voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Nee, als je vandaag ongesteld zou worden, begin je vandaag op dag 1.
SB, jammer meid!
SB, jammer meid!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Razz_ schreef:Klopt wat Snoes zegt (en ik kan het nu weten haha)
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Nee, als je vandaag ongesteld zou worden, begin je vandaag op dag 1.
Dat wist ik ook niet, eigenlijk wel logisch.. dus dan moet ik ook waarschijnlijk van mijn cyclussen 1 dag eraf doen... ik ben op dag 31 ongesteld geworden en tel dat idd ook als dag 1 van de nieuwe cyclus.. dus eigenlijk is mijn cyclus dan 30 dagen? Weer wat geleerd.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Snoes schreef:Nee, als je vandaag ongesteld zou worden, begin je vandaag op dag 1.
Dat wist ik ook niet, eigenlijk wel logisch.. dus dan moet ik ook waarschijnlijk van mijn cyclussen 1 dag eraf doen... ik ben op dag 31 ongesteld geworden en tel dat idd ook als dag 1 van de nieuwe cyclus.. dus eigenlijk is mijn cyclus dan 30 dagen? Weer wat geleerd.
Als je je cyclys bent begonnen met tellen op je menstruatiedag dan wel, maar als je net als ik mirgen dan als dag 1 zou tellen dan niet
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ja, maar het is toch niet de bedoeling dat je dag 1 pas laat tellen vanaf de 2de dag van je menstruatie. Dat is toch niet logisch?sanne-84 schreef:Annemie schreef:Snoes schreef:Nee, als je vandaag ongesteld zou worden, begin je vandaag op dag 1.
Als je je cyclys bent begonnen met tellen op je menstruatiedag dan wel, maar als je net als ik mirgen dan als dag 1 zou tellen dan niet
Ik snap niet zo goed waarom jij morgen (in de veronderstelling dat je vandaag ongesteld was geworden) als dag 1 van je cyclus wil laten tellen, Sanne?
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Ja, maar het is toch niet de bedoeling dat je dag 1 pas laat tellen vanaf de 2de dag van je menstruatie. Dat is toch niet logisch?sanne-84 schreef:Annemie schreef:Snoes schreef:Nee, als je vandaag ongesteld zou worden, begin je vandaag op dag 1.
Ik snap niet zo goed waarom jij morgen (in de veronderstelling dat je vandaag ongesteld was geworden) als dag 1 van je cyclus wil laten tellen, Sanne?
Omdat ik de dag dat ik ongesteld werd altijd heb gezien als mn laatste dag... Moet er zelf ook nog aan wennen dat als ik op dag 29 ongesteld ben ik wel kan zeggen dat ik op dag 29 ongesteld ben geworden, maar mn cylus 28 dagen is.
sanne-84- Ratel
Hier geen moed meer want ik bloed...
Enigste positieve is dat mn cyclus weer de oude is
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Hier geen moed meer want ik bloed...
Jammer Sanne
Gast- Gast
Reageer even snel, moet zo naar mijn werk
@ Sanne, Silver en Sleeping beauty: wat balen dat jullie ongesteld zijn geworden! Hopelijk is het snel voorbij, en kunnen jullie snel door voor de volgende ronde!
@ Samantha: goed dat jullie naar de huisarts gaan! Hopelijk is alles goed, of kan hij anders wat voor jullie doen!
@ Maia, Nillis: hoe is het bij jullie?
@ All, ik moet zo weer gaan werken, en heb er zo geen zin in! We hebben vandaag zomerfeest, en zal best wel gezellig worden, maar heb zo'n drukke week achter de rug, dat ik het liefst terug mijn bed in wil! (Lag er gister ook pas om kwart voor 2 in, niet handig als je wekker om kwart voor 7 gaat) Vanmiddag gaan we lekker naar W.antij.pop (gratis festival hier in de buurt) Moss, Direct en Go back to the zoo komen, dus dat zal wel weer super worden. Fijne dag allemaal!
@ Sanne, Silver en Sleeping beauty: wat balen dat jullie ongesteld zijn geworden! Hopelijk is het snel voorbij, en kunnen jullie snel door voor de volgende ronde!
@ Samantha: goed dat jullie naar de huisarts gaan! Hopelijk is alles goed, of kan hij anders wat voor jullie doen!
@ Maia, Nillis: hoe is het bij jullie?
@ All, ik moet zo weer gaan werken, en heb er zo geen zin in! We hebben vandaag zomerfeest, en zal best wel gezellig worden, maar heb zo'n drukke week achter de rug, dat ik het liefst terug mijn bed in wil! (Lag er gister ook pas om kwart voor 2 in, niet handig als je wekker om kwart voor 7 gaat) Vanmiddag gaan we lekker naar W.antij.pop (gratis festival hier in de buurt) Moss, Direct en Go back to the zoo komen, dus dat zal wel weer super worden. Fijne dag allemaal!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Stitch ben nu wel benieuwd wie jij bent haha, want Wantijpop is hier serieus net naast de deur...
Gast- Gast
Haha, grappig, ik woon in Z, en mijn moeder in D vlakbij het park! Gaan jullie ook?
Laatst aangepast door Stitch op zo 1 jul 2012 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Maia, je houdt het wel erg spannend zo, nog 1 dag en dan heb je het toch gered om te wachten tot zondag. Toch? Of is het bloeden toch doorgezet.
Aardbei, dus in principe zitten jullie al in de zogeheten medische molen en ben jij ook al onder controle bij de gyn. Balen dat je vriend pas maandag terecht kan. Hopelijk weten jullie snel meer.
Nillis, hoe heeft T dat voor elkaar gekregen, arme meid. Gaat het alweer wat beter met haar? Succes met je fotoalbum. Ik moet ook nog een album maken maar heb het geduld er niet voor. Haha. Have fun met het vrijgezellenfeestje vandaag, je hebt er prachtig mooi weer bij! Hopelijk zet je ongie niet door. Spannend hoor!
Slaatje, goedzo! En nu het nieuws geland laten en genieten.
Sanne, gelukkig ben ik alleen de eerste dag altijd beroerd van de ongie, gister weer normale dingen gedaan en vandaag moet ik niet vergeten de bescherming in te doen.
Balen dat je toch ongesteld bent geworden, wel fijn dat je cyclus weer normaal is. Op naar de volgende ronde..
Samantha, succes maandag bij de ha!
SleepingBeauty, Wat balen dat je ongesteld bent geworden, Je lichaam kan je zo voor de gek houden, en dan verwacht je het niet en krijg je dit… Voel je je al wat beter? Hoe is het met jouw werk (toen eerder)afgelopen? Kreeg jij wel contractverlenging? Jij en je man werkten bij hetzelfde toch?
Stitch, succes met het zomerfeest hopelijk kan je je ogen een beetje goed open houden. 5uurtjes slaap is natuurlijk niet zoveel. En de bands klinken leuk!
All, hier gaat het gelukkig weer beter. De eerste dag beetje beroerd geweest en nu zitten we alweer op dag 3. Vandaag niet zoveel in de planning, straks even blokje om op de racefiets en vanmiddag op naar Scheveningen want we gaan naar Wicked! Ben benieuwd!
Aardbei, dus in principe zitten jullie al in de zogeheten medische molen en ben jij ook al onder controle bij de gyn. Balen dat je vriend pas maandag terecht kan. Hopelijk weten jullie snel meer.
Nillis, hoe heeft T dat voor elkaar gekregen, arme meid. Gaat het alweer wat beter met haar? Succes met je fotoalbum. Ik moet ook nog een album maken maar heb het geduld er niet voor. Haha. Have fun met het vrijgezellenfeestje vandaag, je hebt er prachtig mooi weer bij! Hopelijk zet je ongie niet door. Spannend hoor!
Slaatje, goedzo! En nu het nieuws geland laten en genieten.
Sanne, gelukkig ben ik alleen de eerste dag altijd beroerd van de ongie, gister weer normale dingen gedaan en vandaag moet ik niet vergeten de bescherming in te doen.
Balen dat je toch ongesteld bent geworden, wel fijn dat je cyclus weer normaal is. Op naar de volgende ronde..
Samantha, succes maandag bij de ha!
SleepingBeauty, Wat balen dat je ongesteld bent geworden, Je lichaam kan je zo voor de gek houden, en dan verwacht je het niet en krijg je dit… Voel je je al wat beter? Hoe is het met jouw werk (toen eerder)afgelopen? Kreeg jij wel contractverlenging? Jij en je man werkten bij hetzelfde toch?
Stitch, succes met het zomerfeest hopelijk kan je je ogen een beetje goed open houden. 5uurtjes slaap is natuurlijk niet zoveel. En de bands klinken leuk!
All, hier gaat het gelukkig weer beter. De eerste dag beetje beroerd geweest en nu zitten we alweer op dag 3. Vandaag niet zoveel in de planning, straks even blokje om op de racefiets en vanmiddag op naar Scheveningen want we gaan naar Wicked! Ben benieuwd!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Even snel een ego bericht heb niet veel tijd. Hier nog geen ongesteldheid, maar voel me ook totaal niet zwanger, zal dus van de week wel ongesteld worden. Hopelijk alleen niet vandaag, want dan ben ik de hel dag weg.
Iedereen fijn weekend.
Iedereen fijn weekend.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Iedereen bedankt voor de felicitaties en lieve reacties!
@ Snoes; Dat je dat nog weet! Ik pm je wel even.
@ Pussycat; Wat duurt dat wachten dan toch lang iedere keer.. Ik duim dat de dagen snel voorbij gaan en dan natuurlijk op positief resultaat!
@ Silver; Balen dat je ongesteld bent geworden!
De lijst op pagina 1 wordt moeilijk; als er een aantal pagina's gehaald zijn verdwijnen de eerste weer...
@ Aardbei; Niet verwacht dat het potje vol zou zitten bedoel je
@ Slaatje; Heel fijn dat je er rustig onder bent. Je bent gewoon hartstikke zwanger
Wanneer ga je de verloskundige bellen om afspraken te maken?
@ Nillis; Toch nog wel spannend! Wanneer wil je gaan testen, omdat je laatste cyclus wat langer was?
@ Maiadebij; Blijft toch wel spannend dan!
@ Sanne-84;
@ Samantha; Fijn dat jullie er goed over kunnen praten en het er mee eens zijn. Veel succes maandag!
@ Sleepingbeauty; Eerste keer tante idd! Balen dat je ongesteld bent geworden
@ Stitch; Fijne avond en succes met werken.
Wij gaan vertrekken straks voor een nachtje weg met vrienden, heb ik zin in! De tijd vliegt echt zo met al die uitjes.
Mijn man wil ook niet meer wachten op de uitslagen van de onderzoeken, kan ook niet wachten tot ik weer zwanger mag worden. Dus over krap 2 weken kan ik er ook weer echt voor gaan
@ Snoes; Dat je dat nog weet! Ik pm je wel even.
@ Pussycat; Wat duurt dat wachten dan toch lang iedere keer.. Ik duim dat de dagen snel voorbij gaan en dan natuurlijk op positief resultaat!
@ Silver; Balen dat je ongesteld bent geworden!
De lijst op pagina 1 wordt moeilijk; als er een aantal pagina's gehaald zijn verdwijnen de eerste weer...
@ Aardbei; Niet verwacht dat het potje vol zou zitten bedoel je
@ Slaatje; Heel fijn dat je er rustig onder bent. Je bent gewoon hartstikke zwanger
Wanneer ga je de verloskundige bellen om afspraken te maken?
@ Nillis; Toch nog wel spannend! Wanneer wil je gaan testen, omdat je laatste cyclus wat langer was?
@ Maiadebij; Blijft toch wel spannend dan!
@ Sanne-84;
@ Samantha; Fijn dat jullie er goed over kunnen praten en het er mee eens zijn. Veel succes maandag!
@ Sleepingbeauty; Eerste keer tante idd! Balen dat je ongesteld bent geworden
@ Stitch; Fijne avond en succes met werken.
Wij gaan vertrekken straks voor een nachtje weg met vrienden, heb ik zin in! De tijd vliegt echt zo met al die uitjes.
Mijn man wil ook niet meer wachten op de uitslagen van de onderzoeken, kan ook niet wachten tot ik weer zwanger mag worden. Dus over krap 2 weken kan ik er ook weer echt voor gaan
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Even snel tussendoor, menstruatie heeft echt doorgezet (moet mn ticker dus nog aanpassen). Zei gister tegen man toen hij naar bed ging dat ik nog even had moeten huilen, hij zo ow, waarom? Ik zeg vanalles, maar ook omdat ik ongesteld ben geworden. Hij zei, dus toch en gaf me een dikke zoen en knuffel:)
En nu kan ik er weer tegenaan (ben gelukkig nooit beroerd van mn ongi). En heb besloten dat als ik vakantie krijg een positieve test in handen heb!
En nu kan ik er weer tegenaan (ben gelukkig nooit beroerd van mn ongi). En heb besloten dat als ik vakantie krijg een positieve test in handen heb!
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:En heb besloten dat als ik vakantie krijg een positieve test in handen heb!
Ik doe met je mee!!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Balen Sanne
En Weegschaal, ik vond het toen zo gezellig dat ik onze gesprekken niet meer vergeet hoor
En Weegschaal, ik vond het toen zo gezellig dat ik onze gesprekken niet meer vergeet hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
Weegschaal schreef:sanne-84 schreef:En heb besloten dat als ik vakantie krijg een positieve test in handen heb!
Ik doe met je mee!!
sanne-84- Ratel
En ik duim met jullie meesanne-84 schreef:Weegschaal schreef:sanne-84 schreef:En heb besloten dat als ik vakantie krijg een positieve test in handen heb!
Ik doe met je mee!!
En hé Sanne, dan smaakt die chocoladetaart vanmiddag des te harder, nu je ongesteld bent
Snoes- Lady Post-a-lot
Weegschaal, dank je wel meis
Stitch, veel plezier vandaag.
Sanne, balen meis.
Nillis, niet iedereen heeft altijd kwaaltjes he? Dus je weet maar nooit. Ga voor je duimen.
Meiden, ik moet dit even van jullie horen. Ik schrok vanochtend een beetje van mijn buik. Nu heb ik nooit een platte buik gehad, maar ik vond m nu opeens best wel aanwezig. Wat vinden jullie ervan? De weegschaal klopt ook niet helemaal denk ik. Gister of eergister gaf ie 65.5 aan en nu opeens 66.6. Zal wel door de benauwdheid komen.
Buik van voren:
Buik van opzij:
Stitch, veel plezier vandaag.
Sanne, balen meis.
Nillis, niet iedereen heeft altijd kwaaltjes he? Dus je weet maar nooit. Ga voor je duimen.
Meiden, ik moet dit even van jullie horen. Ik schrok vanochtend een beetje van mijn buik. Nu heb ik nooit een platte buik gehad, maar ik vond m nu opeens best wel aanwezig. Wat vinden jullie ervan? De weegschaal klopt ook niet helemaal denk ik. Gister of eergister gaf ie 65.5 aan en nu opeens 66.6. Zal wel door de benauwdheid komen.
Buik van voren:
Buik van opzij:
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Wow, ik vind hem bes wel huge, maar ik weet niet hoe je buik van te voren was, voordat ik rare dingen zeg.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Heb je niet al last van je darmen slaatje?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb best een buikje van mezelf, maar niet zo groot. Ik snap je punt hoor Silver :-)
Aimee, ik heb PDS, maar nou ook weer niet zo erg dat ik de hele dag door krampen heb ofzo. Wel moet ik vaak poepen en ik voel ze zitten zeg maar. Weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven.
Aimee, ik heb PDS, maar nou ook weer niet zo erg dat ik de hele dag door krampen heb ofzo. Wel moet ik vaak poepen en ik voel ze zitten zeg maar. Weet niet zo goed hoe ik dat moet omschrijven.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Snoes schreef:En ik duim met jullie meesanne-84 schreef:Weegschaal schreef:sanne-84 schreef:En heb besloten dat als ik vakantie krijg een positieve test in handen heb!
Ik doe met je mee!!
En hé Sanne, dan smaakt die chocoladetaart vanmiddag des te harder, nu je ongesteld bent
Haha zeker! En niet alleen het chocola;). (hoewel, nu heb ik geen excuus als mn buik dikker wordt an al dat lekkers)
sanne-84- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: