Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 2 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mezzoforte wo 27 jun 2012 - 22:35

@boekenwurm83 Vervelend voor je dat je pco hebt, maar ik snap dat het wel fijn is om nu te weten waar je aan toe bent en er inderdaad eindelijk actie ondernomen kan worden. Ik ga 2 augustus trouwen. We houden het redelijk intiem, 's avonds feestje met familie en vrienden (ok, heb wel redelijk grote familie).
@sanne-84 Ja ben er klaar voor hoor, heb er zin in Very Happy
@Silver In principe alles al geregeld, alleen nog de jurk haha
@Aardbei Haha ja eignelijk wel he. Maar ik vind zelf de jurk het minst belangrijke onderdeel ongeveer van het hele trouwgebeuren. We hebben er ook bewust voor gekozen gratis te trouwen, zonder dat hele ceremoniegebeuren erbij. En 's avonds feestje met familie en vrienden. Het is gewoon de manier die bij ons past. Dus ook last minute ergens een jurk scoren :P Maar ik ga niet zo'n over the top dress kopen, heb via internet aantal winkels gevonden waar ik wil kijken, waar ze redelijk goedkope trouwjurken hebben (max. EUR 300 ofzo?)
@Slaatje Zie ook bovenstaand.... trouwen, feestje, vakantie is geregeld, alleen kleding dus nog :P Hoe gaat het met je verder?
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Snoes wo 27 jun 2012 - 22:36

Slaatje, de grootste kluswerken zijn gedaan. Alleen de verwarming moet nog gehangen en aangesloten worden (maar dat doet mijn vriend), de laminaat moet nog gelegd worden (doet mijn vriend samen met degene waar we het besteld hebben) en dan nog de elektriciteitskast afwerken. Dat laatste wordt door een aannemer gedaan, dus ik hoop echt dat hij zich aan zijn woord houdt en het voor 20 juli komt afwerken.

Maar we 'verhuizen' sowieso weer terug 7 juli, dan is alles klaar (behalve wellicht de elektriciteitskast). Maar dat laatste is niet zo erg, we hebben dan nog wel geen elektriciteit in onze woonkamer, maar zolang we dat voor 20 juli hebben (dan begint onze vakantie en geen zin om dan nog 3 weken alleen in de slaapkamer door te kunnen brengen haha) is het prima voor ons!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nillis do 28 jun 2012 - 0:24

Even een snelle reactie dan ga ik weer genieten van het mooie weer. Hier geen bijzonderheden. nog steeds op het wachtbankje.

@ weegschaal, voor een kindje 2012 - Pagina 2 699888kan me voorstellen dat het even heel dubbel is.

Fijne dag iedereen. ik heb weekend tot dinsdag
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Silver do 28 jun 2012 - 2:44

Aardbei, zit je nu in de complete medische molen dan? Omdat je vriend een potje in wil/moet leveren. Sorry ik kom hier net kijken weet niet wat je allemaal al eerder gemeld hebt. Ja idd wel balen van de ongesteldheid. Maar nu gaan we wel de eerste officiële ronde in.

Slaatje, haha ja die lijst was ik toen ook elke keer mee bezig hea! Wink Ik vind het leuk om te doen, en vooral ook bij te houden. Jaa met mijn schouders is het wonderbaarlijk ineens heel erg goed gegaan, ik liet mijn dagelijkse leven niet meer leiden door mijn schouders en dat scheelde al een hele hoop. Ik heb een knop omgezet van ik kan het en probeer het, gaat het niet stop ik wel. Dan heb ik het in ieder geval geprobeerd. Ja het is jammer maja, de eerste echte ronde gaat vanaf nu in. Aaawh wat een leuke smeltmomentjes zijn dat I love you , al klein cadeautje gekocht en een lief kusje op je buik heerlijk! Geniet ervan meid! Ik zie dat je ook een ticker hebt leuk!

Pussycat, Fijn dat je eindelijk die ovu testen onder knie hebt, want was dat toen al een geklooi van hoe het nou zat enzo. Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is. En als dit een ronde is van 28 dagen wordt het nu wel extra spannend. Ik duim voor je meis! voor een kindje 2012 - Pagina 2 3079029344
Ik ben een periode geweest van geloof ik okt 2011 tot maart 2012. In die periode is het 1 keer mis gegaan met 5,5 week (heb het er verder niet over) Vervolgens kreeg ik last van mijn schouders, kwam schoonmoeder met haar knallende woorden er nog een keer bij, en toen was alles van de baan. En nu gaat het goed. Very Happy Dus wij mogen nu serieus van start, en niet meer voor het zingen de kerk uit. voor een kindje 2012 - Pagina 2 394967

Mezzoforte, Wow! Dan mag je wel snel om een jurk kijken, of ga je het simpel doen? Nou succes met je zoektocht naar een jurk.

Nillis,
succes op het wachtbankje, ik duim voor je!

All,
Blugh, wat kan je je beroerd voelen van ongesteld zijn, ik heb nergens zin in. Gelukkig kwam de buurvrouw met het voorstel om een blokje te lopen, anders had ik echt een-ik-blijf-binnen-vandaag dagje gehad. Terwijl het daar ook wel weer veel te warm voor is. Zo meteen maar even boodschapjes halen en vanavond even biertje doen met de buurman. Nu mag het weer even. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  maiadebij do 28 jun 2012 - 5:33

Slaatje, gister maar een tampon in gedaan voor het slapen vanmorgen was daar maar een beetje bloed. Nieuwe had na 4 uur nog maar wen past druppels. Nu vanaf 11:00 vanmorgen geen druppel bloed meer verloren, ik snap er niks van. Dus hou zondag nog maar aan als NOD.

Silver, balen zeg hopelijk voel je je snel beter. hug

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje do 28 jun 2012 - 6:00

Maia Dat is ook vreemd, je houd het toch wel spannend meis. Wanneer ben je ookweer met de pil gestopt. Sorry als ik het al gevraagd heb of als het al ergens staat, maar ik heb wat moeite dit van iedereen uit mijn hoofd te weten. Wil niet alles op zwangerschapsdementie gooien :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Aardbei do 28 jun 2012 - 6:06

@Silver: ik heb nu een echo gehad en die zag er goed uit. Ik moest ook bloed laten prikken en een uitstrijkje en de resultaten ervan hoor ik maandag over anderhalve week. Ik denk dat de gyn ook maar gelijk mijn vriend laat onderzoeken zodat als straks alles bij mij 'werkt' het zeker is dat dat bij hem ook zo is.
Geniet van je biertje straks smile

@ Mezzoforte: toch fijn dat jullie het helemaal op jullie manier doen? Op de manier die bij jullie past. Het is ook helemaal jullie dag.

@maia: je houdt het wel spannend hoor? Ga je zondag ook testen?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  maiadebij do 28 jun 2012 - 6:10

Slaatje, Januari 2007 ben ik gestopt Laughing Maar toen omdat ik er niet goed op reageerde. Maart 2008 gingen de condooms de deur uit en was ik in ronde 1 zwanger. Ik gaf N bv dus na 10 maanden pas licht ongesteld en toen N 11 maanden was raakte ik zwanger van J. Die krijgt ook bv en bij haar werd ik pas na 17 maanden weer ongesteld. Die tijd tot nu 'voorzichtig' gedaan en sinds deze maand gaan we er weer voor.

Maar alles van iedereen onthouden lukt mij ook niet hoor! Lang leve de tickers Yes

Maar het blijft idd spannend, ik las ook dat je baarmoeder ook een 'schoonmaak' kan houden als je zwanger bent en je daardoor nog wel eens wat (oud) bloed verliest. Maar ik kan lezen tot ik een ons weeg, het antwoord die ik wil staat er niet!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  maiadebij do 28 jun 2012 - 6:12

Aardbei, als ik al het geduld heb om tot zondag te wachten! Maar sowieso dus zondag, mits het bloedverlies nu weg blijft.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 28 jun 2012 - 6:13

Ik wist niet zeker of je na je laatste weer aan de pil was gegaan. Maar niet het geval dus. En die onzekerheid he....het blijft spannend, het is je wens of eigenlijk die van jullie samen. Soms zou je wel eens willen dat je naar binnen kon kijken om te zien wat er allemaal gebeurt.
Ik heb nu bijvoorbeeld last van krampen. Maar omdat ik PDS heb, vermoed ik maar dat dat het is. Anders ga ik mezelf maar gek maken. Mocht het toch weer mis gaan, dan is dat met een reden. Jij en ik kunnen gewoon niet meer doen dan afwachten. Iedereen zegt wel iets liefs en opbeurends, maar de enige die je antwoord kan geven is je lichaam. Sterkte met afwachten meis. hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  nillis do 28 jun 2012 - 19:45

@ slaatje, wat kan jij dat toch weer mooi verwoorden. Ik zou soms ook heel graag in mijn lichaam willen kijken. Wat schattig van e vriend. Ik heb als kadootje het boek van Kluun gekocht. Vond hij ook erg leuk.

@ Maia, je houdt het spannend hoor. Zal blijven duimen. Ik heb bij T bloedverlies van week 6-12 gehad en waar dat nu weg is gekomen, dat blijft de vraag.

@ aardbei, wel fijn dat ze gelijk alles uitzoeken. Veel succes.

@ Silver, succes in de eerste officiele ronde. En fijn dat het nu zo goed met je gaat.

@ all, hier alles goed. Heb gisteren mij nieuwe telefoon gekregen en heb nu ook eindelijk een smartphone, dus kan ook lekker whats appen. Verder heeft T gisteren haar eerste salto gemaakt op het asfalt, dus die heeft een mooie plek voor haar hoofd. Zometeen gaan we even plantjes kopen bij de intratuin en moet ik nog verder met een digitaal fotoalbum. moet namelijk vandaag af dan krijg ik nog korting. Verder nog steeds wachten op het wachtbankje, maar verwacht eigenlijk wel ongesteld te worden. morgen weer een vrijgezellenfeest, dat is dan gelukkig de laatste van de drie en dan hebben we volgende week de 2e bruiloft. Dus het schiet op met de feestjes. Fijne dag iedereen. Oja vrienden van ons hebben gisteren een zoontje gekregen. Is gehaald met keizersnede i.v.m zwangerschapsvergiftiging.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  slaatje do 28 jun 2012 - 20:32

Nillis, dank je wel :-) Wat vervelend dat T is gevallen. Veel plezier met het vrijgezellenfeest en ik blijf natuurlijk voor je duimen dat je menstruatie toch niet door gaat zetten!

Hier is het nieuws geloof ik geland. Vandaag is het precies een maand geleden dat ik ongesteld werd. Ik ben nu niet meer bang dat ik dat vandaag alsnog ga worden. Heb weer een test gedaan, hihi. De teststreep is duidelijker dan de controlestreep, ik denk niet dat ze nog duidelijker kunnen worden. Verscheen ook weer per direct. Gister zijn M en ik bij de griek gaan eten. M nam een wijntje bij zijn eten en 's avonds in bed vroeg ik aan hem of hij meer dan dat ene wijntje had gedronken, want ik rook de alcohol zo duidelijk. Haha. M zegt, ja maar je reukvermogen versterkt nu natuurlijk! Oja, dat was ik even vergeten. Vanochtend voelde ik wat samentrekken in mijn darmen of mijn banden. Geen menstruatie gevoel. Echt het gevoel dat er iets in mijn buik gebeurt. En dat is zo'n geruststellend gevoel. Mooi gevoel eingenlijk. Zucht, kwijl zwijmel.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria do 28 jun 2012 - 20:33

slaatje schreef:Heb weer een test gedaan, hihi.
Zo he, jij kunt onderhand wel een abonnement nemen he? Laughing Maar fijn dat je je goed voelt!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Muis do 28 jun 2012 - 20:40

Filoria schreef:
slaatje schreef:Heb weer een test gedaan, hihi.
Zo he, jij kunt onderhand wel een abonnement nemen he? Laughing Maar fijn dat je je goed voelt!

Haha zo herkenbaar! Ik had ook een abo hoor Very Happy
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  sanne-84 do 28 jun 2012 - 21:31

Slaatje, haha je verhalen hiero. Ga eens lekker genieten! Ondanks dat ik snap dat je bij alles wat je voelt gaat nadenken. Die testen kunnen niet meer duidelijker Laughing

Maia, hmm geen idde wat t kan zijn. Hopenlijk weet je zondag meer! En herken in Wat je zegt, veel opzoeken opp internet, maar duidelijker wordt t er niet op

Nilis, drukke bedoelingen idd. Wel leuk al die feesten maar ook duur.
Succes met je album, ik moet vandaag ook verder met mijn foto's

Silver, ben je nog steeds beroerd van je ongesteldheid

All, hier vanmorgen een test gedaan en die was (zoals beetje verwacht maar niet gehoopt) negatief. Het zou kunnen dat ik te vroeg heb getest (of met een. Iet zo betrouwbare test). Maar daar ga ik niet vanuit. Als ik dan ongeteld moet worden hoop ik dat toh wel dit weekend, dan blijft mn yclus nog normaal (en hoe eerder hoe eerder de volgende ronde weer komt) we wachten maar weer wat dagen af. Vind t alleen zo jammer dat er op zn minst weer een maand overheen gaat
Fijne was wel dat ik vanacht wel gewoon redelijk heb kunnen slapen en vanmorgen niet met hart in mn keel ging testen

sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 21:40

Aah Sanne wat jammer Sad Het kan zijn dat je idd te vroeg hebt getest. Ik had bij S. de eerste keer op mijn nod getest en die was negatief. En 2 dagen later had ik toch een positieve test in handen!

En anders zijn we de volgende maand gewoon samen zwanger! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 do 28 jun 2012 - 21:46

Zolang ik nog niet ongesteld ben heb ik nog een sprankje hoop, maar we zien wel..
En anders.. Dan hou ik je eraan!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  slaatje do 28 jun 2012 - 21:54

Razz en Sanne : geen bloed geeft moed :-)

Ik geniet nu ook wel hoor. Maar omdat het vorige keer in de eerst maand af fout ging en mijn hcg toen zo snel was gezakt, vind ik het fijn en mooi om te zien hoe dat nu stijgt :p Gelukkig zijn de testjes niet zo duur. Ik heb nu nog 1 kv test liggen, die ga ik maandag doen. Daarna mag ik niet meer van mezelf. De enige die daarna nog gedaan word, zal de verplichte test van MvM zijn :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Snoes do 28 jun 2012 - 22:48

Sanne, wat jammer Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Samantha do 28 jun 2012 - 23:29

Goedemorgen dames

Vandaag mijn laatste dagje werken en dan weekend! Drukke week gehad dus weinig hier gereageerd. Wel mee gelezen. Pfffoe wat schrijven jullie veel. Ik ga er vanavond eens rustig voor zitten en reageren op iedereen.

Ik heb lange en goede gesprekken met mijn vriend gehad. We hebben er toch voor gekozen om maandag al naar de huisarts te gaan en hem mijn verhaal voor te leggen. Ik ben namelijk nog steeds niet ongesteld en dat baart me best wel zorgen. Ook omdat ik vorig jaar 6 maanden aan een gesloten oud bloed en stolsels verloor. Daar ben ik toen voor naar de HA gegaan en om te onderzoeken wat het was heb ik toen een uitstrijkje gekregen. Zoals ik al eens verteld heb had ik toen als uitslag Pap2 en ben ik drager van het hpv virus. Maar of daar het bloed vandaan kwam was moeilijk te zeggen. Ik ben toen ergens in december gestopt met de pil en toen stopte het bloeden. Waarom is nog steeds een raadsel maar ik dacht er niet teveel bij na. Was al blij dat het gestopt was. Na een dag of 40 werd ik ongesteld. In april heb ik een vervolg uitstrijkje gehad en ondanks dat dat uitrijkje beter was dan de vorige moet ik wel op half jaarlijkse controle blijven komen.
Nu ik dus met die lange en onduidelijke cyclussen zit begint het me toch in eens zorgen te maken. We gaan nu toch alvast maar naar de dokter omdat ik dan toch graag nu wil weten of het goed zit en ik dus geduld moet hebben of dat het niet goed/minder goed zit en ik hulp kan krijgen. Gelukkig heb ik een super lieve vriend die dat allemaal begreep en me niet meteen als wanhopig bestempelde. Daar was ik een beetje bang voor aangezien we pas net bezig zijn.

À fijn ik ben het weer even kwijt! Dankjullie! Haha ik ga me even douchen en in mijn uniform hijsen. Tot vanavond! :cheering:
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Bericht  sanne-84 vr 29 jun 2012 - 0:37

Jeuj na 25 keer verschillende dingen invoeren is het mij ook gelukt om een ticker aan te maken. Alleen heb ik geen idee hoe hij aan dag 30 komt, want volgens mij zit ik op dag 29.
(enigste verklaring dat de eerste dag van je menstrustie ook meegeteld wordt, maar dan wordt ie iedere cyclus dubbel geteld?)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty vr 29 jun 2012 - 3:37

Ik begin even een paar blz terug. Sorry ik kan het haast niet bijhouden.
haha merk dat als ik veel werk ik weinig op het forum ben.

@ weegschaal; wat leuk dat je tante wordt. Eerste keer?
Kan me voorstellen dat het bij jou wel emoties los maakt. Dat zou ik nu denk ik ook wel hebben. Je bent er zelf ook zo mee bezig.

@Miss G; Soms lijkt het inderdaad of het op je voorhoofd staat . Ik heb ook al verschillende collega's ineens gehad die vroegen of wij 'al' aan kinderen dachten. En of we ooit kinderen willen. Weet nooit zo goed wat ik erop moet zeggen.

@PUssycat; wachten duurt lang he!

@slaatje; Kan me voorstellen dat het nog wat onwerkelijk voelt en na je ervaring van vorige maand dat je wat terughoudend bent. Maar het is en blijft altijd spannend denk ik.
Geniet er lekker van meid! Het lijkt dat je nu toch echt zwanger bent! Wink

@Nillis; hoe heeft T. dat voor elkaar gekregen op het asfalt? Auww...
Wat gaan jullie doen met het vrijgezellenfeest? Ik heb over 2 weken ook een bruiloft Laughing van mijn schoonzusje. Volgende week ook vrijgezellenfeest, wij gaan whipe-out doen, alleen ga ik denk ik niet mee. Vind het en te duur en te heftig. Heb nl nog al vaak last van mijn rug en dat heb ik er niet voor over. Wel gaan we mee uit eten.
Het is een beetje beslist allemaal door 1 iemand.

@Sanne; jammer!

@Samantha; fijn dat je vriend zo goed op je reageerde. Gezien je verleden is het denk ik niet verkeerd om je verhaal even aan de ha voor te leggen. Mocht er wel wat zijn kan je op tijd hulp inschakelen en anders stelt het jullie hopelijk gerust.
Hoe lang ben je nu niet ongesteld geweest?
Gaan jullie samen maandag? Succes meid!

@all;
Slecht nieuw, ben vandaag ongesteld geworden voor een kindje 2012 - Pagina 2 1371890812 Voelde het al aankomen. Was zo chagrijnig en emotioneel van de week. En nu heb ik enorme buikpijn...blegh!
Nu is mijn man net gaan werken en heb helemaal geen zin om ook maar iets te doen. Gelukkig heb ik gezelschap, de hond van mijn ouders is hier een avondje Wink
Mijn man vond het ook wel erg jammer! haha hij reageerde heel teleurgesteld, omdat we toch wel een beetje goed gevoel hadden deze maand.
We zijn er ook wel meer mee bezig, we praten er veel meer over en zitten voorzichtig te dromen.

Baal er van dat mijn man het niet naar zijn zin heeft bij zijn werk en dus straks waarschijnlijk weer wat anders moet gaan doen. voor een kindje 2012 - Pagina 2 1371890812 Hoop zo dat hij straks eens wat kan doen wat hij leuk vind.. Het blijft een zoektocht! Hij weet alleen dat hij graag een papa dag wil als er een kindje mag komen..voor een kindje 2012 - Pagina 2 253468018
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Snoes vr 29 jun 2012 - 7:03

sanne-84 schreef:Jeuj na 25 keer verschillende dingen invoeren is het mij ook gelukt om een ticker aan te maken. Alleen heb ik geen idee hoe hij aan dag 30 komt, want volgens mij zit ik op dag 29.
(enigste verklaring dat de eerste dag van je menstrustie ook meegeteld wordt, maar dan wordt ie iedere cyclus dubbel geteld?)
Je cyclus begint op de eerste dag van je menstruatie. Dus als je vandaag ongesteld wordt, is vandaag dag 1.
Als jij vandaag op dag 29 zit en je wordt vandaag ongesteld, heb je een cyclus gehad van 28 dagen en begin je vandaag dus weer met dag 1.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 7:19

Jammer Sleeping Beauty Sad

Gast
Gast

Bericht  sanne-84 vr 29 jun 2012 - 7:20

Ah dan heb ik em dus een dag verlegd (maar kloppen de aantal dagen dus wel)
Als ik vandaag ongesteld zou worden zou dit oor mij dag 29 zijn, en zou ik morgen beginnen met dg 1
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud