Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het werkt dus echt

+35
Winegum
juffie001
M@niek
Joli86
Try
Marcellah89
Caroow
Caro
Ringling
Jeanette
Effie_O
Linnie1985
Pannetoet
Caresses
Cow
Annoek
SarahKey
Sarah1985
Tazz
Olijfje
Makamba
ExpressoB
Toet
Roza
Sazzle
Lejow
Sjaantje
CCC
Summerlovin
Zora
xxjojootjexx
banjer49
Zininzon
Susan
Zwerver
39 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Het werkt dus echt - Pagina 4 Empty Re: Het werkt dus echt

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 7:52

Ik heb vorig jaar ook iets gehad met rozijnen. Ik had een witlofsalade gemaakt en ineens zat er een hard stukje tussen. Ik had het niet meteen in de gaten omdat er in rozijnen ook weleens een wat harder stukje zit. Toch maar even gekeken, bleek het een stukje houtskool te zijn. En smerig dat het was!

Ik heb het stukje in een zakje gedaan en opgestuurd.
2 Dagen later kreeg ik uitleg over het stukje houtskool en een zak rozijnen, krenten en cranberry's erbij.
Netjes hoor!

Sommige mensen zijn echt lastig en klagen over van alles en nog wat, de klachten die ik af en toe binnen zie komen bij ons op het werk slaan echt helemaal nergens op!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Try di 25 jan 2011 - 8:10

Birgit schreef:

Ik heb het stukje in een zakje gedaan en opgestuurd.
2 Dagen later kreeg ik uitleg over het stukje houtskool en een zak rozijnen, krenten en cranberry's erbij.
Netjes hoor!

Hoe kwam dat stukje daar dan in? Want ik zie niet (gelijk) het verband tussen rozijnen en houtskool? confused
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 25 jan 2011 - 8:13

Dat kwam van de plant, gewoon een stukje gedroogd hout. Ik had er verder niet bij nagedacht dus in mijn brief heb ik gevraagd om een uitleg en die was eigenlijk best logisch smile

Gast
Gast

Bericht  Try di 25 jan 2011 - 8:22

Birgit schreef:Dat kwam van de plant, gewoon een stukje gedroogd hout. Ik had er verder niet bij nagedacht dus in mijn brief heb ik gevraagd om een uitleg en die was eigenlijk best logisch smile
Idd smile Zou er ook niet echt over nagedacht hebben maar dit klinkt heel logisch smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Joli86 di 25 jan 2011 - 8:31

Ik heb een keer kaas waar al schimmel op stond na een paar dagen terwijl de kaas nog 3 weken goed moest zijn,
en ik heb een keer een zak peren, aan de buitenkant nog mooi groen en aan de binnenkant waren ze allemaal bruin.

Allebei de keren gewoon ermee naar de winkel terug gegaan, nieuwe kaas & kiwis ipv bananen gekregen!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Lejow di 25 jan 2011 - 8:32

x-justme-x schreef:Ik heb een keer kaas waar al schimmel op stond na een paar dagen terwijl de kaas nog 3 weken goed moest zijn,
en ik heb een keer een zak peren, aan de buitenkant nog mooi groen en aan de binnenkant waren ze allemaal bruin.

Allebei de keren gewoon ermee naar de winkel terug gegaan, nieuwe kaas & kiwis ipv bananen gekregen!

Huh?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  M@niek di 25 jan 2011 - 8:38

In oktober 2010 heb ik een pak nutrilon hypoallergeen gekocht, later bleek deze al in mei te zijn verlopen (had hier gewoon niet naar gekeken, ging er vanuit dat babyvoeding altijd wel up to date was!)

Gelijk gebeld naar Nutrilon en de desbetreffende supermarkt. Van bijna een excuses gehad. Van nutrilon een nieuw pak en van de supermarkt een doos gevuld met zwitsal producten (met toch wel een waarde van 50 euro). Dat was best netjes dus!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  juffie001 di 25 jan 2011 - 21:50

M@niek schreef:In oktober 2010 heb ik een pak nutrilon hypoallergeen gekocht, later bleek deze al in mei te zijn verlopen (had hier gewoon niet naar gekeken, ging er vanuit dat babyvoeding altijd wel up to date was!)

Gelijk gebeld naar Nutrilon en de desbetreffende supermarkt. Van bijna een excuses gehad. Van nutrilon een nieuw pak en van de supermarkt een doos gevuld met zwitsal producten (met toch wel een waarde van 50 euro). Dat was best netjes dus!

Maar dit vind ik dan gewoon een fout van de supermarkt. Niet goed aangevuld dus.
Zou hier persoonlijk nooit Nutrilon over gebeld hebben, maar wel de supermarkt zodat ze er in het vervolg op kunnen letten.
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  Winegum di 25 jan 2011 - 21:55

Ik werk zelf in de supermarkt, en je krijgt de raarste dingen waarover geklaagd wordt!
Een fles wijn die naar kurk smaakt terwijl het een schroefdop heeft (?), een taart die terug wordt gebracht, terwijl er nog maar 2 stukjes over zijn ofzo, onder het mom van, ja we vonden het toch niet zo lekker. En dat weet je niet na 1 stukje? Doos aardbeien of tomaten waar er nog maar een paar van over zijn en zo kan ik wel even doorgaan...

Wij geven de klant altijd een nieuw product mee met onze excuses, iedereen blij.

Het ergste was nog dat er in mijn oude filiaal altijd dezelfde man kwam met dingen die niet goed waren, telkens weer. 1 keer kan iets mis zijn, 2 keer ook, maar niet een paar keer per week, dat geloof ik gewoon niet.. Dus die man is er toen wel op aan gesproken en heeft sindsdien ook niks meer teruggebracht.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 3:23

Lejow schreef:
x-justme-x schreef:Ik heb een keer kaas waar al schimmel op stond na een paar dagen terwijl de kaas nog 3 weken goed moest zijn,

Huh?

Hahaha ja idd!

Gast
Gast

Bericht  luenca wo 26 jan 2011 - 22:26

mijn vriend doet dit al jaren ( wel terecht niet als het niet nodig is ) en krijgt dan ook nieuwe producten, bosje bloemen en 50 euro tegoedbon boodschappen bij de dirk vd broek...
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Miccie do 27 jan 2011 - 3:56

Toevallig heb ik dit afgelopen weekend onze supermarkt gemaild.
Wij hadden zaterdag in de aanbieding pizza's gekocht die nog goed moesten zijn tot half feb.
Ik zondagavond geopend. Lekker makkelijk op de bank pizza eten. Onwijze ijslaag erop en daaronder zat allemaal schimmel.. Het stonk ook.
Heb ik een foto van de pizza gemaakt en van de bon zodat ze konden zien dat ze de dag ervoor gehaald waren.

Kreeg ik netjes een e-mail dat ik langs de kassa mag lopen om ons geld terug te krijgen en ze hebben gelijk alle pizza's die er nog over waren gecheckt en weggegooid.

Daarvoor heeft mijn vriend 1 x een brief geschreven. Had ik een taartje gebakken waar chocoladeballetjes op hoorde te zitten. Alleen die chocoladeballetjes miste. Ik vond het niet zo nodig, maar hij wilde het toch melden zodat ze daar op konden letten. Kregen we een leuke pakketje met een bakmix voor een taart en brownies.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 4:15

Ik heb het gehad met nivea.

Ik had twee flacons zonnebrand met zo'n pompje en die raakte steeds verstopt. Bleek er iets mis te zijn.

Toen kreeg ik 1 zonnebrand mousse, 1 aftersun mouse, shampoo en conditioner, gel, deo etc. in een pakket. Echt heel netjes!

Gast
Gast

Bericht  sonly do 27 jan 2011 - 4:25

SarahKey schreef:
Heb trouwens wel eens gemaild naar honig dat de toen vernieuwde kalfssoep echt niet meer lekker was. Kregen een mail terug dat er veel meer klachten waren geweest en dat ze weer terug gingen naar het oude recept. Gelukkig maar Very Happy

Dat had ik bij cup-a-soup! Ze hadden toen de samenstelling veranderd en ik vond de kip variant echt smerig geworden. Gemaild en kreeg 2 andere smaken met een briefje dat ik die misschien wel lekker vond. (supernetjes vond ik dat al!) en ongeveer een jaar later (nu een paar maandjes terug) kreeg ik weer een brief met een pakje cup-a-soup maar nu kip-smaak. Dat er meer klachten waren geweest en ze voorlopig de oude samenstelling weer gebruikten. Slimme klantenbinding, maar ik was helemaal blij met m'n cup-a-soupje! Wink

Overigens zijn bijna al die producten van unilever toch? Dus vrij logisch dat ze ongeveer op dezelfde manier met klachten omgaan denk ik.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 4:58

Ik heb geen klacht ingediend bij cup a soup, maar ik vond die nieuwe variant ook ontzettend smerig.
Laatst nog eens 1 genomen en toen smaakte hij weer als vanouds, nu snap ik waarom smile

Gast
Gast

Bericht  Flemy do 27 jan 2011 - 5:32

Ik had dat laatst met een fles van Difrax. Hij begon binnen een maand te lekken bij de ring en de fles voelde vanaf aankoop al 'zacht', ik kon 'm een beetje indrukken. Normaal is dat dus niet zo.

Toen heb ik dus een mailtje gestuurd en uiteindelijk kreeg ik een hele nieuwe fles opgestuurd.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud