voor een kindje 2012
+56
Emma_
Lies
_Mashimaro_
Takkie
Flip Fluitketel
Clapperdie
snoezel
Pien
Parel
Mom-Of-3
blondje1313
Limburg85
Happydobby
Susan
mauwmauw
Blue flower
Annie24
mzcharlotte
vlinder-2011
Linda
Annemoontje
Linnie1985
boekenwurm83
Highway
Amber-
Paper Crown
JD
Puzzle
Jasmine
ShallY
sabje
Lejow
Puggle
Flower_L
Gerbera
Muppetje
Smaragdje
Aimee
Annemie
SleepingBeauty
Samantha
Muis
nillis
mezzoforte
Aardbei
Pussycat
Silver
Filoria
Snoes
Twellie
slaatje
Miss G
sanne-84
Weegschaal
Stitch
maiadebij
60 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
Ik had de afgelopen maanden op dag 21 en 22 altijd heel licht bloedverlies, deze maand helemaal niks. Wel wat helder witte afscheiding, wat dunner als ik gewend ben (sorry!) de afgelopen dagen. Dat is dus wel anders als anders, waardoor ik weer denk 'zal het?'
Filoria Bij N en J was het zo snel raak dat mijn man niet eens de tijd kreeg ermee bezig te zijn! Nu is hij er wel heel bewust mee bezig, we hebben het er ook regelmatig over. Dat maakt het nog leuker!
Ik hoop voor jou op een positieve test over 2 weken!
Filoria Bij N en J was het zo snel raak dat mijn man niet eens de tijd kreeg ermee bezig te zijn! Nu is hij er wel heel bewust mee bezig, we hebben het er ook regelmatig over. Dat maakt het nog leuker!
Ik hoop voor jou op een positieve test over 2 weken!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Helaas vanmorgen ongesteld geworden, wel keurig na 28 dagen, maar ja, kan er toch niet blij mee zijn .
Succes voor iedereen die nog wel op het wachtbankje zit!
Succes voor iedereen die nog wel op het wachtbankje zit!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Hier heeft het net ook doorgezet. Eindelijk na 2 dagen van onzekerheid. Beetje licht roze en bruin verlies. Helaas mijn lichaam me voor de gek gehouden met zere borsten en moe zijn. Hopelijk ben ik er snel vanaf met dit weer. Is anders ook geen pretje, maar nu al helemáál niet. Zo genoeg geklaagd haha
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Balen zeg sabje
Wel spannend voor filoria en maia...
Ik probeerde al eerder te reageren maar dat werd één en al depressiviteit haha.
Dus hou het er maar op dat ik het even niet meer zie zitten. Pff ik wil het gewoon zó graag. Dat ik nu alweer teleurgesteld ben dat ik me niet zwanger voel (op dag 20 van de 28). En boos op me lichaam omdat ik me allerlei rare fratsen in mijn hoofd haal waarom lukt het niet? Maar goed...
Het overheerst gelukkig niet hoor, maar op sommige momenten vind ik het echt niet leuk meer.
Maar soms kan ik het ook wel relativeren. En tenslotte het is nog 7 á 8 dagen tot NOD dus het is niet per direct uitgesloten natuurlijk....
Wel spannend voor filoria en maia...
Ik probeerde al eerder te reageren maar dat werd één en al depressiviteit haha.
Dus hou het er maar op dat ik het even niet meer zie zitten. Pff ik wil het gewoon zó graag. Dat ik nu alweer teleurgesteld ben dat ik me niet zwanger voel (op dag 20 van de 28). En boos op me lichaam omdat ik me allerlei rare fratsen in mijn hoofd haal waarom lukt het niet? Maar goed...
Het overheerst gelukkig niet hoor, maar op sommige momenten vind ik het echt niet leuk meer.
Maar soms kan ik het ook wel relativeren. En tenslotte het is nog 7 á 8 dagen tot NOD dus het is niet per direct uitgesloten natuurlijk....
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat, was je nou al bij de huisarts geweest om erover te praten?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Nee nog niet had als deadline september gesteld omdat dan de vakanties ook voorbij zijn en het ''normale leven'' weer begint en dan had ik nog ''2 keer kans om zwanger te worden'' hahaha als ik het zo lees slaat het nergens op, maar ja het is een gevoel...
Pussycat- Ratel
Als je er nu heel erg doorheen zit, zou het dan niet fijn zijn om juist nu de huisarts te bellen?
Filoria- Ratel
Haha zoiets had ik wel verwacht, ja misschien heb je gelijk hoor maar wat zal de huisarts doen? Nou huisarts ja de laatste 5 rondes zijn pas normaal qua lengteduur. De eerste rondes sloegen nergens op. Dus misschien is dit Dan 'pas" ronde 5 en moet ik nog langer proberen
Pussycat- Ratel
De enige manier om erachter te komen is een afspraak maken... De ene huisarts geeft sneller een verwijzing dan de andere.
Lijkt het je fijn om onderzoekjes te laten doen zodat jullie weten waar het aan ligt dat het niet zo snel gaat? Misschien is er wel iets mis waar heel gemakkelijk wat aan gedaan kan worden, en zijn jullie nu steeds voor niks zo je best aan het doen.
Zelfs als alles wel in orde is: dat is altijd fijn om even uit de mond van een arts te horen.
Lijkt het je fijn om onderzoekjes te laten doen zodat jullie weten waar het aan ligt dat het niet zo snel gaat? Misschien is er wel iets mis waar heel gemakkelijk wat aan gedaan kan worden, en zijn jullie nu steeds voor niks zo je best aan het doen.
Zelfs als alles wel in orde is: dat is altijd fijn om even uit de mond van een arts te horen.
Filoria- Ratel
Dat is waar. Ik Ben denk ik "bang" om afgescheept te worden denk ik. En die onderzoeken lijken me niks, maar duidelijkheid lijkt me wel weer fijn. Wie weet maak ik wel een afspraak als ik ongesteld word. Thnx
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Haha zoiets had ik wel verwacht, ja misschien heb je gelijk hoor maar wat zal de huisarts doen? Nou huisarts ja de laatste 5 rondes zijn pas normaal qua lengteduur. De eerste rondes sloegen nergens op. Dus misschien is dit Dan 'pas" ronde 5 en moet ik nog langer proberen
Nee joh, de huisarts gaat echt niet je cyclus tot in detail bestuderen om te kijken of die wel regelmatig genoeg is geweest. Ooit had ik trouwens ook even tijdelijk een cyclus, iets in de richting van: 45-32-20-39-29 en dat noemde de gyneacoloog een prima cyclus als er een eisprong is. Jullie zijn nu een jaar bezig, dus ik denk dat een huisarts je gewoon door zal verwijzen als je dat wilt. Maar dan moet je er natuurlijk zelf in de eerste plaats wel aan toe zijn.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Even een keer een berichtje van mij!
Ik heb gisteren duidelijk mijn eisprong gehad. Ik zag het niet alleen via een ovulatietest maar ik had al 2 dagen last van slijmverlies en wat zeurderige buikpijn. Naja gisteren dus geklust!
Nog meer meiden die ovulatietesten gebruiken? Ik wilde er eigenlijk nog mee wachten maar een zwangere vriendin had er een paar over. En ik moet eigenlijk wel zeggen dat ze toch best wel fijn zijn. Ik ging er dus eigenlijk vanuit dat mijn eisprong later zou zijn maar niet dus!
Spannend voor jullie Filoria en Maia! Ik duim voor jullie!
Ik heb gisteren duidelijk mijn eisprong gehad. Ik zag het niet alleen via een ovulatietest maar ik had al 2 dagen last van slijmverlies en wat zeurderige buikpijn. Naja gisteren dus geklust!
Nog meer meiden die ovulatietesten gebruiken? Ik wilde er eigenlijk nog mee wachten maar een zwangere vriendin had er een paar over. En ik moet eigenlijk wel zeggen dat ze toch best wel fijn zijn. Ik ging er dus eigenlijk vanuit dat mijn eisprong later zou zijn maar niet dus!
Spannend voor jullie Filoria en Maia! Ik duim voor jullie!
Gast- Gast
Hallo allemaal
Hier ben ik ook weer.Gisteravond uit het zonnige Italie teruggekomen. Heerlijke vakantie gehad. daar nog 2 testen gedaan en waren elke keer donkerder, dus zal wel echt zwanger zijn. Alleen voelt het niet zo. Ben er blij mee, maar wacht in spanning eerste echo af.
@ Weegschaal en Jasmine. Super gefeliciteerd. Hopelijk blijft het goed gaan. Zal duimen.
@ Mezzoforte, gefeliciteerd
@ Pussycat, hoop zo dat je ook snel mag volgen.
@ Janedoe, wat balen van je baan. Veel sterkte.
@ Filoria en Maia, wat spannend, zal duimen.
@ all, voor alle anderen. heb vluchtig bijgelezen en zal nu weer wat vaker schrijven. ik verhuis alleen ook naar het andere topic. Bedankt nog voor alle felicitaties. Ik zal nu mijn ticker maar gaan aanpassen.
Hier ben ik ook weer.Gisteravond uit het zonnige Italie teruggekomen. Heerlijke vakantie gehad. daar nog 2 testen gedaan en waren elke keer donkerder, dus zal wel echt zwanger zijn. Alleen voelt het niet zo. Ben er blij mee, maar wacht in spanning eerste echo af.
@ Weegschaal en Jasmine. Super gefeliciteerd. Hopelijk blijft het goed gaan. Zal duimen.
@ Mezzoforte, gefeliciteerd
@ Pussycat, hoop zo dat je ook snel mag volgen.
@ Janedoe, wat balen van je baan. Veel sterkte.
@ Filoria en Maia, wat spannend, zal duimen.
@ all, voor alle anderen. heb vluchtig bijgelezen en zal nu weer wat vaker schrijven. ik verhuis alleen ook naar het andere topic. Bedankt nog voor alle felicitaties. Ik zal nu mijn ticker maar gaan aanpassen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Pussycat: een hele dikke knuffel voor jou. Hoop dat jouw tijd nu heel snel komt!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: