Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hij wil liever bij oma wonen

+9
Filoria
Sea of Trees
Manderijn
Balloon
Parel
NoMercy
Luce
_Mashimaro_
loesje
13 plaatsers

Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  loesje vr 26 apr 2013 - 3:44

is dit een fase? onze zoon kan soms echt tranen met tuiten huilen omdat hij zo graag naar oma wil Hij wil liever bij oma wonen 394967.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  _Mashimaro_ vr 26 apr 2013 - 3:56

Dat had mijn nichtje ook op die leeftijd. Als ze bij mijn ouders logeerde wilde ze naar mama. Was ze weer thuis wilde ze naar mijn ouders. Dit had ze vooral als ze iets niet mocht van mama/oma.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  loesje vr 26 apr 2013 - 4:07

_Mashimaro_ schreef:Dat had mijn nichtje ook op die leeftijd. Als ze bij mijn ouders logeerde wilde ze naar mama. Was ze weer thuis wilde ze naar mijn ouders. Dit had ze vooral als ze iets niet mocht van mama/oma.

en wanneer is dat over gegaan? want het doet me gewoon pijn, het maakt me onzeker ook al weet ik dat ik genoeg leuke dingen met hem doe en dus bij mijn weten niks verkeerts doe.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Luce vr 26 apr 2013 - 4:21

Jup. Hier ook geweest. En soms nog steeds Wink. Bij oma is het leuk, zal vast ook minder streng zijn. Gaat wel weer over Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  NoMercy vr 26 apr 2013 - 4:29

Nee, hier niet. Hij vind het heeeel leuk bij oma, want daar wordt hij verwend, maar gaat altijd zonder problemen mee naar huis en wilt daar ook niet logeren Wink
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Luce vr 26 apr 2013 - 4:34

Als ik ze op wil halen (ze zijn 2 dagen in de week bij oma), dan doet hij de deur open en zegt:''NEE! Ik wil bij oma slapen!'' of ''Wat doe JIJ hier?'' of ''Kom je me NU al ophalen????''

laughcry Ik ben erg gewenst.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Gast vr 26 apr 2013 - 4:47

loesje schreef:
_Mashimaro_ schreef:Dat had mijn nichtje ook op die leeftijd. Als ze bij mijn ouders logeerde wilde ze naar mama. Was ze weer thuis wilde ze naar mijn ouders. Dit had ze vooral als ze iets niet mocht van mama/oma.

en wanneer is dat over gegaan? want het doet me gewoon pijn, het maakt me onzeker ook al weet ik dat ik genoeg leuke dingen met hem doe en dus bij mijn weten niks verkeerts doe.
Oh kom, natuurlijk is het bij oma leuker, oma is er om leuke dingen te doen, jij niet. Dus goed ouderschap meet je ook niet af naar de hoeveelheid leuke dingen die je doet. Daar worden kinderen geen betere mensen van. Van goed opvoeden wel, en dat houdt nou eenmaal in dat oma vaak leuker is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Parel vr 26 apr 2013 - 6:47

Ook al kan je mama en oma eigenlijk niet vergelijken, oma's zijn vaak wat soepeler (en wij maar denken ; pffff dat deed ze bij mij vroeger nooit!) en willen ze verwennen, simpelweg de lusten en niet de lasten, ik kan me wel heel goed voorstellen dat het steekt als je kind dat stelselmatig blijft zeggen. Ik kan me niet meer indenken dan, wanneer je kan, heb wat meer 1 op 1 tijd met je zoon én het is waarschijnlijk maar een fase.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Balloon vr 26 apr 2013 - 6:48

Als ik boos ben op de oudste gaat hij keihard om oma huilen of zeggen dat hij de moeder van z'n beste vriendje als mama wil...
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Manderijn vr 26 apr 2013 - 6:52

Nou dat zou ik me niet vreselijk veel aantrekken, hij is 2.5 jaar. Zegt niet bewust dat jij bij zijn oma wil wonen omdat hij zijn moeder niet leuk vind!

Mijn kinderen vinden ook vaak dat ik te vroeg thuis ben. Ja dat zal, maar zo is dat nu een maal. Hij wil liever bij oma wonen 3079029344

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Sea of Trees vr 26 apr 2013 - 7:01

Artemis schreef:
loesje schreef:
_Mashimaro_ schreef:Dat had mijn nichtje ook op die leeftijd. Als ze bij mijn ouders logeerde wilde ze naar mama. Was ze weer thuis wilde ze naar mijn ouders. Dit had ze vooral als ze iets niet mocht van mama/oma.

en wanneer is dat over gegaan? want het doet me gewoon pijn, het maakt me onzeker ook al weet ik dat ik genoeg leuke dingen met hem doe en dus bij mijn weten niks verkeerts doe.
Oh kom, natuurlijk is het bij oma leuker, oma is er om leuke dingen te doen, jij niet. Dus goed ouderschap meet je ook niet af naar de hoeveelheid leuke dingen die je doet. Daar worden kinderen geen betere mensen van. Van goed opvoeden wel, en dat houdt nou eenmaal in dat oma vaak leuker is.
Eens. Dit gaat ook weer over.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Gast vr 26 apr 2013 - 7:08

Artemis schreef:
loesje schreef:
_Mashimaro_ schreef:Dat had mijn nichtje ook op die leeftijd. Als ze bij mijn ouders logeerde wilde ze naar mama. Was ze weer thuis wilde ze naar mijn ouders. Dit had ze vooral als ze iets niet mocht van mama/oma.

en wanneer is dat over gegaan? want het doet me gewoon pijn, het maakt me onzeker ook al weet ik dat ik genoeg leuke dingen met hem doe en dus bij mijn weten niks verkeerts doe.
Oh kom, natuurlijk is het bij oma leuker, oma is er om leuke dingen te doen, jij niet. Dus goed ouderschap meet je ook niet af naar de hoeveelheid leuke dingen die je doet. Daar worden kinderen geen betere mensen van. Van goed opvoeden wel, en dat houdt nou eenmaal in dat oma vaak leuker is.

Dus dat.

Overigens vinden mijn kindere het wel leuk om bij opa en oma te slapen maar ze willen ook altijd el weer mee naar huis. Vooral C.iske wil absoluut niet ergens anders wonen omdat hij me dan gaat missen, zegt hij.

Maar ik debk dat het gewoon een fase is en dat het van kinderen ook puur manipulatie is. Zo kan C.iske wel heel boos roepen dat ik een stomme mama ben en dat hij me niet meer mooi vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Filoria vr 26 apr 2013 - 7:31

Luce schreef:Als ik ze op wil halen (ze zijn 2 dagen in de week bij oma), dan doet hij de deur open en zegt:''NEE! Ik wil bij oma slapen!'' of ''Wat doe JIJ hier?'' of ''Kom je me NU al ophalen????''

laughcry Ik ben erg gewenst.
Hahaha, lekker dan!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  _Mashimaro_ vr 26 apr 2013 - 8:32

Het heeft bij mijn nichtje wel een tijdje geduurd. Maar zowel mama als oma konden het goed relativeren. Heel soms heeft ze het nog... (bijna 10)
Maar zoals het al eerder is gezegd, het heeft niks met jou persoonlijk te maken.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Twellie vr 26 apr 2013 - 11:22

Mijn dochter wil geadopteerd worden door mijn neef omdat hij een trampoline in de tuin heeft.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Nijntje vr 26 apr 2013 - 18:21

ach mijn kind denkt dat ze 2 mama's heeft, ik en oma. Wars omdat ze daar 3dagen heen gaat als ik werk en ze elkaar daarnaast ook nog veel zien. Maar ze heeft maar 1 echte mama Very Happy
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Shopaholic vr 26 apr 2013 - 19:37

Y. Heeft 3 mama's, oma, mama en tante. En op sommige momenten "woont" ze het liefst bij hun maar het "allerliefste" woont ze toch wel thuis bij mama papa en zussie.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Luce vr 26 apr 2013 - 20:46

Twellie schreef:Mijn dochter wil geadopteerd worden door mijn neef omdat hij een trampoline in de tuin heeft.

lol!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Floor vr 26 apr 2013 - 20:47

Twellie schreef:Mijn dochter wil geadopteerd worden door mijn neef omdat hij een trampoline in de tuin heeft.

Dat vind ik een hele goede reden! dat jij dat niet goed vind :P
ik denk dat onze zoon over een jaar ook wel bij de buren wil wonen (omdat ze daar 4 kinderen en een trampoline hebben, hij roept nu al de hele tijd als hij in de tuin is tegen de buurkinderen en die roepen vrolijk terug)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hij wil liever bij oma wonen Empty Re: Hij wil liever bij oma wonen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum