voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: voor een kindje 2012
@ Smaragdje, gefeliciteerd. Kun je het al een beetje bevatten.
@ Maia, ik weet niet wanneer mijn ei is. Ik verlies slijm en ben vaak wat misselijk, maar dat hoeft niet precies op de goede dag te zijn, daarom ben ik vanaf ronde 7 begonnen met ovutesten. Gezellig bij op het wachtbankje.
@ Jasmine, wat balen. Dat we maar snel samen positief mogen testen.
@ Sleeping beauty, balen dat je net nachtdienst had tijdens je vruchtbare dagen. Succes weer met werken.
@ Pussycat, ik heb voor mezelf ook oktober in mijn hoofd, omdat we dan een jaar bezig zijn, maar volgens de ha was het gemiddelde toch echt een jaar. Ik zie het nu ook wel weer. mijn vriend is ook steeds meer teleurgesteld. Ik voel me daar dan ook weer naar over. is dat herkenbaar?
@ Snoes, heb jij de 20 weken echo al gehad?
@ Boekenwurm, wat ajmmer dat er nog niets te zien was. Veel succes verder. En verder weet ik er niet zoveel vanaf, dus kan ik je niet helpen bij vragen.
@ Samantha, hoe gaat het bij jou?
@ all, hier de slaapdienst weer gehad. Was vermoeiend. Cliënten waren dwars, want vandaag was laatste schooldag en dat is toch altijd spannend. Verder weinig bijzonderheden. Zie dat het gezellig druk is op het wachtbankje. Hopelijk aan het einde van de maand veel positieve testen.
Wat is het trouwens een ontzettend rotweer. Heb ik helemaal gehad. oja vanavond gaan we onze nieuwe stoelen en tafel bestellen. is alleen best een lange levertijd.
Fijne dag
@ Maia, ik weet niet wanneer mijn ei is. Ik verlies slijm en ben vaak wat misselijk, maar dat hoeft niet precies op de goede dag te zijn, daarom ben ik vanaf ronde 7 begonnen met ovutesten. Gezellig bij op het wachtbankje.
@ Jasmine, wat balen. Dat we maar snel samen positief mogen testen.
@ Sleeping beauty, balen dat je net nachtdienst had tijdens je vruchtbare dagen. Succes weer met werken.
@ Pussycat, ik heb voor mezelf ook oktober in mijn hoofd, omdat we dan een jaar bezig zijn, maar volgens de ha was het gemiddelde toch echt een jaar. Ik zie het nu ook wel weer. mijn vriend is ook steeds meer teleurgesteld. Ik voel me daar dan ook weer naar over. is dat herkenbaar?
@ Boekenwurm, wat ajmmer dat er nog niets te zien was. Veel succes verder. En verder weet ik er niet zoveel vanaf, dus kan ik je niet helpen bij vragen.
@ Samantha, hoe gaat het bij jou?
@ all, hier de slaapdienst weer gehad. Was vermoeiend. Cliënten waren dwars, want vandaag was laatste schooldag en dat is toch altijd spannend. Verder weinig bijzonderheden. Zie dat het gezellig druk is op het wachtbankje. Hopelijk aan het einde van de maand veel positieve testen.
Wat is het trouwens een ontzettend rotweer. Heb ik helemaal gehad. oja vanavond gaan we onze nieuwe stoelen en tafel bestellen. is alleen best een lange levertijd.
Fijne dag
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
nou ik geloof echt niet meer dat het gemiddelde een jaar is. Ja dat komt natuurlijk doordat mensen die lang bezig zijn er vaak langer over doen dan 1 jaar met alle onderzoeken erbij etc....
Dat haalt het wel omhoog natuurlijk. Maar het merendeel van de vrouwen worden echt wel binnen het jaar zwanger.
Voor mijn gevoel....
Maar goed... ja dat is voor mij ook wel herkenbaar alleen denk ik niet dat ik mij er rotter onder voel dan mijn vriend ofzo.
Het ligt aan 1 van ons of we hebben gewoon vette pech. Hoe dan ook een naar gevoel hebben we er allebei wel bij als ik weer ongesteld wordt. Wel blijven er soms vragen door mijn hoofd spoken; ''Waarom is het weer niet gelukt? We hebben op de goede dagen sex kan niet missen. Ik heb duidelijk een eisprong en hij kan kinderen maken want het is eerder gelukt. Waar gaat het dan mis of is het echt pech?''
Dat haalt het wel omhoog natuurlijk. Maar het merendeel van de vrouwen worden echt wel binnen het jaar zwanger.
Voor mijn gevoel....
Maar goed... ja dat is voor mij ook wel herkenbaar alleen denk ik niet dat ik mij er rotter onder voel dan mijn vriend ofzo.
Het ligt aan 1 van ons of we hebben gewoon vette pech. Hoe dan ook een naar gevoel hebben we er allebei wel bij als ik weer ongesteld wordt. Wel blijven er soms vragen door mijn hoofd spoken; ''Waarom is het weer niet gelukt? We hebben op de goede dagen sex kan niet missen. Ik heb duidelijk een eisprong en hij kan kinderen maken want het is eerder gelukt. Waar gaat het dan mis of is het echt pech?''
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:nou ik geloof echt niet meer dat het gemiddelde een jaar is. Ja dat komt natuurlijk doordat mensen die lang bezig zijn er vaak langer over doen dan 1 jaar met alle onderzoeken erbij etc....
Voor mijn gevoel....
Je weet dat zaad kan verslechteren he?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Een vriendin van mij was bij de eerste binnen een maand zwanger,in september 2009 zijn ze voor een 2e gegaan dat wilde ook maar niet lukken.Nu is ze zwanger van de 2e,heeft ruim 2,5 jaar geduurd.Dus komt vaker voor.Pussycat schreef:nou ik geloof echt niet meer dat het gemiddelde een jaar is. Ja dat komt natuurlijk doordat mensen die lang bezig zijn er vaak langer over doen dan 1 jaar met alle onderzoeken erbij etc....
Voor mijn gevoel....
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Hé gets maak me niet zo bang.
Ja tuurlijk kan zaad verslechter of kan er bij mij dingen verandert zijn.
En dat gaat ook echt wel door onze hoofd nu, maar daar willen we eigenlijk nog niet aan denken.
Zouden jullie allang bij de huisarts gezeten hebben dan?
En dat gaat ook echt wel door onze hoofd nu, maar daar willen we eigenlijk nog niet aan denken.
Pussycat- Ratel
Nee, ik heb met 17 weken een echo gehad en nu met 22 weken weer, over 2 weken dus. Vorige keer zag alles er al goed uit, de gynaecoloog kon toen alles al redelijk goed zien.nillis schreef:
Ook weer op het wachtbankje? Jij had je eisprong toch wat vroeger gehad deze keer, of vergis ik me nu?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pussycat schreef:Hé gets maak me niet zo bang.
Nee, niet per se maar je zegt: 'Hij kan kinderen krijgen en ik ook..' ja dat klopt, zo klaar als een klontje dat het wel kan maar dat kan veranderen. Kan van alles zijn, kan ook domme pech zijn of wel lichamelijke problemen, maar feit blijft dat je dat gewoon niet weet. En soms duurt het gewoon wat langer, dat kan gewoon.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik weet het... het is alleen frustrerend. Juist ook omdat je het niet of het inderdaad gewoon wat langer duurt of dat er wel wat is.
Maar ja dat weet jij ook wel.
Maar ja dat weet jij ook wel.
Pussycat- Ratel
Nillis, we gaan weer precies gelijk op. Ik moet ook nog 12 dagen geduld hebben.
Voor de meiden bij wie het al zo lang duurt, het lijkt me zo moeilijk voor jullie... ik duim en hoop dat jullie snel zwanger zijn meiden. En als het je rust geeft pussycat, dan kan je altijd even bellen met de HA.
Voor de meiden bij wie het al zo lang duurt, het lijkt me zo moeilijk voor jullie... ik duim en hoop dat jullie snel zwanger zijn meiden. En als het je rust geeft pussycat, dan kan je altijd even bellen met de HA.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Maiadebij, wat leuk dat jullie voor een derde gaan. Hoop dat het snel raak is, zijn we weer samen zwanger.
Voor de rest hoop ik ook dat het heel snel raak is
Voor de rest hoop ik ook dat het heel snel raak is
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@ Pussycat, ik vind het echt heel vervelend voor jou dat het zo lang duurt! (en voor de andere waarbij het ook zo lang duurt) Ik hoop voor jou, dat het snel toch zo ver mag zijn!
@ Nillis, ja, ik ben al wel gewend aan het idee. Alleen vorige keer was ik een paar dagen voordat ik testte al misselijk en nu niet, dus dat is voor mij wel "vreemd". Al mag dat van mij wel wegblijven hoor Ik verwacht van jou ook een positieve test hoor ;-)
@ Maia, ik voed J ook niet meer in het openbaar hoor. Ik kreeg laatst (van familie) het commentaar dat ik hem toch niet zijn hele leven kon blijven voeden..We zullen wel zien hoe alles loopt.
@ Nillis, ja, ik ben al wel gewend aan het idee. Alleen vorige keer was ik een paar dagen voordat ik testte al misselijk en nu niet, dus dat is voor mij wel "vreemd". Al mag dat van mij wel wegblijven hoor Ik verwacht van jou ook een positieve test hoor ;-)
@ Maia, ik voed J ook niet meer in het openbaar hoor. Ik kreeg laatst (van familie) het commentaar dat ik hem toch niet zijn hele leven kon blijven voeden..We zullen wel zien hoe alles loopt.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Hoelang voor je nod zou je met kv kunnen testen?? Weet iemand dat? Heb geen geduld..wil het gewoon weten of zou het 2 dagen voor de nod nog niet duidelijk kunnen zijn?
Laat ook maar..moet gewoon geduld hebben..heb al vaker getest dat ik de volgende dag ongesteld werd...
Laat ook maar..moet gewoon geduld hebben..heb al vaker getest dat ik de volgende dag ongesteld werd...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Annemie, wie niet waagt, wie niet wint he!
Pussycat, vind het echt heel sneu dat jullie wens niet (zo snel) in vervulling gaat!
Misschien stomme opmerking/vraag hoor dit, maar ben jij ook niet aangekomen? Of ging dat over iemand anders, ik weet het niet meer, vergeef me als het niet zo is! Gewichtsschommelingen kan er ook voor zorgen dat het niet meer helemaal werkt zoals het hoort.
Mijn zus was bij de 1ste binnen 3 maanden zwanger, bij de 2de is ze na 2 jaar met Chlomid zwanger geraakt en bij de 3de was het in 1x raak, er valt echt geen peil op te trekken!
Pussycat, vind het echt heel sneu dat jullie wens niet (zo snel) in vervulling gaat!
Misschien stomme opmerking/vraag hoor dit, maar ben jij ook niet aangekomen? Of ging dat over iemand anders, ik weet het niet meer, vergeef me als het niet zo is! Gewichtsschommelingen kan er ook voor zorgen dat het niet meer helemaal werkt zoals het hoort.
Mijn zus was bij de 1ste binnen 3 maanden zwanger, bij de 2de is ze na 2 jaar met Chlomid zwanger geraakt en bij de 3de was het in 1x raak, er valt echt geen peil op te trekken!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Mijn ervaring was 2 dagen na mijn nod. Je hebt ook testen van Predictor die 4 dagen voor je nod kunnen worden gebruikt
Ik voel me echt vreemd vandaag.. Heb energie voor 10, ben sinds ik m'n avondeten op heb een partij misselijk en m'n boobies doen gewoon zeer. Raar lichaam..
Mijn moeder heeft nooit via de normale gang van zaken zwanger kunnen worden van een tweede. Terwijl ze binnen een maand zwanger van mij was. Haar zus hetzelfde en haar andere zus heeft een miskraam gehad bij de tweede en is na een aantal maanden opnieuw zwanger geworden. Haar eerste was ook binnen een maand verwekt. Ik hoop dat ik het zo niet mee maak en het maakt me toch wel een beetje bang ook al zegt het niet veel over mij..
Ik voel me echt vreemd vandaag.. Heb energie voor 10, ben sinds ik m'n avondeten op heb een partij misselijk en m'n boobies doen gewoon zeer. Raar lichaam..
Mijn moeder heeft nooit via de normale gang van zaken zwanger kunnen worden van een tweede. Terwijl ze binnen een maand zwanger van mij was. Haar zus hetzelfde en haar andere zus heeft een miskraam gehad bij de tweede en is na een aantal maanden opnieuw zwanger geworden. Haar eerste was ook binnen een maand verwekt. Ik hoop dat ik het zo niet mee maak en het maakt me toch wel een beetje bang ook al zegt het niet veel over mij..
Gast- Gast
Annemie, volgens mij is dit ook afhankelijk van de h oi eveelheid hcg die je aanmaakt en dat is per persoon (of per kind?) Wisselend
En verde, allemaal verschillende verhalen over aantellen, wat een raar iets is t toch
En verde, allemaal verschillende verhalen over aantellen, wat een raar iets is t toch
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Hier even een egoberichtje. Vandaag geen goed nieuws gehad. Mijn moeder is gebeld door de huisarts dat ze 2 knobbeltjes in haar borst heeft (had de 2 jaarlijkse controle gehad). Nu moet ze maandag naar het ziekenhuis en weten aan het eind van de dag of het goed of slecht is. Ik moet er echt niet aan denken dat slecht nieuws is. Vind het zo eng nu. Ook is de buikpijn begonnen dus denk dat ik morgen of zaterdag ongesteld ga worden.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ohw wat vreselijk sabje,hopelijk is het niks ernstigs en krijgt ze maandag goed nieuws
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Ik heb niet alles teruggelezen hoor! Het was zoveel!
@ Boekenwurm: vervelend dat er nog niets te zien is. Wanneer moet je nou ook alweer voor een volgende echo?
@ Jasmine: balen meis! Had na je verhal verwacht dat het wel zo mocht zijn voor je.
@ Sabje: wat lijkt me dat moeilijk zeg! Wat een zwaar weekend gaan jullie tegemoet!
@Nillis: bestellen goed gegaan? Uiteindelijk nog eens geworden over de stof?
Ik heb gisteren mijn laatste dosis provera geslikt, dus zit nu te wachten op mijn ongesteldheid. Dan kan ik aan de Clomid beginnen! Het klinkt misschien gek, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Iets in me heeft gewoon het gevoel dat het niet gaat lukken deze keer. Ook al hoop ik het zooooooo erg!
@ Boekenwurm: vervelend dat er nog niets te zien is. Wanneer moet je nou ook alweer voor een volgende echo?
@ Jasmine: balen meis! Had na je verhal verwacht dat het wel zo mocht zijn voor je.
@ Sabje: wat lijkt me dat moeilijk zeg! Wat een zwaar weekend gaan jullie tegemoet!
@Nillis: bestellen goed gegaan? Uiteindelijk nog eens geworden over de stof?
Ik heb gisteren mijn laatste dosis provera geslikt, dus zit nu te wachten op mijn ongesteldheid. Dan kan ik aan de Clomid beginnen! Het klinkt misschien gek, maar ik heb er geen goed gevoel bij. Iets in me heeft gewoon het gevoel dat het niet gaat lukken deze keer. Ook al hoop ik het zooooooo erg!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
boekenwurm83 schreef:Annie24 schreef:Boekenwurm; hoeveelste dag zit je nu met de Clomid?
Hej ik heb vorige week 5 dagen lang clomid geslikt (dag 3 t/m 7) en heb vandaag (dag 11) de meting gehad.
Bij mij was er op dag 12 (ik had echo's op de even dagen) ook nooit wat te zien, althans, geen grotere follikels.
Op dag 14 meestal wel en op dag 20 of 21 sprong mijn ei meestal.
Moet je nog een keer terug of niet? Anders voor je eigen gevoel even bellen dat je graag over een paar dagen nog een meting wil?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
ze hebben het over een follikelmeting....Razz_ schreef:Wat bedoelen jullie met meting eigenlijk?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Inderdaad, om te kijken of de Clomid aanslaat/je eitje groeit.Pien schreef:ze hebben het over een follikelmeting....Razz_ schreef:Wat bedoelen jullie met meting eigenlijk?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Annie24 schreef:boekenwurm83 schreef:Annie24 schreef:Boekenwurm; hoeveelste dag zit je nu met de Clomid?
Hej ik heb vorige week 5 dagen lang clomid geslikt (dag 3 t/m 7) en heb vandaag (dag 11) de meting gehad.
Bij mij was er op dag 12 (ik had echo's op de even dagen) ook nooit wat te zien, althans, geen grotere follikels.
Op dag 14 meestal wel en op dag 20 of 21 sprong mijn ei meestal.
Moet je nog een keer terug of niet? Anders voor je eigen gevoel even bellen dat je graag over een paar dagen nog een meting wil?
Oke dat geeft me dan nog wel weer wat hoop! Ik heb op dag 11 de meting heb gehad en ik moet a.s. dinsdag weer. Dat is dan dag 16. Dus wie weet, ik wacht het wel rustig af. Bedankt voor je reactie!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
Sabje, wat een rotnieuws! Veel sterkte en ik duim voor een goede uitslag!
boekenwurm83- Prater
- Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10
@ sabje, wat een naar bericht. Veel sterkte het weekend en hopelijk maandag goed bericht. Heeft de ongesteldheid al doorgezet.
@ Aardbei, Hopelijk is je gevoel fout. Hier hebben we stof en stoelen uitgezocht. Alleen een levertijd van 15 weken i.v.m de vakantie.
@ Smaragdje, hopelijk blijft de misselijkheid weg. Lekker gaan genieten. Hoop dat ik snel mag volgen.
@ all, we hebben gisteren de stoelen en tafel uitgezocht. Duurt alleen 15 weken voordat het er is. Verder weinig nieuws. Vandaag een leuk dagje met bezoekjes. Ga straks naar Monnie van het forum en vanmiddag naar mijn zwangere buurvrouw. Fijn weekend allemaal
@ Aardbei, Hopelijk is je gevoel fout. Hier hebben we stof en stoelen uitgezocht. Alleen een levertijd van 15 weken i.v.m de vakantie.
@ Smaragdje, hopelijk blijft de misselijkheid weg. Lekker gaan genieten. Hoop dat ik snel mag volgen.
@ all, we hebben gisteren de stoelen en tafel uitgezocht. Duurt alleen 15 weken voordat het er is. Verder weinig nieuws. Vandaag een leuk dagje met bezoekjes. Ga straks naar Monnie van het forum en vanmiddag naar mijn zwangere buurvrouw. Fijn weekend allemaal
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: