voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Silver schreef:Wow, ik vind hem bes wel huge, maar ik weet niet hoe je buik van te voren was, voordat ik rare dingen zeg.
Nou ik zou willen dat mijn buik zo plat was
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Weegschaal schreef:sanne-84 schreef:En heb besloten dat als ik vakantie krijg een positieve test in handen heb!
Ik doe met je mee!!
En ik ook!
Gast- Gast
Annemie schreef:Silver schreef:Wow, ik vind hem bes wel huge, maar ik weet niet hoe je buik van te voren was, voordat ik rare dingen zeg.
Nou ik zou willen dat mijn buik zo plat was
Gast- Gast
Razz_ schreef:Weegschaal schreef:sanne-84 schreef:En heb besloten dat als ik vakantie krijg een positieve test in handen heb!
Ik doe met je mee!!
En ik ook!
Ik ook,wij gaan volgende week (tijdens mijn vruchtbare dagen).
Annemie- Ratel
Annemie wij lopen bijna gelijk op zie ik. Ik heb alleen een cyclus van 34 en zit nu op dag 11
Gast- Gast
@ Slaatje, leuk hoor zo'n buikje! (Maakt jou het wat uit dat het je darmen zijn ).
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje schreef:@ Slaatje, leuk hoor zo'n buikje! (Maakt jou het wat uit dat het je darmen zijn ).
Hihi, ja dat had ik me tijdens het schoonmaken net ook bedacht. Ik zal hem straks vol trots even aan mijn schat tonen..Eerst laat ik hem zien hoe uk en ik samen het huis hebben schoongemaakt en dan zeg ik dat uk er wel zin in heeft en laat ik mijn buik zien
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
slaatje schreef:Smaragdje schreef:@ Slaatje, leuk hoor zo'n buikje! (Maakt jou het wat uit dat het je darmen zijn ).
Hihi, ja dat had ik me tijdens het schoonmaken net ook bedacht. Ik zal hem straks vol trots even aan mijn schat tonen..Eerst laat ik hem zien hoe uk en ik samen het huis hebben schoongemaakt en dan zeg ik dat uk er wel zin in heeft en laat ik mijn buik zien
Geniet er maar van hoor! Weet je al wanneer je een echo hebt?
Smaragdje- Ratel
Ik ben ongesteld geworden hoor meiden dus nieuwe ronden nieuwe kansen zullen we maar zeggen! Leuke is dat mijn man ook net zo enthousiast is als ik voor een derde! Nu ga ik m'n lieverdjes naar bed brengen, ze zijn bekaf door al het spelen in de speeltuin.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Jammer, maiadebij!
Smaragdje- Ratel
He wat jammer dat het heeft doorezet, maar wel fijn dat je man er hartstikke positief tegenover staat!
Zijn er trouwens meerdere nu die ongesteld zijn geworden..
Zijn er trouwens meerdere nu die ongesteld zijn geworden..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer en balen Maia
Smaragdje, we hebben maandag een vroege echo om uit te sluiten dat ik niet toch langer zwanger ben. De cb test met indicator die ik afgelopen woensdag heb gedaan, gaf nl 3+ aan. Dus wil ik dat even uitgesloten hebben. Ik denk dat ik na die echo direct een nieuwe afspaak ga morgen voor een 7 of 8 weken echo.
Smaragdje, we hebben maandag een vroege echo om uit te sluiten dat ik niet toch langer zwanger ben. De cb test met indicator die ik afgelopen woensdag heb gedaan, gaf nl 3+ aan. Dus wil ik dat even uitgesloten hebben. Ik denk dat ik na die echo direct een nieuwe afspaak ga morgen voor een 7 of 8 weken echo.
slaatje- Kletskop
Slaatje, niet naar bedoeld hoor, maar ben je niet bang dat je alleen naar onzeker wordt van die echo? Veel is er niet te zien als je vier weken bent...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hoi Allemaal,
Ik lees al een hele tijd mee in dit topic en nu wil ik graag mee schrijven!!
Deze week is mijn vruchtbare week en we zijn begonnen om proberen een kindje te krijgen!!!!!
Ik merk dat ik het heel spannend vind, zo spannend dat ik het soms niet aan durf. De ene keer denk ik; ja we gaan ervoor. En de andere keer durf ik niet zo goed. Als mn man dan als grapje iets zegt als; vanavond gaan we er weer voor he? Dan kan ik echt ff blokkeren en wil ik ook echt even niet. Terwij ik zeker wel heel graag een kindje wil!!
Herkenbaar?
Deze week is mijn vruchtbare week en we zijn begonnen om proberen een kindje te krijgen!!!!!
Ik merk dat ik het heel spannend vind, zo spannend dat ik het soms niet aan durf. De ene keer denk ik; ja we gaan ervoor. En de andere keer durf ik niet zo goed. Als mn man dan als grapje iets zegt als; vanavond gaan we er weer voor he? Dan kan ik echt ff blokkeren en wil ik ook echt even niet. Terwij ik zeker wel heel graag een kindje wil!!
Herkenbaar?
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Ow.. even kort iets over ons...
Ik ben 27 en mijn man 30. We zijn 5,5 jaar samen en zijn nu een maand getrouwd dus zitten nog in onze wittebroodsweken haha.
Ik ben 27 en mijn man 30. We zijn 5,5 jaar samen en zijn nu een maand getrouwd dus zitten nog in onze wittebroodsweken haha.
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Daar sluit ik me bij aan Muppetje.Muppetje schreef:Slaatje, niet naar bedoeld hoor, maar ben je niet bang dat je alleen naar onzeker wordt van die echo? Veel is er niet te zien als je vier weken bent...
Ik heb zelf een echo met 7 weken gehad en daarop zag je al haast niks. De verloskundige moest heel lang zoeken voordat ze een piepklein vlekje gevonden had. Het vruchtje was 9 milimeter groot...
En als je langer zwanger zou zijn dan je denkt, wat maken die paar dagen of weken dan uit? Je hebt echt nog tijd zat om alles te regelen hoor Wat de uitgerekende datum wordt weet je pas zeker met de termijnecho, dan kunnen ze dat echt goed schatten.
Ik moet me er misschien niet zo mee bemoeien, maar ik word gewoon helemaal kriebelig van jouw ongeduld. Het lijkt me voor jou ook niet fijn om er zo mee bezig te zijn. Of voel je je er verder wel goed onder?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Daar sluit ik me bij aan Muppetje.Muppetje schreef:Slaatje, niet naar bedoeld hoor, maar ben je niet bang dat je alleen naar onzeker wordt van die echo? Veel is er niet te zien als je vier weken bent...
Ik heb zelf een echo met 7 weken gehad en daarop zag je al haast niks. De verloskundige moest heel lang zoeken voordat ze een piepklein vlekje gevonden had. Het vruchtje was 9 milimeter groot...
En als je langer zwanger zou zijn dan je denkt, wat maken die paar dagen of weken dan uit? Je hebt echt nog tijd zat om alles te regelen hoor Wat de uitgerekende datum wordt weet je pas zeker met de termijnecho, dan kunnen ze dat echt goed schatten.
Ik moet me er misschien niet zo mee bemoeien, maar ik word gewoon helemaal kriebelig van jouw ongeduld. Het lijkt me voor jou ook niet fijn om er zo mee bezig te zijn. Of voel je je er verder wel goed onder?
Ik snap jullie reacties wel hoor. Ik ga er verder ook niet van uit iets te horen of te zien. Maar toch vind ik de zekerheid om het echt uit te sluiten iets fijner. Nogmaals, ik weet dat ik geen hartje ga horen en ook dat ze me verder niet kunnen vertellen hoe ver ik al ben als de cb test het gewoon fout heeft. Het maakt me juist iets rustiger. Ook omdat ik op deze manier gelijk weet of het niet buitenbaarmoederlijk is.
Filoria, wat jij zegt, daar kan ik ook inkomen hoor. Ik word af en toe gek van mezelf, dus kan me voorstellen hoe dat op jullie overkomt. Helaas ben ik niet alleen in dit geval zo. Door het verleden heb ik heel veel moeite de dingen op zijn beloop te laten. Ik kan er niet goed tegen niet te weten wat er gaat gebeuren, of niet te weten waar ik aan toe ben. In dit geval en de laatste paar dagen probeer ik het echt los te laten. Soms is dat best moeilijk, maar ik weet dat het gewoon beter is.
Laatst aangepast door slaatje op za 30 jun 2012 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
slaatje- Kletskop
Gerbera, nog gefeliciteerd met jullie huwelijk en leuk en spannend dat jullie ook voor een kindje gaan. Welkom en veel plezier hier.
slaatje- Kletskop
Volgens mij kunnen ze nog niet met zekerheid zeggen of je uberhaupt zwanger bent. Ik heb een echo gehad met bijna vier weken....wist niet dat ik zwanger was, was voor buikklachten. En gyn zag dat ook niet. Wel een zwart vlekje, maar wat het was....achteraf een vruchtje dus
Succes iig morgen.
Succes iig morgen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Je vat het wel goed op hoor Slaatje, die bemoeizucht van mij. Sorry. Ik begrijp al wat beter dat je dit niet expres doet, maar dat het echt in je aard zit. Ik hoop dat het je toch lukt om je rustiger te gaan voelen en gewoon van je zwangerschap te genieten
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Je vat het wel goed op hoor Slaatje, die bemoeizucht van mij. Sorry. Ik begrijp al wat beter dat je dit niet expres doet, maar dat het echt in je aard zit. Ik hoop dat het je toch lukt om je rustiger te gaan voelen en gewoon van je zwangerschap te genieten
Eens!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Filoria schreef:Je vat het wel goed op hoor Slaatje, die bemoeizucht van mij. Sorry. Ik begrijp al wat beter dat je dit niet expres doet, maar dat het echt in je aard zit. Ik hoop dat het je toch lukt om je rustiger te gaan voelen en gewoon van je zwangerschap te genieten
Eens!
Idd
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Gerbera schreef:Hoi Allemaal,
Herkenbaar?
Welkom,ja herkenbaar hoor,nu niet, maar bij de eerste was ik weleens een soort van bang...
Annemie- Ratel
Woww slaatje, heb helemaal gemist dat je zwanger bent! Super zeg! Gefeliciteerd
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Gerbera: welkom! dat van het dicht klappen had ik de eerste keer ook. Mijn man zei toen van nou zullen we dan maar een kindje proberen te maken, en toen durfde ik gewoon niet meer. Heb het ook gezegd dat ik het niet fijn vind om op die manier met sex bezig te zijn, zo van het moet zeg maar.
En voor de dames die ongesteld zijn geworden: balen! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen
Voor de rest niet veel bijzonders hier, ben vanaf vandaag niet meer ongesteld dus voor ons ook een nieuwe ronde. Voor mijn gevoel de 1e echte, na mijn echte ongesteldheid na gestopt te zijn met de pil.
Nadat ik gestopt was gewoon ongesteld geworden, toen een week niet en opeens werd ik weer ongesteld. Geen idee wat dit betekend, maar ik ga maar van het beste uit dat dit gebeurde omdat mijn lichaam het weer over neemt van de pil. We zullen zien!
En voor de dames die ongesteld zijn geworden: balen! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen
Voor de rest niet veel bijzonders hier, ben vanaf vandaag niet meer ongesteld dus voor ons ook een nieuwe ronde. Voor mijn gevoel de 1e echte, na mijn echte ongesteldheid na gestopt te zijn met de pil.
Nadat ik gestopt was gewoon ongesteld geworden, toen een week niet en opeens werd ik weer ongesteld. Geen idee wat dit betekend, maar ik ga maar van het beste uit dat dit gebeurde omdat mijn lichaam het weer over neemt van de pil. We zullen zien!
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: