Het werkt dus echt
+35
Winegum
juffie001
M@niek
Joli86
Try
Marcellah89
Caroow
Caro
Ringling
Jeanette
Effie_O
Linnie1985
Pannetoet
Caresses
Cow
Annoek
SarahKey
Sarah1985
Tazz
Olijfje
Makamba
ExpressoB
Toet
Roza
Sazzle
Lejow
Sjaantje
CCC
Summerlovin
Zora
xxjojootjexx
banjer49
Zininzon
Susan
Zwerver
39 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het werkt dus echt
ILD, omg haha dat ze daarover gaan klagen! Wat doen jullie met die klachten, krijgen zij ook een vervangend exemplaar terug gestuurd?
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wij sturen sowieso geen producten maar maken geld over maar bij zulke klachten zeg ik altijd dat het vervelend is en dat we het door zullen geven zodat er iets aan gedaan kan worden.
En idd, alles wat bij ons wordt gemeldt beland in het systeem en dat gaat automatisch door naar het hofdkantoor. Hun kijken eens in de zoveel tijd naar de klachtcode's en als er veel van 1 code zijn dan duiken ze daar dieper op in.
En idd, alles wat bij ons wordt gemeldt beland in het systeem en dat gaat automatisch door naar het hofdkantoor. Hun kijken eens in de zoveel tijd naar de klachtcode's en als er veel van 1 code zijn dan duiken ze daar dieper op in.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Op de meeste verpakkingen staat 'in wisselende verhoudingen'.wolletjes schreef:Susan schreef:Olijfje schreef:
Overigens vind ik sommige dingen waarover geklaagd wordt echt overdreven... Bijvoorbeeld een zakje drop waar veel oranje snoepjes in zitten, daar ga je toch niet over klagen?? Gewoon een foutje van een of andere machine.
Eens.
Ben ik dus niet met je eens. Als ik een MIX van iets koop, vind ik dat je mag verwachten dat er van alle producten een evenredige hoeveelheid in zit, zeker bij dingen als autodrop. Anders had ik wel een zakje met maar 1 soort gekocht. Maar als je dan eigenlijk geen mix meer hebt, maar voornamelijk 1 soort, is het geen mix meer te noemen. Dus ja, daar klaag ik dan over. Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk.
Gast- Gast
Sunprincess, ik kocht wel eens vegetarische shitakefilet en was altijd goed. Totdat het smaakte alsof er zand in zat. Ik mailen, maar had de verpakking een tijdje bewaard en toen weggegooid. Ze vroegen of ik die mee wilde sturen, maar ik zei dus dat ik niet meer had en dat was niet zo erg.
Ik mocht op hun kosten mits ik de bon opstuurde 4 vegaproducten krijgen. Ik had gezegd dat ik de filet niet meer wilde eten, maar na een tijd toch geprobeerd om te proeven of die wel goed was. Dat was die weer niet. Dus weer mailen en weer 4 producten gratis gehad. Dat heb ik zeker 3x gedaan omdat het echt niet lekker bleef. Toen heb ik ze gemaild dat ik de filet niet meer ging kopen. Maar je kon ook doen alsof en dan krijg je gewoon 4 dingen gratis . Misschien een idee voor jou als vega?
Ik mocht op hun kosten mits ik de bon opstuurde 4 vegaproducten krijgen. Ik had gezegd dat ik de filet niet meer wilde eten, maar na een tijd toch geprobeerd om te proeven of die wel goed was. Dat was die weer niet. Dus weer mailen en weer 4 producten gratis gehad. Dat heb ik zeker 3x gedaan omdat het echt niet lekker bleef. Toen heb ik ze gemaild dat ik de filet niet meer ging kopen. Maar je kon ook doen alsof en dan krijg je gewoon 4 dingen gratis . Misschien een idee voor jou als vega?
Gast- Gast
June schreef:Strawberry Shortcake schreef:June schreef:Strawberry Shortcake schreef:
Dat vraag ik me ook wel af! Dacht ook altijd dat je de verpakking enz moet opsturen, daarom had ik dan weer geen zin om een klacht in te dienen.
Ik stuur naar Durex dan wel mijn kind wanneer het geboren is, zou dat tellen als bewijs ?
Hahahaha. Dat is wel bewijs waar ze echt niet meer omheen kunnen.
Nee precies, ik ga het proberen
Laat me even weten of het heeft gewerkt.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Een verpakking op zich zegt niks en je kan moeilijk beschimmelde etenswaren of spruitjes met rupsen gaan versturen, dus dat lijkt me niet.
Nou dat is dus wel zo
Heb even gebeld
Stel dat je haren in je chips zou vinden, dan moet je de zak chips en de haren opsturen....
:face:
Gast- Gast
Nu moet ik meteen aan mijn oom denken! En waarom? Omdat hij regelmatig etenswaren opstuurd met een klacht.. als hij chips heel lekker vind laat hij ze gewoon een week liggen, lekker slof laten worden en dan opsturen met de mededeling dat ze zo waren toen hij de zak openmaakte.. tja.. een paar weken later is hij weer een paar zakken chips rijker!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Wij hebben met kerst een nieuw koffiezetapperaat van mn ouders gekregene die ze via DE besteld hadden. Er zouden koffiebonene bij zitten, maar die zater er dus niet bij. Mijn ma had er achteraan gebeld en ja ze zouden de koffie sturen. Hebben ze de koffie ontvangen is het gewoon normaal gemalen koffie...
En tja op de site staat toch echt een andere soort... Maja bn al blij dat ze het op gestuurd hebben.
En tja op de site staat toch echt een andere soort... Maja bn al blij dat ze het op gestuurd hebben.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
hè, verdorie, dan had ik nog even wat doppertjes inclusief maad op moeten sturen, misschien had ik dan wel een heel assortiment aan blikgroenten thuis gekregen
Gast- Gast
Het kan ook te goed werken
Familie van mij had eens een tray pindakaas gekocht, grootste formaat potten, voor op haar werk in de kinderopvang. Bleek heel smerig te zijn, er zat iets in wat niet goed was. Bellen, goed opgelost, ze zou een nieuwe tray krijgen.
24 stuks staan daar op. Een paar dagen later wordt het pakket bezorgd: "Heeft u misschien een steekkar voor mij", vraagt de postbode. Familielid vraagt of dat wel nodig is, voor 24 potten pindakaas.
"24?! Ik heb hier 24 trays staan!"
Communicatiefoutje, ze zijn de potten maar gaan verdelen en eten er nu nog van
Familie van mij had eens een tray pindakaas gekocht, grootste formaat potten, voor op haar werk in de kinderopvang. Bleek heel smerig te zijn, er zat iets in wat niet goed was. Bellen, goed opgelost, ze zou een nieuwe tray krijgen.
24 stuks staan daar op. Een paar dagen later wordt het pakket bezorgd: "Heeft u misschien een steekkar voor mij", vraagt de postbode. Familielid vraagt of dat wel nodig is, voor 24 potten pindakaas.
"24?! Ik heb hier 24 trays staan!"
Communicatiefoutje, ze zijn de potten maar gaan verdelen en eten er nu nog van
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Haha goeie deal Effie_O!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Darcy schreef:Ahh ik wilde dat laatst doen! Van een liga fruitkick was de verpakking al open, dat ding was keihard geworden. De rest van de liga's in de doos waren gewoon prima. Toen wilde ik eigenlijk ook schrijven, maar dat vind ik dan weer teveel moeite Misschien toch maar doen.
Dat heb ik dus ook
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Olijfje schreef:Zijn jullie daar echt verbaasd over? Het is logisch, ze willen natuurlijk hun klanten behouden. En als je dan gelijk een heel pakket opgestuurd krijgt, dan vind je dat leuk van ze en dat is weer goed voor hun imago.
Overigens vind ik sommige dingen waarover geklaagd wordt echt overdreven... Bijvoorbeeld een zakje drop waar veel oranje snoepjes in zitten, daar ga je toch niet over klagen?? Gewoon een foutje van een of andere machine.
Dat is wel een beetje kortzichtig om klagen daarover overdreven te noemen. De fabrikant weet dan niet dat de machine fouten maakt omdat zij die helemaal precies instellen zodat de verhoudingen gelijk zijn. Als je dat even aan ze meldt kunnen ze daarmee aan de slag. Dus het hoeft de klager niet alleen om de oranje cadillacs te gaan!
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Ik heb ook 1x een klacht ingediend bij de mc Donalds.
Ik had daar een mc flurry gegeten en diezelfde avond nog doodziek geworden. Ook een kennis die ook met mij een mc flurry had mee gegeten was er ook ziek van geworden.
Ik had een brief gestuurd en diezelfde week nog reactie terug met excuses en 2 waardebonnen voor 2 grote menu's !
Vond het wel netjes van ze
Ik had daar een mc flurry gegeten en diezelfde avond nog doodziek geworden. Ook een kennis die ook met mij een mc flurry had mee gegeten was er ook ziek van geworden.
Ik had een brief gestuurd en diezelfde week nog reactie terug met excuses en 2 waardebonnen voor 2 grote menu's !
Vond het wel netjes van ze
Gast- Gast
Nee, ik doe dat nooit. Als iets niet goed meer is, gooi ik het weg..
Ik heb ook nooit ranzige dingen gevonden in mijn eten en ook geen scherpe stukken hout in mijn ijs.
Ik ben daar echt te beroerd voor denk ik.
Ik heb ook nooit ranzige dingen gevonden in mijn eten en ook geen scherpe stukken hout in mijn ijs.
Ik ben daar echt te beroerd voor denk ik.
Gast- Gast
Ringling schreef:Olijfje schreef:Zijn jullie daar echt verbaasd over? Het is logisch, ze willen natuurlijk hun klanten behouden. En als je dan gelijk een heel pakket opgestuurd krijgt, dan vind je dat leuk van ze en dat is weer goed voor hun imago.
Dat is wel een beetje kortzichtig om klagen daarover overdreven te noemen. De fabrikant weet dan niet dat de machine fouten maakt omdat zij die helemaal precies instellen zodat de verhoudingen gelijk zijn. Als je dat even aan ze meldt kunnen ze daarmee aan de slag. Dus het hoeft de klager niet alleen om de oranje cadillacs te gaan!
Ik geloof dat het in de eerste instantie puur eigenbelang is hoor.
Gast- Gast
CKC schreef:Ringling schreef:Olijfje schreef:Zijn jullie daar echt verbaasd over? Het is logisch, ze willen natuurlijk hun klanten behouden. En als je dan gelijk een heel pakket opgestuurd krijgt, dan vind je dat leuk van ze en dat is weer goed voor hun imago.
Ik geloof inderdaad ook niet dat je dat voor de fabrikant zou doen. Die kan daar volgens mij toch niets aan veranderen, want ook als een machine wel goed afgesteld is kan hij nog foutjes maken. Er zit heus niet in ieder zakje hetzelfde aantal dropjes of exact dezelfde kleuren. Maar moet je dan een klacht indienen als bijv. het gewicht 1 gram afwijkt van wat er op het zakje staat? Ik vind dat overdreven ja.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Ringling schreef:Olijfje schreef:Zijn jullie daar echt verbaasd over? Het is logisch, ze willen natuurlijk hun klanten behouden. En als je dan gelijk een heel pakket opgestuurd krijgt, dan vind je dat leuk van ze en dat is weer goed voor hun imago.
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan hebt maar dat klopt niet hoor. Ik werk bij de marktleider op het gebied van productinspectie apparatuur. De meeste van de klachten die hier voorbij komen, staan de meest geavanceerde apparatuur op zodat dit soort dingen niet vaker voorkomen. Zonder een heel technisch verhaal te gaan ophangen: metaalfolietjes, insecten, haren, hout: zijn allemaal dingen die nauwelijks te detecteren zijn. Ondanks machines van letterlijk ongeveer honderd duizend euro: zijn dit soort klachen nauwelijks te voorkomen. Vandaar dat producenten echt wel bereidwillig zijn die paar klachten op te lossen door gratis producten weg te gevenn
Autodrop en hum mix pakketten worden door een zogeheten multiweger gevuld. In honderden bakjes tegelijkertijd wordt het juiste gewicht bepaald: aangezien er geen aparte productielijn bestaat voor alleen de rode, roze of oranje snoepjes, komt alles tegelijkertijd over de band aangelopen. Dat gaat de multiweger in: vervolgens
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Sorry: ging iets mis.
In ieder geval gaat dat de multipond weger in, die bepaald vanuit welke combinatie bakje het beste vulgewicht wordt bereikt en dat gaat je pakje in.
Producten zijn aan tig regels verbonden wat betreft hun productveiligheid. Zo staat op iedere lijn minstens een metaaldetector om alle metaalverontreiningen te verwijderen. Hier zijn uiteraard minimum aan verbonden en kunnen ze niet ieder miniem stukje metaal detecteren. Wederom een heel technisch verhaal: maar ik zie eigenlijk een hoop onzin in dit topic staan en daar kon ik even niet tegen .
In ieder geval gaat dat de multipond weger in, die bepaald vanuit welke combinatie bakje het beste vulgewicht wordt bereikt en dat gaat je pakje in.
Producten zijn aan tig regels verbonden wat betreft hun productveiligheid. Zo staat op iedere lijn minstens een metaaldetector om alle metaalverontreiningen te verwijderen. Hier zijn uiteraard minimum aan verbonden en kunnen ze niet ieder miniem stukje metaal detecteren. Wederom een heel technisch verhaal: maar ik zie eigenlijk een hoop onzin in dit topic staan en daar kon ik even niet tegen .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik doe dat eigenlijk nooit, domweg omdat ik er voor dit topic niet aan dacht dat het kon. Als iets niet goed is gooi ik het gewoon weg. Misschien de volgende keer dan toch maar een mailtje of zo sturen.
Gast- Gast
Ik heb een keer met enofander pakket van de yes durex glijmiddel gekregen, maar daar zat niks in, dus ik mailen. Ik had al goede hoop dat ik voor de rest van mijn leven condooms zou krijgen, maar helaas, niks gehad, geen eens een excuusbrief
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Toen ik nog klein was vond ik een keer een inbussleutel in een pak schuddebuikjes van bolletje.
Mijn moeder schrijven dat ik bang was dat er nu geen schuddebuikjes meer gemaakt konden worden.
Kregen we ook een heel pakket van Bolletje, koekjes, beschuit, echt bijna alle producten zaten er in! Echt wel super!
Mijn moeder schrijven dat ik bang was dat er nu geen schuddebuikjes meer gemaakt konden worden.
Kregen we ook een heel pakket van Bolletje, koekjes, beschuit, echt bijna alle producten zaten er in! Echt wel super!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
CKC schreef:Ringling schreef:Olijfje schreef:Zijn jullie daar echt verbaasd over? Het is logisch, ze willen natuurlijk hun klanten behouden. En als je dan gelijk een heel pakket opgestuurd krijgt, dan vind je dat leuk van ze en dat is weer goed voor hun imago.
Er zijn serieus mensen die wijgeren het geld aan te nemen. Ze melden het echt alleen ter informatie. Ze zijn op 1 week tijd idd wel op 1 hand te tellen maar toch, ze bestaan écht!!!!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat werkt nou echt?
» Nagels, wat werkt nou echt?
» Droogshampoo....werkt dat nou echt?
» Pacco/ Puckababy, werkt het echt?
» Werkt dit?
» Nagels, wat werkt nou echt?