Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liever mooi, of liever intelligent?

+17
Lolly
Lavendel
Gympie
Bolleke
Teddyaapje
Discordia
Lima
dolfijntje24
Esperanza
loura
Poubelle
mzcharlotte
Blond
Bazinga
Susan
girli
Antibes
21 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Liever mooi of liever intelligent?

Liever mooi, of liever intelligent? Lijn111056%Liever mooi, of liever intelligent? Lijn1110 56% 
[ 43 ]
Liever mooi, of liever intelligent? Lijn111044%Liever mooi, of liever intelligent? Lijn1110 44% 
[ 34 ]
 
Totaal aantal stemmen : 77
 
 

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 10:43

Stel je bent beide, maar je moet kiezen, wat kies je dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Antibes za 28 apr 2012 - 10:45

Dan mooi. Want ik denk dat als je flink dom en mooi bent, je het niet echt mist om intelligent te zijn. Maar dat je als je intelligent bent, je wellicht wel issues hebt met je uiterlijke afzichtelijkheid.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  girli za 28 apr 2012 - 10:46

Lastig! Intelligent zijn is fijn, maar mooi zijn kom je ook ver mee. Mooie mensen worden intelligenter geschat, krijgen sneller een goede baan, worden vaker gekozen als partner etc. etc. etc.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 10:46

Dat is wel een goede, Antibes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Susan za 28 apr 2012 - 10:47

Als je voor intelligent kiest, ben je dan gelijk afzichtelijk of ben je dan gewoon onopvallend?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 10:50



Ik ben liever mooi denk ik. Als ik echt intelligent zou zijn, zou ik ook vinden dat ik er wat mee moest doen en ik ben liever lui dan moe als ik eerlijk moet zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Antibes za 28 apr 2012 - 10:52

Susan schreef:Als je voor intelligent kiest, ben je dan gelijk afzichtelijk of ben je dan gewoon onopvallend?

Ik vind dat je dan lelijk bent. Want anders moet je tegenover mooi ook gemiddeld intelligent zetten en dan wordt het een oersaai dilemma.. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  girli za 28 apr 2012 - 10:53

Wat is mooi? Wat is lelijk?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Antibes za 28 apr 2012 - 10:55

girli schreef:Wat is mooi? Wat is lelijk?

Ik wist dat die zou komen, waarom moet alles op dit forum altijd afgebakend en weggenuanceerd worden? Wees eens lekker simpel en/of generaliserend, voor topics vaak een stuk spannender!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 10:58

Ik zou persoonlijk liever intelligent zijn.

Alhoewel ik soms wel het idee heb dat domme mensen gelukkiger zijn, gewoon omdat ze minder piekeren etc. Maar ik heb geen idee hoor haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 10:59

Antibes schreef:Dan mooi. Want ik denk dat als je flink dom en mooi bent, je het niet echt mist om intelligent te zijn. Maar dat je als je intelligent bent, je wellicht wel issues hebt met je uiterlijke afzichtelijkheid.

Beauty fades....eerder dan je intelligentie als het goed is Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 11:07

Mooi! Dan gaan er meer werelden voor je open en dan wordt je slimmer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  girli za 28 apr 2012 - 11:14

Antibes schreef:
girli schreef:Wat is mooi? Wat is lelijk?
Ik wist dat die zou komen, waarom moet alles op dit forum altijd afgebakend en weggenuanceerd worden? Wees eens lekker simpel en/of generaliserend, voor topics vaak een stuk spannender!
Het was een retorische vraag.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 11:23

Antibes schreef:Dan mooi. Want ik denk dat als je flink dom en mooi bent, je het niet echt mist om intelligent te zijn. Maar dat je als je intelligent bent, je wellicht wel issues hebt met je uiterlijke afzichtelijkheid.

Eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 11:25

Ik zou dan toch voor intelligent en lelijk gaan denk ik. Ik kan niet zo goed tegen echt domme mensen en dan zou ik dus de hele tijd met mezelf opgescheept zitten. Dan maar lelijk, dan probeer ik er met make-up nog wel iets van te maken, daar ben ik dan slim genoeg voor Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Bazinga za 28 apr 2012 - 15:14

Op dit moment zou ik kiezen voor mooi zijn; in de hededaagse maatschappij lijkt uiterlijk belangrijker. En met de banenmarkt van vandaag de dag, kom je met een mooi koppie misschien nog wel verder, dan met je dure diploma's...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Blond za 28 apr 2012 - 18:59

Mooi. Op dit moment heb ik naar mezelf bewezen dat ik intelligent ben, maar voor mijn huidige baan hoef ik niet dat niveau te halen. Dan heb ik meer aan een knap koppie.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 19:06

Ik denk dat ik gelukkiger zou zijn als bloedmooie, maar domme vrouw, dan als aartslelijke intellectueel. Bij deze twee extremen zou ik daarom kiezen voor 'mooi'..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  mzcharlotte za 28 apr 2012 - 19:18

_Leaf_ schreef:Alhoewel ik soms wel het idee heb dat domme mensen gelukkiger zijn, gewoon omdat ze minder piekeren etc.

Dat denk ik ook. En daarom zou ik voor mooi kiezen, want zoals Minneke als zegt; ik ben liever mooi, dom en gelukkig dan intelligent, niet mooi en piekeren over hoe ontevreden ik niet met mezelf ben.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Poubelle za 28 apr 2012 - 19:55

Ik kies ook voor mooi.
Met een mooi koppie en lief lachen kom je ook al een heel end volgens mij :P
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 20:00

Dan ga ik voor intelligent. Het lijkt mij namelijk erg vervelend om continue een stempel op je hoofd gedrukt te krijgen in de zin van: "ow wat een mooie vrouw nou zal wel een domme (blonde) doos zijn" Als je echt mooi bent bestaat er kans dat je nooit eens rustig kan eten of winkelen/terrassen zonder aandacht te krijgen van mannen/mensen. Ik had dan sowieso niet binnen Defensie kunnen werken want dan was de bom gevallen. Ik ben geen media/aandachtsgeil persoon. Bovendien met een intelligent koppie bestaat de kans op goede baan waar je veel geld gaat verdiennen. Als ik echt uberlelijk ben boek ik toch een afspraak bij de plastisch chirurg Liever mooi, of liever intelligent? 2474380249

Trouwens ook met mooi zijn kan je veel geld verdiennen denk maar aan Douzen Kroes. Wauw dat zou wel gaaf zijn maar dan nog zou ik voor herseninhoud gaan omdat ik diep van binnen geen modelen type ben en wil zijn. Al zou ik stiekem wel de show van Victoria Secret willen lopen, een bh en slipje met diamantjes....kwijllllll:oops:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  loura za 28 apr 2012 - 20:19

Minneke schreef:Ik denk dat ik gelukkiger zou zijn als bloedmooie, maar domme vrouw, dan als aartslelijke intellectueel. Bij deze twee extremen zou ik daarom kiezen voor 'mooi'..
ik ook
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Esperanza za 28 apr 2012 - 21:07

mzcharlotte schreef:
_Leaf_ schreef:Alhoewel ik soms wel het idee heb dat domme mensen gelukkiger zijn, gewoon omdat ze minder piekeren etc.

Dat denk ik ook. En daarom zou ik voor mooi kiezen, want zoals Minneke als zegt; ik ben liever mooi, dom en gelukkig dan intelligent, niet mooi en piekeren over hoe ontevreden ik niet met mezelf ben.
Hier sluit ik me ook bij aan.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 21:31

loura schreef:
Minneke schreef:Ik denk dat ik gelukkiger zou zijn als bloedmooie, maar domme vrouw, dan als aartslelijke intellectueel. Bij deze twee extremen zou ik daarom kiezen voor 'mooi'..
ik ook

Ik ook.

Ik denk dat als je echt bloedmooi bent je (in de meeste gevallen) ook dingen makkelijker kunt bereiken dan als je stiklelijk en intelligent bent. (behalve de 10% dingen waarvoor je ontzettend intelligent moet zijn).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  dolfijntje24 za 28 apr 2012 - 21:56

Antibes schreef:
girli schreef:Wat is mooi? Wat is lelijk?

Ik wist dat die zou komen, waarom moet alles op dit forum altijd afgebakend en weggenuanceerd worden? Wees eens lekker simpel en/of generaliserend, voor topics vaak een stuk spannender!

Maar wat voor jou mooi is kan voor een ander weer anders zijn. We vallen toch ook niet allemaal op dezelfde mannen?
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever mooi, of liever intelligent? Empty Re: Liever mooi, of liever intelligent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum