Nagels, wat werkt nou echt?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nagels, wat werkt nou echt?
Vertel! Ik ben er helemaal klaar mee, mijn nagels blijven breken, scheuren en slap. Ik heb geen zin om iedere dag te vijlen, moet dat?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Nagels, wat werkt nou echt?
Ik vijl ze op het moment wel elke dag, merk dat het shaken toch wel een aanslag op mijn nagels is geweest, dus gezond eten heeft zeker invloed.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Extra vitaminen slikken voor je nagels! Zo'n potje dat goed is voor je haar, nagels en huid, heeft bij mij wonderen gedaan (en mijn haar ging enorm glanzen ervan).
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Nee. je hoeft echt niet elke dag te vijlen. Wat je kan doen zijn de volgende dingen:
Een product gebruiken dat je nagels verzorgt. Dit is gewoon een soort nagellak alleen dan om je nagels te versterken. Je hebt dit in verschillende prijsklassen. Ik hoor veel goede dingen over Essie help me grow. Maar je hebt het ook van Catrice, Essence, e.d.
Nagelriemen soepel houden door middel van nagelriemolie. Ik zweer zelf bij Lemony flutter van Lush. Maar je hebt dit ook van andere merken.
Vijlen in plaats van knippen. Door te knippen loop je meer kans op scheurtjes en splijten van je nagels. Ik vind een glasvijl het fijnste werken.
Een product gebruiken dat je nagels verzorgt. Dit is gewoon een soort nagellak alleen dan om je nagels te versterken. Je hebt dit in verschillende prijsklassen. Ik hoor veel goede dingen over Essie help me grow. Maar je hebt het ook van Catrice, Essence, e.d.
Nagelriemen soepel houden door middel van nagelriemolie. Ik zweer zelf bij Lemony flutter van Lush. Maar je hebt dit ook van andere merken.
Vijlen in plaats van knippen. Door te knippen loop je meer kans op scheurtjes en splijten van je nagels. Ik vind een glasvijl het fijnste werken.
Isabel_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13
Marsy28 schreef:Extra vitaminen slikken voor je nagels! Zo'n potje dat goed is voor je haar, nagels en huid, heeft bij mij wonderen gedaan (en mijn haar ging enorm glanzen ervan).
Ja daar zat ik ook aan te denken inderdaad, want ze zijn gewoon echt slap en die scheurtjes die erin komen lijken gewoon vanzelf te komen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Herkenbaar, ik was een fervente nagelbijtster en tot mijn ergernis bleef een nagel nooit heel. Maar dit heeft me enorm geholpen. En als ik ze lak, dan doe ik eerst nagelverharder eronder en ik vijl ze ook regelmatig even.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Mooie nagels begint met een goede nagelriem verzorging. Ik gebruik zelf Lemony Flutter van Lush en arganolie voor mijn nagelriemen. En 1x per maand een cuticle remover zodat ze niet vast aan de nagel groeien en makkelijk terug te duwen zijn. Merk dat als ik ze verwaarloos ook dramatisch slechte (splijtende en afbrokkelende) nagels heb.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Het werkt dus echt
» Wat werkt nou echt?
» Droogshampoo....werkt dat nou echt?
» Welk dieet werkt echt?
» Welk dieet werkt nou echt?
» Wat werkt nou echt?
» Droogshampoo....werkt dat nou echt?