Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Droogshampoo....werkt dat nou echt?

+21
Kaboutertje
tweeling
Muurvlindertje
Joli86
Janelie
Blond
Evalynn
Linnie1985
Starla
Caro
Caramba
Rush
Arwyn
Caroow
Raindrop
Minx
Nathalie
riannuhhhh
Zwerver
Antibes
JD
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Droogshampoo....werkt dat nou echt? Empty Droogshampoo....werkt dat nou echt?

Bericht  JD vr 13 jan 2012 - 12:41

Topictitel zegt genoeg.

je ziet steeds meer reclames voor droogshampoo....
Ik begrijp dat t niet ter vervanging is voor echte shampoo, maar net lekker om het even 1 dagje te rekken....

maar....werkt t ook?
en met welk merk hebben jullie goede ervaringen?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Droogshampoo....werkt dat nou echt? Empty Re: Droogshampoo....werkt dat nou echt?

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 12:43

In mijn ervaring: nee. Ik krijg er vies, slierterig haar van.

Gast
Gast

Droogshampoo....werkt dat nou echt? Empty Re: Droogshampoo....werkt dat nou echt?

Bericht  Antibes vr 13 jan 2012 - 12:43

Ik hoor er alleen maar mensen over klagen, dus nee volgens mij niet..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Zwerver vr 13 jan 2012 - 12:45

T werkt voor een dagje.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  riannuhhhh vr 13 jan 2012 - 12:55

wc-eend schreef:T werkt voor een dagje.

+1

ik heb die van andrelon
riannuhhhh
riannuhhhh
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 60
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Nathalie vr 13 jan 2012 - 12:55

Nee, gelukkig kreeg ik hem gratis bij de etos. Ik heb trouwens die van Andrelon, maar het is vies spul

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577

Bericht  Minx vr 13 jan 2012 - 13:00

Je haar voelt er heel erg vies van aan, bij mij werkt het op zich wel, het ziet er niet meer zo vies uit en daar gaat het om. Maar het voelt wel heel erg vies. En het volume neemt enorm toe Very Happy. Ik ben blond maar zou het met donker haar denk ik neit snel doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Raindrop vr 13 jan 2012 - 13:04

Het werkt inderdaad voor een dagje. Ik blijf het alleen wel zien bij mij, ik heb zwart haar en daar blijf je het een beetje op zien.
Ik heb die van Schwarzkopf en van het Kruidvat merk geprobeerd en die van Scharzkopf vond ik het fijnst, daar zie je het vrijwel niet meer zitten nadat ik mijn haar ermee 'gewassen' heb.
Ik heb vandaag die van Syoss (in de aanbieding) gekocht om te proberen, ben benieuwd.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Caroow vr 13 jan 2012 - 13:14

Ik heb die van Andrelon, en ik vind dat hij wel werkt. Fijn spul smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 14:48

Nee, bah. Niks voor mij! Ik heb nog 2 flessen Syoss staan voor de liefhebber.

Ga het weer gewoon oldskool met talkpoeder doen als het echt nodig is of niet anders kan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 16:23

Door mijn haar snap ik niet dat niet iedereen het elke dag wast. Ik moet het elke dag wassen, wil ik dat het elke dag in model zit. En daardoor vind ik droogshampoo maar smerig. Droogshampoo....werkt dat nou echt? 166342

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 13 jan 2012 - 21:51

Ik heb er een speciaal voor donker haar, dus geen witte vlekken.
Voor een dagje kan het net, maar ook echt niet langer. Je haar ziet er gewoon wat minder vet uit en je krijgt wat meer volume, maar het voelt soms wel viezig als je met je handen door je haar gaat.
Ook vind ikhet nadeel dat sommige een veel te sterk parfum hebben.. Maar als ik geen tijd heb om te douchen, vind ik het toch wel handig spul hoor.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush vr 13 jan 2012 - 22:00

Het lijkt mij ranzig spul, maar mijn haar zit na een week niet wassen nog steeds prima, haha...
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 22:08

Rush schreef:Het lijkt mij ranzig spul, maar mijn haar zit na een week niet wassen nog steeds prima, haha...
Serieus? Dan heb ik echt enorm vet haar, ik móét het echt om de dag wassen.

Gisele: elke dag wassen is superslecht voor je haar, zelfs om de dag is te vaak. Ik heb het de laatste tijd wel vaker dan om de dag gewassen en merk dat mijn haar zich daar toch ergens op 'instelt' en dus sneller vet wordt. Maar normaalgesproken zit mijn haar met om de dag wassen echt goed, vaak de tweede dag (dus de niet-gewassen dag) nog beter dan de eerste. Ik moet er alleen weer ff doorheen, ffies een paar weekjes af en toe met een vette coupe rondlopen. Maar je kunt het dus echt uitstellen.

Droogshampoo lijkt me niets. Ik vind het op die reclame van Andrelon op tv al vies ogen, ze krijgt er nou niet echt mooi haar van, vind ik.

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 13 jan 2012 - 22:12

Ja ik krijg vrijwel geen vet haar, erg handig. Daarentegen staat wel dat als ik het vaak was, het juist heel droog wordt, dat is ook verschrikkelijk.. Dus niet te vaak haar wassen haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caramba vr 13 jan 2012 - 22:18

Rush schreef:Ja ik krijg vrijwel geen vet haar, erg handig. Daarentegen staat wel dat als ik het vaak was, het juist heel droog wordt, dat is ook verschrikkelijk.. Dus niet te vaak haar wassen haha!

Dat heb ik ook, hoe vaker ik mijn haar was, hoe droger en vetter het wordt. Ik was mijn haar maximaal 2 x in de week.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 13 jan 2012 - 22:22

Ik moet mijn haar wel elke dag wassen omdat het, als ik uit bed kom, alle kanten op staat. Erg vervelend, want ook al heb ik het die avond ervoor gewassen, ik kan gewoon weer. Alleen natmaken heeft geen zin.. (ik wil weer lang haar.. Sad)

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 13 jan 2012 - 22:25

Ik ben blij dat ik zostraks naar de kapper ben gegaan en mijn haar weer korter heb laten knippen. Ik heb gewoon makkelijk haar, hoef het nauwelijks te borstelen of te kammen, nooit geen klitten in mijn haar en zit vrijwel meteen goed.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Rush vr 13 jan 2012 - 22:26

Spetterdespat schreef:Ik ben blij dat ik zostraks naar de kapper ben gegaan en mijn haar weer kort heb laten knippen. Ik heb gewoon makkelijk haar, hoef het nauwelijks te borstelen of te kammen, nooit geen klitten in mijn haar en zit vrijwel meteen goed.
Ja dat heb ik dus ook, heel makkelijk haar, kort of lang maakt geen verschil!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caro za 14 jan 2012 - 1:32

Ik ben al ongeveer een half jaar bezig met mijn haar te laten ontvetten maar ik word er gek van. Ik waste het eerst iedere dag, nu om de dag. En na een half jaar heb ik nog steed vet haar op dag twee en ik vind heg smerig. Daarnaast: er is nog nooit iemand doodgegaan aan iedere dag je haar wassen dus eigenlijk overweeg ik gewoon mijn haar iedere dag weer te wassen. Ik haat vet haar!

Maar die droogshampoo heb ik nog nooit geprobeerd smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast za 14 jan 2012 - 1:42

Ik had pas griep en toe heb ik het een week niet gewassen. Nu was ik het om de 2 dagen, daarvoor om de dag. Ik heb ook supermakkelijk haar, wel heel lang maar haast nooit klitten.

Gast
Gast

Bericht  Starla za 14 jan 2012 - 2:28

Droogshampoo klinkt zo vies, spul in je vette haar smeren zodat het schoon wordt, klinkt niet zo geloofwaardig.
Ik was mijn haar elke dag, als ik gewerkt heb omdat ik er vies van ben, en als ik vrij ben sla ik soms een keer over als ik in bad ga. Mijn haar (dik, lang, slag) zit het mooist als ik s' avonds met nat haar ga slapen. En ik vind het gewoon fijn om haren te wassen.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Linnie1985 za 14 jan 2012 - 2:36

Ik heb die van Andrelon en bij mij werkt hij wel. Ik gebruik hem niet vaak, want ik douche eigenlijk iedere avond.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Raindrop za 14 jan 2012 - 2:40

Starla schreef:Droogshampoo klinkt zo vies, spul in je vette haar smeren zodat het schoon wordt, klinkt niet zo geloofwaardig.

Droogshampoo maakt je haar en hoofdhuid ook niet schoon. De korreltjes absorberen het vet in je haar, en het ziet er weer gewassen uit. Maar schoon is het niet.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Starla za 14 jan 2012 - 2:44

Dat weet ik, dat vind ik juist zo vies.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: