Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het 17 dagen dieet

+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 Empty Re: Het 17 dagen dieet

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 22:24

Ik heb een lijstje gemaakt met 17 dagen en elke avond mag ik een streep zeggen door de dag die ik goed heb afgerond. Als ik gecheat heb dan mag er geen streep doorheen.

Ik wil perse allemaal kruisjes hebben aan het einde van de 17 dagen Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 22:31

Bij mij komt het boek als het goed is vandaag binnen smile
Heb iig alvast citroenen gekocht. Maar mag je niet gewoon kip en gehakt? Ik eet sowieso nooit varken.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 22:33

Ik vind water met citroen juist lekker I love you . Grapefruit vind ik dan weer echt te smerig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 22:51

Powerbabe schreef:Ik vind water met citroen juist lekker I love you . Grapefruit vind ik dan weer echt te smerig.

Ik water met een schijfje citoen ook.

Maar echt een vol glas warm water met een halve uitgeperste citroen Neutral Gatverdamme, vond het echt te goor voor woorden haha.

(Nu lust ik ook geen thee, dus waarschijnlijk heb ik het gewoon niet op warm water)

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 26 jun 2012 - 22:56

Oh ik ben echt zo benieuwd Very Happy. Denk dat ik vandaag of morgen mijn boek wel binnen krijg. Wil dan vanaf maandag gaan beginnen. En vanaf dan 17 dagen zou het precies de bruiloft moeten zijn waarvoor ik op de 65 kilo wil zitten Laughing
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Bay di 26 jun 2012 - 23:03

Punk'd schreef:Ik heb een lijstje gemaakt met 17 dagen en elke avond mag ik een streep zeggen door de dag die ik goed heb afgerond. Als ik gecheat heb dan mag er geen streep doorheen.

Dat is een goed idee dat lijstje! Ga ik ook doen! Kan ik meteen mijn gewicht erbij zetten.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:12

Zilver* schreef:
Punk'd schreef:Ik heb een lijstje gemaakt met 17 dagen en elke avond mag ik een streep zeggen door de dag die ik goed heb afgerond. Als ik gecheat heb dan mag er geen streep doorheen.

Dat is een goed idee dat lijstje! Ga ik ook doen! Kan ik meteen mijn gewicht erbij zetten.

Dat doe ik ook! Handig.

We moeten wel echt eerlijk zijn met cheaten! Dus 2 koekjes of een paar snoepjes (of zelfs 1 snoepje) is gewoon een cheat en dat betekent geen streep! :nopompom:

17 dagen strikt aan het dieet houden haha. (met de utrecht meeting mag ik dus ook maar 1 glas wijn!)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:15

Oke. Ik ben er op tegen punk'd. Dat gaat zomaar niet!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:18

Powerbabe schreef:Oke. Ik ben er op tegen punk'd. Dat gaat zomaar niet!

hahaha. K. zei al.. hmmz jij zegt wel heel leuk 1 (okee misschien 2,3 glaasjes) maar als jij dat ophebt dan let je niet meer op en ga je toch verder.

Toen zei ik stuur me maar een WA met de vraag of ik al 2 wijntjes opheb. Dan word ik er aan herinnerd laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:22

Haha! Ik wil je erook best aan herinneren hoor. Zou voor mij ook geen slecht idee zijn 17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 394967 .

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jun 2012 - 23:26

Powerbabe schreef:Haha! Ik wil je erook best aan herinneren hoor. Zou voor mij ook geen slecht idee zijn 17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 394967 .

Vroeger kon ik ook heel gezellig zijn zonder alcohol hahaha. Wink

En ik wil gewoon geen kater gevoel de dag erna. Wil weer fris en fruitig zijn.

(de groenlichtgesprekken zijn trouwens die week! Ik had me een week vergist, dus hoop niet dat ik op vrijdag moet :O .. Dan mag ik echt niets drinken en dan neem ik heel veel zooi meer naar jou huis om de dag erop gelijk door te gaan naar school hahaha.. Ik wil gewoon naar die meeting Wink )

Maar hopelijk moet ik op maandag of dinsdag smile

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet wo 27 jun 2012 - 1:53

Wat zijn jullie goed bezig!
Ik ga maandag écht beginnen maar ben nu al een beetje bezig.. (vanmorgen magere yoghurt gehad met verse aardbeien 17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 1578173417 ) en net 2 boterhammen met leverpastei en tussendoor 1l. water, trots op mijzelf aangezien ik een hekel heb aan water..

Gisteravond heb ik nog 3 kwartier op de loopband gelopen, flink doorlopen en ai ai wat had ik savonds spierpijn..! Nu nog steeds eigenlijk..Embarassed Misschien iets te fanatiek haha..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:30

Tipje:

Ik was net in de supermarkt en het boek heeft het over magere yoghurt met vruchten of een andere soort yoghurt. Nu eet ik altijd griekse yoghurt, maar de hoeveelheid die hij wilt vind ik dan te vet. Dus ik neem 1 bakje griekse yoghurt per dag en 1 bakje magere vruchtenyoghurt.

Ik heb alle vruchtenyoghurts nagekeken en de variant met de minste suikers en vet is de Optimel magere yoghurt met perzik/maracuja smaak.

17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 53bdc5e53ab2423199133652ab6a1b50

Nu zullen er wel zoetstoffen inzitten wat ik niet heel graag eet, maar als ik het afwissel met Griekse yoghurt lijkt het mij een prima combi toch Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:34

Ik zie je al helemaal in de supermarkt staan, alle yoghurt checken hahaha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:38

Powerbabe schreef:Ik zie je al helemaal in de supermarkt staan, alle yoghurt checken hahaha.

haha vroeger schaamde ik mij altijd dood als ik dat deed. Nu ben ik dat punt voorbij.

Ik hing zelfs in de vriezer om te kijken wat het verschil tussen spinazie en spinazie a la creme was Wink

Oh ja creme fresh en creme fresh light (neem a.u.b. de gewone creme fresh! Zit veeeel minder suiker in en maar 4 gram meer vet) Yes

Creme fresh schrijf je helemaal niet zo hahaha.. Creme Fraish? Het is duidelijk waar ik het over heb toch laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:41

Mager en light zijn niet (altijd) beter. Ik kies juist volle kwark etc. Ik let wel op suikers. 0% vet joghurt bevat veel suikers terwijl vet helemaal niet slecht is. Je hebt het nodig, suikers niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 3:54

Smikkell schreef:Mager en light zijn niet (altijd) beter. Ik kies juist volle kwark etc. Ik let wel op suikers. 0% vet joghurt bevat veel suikers terwijl vet helemaal niet slecht is. Je hebt het nodig, suikers niet.

Inderdaad! Ik kies zelf ook nooit voor mager.

In 'magere' producten halen ze de vetten eruit en stoppen ze er suikers voor de plaats. Om te janken.

Je kunt beter wat vettere producten pakken (zoals bijv. Griekse Yoghurt) waar echt bijna geen suiker inzit. Dan een magere vruchtenyoghurt. Ik keek net op een pak bij de Albertheijn. 'magere' vruchtenyoghurt met 15 gram suiker per 100ml!!! Echt belachelijk veel! En dan het lef hebben om er mager op te zetten omdat er geen vet in zit.

Who cares?! Mensen komen bijna niet aan het aantal onverzadigde vetten per dag wat ze mogen hebben maar zit ruimschoots over hun koolhydraatinname heen. Eet lekker veel proteine en gezonde vetten. Vult ook nog eens veel meer.

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet wo 27 jun 2012 - 10:01

Hmm..dat is een punt! Ik kan dus eigenlijk beter voor halfvol of vol kiezen..?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:08

Hoop dat morgen beter qua gevoel beter gaat. Pfff zit hier echt te vechten om geen borrelnootjes uit de kast te plukken 17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 253468018 .. Ik ga het niet doen hoor. Maar wil gewoon dat het morgen wat makkelijker is 17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 253468018

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:22

Ik breek even in voor Punk'd: het is crème fraîche.smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:25

freakielief schreef:Ik breek even in voor Punk'd: het is crème fraîche.17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 561177

haha ja! Dat bedoelde ik. Alleen die I met dakje is mij iets teveel werk. Maar Fraiche komt goed 17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 3079029344 . Bedankt!

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! wo 27 jun 2012 - 20:25

:nopompom: de weegschaal gaf vanmorgen hetzelfde aan als gister, terwijl er voorgaande dagen steeds minimaal 300 gr. af ging...
Vanavond maar naar huis lopen ipv fietsen!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Atelier Madame wo 27 jun 2012 - 20:28

Nou ik heb mijn boekje binnen gekregen en ben vandaag als uitproberen beetje begonnen Very Happy. Daar zit ik dan in de UB met een thermoskan groene thee 17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 827601 .. vanochtend 2 roereieren gegeten zonder olie gebakken. Na ene half uur fietsen zit ik nog steeds super vol!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 20:35

Ik zit aan mijn glas water met citroen. Heb gewoon koud water gepakt en dat krijg ik prima weg. (lag dus toch aan het warme water, wat ik zo ranzig vond).

Verder heb ik me gisteren 100% aan het lijstje gehouden en er is 300 gram af. Als dat nou 17 dagen lang elke dag gebeurt ben ik netjes 5 kg kwijt. Precies wat ik wil haha Very Happy

Ook gisteren voor het eerste groene thee gedronken (ik houd niet van thee) maar deze was best te drinken. Had express het duurste pakje gekocht. Misschien scheelt dat 17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 3079029344 (Groene thee met citroen van Twinnings). Echt ik vond hem gewoon niet vies!!

In het menuutje vandaag staan 's ochtends geen eieren, maar als je zelf een menu samen wilt stellen staat er 'genoeg eiwitten' in de ochtend. Nu staat er alleen een bakje vruchtenkwark? Daar kan ik niet op teren hoor. Dus roer gewoon weer 2 eitjes.

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat AM!

Oh lala, nu wel doorzetten he! Het zou zonde zijn als je je door 1 tegenslag uit het veld laat slaan 17 dagen - Het 17 dagen dieet - Pagina 4 281626781

Gast
Gast

Bericht  Ooh La La! wo 27 jun 2012 - 20:47

@ Punk'd; ik ga vandaag gewoon iets strenger zijn! Morgen ga ik zo'n 3 uur wielrennen dus dan haal ik het wel weer in hopelijk Wink

Ik weet dat het smerig is, maar warm water is 's morgens wel beter. Misschien toch doorzetten...

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende