4 281626781 en de jongste is normaal een blije baby (nu ziek), dus momenteel zitten we in rustige tijden.

Mijn vriend werkt 34 uur per week en ik werk zelf heel wisselend, varierend van 10 uur per week tot meer dan 40 uur per week. Toen ik zoveel werkte, vond ik de combinatie met het moederschap zwaar. Gelukkig werk ik de komende twee maanden maar weinig.

Ik had van tevoren niet echt een duidelijk plaatje voor ogen hoe het moederschap zou zijn, dus ik kan niet zeggen of het is mee- of tegengevallen. Ik ben er gewoon erg gelukkig mee smile. De drukte van een tweede is me wel meegevallen, als ik gewoon een normaal aantal uren werk per week is het niet zo druk.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Slakje zo 1 jul 2012 - 11:57

Ik ben Slakje en ben ondertussen 2 jaar 2 maand samen met mijn vriend. We hebben onze dochter van 5,5 maand die heel onverwacht bij ons kwam. We zijn halsoverkop gaan samenwonen en ik ben meteen gaan werken toen ik wist dat ik zwanger was.

Op dit moment werk ik 40u (soms 48u) en kan ik mijn onmenselijke baas wel wat aandoen. Mijn vriend is net afgestudeerd en zal vanaf september beginnen werken.

Ik had wel een goede inschatting gemaakt van hoe het moederschap ging zijn, maar soms denk ik er wel eens aan van: "He, ik had nu kunnen feesten met mijn vrienden ipv in m'n eentje voor de tv te hangen." Gelukkig hebben we fantastische ouders die ons heel hard steunen en af en toe de zorg voor een nachtje overnemen zodat wij even kunnen uitblazen.

Ik hou van mijn dochter en vriend. Er zijn trouwplannen voor in de toekomst (voor volgend jaar), een tweede kindje en een huis.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Liadan zo 1 jul 2012 - 17:42

Ik ben 'liadan', over 2 weken word ik 30 jaar, mijn vriend is 31 jaar. Wij wonen in Brabant.
Samen hebben we 2 kinderen, Yara is 3,5 jaar en K ian is 13 maanden. Ik werk 18 uur in de week op een kinderdagverblijf/BSO (normaal eigenlijk 27 uur, maar ik heb nog een hele tijd ouderschapsverlof voor 1 dag in de week).

Het ouderschap was toen de eerste geboren was wel wat ik me voor ogen had. Toen de tweede geboren werd vond ik het erg pittig omdat hij zoveel heeft gehuild en we onze dochter natuurlijk ook al rond hadden lopen. Nu wordt het weer steeds wat rustiger en kunnen ze zo heerlijk samen spelen smile .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Issa zo 1 jul 2012 - 18:04

Ik ben Issa, moeder van D.aniel (augustus '09) en M.attias (sept '11). Met z'n drietjes wonen we in Noord-Holland. D. heeft aan de lopende band oorontstekingen, van de week eindelijk een afspraak met de kno-arts.

Ik had me niet echt een beeld voor ogen toen ik voor het eerst moeder werd, maar ik vind het ontzettend leuk en genieten. Af en toe ook ontzettend pittig en gewoon zwaar, vooral om het alleen te doen.
Issa
Issa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 129
Registratiedatum : 18-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 18:39

Ik ben 'lelie', 29 jaar en moeder van twee zoontjes, de oudste is 2 en de jongste is 8 maanden. Ik werk in het basisonderwijs.
Bij de oudste vond ik het moederschap erg fijn, en heb dan ook altijd heel erg genoten. Bij de jongste is de zwangerschap zwaar geweest, maar de periode na de geboorte ook. Mijn zoontje was een huilbaby, had/heeft ernstige reflux en ik was zelf ook ziek. Na 6 maanden werd het wat rustiger, maar door mijn eigen gezondheidsproblemen valt het soms nog wel tegen. Gelukkig beginnen de goede dagen nu te overheersen en kan ik steeds meer genieten van mijn mooie lieve kindjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Theezakje13 zo 1 jul 2012 - 18:42

Ik ben theezakje, 26 jaar. Woon samen met vriend, 28. Sinds 14-07-2011 zijn wij de trotse ouders van onze zoon K.as.
Ik werk 20 uur per week in de thuiszorg. We wonen trouwens in Brabant.
k gaat 2.ochtenden naar het kdv, en mijn ouders passen 1 dag op.

Het moederschap is heerlijk, maar zwaarder dan ik had verwacht. Soms vind ik het best pittig, werk, huishouden, K, en dan nog mijn eigen leven. Maar het is me allemaal meer dan waard!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Papillio zo 1 jul 2012 - 18:51

Leuk idee, Parel smile

Ik ben Papillio, word over 2 weken 27 en ben ruim 2 jaar getrouwd met mijn man. Hij is 31. Op 20-03-12 zijn wij de trotse ouders geworden van ons zoontje, B..
We wonen in het noorden van het land en ik ben pedagogisch medewerker op invalbasis op een kdv.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 18:58

CCC, om even jou antwoord te geven. Ten eerste over dat openbaar voeden. Ik snap wel dat je het een vervelend idee vindt, maar ik zou het toch een keer proberen denk ik. Een rustig plekje zoeken, een omslagdoek of iets mee zodat je niet helemaal bloot zit voor je gevoel, en gewoon kijken hoe het voelt. Je maakt het jezelf onnodig moeilijk denk ik met dat flesje, zeker omdat je aangeeft dat je dochter nog niet tevreden is daarna, dan zit je alsnog met hetzelfde probleem. Als je het echt niet fijn vindt kun je het dan alsnog anders gaan doen, maar ik vind het altijd meevallen.

En van dat feestje, wat voor kolf heb je? Ik ben naar Londen geweest toen mijn oudste 8 maanden was en heb toen gekolfd op een bankje buiten, bij de Mac en op het vliegveld in de wc. Ik had toen een elektrische en een hele grote sjaal meegenomen zodat je het niet kon zien en dat viel echt niet op. Ik heb op die manier ook wel eens gekolfd in de trein en op een rondvaartboot (en meerdere keren gecheckt bij anderen of je echt niets kon zien en dat kon je niet). Dus misschien kun je als je kolf daar geschikt voor is ook zoiets doen en dan gewoon rustig tegen een boom aan gaan zitten bijv, ik noem wel wat. In een dixie zou ik ook niet doen.

En over het slaapgebrek... ik ging bij de oudste wel eens om 18u naar bed omdat ik het anders niet trok, dan moest ik wel weer wakker worden voor de voedingen maar die uurtjes slaap heb je dan in elk geval. En anders toch wat meer verdelen hoor, voor een baby zorgen is óók zwaar net zo goed als werken, en je moet niet vergeten dat je nog maar net bent bevallen ook al voel je je weer goed. Toen mijn zoontje met 3 weken in het ZH kwam werd ik behandeld als kraamvrouw ook al voelde ik me weer prima. Toen dacht ik ook wel even 'oja, ik bén eigenlijk ook nog kraamvrouw' en ben ik ietsje rustiger aan gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Jezzie zo 1 jul 2012 - 19:04

Papillio schreef:Leuk idee, Parel Algemeen mama topic! - Pagina 4 561177

Ik ben Papillio, word over 2 weken 27 en ben ruim 2 jaar getrouwd met mijn man. Hij is 31. Op 20-03-12 zijn wij de trotse ouders geworden van ons zoontje, B..
We wonen in het noorden van het land en ik ben pedagogisch medewerker op invalbasis op een kdv.

Mag ik vragen hoe je dit combineerd met je kindje? Weet je van te voren wanneer je moet werken? Want hoe regel je dat dan met opvang voor je kind? Ik werk nu ook als invalkracht op een kdv, maar weet eigenlijk nog niet zo goed hoe ik dat straks moet gaan doen als de baby er is.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Papillio zo 1 jul 2012 - 19:11

Jezzie89 schreef:
Papillio schreef:Leuk idee, Parel Algemeen mama topic! - Pagina 4 561177

Ik ben Papillio, word over 2 weken 27 en ben ruim 2 jaar getrouwd met mijn man. Hij is 31. Op 20-03-12 zijn wij de trotse ouders geworden van ons zoontje, B..
We wonen in het noorden van het land en ik ben pedagogisch medewerker op invalbasis op een kdv.

Mag ik vragen hoe je dit combineerd met je kindje? Weet je van te voren wanneer je moet werken? Want hoe regel je dat dan met opvang voor je kind? Ik werk nu ook als invalkracht op een kdv, maar weet eigenlijk nog niet zo goed hoe ik dat straks moet gaan doen als de baby er is.

Natuurlijk mag je dat vragen!
Ons zoontje gaat 1 dag naar het kdv, op die dag word ik sowieso ingepland. En ik heb een hele lieve en flexibele mama, zij past de overige 2 dagen op die ik beschikbaar ben. Als ik moet werken dan...
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Laced zo 1 jul 2012 - 19:12

Hoi! Ik ben "Laced", 25 jaar oud en inmiddels alweer 1 1/2 jaar getrouwd met mijn man (27). Op 27 augustus 2011 zijn wij de ouders geworden van onze zoon, L.evi. Wij wonen in het mooie Brabant, omg. E.indhoven. Verder werk ik 27 uur per week als directiesecretaresse bij een grote onderwijsinstelling.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Jezzie zo 1 jul 2012 - 19:14

Papillio schreef:
Jezzie89 schreef:
Papillio schreef:Leuk idee, Parel Algemeen mama topic! - Pagina 4 561177

Ik ben Papillio, word over 2 weken 27 en ben ruim 2 jaar getrouwd met mijn man. Hij is 31. Op 20-03-12 zijn wij de trotse ouders geworden van ons zoontje, B..
We wonen in het noorden van het land en ik ben pedagogisch medewerker op invalbasis op een kdv.

Mag ik vragen hoe je dit combineerd met je kindje? Weet je van te voren wanneer je moet werken? Want hoe regel je dat dan met opvang voor je kind? Ik werk nu ook als invalkracht op een kdv, maar weet eigenlijk nog niet zo goed hoe ik dat straks moet gaan doen als de baby er is.

Natuurlijk mag je dat vragen!
Ons zoontje gaat 1 dag naar het kdv, op die dag word ik sowieso ingepland. En ik heb een hele lieve en flexibele mama, zij past de overige 2 dagen op die ik beschikbaar ben. Als ik moet werken dan...

Dat is wel handig, zo'n moeder...die van mij woont helaas een beetje te ver weg daarvoor. En mijn schoonmoeder wil wel oppassen, maar werkt ook. Dus wil ze graag een vaste dag in de week.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Teddyaapje zo 1 jul 2012 - 19:39

Ik ben Teddyaapje, 26jr, mijn vriend is 29 en we hebben een zoontje T. ygo, hij is 01-11-10 geboren. Ik werk voor mezelf als ambulante kapster, schoonheidsspecialiste en visagiste en dan bevalt heel goed. Buiten dat ik het geweldig leuk vind kan ik ook nog eens mijn eigen tijden indelen. Over het algemeen werk ik zo'n 25u per week. T. ygo gaat 1 dag naat het kdv en 1 dag heeft mijn vriend ouderschapsverlof, de overige uren werk ik savonds en/of in het weekend maar dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. We wonen trouwens in Limburg.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 4 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum