Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

+37
Elysia
Roza
Minx
_Cyn_
SnowWhite
Rapunzel
Lejow
TGR
luenca
loura
Blond
CarpeDiem
SuperGrover
bolus26
Lady4
Rovine
Mamsie
slaatje
Nora
Paper Crown
SoGood
Cupcake
Arwyn
Mees
Dennenappel
RYW
Monte
Chocolate Cookie
Antibes
Marin
CCC
Merai
Caro
Susan
kajaka88
Rush
rapa nui
41 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  rapa nui vr 2 maa 2012 - 0:49

Van de Telegraaf site:

Liever grote borsten dan goed stel hersens




AMSTERDAM - Veel Britse vrouwen hebben liever grote borsten dan een goed stel hersens. Ze denken dat een mooi uiterlijk een belangrijke middel tot succes kan zijn.



Dit blijkt uit een Brits onderzoek onder 1142 vrouwen. Bijna 50 procent van de dames tussen 18 en 25 jaar geven de voorkeur aan een flinke boezem boven een hoge intelligentie. Dit tot grote ongenoegen van de feministes.
Kat Banyard van UK Feminista reageert als volgt: 'Er ligt een enorme druk op vrouwen om te focussen op hun lichaam. Ze leren al op jonge leeftijd, door tijdschriften en reclames, dat het belangrijker is hoe ze eruitzien dan wat ze doen.' Dit leidt volgens Banyard zelfs tot eetstoornissen of plastische chirurgie.

Mannen

Maar liefst 60 % van de de door MyVoucherCodes.co.uk ondervraagde vrouwen denkt dat mannen eerder op ze vallen als ze in het bezit zijn van een flinke borstpartij.

Eén derde van de jonge vrouwen zou het liefst zelfs direct hun verstandelijke vermogens willen inruilen voor een grotere borstpartij.

Hollywood

Een gang naar de plastisch chirurg is net als bij Hollywood-sterren dan snel gemaakt. We worden, volgens de pschologen, bestookt met foto's van knappe vrouwen met volle lippen en een D-cup. Het is dus logisch dat vrouwen dat uiterlijk associëren met hun succes.

Zou jij minder slim willen zijn als je dan grotere borsten kon krijgen? Of toch liever minder borstpartij maar wel erg slim?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Rush vr 2 maa 2012 - 0:50

Ik heb liever een goed stel hersens, dan grote borsten. Ik vind grote borsten vaak helemaal niet mooi.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:54

Een goed stel hersens. Ik geloof niet dat ik een grote maat borsten nou zo belangrijk vind

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  kajaka88 vr 2 maa 2012 - 0:54

Ik ruil mijn D/E cup liever in voor een goed stel hersens
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:55

Liever gewicht in de hersens dan in de borstpartij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Susan vr 2 maa 2012 - 0:55

Een goed stel hersens, ik hoef helemaal niet zo nodig grote borsten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:57

Ik heb allebei Cool .

Maar dan zou ik eerder mijn borsten afstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Rush vr 2 maa 2012 - 0:57

kajaka88 schreef:Ik ruil mijn D/E cup liever in voor een goed stel hersens
1 cup tegen 1 IQ punt ruilen? Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Caro vr 2 maa 2012 - 1:01

Ik heb beiden Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? 827601
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Merai vr 2 maa 2012 - 1:02

Ik heb een goed stel hersens en een b cup en ik vind het prima zo smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  CCC vr 2 maa 2012 - 1:04

Liever een goed stel hersens.... Maar laat ik nou net in het bezit zijn van beide :P

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:05

Een goed stel hersens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Marin vr 2 maa 2012 - 1:06

Ik heb ook beiden en ben met beide blij en zou ze allebei niet graag kwijt willen ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 1:06

Hangt er vanaf, ik wil best een klein beetje intelligentie inwisselen voor een cupmaat groter (ik vind mijn borsten nu wel mooi, maar ik wil slanker zijn en dan worden die ook weer kleiner).

Dan houd ik nog genoeg over... angel

Als ik moet kiezen OF slim OF grote borsten, dan ben ik op dit moment heel gelukkig met slim zijn. In de academische wereld heb je daar ook meer aan dan aan tieten denk ik.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 1:06

Marin schreef:Ik heb ook beiden en ben met beide blij en zou ze allebei niet graag kwijt willen ;-)

Haha, jammer van de taalfout! laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Chocolate Cookie vr 2 maa 2012 - 1:07

Rush schreef:Ik heb liever een goed stel hersens, dan grote borsten. Ik vind grote borsten vaak helemaal niet mooi.

+1!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 1:07

Rush schreef:
kajaka88 schreef:Ik ruil mijn D/E cup liever in voor een goed stel hersens
1 cup tegen 1 IQ punt ruilen? Laughing

Dat is echt een slechte deal, ik denk dat een cup minstens 15 punten waard is hoor!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:11

Antibes schreef:
Marin schreef:Ik heb ook beiden en ben met beide blij en zou ze allebei niet graag kwijt willen ;-)

Haha, jammer van de taalfout! laughcry

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:12

Tja, ik snap niet dat vrouwen denken dat ze met een grote boezem eerder mannen aantrekken. Ja, misschien is het voor even leuk. Tot ze zich gaan vervelen met continu dezelfde borsten om zich heen. Iets anders is er niet, dus lijkt me geen lang leven beschoren.

Zelf heb ik nu een grote B, maar ik ga liever terug naar een fatsoenlijke A. Met borsten heb ik niets. Hersenen zouden leuk zijn. Maar geloof niet dat ik daar veel van heb gekregen. Stond achterin de rij toen ze werden uitgedeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 1:13

Charlie schreef:
Antibes schreef:
Marin schreef:Ik heb ook beiden en ben met beide blij en zou ze allebei niet graag kwijt willen ;-)

Haha, jammer van de taalfout! laughcry

Laughing

Dubbel jammer dat exact dezelfde taalfout ook staat in de aanbevelingsbrief die Prof. dr. Hoogleraar voor mij geschreven heeft.. Ik hoop maar dat het ze niet opvalt..

Edit: er is dus nog hoop voor Marin.. clown
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:14

Dat slaat natuurlijk nergens op Gisele.

Of borsten gaan vervelen of niet, hangt niet af van de maat.

Stel je voor: "Ik heb liever een cup B, die vervelen niet zo snel".

Question Question Question

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Monte vr 2 maa 2012 - 1:14

Ik heb toch liever wat hersens dan een grote cupmaat. Al zou ik een a of klein b-cupje ook niet erg leuk vinden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 1:16

Gisele schreef:Tja, ik snap niet dat vrouwen denken dat ze met een grote boezem eerder mannen aantrekken. Ja, misschien is het voor even leuk. Tot ze zich gaan vervelen met continu dezelfde borsten om zich heen. Iets anders is er niet, dus lijkt me geen lang leven beschoren.

Zelf heb ik nu een grote B, maar ik ga liever terug naar een fatsoenlijke A. Met borsten heb ik niets. Hersenen zouden leuk zijn. Maar geloof niet dat ik daar veel van heb gekregen. Stond achterin de rij toen ze werden uitgedeeld.

Ik denk dat uiterlijk bij sollicitaties (zeker in bepaalde beroepsgroepen) ook enorm meespeelt en ik denk dat je met een leuk uiterlijk (waar een leuk figuur zeker aan meewerkt) in bepaalde sectoren wellicht eerder een kans krijgt. En mannen vinden al duizenden jaren borsten mooi, dus ik denk dat die interesse nog wel even blijft hangen.

Ik snap je tweede alinea niet, het ene moment roep jij altijd dat je best slim bent en wilt studeren, dat je makkelijk HBO of zelfs WO kunt. En het andere moment doe je alsof je enorm dom bent. Ik denk dat het voor jezelf wel fijn is om daar wat sterker over in je schoenen te staan, want nu snap ik dat jij al jaren twijfelt over de stap om weer te gaan studeren.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  RYW vr 2 maa 2012 - 1:19

Charlie schreef:Dat slaat natuurlijk nergens op Gisele.

Of borsten gaan vervelen of niet, hangt niet af van de maat.

Stel je voor: "Ik heb liever een cup B, die vervelen niet zo snel".

Question Question Question

Hahaha! Ik heb ook grote borsten en mijn vent vertoont nog geen enkel teken van verveling ten opzichte van mijn borsten. Integendeel Wink

En gelukkig ook een goed stel hersens dus ik hoef ook niet te kiezen.

Ik zou trouwens ook niet kunnen kiezen. Kleine borsten passen niet bij mijn lichaam, ik ben wel blij met mijn rondingen, ik heb heupen en een taille en mijn borsten horen gewoon bij het geheel. Maar ik vind mijn hersenen nog net ietsje belangrijker.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:22

Antibes schreef:
Gisele schreef:Tja, ik snap niet dat vrouwen denken dat ze met een grote boezem eerder mannen aantrekken. Ja, misschien is het voor even leuk. Tot ze zich gaan vervelen met continu dezelfde borsten om zich heen. Iets anders is er niet, dus lijkt me geen lang leven beschoren.

Zelf heb ik nu een grote B, maar ik ga liever terug naar een fatsoenlijke A. Met borsten heb ik niets. Hersenen zouden leuk zijn. Maar geloof niet dat ik daar veel van heb gekregen. Stond achterin de rij toen ze werden uitgedeeld.

Ik denk dat uiterlijk bij sollicitaties (zeker in bepaalde beroepsgroepen) ook enorm meespeelt en ik denk dat je met een leuk uiterlijk (waar een leuk figuur zeker aan meewerkt) in bepaalde sectoren wellicht eerder een kans krijgt. En mannen vinden al duizenden jaren borsten mooi, dus ik denk dat die interesse nog wel even blijft hangen.

Ik snap je tweede alinea niet, het ene moment roep jij altijd dat je best slim bent en wilt studeren, dat je makkelijk HBO of zelfs WO kunt. En het andere moment doe je alsof je enorm dom bent. Ik denk dat het voor jezelf wel fijn is om daar wat sterker over in je schoenen te staan, want nu snap ik dat jij al jaren twijfelt over de stap om weer te gaan studeren.

Eens, make up your mind of je nou vreselijk slim of vreselijk dom bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij? Empty Re: Liever grote borsten dan goed stel hersens: wat kies jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum