Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 6 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Samantha ma 2 jul 2012 - 0:29

Ook even snel een berichtje van mij voor ik mijn hondje uit laat en door loop naar het werk.

Vanmorgen naar de HA geweest. Ik word doorverwezen naar de gynaecoloog. Was nog wel even de vraag of ik een afspraak moest maken voor het vruchtbaarheids spreekuur of gewoon. Na overleg ga ik volgende week eerst onderzocht worden (plus intake) en mocht er niets zorgwekkends zijn ga ik naar vruchtbaarheids spreekuur.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nillis ma 2 jul 2012 - 1:13

@ Maia, toen wij voor een tweede gingen begon ik ook ineens te rommelen met mijn cyclus. Hopelijk heb je het snel weer normaal en op naar de volgende ronde.

@ Aardbei, spannend hoor. Wanneer moet je er volgende week heen?

@ Samantha, waarom was je ook alweer naar de ha gegaan? i.v.m. je onregelmatige cyclus? Fijn dat je volgende week al terecht kan.

@ Sleeping beauty, gefeliciteerd met jullie trouwdag. Een fijne dag.

@ Jasmine, misschien helpt de rust wel. Wanneer is je nod?

@ Pussycat, wanneer is je nod. las dat je minder klachten had, maar je kunt er toch niets vn navertellen. Veel succes nog even op het wachtbakje. Volgens mij wordt het daar weer even rustiger.

@ Sabje, hele fijne vakantie en laat het zonnetje maar veel positieve testen geven.

@all, hier vandaag precies op de goede dag ongesteld geworden. Had me er al op ingesteld was dus niet erg teleurgesteld. Tuurlijk baal je wel even, maar weer op naar ronde 9. Wanneer zouden jullie naar de ha gaan. Dat vraag ik me wel even af. Zijn nu bij ronde 9 en nog niet zwanger, maar wel elke maand ongesteld.
Verder hier weinig nieuws. zal maar eens gaan bekijken wanneer mijn vruchtbare dagen zullen zijn.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Jasmine ma 2 jul 2012 - 1:20

Nillis: ik zit nu op dag 10, dus heb nog wel even te gaan. Balen dat je weer ongesteld bent geworden, duurt nu wel erg lang zo. In jouw geval had ik waarschijnlijk allang bij de huisarts gestaan. Ik vermoed alleen dat deze nog niet veel actie zal ondernemen, omdat je al een kindje hebt en je dus wel zwanger kan worden. Mijn gynaecoloog zei ook zoiets. Ik kon wel allerlei meer onderzoeken laten doen, maar ik heb al een dochter, dus ik kan een zwangerschap voldragen. Als ik over een maand of drie nog niet zwanger ben, mag ik wel terugkomen om eventueel verder te kijken, maar ik hoop natuurlijk dat het zover niet hoeft te komen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  ShallY ma 2 jul 2012 - 1:45

Pussycat schreef:
ShallY schreef:Mag ik jullie wat vragen?!

Zijn jullie (voor de gene die de pil geslikt hebben) vrij snel ongesteld geworden nadat je gestopt was?
Ik ben namelijk sinds november 2011 gestopt en tot nu toe nog steeds niet ongesteld geweest. In het begin af en toe buikpijn waarvan ik dacht, zou nu best wel eens ongesteld kunnen worden maar tot nu toe nog geen 1x ongesteld geweest.
Afgelopen vrijdag wel hele rare steken onder in mijn buik gehad, heb ik nog nooit zo gevoeld.

Zou zo graag (hoe gek het ook klinkt) ongesteld willen worden want we willen stiekem toch wel voor een kindje. Maar het is ook nog te vroeg om naar de huisarts te gaan.

Zelf ging ik nu dan wel naar de huisarts toe hoor.
Niet om je bang te maken hoor, maar je bent nu dus al ruim 6 maanden gestopt?
En al die tijd niet ongesteld geworden? Je hebt wel al een keer een zwangerschapstest gedaan (gewoon voor de zekerheid dat je dat kunt uitsluiten)?
Een huisarts kan je iets geven wat je menstruatie opwekt en dan aankijken hoe je lichaam werkt. Of desnoods je gelijk doorsturen voor een echo om je van binnen eens te bekijken of alles goed is.

Maar ze zeggen toch dat er ongeveer een jaar voor kan staan voordat je ongesteld kan worden?
Nee ben nog geen 1x ongesteld geweest sinds dien en wbt een zwangerschapstest, nog niet gedaan maar ben van plan om deze wel te gaan doen voor de zekerheid.
Wist niet dat je van de huisarts ook iets kan krijgen om je menstruatie op te wekken, dacht dat je gelijk doorgestuurd wordt. Hmm..
Het zit namelijk wel in de familie, niet ongesteld worden nadat je gestopt ben dus raar vind ik het niet. (hoewel elk lichaam natuurlijk anders is)

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pussycat ma 2 jul 2012 - 1:48

ShallY schreef:
Pussycat schreef:

Zijn jullie (voor de gene die de pil geslikt hebben) vrij snel ongesteld geworden nadat je gestopt was?
Ik ben namelijk sinds november 2011 gestopt en tot nu toe nog steeds niet ongesteld geweest. In het begin af en toe buikpijn waarvan ik dacht, zou nu best wel eens ongesteld kunnen worden maar tot nu toe nog geen 1x ongesteld geweest.
Afgelopen vrijdag wel hele rare steken onder in mijn buik gehad, heb ik nog nooit zo gevoeld.

Zou zo graag (hoe gek het ook klinkt) ongesteld willen worden want we willen stiekem toch wel voor een kindje. Maar het is ook nog te vroeg om naar de huisarts te gaan.

En al die tijd niet ongesteld geworden? Je hebt wel al een keer een zwangerschapstest gedaan (gewoon voor de zekerheid dat je dat kunt uitsluiten)?
Een huisarts kan je iets geven wat je menstruatie opwekt en dan aankijken hoe je lichaam werkt. Of desnoods je gelijk doorsturen voor een echo om je van binnen eens te bekijken of alles goed is.

Maar ze zeggen toch dat er ongeveer een jaar voor kan staan voordat je ongesteld kan worden?
Nee ben nog geen 1x ongesteld geweest sinds dien en wbt een zwangerschapstest, nog niet gedaan maar ben van plan om deze wel te gaan doen voor de zekerheid.
Wist niet dat je van de huisarts ook iets kan krijgen om je menstruatie op te wekken, dacht dat je gelijk doorgestuurd wordt. Hmm..
Het zit namelijk wel in de familie, niet ongesteld worden nadat je gestopt ben dus raar vind ik het niet. (hoewel elk lichaam natuurlijk anders is)

Nee na een jaar kan je de huisarts bezoeken als je dan nog niet zwanger bent, maar jij wordt niet eens ongesteld... laat staan zwanger.
En hoe komt het dan bij je familie dat die niet ongesteld worden weet je dat ook?
Want als het een familiekwaal is dan weet je misschien al meer en kan de huisarts ook meer met jou.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  ShallY ma 2 jul 2012 - 2:04

Pussycat schreef:
ShallY schreef:
Pussycat schreef:

Nee na een jaar kan je de huisarts bezoeken als je dan nog niet zwanger bent, maar jij wordt niet eens ongesteld... laat staan zwanger.
En hoe komt het dan bij je familie dat die niet ongesteld worden weet je dat ook?
Want als het een familiekwaal is dan weet je misschien al meer en kan de huisarts ook meer met jou.

Ow oké, dat is wel iets anders inderdaad.
Durf ik eigenlijk niet te zeggen..mijn oudste zus werd niet ongesteld, en is door middel van medicijnen zwager geraakt. Mijn tweelingzus werd niet ongesteld, is doorgestuurd naar het ziekenhuis en is onderzocht door de gynaecoloog, heeft toen medicijn gehad om menstruatie op te wekken en daarna om zwanger te worden. Dit sloeg niet aan en is ze er mee gestopt. Toen werd ze precies na een jaar uit zichzelf ongesteld en is daarna ook zwanger geworden.
Mijn moeder had hetzelfde als mijn oudste zus.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  Pussycat ma 2 jul 2012 - 2:09

Oké... ik zou gelijk bellen voor een afspraak.
Durf geen uitspraken te doen vanachter het forum, maar als ik dit zo lees dan lijkt het me goed als je de huisarts bezoekt en ook het familieverhaal erbij verteld.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  ShallY ma 2 jul 2012 - 2:53

Pussycat schreef:Oké... ik zou gelijk bellen voor een afspraak.
Durf geen uitspraken te doen vanachter het forum, maar als ik dit zo lees dan lijkt het me goed als je de huisarts bezoekt en ook het familieverhaal erbij verteld.

Thnx, ga het er zo over hebben met mijn vriend wat hij zegt en dan ga ik een afspraak maken!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  slaatje ma 2 jul 2012 - 4:09

Even een egoberichtje, morgen ga ik op iedereen reageren, nu eerst even laten bezinken wat we net gezien en gehoord hebben!!!!

De vk was heel vriendelijk en begreep waarom ik uitsluitsel wilde hebben. Ze heeft eerst een uitwendige echo gezien. Op de uitwendige echo zal ze al heel duidelijk een vruchtzakje zitten. Daarna ging ze kijken of ze dmv een inwendige echo al een embryo kon constateren. Dat is gelukt!!! Wij hebben een heel bewegeijk embryotje mogen aanschouwen. De miskraam van vorige maand is wel een miskraam geweest, maar ik ben wel langer zwanger. De cb test klopt dus toch. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Uitgerekende datum is 2 maart 2013. Vandaag over 2 weken hebben wij de termijn echo. Dan zullen we het hartje zien. Niet horen, want dat schijnt schade te kunnen brengen en 1 augustus hebben we de intake. Morgen ga ik het inschrijfformulier voor MvM invullen.
Ik ben zo blij dat we toch zijn gegaan. Het heeft me de rust gegeven die ik zo nodig had en het nieuws is geland. We kunnen blij en gelukkig zijn en heerlijk gaan genieten van ons ukkie.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 4:13

slaatje schreef:Even een egoberichtje, morgen ga ik op iedereen reageren, nu eerst even laten bezinken wat we net gezien en gehoord hebben!!!!

De vk was heel vriendelijk en begreep waarom ik uitsluitsel wilde hebben. Ze heeft eerst een uitwendige echo gezien. Op de uitwendige echo zal ze al heel duidelijk een vruchtzakje zitten. Daarna ging ze kijken of ze dmv een inwendige echo al een embryo kon constateren. Dat is gelukt!!! Wij hebben een heel bewegeijk embryotje mogen aanschouwen. De miskraam van vorige maand is wel een miskraam geweest, maar ik ben wel langer zwanger. De cb test klopt dus toch. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger. Uitgerekende datum is 2 maart 2013. Vandaag over 2 weken hebben wij de termijn echo. Dan zullen we het hartje zien. Niet horen, want dat schijnt schade te kunnen brengen en 1 augustus hebben we de intake. Morgen ga ik het inschrijfformulier voor MvM invullen.
Ik ben zo blij dat we toch zijn gegaan. Het heeft me de rust gegeven die ik zo nodig had en het nieuws is geland. We kunnen blij en gelukkig zijn en heerlijk gaan genieten van ons ukkie.

Wat goed zeg!
Maar als je een beweeglijk embryo hebt gezien, klopte er dan ook al een hartje? Of hoe moet ik dat zien?

Gast
Gast

Bericht  slaatje ma 2 jul 2012 - 4:15

Parel, hartje was nog niet te zien kloppen, maar de embryo bewoog, dus was heel beweegelijk. Haha.

lijst:
NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Weegschaal26/27Maart 20111e3 miskramen
Jasmine30/36April/Mei 20112e
Pussycat24/26Augustus 20112e
Janedoe 26/27Oktober 20111e
Nillis29/30Oktober 20112e
Vlinderjoy24/27November 20111e
Slaatje33/41November 20111eZwanger!
Smaragdje23/30Januari 20122e
Myloon30/29Januari 20121e
Zonnetje25/25Januari 20121e
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
VintageJanuari 20121e
Boekenwurm28/28Januari 20121e
AardbeiJanuari 2012
Annemie27/31Februari 20122e
Mezzoforte22/22Februari 20121e
Stitch24/30Maart 20121e
Pearl24/24April 20121e
Blondje131331/29April 20122e
Dikkie Dik30/36April 20121eZwanger!
Sanne-8428/27Mei 20121e
Samantha23/43Mei 20121e
Mysterious31/31Mei 20121e
Sabje27/30Mei 20122e
Julia32/26Juni 20122eZwanger!
Emma_Juni 20121e
Muurvlindertje26/30Juni 20121e
Silver26/29Juni 20121e
Maiadebij30/30Juni 20123e
Miss G23/28Juni 20121e
Mashimaro26/34Juli 20122e
TakkieJuli 20122e
Razz_28/28juli 20122e
Birgit29/31Aug/Sept 20121e
Inge28/32okt 20121e
Mom-of-229/35Eind 20123e
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jasmine ma 2 jul 2012 - 4:15

Wat fijn Slaatje!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Snoes ma 2 jul 2012 - 4:43

Wat fijn Slaatje! Maar kan je al 5 weken en 2 dagen zwanger zijn? Dan heb je wel een héle vroege eisprong gehad, toch?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  mezzoforte ma 2 jul 2012 - 4:45

@sabje Fijne vakantie gewenst!
@nillis Jammer dat het deze periode niet raak is
@slaatje Fijn, das goed nieuws smile
@all Hmm vandaag te horen gekregen van een bedrijf dat ze al ver gevorderd waren met procedure m.b.t. aantal mensen om laatste plekken in te vullen, dus dat ze daarom sollicitatieprocedure niet verder gaan met mij. Verder super leuk kennismakingsgesprek met ander bedrijf gehad vandaag; ze doen aan werving en selectie maar daarnaast nemen ze zelf ook consultants in dienst. Ze hebben in principe hele leuke mogelijkheden daar. Echter minpunten zijn dat ik het eerste half jaar naar verwachting wel relatief simpel werk moet doen (nogal onder mijn niveau zeg maar en totaal niet uitdagend) en dat het geen audit functie betreft, dus dan zou ik op dit moment moeten stoppen met de RA-studie (post-master om titel registeraccountant te halen). Vind het moeilijk om een keus te maken op dit moment. Morgen weer aan het werk na ongeveer een weekje vrij te zijn geweest.... geen zin in Sad
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Smaragdje ma 2 jul 2012 - 4:48

@ Slaatje, wat fijn! Geniet ervan!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  slaatje ma 2 jul 2012 - 4:52

Snoes schreef:Wat fijn Slaatje! Maar kan je al 5 weken en 2 dagen zwanger zijn? Dan heb je wel een héle vroege eisprong gehad, toch?

Vanaf de eisprong gerekend is het heel goed mogelijk. Dan zat ik in mijn vruchtbare dagen of is miin eisprong geweest precies op de dag dat M terug kwam uit Amerika. We hebben die dag 2 x gevreeen, en de rest van de week ook flink ons best gedaan. Dat heeft overduidelijk zijn vruchten afgeworpen. De cb test gaf het dus toch redelijk goed aan.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flower_L ma 2 jul 2012 - 4:53

Fijn slaatje!!!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Weegschaal ma 2 jul 2012 - 4:59

@ Maia; Jammer hoor! Maar je weet er een positieve draai aan te geven!

@ Gerbera; Welkom!

@ Miss G; Zal idd wrs komen door het stoppen van de pil. Maar toch wel spannend wat je cyclus dan nu gaat doen!

@ mezzoforte; Gaat al weer opschieten dan!

@ Sleepingbeauty; Gefeliciteerd met je trouwdag!

@ Pussycat; Ik hoop dat je het verkeerd aanvoelt, ik duim!

@ Aardbei; Erg jammer van de negatieve test.. En spannend maandag!

@ Sabje; Fijne vakantie!

@ Jasmine; Dat de rust je maar goed mag doen! Succes de komende dagen.

@ Samantha; Fijn dat je al zo snel terecht kan.

@ Nillis; Erg jammer weer voor een kindje 2012 - Pagina 6 1371890812

@ Slaatje; Dat is goed nieuws! Nu kan je er hopelijk wat meer van genieten.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Lejow ma 2 jul 2012 - 5:29

Wat goed Slaatje!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Flower_L ma 2 jul 2012 - 5:33

Trouwens, wat verstaan jullie onder termijnecho. Want als slaatje die met 7.2 heeft, dan moet er tussen de 10 en 12 weken toch nog een echo gemaakt worden? En dat is dan de termijnecho dacht ik? Nooit verkeerd natuurlijk, extra echo smile
Mijn echo met 9.2 was ook niet betrouwbaar volgens vk, en ik moest tussen 10 en 12 wkn terug komen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 2 jul 2012 - 5:34

Fijn slaatje! Al dacht ik dat het nog helemaal niet beweegt zo vroeg, weer wat geleerd nerd

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Flower_L ma 2 jul 2012 - 5:34

Muppetje schreef:Fijn slaatje! Al dacht ik dat het nog helemaal niet beweegt zo vroeg, weer wat geleerd nerd

Me2 smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Puzzle ma 2 jul 2012 - 9:21

slaatje voor een kindje 2012 - Pagina 6 281626781 Wat fijn zeg!!
Puzzle
Puzzle
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 526
Registratiedatum : 18-11-11

Bericht  JD ma 2 jul 2012 - 10:49

Hallo Allemaal!

Zo, ik ben hier al een week of 4 niet meer geweest, shame on me! Embarassed
Hoe is het met iedereen? heb ik nog iets gemist?
Slaatje, wat lees ik voor fijn nieuws, gefeliciteerd!!! thumbup

Ik zit nog steeds met mijn duim in het gips, word er knettergek van (lekker jeuken en broeien met dit warme weer). Volgende week voor de foto, en die goed is, mag het gips eraf! Al volgen er dan nog wel heel wat fysio-sessies voor ik hem weer optimaal kan gebruiken.
Ondertussen weinig nieuws hier wat betreft zwangerschap... zit nu op dag 31, maar dat is voor mij nog langs geen reden om zenuwachtig te worden gezien mijn voorgaande cyclussen, dus ach....we wachten maar rustig even af...
Voel me niet erg sexy met mn gips, en klussen gaat niet zo makkelijk als normaal, dus we hebben het de laatste 4 weken zó weinig gedaan, dat het een wereldwonder zou zijn als ik zwanger ben.

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  slaatje ma 2 jul 2012 - 17:43

Bedankt meiden :-) Ik geloof dat het trouwens idd geen termijn echo is, maar gewoon een echo. Ik dacht dat ze dat op de afsrpaak kaart had gezet, maar klopte niet :-)

JaneDoe, dus je zit op het wachtbankje. Hoe gaat het verder, heb je nog veel last van je duim?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud