Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gerbera za 30 jun 2012 - 9:58

Gelukkig dat het herkenbaar is...

Ben aan het begin van de avond gewoon in huilen uitgebarsten.. dat ik het zo eng vind en het idd niet fijn vind om het zo te plannen. Ik vind het wel fijn om te weten wanneer ik vruchtbaar ben en dan wil ik ook zeker vaker intiem zijn natuurlijk. Maar ik wil er niet vanuit gaan dat het dan elke dag moet ofzo pfff..
Heb ook een beetje de angst dat mn leven zoveel zal veranderen. Ik heb ook geen vaste baan, dus dat is al spannend. Maar ik heb ook voorlopig geen zicht op een vast contract, dus daar ga ik ook niet op wachten.
Maar ook spontaan afspreken met vriendinnen enzo zal allemaal een stuk moeilijker gaan denk ik, dus ook allemaal nieuw en dus eng.

We hebben nu afgesproken dat we deze maand eigenlijk voorbij laten gaan (ben nog tot morgen ongeveer vruchtbaar) tenzij het spontaan gebeurd. En dan vanaf volg. maand er 100% voor gaan.
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  maiadebij za 30 jun 2012 - 10:27

Sanne, ja het is jammer idd maar als we er wat langer op moeten wachten zijn we straks des te blijer. Dat staat er een beetje gek, maar ik bedoel als het even duurt maakt het het allemaal wel wat spannender. Van mijn 2 kinderen was ik de eerste ronde zwanger dus echt goed en wel beseffen en voelen dat je samen een kindje wilt en je daarvoor gaat, dat vliegt zo voorbij. (natuurlijk waren we super blij toen ik zwanger was, hoop dat jullie me een beetje begrijpen Laughing )

Slaatje, ja ik zie al echt een buikje bij je! Spannend allemaal! Ik had bij J een maand bloedverlies, had geen idee dat ik zwanger was maar testte toch maar even om dat uit te sluiten. Daardoor wist ik ook niet hoelang ik zwanger was en ben bij de vk geweest, ik bleek toen 5 weken te zijn. Je kon echt een heel klein stipje/vlekje zien, wel een fijne bevestiging hoe klein het ook was. Hopelijk kan je daarna een beetje je rust vinden en helemaal ontspannen genieten van je zwangerschap. Weetje? En dat klinkt heel ongeloofwaardig als je zo pril zwanger bent, maar geniet ervan want het vliegt echt voorbij! Eerst kijk je uit naar een echo met een kloppend hartje, dan kijk je uit naar de veilige 12 weken, dan kijk je uit naar wanneer je je kindje gaat voelen, dan naar de 20 weken echo enz enz. Waardoor je eigenlijk steeds bezig bent met wat er komen gaat, maar probeer te genieten van het moment want het gaat echt snel en zwanger zijn vond ik echt de meest speciale periode in mijn leven.

Welkom Gerbera! Ik herken je gevoel wel, het is ook zo'n grote beslissing en je springt eigenlijk een beetje in het diepe. Alles is nieuw, je weet niet hoe het allemaal zal gaan wat waarschijnlijk je onzekere gevoel met zich mee brengt. Hopelijk ben je snel zwanger , dan verdwijnt dat gevoel vast snel. En je leven zal inderdaad helemaal veranderen, dat is even wennen, samen je draai weer vinden enzo. Maar dat went, en het brengt zoveel moois met zich mee... ik zou nu niet meer anders willen en heb geen moment dat ik verlang naar de periode voor kinderen al zou een zondag tv hangen op de bank best lekker zijn

Hier gaat alles prima, ik zou morgen mijn NOD hebben maar ik denk dat ik afgelopen woesdag dus al ongesteld ben geworden denk ik. Normaal had ik een cyclus van 30 dagen maar deze maand dus 26 dagen... opzich ook een hele normale termijn voor een cyclus maar niet wat ik gewend was. Nu lijkt het weer gestop dus ik zal eens kijken wat mijn lichaam de aankomende maand doet. Hebben jullie ook zo'n app waarop je je cyclus bij kunt houden? Ik vind hem namelijk erg handig, kan precies invullen welke symptomen ik wanneer heb enzo en je kan heel duidelijk zien in welke periode van de maand je zit.
Mijn man was vanavond naar zijn broertje maar is nu onderweg naar huis dus ik wacht nog even. Ik heb net een broek en shirt voor N besteld bij Amazing Kids voor veel te veel geld ( 63 euro pale ) maar N is zo'n smal mannetje, er zijn maar weinig broeken die hem mooi staan. Dus als ik dan eens een merk vind die hem mooi past dan betaal ik er maar wat meer voor. Hier was nog op beide artikelen 50% ook, de volle mep zou ik er dus nooit voor betalen! Ik heb me in ieder geval ingehouden met het kopen van kleren voor J, haar kast puilt uit!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mezzoforte za 30 jun 2012 - 21:26

@Silver En, hoe was Wicked?
@maiadebij Jammer dat het deze ronde niet raak was. Fijn dat je man ook zo enthousiast is smile
@Gerbera Welkom hier!
@all Zojuist maar eens even opgezocht op welke dag van mijn cyclus ik nu zit, zit alweer op dag 28! Afgelopen 2 cycli duurden respectievelijk 50 en 37 dagen. Er is dus sprake van een dalende trend. Mag van mezelf niet testen tot ik minimaal weer op die 37 dagen zit, omdat het nu dus nog niet helemaal stabiel is.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  slaatje zo 1 jul 2012 - 2:41

Wat ik juist zo fijn vind aan dit forum is dat iedereen zijn mening geeft. En ik kan daar echt wel wat mee, dus bedankt dames :-)
Morgen ben ik 4+5. Denk dat ze dan in ieder geval een vruchtzakje kunnen zien. Inderdaad hetgene wat Maia beschrijft. Verder merk ik dat als ik niet over mijn onzekerheden schrijf, ik er minder mee bezig ben. Vanochtend had ik er weer last van. En toen toch weer die laatste test uit het kastje gepakt. Ik was er van overtuigd dat het streepje minder zou zijn....Vervolgens word ik dan weer boos op mezelf en verdrietig omdat ik niet gewoon rustig af kan wachten. Even lekker bij mijn vriend gelegen, met mijn beste vriendin gebabbeld en toen ging het wel weer.
Inmiddels ben ik weer wat rustiger. Ik heb vandaag erg veel last van mijn darmen en loop vijf keer in een uur naar het toilet om te plassen. Ook doen mijn tieten zeer. Vooral de linker. Dat is mooi, want die is kleiner dan de rechter. Misschien zijn ze straks dan even groot :P

Puggle, jij was ook met bevallen bezig, dus had je even andere dingen aan je hoofd. Blij dat het beter gaat met je meissie en dat ze woensdag lekker met je mee naar huis mag!

Kunnen jullie trouwens mijn nieuwe ticker zien?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes zo 1 jul 2012 - 2:42

slaatje schreef:
Ja, maar ik vind hem wel heel erg groot Embarassed

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje zo 1 jul 2012 - 2:51

Snoes schreef:
slaatje schreef:
Ja, maar ik vind hem wel heel erg groot Embarassed

Ik weet het, maar vind het zo mooi hoe je dan ziet hoe het vruchtje eruit ziet :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 3:37

Dan zou ik je bruiloft ticker weghalen en er verder niks mee bij zetten!

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 1 jul 2012 - 3:38

Oiiiiii té groot onderschrift zo slaatje..
Ik zou ook je bruiloft ticker weg halen, dit is beetje toooooo much.
Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Snoes zo 1 jul 2012 - 3:51

Of gewoon een kleine zwangerschapsticker, ook leuk Yes

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 3:54

Je hebt ook deze. Dan zie je ook het kleintje groeien. Wel als tekening maar ook wel leuk toch?

http://tickers.baby-gaga.com/pregnancy.php

Gast
Gast

Bericht  slaatje zo 1 jul 2012 - 4:28

Aangepast, alleen nu geeft ie aan dat ik vier weken en vijf dagen ben. Klopt niet helemaal....Maar deze is ook leuk idd thx razz
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty zo 1 jul 2012 - 4:29

@Silver; Ik voel me alweer veel beter haha. Paar dagen voor de tijd ben ik vaak mega chagerijnig en onzeker en een dag met heeel erge buikpijn en dan ben ik weer mezelf haha.
Wat betreft mijn werk ik heb nog steeds geen zekerheid over mijn contract. Ik heb wel deze zomer nog gewoon 3 dagen in de week, niet op contract al wel ingepland. En na mijn zomer vakantie sta ik ook nog gepland, maar ik heb nog geen contract Sad
Mijn man en ik werken allebei in de zorg, niet bij dezelfde instellling. Mijn man heeft ook nog geen vast contract en momenteel ook geen leuk werk.
Maar wat werk betreft blijft het gewoon onzeker. En voorlopig zie ik daar ook nog geen verandering in.
Hoe was wicked???? Waren de 'bekende' spelers er ook? Chantal Janzen zat er toch in.

@Gerbera; welkom! Leuk dat jullie er ook voor willen gaan. En ik herken die onzekerheid helemaal hoor!!!! Ik vind het ook nog steeds heel spannend.

@slaatje; Ik zie je ticker ook duidelijk haha... beetje groot, maar hij is zeker mooi.

@all; ben vanavond ff alleen thuis. Wel lekker even. Kan ik rustig wat op de computer prutsen haha. Normaal is mijn man veel op de computer.
Ik was vanmorgen bij mijn ouders op bezoek en daar begonnen ze ook ineens over opa en oma en dat een vriend van hun zulke leuke dingen deed met hun kleinzoon. haha...
Zooo leuk vonden ze dat. haha Hebben jullie dat ook dat in eens iedereen zoiets heeft van nou komen er bij jullie nog geen kinderen?? van de week al collega's en nu hier... haha
Morgen feestje van ons! 3 jaar getrouwd I love you

Ik had eigenlijk geen idee wat ik moest geven, nu heb ik een mooie cd,een ik hou van jou cd met mooie liedjes, mijn man is nogal van de muziek dus. En ik heb een boek waar ik eigenlijk een beetje tegenaan liep het is een hele mooie schrijver, het gaat over het gebruiken van je talenten. Het is een christelijk boek. Heel luchtige met anekdotes en spreuken zeg maar.
Nu twijfel ik nog een beetje over het laatste is wel een heel serieus cadeau ofzo haha.

Jullie nog plannen voor vandaag?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  nillis zo 1 jul 2012 - 8:10

Hallo allemaal

Nog even een ego bericht. Morgen zal ik weer op iedereen reageren. Het vrijgezellenfeest was leuk, maar wel heel lang van 11.00 uur tot 4.30 uur. Ben nu ook wel moe. Vandaag nog met T en vriend naar de kinderboerderij geweest en vanavond met mijn ouders gebarbequed. Hier lijkt de ongesteldheid te komen. Heb een hele zere opgezette buik en had een klein sliertje bloed bij afscheiding. Dit zijn meestal wel de symptomen. Zal morgen verder reageren.

@ Maia, balen op naar de volgende ronde

@ Slaatje, hopelijk helpt de echo dat je wat rustiger wordt.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Pussycat zo 1 jul 2012 - 8:31

Zo ik ben er ook weer eens...

Wow een mega druk weekend gehad. Heb amper tijd gehad om te zitten Laughing
Vooral veel gewerkt. Klusjes in huis gedaan. Naar een feestje geweest. Pff nu gesloopt.
En geen zin om van 3 dagen terug te lezen. Jemig wat een pagina's weer erbij... :O

Ik zit morgen op dag 24 of 25, maar zo hoopvol als ik van de week was. Zo niet hoopvol ben ik nu.
Toen had ik allerlei klachtjes, maar nu niks meer, dus ik ga d'r van uit dat ik ongesteld wordt deze week.

Maiadebij : Uit nillis reactie begrijp ik dat jij ook ongesteld bent geworden? Dat had ik niet verwacht hug
Dan zegt een bloeding tussendoor dus ook niet altijd wat Sad

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220

Bericht  Aardbei zo 1 jul 2012 - 20:46

Ik heb niet zoveel pagina's terug gelezen hoor, dus sorry als ik nog mensen vergeet. Heb een heel druk weekend gehad dus heb niet echt tijd gehad om te komen lezen.

Maiadebij: Balen zeg, dat je toch ongesteld bent geworden!

Nillis: Voor jou ook balen! Hoop dat he niet doorzet!

Sleepingbeauty: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! En een serieus kado is toch niet erg? Het gaat er toch om of de ander het leuk vind?

Slaatje: Vervelend dat je af en toe zo onzeker bent, maar kan het me wel voorstellen hoor. Ik hoop dat de echo wat onzekerheid kan wegnemen bij je.

Gerbera: Welkom!
Mezzoforte: Hopen dat je over 10 dagen dan positief test! Bij mij leek er ook een dalende trend in te zitten, maar had toen toch ineens weer een onwijze uitschieter omhoog Sad

Miss G: Veel succes deze ronde smile

Samatha: Hoe was het bij de huisarts?

@all: Vriend heeft vanmorgen zijn potje ingleverd! Kreeg een berichtje met daarin : The eagle has landed Laughing
Nu nog een weekje afwachten, volgende week maandag om 14.00 een afspraak bij de gyn om de uistlagen van mijn bloed en uitstrijkje en vriend zijn kwakje te horen. Vind het toch wel heel spannend, ben benieuwd wat er is. Zit nu alweer op dag 40...
Voor degenen die het zich nog herinneren van het vlekje op mijn echo twee weken geleden, dat is toch vocht geweest hoor. Ik neem aan dat ik anders al wel positief getest had. Heb gisteren een test gedaan maar die was negatief. Had toch maar liever gehad dat ze niets gezegd had. Testen doe je sowieso wel dus was er vanzelf achter gekomen als het wel iets was geweest.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  sabje zo 1 jul 2012 - 21:34

Hier ben ik ook weer even. Heb het erg druk gehad met werken en de koffers inpakken. Gaan vanavond op vakantie. De koffers en de handbagage zijn zo goed als gepakt. Koffers natuurlijk te zwaar voor een kindje 2012 - Pagina 5 1371890812 . Straks nog maar een keer wegen als echt alles erin zit. Vliegen pas om 22.35 hoop dat M.ax lekker slaapt in het vliegtuig. Gelukkig is het een makkelijke slaper. Hopelijk helpt de zon om zwanger te worden Laughing .

Tot over 13 dagen!
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Aardbei zo 1 jul 2012 - 22:04

Fijne vakantie!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  mezzoforte zo 1 jul 2012 - 22:46

@Aardbei Ja, het is even afwachten. Wat ik denk ik ook wel een rol gespeeld heeft de laatste maanden is dat ik echt extreem gestresst was, nu is dat niet meer zo dus hoop dat dat ook positieve impact heeft op cyclus dan wel zwanger worden smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  ShallY zo 1 jul 2012 - 23:01

Mag ik jullie wat vragen?!

Zijn jullie (voor de gene die de pil geslikt hebben) vrij snel ongesteld geworden nadat je gestopt was?
Ik ben namelijk sinds november 2011 gestopt en tot nu toe nog steeds niet ongesteld geweest. In het begin af en toe buikpijn waarvan ik dacht, zou nu best wel eens ongesteld kunnen worden maar tot nu toe nog geen 1x ongesteld geweest.
Afgelopen vrijdag wel hele rare steken onder in mijn buik gehad, heb ik nog nooit zo gevoeld.

Zou zo graag (hoe gek het ook klinkt) ongesteld willen worden want we willen stiekem toch wel voor een kindje. Maar het is ook nog te vroeg om naar de huisarts te gaan.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Annemie zo 1 jul 2012 - 23:04

Shally,als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan,7 mnd gestopt en nog niet ongesteld is wel heel lang,miss ben je wel zwanger??? Bij de eerste was ik na 30 dagen ongesteld en bij de 2e keer na 46 dagen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Pussycat zo 1 jul 2012 - 23:06

ShallY schreef:Mag ik jullie wat vragen?!

Zijn jullie (voor de gene die de pil geslikt hebben) vrij snel ongesteld geworden nadat je gestopt was?
Ik ben namelijk sinds november 2011 gestopt en tot nu toe nog steeds niet ongesteld geweest. In het begin af en toe buikpijn waarvan ik dacht, zou nu best wel eens ongesteld kunnen worden maar tot nu toe nog geen 1x ongesteld geweest.
Afgelopen vrijdag wel hele rare steken onder in mijn buik gehad, heb ik nog nooit zo gevoeld.

Zou zo graag (hoe gek het ook klinkt) ongesteld willen worden want we willen stiekem toch wel voor een kindje. Maar het is ook nog te vroeg om naar de huisarts te gaan.

Zelf ging ik nu dan wel naar de huisarts toe hoor.
Niet om je bang te maken hoor, maar je bent nu dus al ruim 6 maanden gestopt?
En al die tijd niet ongesteld geworden? Je hebt wel al een keer een zwangerschapstest gedaan (gewoon voor de zekerheid dat je dat kunt uitsluiten)?
Een huisarts kan je iets geven wat je menstruatie opwekt en dan aankijken hoe je lichaam werkt. Of desnoods je gelijk doorsturen voor een echo om je van binnen eens te bekijken of alles goed is.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine zo 1 jul 2012 - 23:10

Aardbei: nu dus afwachten. Aan de ene kant hoop ik voor jullie dat jullie duidelijkheid krijgen, dan weten jullie tenminste hoe of wat. Aan de andere kant: je wilt het liefst zo normaal mogelijk zwanger worden natuurlijk.

Sabje: fijne vakantie! Stuur je zaterdag wel wat zon onze kant op?

Maia: balen dat je toch ongesteld bent geworden.

Pussycat: ik hoop natuurlijk dat je niet ongesteld wordt. Zie in je onderschrift trouwens een vmk staan. Had helemaal niet meegekregen dat je na die ene test alsnog een positieve test hebt gehad.

Shally: ik heb de prikpil gehad en ben 7 maanden na mijn laatste injectie ongesteld geworden. Weet niet welke pil jij had, maar zou in elk geval contact opnemen met de huisarts.

All: hier is het rustig. Ben deze maand even niet aan het temperaturen, heb de hele vorige week gemist vanwege vakantie, dus daar heb ik niets meer aan. Vind het ook wel lekker hoor, even een maandje wat meer rust. We werken natuurlijk wel verder aan 'project baby2' en ik weet waar ik in mijn cyclus zit, maar daar laat ik het bij voor deze maand.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Pussycat zo 1 jul 2012 - 23:24

Jasmine Ja ik had een behoorlijk positieve test na mijn nod, maar toen schreef ik hier een periode minder mee. Eerst stond ie er ook niet tussen hoor, want ja was net na mijn nod dat ik een positieve test had. Dus eigenlijk noemen ze dat dan niks.
Maar heb hem er toch voor mezelf tussen gezet. Omdat het wel ''iets'' was.

Fijn dat je even rust hebt deze maand. Wie weet heeft het wel een gunstig effect Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje ma 2 jul 2012 - 0:09

Ha meisjes,

Even een snel berichtje van mij. Zat me vandaag weer even af te vragen wat er nu weer aan de hand kan zijn. Opeens donkergele urine, heeeeeel vaak plassen en een beetje apart luchtje zeg maa. Ik ging natuurlijk gelijk aan andere dingen denken. Tot ik me bedacht dat ik best aanleg heb voor blaasontsteking/urineweg infectie. Ga er dus even vanuit dat dit nu ook weer het geval is. Zal het straks gelijk even vragen tijdens de echo. Kom later nog even terug om te vertellen hoe het gegaan is.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  maiadebij ma 2 jul 2012 - 0:15

sabje, je leest het vast niet meer maar: Fijne vakantie!

Slaatje, blaasontsteking kan best natuurlijk, maar even een potje urine inleveren bij de ha?

Hier ben ik echt gigantisch ongesteld. Vorige week woensdag begon het al licht, maar gister (wat ook mijn NOD zou zijn) is het pas echt doorgezet! Vaag dat ik precies in de maand dat we ervoor gegaan zijn zo ga rommelen met mijn cyclus. Ik ben benieuwd hoe het aankomende maand gaat.

Ik ga J nu wakker maken want N moet zo naar logopedie en naar fysio. Dus even lekker op de fiets met dit prachtige weer!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende