Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het werkt dus echt

+35
Winegum
juffie001
M@niek
Joli86
Try
Marcellah89
Caroow
Caro
Ringling
Jeanette
Effie_O
Linnie1985
Pannetoet
Caresses
Cow
Annoek
SarahKey
Sarah1985
Tazz
Olijfje
Makamba
ExpressoB
Toet
Roza
Sazzle
Lejow
Sjaantje
CCC
Summerlovin
Zora
xxjojootjexx
banjer49
Zininzon
Susan
Zwerver
39 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het werkt dus echt Empty Het werkt dus echt

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 4:37

Ik hoorde wel vaker om me heen dat als je niet tevreden bent over een product, je de fabrikant aan moet schrijven en dat ze dan meestal nieuw sturen.
Nu had ik gister voor Olvarit A la Carte. Die kosten 2 nog wat per twee bakjes en toen ik een van de bakjes openmaakte, bleek er schimmel op te zitten.
Ik heb ze maar een mail gestuurd en vandaag werd ik al gebeld met excuses en de mededeling dat ze me nieuwe producten gaan toesturen.

Toch fijn!

Laatst aangepast door Sunprincess op ma 27 mei 2013 - 11:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het werkt dus echt Empty Re: Het werkt dus echt

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 4:38

Wat een goede service!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 23 jan 2011 - 4:39

Ik heb dat een x gehad met een unox worst. Er staat een stukje plastic in! Toen kreeg ik een heel unox pakket!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan zo 23 jan 2011 - 4:40

Ja, ik hoor wel vaker dat dat werkt. Las een paar maanden terug een keer een verhaal in de Mijn Geheim of de Intiem over iemand die daar helemaal verslaafd aan raakte en constant (verzonnen) klachtenbrieven ging sturen om zo gratis producten te krijgen, net zolang tot haar vriend haar dwong om ermee te stoppen, vond ik wel een grappig verhaal.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 4:41

Wij hadden dat laatst bij Aviko, de aardappelschotel smaakte echt chemisch..

We hebben toen tegoedbonnen gekregen voor producten waarmee zij samenwerken.. Aangezien ze geen ingevroren dingen op kunnen sturen natuurlijk.. Maar ook heel goede service dus!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 4:42

Susan schreef:Ja, ik hoor wel vaker dat dat werkt. Las een paar maanden terug een keer een verhaal in de Mijn Geheim of de Intiem over iemand die daar helemaal verslaafd aan raakte en constant (verzonnen) klachtenbrieven ging sturen om zo gratis producten te krijgen, net zolang tot haar vriend haar dwong om ermee te stoppen, vond ik wel een grappig verhaal.

Dat verhaal heb ik ook gelezen maar ik kon me niet voorstellen dat het zo makkelijk zou gaan.
Wel dus....

Maar ik ga er geen sport van maken hoor Wink

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 23 jan 2011 - 4:42

Nee, dat dacht ik ook al niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Zininzon zo 23 jan 2011 - 4:57

Ben bijna verbaasd dat jullie dat niet weten!
Op heel veel verpakkingen staat ook dat je met vragen en klachten contact op kunt nemen.

We hebben een keer een motje gehad in de brinta pap. Kregen we een brief met hele uitleg hoe dit mot daar in is gekomen (kwamen op de geur af ofzo) en een heel Brinta pakket thuis gestuurd.

Verder zat er een keer een spin in de sla (geen krop, maar een gesneden slamix in zak) en kregen we volgens mij een rock's 5je.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  banjer49 zo 23 jan 2011 - 5:13

ik heb het een keer gehad met unox goulash, zat haast geen vlees in, kreeg ook heel pakket opgestuurd, en met hak, had daar sperziebonen van die keihard waren, ook pakket opgestuurd, vind ik toch netjes, ze kunnen ook alleen excuus brief sturen
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  xxjojootjexx zo 23 jan 2011 - 5:14

Mijn moeder heeft een keer geklaagd over die blauwe flessen met ketchup/curry/mayo en fritesaus.. Calve had alle sauzen in dezelfde kleur fles gedaan, vonden ze leuk ofzo.. Mijn moeder schreef een brief dat ze dat totaal niet handig vond.
Paar maand later had calve weer alle sauzen hun eigen kleur fles gegeven en toen kreeg mijn moeder ook een pakket van calve.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Zora zo 23 jan 2011 - 5:15

Ik vind dat altijd zo leuk, maar doe het bijna nooit! Heb in ieder geval wel een keer geklaagd bij Knorr over de lasagne. Kreeg een week later al een uitgebreid Knorrpakket opgestuurd... goede service!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Summerlovin zo 23 jan 2011 - 5:16

Wij hadden het een keer met chips. Deden de zak open en toen smaakte de chips al helemaal oud.
Heeft mijn vader een mail gestuurd kregen we een heel pakket van lays!
En ook een keer iets met Remia, weet niet meer wat het was. Kregen we ook een heel pakket.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:18

Ahh ik wilde dat laatst doen! Van een liga fruitkick was de verpakking al open, dat ding was keihard geworden. De rest van de liga's in de doos waren gewoon prima. Toen wilde ik eigenlijk ook schrijven, maar dat vind ik dan weer teveel moeite :P Misschien toch maar doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 5:40

Ik heb dat vorig jaar gehad met een familie gerecht van Honig (mexicaanse wraps) We aten die dingen wel vaker en toen ik deze wilde maken braken tijdens het dichtvouwen de wraps door de midden en dat bij alle 6 de wraps. Normaal is dit niet zo en zijn de wraps ook soepeler. Deze voelde al wat taai aan. Ik heb toen een een brief geschreven naar Honig en 1,5 week later kreeg ik netjes een brief terug met hun excuses en een pakket met 5 verschillende Honig producten. Vond ik erg netjes van hun !

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 6:01

Mijn zusje had laatst ook al iets dergelijks met Remia fritessaus (zat een gat in de fles), toen kregen we een heel sauzenpakket. Ook hadden we laatst een fles slagroom met te weinig drijfgas, hiervan kregen we het geld terug. En de dubbelfriss smaakte heel gek bij de laatste slok, ook hiervan kregen we het aankoopbedrag terug! Erg netjes dat ze in ieder geval je serieus nemen!

Gast
Gast

Bericht  CCC zo 23 jan 2011 - 6:03

Ik heb het weleens bij de Deen supermarkt gehad, had net spruitjes gekocht en toen ik ze wilde schoonmaken zat er van binnen allemaal schimmel in... Ik heb toen een mail verstuurd en kreeg heel netjes een waardebon van 7.50 euro. De spruitjes waren niet eens zo duur.. maar vond het wel een super goede service!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 6:17

Ik heb het gehad met een pak pampers.
Die stonken een uur in de wind en ik had bij 20 van de 38 de plakstrips er zo afgetrokken...
Toen kreeg ik een nieuw pak.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 23 jan 2011 - 6:22

Lang geleden had mijn vader in een kratje bier een flesje mét dop maar zónder bier zitten... Heel gek! Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren of we daar toentertijd nog een brief over geschreven hebben maar door dit topic moest ik daar ineens weer aan denken!
Oh ja en een keer een rups in een fles Crystal Clear. Wat was ik blij dat dat spul doorzichtig is en ik de rups dus zag zitten voordat ik het opdronk. Daarna durfde ik ook een tijdje geen cola te drinken, want stel nou dat daar ook iets in zit terwijl je het niet ziet, brrrrrrrrrrrrr! Ik kreeg in ieder geval twee nieuwe flessen Crystal Clear Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Lejow zo 23 jan 2011 - 7:15

Ik heb een keer een houten stokje met een hele scherpe punt in mijn ijsje gehad.
Waren van die mini magnums van de c1000. Mijn pa eet die in 3 seconde op, en ik altijd hapje voor hapje, dus ik was 'blij' dat ik het ijsje had met het stokje erin, anders had het overdwars in mijn pa zijn keel gestaan. Ik viste het zo uit mijn mond.
En dan bedoel ik natuurlijk niet het stokje dat al standaard in het ijsje zit...

Heb ze ook een mail gestuurd en ik kreeg een bon van 2 euro van de c1000.. om een nieuw doosje ijsjes te kopen :S
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sazzle zo 23 jan 2011 - 7:17

Maar is het niet zo dat ze dan vragen om de verpakkingen ed. op te sturen van het product? Ik bedoel, dat meisje dat daar blijkbaar haar hobby van gemaakt had.. Ik had het met haarverf die niet werkte en moest de verpakking opsturen. Kreeg toen wel een pakket van Syoss, na veel heen en weer gebel en gedoe.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roza zo 23 jan 2011 - 9:37

Lejow schreef:

Heb ze ook een mail gestuurd en ik kreeg een bon van 2 euro van de c1000.. om een nieuw doosje ijsjes te kopen :S

Hoezo :S? Het is toch netjes dat je er iets voor terug krijgt?

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Toet zo 23 jan 2011 - 9:40

Een vriendin van mij had een keer een condoom dat kapot in de verpakking zat, toen kreeg ze een heel pretpakket van durex opgestuurd Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 9:41

toetje_ schreef:Een vriendin van mij had een keer een condoom dat kapot in de verpakking zat, toen kreeg ze een heel pretpakket van durex opgestuurd Very Happy

Wat nou als je mailt dat je zwanger bent geraakt door een condoom dat kapot in de verpakking zat angel? Vinden ze je dan dom, omdat je dan geen andere hebt gepakt?

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 23 jan 2011 - 9:47

June schreef:
toetje_ schreef:Een vriendin van mij had een keer een condoom dat kapot in de verpakking zat, toen kreeg ze een heel pretpakket van durex opgestuurd Very Happy

Wat nou als je mailt dat je zwanger bent geraakt door een condoom dat kapot in de verpakking zat angel? Vinden ze je dan dom, omdat je dan geen andere hebt gepakt?

Zullen we het proberen?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 9:50

Very Happy. Ik durf niet..