Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Het 17 dagen dieet
Geen idee, maar dat zou best kunnenStylegirl schreef:Alleen het digitale boek is voor die prijs te krijgen toch?_Jackie schreef:Balen.. Ik heb hem gisteren net gehaald van m'n boekenbon voor de volle prijs natuurlijk..Nala schreef:Het boek is nu bij bol in de aanbieding voor €5,99!
Gast- Gast
Ik vind het dieet nu even stom, ik val er niet echt van af in gewicht. Maar ben wel slanker geworden, alleen is het fijn als je dat ook op de weegschaal kan zien. Alleen kan dat zoveel verschillen omdat ik smorgens met 1 ontplofte borst op de weegschaal sta. Als k borstvoeding heb gegeven is er zo een halve kilo vanaf, dus echt goed wegen kan ik het nu helaas niet.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik heb dat ook precies zo, Rouge. Behalve de borstvoeding dan natuurlijk
Je ziet het echt wel bij me vind ik, iets smaller gezichtje en smallere taille en plattere buik, maar ik ben pas 500 gram afgevallen in meer dan een week. Nou ja, ik vind het dan wel lekker dat je het iets meer ziet, want daar doe je het ook voor, maar het zou zo lekker motiveren als die weegschaal het ook laat zien.
Is het trouwens wel goed om af te vallen als je borstvoeding geeft? Bedoel ik niet als oordeel hoor, maar echt als vraag, heb geen idee..
Je ziet het echt wel bij me vind ik, iets smaller gezichtje en smallere taille en plattere buik, maar ik ben pas 500 gram afgevallen in meer dan een week. Nou ja, ik vind het dan wel lekker dat je het iets meer ziet, want daar doe je het ook voor, maar het zou zo lekker motiveren als die weegschaal het ook laat zien.
Is het trouwens wel goed om af te vallen als je borstvoeding geeft? Bedoel ik niet als oordeel hoor, maar echt als vraag, heb geen idee..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee lijnen is idd niet goed met borstvoeding. Maar met dit dieet eet ik zowat nog meer dan ik normaal zou eten, en ik eet nu veel gezonder. Ik heb ook geen honger ofzo, dus lijkt me verder weinig kwaad kunnen. En daarbij heb ik meer de richtlijnen van het dieet eruit gepikt, als ik trek heb in iets lekkers neem ik dat ook gewoon, maar probeer meer gevarieerd te eten en minder koolhydraten.
Raar dat je bij jou ook niet zoveel ziet op de weegschaal. Misschien zijn ze gewoon aan het staken, stomme dingen !
Raar dat je bij jou ook niet zoveel ziet op de weegschaal. Misschien zijn ze gewoon aan het staken, stomme dingen !
Rouge- Prater
Oh ja dan snap ik je overweging wel. Het geeft je natuurlijk ook veel regelmaat, en dat is alleen maar goed. Hopelijk gaat er gauw bij jou iets af dan!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik viel veel af de eerste week maar ik vond het strikt volgen van het dieet toch wel tegenvallen en ik heb dus wel al een paar keer gezondigd.
Ik ben de afgelopen dagen dan ook niet afgevallen (maar ook niet aangekomen). Ik voel me wel beter en ik zie ook aan mijn gezicht etc. dan ik smaller ben. Hmmm, ook ik twijfel of dit dieet wel bij mij past. Althans, de hoofdlijnen vind ik fijn en de handvaten die je in het boek krijgt en de recepten zijn ook erg goed maar de eerste 17 dagen zo afzien is voor mij to much. Dan heb ik liever dat het allemaal iets langszamer gaat maar ik iets meer eetvrijheid heb.
(Hmm, ik heb hoofdpijn en dan heb ik altijd moeite met een duidelijk verhaal schrijven dus hoop dat het nog een beetje leesbaar is....)
Ik ben de afgelopen dagen dan ook niet afgevallen (maar ook niet aangekomen). Ik voel me wel beter en ik zie ook aan mijn gezicht etc. dan ik smaller ben. Hmmm, ook ik twijfel of dit dieet wel bij mij past. Althans, de hoofdlijnen vind ik fijn en de handvaten die je in het boek krijgt en de recepten zijn ook erg goed maar de eerste 17 dagen zo afzien is voor mij to much. Dan heb ik liever dat het allemaal iets langszamer gaat maar ik iets meer eetvrijheid heb.
(Hmm, ik heb hoofdpijn en dan heb ik altijd moeite met een duidelijk verhaal schrijven dus hoop dat het nog een beetje leesbaar is....)
Gast- Gast
Niet afvallen is idd frustrerend, maar het wel zien en/of voelen is ook wat waard!
Ik snap niet dat verder niemand het zo koud heeft Vanmorgen was er 1.5 kilo af tov gisteren, wat het 2.7 maakt in 48 uur, niet gek om het dan koud te hebben opzich..
Ik snap niet dat verder niemand het zo koud heeft Vanmorgen was er 1.5 kilo af tov gisteren, wat het 2.7 maakt in 48 uur, niet gek om het dan koud te hebben opzich..
Gast- Gast
Dat lijkt me echt niet goed Reva, dat je het zo koud hebt.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb het ook altijd koud.
Het is hier binnen 22 graden en zit met een jeans en blazer aan.
's avonds is het meestal nog warmer 23 ofzo en dan heb ik nog een fleecedekentje hoor haha.
Pas vanaf 24 loop ik binnen in shortjes en kan mijn dekentje weg.
Vooral mijn handen zijn altijd koud! (voeten in de winter ook trouwens). Ik kom ook echt niet op tempratuur als die niet warm zijn.
Maar goed voor mij is het dus normaal. Heb het nooit echt warm behalve als het buiten 25+ is.
Het is hier binnen 22 graden en zit met een jeans en blazer aan.
's avonds is het meestal nog warmer 23 ofzo en dan heb ik nog een fleecedekentje hoor haha.
Pas vanaf 24 loop ik binnen in shortjes en kan mijn dekentje weg.
Vooral mijn handen zijn altijd koud! (voeten in de winter ook trouwens). Ik kom ook echt niet op tempratuur als die niet warm zijn.
Maar goed voor mij is het dus normaal. Heb het nooit echt warm behalve als het buiten 25+ is.
Gast- Gast
Marin schreef:Dat lijkt me echt niet goed Reva, dat je het zo koud hebt.
Ik heb het elke keer, als ik het afvallen weer goed heb opgepakt. Zo raar. Gewoon constant koud, rillingen, kippenvel. Zou toch zeggen dat ik genoeg vet heb om mezelf warm te houden
Punk'd, ik heb het juist nooit koud voor de rest eigenlijk.
Maar we gaan vrolijk verder! Beetje inpiratieloos wat ik vandaag moet eten, heb geen zin om boodwchappen te doen. Vrees dat ik wel zal moeten!
Gast- Gast
Reva schreef:Marin schreef:Dat lijkt me echt niet goed Reva, dat je het zo koud hebt.
Ik heb het elke keer, als ik het afvallen weer goed heb opgepakt. Zo raar. Gewoon constant koud, rillingen, kippenvel. Zou toch zeggen dat ik genoeg vet heb om mezelf warm te houden
Maar we gaan vrolijk verder! Beetje inpiratieloos wat ik vandaag moet eten, heb geen zin om boodwchappen te doen. Vrees dat ik wel zal moeten!
Ik heb het ook altijd koud tijdens het afvallen, zit nu met een blazer aan :-) Ennuh, tipje is een lekkere salade met tonijn, appeltje en uitje :-)
Gast- Gast
Shoesdontlie schreef:Reva schreef:Marin schreef:Dat lijkt me echt niet goed Reva, dat je het zo koud hebt.
Ik heb het ook altijd koud tijdens het afvallen, zit nu met een blazer aan :-) Ennuh, tipje is een lekkere salade met tonijn, appeltje en uitje :-)
Oeh dat is zeker een goede, want dat heb ik allemaal in huis! U zijt bedankt, medekoudhebber.
Gast- Gast
We hebben tussen de middag een heerlijke salade gegeten met roze zalm uit blik, bosui, groene olijf, rode druif, perzik, ananas ('mag' eigenlijk niet volgens mij...), rauwe courgetteblokjes en een klein beetje thousand island dressing (mag ook niet ).
Nu net langzaam gegaarde zalmmoot op (recept AH, sĂşper lekker) en een grote kom courgettesoep.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=670696&rq=Langzaam+gegaarde+zalm&sr_type=recipe
Ik voel me trouwens veel beter dan normaal, minder hoofdpijn enzo!
Nu net langzaam gegaarde zalmmoot op (recept AH, sĂşper lekker) en een grote kom courgettesoep.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=670696&rq=Langzaam+gegaarde+zalm&sr_type=recipe
Ik voel me trouwens veel beter dan normaal, minder hoofdpijn enzo!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Klinkt goed die recepten!
Ik ben vanmorgen dan toch opeens afgevallen. Gisteravond heerlijk een verse pizza op met spinazie en tomaat en Pesto. Heerlijk weer wat koolhydraten! Ik probeer nu hier en daar wel weer wat koolhydraten te nemen, en bevalt goed haha. Verder vandaag weer sporten, heb weer ff een motivatieboost gekregen door de weegschaal !
Ik ben vanmorgen dan toch opeens afgevallen. Gisteravond heerlijk een verse pizza op met spinazie en tomaat en Pesto. Heerlijk weer wat koolhydraten! Ik probeer nu hier en daar wel weer wat koolhydraten te nemen, en bevalt goed haha. Verder vandaag weer sporten, heb weer ff een motivatieboost gekregen door de weegschaal !
Rouge- Prater
Wat een goede resultaten allemaal al, raak ik helemaal gemotiveerd van! Hoe gaat het met iedereen?
Ik ben sinds maandag gestart.. Ik moet wel zeggen dat ik het wat lastig vind om de maaltijden in te plannen in combinatie met (onregelmatig) werken. Ik heb morgen een late dienst en ga vrijdag de nachtdienst in, vind het best lastig om dan te bedenken wat ik wanneer moet gaan eten.. Heb het schema uit het boek wel bekeken, maar dan eet ik vrijdag bijvoorbeeld wel 5x? Mensen met ervaring?
Ik ben sinds maandag gestart.. Ik moet wel zeggen dat ik het wat lastig vind om de maaltijden in te plannen in combinatie met (onregelmatig) werken. Ik heb morgen een late dienst en ga vrijdag de nachtdienst in, vind het best lastig om dan te bedenken wat ik wanneer moet gaan eten.. Heb het schema uit het boek wel bekeken, maar dan eet ik vrijdag bijvoorbeeld wel 5x? Mensen met ervaring?
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Door die goede berichten raak ik ook gemotiveerd. Ik denk dat ik het boek ook ga kopen. Hebben jullie de digitale versie of het boek zelf?
Edit: Is het ook niet zo dat je na die 17 dagen gewoon weer aankomt? Daar ben ik namelijk zo bang voor.
Edit: Is het ook niet zo dat je na die 17 dagen gewoon weer aankomt? Daar ben ik namelijk zo bang voor.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Het dieet duurt niet alleen die 17 dagen, maar wie zijn eetgewoonten niet aanpast zal altijd weer aankomen.Mirjam4you schreef:Door die goede berichten raak ik ook gemotiveerd. Ik denk dat ik het boek ook ga kopen. Hebben jullie de digitale versie of het boek zelf?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het dieet duurt niet alleen die 17 dagen, maar wie zijn eetgewoonten niet aanpast zal altijd weer aankomen.Mirjam4you schreef:Door die goede berichten raak ik ook gemotiveerd. Ik denk dat ik het boek ook ga kopen. Hebben jullie de digitale versie of het boek zelf?
Dat is natuurlijk logisch. Ik ga het boek ook kopen denk ik.....
Mida4you- Ratel
Maar hebben jullie het boek of de digitale versie? Ik twijfel namelijk wat ik zal gaan doen.
Mida4you- Ratel
Ik heb het boek en ben er blij mee. Las wel ergens dat de digitale versie bij bol.com nu in de aanbieding is..
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Hier gaat het trouwens heel erg goed. Ben sinds maandag gestart. Gisteren voelde me wel wat slapper en wat minder energie dan normaal, maar vandaag voel ik me al weer wat beter. Ondanks dat ik nu meer moet eten (at normaal alleen ontbijt, lunch en diner en nu moet er natuurlijk 2x probiotica bij en ik eet 2 stukken fruit voor 2 uur), ben ik al wel afgevallen. Bijna 1 kilo.
Verder heb ik geen honger, alleen wel lekkere trek naar de raarste dingen. Bijvoorbeeld gebakken aardappelen of m'n ijsthee van de Aldi die ik dagelijks dronk. Voorheen had ik altijd lekkere trek naar chips etc., dus ik vind het in elk geval al een verbetering haha.
Verder heb ik geen honger, alleen wel lekkere trek naar de raarste dingen. Bijvoorbeeld gebakken aardappelen of m'n ijsthee van de Aldi die ik dagelijks dronk. Voorheen had ik altijd lekkere trek naar chips etc., dus ik vind het in elk geval al een verbetering haha.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Mirjam4you schreef:Maar hebben jullie het boek of de digitale versie? Ik twijfel namelijk wat ik zal gaan doen.
Ik heb het boek, al moet ik zeggen dat ik er nu niet meer zoveel in lees, alleen vaak om het een en ander op te zoeken of na te kijken..
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik zag dat er twee boeken zijn, een leesboek en een werkboek. Hebben jullie ze allebei?
Het is niet voor mezelf, maar voor mijn vriend. Hij is te zwaar. En hij zegt zelf te willen afvallen, maar het blijft bij praten. Ik voel me ook wel schuldig, want we koken niet altijd even gezond enz. Ik wil opzich ook wel mee doen, maar niet meer dan 5 kg eraf (ik weeg nu 60 kg). Het gaat erom dat ik hem wil steunen en dat het hem gewoon echt lukt. Hij komt niet op vrouwenfora (voor zover ik weet ) en een dieet klinkt misschien ook wel drastisch, dus ik ga maar wat info inwinnen voor hem.
Hoe is het dieet vol te houden? Hoe motiveer je jezelf? Is het eten voldoende, als in geeft het je geen hongergevoel?
Het is niet voor mezelf, maar voor mijn vriend. Hij is te zwaar. En hij zegt zelf te willen afvallen, maar het blijft bij praten. Ik voel me ook wel schuldig, want we koken niet altijd even gezond enz. Ik wil opzich ook wel mee doen, maar niet meer dan 5 kg eraf (ik weeg nu 60 kg). Het gaat erom dat ik hem wil steunen en dat het hem gewoon echt lukt. Hij komt niet op vrouwenfora (voor zover ik weet ) en een dieet klinkt misschien ook wel drastisch, dus ik ga maar wat info inwinnen voor hem.
Hoe is het dieet vol te houden? Hoe motiveer je jezelf? Is het eten voldoende, als in geeft het je geen hongergevoel?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Het boek vind ik wel erg vrouwgeorienteerd.
Het is bewezen dat vrouwen beter afvallen met een koolhydraat arm dieet, bij mannen maakt het nauwelijks verschil.
Ik heb mezelf ook nooit echt verdiept in een dieet voor mannen. Maar ik persoonijk denk dat dit dieet voor mannen echt moeilijk vol te houden is. Ik zie het mijn vriend bijv. echt niet doen. (die sport ook wel 3x per week)
Het is bewezen dat vrouwen beter afvallen met een koolhydraat arm dieet, bij mannen maakt het nauwelijks verschil.
Ik heb mezelf ook nooit echt verdiept in een dieet voor mannen. Maar ik persoonijk denk dat dit dieet voor mannen echt moeilijk vol te houden is. Ik zie het mijn vriend bijv. echt niet doen. (die sport ook wel 3x per week)
Gast- Gast
Oke goed dat je het zegt, dan moet ik even gaan googlen op mannendieeten.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: