Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw mama en kids topic...

+7
sandra
Linda
Mamsie
Bolleke
Printje
knets
vlinder19
11 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:40

... want die andere kan ik nergens meer vinden!!
Is er nog animo voor?? confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:44

Ja, ik ben er ook weer Very Happy vertel eens, hoe gaat het met je en met R.ick en I.sabelle ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:45

Hoi!

Afgelopen week hebben we R.ick z'n 5e verjaardag gevierd. Afgelopen dinsdag was hij echt jarig, toen zijn mijn moeder en stiefvader even geweest en hebben we 's avonds pannekoeken gegeten.
Vrijdag hebben we z'n feestje gevierd. We zijn gaan bowlen met 5 jongetjes. Het was best leuk, maar ik was blij dat het achter de rug was. Wat zijn die jongens druk zeg! Gelukkig zat het weer mee en konden ze de tuin in, anders hadden ze vast het huis afgebroken.
Zaterdag hebben we het nog voor de rest van de familie gevierd. Dat was erg gezellig en ons jongetje is echt ontzettend verwend!

Verder gaat alles oke hier. I.sabelle is alweer bijna 6 maanden. De tijd vliegt!

Hoe gaat het met jouw meiden Mv2? En met jou zelf??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  vlinder19 ma 28 maa 2011 - 7:52

Ik wil ook wel graag meeschrijven... schreef op het vorige forum mee met het mama's met kids uit 2008 mee... laatste tijd niet erg fanatiek meer. Maar wil nu wel graag weer ergens mee schrijven haha.

Zal me even voorstellen. Ik ben vlinder19, 26jr oud, samen met B volgende maand alweer 10 jr, in 2008 zijn we getrouwd en in januari 2009 is onze dochter F.ay E.lize geboren, dit ging helaas niet zonder slag of stoot, ik had een totaalruptuur en F.ay een moeilijke start. We wonen in een dorpje in oost - groningen. Ik werk in een winkel en mijn man werkt voor de rijksoverheid. Onze dochter is een pittige, vrolijke tantie die niks anders doet als kwebbelen haha. Wij willen erg graag een tweede kindje, helaas heb ik vorig jaar Juli een miskraam gehad en sindsdien is de hele boel van slag... binnenkort wordt ik geopereerd aan mijn lies om hopelijk wat pijnklachten weg te nemen die ik heb sinds mijn bevalling en ik hoop dat het dan weer mag lukken bij ons. Nou heel verhaal haha...
vlinder19
vlinder19
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 180
Punten : 331
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 7:57

Wat leuk zeg zijn eerste kinderfeestje, spannend maar ook slopend hé ik weet er alles van haha ... Ik wilde je nog een sms je sturen voor R.ick zijn verjaardag maar ik ben je nummer kwijt, wil je hem mij pm'en. (telefoon is kapot gevallen en ben nummers kwijt die in mijn telefoon staan). Zijn verjaardag klinkt leuk, zo te horen is hij goed verwend, wat heeft hij allemaal gekregen ? Veel zeker gezien zijn kinderfeestje er dit jaar ook nog was.

De tijd vliegt zeker, M.ara wordt aanstaande zaterdag alweer 1 jaar pfff het is echt gevolgen en wat een jaar zeg ?! Ik kan nu zeggen dat het ondanks alles goed met me gaat, ik voel me weer voor 80 % wie ik ben en ik heb sinds 2 maanden geen angst en paniek aanvallen meer en dat voelt echt als een opluchting. Ook slik ik al 2 maanden geen medicijnen meer en dat gaat goed, ben best een beetje trots op mezelf. Met de meiden gaat het ook goed. S.enna gaat lekker haar gang op school en ze speelt veel buiten. Afgelopen week heeft ze een mooie degelijke step gekregen en ze is veel op het pleintje voor ons huis te vinden met vriendjes en vriendinnen. M.ara heeft zich 3 maanden lang niet ontwikkeld tot afgelopen week, ze loopt aan de hand, gaat op haar knieen zitten in de box en probeert zich op te trekken, ze zegt bewust steeds meer woordjes zoals papa/mama/kijke/pakke/happe/enna (s.enna) en ze kan klappen in de handjes/op het boze bolletje/visjes nadoen/kiekeboe spelen/komt een muisje aangekropen en zo nog een paar dingen. Voor ons gevoel gaat ze de goede kant op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast ma 28 maa 2011 - 8:03

Vlinder wat leuk dat je mee komt schrijven. Wat ontzettend naar dat je een miskraam hebt gehad en dat het zwanger worden nu zo moeilijk gaat. Ik ga hard met je meeduimen dat jullie in de toekomst een tweede kindje in jullie armen mogen sluiten.

Ik weet niet of je mij kent maar ik zal mezelf kort aan je voorstellen. Ik ben dus Mv2 zoals verwacht hebben we 2 kindjes, 1 dochter van 5 en 1 dochter die aanstaande zaterdag 1 jaar wordt. Zelf ben ik 26 jaar en mijn vriend is 29, we wonen vlakbij Breda en zijn nu 8 jaar samen. Op dit moment hebben we een erg turbulent jaar achter de rug want onze jogste dochter bleek geboren te zijn met een hersenafwijking, ze mist 1/4 van haar rechter hersenhelft aan de voorkant waardoor ze een erge complexe vorm van epilepsie heeft met daarbij een ontwikkelings achterstand waardoor ze anders dan anders kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 7:17

Hoi!

@Mv2: jeetje, M. alweer een jaar! De tijd vliegt zeker, weet nog heel goed dat ik je sms kreeg dat ze geboren was! Wat gaan jullie doen met haar verjaardag?
Wat supergoed dat ze ineens zo'n sprong in haar ontwikkeling maakt zeg! En fijn dat het met S.enna ook zo goed gaat!
Terecht, dat je trots bent op jezelf! Je doet het super en je meiden mogen echt heel blij zijn met zo'n sterke, dappere mama!
Ik heb je mijn nummer gesmst! Je hebt toch nog wel hetzelfde nummer?


@Vlinder: leuk dat je mee komt schrijven! Wat rot dat je een miskraam hebt gehad en dat de boel daarna ontregeld is geraakt! Mijn ervaring met miskramen is dat je daarna alleen maar liever zwanger wilt worden. Ik hoop dat dat snel gebeurt bij jullie, succes!

Vandaag werd ik gebeld door de juf van R.ick: hij had op school in zijn broek gepoept en geplast. Ik vond het maar raar, want dat heeft hij al heel lang niet meer gedaan. Maar goed, ik moest hem komen halen, want hij zat helemaal onder. Hij was zo druk aan het spelen dat hij te laat was met naar de wc gaan.
Ik heb hem thuis onder de douche gezet en daarna weer terug gebracht. Maar wat ik dan dus niet begrijp van de juf is dat ze niet even zijn billen schoon heeft gemaakt. Ik snap dat dat niet leuk is (ik doe het ook niet voor de lol...), maar kom op zeg! Hij heeft er nu gewoon rode billen van. Ben ik nou zo'n zeikerd of is dit gewoon echt niet de taak van de juf en moet ik me daar maar bij neerleggen? Wat zouden jullie doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  knets di 29 maa 2011 - 9:20

Pritt: ik ben ook 1x gebeld toen jordan in z'n broek had gepoept. De juf kan gewoon niet 30 kinderen alleen laten om 1 kindje te verschonen.. Ze bellen je en dan moet je direct komen of iemand laten komen... Niks aan te doen... En het zijn gewoon de school regels... Anders krijg je ook van die laxe ouders die hun kind niet eens zindelijk maken voordat ze 4 jaar zijn en voor je het weet staat ze de hele dag te verschonen..

Wat leuk dat R ick z'n eerste feestje heeft gehad. Een jongens partijtje is eigenlijk geen doen nee, dat heb ik met Jason toen ook gemerkt en sinds dien vieren we het niet meer thuis.. Ze slopen je huis als je niet uitkijkt haha..

mv2: lekker dat het zo goedgaat.. Kan ook niet anders met zo'n mama Wink

Vlinder: welkom... Ik heb ook een poos niet meegeschreven maar ga nu ook weer een poging wagen haha. Zal mezelf ook even voorstellen... Ik ben 30 jaar. mama van 2 jongens. Jason is pas 9 geworden en Jordan wordt eind april 5. Ik ben bijna 11jaar getrouwd.


Even een kleine update van mij... Lijkt me leuk om weer mee te schrijven.. Met de jongens alles goed.. Jason heeft 4 weken geleden voor de 4e keer buisjes in z'n oren gehad dus daar blijven we helaas mee tobben. Hij is vorige week 9 jaar geworden en afgelopen woensdag heeft hij z'n partijtje gevierd met 8 vrienden. Erg leuk nu hij zo'n grote vent geworden is.. Z'n uiterlijk wordt ineens heel belangrijk en ook de meiden haha..
Met Jordan ben ik vanmiddag weer naar de KNO arts geweest en ook hij krijgt buisjes.. Ik ben er toch wel blij mee want hij is erg doof en we hoorde van de juf dat hij wat achterstand heeft met taal. Ik denk zelf dat dat komt doordat hij minder goed hoort maar juf wilde hem toch wat extra les geven bij de logopedist op school.. We zien wel.. als het niet meer nodig is dan stopt hij ermee.. Nog 4 weekjes en dan wordt hij ook 5 jaar. Krijgt hij z'n eerste partijtje.. Hij kijkt er erg naar uit. Hij wil naar de overdekte speeltuin met ballenbakken.. Lekker daar eten zodat ik die wervelwindjes niet thuis heb haha..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Printje di 29 maa 2011 - 9:30

Ik lees stiekem even mee en als kleuterjuf zijnde kan ik wel wat hierover zeggen Pritt. Ik vind het ook niet normaal dat ze niet even hem een (beetje) gepoetst heeft. Ik bel idd ook de ouders als het te erg is maar zorg er wel voor dat het kindje fijn mee naar huis kan en niet helemaal vies.

En het alleen laten vd klas, tsja mijn kinderen kunnen dat echt wel even. Ik heb een zelfstandige groep en er is altijd wel iemand die even de klas in de gaten kan houden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:21

Hoi Vlinder welkom. Ik ben Lieskuh 32 jaar en heb 2 kinderen Tygo van 5 en Jens van 2,5. Maar volgens mij 'ken' je mij wel, toch?

Pritt, ze is alweer een half jaar las ik op je hyves. Wat vliegt de tijd toch zeg. En jullie R.ick alweer 5. Ze zijn zo groot he. Leuk ide trouwens bowlen, die ga ik hard onthouden voor Tygo zijn 6e verjaardag. Al duurt dat nog wel even hoor haha. Pritt, ik vind dat moeilijk. Ik zou zelf ook hevig verontwaardigd zijn als ze Tygo zo mee naar huis zouden sturen en ik zou daar dus ook serieus een beetje boos van worden. Misschien is het niet de taak van de juf maar als zoiets 1x gebeurt dan is het een kleine moeite om toch enigszins wat te fatsoeneren.

Mv2, Mara ook alweer bijna 1 jaar oud. Ik zag laatst een hele leuke foto van haar voorbij komen, wat lijkt ze toch enorm veel op haar zus zeg. En wat fijn dat het met jou ook een stuk beter gaat. Ik kan me voorstellen dat het een heel zwaar jaar is geweest. Ik hoop dat er nu ook wat meer rust komt voor jullie. En wat knap dat Mara al zoveel woordjes zegt joh, daar is ze zelfs erg snel mee naar mijn mening.

Knets, wat leuk om je weer te lezen. En wat fijn dat het goed gaat met de knullen. Dat getob met die oortjes ken ik helaas. Hier heeft Tygo al 4 keer buisjes gehad en Jens al 2. Tevens zijn alle amandelen er al uit gehaald bij beide heren, dat scheelt hier trouwens wel. Bij Jens zijn de buisjes er weer uit, dus het is wachten op de eerste ontsteking en dan zullen ze er weer in moeten.

Hier gaat het verder op zich wel oke. Ik werk nog steeds en dat gaat op zich wel goed. Donderdag 7 april moet ik voor de spuiten naar het ziekenhuis (pijnbestrijding) en ik hoop echt dat het gaat helpen en me wat verlichting geeft. We gaan er gewoon vanuit, ik moet een beetje positief blijven denken natuurlijk.

Jens heeft vorige week dinsdag een kop kokend water over zich heen gekregen. Hij wilde in het kopje kijken, maar die zat dus vol met net gekookt water voor de thee. Ik schrok me wild, ben hem gelijk uit gaan kleden en toen hingen de vellen er al aan. Het is een brandwond van zo'n 12-13cm lang en 3cm breed net onder zijn tepeltje zeg maar op zijn buik. Het is 2e graads verbrand en we zijn iedere dag naar de huisarts gemoeten om het verband te wisselen en om te kijken of er geen infectie kwam. Hij had namelijk de blaar eraf gewreven in al zijn pijn. Het menneke heeft 2 uur geschreeuwd en gekrijst van de pijn en is toen van uitputting in slaap gevallen op de bank bij manlief. Daarna nog als een dood vogeltje op de bank gelegen en toen Tygo thuis kwam van school is hij van de bank af gekomen en heeft gespeeld alsof er niets meer aan de hand was. Dit was amper 4 uur na de verbranding!!!!! Ik heb het laten overlezen door iemand die dat kan en ik heb toch echt heel sterk de indruk dat dat heeft geholpen. Dadelijk de laatste controle, maar het ziet er heel goed uit. Er zit al een mooie roze huid onder en het is helemaal dicht. Wel gaat het 6 maanden tot een jaar duren voordat de brandplek niet meer zichtbaar is. Tja, ik kan nu alleen maar denken gelukkig is het niet over zijn snoetje gegaan.

En met Tygo gaat het prima. Het is zo'n andere dan zijn broer. Hij is rustiger dan Jens, Jens is echt een draak waar je op moet letten. En Tygo speelt gewoon lekker met zijn vriendjes en gaat graag naar school. Hij had ook een heel goed rapport. Helemaal trots op dat ventje. Hij zit op zwemles en dat gaat ook goed. En voetballen is zijn lust en zijn leven (ook voor Jens trouwens) dus hij zit op voetballen en dat det hij erg graag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Bolleke di 29 maa 2011 - 21:01

Hallo!

Ik vind het leuk een nieuw topic, maar ik ben bij de oude opgehouden met schrijven omdat er geen reacties meer bij kwamen, hopelijk blijft dit topic een beetje levend.

Vlinder, leuk dat je mee komt schrijven, ik ben Kruimel en woon in Zuid-Limburg met mijn zoon van 4,5 en studeer aan het conservatorium in Maastricht!

Lieskuh, ja ik las het van Je.ns! Jeetje wat zul je geschrokken zijn, en wat een boefje is het eigenlijk ook, gelukkig is het niet over zijn gezichtje gegaan, en wat een bikkel dat hij na 4 uur weer aan het spelen was. En fijn dat met T.ygo alles goed gaat!

Mv2, wat goed van ma.ra dat ze zich zo begint te ontwikkelen, en bijna een jaar al jeetje.. De tijd gaat echt hard!

Pritt, knap dat je met al die jongens bent gaan bowlen haha! Ik vind dat ze R.ick ook wel een beetje hadden kunnen schoonmaken, als het nou iedere week gebeurd dan is het een ander verhaal, maar als het echt een ongelukje was dan vind ik dat ze hem best een beetje hadden kunnen fatsoeneren.

Knets, leuk dat je mee gaat schrijven! Lijkt mij ook leuk zo'n grote jongen ahha.. En met zijn uiterlijk en de meiden bezig.. Tja dat hoort er ook bij haha! Hopelijk houdt het nu op het gedoe met de buisjes bij hem, en J.ordan ook buisjes, hopelijk werkt het en kan hij straks weer goed horen (en luisteren).

Hier gaat het redelijk, ik heb een stuk tand afgebroken, en voel nog aan 2 andere tanden ook losse stukjes, ik had een klein kerfje in mijn tand en heb daaar niets aan gedaan, en nu is het dus afgebrokkeld. Straks moet ik naar de tandarts en kijken wat ze gaan doen, ik kan niet te veel gedoe aan mijn gebit hebben want dan kan ik voorlopig geen trompet meer spelen...
Met C.hristian gaat het goed, alleen het is echt een draak. Gister was ik het zo zat dat ik hem hem opgepakt, in bed gelegd heb en de deur achter me dicht getrokken heb. Hij was in een keer stil en toen ik klaar was met douchen lag hij te slapen haha.. Naderhand even geknuffeld en gezegd dat hij rustig kon gaan slapen dat mama niet meer boos was. Hopelijk is het vandaag gezelliger als hij uit school komt.

Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 21:17

Hi!

@Lieskuh: ik las het inderdaad van J.ens! Wat een schrik en wat een bikkeltje dat hij er zo snel al geen last meer van leek te hebben. Een ongeluk zit in een heel klein hoekje, zo zie je maar weer...
Hoe is het met jou en met je rug?
En wat fijn dat Tygo het allemaal zo goed doet!
Dat bowlen is trouwens voor papa en mama ook leuk: het is net slapstick af en toe als je die jongetjes ziet gooien met die ballen Very Happy

@Knets: leuk dat je weer mee komt schrijven, wel volhouden nu he?? Wink
Jullie zijn dus wel vaste klanten bij de KN)-arts inmiddels! Hopelijk is dit de oplossing voor beide jongens!
Hoe gaat het met jou? Las dat je druk aan het sporten bent! Hoe ziet je buik er nu uit???

@Printje: dank je voor je reactie!
Ik heb het er vanmorgen nog even met de juf over gehad dat ik het niet leuk vond dat hij nog zo smerig was. Zij heeft toegegeven dat dat inderdaad niet zo netjes van haar was en dat ze er een volgende keer wat beter op zal letten.
Het beleid van de school is inderdaad dat kindjes opgehaald moeten worden als ze in hun broek gepoept hebben, maar de juf gaat er nu in ieder geval voor zorgen dat er een pak billendoekjes in de klas komt te liggen.

@Kruimeltje: oh bah, naar de tandarts! Succes!
Ik heb R.ick ook weleens zo in z'n bed gelegd hoor, maar achteraf ging ik het dan ook nog wel even goedmaken...

Ik ben een beetje aan het werk nu en boven is onze schoonmaakster (!!) de badkamer aan het doen... Ik kom zelf gewoon niet goed aan die dingen toe, dus nu hebben we iemand voor 2 uurtjes per week.

Vanmiddag moet ik met I.sabelle naar de dietiste. Ben vorige week een beetje begonnen met bijvoeden, maar het gaat niet van harte. Van worteltjes kreeg ze ontzettend kramp en verstopping, dus het wordt nog een hele kluif ben ik bang...

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Mamsie di 29 maa 2011 - 21:19

Heey meiden,

@mv2. Wat super dat het zo goed gaat met Mara. Ze word echt al een grote meid. Hoe gaat het met die fysio ( dat was het toch) die je samen met haar doet?

@ Lieskuh, ooh wat naar van Jens. Heb je nu niks meer aan maar nooit de kleren uit trekken bij verbranding. Een meisje bij G in de klas heeft een paar weken terug een hele theepot over der schoot gehad. Ze heeft ook in het brandwonden centrum gelegen. Zo zielig.
Leuk dat je jongens zo verschillend zijn ( hier ook ).
Succes met de pijnbestreidings prik!

@ Knets. Jeetje Jason is grooot!!! Hopelijk blijven zn buisjes nu wel goed zitten en bij Jordan hoeplijk ook. Gehoor is zo belangrijk voor de taal. Hoe gaat het verder met jou en je mooie buik?

@pritt, Bowlen leuk! Heeft G toen ook gedaan met zn feestje. Was een groot succes. Die klein dame van jullie is ook een lekker pittig typje denk ik he?
Ik vind trouwens dat de juf best een beetje had kunnen schoonmaken. Kleine moeite toch? Oke als het elke week gebeurd is het wat anders. Maar goed hopelijk gebeurd het niet meer. V heeft hier ook wel is dat hij te laat gaat plassen. Maar poepen gelukkig niet.

Toen wist ik het niet meer hahaa.
Hier gaat het allemaal zn gangetje. Met V gaat het allemaal prima, hij heeft het naar zn zin op school en doet het erg goed.
S is een vlugge vrolijkerd. Hij slaapt nog steeds bagger maar heel soms slaapt hij een nachtje door. Het begin is er. Maar over de dag verdeeld slaapt hij max 2 uur. Wel denk ik misschien te weten waarom hij steeds "wakker" word. Hij word vaak krijsend wakker maar soms lijkt het of hij nog gewoon slaapt. Hij slaapt ook erg onrustig. We denken dat dit een vroeg stadium is van slaapwandelen.
Met G gaat het opzich ook goed maar groep 3 vraagt erg veel van hem. Het gaat zoo hard! G is het type kind want niks zomaar klakkeloos aan neemt. Hij overdenkt dus alles en zijn koppie zit altijd vol met dingen waar een kind van zijn leeftijd helemaal niet mee bezig hoort te zijn. Daardoor gaat het concentreren erg moeilijk en gaat voornsamelijk het lezen niet goed genoeg. Hij krijgt binnekort wat testen etc om te kijken hoe en wat.
Aan de ene kant is dat vervelend maar aan de andere kant heel fijn. Hij kan het allemaal prima en is slim genoeg maar zijn perfectionisme en alles overdenken werkt hem nu tegen.


Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Linda di 29 maa 2011 - 21:39

Hallo allemaal,

Mag ik me ook toevoegen hier? smile
Ik ben al jaaaaaaaaaaren een trouwe meelezer op het zwangerschap en mama gedeelte van het yesforum, maar altijd weinig geplaatst, ik had toen ook nog geen kindje en was niet bezig met zwanger worden, haha.
De meeste van jullie "ken" ik dus wel.

Maar jullie mij natuurlijk niet. :-) Dus ik zal me even voorstellen.
Ik ben Linda en ben 25 jaar, ik heb een dochter van ruim 4 maanden, ze is eind november geboren. In de zwangerschap zijn mijn man en ik getrouwd (althans geregistreerd partnerschap), we wonen in Den Haag. Ik werk in de psychiatrie en a.s. maandag ga ik voor het eerst weer aan de slag. Ik werkte eerst 36 uur in 4 dagen, maar ik heb besloten om ouderschapsverlof op te nemen en ga alleen op maandag en dinsdag werken. Mijn man is schilder en hij neemt ook ouderschapsverlof op, op maandag en dinsdag dus. Hij heeft er helemaal zin in om ook 2 dagen alleen met z'n dochter te zijn.

Ik zal jullie posts even terug lezen.

Groetjes, Linda

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 0:16

Mamsie schreef:
@ Lieskuh, ooh wat naar van Jens. Heb je nu niks meer aan maar nooit de kleren uit trekken bij verbranding.
Bij katoen maakt dat niets uit. Katoen gaat niet plakken namelijk, hij had een rompertje aan gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 1:32

Ik kom dan ook weer even om het hoekje kijken.

Vlinder met jou heb ik bij de 2008 mama's meegeschreven. Minder zeg dat jullie alweer een tijd bezig zijn voor een 2e

Linda, ik ben woezel 30 jaar en heb 2 zoons van 4 en 2 en verwacht binnenkort een kleine meid.

pritt, dat is minder dat R ineens op school in zijn broek gepoept had. Hopelijk blijft het bij deze ene keer. Fijn dat de juf het achteraf ook niet zo netjes vond hoe hij mee ging. Hier had m het laatst in de tuin, alleen dat was heel fijn waterdunne poep. Lekker hoor iemand die bij jullie schoonmaakt. Hier hebben we sinds kort hulp, omdat ik het zelf echt niet meer kan, maar hoop het met de zomervakantie weer zelf op te pakken.

Mamsie, had nog een vraagje bij jou, omdat jij ook thuis zit. Ben nu ook thuis bij de jongens en hoef straks dus niet te kolven omdat ik aan het werk moet. Maar hoe deed jij dat, oefende je wel met flesjes enzo, voor als je toch een keer wel weg moet?

mmv2, wat goed zeg dat M zich zo ontwikkeld. En dat je zelf weer wat beter in je vel zit. Het is echt een heftig jaar geweest voor jullie zo.

Lieskuh, arme jens, gelukkig geneest het goed. Zo zie je dus maar weer dat een ongelukje echt in een klein hoekje zit.

Hier gaat het met de jongens hartstikke goed. M heeft helemaal zijn draai gevonden op school en is nu ook echt dingen aan het vertellen enzo, dus qua taal gaat hij ook vooruit. Wel is het nog steeds een pieperd, als het niet gaat zoals hij wil, dan is het gelijk brullen. Ook zit hij heel erg op C lip.
C gaat 2 ochtenden naar de psz, vind hij helemaal geweldig. Wel is hij altijd verdrietig als ik hem ophaal, omdat hij dan even te moe is. Verder is het echt een boef en kan hij ons flink uitdagen.
Met de kleine meid gaat het volgens mij ook goed, vanavond weer op controle.
Met mezelf wat minder, ben er eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee. Kan echt weinig door mijn bekken en mijn rug begint het ook steeds zwaarder te vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Mamsie wo 30 maa 2011 - 3:22

@ woezel. Ja ik heb zo rond de 8 weken is een keer een flesje geprobeer met bv wel hoor. Hij pakt hem gewoon meteen (dat was bij G en V wel anders) dus maakte ik me niet zo druk. Denk dat ik 1x in de maand is een flesje gaf. Nu krijgt hij elke dag 1 papfles.
ik ben begonnen met de nuby natural touch fles en nu drinkt hij uit een avent look alike van de kruidvat. haha ik vind flessen zo duur!

Oke ik hoop niet dat dit te bot gaat overkomen. Ik schrijf hier al heel weinig en als er dan zoveel nieuwe bij komen dan ga ik denk ik nog maar minder reageren of alleen reageren op de meiden die al heel lang in dit topic zitten.
Maar niet om de nieuwe meiden hoor maar meer omdat ik de oude groep al groot genoeg vond en daar al geen tijd/zin meer voor kon vinden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:59

Hallo !!!!

Ik zou ook wel mee willen kletsen Very Happy
Ik heb eerst altijd actief mee geschreven in het topic van mama's uit 2009. Deze is helaas niet meer zo actief.
Dus ga ik hier een poging wagen.

Ik ben Nonnevot en heb een zoontje van 21 maanden bijna. Het is een heerlijke schat maar de driftbuien zijn behoorlijk aanwezig ! Als hij even zijn zin niet krijg dan gooit hij zich er gewoon bij neer. Gelukkig houd hij het nog niet lang vol hahaha meestal is het binnen 5 minuten weer over. Oke op vandaag na dan die duurde een kwartier haha.
Ik ben zelf 25 jaar en werk al 5 jaar in de kinderopvang. Ook ben ik alleenstaande mama sinds feb 2011.
Het contact onderling verloopt wel goed en soms moeizaam. We hebben voor co ouderschap gekozen en dit werkt tot nu toe heel goed.
Ik heb totaal niet het idee dat S er erg onder lijd (ook al weet ik niet precies wat er in zijn koppie om gaat)

O en ik kom uit het zuiden van ons landje Very Happy


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 6:38

Hallo allemaal, er wordt hier weer wat gekletst Very Happy ik ga straks even reageren ga nu even wat taarten zoeken voor M.ara haar verjaardag en nog een shirtje maken op internet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 20:51

Mamsie schreef:
Oke ik hoop niet dat dit te bot gaat overkomen. Ik schrijf hier al heel weinig en als er dan zoveel nieuwe bij komen dan ga ik denk ik nog maar minder reageren of alleen reageren op de meiden die al heel lang in dit topic zitten.
Ik reageer ook nooit op iedereen. Ik kan dat gewoon niet bijhouden. Daarnaast worden het dan toch vaak van die 'verplichte' reacties waarin je zegt: Fijn dat het zo goed gaat. Of iets dergelijks.
Ik reageer meestal alleen op de dingen die zijn blijven hangen. Gelukkig is het geen verplichting om op iedereen áltijd te reageren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 21:03

Dit was Jens zijn brandwond na 1 dag.
Een nieuw mama en kids topic... TelefoonLies001-1


En dit is zijn brandwond van gisteren, precies 1 week oud. Ziet er een heel stuk beter uit he!
Een nieuw mama en kids topic... TelefoonLies001

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 21:04

lieskuh, wat een verschil zeg!! geneest erg mooi

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Linda wo 30 maa 2011 - 21:12

Zo, dat is zeker een groot verschil! Wat een lekker lachebekkie! Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 21:25

Ja dat verbaast mij ook enorm kan ik wel zeggen, ik had dit niet verwacht. Het is wel een donkere foto dus het is in het gewone licht beter zichtbaar natuurlijk maar het ziet er echt heel goed uit. Volgens de huisarts kon het nog wel 16 jaar duren voordat de borstharen terug zouden komen haha Laughing Ach ja borstharen zijn zó 2010 he Wink

Thanks Linda, dat is hij ook zeker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 22:19

Wow Lieskuh, dat is wel een heel verschil zeg! Het gezicht van J.ens op beide foto's trouwens ook...

Leuk dat er weer wat meer geschreven wordt hier!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw mama en kids topic... Empty Re: Een nieuw mama en kids topic...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum