Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het werkt dus echt

+35
Winegum
juffie001
M@niek
Joli86
Try
Marcellah89
Caroow
Caro
Ringling
Jeanette
Effie_O
Linnie1985
Pannetoet
Caresses
Cow
Annoek
SarahKey
Sarah1985
Tazz
Olijfje
Makamba
ExpressoB
Toet
Roza
Sazzle
Lejow
Sjaantje
CCC
Summerlovin
Zora
xxjojootjexx
banjer49
Zininzon
Susan
Zwerver
39 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het werkt dus echt - Pagina 2 Empty Re: Het werkt dus echt

Bericht  ExpressoB zo 23 jan 2011 - 9:50

ik had het een keer met een chocolade reep van AH, een hele goedkope...
zat in 1 blokje een stukje zilver papier! zag het net bijtijds voordat ik 'm op at. Had een mailtje gestuurd en moest met de mail van AH en verpakking, naar de winkel gaan en mocht ik een nieuwe reep halen.

vroeger deed mijn moeder het ook altijd..als er iets mis was met een product schreef ze een brief en kregen we vaak nieuwe producten opgestuurd :-)

ik heb ook wel eens een mail gestuurd naar nivea. Kreeg er zo droog haar van! en dat stond niet op de verpakking...
moest ik de fles shampoo gaan opsturen pff...ja dag dat heb ik niet gedaan.

ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Makamba zo 23 jan 2011 - 9:53

Sazzle schreef:Maar is het niet zo dat ze dan vragen om de verpakkingen ed. op te sturen van het product? Ik bedoel, dat meisje dat daar blijkbaar haar hobby van gemaakt had.. Ik had het met haarverf die niet werkte en moest de verpakking opsturen. Kreeg toen wel een pakket van Syoss, na veel heen en weer gebel en gedoe.

Dat vraag ik me ook wel af! Dacht ook altijd dat je de verpakking enz moet opsturen, daarom had ik dan weer geen zin om een klacht in te dienen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 9:54

Strawberry Shortcake schreef:
Dat vraag ik me ook wel af! Dacht ook altijd dat je de verpakking enz moet opsturen, daarom had ik dan weer geen zin om een klacht in te dienen.

Ik stuur naar Durex dan wel mijn kind wanneer het geboren is, zou dat tellen als bewijs Wink?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 9:57

Ik had een poosje geleden een doosje autodrop gekocht, met de mix aan verschillende snoepjes en winegums. Meer dan de helft van alle winegums waren de oranje cadillacs, dus totaal niet in evenwicht. Toen heb ik een brief geschreven aan de producent van autodrop en kregen we een zak met nieuwe autodrop retour smile Helemaal leuk, want we zaten echt te gissen wat er nou in die dikke enveloppe zat!

Ook heb ik een keertje danone (geloof ik) aangeschreven, waarom ze vitalinea framboos niet als 4-pack verkochten. Helaas kreeg ik toen geen pakket met andere producten oid, maar wel netjes antwoord op mijn brief!

Onder studenten is het overigens vaak een sport om te "klagen" vanwege de hoeveelheid spullen die je gratis krijgt. Van horen-zeggen weet ik dat er een aantal studentenadressen toen op de "zwarte lijst" zijn geplaatst en dat hen heel vriendelijk was verzocht geen brieven/klachten meer te sturen.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 23 jan 2011 - 9:58

Een verpakking op zich zegt niks en je kan moeilijk beschimmelde etenswaren of spruitjes met rupsen gaan versturen, dus dat lijkt me niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Makamba zo 23 jan 2011 - 9:59

June schreef:

Ik stuur naar Durex dan wel mijn kind wanneer het geboren is, zou dat tellen als bewijs Wink?

Hahahaha. Dat is wel bewijs waar ze echt niet meer omheen kunnen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:02

Volgens mij moet je de verpakking ook meesturen ivm productiecode en zo, dan weten ze waar en wanneer het geproduceerd is, mochten er meerdere klachten binnen komen. Dan kunnen ze traceren welke lijn er mis is gegaan etc..

Ik doe 't zelf eigenlijk nooit, dingen terugsturen, maar da's meer omdat ik lui ben. Vroeger deden we 't wel, als er iets met 't product mankeerde en bijna altijd kregen we wel iets! Oh en wat ik ook veel deed, was spreekbuurtpakketten aanvragen! Dan kreeg je posters en proefmonsters etc Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:05

June schreef:

Hahahaha. Dat is wel bewijs waar ze echt niet meer omheen kunnen.

Nee precies, ik ga het proberen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 10:16

Nee hoor, ze vroegen mij wel of ik de verpakking nog had maar ik had net alles in de container gegooid.
Vond ze wel lastig omdat ze niet niet kan achterhalen welke lichting het is maar ik krijg evengoed producten thuisgestuurd.

Gast
Gast

Bericht  Olijfje zo 23 jan 2011 - 10:49

Zijn jullie daar echt verbaasd over? Het is logisch, ze willen natuurlijk hun klanten behouden. En als je dan gelijk een heel pakket opgestuurd krijgt, dan vind je dat leuk van ze en dat is weer goed voor hun imago.

Overigens vind ik sommige dingen waarover geklaagd wordt echt overdreven... Bijvoorbeeld een zakje drop waar veel oranje snoepjes in zitten, daar ga je toch niet over klagen?? Gewoon een foutje van een of andere machine.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  Tazz zo 23 jan 2011 - 11:02

Olijfje schreef:Zijn jullie daar echt verbaasd over? Het is logisch, ze willen natuurlijk hun klanten behouden. En als je dan gelijk een heel pakket opgestuurd krijgt, dan vind je dat leuk van ze en dat is weer goed voor hun imago.

Overigens vind ik sommige dingen waarover geklaagd wordt echt overdreven... Bijvoorbeeld een zakje drop waar veel oranje snoepjes in zitten, daar ga je toch niet over klagen?? Gewoon een foutje van een of andere machine.

Nou dat is dus precies wat ik ook dacht, ik verbaas me er niet over dat je dan spullen thuis gestuurd krijgt maar dat mensen serieus met dat soort klachten naar de fabrikant gaan.

Ik heb ook een keer een nog levend beest gevonden in een AH maaltijdsalade. Ik heb daar geen klacht over ingediend maar eet die salades nu gewoon niet meer. Ze kunnen er achteraf toch niks meer aan doen en excuses hoef ik niet, ze zullen het niet expres gedaan hebben.

Of een complete tros bananen die van buiten er nog prima uitzagen maar binnenin al helemaal donkerbruin waren. Ja dat is jammer, die gooi ik weg en ga wel gewoon nieuwe kopen. Al heb ik daar dan nog wel over nagedacht om er mee terug te gaan.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sarah1985 zo 23 jan 2011 - 11:05

ik had een tuc koekjes paprika smaak maar zaten in de verpakking normale. Toen heb ik gemaild en kreeg ik een doos met allemaal lu producten.

Ook eens bij milka kreeg ik 2 van die grote repen, die chocolade smaakte heel chemisch

vorig zomer hadden we magnum gold en dat binnenste van de magnum was heel appart zaten allemaal balletjes in en smaakte erg vreemd. Toen heb ik ola gemaild en moest allerlei gegevens doorgeven. En kreeg toen een bon voor 2 ijs dozen van ola te kopen, alleen jammer dat ik die bon kreeg in oktober en er hier in de winkels geen ola producten meer liggen, ende bon geldig was tot 31-12
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan zo 23 jan 2011 - 11:45

Olijfje schreef:

Eens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Toet zo 23 jan 2011 - 11:49

@ tazz, van zulke dingen zou ik altijd een melding maken. Je hoeft er zelf niet altijd beter van te worden (hoewel je dat wel word, want je hebt in beide gevallen recht op een nieuw product.) Maar als er niks gemeld word, weten ze ook niet dat er iets fout is gegaan en kan het dus ook niet eventueel verbeterd worden.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 12:26

Haha dit zou echt nooit in me zijn opgekomen, om op die manier aan gratis producten te komen:P Ik ga het denk ik eens uitproberen, lijkt me wel grappig:P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 18:39

xxjojootjexx schreef:Mijn moeder heeft een keer geklaagd over die blauwe flessen met ketchup/curry/mayo en fritesaus.. Calve had alle sauzen in dezelfde kleur fles gedaan, vonden ze leuk ofzo.. Mijn moeder schreef een brief dat ze dat totaal niet handig vond.
Paar maand later had calve weer alle sauzen hun eigen kleur fles gegeven en toen kreeg mijn moeder ook een pakket van calve.

Dat is idd bij Calve. Mijn vader heeft ook weleens zijn mening over producten van hun opgestuurd. Compleet met foto's waarom de flesopening ranzig was en niet goed werkte haha. Toen kreeg hij ook een pakket. Ik vind het overigens niet nodig om hele pakketten op te sturen als iets niet goed was. In principe is 1 vervangend product genoeg maar leuk als het meer is natuurlijk smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 18:41

[quote="Tazz"]
Olijfje schreef:Of een complete tros bananen die van buiten er nog prima uitzagen maar binnenin al helemaal donkerbruin waren. Ja dat is jammer, die gooi ik weg en ga wel gewoon nieuwe kopen. Al heb ik daar dan nog wel over nagedacht om er mee terug te gaan.

Hier ga ik gewoon mee terug naar de winkel natuurlijk. Ik heb het weleens met paprika gehad. Sta je te koken, net die paprika gekocht. Issie verrot aan de binnenkant. Nou dan ga ik ff snel weer naar beneden, naar de winkel en ruil ik hem om. Zoiets zou ik dus niet de fabrikant voor aanschrijven maar ga ik voor terug naar de winkel.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey zo 23 jan 2011 - 18:49

Ik heb alleen eens een klacht naar Deen gestuurd over leverworst. Ik grabbelde een van de laatsten uit het vak. Lag nog een halve week in de koelkast en toen we visite kregen wou ik de leverworst aansnijden. En een stank. ik dacht: wat nu weer? Bleek de leverworst al maanden over datum te zijn. En dat lag gewoon nog in het schap :shock: Kwestie van niet FIFO vullen.
Kreeg toen antwoord: Als je deze mail meeneemt krijg je een gratis leverworst. Naja niet gedaan want had er al ingeschreven, gaat me niet om een nieuwe worst (59 cent) maar wel dat ze voortaan beter vakken vullen. Want heb al vaker daar verkeerd gegrepen. nu controleer ik er alles, echt alles, zal me niet weer overkomen Laughing

Maar dat sommige echt klagen over onnozele dingen (in mijn ogen) las hier ook iets over soep met weinig vlees? Tja dan heb je gewoon de 'verkeerde' gepakt. Wij hebben wel eens een hollandse aardappelschotel en ene keer zit er meer ui/champignon/spek in als de andere keer.

Heb trouwens wel eens gemaild naar honig dat de toen vernieuwde kalfssoep echt niet meer lekker was. Kregen een mail terug dat er veel meer klachten waren geweest en dat ze weer terug gingen naar het oude recept. Gelukkig maar Very Happy
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Annoek zo 23 jan 2011 - 19:03

Ik heb wel eens een groen bifi-worstje tussen mij 5pack bifi worstje gehad.
toen heb ik een mail gestuurd en kreeg ik verschillende soorten bifi thuis gestuurd.

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81

Bericht  Cow zo 23 jan 2011 - 20:31

Hazeltje schreef:Ik heb het gehad met een pak pampers.
Die stonken een uur in de wind en ik had bij 20 van de 38 de plakstrips er zo afgetrokken...
Toen kreeg ik een nieuw pak.

Daar werk ik Very Happy

Het is vaak wel dat je idd het product nog moet hebben (afhankelijk van de klacht) soms word het opgevraagd voor verder onderzoek. En wij vragen altijd de prductiecode zodat we er idd wat aan kunnen doen en kunnen achterhalen waar het fout is gegaan en of we dingen uit de winkel moeten halen oid.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 20:40

Susan schreef:
Olijfje schreef:

Eens.

Ben ik dus niet met je eens. Als ik een MIX van iets koop, vind ik dat je mag verwachten dat er van alle producten een evenredige hoeveelheid in zit, zeker bij dingen als autodrop. Anders had ik wel een zakje met maar 1 soort gekocht. Maar als je dan eigenlijk geen mix meer hebt, maar voornamelijk 1 soort, is het geen mix meer te noemen. Dus ja, daar klaag ik dan over. Maar goed, dat is voor iedereen persoonlijk.

Gast
Gast

Bericht  Caresses zo 23 jan 2011 - 21:00

Hm dan neem ik ook maar even contact op met Dove. Mijn deoderant spuit niet terwijl ik hem nog maar een paar keer heb gebruikt.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Cow zo 23 jan 2011 - 21:07

Idd even bellen en de bus bij de hand houden.
Ik heb dit ook nooit geweten hoor, tot dat ik hier kwam werken......jeetje, waar mensen soms over klagen pffff
Maar vaak heb je ook gewoon gelijk, je betaald voor een product en dan hoort dat product te werken. Als je na 2 dagen je deo niet meer kunt gebruiken gooi je gewoon een volle bus weg. Had je net zo goed gelijk je geld in de put kunnen gooien!
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 21:25

Tja, het is misscien onozel om erocver te gaan klagen maar ik vind boodschappen al duur genoeg en ik moet erg hard werken voor mijn geld.
Ik vind het gewoon zonde om het dan in de prullenbak te gooien.

Gast
Gast

Bericht  Cow zo 23 jan 2011 - 21:42

Dat is ook zo SunPrincess!
Maar er zijn serieus mensen die klagen over het feit dat er bv een witte streep extra op de verpakking staat.....Dan heb je echt tijd over vlgs mij!
Als het product niet (goed) werkt dan moet je ook zeker bellen/schrijven! Het leven is al duur genoeg!
Cow
Cow
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud