Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Algemeen mama topic!

+58
woezel
Jazzlyn
SarahKey
Nijntje
MAS
LindaK
liesje
Smaragdje
Bloem86
Viva
Bruintje Beer
Sophiee
MissD
-Belle-
nillis
Teddyaapje
Laced
Jezzie
Papillio
Theezakje13
Issa
Liadan
Slakje
Twellie
Star007
Novalee
Stuiterbal
Fiwen
Puggle
Snack a Jack
Mida4you
M@niek
Lilypie
Monnie
Susan
Lejow
Steep
holaagirl
pindaatje
Jasmine
hellowkitty
Sanne
Shy
Mamsie
Linda
Thunder
Roos
Flower_L
PapillonRose
Parisienne
_Jet
-Ieniemienie-
studiebol
Pien
Happydobby
Tania
Printje
CCC
62 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Star007 ma 2 jul 2012 - 7:10

Parel schreef:Studie, wat goed al van L. zeg!

Heb soms inderdaad ook dat ik s'ochtends denk pfffffff, daar gaan we weer! Maar het cliché is waar, als ik boven haar bed sta en ze begint te lachen, tja, dan vind ik het niet erg meer.

Same here ! Ik kijk soms ook echt uit naar de dagen dat ze ingepland staat bij het kdv en ik vrij ben ( plannen we zo nu en dan in, als we veel kdv uren 'over' hebben i.v.m. mijn onregelmatige werk.) Mijn vriend brengt haar dan weg en kan ik heeeeeerlijk de hele dag doen, waar ik zin in heb ( slapen!!). Maar dat is maar 1 x in de 2 maanden ofzo hoor haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  studiebol ma 2 jul 2012 - 7:12

Star007 schreef:
Parel schreef:Studie, wat goed al van L. zeg!

Heb soms inderdaad ook dat ik s'ochtends denk pfffffff, daar gaan we weer! Maar het cliché is waar, als ik boven haar bed sta en ze begint te lachen, tja, dan vind ik het niet erg meer.

Same here ! Ik kijk soms ook echt uit naar de dagen dat ze ingepland staat bij het kdv en ik vrij ben ( plannen we zo nu en dan in, als we veel kdv uren 'over' hebben i.v.m. mijn onregelmatige werk.) Mijn vriend brengt haar dan weg en kan ik heeeeeerlijk de hele dag doen, waar ik zin in heb ( slapen!!). Maar dat is maar 1 x in de 2 maanden ofzo hoor haha.

Ik neem me wel eens voor om op een maandag of donderdag gewoon eerder te stoppen met werken... maar dat lukt gewoon vaak niet.. heel irritant. Straks als de zomervakantie er aan komt dan hoop ik wel echt een keer op tijd weg te kunnen, even een paar uurtjes eigen tijd.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Fiwen ma 2 jul 2012 - 7:19

Ik vind het moederschap ook soms erg pittig hoor. J.uul heeft soms van die buien dat echt niks goed is en elke 'nee' tot een krijsbui leid. Dan ben ik blij als er 5 uur is en manlief thuis komt.
Gelukkig zijn dit soort dagen tegenwoordig een stuk minder, ze heeft het vooral als ik stage heb en ze me veel moet missen (we denken dat ze dan verdrietig/boos is en niet goed weet hoe ze dat moet uiten).
Nu ik al weer een week thuis ben is ze weer helemaal gezellig en aanhankelijk. Vandaagzijn we een paar uurtjes naar de Efteling geweest en het was heerlijk. Zo'n stralend toetje dat niet weet waar ze als eerste naartoe moet rennen... Op dat soort dagen ben ik die peuter-puber-buien en het slechte slapen ineens helemaal vergeten.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Star007 ma 2 jul 2012 - 7:19

Om even op de vraag van Pien te antwoorden:

Het bevalt me hartstikke goed om mama te zijn. Het is bij lange na niet wat ik er van verwacht had. En dat bedoel ik bij de meeste dingen positief hoor. Ze is een harstikke makkelijk, vrolijk kindje. Ik vind het wel tegenvallen dat ze in het begin zoveel spuugde en nu sinds kort weer. Ik had nog nooit van reflux gehoord, dus dat viel wel even tegen. Maargoed daar kan onze dame ook niets aan doen natuurlijk. Verder geniet ik zo veel als ik kan van alles wat ze doet en leert en opeens al kan. Ze wordt over 3,5 maand gewoon al 1 :O . Vind alles zo snel gegaan. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik , hoe ouder ze wordt, alles wel leuker vind. Echt baby-baby vind ik wat minder leuk als wat ze nu allemaal kan.
Qua combi werk en mama zijn, is het me alles meegevallen. Toen ik zwanger was, maakte ik me best zorgen over de combi ( i.v.m. onregelmatige werktijden ( en slaapdiensten enzo). Maar ik heb gewoon heel vaak doordeweeks vrij en soms zelfs een week ( maar daar staat wel een drukkere week ervoor of erna tegenover).

Nog een vraagje aan alles dames hier;

Gaan jullie nog vaak een avondje stappen ( als naar de kroeg/discotheek o.i.d.) of lekker uit eten met vriendinnen ofzo?

In het begin zorgde ik dat ik wel geregeld een avondje weg ging, nu is het alweer even geleden. Maar ik heb in augustus al weer een stap date met vriendinnen staan Very Happy Heerlijk een avondje weg. Daar kan ik wel echt van genieten. Zeker als mijn vriend de volgende ochtend mij dan lekker laat liggen haha.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  studiebol ma 2 jul 2012 - 7:28

Star, ik merk dat ik dat minder doe.. ik moet toch steeds oppas vragen en ik val dan toch als eerste terug op mijn ouders. En dat wil ik gewoon niet altijd.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Star007 ma 2 jul 2012 - 7:37

studiebol schreef:Star, ik merk dat ik dat minder doe.. ik moet toch steeds oppas vragen en ik val dan toch als eerste terug op mijn ouders. En dat wil ik gewoon niet altijd.

Nee, dat geloof ik. Het is bij jou natuurlijk ook minder snel geregeld i.v.m. afwezigheid van je vriend vaak. Maar ga je nog wel geregeld weg als hij thuis is?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 7:40

Ik vind het inderdaad ook leuker worden naarmate ze meer kan, ben er wel echt achter gekomen dat baby-baby niks voor mij is.

Ik ga eigenlijk nauwelijks meer stappen. Als ik ga, dan ga ik samen met mijn vriend en gaat L. logeren bij opa & oma. Mijn vriendinnen hebben allemaal ook pas een kindje gehad, dus als ik daar mee afspreek is het met kids (maar eerlijk is eerlijk, niet altijd puf voor) of samen de stad in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  studiebol ma 2 jul 2012 - 7:42

Star007 schreef:
studiebol schreef:Star, ik merk dat ik dat minder doe.. ik moet toch steeds oppas vragen en ik val dan toch als eerste terug op mijn ouders. En dat wil ik gewoon niet altijd.

Nee, dat geloof ik. Het is bij jou natuurlijk ook minder snel geregeld i.v.m. afwezigheid van je vriend vaak. Maar ga je nog wel geregeld weg als hij thuis is?

Ja dat probeer ik wel, afgelopen zaterdag moest ik ff wat kleine dingetjes halen, maar er zit ook een heel leuk winkeltje hier in het dorp Algemeen mama topic! - Pagina 6 561177 Dan neem ik echt ff mijn tijd. Wat we ook wel proberen te doen als hij thuis is om met vrienden af te spreken, ziet mijn vriend ze ook nog is, en voor de mannelijke andere partij is het wel zo gezellig.

Maar ik mag niet klagen hoor, laatst nog gezellig met vriendinnen een high tea gehad, en feestjes geweest en een keer uit eten met een vriendin en toen paste haar ouders op.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  PapillonRose ma 2 jul 2012 - 7:50

Leuk om zo van iedereen wat te lezen!

Om de vraag van Pien nog even te beantwoorden, ik vind het geweldig om moeder te zijn. Het is nog mooier dan ik had verwacht, hoeveel liefde ik voor A. voel is echt overweldigend. En het is zo mooi, alle momenten die je samen meemaakt! Aan de andere kant is het ook zwaarder dan ik had verwacht, deels ook omdat ik het alleen doe. Alle gebroken nachten zijn helemaal voor mij (ze heeft op het moment weer een periode van onrustig slapen), evenals een hoop zorgen en als ze een lastige bui heeft kan ik haar niet af en toe even aan iemand anders overlaten als ik er doorheen zit. Toch zou ik haar voor geen goud willen missen, en de fijne dingen wegen ruimschoots op tegen de zwaardere momenten die er soms zijn.

En Star, ik ga vrijwel niet uit. Scheelt dat ik voor de zwangerschap ook geen uitgaanstype was, in de zin van tot diep in de nacht stappen. Maar wel uit eten, bioschoop, ergens een drankje doen, dat soort dingen. Echt stappen deed ik al amper, en nu echt niet meer. De andere dingen doe ik nog wel, maar minder dan voorheen. Ook al kan ik oppas krijgen, ik vind het zelf ook niet zo fijn om te vaak weg te gaan. Maar zo nu en dan ga ik nog met vriendinnen uit eten, heb ik een uitje met het werk of dat soort dingen en meestal past mijn moeder dan op. Uitstapjes overdag gaat ze zoveel mogelijk mee, als dat kan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Nijntje ma 2 jul 2012 - 8:00

Hier nog een mama voor het mama klets topic Very Happy Ik ben Nijntje, 29 jaar, samen met mijn vriend met wie ik al ruim 7 jaar samen ben, trotse ouders van een kleine ondeugende meid van 20 maanden. Het is een heerlijke vlotte meid, weet nu al goed wat ze wel en niet wilt, heeft een babbels van hier tot tokio en zo af en toe een lekkere knuffelkont.

Pien: Het moederschap is super! Als je nu ervaart wat je er allemaal voor krijgt, hoe je zo van een kleine meid kunt houden en hoe ze zoveel mooie momenten in je leven kan brengen, dan geniet ik hier helemaal van. En ja soms ook wel pittig. Het is een ondernemende dame, wilt veel aandacht, en soms met buien die ze hebben, ppfffff. Maar het is het meer dan waard.

Star: wij doen ook veel met die kleine meid samen. Ik heb ook niet zo veel behoefte meer om 's avonds te gaan stappen. Ik geniet er van als ze mee is met bijv uit eten. Dus ik mis het niet dat ik geen dingen meer kan doen wat niet voor haar bedoeld is. Laatst is ze voor het eerst gaan logeren, een nachtje. Was lekker om even je eigen ding te doen, maar ik miste haar ook wel. En als je haar dan ophaald en je krijgt een dikke knuffel, heerlijk!
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  SarahKey ma 2 jul 2012 - 8:06

Leuk zeg zo'n topic!

Ik ben 25 jaar, moeder van 1 babyboy van vandaag precies 5 maanden oud. Werk op een bso, twee (mid)dagen in de week vast en soms extra werken/vergaderingen etc. Mijn man is 28, werkt fulltime als timmerman. Mijn hobby's: taarten bakken, kringloopwinkels/rommelmarkten afstruinen, wandelen met de hond en kind, sowieso mijn kind:D

Het moeder zijn had ik veel zwaarder verwacht. In het begin kwam dit wel uit door het vele spugen, krampjes en het huilen van S. Maar nu hij lekker in zijn babyvel zit gaat het een stuk beter. Het is een heel makkelijk kind en daar hebben we het goed mee getroffen. Prachtig ventje I love you

Wij gaan niet meer uit. Alleen als het moet, ben het liefst bij mijn kind of in ieder geval 1 van ons. Vind het nu nog grote onzin om hem zo vaak zomaar onnodig weg te brengen. Vind de twee dagen dat ik werk al moeilijk Embarassed Al werk ik heerlijk hoor, maar ben dan toch blij als de werkdagen om zijn en ik weer thuis ben bij mijn kleine man.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Star007 ma 2 jul 2012 - 8:12

SarahKey schreef:Leuk zeg zo'n topic!

Ik ben 25 jaar, moeder van 1 babyboy van vandaag precies 5 maanden oud. Werk op een bso, twee (mid)dagen in de week vast en soms extra werken/vergaderingen etc. Mijn man is 28, werkt fulltime als timmerman. Mijn hobby's: taarten bakken, kringloopwinkels/rommelmarkten afstruinen, wandelen met de hond en kind, sowieso mijn kind:D

Het moeder zijn had ik veel zwaarder verwacht. In het begin kwam dit wel uit door het vele spugen, krampjes en het huilen van S. Maar nu hij lekker in zijn babyvel zit gaat het een stuk beter. Het is een heel makkelijk kind en daar hebben we het goed mee getroffen. Prachtig ventje I love you

Wij gaan niet meer uit. Alleen als het moet, ben het liefst bij mijn kind of in ieder geval 1 van ons. Vind het nu nog grote onzin om hem zo vaak zomaar onnodig weg te brengen. Vind de twee dagen dat ik werk al moeilijk Embarassed Al werk ik heerlijk hoor, maar ben dan toch blij als de werkdagen om zijn en ik weer thuis ben bij mijn kleine man.

Maar als je man thuis is, hoef je hem toch niet weg te brengen? Of vind je het dan nog moeilijk?
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  SarahKey ma 2 jul 2012 - 8:18

nee hoor dat vind ik niet moeilijk. In mijn verlof is hij ook een paar bij alleen papa geweest. Vond dat gewoon vertrouwd, maar toen ik moest werken moest hij naar een ander, vond ik echt erg. Maar ga niet zomaar alleen weg. Ja, even naar een verjaardag maar dan neem ik 9 van de 10 keer S ook gezellig mee. OF doe grote boodschappen maar dat is meer praktisch gezien Laughing zo zonder baby. Toevallig van het weekend even samen wezen winkelen. Is dat we een boekenkast mee moesten nemen waardoor de stoel van de auto plat moest, anders was S gewoon gezellig mee gegaan.

Komt wel weer als hij wat groter is dat we wat vaker weggaan. Of niet zien we dan ook wel.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Linda ma 2 jul 2012 - 8:27

Ik denk dat ik eens in de 2 maanden een avond/nacht weg ga. Gezellig met een paar vriendinnen in een hotelletje logeren of een nachtje bij een vriendin slapen. Dan gaan wel lekker uit eten en ergens wat drinken. Ik heb dat eens in de zoveel tijd echt nodig, ik vind dat heel gezellig.
Man is dan samen met dochter thuis. Ze is nog nooit uit logeren geweest, dat zie ik nog steeds niet zitten...Embarassed

Dan heb ik ook een vraag aan jullie. Hoe oud was jullie kind toen ze uit logeren gingen?

Ik ben zo'n muts wat dat betreft. Ik durf het niet zo goed aan. Dochter is een drama slaapster, ze valt heel moeilijk in slaap en ze slaapt nu sinds kort pas nachten door. Ik ben er een beetje bang voor dat ze dat bij een ander ook doet en dat zie ik niet zitten.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  PapillonRose ma 2 jul 2012 - 8:40

Linda: Echt uit logeren zonder dat ik erbij was is hier nog nooit gebeurd. Wel is het een paar keer zo gegaan dat ze bij mijn moeder was en ik later in de avond ook daarheen kwam. Dan lag ze al te slapen, maar kwam ik er een tijdje later ook slapen. Of dat mijn moeder bij mij thuis oppaste totdat ik er was. Ik maak het dan ook nooit extreem laat, dan hoeft ze ook niet uit logeren smile Ze mag het wel, maar dat vind ik tot nu toe meer iets voor wanneer ze zelf kan aangeven of ze dat leuk vindt of niet, en niet omdat het voor mij beter uitkomt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Liadan ma 2 jul 2012 - 8:43

Mijn kinderen hebben allebei nog nooit ergens gelogeerd. Dochter mag wel, maar wil zelf nog niet. Zoon wil ik nog niet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:16

L was 3 maanden toen ze 2 nachtjes ging logeren. Nu is ze met 6 maanden ook nog 2x wezen logeren. Wel altijd bij dezelfde mensen, mijn ouders. En op het kdv slapen is natuurlijk ook een beetje 'logeren'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Star007 ma 2 jul 2012 - 9:20

D. heeft toen ze 2,5 maand oud was, bij opa en oma gelogeerd. En toen we gingen verhuizen ( 5 weken geleden) toen heeft ze een nacht bij andere opa en oma gelogeerd. De keren dat wij carnaval zijn gaan vieren en koninginnedag enzo, bleef 1 van ons twee nuchter, zodat we haar s avonds op konden gaan halen. Laatste keer vond ik het wel makkelijker als toen ze 2,5 maand was. Begin augustus gaat ze ook een nachtje bij opa en oma slapen, want dan hebben wij een bruiloftsfeest. Het is dan onzin om haar midden in de nacht daar uit bed te gaan halen, terwijl ze daar lekker door kan slapen. En daarbij, dan kunnen wij allebei wat drinken en eens een avondje/nachtje samen hebben.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Pien ma 2 jul 2012 - 9:20

E is van 25 juli en op 2 december ging ze voor het eerst ergens slapen! Wij hadden een etentje en kwamen laat thuis, mijn ouders vonden het veel te leuk als E zou blijven salpen. Inmiddels heeft ze 3 keer bij mijn ouders geslapen en 1 keer bij mijn zus.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  pindaatje ma 2 jul 2012 - 9:21

Linda: de oudste ging voor het eerst uit logeren toen ze 6 maanden was, omdat wij toen een bruiloft had.. Nu vraagt ze er af en toe zelf om, of ze bij opa en oma mag slapen... Gebeurd ongeveer 1x in de 3 maanden..
De jongste is nu 1x uit logeren geweest, met 4,5 maand, wederom omdat wij een bruiloft hadden die niet echt in de buurt was... Verder vind ik het nu nog niet nodig om hem uit logeren te doen..

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Theezakje13 ma 2 jul 2012 - 9:22

K heeft nog nooit ergens anders geslapen.
Dat is nog niet nodig geweest, en ik heb er ook nog geen behoefte aan om hem een nacht weg te brengen..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Printje ma 2 jul 2012 - 10:01

R heeft het eerst bij opa en oma gelogeerd toen hij een maand of 5-6 was. We hadden een familiefeest dus dat was zo de makkelijkste oplossing.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Happydobby ma 2 jul 2012 - 10:16

@star, ik ging al bijna nooit meer uit, wel naar de bios en daar ben ik voor het laatst geweest toen ik 39 weken zwanger was, we wilden pasgeleden gaan maar er draaide niks leuks. Ik ben eigenlijk best een huismus smile

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Happydobby ma 2 jul 2012 - 10:19

M. gaat niet logeren, ik vind het niet nodig en ik wil het niet. Als wij in de avond oppas nodig hebben dan komen mijn schoonouders bij ons oppassen of wij halen M weer op.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Bloem86 ma 2 jul 2012 - 10:35

Mijn oudste dochter heeft pas 3x gelogeerd! De eerste keer was ze al ruim 1,5 jaar! Dit is alle keren bij mijn ouders geweest. Ergens anders voel ik me nog niet zo prettig bij!
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemeen mama topic! - Pagina 6 Empty Re: Algemeen mama topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum