Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+70
Linnie1985
Weegschaal
holaagirl
Shy
Alex
boekenwurm83
sanne-84
blonky1986
Ayla
kellebel
Laced
Wennes
Liselot
snoezel
Annie24
Ugly Betty
Vintage
SleepingBeauty
Jasmine
Parisienne
Jezzie
RYW
myloon
nillis
cupcake23
Roodkapje
Paper Crown
Limburg85
Caramba
Blue flower
Filoria
Alyssa
Smaragdje
RedRose
Muppetje
Roos
Clapperdie
Ellebel
Flower_L
mauwmauw
Lejow
maiadebij
Susan
JD
Pien
joyce0606
ShallY
Jazzlyn
Amber-
SarahKey
Pandora
CCC
Coco
Darius
bolus26
**_pearl_**
Mysterious
Silver
Bloem86
PapillonRose
PiP
Flip Fluitketel
Teddyaapje
Vancity_girl
Tania
Annemie
Monnie
L!ND@
Pussycat
liesje
74 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty voor een kindje 2012

Bericht  liesje do 31 maa 2011 - 22:28

omdat er al wel een topic is voor 2011 en niet voor 2012 open ik er maar 1 als jullie het goed vinden.

we hebben al een dochtertje van 6 maandjes en willen in 2012 voor ons tweede kindje gaan. ik ben sinds de bevalling van ons meisje niet meer aan de conceptie gegaan. ik heb ook pcos en ben van n dmv clomid zwanger geraakt. toch willen we het gaan proberen of we niet gewoon natuurlijk zwanger kunnen raken. zonder poespas zeg maar. nu gebruiken we wel een voorbehoedsmiddel omdat we het nu nog tw vroeg vinden voor een 2de. ik hoop dat er nog meer meiden zich aanmelden voor dit topic die volgend jaar voor een kindje gaan

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pussycat do 31 maa 2011 - 22:47

Haha je bent er vlot bij voor 2012 Laughing
Maar wel leuk natuurlijk!
Hier praten we al over een 2e gelijk na de geboorte van de eerste haha.
Dat we er een 2e bij zouden willen is zeker. En misschien zelfs al wel in 2012, maar goed zover hebben we dat nog niet besproken, maar ik moet toegeven dat ik het wel snel weer zou willen smile

@ liesje werd jij trouwens snel weer ongesteld na je eerste bevalling?
Wij zijn ook niet aan de anticonceptie gegaan. Omdat wij dus ook al volgend jaar waarschijnlijk voor de 2e willen gaan. Wel doen we extra voorzichtig tijdens de bevruchtbare dagen... al heb ik geen diee wanneer die zijn omdat ik nog niet ongesteld ben geweest haha.
Maar we doen nu zingen voor de kerk uit Rolling Eyes niet heel betrouwbaar... i know.. maar dat geeft niet.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  liesje vr 1 apr 2011 - 2:28

hoi pussycat ik werd in december vorig jaar voor het eerst weer ongesteld en in februari voor de 2de keer nu had ik het al moeten zijn maar door mn pcos kan ervanalles de reden zijn. ja wij wilden vrij snel ook een 2de kindje maar voornamelijk ik wilde nog even wachten hihi. maar als het nu al raak zou zijn dan geeft dat ook niet we zijn er dan erg dankbaar voor maar tot 2012 dan he Laughing

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ vr 1 apr 2011 - 2:44

Ik denk dat ik me hier voorzichtig kom melden....Heb alleen een vent die er nu nog anders over denkt Wink Gelukkig is het nog lang geen 2012 Laughing
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ vr 1 apr 2011 - 2:45

moet er trouwens wel bij melden dat ik even aankijk hoe zelfstandig mijn moppie dan is en hoe ik tegenover weer een bevalling sta. Waarschijnlijk wordt de volgende een geplande keizersnede namelijk Sad
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Monnie vr 1 apr 2011 - 2:50

Wij willen in 2012 ook voor een tweede gaan, misschien wel eerder al. Maar ben er nu nog helemaal niet mee bezig. Ben nu eerst lekker van mijn mannetje aan het genieten.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ vr 1 apr 2011 - 2:52

Monnie wat leuk!! Ik ben er wel ontzettend mee bezig en wil liever vandaag als morgen nog, maar het is nu gewoon niet verstandig. Daarbij moet ik nog even niet denken aan al dat misselijk zijn....Hoop dat ik de 2e keer nergens last van heb. Als een 2e ons is gegeven natuurlijk.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Monnie vr 1 apr 2011 - 2:56

Linda, zou leuk zijn om weer samen zwanger te zijn Very Happy Ik ben er ook al wel een beetje mee bezig hoor en mijn man al helemaal! Die ziet het wel zitten om nu al voor een tweede te gaan. Dat heeft hij al een paar keer laten doorschemeren. Toch moet ik er nu nog niet aan denken om een kindje erbij te krijgen. Veel te druk, N.oah moet iig kunnen lopen zodat je niet steeds meer hoeft te tillen. We wachten dus nog rustig even af.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ vr 1 apr 2011 - 3:01

Ik vind precies hetzelfde, alleen moet mijn man er nog echt niet aan denken. Ik heb al wel eens gezegd dat ie er wellicht wat anders over zou denken aan het eind van het jaar....Hahahaha! Ik kreeg alleen als antwoord: "Dat zien we dan wel". Aan het eind van het jaar, begin nieuwe jaar is D.emi ruim anderhalf geweest en vond ik het wel weer een goed idee. Dit keer was ik meteen de 1e ronde zwanger, maar dat hoeft een volgende keer niet zo te gaan. Daar moet je ook een beetje aan denken toch? Ik wil namelijk niet wel 5 jaar tussen nummer 1 en nummer 2 Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ vr 1 apr 2011 - 3:02

Ik ga nu trouwens generatie 2010 kijken, maar weet eigenlijk niet of het zo'n goed idee is met van die rammelende eierstokken!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 6:02

x


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie vr 1 apr 2011 - 6:11

ja ik denk zeker na over de bevallingsdatum ,niet in juni, augustus, december of januari.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Tania vr 1 apr 2011 - 6:49

Wij gaan waarschijnlijk ook in 2012 voor een tweede kindje. De planning was eerst om na de zomervakantie er al voor te gaan. Maar ik heb een nieuwe baan dus ik wil graag wachten tot ik weer een vast contract heb. Verder wil ik ook graag dat J. goed kan lopen enz. omdat ik in mijn vorige zwangerschap op een gegeven moment niet veel meer mocht doen en niks tillen.

Ik vind het nog wel lang wachten hoor. Ik wil die buik wel weer terug!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  L!ND@ vr 1 apr 2011 - 7:25

Oh Tania jij ook weer, leuk! De vorige keer waren wij geloof ik een dag na elkaar uitgerekend....

Ik denk wel een beetje na over de data's. Dat hebben we bij D. niet gedaan, waardoor ik 1 dag na mijn eigen verjaardag was uitgerekend en ze ook geboren kon worden op meerdere andere verjaardagen enz. Uiteindelijk kon het me op dat moment weinig schelen, maar voor nu denk ik er wel over na. Stel dat we er in januari voor gaan, dan kan dat prima Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Vancity_girl vr 1 apr 2011 - 10:10

Wij gaan in 2012 waarschijnlijk ook voor de 2e. Mijn man maakt nu af en toe al grapjes dat hij wel een broertje of zusje voor D wil. Ik wil zelf graag wachten tot D 1 is en er dan voor gaan. Tegen de tijd dat de baby er dan is kan D vast lopen.

Over de geboortedatum, daar hebben we bij de eerste niet echt over nagedacht. Het had nu een kerstkindje kunnen worden, ( was toen 38 weken) en dat leek me toch niet zo handig. Misschien dat we er bij een tweede meer rekening mee houden, maar uiteindelijk weet je toch nooit hoe lang het duurt voor je zwanger bent. Je kan hooguit plannen wanneer je niet zwanger raakt en zo de ' vervelende' data vermijden. En dan nog heb je natuurlijk het tijdsbestek van 37 tot 42 weken waar je dan rekening mee moet houden. Dat wordt mij allemaal een beetje te veel geplan hoor Very Happy
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Teddyaapje vr 1 apr 2011 - 10:24

Ik denk dat wij eind 2012 voor een 2e gaan, dan is T 2 jaar en dus waarschijnlijk 3 als zijn broertje of zusje geboren zal worden (als het ons nog eens gegund is). Ik meld me tegen die tijd wel in een topic...nu ben ik er absoluut nog niet mee bezig en ben ik lekker aant genieten van ons kleine mannetje! Mijn vriend en ik zitten hier gelukkig mee op 1 lijn.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Tania vr 1 apr 2011 - 20:34

L!ND@ schreef:Oh Tania jij ook weer, leuk! De vorige keer waren wij geloof ik een dag na elkaar uitgerekend....

Ik denk wel een beetje na over de data's. Dat hebben we bij D. niet gedaan, waardoor ik 1 dag na mijn eigen verjaardag was uitgerekend en ze ook geboren kon worden op meerdere andere verjaardagen enz. Uiteindelijk kon het me op dat moment weinig schelen, maar voor nu denk ik er wel over na. Stel dat we er in januari voor gaan, dan kan dat prima Wink

Ja? dat weet ik niet eens meer Embarassed . Ik was 3 juni uitgerekend en ben uiteindelijk 9 mei bevallen.

Wij denken niet na over datums. Vorige keer heeft het anderhalf jaar geduurd voordat ik zwanger was dus plannen gaat toch niet lukken ben ik bang.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  liesje za 2 apr 2011 - 1:19

hoi meiden,
wat leuk dat er meer volgend jaar ervoor gaan. w.b.t datum de vorige keer heeft het vrij lang geduurd voor ik zwanger was van n.. dus we zijn alblij als het niet zolang gaat duren maar ja we mogen blij zijn dat ons 1 kindje ons is gegeven.
maar ik ben gelukkig ook niet de enige die al snel dacht van we gaan voor een 2de

nou ik ga lekker van de zon genieten

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Flip Fluitketel za 2 apr 2011 - 3:36

Ik denk dat wij ook wel ergens in 2012 voor een 2e zullen gaan. Alleen wanneer in 2012 zou ik niet weten. We willen niet teveel leeftijdsverschil hebben tussen de 1e en de 2e. Wel leuk dat er veel meiden zijn die ook voor een 2e gaan, terwijl we ook (bijna allemaal) tegelijkertijd zwanger waren van de 1e.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  PiP za 2 apr 2011 - 3:52

Wij gaan waarschijnlijk ook in 2012 voor een 2e kindje. Eerst wou ik er deze zomer al voor gaan, maar mijn man wil nog niet zo snel en ik op dit moment ook niet.
Nu ga ik waarschijnlijk in sept beginnen met medicatie voor mijn acne en dat is voor 9 maanden+3 maanden dat je nog niet zwanger mag raken. Dan kom ik dus uit op sept 2012. Als het in 1 keer mag lukken zal het kindje eind mei, begin juni geboren worden. Dat vind ik wel mooie maanden! April mag ook.
Onze dochter is van 24 December en dat is toch wel lastig met de feestdagen... Nou ja als het weer zo zal zijn dan maakt het ook niet uit, maar ik denk dat we er nu wel wat rekening mee proberen te houden. Ik was na 2 maanden zwanger, maar dat zegt natuurlijk niks.

Dat ik pas in sept met die medicijnen begin heeft er mee te maken dat ik anders niet in de zon mag en laat ik daar nou net van houden sunny . We bekijken straks in augustus hoe we over een 2e kindje denken en dan besluit ik of ik wel of niet dan met die medicijnen ga beginnen.


Laatst aangepast door PiP op wo 6 apr 2011 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  PapillonRose za 2 apr 2011 - 7:48

Als de situatie anders is tegen die tijd, dan hoop ik eind 2012 ook voor een 2e te kunnen gaan. Zou een broertje of zusje voor A. toch wel erg leuk vinden en teveel leeftijdsverschil lijkt me minder leuk. Maargoed, nu ben ik eerst nog volop van mijn meisje aan het genieten en met een 2e nog totaal niet bezig.

Maar tegen die tijd hoop ik afgestudeerd te zijn, is A. twee jaar en als ik dan ook nog een partner zou hebben die het ook ziet zitten dan denk ik dat ik er eind 2012 best voor zou willen gaan. En tot die tijd heb ik genoeg andere dingen te doen, vooral genieten van mijn meisje I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 7:51

Na onze bruiloft (29-06-2012) gaan wij er ook voor.

Ik ben dan 29, mijn vriend 31.

Edit: 1e kindje trouwens :-)


Laatst aangepast door Birgit op za 2 apr 2011 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 7:54

*


Laatst aangepast door Razz_ op zo 8 mei 2011 - 11:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Bloem86 za 2 apr 2011 - 10:08

Wij hebben ook gezegd dat we in 2012 voor een tweede kindje willen gaan!
Maar moet eerlijk bekennen dat 't ook ietsje eerder kan worden! Want ik houd mn eierstokken denk ik niet in bedwang tot het einde van dit jaar! En mijn vriend heeft t er ook steeds vaker over! Maar de vorige keer duurde het 10 maanden voordat ik zwanger was, dus je weet nooit!
Als alles mag en kan lukken, dan wel een kindje dat geboren wordt in 2012 :-)
Bloem86
Bloem86
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 907
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 21:47

x


Laatst aangepast door ivax op do 3 nov 2011 - 9:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum