Wat ben je liever?
+24
Snoes
Ibbeltje
bolus26
Parisienne
SuperGrover
litllejoy
M@niek
Minx
Lavendel
Shisha
Jeanette
Blond
Antibes
Benthe
loura
Lady4
Sugarfall
Alex
Raindrop
Jade
Atelier Madame
Rush
Twellie
Pussycat
28 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat ben je liever?
Pussycat schreef:loura schreef:Roken.. dan ga ik meteen stoppen
Flauw
Zal gelijk erbij zetten -> de rest van je leven.
Ahaha solly
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Antibes schreef:Als ik echt moet kiezen om zo te leven, dan liever het tweede. Wellicht ben je slank en rokend gelukkiger, maar het is wel veel gevaarlijker dan een BMI van 33.
Is dat echt zo? Ook volgens onderzoek?
Het kan ook een trend zijn dat obesitas zo als gevaar is bestempeld de afgelopen jaren, maar daar hoor je toch veel meer over dan het gevaar van roken.
Gast- Gast
Liever de tweede, zeker nu ik zie hoeveel effect roken na langere tijd op je gezondheid heeft!
Dan maar liever te dik.
Dan maar liever te dik.
Gast- Gast
Megara schreef:Antibes schreef:Als ik echt moet kiezen om zo te leven, dan liever het tweede. Wellicht ben je slank en rokend gelukkiger, maar het is wel veel gevaarlijker dan een BMI van 33.
Het kan ook een trend zijn dat obesitas zo als gevaar is bestempeld de afgelopen jaren, maar daar hoor je toch veel meer over dan het gevaar van roken.
Omdat het gevaar van roken al veel langer bekend is, krijgt dat tegenwoordig minder aandacht, maar roken is echt veel slechter voor je dan overgewicht.
Gast- Gast
Ik vind roken echt smerig, maar wil ook echt niet te dik zijn.
Toch denk ik dat ik voor het bmi van 33 kies. Dan zorg wel dat het bmi van spieren afkomstig is hahaha (nee dat is sexy bij een vrouw )
Toch denk ik dat ik voor het bmi van 33 kies. Dan zorg wel dat het bmi van spieren afkomstig is hahaha (nee dat is sexy bij een vrouw )
Gast- Gast
haha dat antwoord had ik nou niet echt verwacht bij jou Punk'd.
Ik zou kiezen voor slank zijn. Ik denk dat ik me veeul ongelukkiger voel als ik dik ben dan dat ik me zou voelen als ik rook. En qua gezondheid, allebei is ongezond dus ja. Het scheelt ook nogal hoeveel je rookt per dag en over je longen of niet etc. Ik zou dan gewoon een klein beetje roken en slank zijn
Ik zou kiezen voor slank zijn. Ik denk dat ik me veeul ongelukkiger voel als ik dik ben dan dat ik me zou voelen als ik rook. En qua gezondheid, allebei is ongezond dus ja. Het scheelt ook nogal hoeveel je rookt per dag en over je longen of niet etc. Ik zou dan gewoon een klein beetje roken en slank zijn
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Megara schreef:Antibes schreef:Als ik echt moet kiezen om zo te leven, dan liever het tweede. Wellicht ben je slank en rokend gelukkiger, maar het is wel veel gevaarlijker dan een BMI van 33.
Ja, hangt er wel vanaf hoe je levensstijl verder is. Roken, bewegen, cholesterol, bloedsuiker, bloeddruk.. Maar gezondheidsrisico's beginnen pas vanaf ca. bmi 30 en als de rest redelijk goed zit, dan valt dat nog steed best mee. Zeker in vergelijking met roken, wat echt enorm slecht is. Niet alleen qua kanker, maar ook voor longproblemen/CVD. Dat laatste vergeten mensen nog wel eens. Ik denk echt dat BMI van 33 met verder redelijke levensstijl een stuk beter voor je is. Als het een BMI van 39 zou zijn wordt het alweer een ander verhaal (maar dan zijn die andere factoren ook bijna altijd flink van invloed).
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
De rest van mijn leven veel te dik zijn lijkt me echt enorm klote. Je bent dan zoveel bewegingsvrijheid kwijt denk ik. Dus dan rook ik liever. Dat doe ik al op zon- en feestdagen dus ongezond ben ik toch al ;-).
Gast- Gast
Liever de tweede, bij roken komt ook nog eens behoorlijk wat stress kijken. Heb je sigaretten bij je enz enz
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Antibes schreef:
Ja, hangt er wel vanaf hoe je levensstijl verder is. Roken, bewegen, cholesterol, bloedsuiker, bloeddruk.. Maar gezondheidsrisico's beginnen pas vanaf ca. bmi 30 en als de rest redelijk goed zit, dan valt dat nog steed best mee. Zeker in vergelijking met roken, wat echt enorm slecht is. Niet alleen qua kanker, maar ook voor longproblemen/CVD. Dat laatste vergeten mensen nog wel eens. Ik denk echt dat BMI van 33 met verder redelijke levensstijl een stuk beter voor je is. Als het een BMI van 39 zou zijn wordt het alweer een ander verhaal (maar dan zijn die andere factoren ook bijna altijd flink van invloed).
Interessant. Zo zie je maar weer hoe het beeld dat media scheppen niet altijd juist hoeft te zijn.
Gast- Gast
Minx schreef:Liever de tweede, bij roken komt ook nog eens behoorlijk wat stress kijken. Heb je sigaretten bij je enz enz
Bij de tweede ook Ik kan geen leuke kleding vinden, ik durf niet in bikini, als ik zo zit ziet iedereen mijn vetrol enz enz
Lavendel- Ratel
Ik kies toch voor het roken
Een BMI van 33.. Ik dacht dat het nog wel meeviel.. Maar dat valt echt tegen.
Zie er liever zo uit
Een BMI van 33.. Ik dacht dat het nog wel meeviel.. Maar dat valt echt tegen.
Zie er liever zo uit
Laatst aangepast door Punk'd op di 26 jun 2012 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij dik zijn komt anders ook behoorlijk wat stress kijken; of je wel aan dingen mee kan doen, of je iets qua energie wel vol kan houden, of je vriend/man/partner je nog wel mooi vindt, of je wel passende kleding kan vinden wat ook nog leuk en vlot staat, dat je niet nog meer aan komt.Minx schreef:Liever de tweede, bij roken komt ook nog eens behoorlijk wat stress kijken. Heb je sigaretten bij je enz enz
Ik heb bijna 10 jaar gerookt, maar ik had daar echt geen stress van als ik sigaretten vergeten was.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Als ik altijd zo moet zijn kies ik liever voor dik zijn. Ik vind roken smerig daarnaast met kinderen vind ik niet kunnen. Gele tanden, vieze handen. Altijd de stress als je eens geen sigaretje heb gehad bleh nee dan maar wat dikker.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Het hangt er denk ik ook vanaf hoe je nu al in het leven staat. Als je al wel eens rookt is dat niet zo'n drempel. En als je slank bent, overgewicht juist weer wel. Ik heb al een BMI van tegen de dertig, maar ben dan liever nog iets zwaarder en verder gezond, dan dat ik serieus moet roken. Op korte termijn zou ik slank en rokend gelukkiger zijn, maar met een jaar of 15 als de consequenties wellicht komen niet meer vrees ik.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik heb echt geen idee hoe iemand eruit ziet met een bmi van 33? Maar als dat niet veels te dik is, zou ik voor die optie kiezen. Roken is zo slecht voor je, maar zwaar overgewicht ook. Dan is het kiezen tussen twee kwaden. Maar pff, wat ben ik blij dat ik beiden niet heb/doe. Zou daar echt niet mee kunnen leven.
Gast- Gast
Rush schreef:Bij dik zijn komt anders ook behoorlijk wat stress kijken; of je wel aan dingen mee kan doen, of je iets qua energie wel vol kan houden, of je vriend/man/partner je nog wel mooi vindt, of je wel passende kleding kan vinden wat ook nog leuk en vlot staat, dat je niet nog meer aan komt.Minx schreef:Liever de tweede, bij roken komt ook nog eens behoorlijk wat stress kijken. Heb je sigaretten bij je enz enz
Ik heb bijna 10 jaar gerookt, maar ik had daar echt geen stress van als ik sigaretten vergeten was.
Precies sigaretten kun je altijd wel bij iemand bietsen
Overigens rook ik ook niet, maar zou het zeeeeker wel gaan doen als ik anders een bmi van 33 zou krijgen.
Lavendel- Ratel
@punkd, ik heb nog een hoger bmi maar uhh ik zie dr niet zo uit. Tuurlijk heb ik vet rolletjes en is mn buik dik maar niet zoals op dat plaatje.
M@niek- Ratel
M@niek schreef:Als ik altijd zo moet zijn kies ik liever voor dik zijn. Ik vind roken smerig daarnaast met kinderen vind ik niet kunnen. Gele tanden, vieze handen. Altijd de stress als je eens geen sigaretje heb gehad bleh nee dan maar wat dikker.
Nou heb je het wel over heeule zware rokers. Ik ken zat (oudere) mensen die best veel roken en behalve een slechtere conditie is daar niet zo heel veel aan te merken.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:M@niek schreef:Als ik altijd zo moet zijn kies ik liever voor dik zijn. Ik vind roken smerig daarnaast met kinderen vind ik niet kunnen. Gele tanden, vieze handen. Altijd de stress als je eens geen sigaretje heb gehad bleh nee dan maar wat dikker.
Nou heb je het wel over heeule zware rokers. Ik ken zat (oudere) mensen die best veel roken en behalve een slechtere conditie is daar niet zo heel veel aan te merken.
De mensen die ik ken en roken hebben nou niet echt bepaald witte tanden.
M@niek- Ratel
Tanden kan je nog altijd bleken.M@niek schreef:Lavendel schreef:M@niek schreef:Als ik altijd zo moet zijn kies ik liever voor dik zijn. Ik vind roken smerig daarnaast met kinderen vind ik niet kunnen. Gele tanden, vieze handen. Altijd de stress als je eens geen sigaretje heb gehad bleh nee dan maar wat dikker.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Tanden kan je nog altijd bleken.M@niek schreef:Lavendel schreef:M@niek schreef:Als ik altijd zo moet zijn kies ik liever voor dik zijn. Ik vind roken smerig daarnaast met kinderen vind ik niet kunnen. Gele tanden, vieze handen. Altijd de stress als je eens geen sigaretje heb gehad bleh nee dan maar wat dikker.
Vet kun je ook altijd wel laten zuigen.
Zo is overal een oplossing voor toch
Gast- Gast
Rush schreef:Tanden kan je nog altijd bleken.M@niek schreef:Lavendel schreef:M@niek schreef:Als ik altijd zo moet zijn kies ik liever voor dik zijn. Ik vind roken smerig daarnaast met kinderen vind ik niet kunnen. Gele tanden, vieze handen. Altijd de stress als je eens geen sigaretje heb gehad bleh nee dan maar wat dikker.
Haha altijd leuk, hele discussies over hypothetische dingen.
Lavendel- Ratel
Ik rook, dus ik kies voor de eerst!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Liever mooi, of liever intelligent?
» Slapen... wat heb je liever?
» Wat heb je liever qua partner?
» Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?
» Hij wil liever bij oma wonen
» Slapen... wat heb je liever?
» Wat heb je liever qua partner?
» Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?
» Hij wil liever bij oma wonen
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: